Φίλοι της ομάδας μας από το Μόναχο αγόρασαν συμβολικά 2 εισιτήρια διαρκείας
Φίλοι της ομάδας μας από το Μόναχο αγόρασαν συμβολικά 2 εισιτήρια διαρκείας τα οποία επιθυμούν να προσφέρουν σε άτομα που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν.
Συγχαρητήρια!
Πρώτα απ’ όλα χαίρομαι που αναρτώ το πρώτο σχόλιό μου εδώ (με τον υπεύθυνο τα έχουμε πει από διαφορετικό δίαυλο στο παρελθόν).
Επιτέλους κάτι κινείται στο κομμάτι της οργάνωσης του marketing της ομάδας με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια και το κατάστημα. Ο ΑΡΗΣ είναι μεγάλο brandname, αλλά τόσα χρόνια οι διοικούντες το «έθαβαν» αντί να φροντίσουν για τη γιγάντωσή του. Κασκόλ, φανέλες, μπλούζες, κλπ. έπρεπε χρόνια να ήταν διαθέσιμα με εναλλακτικό τρόπο στους φίλους της ομάδας που δεν κατοικούν στη Θεσσαλονίκη.
Το κεφάλαιο ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΛΗΣ έμεινε αναξιοποίητο για πολλά χρόνια.
Αυτοί δηλαδή στο εμπορικό τμήμα του ΠΑΟΚ περισσότερο μυαλό έχουν;
Το online κατάστημα θέλει κι άλλη δουλειά. Επίσης μ’ άρεσε η είσοδος στην ιστοσελίδα της ΚΑΕ, αλλά απαιτούνται αλλαγές στο site προκειμένου να είναι πιο εύχρηστο και πιο γρήγορο για τον επισκέπτη.
Όσο αφορά το αγωνιστικό τμήμα χαίρομαι που και φέτος η ομάδα θα έχει ελληνική ταυτότητα. Οι φίλαθλοι πρέπει να στηρίξουν τα παιδιά ενεργά (όχι μόνο με ΠΑΟΚ, Ολυμπιακό, Παναθηναϊκό). Οι τιμές των διαρκείας πιστεύω ότι είναι σε γενικές γραμμές φιλικές.
Καλώς ήρθες λοιπόν!
Το σάιτ της ομάδας δε χρειάζεται απλά καινούρια είσοδο , αλλά ριζική αλλαγή . Αυτό βέβαια , όπως λες κι εσύ , είναι σταγόνα στον ωκεανό των πραγμάτων που μπορούν να γίνουν για να προωθηθεί το όνομα του Άρη και μέσω αυτού , να αυξηθούν τα χρήματα της ομάδας.