Τα διοικητικά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Ιωνικός, με την πρόεδρο της ΚΑΕ να αποχωρεί και τον χρηματοδότη, Βαγγέλη Τσάπα να μην έχει έρθει σε επαφή με κάποιον από την ομάδα έχει βάλει σε σκέψεις τους αθλητές της ομάδας να αποχωρήσουν.

Οι φήμες έχουν φουντώσει και δεν αποκλείεται να βρεθούν αρκετοί παίκτες ελεύθεροι, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα να συμφωνήσουν με άλλη ομάδα της Α1, με τον Άρη να βλέπει με καλό μάτι κάποιες εκ των περιπτώσεων.

Στην ομάδα της Νίκαιας αγωνίζεται ο έμπειρος Αθηναίου, όπως και ο νεαρός Κολοβέρος που έχει δείξει καλά στοιχεία. Επίσης δύο ποιοτικοί ψηλοί είναι οι Δημήτρης Γόντιγκας και Νίκος Χουγκάζ, με την περίπτωση του τελευταίου να μοιάζει δύσκολη καθώς ανήκει στον Παναθηναϊκό.

Πηγή: Φήμες αποχώρησης παικτών από τον Ιωνικό και στο βάθος… Άρης! – pressaris.gr

Και ο Κολοβέρος ανήκει στον Ολυμπιακό, just sayin…

Επίσης, αν όντως διαλυθεί ο Ιωνικός, άρα δεν πέφτει κανείς, γιατί να κάνουμε έξτρα έξοδα; Εκτός αν πάρουμε νέο παίκτη για 1,5 χρόνο, τι να τον κάνω τον Αθηναίου ας πούμε; Για να βγούμε πλέι οφ; Ή θέλουμε να βγούμε όσο πιο ψηλά, ώστε του χρόνου να πάρουμε παραπάνω στα τηλεοπτικά;

Τι να πω, υποθέτω θα δούμε στην πορεία τι θα γίνει…

111 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Γοντικας αγαπημένος Έλληνας ψηλός του Τζιμ;Καλά θυμάμαι;
Κατά τα άλλα,ούτε κρύο ούτε ζέστη για κανέναν τους.Ειδικα Αθηναίου,βετεράνος αλλαξοπουκαμισας ομάδων.Περσι δεν ήταν Προμηθέα-Περιστερι;Προπερσι ΠΑΟ;

Ακριβώς,από το 2017 που έπαιξε στον Απολ.Πατ.στην α2.
Αγαπημένος=δεν πρόκειται να τον πάρουμε

nikos3118

Συμφωνώ με Night. Δεν υπάρχει λόγος να φορτωθουμε κάποιο συμβόλαιο εκτός αν υπάρχει προοπτική για του χρόνου. Υπό αυτήν τη συνθήκη, εγώ τον Γόντικα θα τον ήθελα, είναι μία αναβάθμιση σε σχέση με τον Κώττα. Τον Κολοβέρο υποθέτω πως θα μπορούσαμε να τον πάρουμε με υποσχετικη ενάμιση χρόνου, δε νομίζω ο Ολυμπιακός να τον θέλει για του χρόνου και θα ήταν αρκετά καλή κίνηση να έχεις κλεισμένο από φέτος τον δεύτερο ποιντ γκαρντ σου για του χρόνου. Τι σχέσεις έχουμε άραγε με τον Ολυμπιακό; Η αλήθεια είναι πάντως πως μάλλον κι οι ίδιοι οι παίκτες, έπειτα από το πιστόλι που θα φάνε από Ιωνικό θα προτιμήσουν να κερδίσουν όσα περισσότερα μπορούν για φέτος, οπότε ας μην ξερογλειφόμαστε. Για Αθηναίου δεν το συζητάω καν, να είμαστε σοβαροί. Μία άλλη σκέψη είναι, αφού δεν υπάρχει πλέον το άγχος της σωτηρίας, αν έρθει κάποια καλή πρόταση για Κελι να τον δώσουμε, να βγάλουμε κάτι και να πάρουμε στη θέση του Γοντικα η Χουγκαζ, τον έκτο ξένο ούτως ή άλλως τον έχουμε και είναι ο Λόκετ, ο οποίος σε διαφορετική περίπτωση όταν επιστρέψει ο Χανλαν μας χαιρετάει. Δε θα είναι ότι καλύτερο για την αγωνιστική μας εικόνα, το ξέρω, αλλά αντικειμενικά, αν ο Κελι συνεχίσει έτσι τα λεφτά που θα ζητήσει του χρόνου από μας τουλάχιστον δε θα πλησιάζονται. Οπότε, αν μπορούμε να βγάλουμε κάτι, why not; Βέβαια πλεον το σεναριο της πώλησης του συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες οπως το βλεπω εγώ, ακομα και χωρις σποκτηση άλλου ψηλού, αφού δεν πέφτουμε οτι και να γίνει. Jim, ο Γόντικας άραγε τι συμβόλαιο να έχει περίπου;

Jim Patras

Γύρω στα 40+,αλλά εκτιμώ ότι θα πιάσει τριψήφιο σε 2 σεζόν.

ChrisSiak

Προτιμώ Σχιζα έτσι όπως είναι τώρα-να γράφει μπλογκ-παρα Αθηναίου. Μόνο Γόντικα, ίσως και Αρσενοπουλο για να κανει ρισταρτ.

ellis 1982

Άσχετο με το θέμα απλά δεν μπορώ να βρω κάτι γραπτώς να το ανεβάσω,είδα χθες το πικ εν ρολ του Σκουντή στο οποίο είχε καλεσμένο τον Γάσπαρη,παιδιά οποίος μπορεί ας το δει,λέει απίστευτα πράγματα για τη θητεία του σε Άρη που μας ενδιαφέρει αλλά και στον Πανιώνιο,απίστευτα πράγματα τα οποία συνέβησαν τότε,απαγωγές,μαχαιρώματα και άλλα πολλά,πραγματικά αν κάποιος έχει το χρόνο αξίζει να κάτσει να το δει

spire

Αν βαρεσει οριστικα διαλυση ο ιωνικος και δε πεφτει κανεις ας πουλησουμε οτι μπορουμε πχ κελυ ή χανλαν και να κατεβασουμε παικτες απο εφηβικο ως τελος της χρονιας. Ας εξοικονομησουμε 200 χιλ πχ και ας ξοφλησουμε επιτελους τα μπαν. Ειτε 8οι και πλει οφ ειτε 12οι εμενα δν μου κανει καμια αισθηση. Ας παιζουν 40′ ο Σιδηρο και ο Νετζηπ

timemaster

Ο μοναδικός λόγος που σκέφτομαι είναι ότι παίρνουμε 2-3 παίχτες με χαμηλά συμβόλαια, πουλάμε τους καλούς μας ξένους και φέρνουμε ξένους για κανένα μήνα στο τέλος της χρονιάς μόνο κ μόνο για τα πρόστιμα.
Έτσι γλυτώνουμε έχουμε οικονομικό κέρδος κ κάποιοι Έλληνες παίρνουν μεγαλύτερο χρόνο και ρόλο στην ομάδα ώστε να εξελιχθούν.

Όμως το να πάρουμε Αθηναίου μόνο κ μόνο για να βγούμε 8οι από 9 δεν έχει νόημα.

kaptsik

Εκτός αν στον δώσει μια Ολυμπιακός τον Κολιβερο για 2,5 χρόνια

kaptsik

Χαχαχαχαχα

simon says

ΕΑΝ ο Ιωνικός διαλυθεί και δεν υποβιβαστεί κανείς, νομίζω πως από τα Χριστούγεννα θα πρέπει να ετοιμάσουμε την ομάδα της νέας περιόδου!! Να κρατήσουμε τους Αμερικανούς που θέλουμε για του χρόνου, να πουλήσουμε όποιον μπορεί να μας φέρει χρήματα (Καουαν, Χανλαν), να κλείσουμε ΕΑΝ κάνουν στον Καστριτη Χουγκαζ και Κολοβερο με δανεισμό 1,5 χρόνου και έτσι να έχουμε τα 3/4 της νέας ομάδας έτοιμα και με 10 μήνες προετοιμασίας!!

dorian gray

Δε θέλουμε να βγούμε όσο μπορούμε πιο ψηλά;
Γιατί συμμετέχουμε στο πρωτάθλημα;

Bilias6

Θα τρελαθουμε φιλε. Ειχαμε επαγγελματιες οπαδους και τωρα εχουμε οπαδους λογιστες. Καλα ρε μαγια σας εκανε ο αρβανιτης? Ο φιλαθλος θελει να βλεπει την ομαδα του καλυτερη, οχι οικονομικοτερη. Ξυπνηστε ρε σεις θα παμε 70 και θα εχουμε ακομα στη διοικηση το λευτερακη και σια.

nikos3118

Συμφωνώ στο ότι πρέπει να είμαστε
όσο πιο ανταγωνιστικοί γινεται μεχρι να τελειώσει η χρονιά. Και πραγματικά μου κάνουν εντύπωση αυτά που διαβάζω. Είναι διαφορετικό να πουλάς έναν παίκτη των οποίο εκ των πραγμάτων δε θα μπορείς να κρατήσεις ( πχ τον Κελι στον οποίο αναφέρθηκα) και διαφορετικό να λες οκ, δεν πέφτω ότι και να γίνει, ας πουλήσω ότι μπορώ. Δε μ αρέσει ο λαϊκισμός αλλά οκ, δεν είσαι Κύμη και Μεσολόγγι, Άρης είσαι και κατά δεύτερον δεν μπορεί μια ομάδα που αποτελείται εν πολλοίς από νεαρούς που θέλεις να εξελίξεις, να μην της δίνεις στόχους. Είναι λάθος για την μπασκετική τους ανατροφή. Άλλο να είσαι ρεαλιστής και να κερδίζεις ότι μπορείς , άλλο το να παρατάς τη χρονιά από Δεκέμβρη μήνα. Είναι λάθος.

kaptsik

Όσοι το λένε αυτό, το κάνουν επειδή θέλουν να δουν την ομάδα επιτέλους στις πρώτες θέσεις. Αυτό φέτος δεν το πετυχαίνεις. Αν ξεμπερδεψεις με τα χρέη από φέτος, όμως θα μπορείς του χρόνου να χτίσεις κάτι καλό

nikos3118

Εσύ πιστεύεις ότι ξεμπερδεύεις με τα χρέη αν πουλήσεις όποιον ξένο κάνει μισή καλή χρονιά; Η αν εννοείς ότι οι άλλοι το πιστεύουν, είναι δυνατόν; Κι οι απώλειες που θα έχεις από εισιτήρια; Η ξενερα που θα δώσεις στον οπαδό, ο οποίος ακόμα αντιλαμβάνεται την ομάδα του ως μεγάλη (Και καλά κάνει αν με ρωτας); Οκ, για μένα αυτά είναι αστεία. Διαβάζω σχόλια που λένε ότι το ίδιο μας κάνει είτε βγούμε τέταρτοι είτε δωδεκατοι και πραγματικά φρικιαζω ρε φίλε. Μην το πηγαίνουμε στο άλλο άκρο. Όπως λέει εύστοχα κι ο Μπιλιας, οι οπαδοί έγιναν λογιστές.

kaptsik

Είναι γεγονός ότι τα έσοδα από το στοίχημα και τα τηλεοπτικά είναι ήδη προδεσμευμενα για παλιές υποχρεώσεις κι όχι φετινές; Αν ναι τότε αυτό με κάνει λογιστή;
Με την δική σου εμπειρία, ο Κέλυ βγάζει τη χρονιά όλα κληρη στον Άρη;
Ο οπαδός αντιλαμβάνεται την ομάδα ως μεγάλη και καλά κάνει. Και ξένερες απανωτές τρώει. Για αυτό και το άγχος μερικών να ξεμπερδευουμε με τα χρέη. Μπας και προλάβουμε να δούμε την ομάδα μεγάλη στο γήπεδο μέσα.
Πράγματι δεν ξεμπερδευεις με τα χρέη πουλώντας τους ξένους μέσα σε μια χρονιά. Αλλά αν είναι να σου φύγουν κι εσύ να βολοδερνεις στη 10η θέση, ε ας φύγουν να βγάλεις κάτι και του χρόνου χτίσε ομάδα με μπάτζετ 550 Χιλ κι όχι με 350.

nikos3118

Ναι, γιατί άλλωστε με τόσες πωλήσεις τόσα χρόνια βελτίωσαν σημαντικά τα οικονομικά μας… Τέλος πάντων, εγώ αυτό που λέω είναι απλώς να μην περάσουμε στο άλλο άκρο. Για Κελι αν διάβασες παραπάνω είπα κι εγώ ότι αν δεν μπορούμε να τον κρατήσουμε, που δεν μπορούμε, ας βγάλουμε κάτι. Αλλά από τον ρεαλισμό μέχρι το να λες δε μ ενδιαφέρει τι θέση θα τερματισω η το να πουλάς ότι κινείται επειδή δεν υπάρχει αγωνιστικός στόχος για να μειωθούν πενήντα χιλιάρικα τα χρέη (τα 200 που λες ως διαφορά είναι τελείως ουτοπικά, εκτός αν πιστεύεις ότι έχεις να πουλήσεις κανέναν τεράστιο παίκτη ή ότι οι ομάδες που θα αγοράσουν σκορπούν χρήμα για πλάκα), Ε υπάρχει τεράστια διαφορά. Έτσι το βλέπω εγώ που, που θέλω να βλέπω Άρη, που ΕΧΕΙ για μένα σημασία αν θα δώσουμε έναν αγώνα πλέι-οφ παραπάνω και που θέλω να δω επιτέλους καλό μπάσκετ, αυτό που πάω να δω φέτος δλδ και βλέπω να προτείνονται τέρατα, να κατεβαίνουμε μόνο με πιτσιρικάδες κ παμφθηνους ξένους κτλ. Είναι θέμα οπτικής, σεβαστή η δική σου, αλλά οκ, αυτό που λέω είναι ότι σε όλα υπάρχει όριο.

kaptsik

Σεβαστές όλες οι απόψεις. Εγώ πιο πολύ συμφωνώ με την άποψη του simon-says για την ετοιμασία της ομάδας της επόμενης σεζόν.
Αν σε αυτή χωράει και χρειάζεται ο Κολοβέρος και ο Γόντικας τότε να ξηλωθούμε να τους φέρουμε. Αν χωράει και χρειάζεται και θέλει να μείνει ο Τζούιστον ή όποιος άλλος από τους ξένους, να επεκτείνουμε το συμβόλαιό τους. Αν κάποιος δε χωράει για διάφορους λόγους, ας τον ελευθερώσουμε για να ελεφρύνουμε το μπάτζετ. Δηλαδή οι κινήσεις σε (οικονομικό και αγωνιστικό μέρος) να γίνονται με το βλέμμα στην επόμενη χρονιά.

pro

Οι κινήσεις να γίνονται με το βλέμμα στην επόμενη χρονιά,συμφωνω κι εγώ. Ετσι κι αλλιώς η τρέχουσα είναι μια μεταβατική χρονια. Η μετάβαση όμως πρέπει να μας οδηγήσει σε ένα υψηλότερο επίπεδο. Και οι κινήσεις μιας ομάδας πρέπει να σταθμιζουν όλες τις παραμέτρους. Υπο αυτή την έννοια το να διαλύσουμε μια ομάδα που έχει αφήσει προσδοκίες,μόνο και μόνο για να γλυτώσουμε λεφτα δεν ειναι σωστή μακροπροθεσμη τακτική. Δεν βοηθά τον κόσμο να ξανάρθει κοντά στην ουσία της ομάδας, να την μαθει και να την αγαπήσει ξανα. Δεν βοηθά την ίδια την ομάδα να εξελίξει παιχτες και να εξελιχτεί μαζί τους. Δεν είναι “γίνε προεδρος” η διαδικασία στελεχωσης μιας ομάδας, θέλει βάσανο και υπομονή. Προσωπικά θεωρώ ανέφικτο τις (πολύ επικερδεις) πωλήσεις , προτιμώ να σκέφτομαι ότι η ομάδα θα είναι σε θέση με την χρήστη διαχείριση να είναι σε θέση να κρατήσει τους περισσότερους από αυτούς που θέλει…

Jim Patras

Από ΕΡΤ ναι,έχουν εκχωρηθεί,από φορολόγηση κερδών παικτών στοιχήματων όχι,άλλωστε δεν είναι δεδομένο το ακριβές ποσό.

kaptsik

Έχω την εντύπωση Τζιμ ότι από τα λεφτά του στοιχήματος (και όχι μόνο) θα εισπράξουν όσοι “διευκόλυναν” το καλοκαίρι για την άρση του μπαν. Είχε πει ο Αρβανίτης ότι έχουν διευκολύνει κάποιοι παράγοντες την ομάδα και ότι τους χρωστάμε. Αν τα 300 που δόθηκαν είναι αυτά τα λεφτά, τότε κάπου τόσα είναι και αυτά τοι στοιχήματος.

ChrisSiak

Όσο δεν έχει οικονομικό αντίκρυσμα ή έστω πιθανότητα να βγεις Ευρώπη, Ευρωλίγκα ή άλλη διοργάνωση εμένα δεν μου κανει διαφορά να βγω τέταρτος ή ενδέκατος αν ξέρω ότι του χρόνου πάλι θα φτιαχτεί ομάδα με την ψυχή στο στομα. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ σαν κίνητρο είναι απλά να δείξει υγεία η ομάδα για να προσελκύσει επενδυτή. Γνώμη μου.

ChrisSiak

Νομίζω το ίδιο λέμε. Οκ όσον αφορά τα τηλεοπτικά συμφωνώ υπάρχει εκεί ένα κίνητρο αλλά όχι αναλογο αφού τα ποσα είναι σχετικά μικρα. Διόρθωσε με αν κάνω λάθος.

timemaster

Μία μεγάλη διαφορά στον υπολογισμό των οικονομικών είναι ότι στην μία περίπτωση γλυτώνεις άμεσα λεφτά τώρα όπου τα έχεις ανάγκη κ στην άλλη επενδύεις για να πάρεις περισσότερα λεφτά στο μέλλον. Ένα μέλλον όμως που δε στο εξασφαλίζει κανείς μιας κ τα τηλεοπτικά μπορεί να μοιραστούν διαφορετικά του χρόνου και δεν είναι σίγουρο ότι με μία ή δύο προσθήκες θα βγούμε τέταρτοι.

Γενικά όλη η συζήτηση γίνεται στο πλαίσιο του βρακί δεν έχουμε και ψάχνουμε για λουλούδια.

gallistis237

Τη παροιμία τη ξερω να λέει , ψωμί τυρί δεν είχαμε , λουλουδια για τα….φρυδια μας

vaggelaris

Για ποια τηλεοπτικα μιλαμε? Αυτα ουτως η αλλως πανε κατευθειαν σε χρεη. Δε τα χειριζεσαι οπως θες εσυ. Κ κατι αλλο. Αν αρχιζεις κ διωχνεις παικτες θα ξενερωσει ο κοσμος κ δε θα παταει κανενας στο παλε. Κ αυτο εχει και οικονομικες συνεπειες. Εισιτηρια κ κατ επεκταση μελλοντικες χορηγιες. Κυκλος ειναι ολα. Ο στοχος της ομαδας πρεπει να ειναι η οικονομικη υγεια αλλα οχι με διαλυση κ αποψιλωση του ροστερ τυπου ιωνικου. Κ σε μια χρονια που ο κοσμος δειχνει να ζεσταθηκε απο την εικονα της ομαδας ειναι κριμα να το καταστρεψουμε. Ισα ισα να το εκμεταλλευτουμε με τον σωστο τροπο για του χρονου

nikos3118

Ε ναι ρε φίλε, αυτό.

ChrisSiak

Οκ αλλά εγώ δεν είπα να διώξουμε κάποιον. Γιατί απαντάς σε μένα;🤷‍♂️

nikos3118

😂😂😂

kaptsik

Ακριβώς αυτό θέλουμε. Που σημαίνει ότι αν φέτος κάνουμε οικονομία τότε θα μπορούμε να χτίσουμε μια δυνατή ομάδα για του χρόνου. Δηλαδή έχουμε να διαλέξουμε ανάμεσα στο 10οι φέτος και 5οι του χρόνου ή 8οι φέτος και 7οι του χρόνου.
Ενδεικτικά οι θέσεις. Μην πιαστούμε από τα νούμερα.

gallistis237

Σε τετοιες περιπτωσεις αν υπάρχει οποιαδήποτε καλή προσφορά για παίκτη ακολουθείς τη συμβουλή του Κώστα Πολίτη όταν ήταν στη Νήαρ Ηστ για εαν έπρεπε να δώσουν τον Ταπούτο. Πούλα τον τώρα που μπορούμε, γιατί μετά θα τον βάλουμε στον κ..ο μας. Νομίζω ότι όποιον δε μπορουμε να τον κρατήσουμε, ας βγάλουμε όσα πιο πολλά μπορούμε

Bilias6

H Νηαρ Ηστ ειναι ομαδα γειτονιας. Αν ξεχασες την δυναμικη του Αρη δες την φωτο που εχεις. Λεφτα εβγαλες οταν πουλησες Μποχω και Βενζεκοφ. Εγινε τιποτα? Στα ιδια σκ…α ειμαστε.
Αν δεν ζηταμε πραματα αυτα δεν θα ερθουν ποτε και καποιοι θα βολευονται.

nikos3118

Πες τα ρε φίλε, πες τα.

Bilias6

Νικολα και συ μια χαρα τα λες. Ποτε θα ησυχασουμε ρε φιλε?

nikos3118

Εγώ ξέρω ότι έπειτα από τις διοικήσεις που μικρυναν τον Άρη, τον μικραινουμε κι εμείς με την νοοτροπία μας. Δε μ ενδιαφέρει λέει ο άλλος αν βγούμε πλέι-οφ αν είναι να γλιτώσουμε 30 40 χιλιάρικα (το ποσό το λέω εγώ ενδεικτικά). Θα σαλταρω μ αυτά που διαβάζω ρε φίλε, πραγματικά.

dragon_aris

Nikos και Billias ολοσωστοι. Έχουμε αυτους που τρέχουν την καε να προσπαθούν να μας μικρινουν τοσα χρόνια και δυστυχώς απο σχόλια μιας μεριδας του κόσμου δειχνουν οτι τα έχουν καταφέρει πολυ καλα..

Bilias6

Φερανε τον Αρη στα μετρα τους για να μπορουν να κανουν κουμαντο μια ζωη. Καταλαβες? Και εχεις και τους αυλικους παραδιπλα να σου λενε – μη μιλας φιλε αυτοι ειναι, αλλοι αφραγκοι δεν υπαρχουν.

gallistis237

Δηλαδή η Ρεαλ που πουλάει παιχτες για ψιλολόγια για το μέγεθός της ( όπως τον Ντεκ περσι) και μάλιστα πριν ξεκινήσουν τα πλέυ οφ, ειναι ομάδα της γειτονιάς ; Καλώς ή κακώς πρεπει να υπάρχει προσαρμογή στη σημερινή εποχή που δε μπορούμε να κρατησουμε τους παιχτες όσο θα θελαμε. Οπότε καλό ειναι να βγαζεις κερδος από το να χαθει κάποιος τελειως τζαμπα, αρκει τα λεφτα να γυρνανε στην ομάδα, όπως ισως ( δεν ; ) εγινε με Βεζένκοφ και Μποχωρίδη

Δεν είμαστε φίλε ,η Ρεάλ.Αλλα τα μεγέθη ,πως να το κάνουμε.Αλλο να είσαι ο Ρότσιλντ και να κλέβεις τους πάντες κι άλλο να είσαι ο Γιάννης Αγιάννης που κλέβει μια φραντζολα.Μαντεψε ποιος πήγε φυλακή.

Ο Λάσκαρης.
Το βρήκα;

Όχι ,έξω είναι.Λυπαμαι, χάσατε 🤗

comment image

nikos3118

Κλαίω 😂😂😂😂😂😂😂

nikos3118

Θα θέλαμε 😂😂😂😂

nikos3118

Κάπτεν, σκεφτόμουν πως ν απαντήσω στον φίλο gallistis.Σ ευχαριστώ που μ έβγαλες από τον κόπο 😂😂😂😂. Πολύ εύστοχο το σχόλιο σου και φυσικά τελείως αδόκιμη η σύγκριση. Επίσης, η Ρεάλ φίλε μου gallisti, πουλάει, δεν ξεπουλάει. Και στους στόχους της είναι πάντα μέσα.

vaggelaris

Νομιζω τα ειπε ολα ο ναιτ σε δυο σειρες. Ανουσιο αρθρο του τυπου εχουμε καιρο μεχρι το επομενο ματς ειδησεις δεν υπαρχουν πρεπει να παραδωσω κατι στο σαιτ οποτε ας γραψω καμια πιασαρικη μαλακια οπως ειναι οι μεταγραφες. Οσον αφορα τους παικτες το μονο που εχω να πω ειναι οτι ειμαι πολυ εντυπωσιασμενος απο τον γοντικα κ την τρομερη του εξελιξη τα τελευταια χρονια. Μπραβο στο παιδι…

vaggelaris

Εντωμεταξυ πριν λιγο επεσε το ματι μου σε αρθρο στο FB του basket247 λογικα fake news το οποιο ελεγε οτι ο γελοβατς της ΑΕΚ πεθανε. Δε το ειδα καπου αλλου γραμμενο. Ενταξει γελοιοι αυτοι που παιζουν με τετοια θεματα. Μακαρι να μην ισχυει

simon says

Νομίζω πως όλοι εδώ μέσα θέλουμε να δούμε τον Άρη μας πρωταθλητή, να παίζει final4, να σηκώνει Ευρωλίγκες κλπ. κλπ. κλπ.!! Βασικη προϋπόθεση για τα παραπάνω είναι η ομάδα να συμμετέχει στο πρωτάθλημα!! Ύστερα να εξυγιάνει, να χτίσει ένα κορμό και τέλος με τη βοήθεια ενός επενδυτή να κάνει πρωταθλητισμό!! Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο στάδιο, αυτό με κάνει λογιστή??? Το γεγονός πως δεν ζητάω κάτι που η ομάδα δεν μπορεί να προσφέρει ή μπορεί να την οδηγήσει στον αφανισμό με κάνει λογιστή??? Εάν είχαμε για πρόεδρο τους Αγγελόπουλους, τότε και εγώ θα ζητούσα άλλα πράγματα!! Τώρα όμως από ποιόν να τα ζητήσω??? Πιστεύει κανείς (σε περίπτωση που τούς θέλουμε), ότι μπορούμε να πληρώσουμε Χουγκαζ, Κολοβερο και Γόντικα, χωρίς να πουλήσουμε κάποιον??

Bilias6

Στο 1ο και το 2ο σταδιο ειμαστε εδω και 15 χρονια.
Επισης πρεπει να εχουμε καποιον μεγιστανα αλλιως τους αφραγκους? Δηλαδη καποιον σαν τον Λιολιο ‘η τον Μπουμπουρα δεν θα εχουμε ποτε?
Στην τελικη ο προεδρος στον Αρη πρεπει να πληρωνει γιατι εχει πολλα προνομια φιλε μου, που λιγες ομαδες τα εχουν. Αν θελουν να πουλανε μουρη χωρις να βαζουν φραγκο ας πανε να το παιξουν διοικηση στον Ιωνικο(οπως καποιος απτην παρεα πηγε δηλαδη).
Τελευταιο και συγνωμη σαιμον. Δεν μπουχτισες ρε φιλε? Ο αλλος πηρε την ομαδα μαζι με τον κομπολογα χωρις στην ουσια χρεη, και την εχει ακομα μεχρι τωρα “φυλακισμενη”. Γιατι δεν λετε κουβεντα? Δεν μπορω να καταλαβω!

simon says

Εάν βαρέθηκα λέει… Για να καταλάβεις βλέπω μια στο τόσο βιντεάκια του Μασει, του Σκέιλς, του Καστλ για συνεχίσω να ψήνω τον εαυτό μου πως κάποια στιγμή θα ξανακάνουμε ΟΜΆΔΑ!!! Το θέμα είναι ότι αυτό μπορεί να γίνει μόνο εάν ξεπεράσουμε το στάδιο 2! Το ότι είμαστε 15 χρόνια μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας έχει να κάνει ότι καμία διοίκηση, συμπεριλαμβανομένου του Αρβανίτη, δεν ακολούθησε μια πολιτική εξυγίανσης μέχρι τέλους, ώστε να πάμε στο στάδιο 3. Παρ’ όλα αυτά ( και ειλικρινά σιχαίνομαι που το λέω) δεν βλέπω κάποιον άλλο να έχει βγεί μπροστά στα δύσκολα της ΚΑΕ και του ερασιτέχνη! Τώρα, τι κέρδος αποκομίζει ο πρόεδρος, είμαι μακριά από τη Θεσσαλονίκη για να το καταλάβω!
ΥΓ.: Θα ήθελα πάντως να μου εξηγήσεις για ποια εποχή χωρίς χρέη αναφέρεσαι??

Bilias6

Αναφερομαι στον νομο βενιζελου. Ποτε ηταν? 2004-05? Ημουν νιος και γερασα.
Τα ιδια μας λεγανε και στο ποδοσφαιρο. Οτι δεν υπαρχει επενδυτης και μονη λυση ειναι η πολυμετοχικοτητα(τοτε λεσχη – με τις ανοιχτες μυτες) μεχρι που το καταστρεψανε και εξαφανιστηκαν. Αν δεν ξυπνησουμε αργα ‘η γρηγορα το ιδιο θα γινει και στο μπασκετ.
Οσο για το κερδος που αποκομιζει ο προεδρος του Αρη δεν χρειαζεται να εισαι στη θεσ/νικη για να το καταλαβεις. Ο Αρης ειναι απο τις 4-5 ομαδες στην χωρα για την οποια η πορτα του πρωθυπουργου ειναι ανοιχτη. Μονο αυτο φτανει.

vaggelaris

Η λεξη επενδυτης ειναι τελειως λαθος γιατι σημαινει βαζω λεφτα για να βγαλω. Τετοιος δεν υπαρχει κ ουτε θα βρεθει. Αγγελοπουλοι κ γιαννακοπουλοι εχουν δωσει ατελειωτα λεφτα δε πηραν τιποτα πισω κ το κανουν για την τρελα τους κ για αλλους λογους. Επενδυτης δεν ειναι επισης ουτε ο αγγελοπουλος της Αεκ ουτε ο λιολιος. Αρα η περιμενουμε καποιον τρελαμενο που θα πεταξει τα λεφτα του η λαμογιο που θα πεταξει τα ξεπλυμενα του λεφτα η καποιον που θα θελει να κανει δουλειες στη χωρα παραλληλα με το μπασκετ. Αυτα…

pro

Α γεια σου…

Bilias6

Εσυ τωρα απο οσα εχω γραψει κολλησες στο επενδυτης. Δηλαδη οταν λεμε επενδυω σε μια σχεση τι εννοουμαι, οτι θελω να βγαλω λεφτα απ’αυτην? Αυτος που θα ρθει θα βαλει τα λεφτα του και θα εχει αλλα κερδη.
Και να σου πω και το αλλο. Ωραια πες δεν θα ερθει ποτε καποιος να βαλει λεφτα. 15 χρονια τωρα σου αρεσει η διαχειριση αρβανιτη? Μονο αυτος ειναι που δεν εχει λεφτα, Χωρις λεφτα δεν υπαρχουν αλλοι? Ασε Βαγγο. Αυτα και απο μενα.

pro

Δεν θέλω να σε ταράξω αλλα ναι. Όταν λέμε ότι επενδυω στο μπάσκετ και οπουδήποτε , σημαίνει ότι θέλω να βγάλω λεφτά. Κάτι που δεν ειναι κακό φυσικά. Μόνο που στο μπάσκετ, δεν γίνεται. Όσοι βάζουν απλά χάνουν. Ο αρβανίτης δεν εχει να βάλει, δεν είναι επενδυτής, είναι διαχειριστής. Θα κριθεί οχι για το ότι είναι διαχειριστής αλλα για το τι σόι διαχειριστής είναι. Αν είναι κακος, στο πυρ το εξώτερο. Αν η διαχείριση του είναι χρηστη και συμμαζέψει κάπως την κατάσταση, μπράβο του. Αν υπάρχουν άλλοι καλυτεροι (μακαρι) ας κοπιασουν. Δεν ξέρω κανέναν πάντως που να ενδιαφέρθηκε…

Bilias6

Στα αθληματα δεν επενδυεις για να βγαλεις χρηματα αλλα αλλου ειδος κερδος, ειδικα στην Ελλαδα.
Και δεν μου λες ποτε θα κρινεις τον αρβανιτη σαν διαχειριστη? Οταν πατησεις τα 70? Απο το 2004 ειναι σε διοικησεις.
Και δεν υπαρχουν αλλοι τι εννοεις? Δεν υπαρχουν αλλοι αφραγκοι? Δεν υπαρχουν αλλοι που δεν μπορουν να μειωσουν τα χρεη? Δεν υπαρχουν αλλοι που να φορουν μπλουζακια του σουπερ3?

pro

Δεν υπάρχουν άλλοι που να ενδιαφέρονται. Σκετο. Οσο για το επιχείρημα ότι ο αρβανίτης ή ο οποιοσδήποτε θα βγάλει αλλου είδους κέρδος από την ενασχόληση του, το θεωρω κωμικο. Τι θα βγάλει δηλ. θα κάνει δουλειές που δεν εχει; Ο μόνος που είχε άλλες βλέψεις με την ενασχόληση του ήταν ο “επενδυτης” Λάσκαρης. Το μόνο που αξίζει να συζητήσουμε σοβαρά είναι οι διαχρονικές ευθύνες του με την συμμετοχή του σε διοικήσεις. Εκεί ομολογώ ότι δεν έχω εικόνα καθαρή για την πριν το 2010 εμπλοκή του. Και πόσο είχε σχέση πχ με την πώληση Παπανικολάου. Η την αγορά σχορτσιανιτη. Κλπ. Τα συζητάμε αν θες, χωρίς μιση και πάθη. Στην προηγούμενη δεκαετία πάντως όταν ανέλαβε επικεφαλής αλλα και τώρα, τα πήγε καλά. Ως τώρα. Και ως διαχειριστής.

καπετάν Κανένας

Τον “επενδυτή” Λάσκαρη ποιος τον έφερε,θυμασαι;
Καλοκαίρι 2015,προηγούμενη δεκαετία,θα έχεις καθαρή εικόνα,δεν μπορεί…Η όχι;

Bilias6

Να προσθεσω οτι πουλησαν Μποχω και Βεζενκοφ και τα χρεη δεν εχουν μειωθει. Αρα απο που και ως που τα παει καλα? Αυτο κι αν ειναι κωμικο!

Κάτσε θα μας πει, μωρέ!🤣

pro

Τα χρέη μειώθηκαν όταν πωλήθηκαν οι 2 προαναφερομενοι. Το συμμάζεμα έγινε και προσελκυθηκε ο επενδυτης Λάσκαρης. Ο οποιος όταν ήρθε έφερε οχι αέρα αισιοδοξίας, μέχρι πρωτάθλημα είχαμε αρχίσει να ονειρευομαστε. Μετά ήρθε η λαίλαπα,φτιάξαμε την ακριβή ομάδα του μαρμπλ , και τραβάμε ότι τραβάμε έκτοτε. Η ευθύνη του αρβανιτη για τον ερχομό λασκαρη είναι δεδομένη,δεν έχω κανένα πρόβλημα να το πω αυτό. Του δίνω όμως το ελαφρυντικό ότι μπορεί να έφαγε τον παπά που φάγαμε όλοι. Θα πει κανείς άλλο εμείς κι άλλο αυτός που είχε την ευθύνη του καράβια. Οκ,αν κάποιος θέλει να του ρίξει το αναθεμα για τον λασκαρη, μπορεί να το κάνει. Είναι λίγο οξύμωρο πάντως να εγκαλεί κάποιον και ως καρεκλοκενταυρο και ως κάποιον που βιάστηκε να δωσει την ομάδα σε όποιον οποιον…

Bilias6

Οτι σε βολευει γραφεις. Την ομαδα την εδωσε στο μωρακι γιατι απο οτι λεει δεν μπορουσε να κανει αλλιως λογω των χρεων.
Επισης ενα αλλο που ειπε ο δικος σου τελευταια, ειναι οτι ο λασκαρης τα ΜΕΙΩΣΕ τα χρεη. Τωρα βγαλε ακρη. Δεν μπορεις να καταλαβεις τι απο αυτα που λεει ειναι αληθεια και τι ψεματα.
Αν αγαπαει την καρεκλα? Βρε την αγαπαει και παρα πολυ μαλιστα. Σε ολες τις διοικησεις συμμετεχει και μολις βγαινει αρχιζει την αντιπολιτευση.
Απο σενα περιμενω και την ομαδα να ριξει να του δωσεις ελαφρυντικα. Τον γνωριζεις προσωπικα ετσι? Πεστου τον βαρεθηκαμε. Καταντησε τον Αρη ομαδα γειτονιας. Να παει να το παιξει διοικηση σε κανα Αιαντα ευοσμου να του σωσει και αυτους.

pro

Α συγγνώμη δεν είχα καταλάβει ότι βαρεθήκατε. Αν βαρεθήκατε αλλάζει το πράγμα, δεν το συζητώ. Το ότι τα χρέη μειώθηκαν αλλα παρέμειναν σε υψη που δεν τα αντεχε ένας διαχειριστής,δεν σου πέρασε από το μυαλό ε; ότι ο Λάσκαρης την πρώτη χρονιά, εκτός από την αγωνιστική αναβάθμιση, πέτυχε και μείωση χρεών, δεν το ήξερες ετσι; ότι μετά μας καταβαραθρωσε και οικονομικά δεν το θυμάσαι, να υποθεσω; το μόνο σίγουρο όταν τελειώνουν τα ,ας πούμε επιχειρήματα, είναι η φιλική μου σχέση με τον αρβανιτη. Και να με είχε δει μια φορά στη ζωή του ρε παιδάκι μου…

Bilias6

Ρε συ κανεις το ασπρο μαυρο. Ποτε μειωθηκαν τα χρεη θα μας τρελανεις? Επισης αρβανιτης ειπε οτι ο λασκαρης μας αφησε με λιγοτερα χρεη απο οσα αναλαβε. Αρα γι’αυτον ηταν θειο δωρο. Συνελθε. Αν τον γουσταρεις τοσο πολυ καντον κουμπαρο.

nikos3118

Χαρά στο κουράγιο σου να λες τα αυτονόητα και να σου απαντάει τρία πουλάκια κάθονταν. Χαρά στο κουράγιο σου.

καπετάν Κανένας

Την ομάδα την έδωσε χωρίς να κάνει τον έλεγχο που(υποτίθεται ότι)κάνει τώρα για τους βαλκανιους ενδιαφερόμενους του Λεσιτς και τους Έλληνες του Παραμανιδη που δεν του κάνουν😎.Την ομάδα την έδωσε “βιαστικά” λοιπόν αλλά κράτησε για τον εαυτό του θεσουλα από την οποία δεν έφευγε ,μέχρι να τον διώξει ο Μάνος o Λάσκαρης.Καρεκλοκενταυριαση λοιπόν,ναι.Είχε μπει η χρονιά του Μαρμπλ και όλα για αυτόν ήταν αγγελικά πλασμένα.Ακομα και τότε!…
Όταν τον “έφυγαν” λοιπόν ήταν τόσο το σοκ του ,που ξαναγύρισε στα τσιμέντα απ’όπου δήλωσε “πως δεν ήταν μονόδρομος ο Λάσκαρης το 2015”!
Εκτίθεσαι πραγματικά,που υπερασπιζεις έναν άνθρωπο που δεν χρηζει υπεράσπισης,ο ίδιος είπε τι είπε κι έκανε ότι έκανε και δεν έχει θέμα να τα ξανακάνει και να τα ξαναλέει.
Και επιχειρηματα δεν έχεις,σοφισματα γράφεις!

pro

Δεν νομίζω πλέον να έχει κανένα νόημα αυτή η κουβέντα. Άσπρο μαύρο και σοφισματα απέναντι στην τετράγωνη λογική σας. Ας ελπίσουμε απλώς (για το καλό της ομαδας) να κάνει μια καλή διαχείριση και το τέλος αυτής της χρονιάς να μας βρει καλύτερα σε όλα τα επίπεδα σε σχέση με τις 5 προηγούμενες. Φανταζομαι ότι όλοι το θελουμε αυτό. Ελπίζω τουλάχιστον…

καπετάν Κανένας

Ακόμα και σε αυτό το “πυροσβεστικό” ντεμεκ σχόλιο σου ,κλείνεις με υπονοούμενο ότι δεν θέλουμε να πάει καλά ο Άρης για να αποτύχει ο Αρβανίτης!🤣
Ντροπή σου.

pro

Ντροπή δεν ειναι να το πιστευω. Η να το υποθέτω έστω. Ντροπή είναι να συμβαίνει.

καπετάν Κανένας

Η ντροπή είναι όλη δική σου.
Προβολη όλων οσων”κουβαλας” κάνεις εδώ στους συνομιλητές σου.. .Σε άρθρο για πιθανές μεταγραφές δύο μέρες τώρα,το γύρισες σε ύμνο για τον αντιπρόεδρο.ΠΑΛΙ!Μπασκετικά δεν γράφεις ποτέ ,μόνο “διοικητικά” που φέτος ελπίζαμε πως θα τα ξεχάσουμε και θα χαρούμε,αλλά που…..Κι όταν πας να το κανεις για ξεκαρφωμα ,πετάς μαργαριτάρια που σε προδίδουν πως δεν έχεις σχέση με το αντικείμενο!Για μένα δεν μου κανεις καν για Αρειανός.Οποιος κι αν είσαι,θα μπορούσες να σχολιάζεις ανετα κάτω από άρθρα εφημερίδων της κακιάς ώρας.Για το οτιδήποτε.Απο τον κορωνοιο μέχρι το Big Brother.
Που θα τολμήσεις να υπονοήσεις πως θέλω το κακό της ομάδας μου…
Kι όχι η κουβέντα δεν σταματάει εδώ,οποτε νοιώσεις στεναχωρα…Που έφτασες να μας βρίσκεις ελαφρυντικα μέχρι και για τον Λάσκαρη!

pro

Τελικά πρέπει να αποφασίσεις αν θες να σταματήσει η να συνεχιστεί η κουβέντα; αλλα το καλύτερο το άφησες για το τέλος.μπασκετικα μαργαριτάρια; δεν σε ειρηνευτική (όπως θα σου αξιζε) για την απλοϊκή αποψη τζουστον στο 3. Θα μπορούσα να σου πω ότι στο 3 δεν μπορεί να παίξει εναν παιχτης που το 95 τοις 100 των ποντων του το πετυχαίνει ως φινισερ μέσα στην ρακέτα. Ένας παιχτης που σε 7 ματς δεν εχει κάνει Τρίτη τριπλά σε αγώνα. Που παίρνει την μπάλα στα 5,5 μέτρα και δεν κοίτα το καλάθι. Γελάω,δεν μπορώ άλλο….

καπετάν Κανένας

Τελικά σε τάραξα,έτσι;Τόσην ώρα αυτό έγραφες;Ακόμα και σε αυτό τώρα εκτίθεσαι,κοφτο, δεν το έχεις.O Timemaster τον θεωρει παίκτη 3 και 4,το ανέφερε σε συζήτησεθς και σε εκείνη που είχα πάρει μέρος κι εγώ,είχα διαφωνήσει και του τοείχα πει.Πως τον πήραμε για σέντερ!Συμφώνησε μαζί μου ο Jim Patras ενώ ο Nikos3168 υποστήριξε την άποψη του Timemaster(παίζουν σε άλλες θέσεις στα κολλέγια, κτλ).
Είμαι σίγουρος πως ο Τζιμ θα θυμάται και σε ποιο τοπικ ήταν η εν λόγω κουβέντα.!
Αυτην ανέφερα προχτές και το ΕΓΡΑΨΑ κιόλας.Πως θα είχε ενδιαφέρον να το δούμε.
Εκτίθεσαι παλι!🤣επιβεβαιώνοντας με.Περνάς τρέχοντας με “περίληψη” τα μπασκετικά κι εισαι εδώ με αποστολή μόνο για τα των χαρτογιακαδων(όταν δεν φορούν πόλο και φορμες από τη μπουτίκ).
Plus το ποσο προβλέψιμος εισαι-“όταν σε στριμώχνουν ,κατηγόρησε κι εσύ”,αυτό μου κανεις τώρα.Η μπαλα στην εξέδρα και λάσπη στον ανεμιστήρα…
Από Μακιαβέλι το τσιμπησες;
Σουν Τζου;Όχι!
Πητ Παπαδάκος ,ε;
Σαν υποψήφιος 15μελους στο γυμνάσιο.
Συγνώμη αν σε τάραξα,αλλά όντως χρειάζεσαι ύπνο.Στο κρεβάτι γρήγορα!

pro

Το τοπικ είναι η νικη επι του Ηρακλή. Όπου ξεκάθαρα σημειώνεις ότι θα ήταν ενδιαφέρουσα η αποψη με τον τζουστον στο 3. Και όταν κάποιος παρατηρει ότι έτσι ο τζουστον θα χαθεί, το μαζεύεις και λες κάτι σε στυλ “ναι αλλά δεν θα χαθεί ριμπαουντ” η κάτι τέτοιο απλοϊκό. Δεν θα χαθεί ριμπάουντ. Ε,να βάλουμε και τον κωττα στο 2 , τότε. Το άθλημα είναι λίγο πιο περίπλοκο από ότι έχεις στο μυαλουδακι σου.θα το μάθεις, αν συνεχίσεις να προσέχεις. Μέχρι τότε μην γκεμπελιζεις γιατί τα γραπτά μένουν. Τοπικ αρης ηρακλης…

καπετάν Κανένας

Άσε ρε ,δεν είναι αυτό.Παραληρεις!Και παραληρείς και ψεύδεσαι.!😂.Μην ψάχνεις πίσω όλα τα άρθρα που ανέβηκαν και χάνεις ύπνο ,αφού σε καίει τόσο, μόλις βρω χρόνο θα στο βρω και θα στο τρίψω στην ηλεκτρονική ψηφιακή σου ρινική κοιλότητα.
Εκτός κι αν με προλάβει ο Τζιμ,ο Ταιμαστερ η ο Νίκος ,εμείς μιλούσαμε τότε επαυτου!🤗.Κι εσύ παραδίπλα ήσουνα,έλεγες τα δικά σου.Γιατο πόσο καλός είναι Λοκετ κι ο Αρβανίτης,τα κλασικά(Λοκετ έλεγε κο Νίκος).
Άστο σου λέω,εκτίθεσαι…Και πιάσε παλι για τον Λάσκαρη και την Τζώρτζια πόσο καλά παιδιά είναι.
Αν και τα λέει όλα το ότι σε πείραξε το αμπασκετος ως χαρακτηρισμός κι όχιτο ότι ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΡΕΙΑΝΟΣ!
Αυτό τα λέει όλα για το ποιόν σου.
Όσο είσαι ξύπνιος και ψάχνεις τη τελευταία κουβέντα ,κακό κανεις,θα σου βγουν κι αλλα νεύρα .

pro

comment image?fit=64%2C64&ssl=1
καπετάν Κανένας ()
 Reply to  Tough Guy
 15 Νοεμβρίου 2021 10:56 μμ

Θά είχε ενδιαφέρον να δούμε σαν σχήμα αυτό που πρότεινε o Timemaster,τον Τζουιστον στο 3.Δηλαδη στην ίδια πεντάδα μέσα,3.Τζουιστον,4.Ουιλιαμς και 5.Κελι.Αν μάλιστα θα φύγει ο Λοκετ…

0
0

 Απάντηση

comment image?fit=64%2C44&ssl=1
Jim Patras ()
 Reply to  καπετάν Κανένας
 15 Νοεμβρίου 2021 10:58 μμ

Στο 3 όμως εξανεμίζονται όλες οι αρετές του S.Juiston.

0
0

 Απάντηση

comment image?fit=64%2C64&ssl=1
καπετάν Κανένας ()
 Reply to  Jim Patras
 15 Νοεμβρίου 2021 11:00 μμ

Ναι,για αυτό αν θυμάσαι δεν τον πολυπιστεύω κι εγώ εκεί.Αλλα θα είχε ενα άλφα ενδιαφέρον,ας πουμε δεν θα χανόταν σκουπίδι

0
0

 Απάντηση

pro

τα γραπτα μενουν…

καπετάν Κανένας

Έχεις περάσει πια σε άλλο λεβελ.Πας ντουγρου καρφωτα σε τοίχο,πάρτο αλλιώς,ξεκαβαλα από το πράσινο αλογο,γιατί αλλιώς σε βλέπω με καμμένα κύτταρα σε λίγο και σε λυπάμαι!

Bilias6

καπιταν ειλικρινα ξερεις τι θυμηθηκα? Οταν ημουν πιτσιρικας πηγαιναμε με τη παρεα για μπαλα. Ηταν στην γειτονια ενα παιδι που δεν το παιρναμε μαζι μας και απο αντιδραση μας εβριζε τη μανα. Ξες παιδακι μολις σου βριζουν την μανα τρελενεσαι. Τον αρπαζαμε λοιπον και τον ριχναμε καμια σφαλιαρα. Μολις φευγαμε… ξανα τα ιδια αυτος, τρεχαμε παλι… ξανα σφαλιαρες.
χαχαχα αυτο γινοταν για κανα μισαωρο μεχρι που καταλαβαμε οτι δεν θα βγαλουμε ακρη μ’αυτον και τον παρατησαμε.

🤭
Πολλά σου φέρνει στο μυαλό!Επειδή δεν ξέρει η αριστερά του τι ποιεί η δεξιά του,μια άλλη θεωρια συνωμοσίας είναι να ειναι πάνω από ένας.Να μοιράζονται το νικνειμ πέντε -εξι με βάρδιες,δεν βγαίνει αλλιώς!Σαν κάτι σατανικα διδυμα ,evil tweens φάση ,όπως στο The Prestige. Η στα Πορφυρα Ποτάμια!

pro

Scripts manent…και αναγκάζουν ποτε ποτε και τον γκεμπελς να ρουφήξει το αυγουλακι του…

nikos3118

Κάπτεν, ξέρεις ότι διαδικτυακά σ αγαπάω, αλλά αν ξαναυπονοησεις το οτιδήποτε για την μπασκετική μου λατρεία (Τον Λόκετ ντε) θα γίνουμε από δύο χωριά. Έχω που έχω τον πόνο μου που πλησιάζει η ώρα του αποχαιρετισμού, έχω κι εσένα να τον υποτιμάς, πόσα ν αντέξω πια;😂😂😂😂

Να φύγει ο Χανλαν και να μείνει ο Λοκετ!🥇🏆🏀 Καλησπέρα Νίκο!

nikos3118

Εντάξει, δεν τον λατρεύω και τόσο πολύ 😁😁

🤣

timemaster

Αρνούμαι να αφήσω να μου κλέψουν την δόξα για την ιδέα μου να έχουμε τρεις ψηλούς στην ίδια πεντάδα που με την ενέργειά τους, τα αθλητικότητά τους και φυσικά τα μακριά τους χέρια θα έκαναν τον αντίπαλλο να τα χάσει για κανένα 10λεπτο.
Ειδικά τώρα που έχουμε και έναν βαρβάτο σέντερ που η αλήθεια είναι ότι δε μου γέμιζε το μάτι.

Και το ότι ο Καπετάν Κανένας είναι αρκετά ευγενικός για να κάνει ότι συμφωνεί με μερικά επιχειρήματά μου δεν σημαίνει ότι συμφωνούσε με την όλη ιδέα. Το αντίθετο μάλιστα.

Υ.Γ. Επειδή δεν έχω δει τον αγώνα στην Πάτρα περιμένω με αγωνία τις πεντάδες μας από τον night audit όπου παίξαμε με αυτό το σχήμα για λίγο.

Χαχαχαχα!😹
Για του λόγου το αληθές,το τοπικ που διαφωνούμε ,είναι το “Ο Άρης παίρνει τον Αιζαια Καζινς”.Εκεί σε ρωτάω πρώτη φορά για τον Τζουιστον στο 3, επειδή μου φαινοταν παραξενο που επέμενες κι άλλες φορές….Και μια χαρά μου εξηγησες!Πιο μπροστά το είχες ξανααναφερει και αλλού, μάλιστα τώρα που έψαχνα βρήκα μια τέτοια αναφορά παλι,που δεν την είχα προσέξει τότε,…live!!Φαινεται κι από το ότι το σχόλιο σου μου βγαίνει …κίτρινο,όπως όλα τα σχόλια που δεν έχω διαβάσει(επισυναπτόμενη φωτό).
Μάντεψε:Μιλάς για Τζουιστον στο 3 με ποιον;Με τον pro!🤣🤯😜 χαχαχαχα!!!!
Αλλά δεν το “θυμάται”…
Το τοπικ είναι για την άφιξη του Τζουιστον,αυτό με τα τσουρέκια…!

Screenshot_2021-11-26-01-36-54-238_com.android.chrome.jpg

Ώπα,έχασα την “επεξεργασία” για να το διορθώσω…:η άφιξη του ΚΕΛΙ.

pro

δεν μπορει να παιξει ο τζουστον στο 3. ειναι τετοια τα τεχνικα του χαρακτηριστικα πως να το κανουμε δηλ. και 10 λεπτα στο μπασκετ ειναι μια αιωνιοτητα. οποιος εχει αλλη αποψη, σεβαστη. οποιος ομως εκφραζει τετοια ή παρεμφερη αποψη και παραλληλα το παιζει φωτεινος μπασκετικος παντογνωστης, ε, θα παρει αναλογη απαντηση.

nikos3118

Προσυπογράφω.

Bilias6

Ναι ναι παιξτο και θυμα τωρα. Οσο υπαρχουν ατομα σαν και σενα να αβανταρουν διοικησεις που κοροιδευουν τον κοσμο εδω και 15 χρονια δεν τα βλεπω καλα τα πραματα.

pro

Καλα. Ευτυχώς που υπάρχουν όμως κάποιοι σαν κι εσένα και αφυπνιζουν τις μαζες. Τι θα κάναμε χωρίς εσάς…

Bilias6

Ο κοσμος ξερει τι του γινεται δεν περιμενει απο μενα. Γι’αυτο και δεν ασχολειται.
Αντε καληνυχτα το βγαλες το μεροκαματο και σημερα.

pro

Μην ξεχάσεις να περάσεις και καμια γιαγιά στο απέναντι πεζοδρόμιο…

Bilias6

Ελα ενταξει εχεις δικιο πεσε κοιμησου τωρα.

pro

Ότι πει ο ποιμένας.

dragon_aris

Ο συγκεκριμένος έχει περάσει σε αλλη φάση το θεμα ‘κοροϊδεύω το κόσμο’. Λεει πράγματα που τα ξεχνάει μετα,οι συνεντεύξεις του αντιφάσκουν μεταξυ τους. Το νουμερο του χρεους παει πανω κάτω αναλογα τη συνέντευξη. Εδω δε ξέρουμε καν ποιος εχει τις μετοχες. Έχουμε μυστικούς 19 μετόχους. Κανει ερσνους και μετα ξεχναει που πηγαν τα λεφτα. Προκυρησει αυξησεις μετοχικου που δεν γινονται ποτέ.

nikos3118

Και γιατί να μην κάνει ότι θέλει; Τα μέσα είναι όλα μαζί του, παπαγαλάκια όπως βλέπεις έχει παντού, και ένα μεγάλο κομμάτι του κόσμου έχει πάψει να έχει αγωνιστικές απαιτήσεις από την ομάδα. Έζησα για να δω αρειανο να λέει γιατί να βγω πλεη οφ μωρέ, δυο χαμένοι αγώνες και περιττά έξοδα είναι. Οπότε, μια χαρά τα χει καταφέρει ο Αρβανίτης. Αιώνιος σωτήρας, κι από πίσω οι δουλίτσες μια χαρά γίνονται. Κι άσε τον μπίλια, τον Νίκο, τον κάπτεν και τον Ντραγκον να φωνάζουν. Και όποιον άλλο.

nikos3118

Έκανε καλύτερη ομάδα από πέρσι και έπειτα από τέσσερα χρόνια έχουμε αμερικάνους. Τρομερή επιτυχία, τουλάχιστον για να το λένε όλοι έτσι θα ναι, ποιοι είμαστε εμείς. Το ότι βέβαια παρακαλάμε ως αρειανοι να διαλυθεί ο Ιωνικός και να τιμωρηθεί ο Ηρακλής για να την πηδήξουμε και φέτος, ας μην το βάλουμε στη συζήτηση μωρέ. Δε βαριέσαι, γίνονται αυτά, ένα λαθάκι 7.000 ευρώ κάναμε.

nikos3118

Γιατί ρε φίλε, δεν πολιτεύεται ο Αρβανίτης; Η μηπως η αναγνωρισιμότητα του ως πρόεδρος του Άρη δε βοήθησε. Όλοι κερδίζουν εκτός από τον οπαδό. Εκτός αν έχει κάποιο βίτσιο να διαχειρίζεται ομάδες που χρωστάνε, γιατί εδώ και χρόνια αυτό κάνει. Να μη μιλήσουμε και για τον Ερασιτέχνη και ξεφύγουμε. Κανει τζιζ.

pro

Βρηκαμε λοιπον το ανταποδοτικο οφελος του αρβανιτη για την ενασχοληση του με τον αρη. η πολιτική. οκ. εγω, που ασχολουμαι παθιασμενα με τον μπασκετικο αρη (και ειμαι και κολλητος του) δεν εχω ιδεα που εχει εκλεγει. φαντασου η πλατια μαζα που με το ζορι ξερει το ονομα του…

nikos3118

Οκ, με έπεισες, άλλωστε πάντα έχεις στέρεα επιχειρήματα. Μην προσπαθείς άλλο.

kaptsik

Και στο τέλος, μετά από όλη αυτή την κουβέντα λέει… Να ορθοποδήσει ο Ιωνικός (όπως γίνεται κάθε χρονιά) και να μας πάρουν και τον Κωττά ή τον Πουλιανίτη …

nikos3118

Ρεεεεεε σταμάτα 😂😂😂😢😢😢