Ποινική δίωξη στο ζεύγος Λάσκαρη!
Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν στην εκπομπή “Δίκη” στον ΣΚΑΪ “ο Εισαγγελέας Αθηνών, Γιώργος Νούλης άσκησε κακουργηματική ποινική δίωξη κατά του ιδιοκτήτη της ΚΑΕ, Νίκου Λάσκαρη και της συζύγου του, Τζόρτζιας Ευσεβίου. Η δίωξη αφορά υπόθεση διαδικτυακής πώλησης χρυσού, με την οποία έχουν ασχοληθεί οι ελβετικές Αρχές. Η ελληνική δικαιοσύνη διώκει τον κ. Λάσκαρη και τη σύζυγό του για δύο κακουργήματα, την υπεξαίρεση και τη νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες (ξέπλυμα χρήματος). Η υπόθεση ήδη ανατέθηκε σε τακτικό ανακριτή”.
Η εξέλιξη αυτή σημαίνει ότι πλέον θα γίνουν ανακρίσεις και από τις δύο πλευρές και κάποια στιγμή θα εκδοθεί βούλευμα του ανακριτή αναφορικά με την υπόθεση. Ήταν κάτι που προφανώς και περίμεναν στη πλευρά Λάσκαρη από τη στιγμή που ο Λετονός επιχειρηματίας είχε καταθέσει μήνυση.
Σε κάθε περίπτωση, αυτό που προκύπτει είναι ότι το πρόβλημα για την οικογένεια Λάσκαρη παραμένει πολύ σοβαρό και αυτό έχει άμεσες συνέπειες στην λειτουργία του μπασκετικού Άρη και θα πρέπει κάποια στιγμή (στο άμεσο μέλλον) να ξεκαθαριστεί η κατάσταση.
Υπενθυμίζεται ότι ούτε τη Δευτέρα έγιναν πληρωμές και η αβεβαιότητα ολοένα και μεγαλώνει… Ευχής έργον είναι να μπορέσει αυτή η υπόθεση με τον Λετονό να κλείσει το συντομότερο δυνατό και να μπορέσει και το ζέυγος Λάσκαρη και ο Άρης να επανέλθουν στην κανονικότητα της προηγούμενης σεζόν.
Δε νομίζω πως αλλάζει κάτι στην υπόθεση μας , όπως λέει και το άρθρο. Πρέπει να ξεκαθαρίσει η κατάσταση και μόνο ο Λάσκαρης μπορεί να το κάνει αυτό.
Δεν είπαν όμως πότε ημερολογιακά ασκήθηκε η ποινική δίωξη του Λάσκαρη. Και δεν βλέπω πως θα μπορούσε ν´ απεμπλακεί ο ΑΡΗΣ αφού κ οι μετοχές είναι μπλοκαρισμένες.Δεν βλέπω ότι μπορεί να δωθεί λύση. Παρά μόνο κάποιος που θα ήθελε να στηρίξει τον ΑΡΗ σ´ αυτή τη δύσκολη στιγμή να κάνει χορηγία. Υπάρχει νομίζεις άλλη λύση;
οι μετοχές γιατί είναι μπλοκαρισμένες;
Μετα τα ασφαλιστικα μετρα που κερδισε ο Λετονος πριν αρκετους μηνες. Ολη η κινητη και ακινητη περιουσια του Λασκαρη ειναι δεσμευμενη μεχρι να τελεσιδηκησει η αποφαση μεταξυ του Λετονου και του Λασκαρη. Αυτο σημαινει οτι και οι μετοχες της ΚΑΕ Αρης εχουν δεσμευθει μαλιστα , οπως ειχα γραψει και παλιοτερα εαν ο Λαςκαρης χασει την υποθεση ο Λετονος μπορει να διεκδικησει και να παρει και τη ΚΑΕ Αρης ως αποζημιωση(στην περιπτωση που ο Λασκατης δεν εχει να πληρωσει).
Οι μετοχές όμως όχι η ΚΑΕ σαν ΚΑΕ . Οι λογαριασμοί λογικά είναι ανοιχτοί . Θέλω να πω η ομάδα μπορεί να τρέξει με ένα κάποιο μπάτζετ , από τα έσοδα , αν φτάσουμε σε αυτό το σημείο ,ε;
Οπως απαντησε και ο KYRIAKOULEAS που ειναι πιο καταρτισμενος γινεται. Ειναι προφανες οτι για αυτο και εχουν πεσει στο μηδεν οι πληρωμες απο Φλεβαρη και μετα διοτι επεσαν και κατακορυφα τα εσοδα.Βεβαια εδω ερχεται το ερωτημα αφου οι λογαριασμοι ειναι ανοιχτοι και τα εσοδα μενουν στην ομαδα γιατι δεν εχει βρει καποιον ο Λασκαρης να δανεισει με μορφη χορηγιας τη ΚΑΕ και να του τα αποπληρωσει στο εξωτερικο?
So it begins.O άνθρωπος ναι εχει(η είχε τελοσπάντων λεφτά). Η μικρή λεπτομέρεια οτι ειναι παράνομα.Η μεγάλη λεπτομέρεια:δεν έγινε καλό ξέπλυμα(βλεπε ιδιοκτήτες ΠΑΕ).Ίσως να έρχονται δύσκολες μέρες.Νομικά ίσως να πάει: δέσμευση περιουσίας Λασκαρη στην Ελλαδα-Αρης:Περιουσία Λάσκαρη => Παγωμα μετοχων ΚΑΕ.
Ρώτησες γιατί οι μετοχές είναι μπλοκαρισμένες…δεν είμαι νομικός ν´ σου απαντήσω…αλλά εδώ φαίνεται ότι ο Λασκαρης παραδεχεται πρόβλημα με τις μετοχές αν κ λέει ότι δεν έχουν κάποια αξία. Δεν μου απάντησες…βλέπεις κάποια πιθανή λύση; Λάθος ανέβασα το προηγούμενο, σόρυ…αυτό έπρεπε. https://www.gazzetta.gr/basketball/article/1052412/desmeymeni-i-perioysia-toy-laskari-stin-ellada-ekviasmo-kataggellei-o-idios
Δεν έχω ιδέα. Ο Λάσκαρης μόνο μπορεί να δώσει λύση. Είτε πληρώνοντας , είτε φεύγοντας ώστε να κινηθούν οι διαδικασίες. Αλλά το πόσο γρήγορα θα λυθεί αυτό εξαρτάται από αυτόν.
Ναι δίκιο έχεις , αυτός έχει το καρπούζι κ το μαχαίρι…δεν καταλαβαίνω γιατί αργεί όμως να δώσει λύση. Δημιουργεί πρόβλημα σε μια ιστορική ομάδα, κ έχω την εντύπωση από την παρουσία του στο πάνελ του Θωμαίδη ότι έχασε τη σοβαρότητα του επενδυτή.Δεν φαίνεται να θέλει να απεμπλακεί…αλλά κ δεν μπορεί να βοηθήσει. Δεν μπορεί να τάζει γήπεδο κ Γιαννάκη…η είναι αφελής ή περνάει τους πάντες για χαζούς
Να ρωτήσω και κάτι. Οι περίφημοι Αρειανοί παράγοντες/λεφτάδες που αυτοδιαφημίζονται ή διαρρέουν φήμες για λύσεις και μαγαζιά γωνία , που είναι αλήθεια; Τι άλλο περιμένουν για να εμφανιστούν;
‘Η πάλι θα εξαφανιστούν…;
Μα πριν 2 μέρες το ίδιο αναρωτιόμουν! Δεν υπάρχουν ;;; αν δεν είναι εφικτή η μεταβίβαση μετοχών, δεν μπορουν να δανείσουν;;; να πληρώσουν τουλάχιστον το 99; την εφορία; Ο Λάσκαρης έδειξε ότι είχε τη διάθεση να σώσειι την ομάδα, οι μεγάλες δυσκολίες είχαν περάσει, βλέπουν όλοι ότι αυτός αντιμετωπίζει αυτή τη κατάσταση κ αυτοί όλοι τι κάνουν;;; δεν είναι Αρειανοί; κάποιος με ρώτησε αν θα έβαζα λεφτά γνωρίζοντας το πρόβλημα του Λάσκαρη. Ναι, θα συζητούσα μαζί του, να ενημερωθώ έχωντας τη διάθεση να πάρω το ρίσκο κ να του δανείσω, γνωρίζοντας ότι ένα ποσό που θα βάλω δεν θα μου δημιουργήσει πρόβλημα επιβίωσης. Δεν ξέρω τι να πω…όλη μέρα έμπαινα στο basketballaris να δω μπας κ πλήρωσε ο Λάσκαρης, μπας κ δώθηκε λύση από κάποιον άλλον…νέκρα!!! Είμαι πολύ στενοχωρημένος…από μικρός έκανα κοπάνα από το σχολείο για να είμαι στο Παλαί σπό τις 4.30 όταν το ματς ήταν στις 20.00, εγώ κ άλλοι 3-4 όλοι κ όλοι…κ τώρα περιμένουμε να δούμε αν θα υπάρχουμε!!!!!!
Νομικά,η υπόθεση μπορεί να πάρει χρόνια… Πλέον μόνο για την ύπαρξη μας έχω ενδιαφέρον . Δεν υπάρχει αυτή την στιγμή αγωνιστικό τμήμα, όλα τελείωσαν
Δυστυχώς η Ελληνική πραγματικότητα επιτάσσει να είσαι μαφιόζος για να πας μπροστά στο προεδριλικι. Ο δικός μας μάλλον προσπαθεί αλλά είναι ακόμα γατάκι. Όταν ακούς πλοία με λαθραία τσιγάρα, πρεζες, λαθρεμπόριο πετρελαίου κλπ και δεν ανοίγει ρουθούνι.
Να εξηγούμαι πως δεν το ασπάζομαι.
Στο δια ταύτα ο Λασκαρης ήθελε αλλά δεν μπόρεσε και για άλλη μια φορα ο Άρης βλέπω να μπαίνει σε μεγάλες περιπέτειες και άλλη μια γεννεσις μακάρι να φανεί-πόσες φορές ακόμα άραγε;
Και για να συνεχίσω το παράδειγμα σου ο ΠΑΟ ελεγχόταν από την εφορία για φοροδιαφυγή , από εισαγγελέα πάλι όπως κι ο δικός μας , και το μάθαμε δύο χρόνια μετά όταν είχε πλέον επέλθει συμβιβασμός και πρόστιμο . Απίστευτο. Εμείς για τον δικό μας , μπορεί να το μαθαίνουμε και πριν από αυτόν …
Δυστυχώς έτσι είναι.
έχεις απόλυτο δίκιο..
Καλά τι συζητάμε τώρα….Πριν μερικά χρόνια υπήρξε διαμάχη ΒΙΑΝΕΞ-Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας για μία υπερτιμολόγηση φαρμάκων.Τότε ζητούσαν στα δικαστήρια την συντηρητική κατάσχεση της περιουσίας των Γιαννακόπουλων σε ύψος 100 εκ.Εμφανίστηκε ο παλαβός ο γιος στο δικαστήριο με μία εγγυητική από τράπεζα πολλαπλάσια των απαιτήσεων του αντιδίκου και το δικαστήριο αποφάσισε ότι δεν συντρέχει λόγος να γίνει κατάσχεση.
Ο Λάσκαρης που δήλωνε ότι τα 60 εκ αποτελούν μικρό μέρος της περιουσίας του και δεν έχει πρόβλημα αν τα δώσει δεν μπόρεσε να πείσει καν το δικαστήριο ότι έχει αυτά τα χρήματα και έτσι ο Λετονός δεν θα είχε πρόβλημα να χάσει το ποσό που ζητάει.Δεν μπόρεσε καν να εξασφαλίσει μία εγγυητική από τράπεζα έτσι ώστε να αποφευχθεί η συντηρητική κατάσχεση..
Όποιος έχει πραγματικά πολλά χρήματα ούτε το διαφημίζει ούτε τάζει συνεχώς λαγούς με πετραχήλια.Απλά όταν έρθει σε δύσκολη θέση χρησιμοποιεί το μέγεθος της περιουσίας του για να ξελασπώσει.
Teo πως πιστεύεις ότι μπορεί να λυθεί το θέμα για τον Άρη? Μόνο με φυγή του Λάσκαρη από την ομάδα?
Δεν είναι τόσο απλό να φύγει και να αφήσει την ομάδα.Ούτε για εμάς είναι τόσο απλό γιατί μετά μένει ένα πολύ μεγάλο ποσό που δεν έχει την διάθεση κανείς να το καλύψει.Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει.Το χειρότερο από όλα είναι ότι δεν μιλάει ούτε η πλευρά Λάσκαρη ούτε κάποιος άλλος από το Δ.Σ.
Πάντως ακόμα και να μιλούσε ο Λάσκαρης εγώ πλέον δεν θα πίστευα ούτε κουβέντα από αυτά που λέει.Δεν πείθει…Άρα καλύτερα να προχωρήσει σε πράξεις πριν είναι πολύ αργά για την ομάδα που υποστηρίζουμε.
Τι μπορούμε να κάνουμε σαν κόσμος? Ο Λάσκαρης είναι εξαφανισμένος στην Αθήνα ή όπου αλλού είναι. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να πάει μια επιτροπή στα γραφεία να πιάσει τον Μάνο και τον Αρβανίτη και να ζητήσουν εξηγήσεις. Από εκεί και πέρα αν δεν αποχωρήσει και τραβήξει κι άλλο αυτή η ιστορία θα ζήσουμε εποχές άσχημες. Εκτός αν κάπως δια μαγείας βρεθούν κάποια χρήματα τις επόμενες ώρες. Πράγμα που πλέον μοιάζει απίθανο.
Εξακολουθώ να είμαι αισιόδοξος. Ναι ακόμα δεν έχει πληρώσει ο Λάσκαρης ,ναι έγινε ποινική δίωξη,ναι μπορεί να υπάρξει θέμα με το 99. Αλλά δεν έχει καταδικαστεί κανένας, δεν κρύβεται κανείς , οι παίκτες που σίγουρα ξέρουν κάτι παραπάνω κάνουν υπομονή. Γενικά η κατάσταση είναι περίεργη στην χώρα..Στον ποδοσφαιρικό ΠΑΟ δεν έχει πληρωθεί κανείς από τον Ιανουάριο, πιάνονται καράβια εδώ και εκεί και εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε υπομονή και να στηρίξουμε έναν άνθρωπο που έχει δείξει καλές προθέσεις.
Το θέμα είναι , εμείς τι κανουμε;;; Ο Λάσκαρης σαν Λάσκαρης μπορεί να έχει τα θέματα του. Εμέις τι να στηρίξουμε ρε παιδιά τώρα; ΟΚ οι προθέσεις του για τον Άρη μπορεί να ήταν καλές. Αλλάζει αυτό σε κάτι αν αν εμείς τελικά λόγω των προβλημάτων του καταστραφούμε;;;
Εγώ κι εσύ περιμένουμε. Τον Λάσκαρη – κυρίως – και κάποιους από τους λαλίστατους αντιπολιτευτές του πληκτρολογίου που έχουν – υποτιθέμενες – έτοιμες λύσεις.
27-06-2015 Γάμος υπερπαραγωγή(κόστους 5εκ/μυρίων) για το ζεύγος Λάσκαρη
27-06-2017 Αναφορές για ποινική δίωξη για το ζεύγος Λάσκαρη
Από το ζενίθ στο ναδίρ…
Αυτό εννοούσες επέτειο.. Και δεν σε καταλάβαινα
Χωρίς να ειμαι νομικός και να ξέρω λεπτομέρειες, θεωρώ πως η ποινική δίωξη δεν είναι κάτι το τόσο τραγικό. Δεν αλλάζει κάτι ουσιαστικά στον σχεδιασμό κτλ. Όλο το θέμα ήταν να πληρώσει το άνοιγμα. Αν θέλει να παραμείνει στην ομάδα και μπορεί Φυσικά, αυτό θα βρει τρόπο να το κάνει αργά ή γρήγορα. Βέβαια νμζ πως σήμερα είναι σημαντική μέρα, αφού αν δεν υπάρξει κάποια νέα εξέλιξη, τότε θα δούμε κάποια ενεργοποίηση των υπολοίπων της διοίκησης. Τουλάχιστον για εξηγήσεις και αναζήτηση εσόδων.
Το ολο θεμα μπορει να ειναι και πολιτικο. Ο Μπουταρης μας ειπε οτι ο ρωσσος ειναι διαμαντι για την πολη και ο συριζα ειναι καθαρα με το μερος του. Απτην αλλη ο Λασκαρης συναντηθηκε με τον Προεδρο της Δημοκρατιας πριν λιγους μηνες.
Οποιο και να ειναι το προβλημα πρεπει να στηριξουμε τον Λασκαρη κυριως για να δειξουμε στον επομενο που θα θελει να βαλει τα λεφτα του, οτι ο Αρειανος στηριζει τον προεδρο του στα δυσκολα.
Δεν ειμαι προσωπολατρης ειμαι με τον προεδρο του Αρη.
Το ξαναγραφω, αν δεν μπορει τον ευχαριστουμε για οτι εκανε αλλα ας δωσει τις μετοχες σε αλλον επιχειρηματια πριν ειναι αργα.
Καθόλου αδιάφορο το σκεπτικό σου φίλε.. από αυτόν συγκεκριμένα που τον αποκαλούν χαλίφη πλέον και ταίζει συγκεκριμένο κόσμο για συγκεκριμένους προσωπικούς του λόγους, δικτυωμένος τόσο πολύ παντού , τα περιμένω όλα. οι συγκυρίες είναι αρκετές
Αντί να ξεκαθαρίζει το θέμα μπλέκει πιο πολύ και κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς συμβαίνει και πότε και αν θα βελτιωθούν τα πράγματα. Καμία προθεσμία δεν τηρήθηκε πάλι και ο χρόνος είναι πολύ εις βάρος μας. Φαίνεται ότι όλη τη χρονιά υπήρχε μεγάλο πρόβλημα και τώρα που το αγωνιστικό τελείωσε έσκασε.
Καλημερα!!Εχετε μαζεψει τιποτα λεφτα στην ακρη?Γιατι δεν βλεπω να αργει ο ερανος!!Ξερετε τι μου θυμιζει ολο αυτο?Οταν η γκομενα δεν σου τηλεφωνει,δεν σηκωνει το τηλ,εχει εξαφανιστει,οι φιλες της σου λενε οτι δεν ξερουν τιποτα,εσυ κατα βαθος ξερεις οτι εχεις φαει ηττα αλλα επειδη δεν θες να το πιστεψεις, προσπαθεις να δικαιολογησεις ολα τα παραπανω με οτι μπορεις να φανταστεις!!!!Της εχουν κοψει το τηλ,το εχει χασει κ δεν μπορει να επικοινωνησει,την εχουν απαγαγει,της εχουν κανει μαγια αλλα με τιποτα οτι απλα ηταν μουφα η γκομενα!!Οτι κ να γινει παιδες,το μονο σιγουρο ειναι οτι ερχονται δυσκολες μερες….
Σημερα μου κατασχεσαν 3.500,00€.. δύσκολα είμαι για να μαζεψω λοιπόν. Και μολις χθες ελεγα οτι μαζευω για τον Αρη.. μουτζωστε με γιατί καποιος με εχει φτυσει φετος
Aμαν ρε φιλε….περαστικα σου αδελφε μου.
ε καλά… απλά ήθελα να ήξερα, από τους άλλους που χρωτάνε μύρια αρπάζουν ποτέ τίποτα? τεσπα..
Καλημέρα, αν ο κύριος Λάσκαρης ήθελε να ξεπλύνει χρήμα όντως, τότε ακριβώς εδώ φαίνεται η απειρία του, καθώς διάλεξε λάθος χρονική περίοδο, λάθος χώρα, λάθος πόλη και την λάθος ομάδα. Θα κυνηγηθεί χωρίς καμία στήριξη και προστασία και αυτό θα πάρει πολλά χρόνια για να τελειώσει. Ο μόνος πιο γρήγορος τρόπος για να λήξει ένα τέτοιο ζήτημα, δεν είναι διπλωματικός και δεν τον γράφω για να μην εκτεθώ
Να κάνει στον Λετονό “μία πρόταση που δεν μπορεί να αρνηθεί”…
“Plato .. o plomo..”
*a
Έχω την εντύπωση ότι ο Λάσκαρης έχει τόσα ζόρια που δεν τον ενδιαφέρει το αγωνιστικό του ΑΡΗ προς το παρόν, αλλα το να είναι ιδιοκτήτης του Αυτοκράτορα που θα του δίνει κύρος για να ξεμπερδέψει με τις νομικές του περιπέτειες
Νομίζω πως το θύμα είναι ο Άρης κι όχι ο Λάσκαρης. Είδαμε από την αρχή πως οι νομικές διαδικασίες έτρεξαν άμεσα στην περίπτωση του και καθόλου για τους άλλους. Συνεπώς ξέρουμε πως στοχοποιήθηκε. Τώρα οι νομικές διαδικασίες είναι χρονοβόρες και η απεμπλοκή του Άρη κατά τη γνώμη μου θα έχει την ίδια τύχη με την απεμπλοκή του προέδρου του που τον κρατά πάνω του σαν ασπίδα από τον νόμο. Οπότε έχουμε δύο τινά: Ή βρίσκονται άλλα λεφτά να τρέξουν οι εξελίξεις για την ομάδα ή δεν βρίσκονται και κυλάμε στον βούρκο μαζί του που αφού νομίζει πως κρατώντας εμάς θα βγει αυτός ατσαλάκωτος.
Από πλευράς του δεν βλέπω να τον αφήνει τον Άρη, οπότε ελπίζω στις όποιες πρωτοβουλίες κάμει η ΚΑΕ.
Συμφωνω απολυτα με το παραδειγμα του Sub…οσο περναει ο καιρος τοσο πιστευω οτι δεν εχει μια και εχουμε φαει παπα μεγαλο…μακαρι να τελειωσει γρηγορα και οσο γινεται(αν γινεται πλεων) ανοδυνα για τον Αρη..
Φέτος δεν έχω κουράγιο να σχολιάσω το παραμικρό. Ας μην ξεχνάμε όμως οτι ο Λάσκαρης με το 99 ήταν ΤΥΠΙΚΟΤΑΤΟΣ…εγώ προσωπικά τον ευχαριστώ για ότι πρόσφερε. ουτε έκλεψε, ουτε πούλησε παικτες για να παντελονιάσει λεφτά… Οι ΠΑΙΚΤΕΣ της ομάδας (Ζαρα…και σια ) οφείλουν να κάνουν υπομονή και να περιμένουν μερικές ημέρες…ΔΗΛΑΔΗ ρε ΖΑΡΑ στο κρατικό…ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙΣ? ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΓΑΤΑΚΙΑ?
ΝΙΚΟ ΛΑΣΚΑΡΗ Εύχομαι να ξεπεράσεις το θέμα σου ΑΜΕΣΑ… ΑΝ οχι να βρείς σε παρακαλώ τροπο να προστατευσεις την ΕΠΕΝΔΥΣΗ σου αλλά και το Prestige σου!
Αναρωτιέμαι ο Μάνος Λάσκαρης δεν έχει προσωπική περιουσία για να διευκολύνει κάπως την ομάδα; Μόνο την αμαξάρα έχει για να κυκλοφορεί στα πέριξ του Παλέ; Αρβανίτη σε ψάχνει η Νικολούλη.
Και αν εχει προσωπικη περιουσια θα βοηθησει τον Αρη αντι του αδελφου του?Δεν νομιζω να εχεις την εντυπωση οτι ολος τους ο κοσμος περιστρεφεται γυρω απο τον Αρη ετσι?Δεν θα πω ποτε οτι λειτουργησαν εις βαρος του Αρη αλλα τους πεσαν δυσκολα στα εκτος ομαδας κ δυστυχως η ομαδα μπηκε σε 2η-3η μοιρα.θεωρω οτι το πηραν ελαφρα καρδιας απο την αρχη το θεμα του λετονου κ τους ηρθε κεραμιδα χωρις να υπολογιζουν κ τον πολεμο απο μεριας αθηνοτουμπας..
Αν έχεις δάκρυα, ετοιμάσου να τα χύσεις τώρα,έλεγε ο Σαιξπηρ.Πόσο επίκαιρο στην περιπτώση μας.Α ρε αφεντικό..α ρε αφεντικό
Μάλιστα… κάθε βράδυ και μία νέα (???) είδηση αλλά για την ουσία της υπόθεσης και το ποια μπορεί να είναι (και πότε) η επόμενη μέρα δεν αναφέρει κανένας τίποτα. Ούτε οι δημοσιογράφοι που άλλοτε έτρεχαν να βγάλουν “λαβράκια”, ούτε η ΚΑΕ, ούτε φυσικά κάποιος παίκτης. Όλοι κάτι περιμένουν… το θέμα είναι τι? Εμένα όλη αυτή η παράξενη ησυχία μου δείχνει οτι υπάρχουν ζυμώσεις στο παρασκήνιο. Το αποτέλεσμα μένει να φανεί άμεσα… ελπίζω με κάτι θετικό αν και πλέον τα πράγματα φαντάζουν πολύ δύσκολα.
Έγραψε ο Δασκάλου ένα κείμενο που ουσιαστικά λέει πως τα πράγματα είναι πολύ σκούρα και πρέπει άμεσα να κάνει ο Λάσκαρης άνοιγμα προς τους επιχειρηματίες που βοήθησαν στο παρελθόν. Κάτι πρέπει να υπάρχει στο παρασκήνιο, συμφωνώ. Και πρέπει να έχουν ενημερωθεί και οι παίκτες σχετικά, αλλιώς θα είχαμε ήδη προσφυγές κτλ.
Ο Δασκάλου πήγε το ΣΚ στη Χαλκιδική, έκανε τα μπάνια του και τώρα φιλοτιμήθηκε να γράψει άρθρο;
Ποιος Άρης μόνο χαλκιδική, παραλία ουζάκι κτλ κτλ.. Και επειδή είχε και καιρό να γράψει κάτι, είπε να μην χαθεί.. Πάντως από ενημέρωση τίποτα, όχι μόνο ο Δασκάλου αλλά και όλοι οι δημοσιογράφοι γύρω από την ομάδα. Στόματα κλειστά λες και τους κρατάνε κλειδωμένους σε ένα κελί για να μην μιλήσουν. Ελπίζω να έχουμε σύντομα εξελίξεις γιατί δεν παλεύεται άλλο αυτό το καθημερινό με τα λεφτά, πλήρωσε δεν πλήρωσε, τον κυνηγάει ο Λετονός δεν τον κυνηγάει.
Πραγματικά δεν παλεύεται αυτό το πράγμα σχεδόν έναν μήνα τώρα από τότε που τελείωσε η χρονιά. Είναι παράλογο να μην μιλάει κανείς και απλά να περνάνε οι μέρες. Οι δημοσιογράφοι είναι για γέλια αλλά τι τους κρατάει έτσι “κλειδωμένους”; Γίνεται να λυθεί το θέμα σε μια στιγμή; Θεωρώ πως όχι, άρα πρέπει να βγει κάποιος υπεύθυνα να μιλήσει. Το μόνο καθησυχαστικό είναι οτι δεν έχουν αρχίσει ακόμη οι προσφυγές.Εκτός κι αν όλοι περιμένουν να βγει ο μήνας και μετά χαμός…
Φιλε Τομπι τι καιρο εχει στην Αγγλια?
Δεν ξέρω δεν κοιτάω έξω…όλη μέρα στο pc μου δουλειά και f5 για τον Άρη.χαχα Καλα είναι λίγο συννεφιά αλλά από θερμοκρασία γύρω στους 15-17 το βράδυ και φτάνει 22-23 τη μέρα. Πριν καμιά βδομάδα πολύ ζέστη έφτασε και 32-33.
Παρ’ ότι αρχικά φοβόμουν την σιωπή του, πιστεύω πως όλα θα έχουν τελειώσει (αρνητικά ή θετικά) όταν μιλήσει ο Αρβανίτης.
ΥΓ1: Οι μεγάλες συμφωνίες γίνονται χωρίς να τις πάρει πρέφα κανείς!!! Αν κάτι μπορεί να λέει αυτό!
ΥΓ2: Θεωρώ πως ο Αρβανίτης είχε υποχρέωση να κάνει ένα tweet! Όχι για να μας πει λεπτομέρειες, απλά για να δώσει κλίμα. Στο κάτω-κάτω από ποιόν άλλο περιμένεις να ακούσεις κάτι σοβαρό???
Οχι τουιτ ρε φίλε, οχι αυτα που κοροιδευουμε.. ας βγει να πει κατι παραδοσιακά κ ας ειναι και λάσπη πλέον.. αλλά οχι τουίτ
Μαύρη μαυρίλα έπεσε, μαύρη σαν καλιακούδα.
Μιλάμε για πολύ σκοτάδι, πίσσα μαύρη.
Όχι οτι ενδιαφέρει πια,αλλά ανακοινώθηκε Μίσσας στην Εθνική…
Όλοι κάτι ανακοινώνουν,άλλοι ανανεώσεις(Σάκοτα αεκ),άλλοι Έλληνες παίκτες(Ζάρας παοκ),άλλοι Αμερικ,(Λαύριο)…Εμείς περιμένουμε…Όχι παίκτες βέβαια..
Ναι,Jim…Ο Ζάρας είναι η 1η απώλεια .Εμένα με είχε αρέσει φέτος και στεναχωριέμαι.Στεναχωριέμαι,γιατί στο ρεπορτάζ του παοκ έγραφαν αυτές τις μερες οτι για λόγους φιλότιμου θα συζητήσει πρώτα με μας.Καλά…
Eίναι σημαντική απώλεια τολμώ να πω..Άλλωστε ποτέ αυτά τα 2 χρόνια δεν έγραψα κάποιο αρνητικό σχόλιο για εκείνον..
Για να δούμε αν θα ακολουθήσει & ο Τσά΄ι΄.
Σε περιπτωση που πληρωνοταν θα συζητουσε,τωρα θα τον λεμε και ευχαριστω αν καθυστερησει οσο γινεται την προσφυγη
Και πολύ άργησε Κάπτεν. Εμεις όχι μόνο του χρωστάμε 4 5 δόσεις συμβολαίου, δεν του κάναμε καν συγκεκριμένη κρούση για να ανανέωσει το συμβόλαιο. Ό παίκτης ήθελε να μείνει στην Β. Ελλάδα, ο ΠΑΟΚ τον ήθελε και του έδωσε περισσότερα από ότι έπαιρνε σε μας φέτος οπότε πήγε εκεί. Ήταν ο πρώτος που άνοιξε την πόρτα, αλλά έτσι όπως πάμε να δούμε αν θα μείνει κανείς.
Η τραγική ειρωνεία για μας είναι που…τριαντάρισε και όπως λένε είναι η ηλικία για την καλύτερη απόδοση ενός μπασκετμπολίστα!Γερός να είναι και καλή τύχη.
Καπιταν δεν θελω να στεναχωριεσαι, εδω μας ειχαν παρει τον Λιαδελη. Για να σου φτιαξει το κεφι κανε copy-paste αυτο – ΣΤΑΘΗΣ ΨΑΛΤΗΣ-ΟΡΜΕΣ & ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
Στο τελος ειναι και η γνωμη μου για την μεταγραφη του Ζαρα.
ΧΑΧΑΧΑ!Να’σαι καλά ρε Μπίλια,αληθεια σε λέω μ’έφτιαξες γιατί είμαι κάπως κι όχι για τον Ζάρα!
Εγώ τον Ζάρα θα τον ήθελα και του χρόνου, απλά είναι τόσα τα προβλήματα και τέτοια η αβεβαιότητα που αυτή τη στιγμή δεν μας παίρνει να ασχοληθούμε με το αγωνιστικό.
Αν τα όσα τραβάμε τα είχε κάποιος φανταστεί από πριν ,θα ονομάζονταν Στίβεν Κινγκ και αν κάποιος τα είχε σκηνοθετήσει θα ονομάζονταν Άλφρεντ Χίτσκοκ . Χτες έλεγα στον gerorge και στον Toby πως δεν ήμουν καθόλου βέβαιος πως η κατάσταση που θα αφήσει ο Λάσκαρης θα είναι καλύτερη απ’ αυτήν που ανέλαβε. Δεν έσκαγα καλύτερα…Κουράγιο αδέρφια !!!
Sam να στο επιβεβαιώσω με νούμερα. Ο Λάσκαρης αποπλήρωσε πάνω από 2 εκ για το 99 και άλλα χρέη, ενώ αυτή τη στιγμή το άνοιγμα των φετινών οφειλών και των πιστωτών του 99 είναι κοντά στα 900 (άφησα εκτός αυτά που ζητάει ο Μάρμπλ γιατί δεν θα τα πάρει). Οπότε είμαστε στο συν ότι και να γίνει.
Και δεσμευμένα και επισφαλή όλα τα περιουσιακά στοιχεία. Τον Χρηστίδη π.χ ,μπορείς να μου πεις εαν μπορείς να τον πουλήσεις ?
Μπορείς ναι. Είναι περιουσιακό στοιχείο μιας ΑΕ. Όχι του Λάσκαρη ή της Τζώρτζιας.
Μπορεί η ΑΕ να εισπράξει και τηλεοπτικά και διαρκείας?
Είχα μια συνομιλία με τον Kyriakoulea χθες το βράδυ και διαβεβαίωσε πως οι λογαριασμοί της ΚΑΕ αποκλείεται να είναι μπλοκαρισμένοι. Οπότε μακάρι να γίνει το άνοιγμα σύντομα μήπως και σώσουμε σαν κόσμο την κατάσταση.
Να σοβαρευτούμε .. Σιγά τον Ζάρα..3 ταχύτητες πιο αργός από τον μέσο παίκτη..Ήθελε πολύ προσπάθεια για να είσαι χειρότερος ακόμα και από τον τζεκινς. Άλλα είναι τα προβλήματα της ΚΑΕ.
Μα δεν ειναι ο Ζαρας το θεμα μας.Το θεμα μας ειναι οτι εφυγε χωρις καν του μιλησει καποιος για να τον ενημερωσει εστω οτι δεν υπολογιζεται,και γενικα το οτι ο σχεδιασμος αυτη τη στιγμη δεν ξεπερναει πιθανοτατα την ημερομηνια των ενδεχομενων πληρωμων.Επισης το θεμα μας ειναι να μην καταληξει να ειναι πολυτελεια ο Ζαρας και ο καθε Ζαρας της ομαδας
Στο γκαζετα νομίζω λέει πρόχειρη συζήτηση για ανανέωση. Εγώ δε λέω ότι δεν μπορείς να βρεις καλύτερο του Ζάρα, προφανώς και μπορείς, αλλά από την στιγμή που τον ήθελες και τον έχασες από τον Παοκ είναι αποτυχία. Αλλά μάλλον ο Ζάρας είναι το τελευταίο από τα προβλήματά μας τώρα.
Εγώ πάντως τον ήθελα και του χρόνου.
Απο τις δηλωσεις του,δηλαδη “στον παοκ με ηθελαν πραγματικα”,καταλαβαινω οτι ισως σε καποια φαση να του ειπαν κατι σε θεωρητικο επιπεδο και απο το τελος της χρονιας και μετα μαλλον τιποτα.Αυτος ειναι ο λογος που ενοχλουμαι γενικα,οτι το αγωνιστικο εχει παει σε τελευταια μοιρα και αναγκαζομαστε να ασχοληθουμε με ολα τα αλλα
Έκανε δημόσια δήλωση ο Αρβανίτης για συσπείρωση αρειανων κλπ. Επίσης δήλωσε ότι στηρίζει Λάσκαρη.
Για να δούμε αντιδράσεις γενικότερα.
Δήλωση για συσπείρωση αλλά και πάλι στα σκοτάδια. Λέει να βάλουμε όλοι πλάτη. Πως να βάλουμε πλάτη εφόσον δεν έχει γίνει καμία ενέργεια? Ας βγουν να πουν τι γίνεται και τις επιπτώσεις. και την επόμενη ας βγάλουν τα διαρκείας.
Δε διαφωνώ σε αυτό που λες. Απλώς υποθέτω ότι είναι έναυσμα για να κινηθεί κάτι προς μια κάποια θετική κατεύθυνση.
Εννοείται πως είναι αοριστία αυτό που λέω για αυτό λέω στο τέλος να μετρήσουμε αντιδράσεις γενικότερα
Ο Χ.Γκάλης πριν στο ράδιο είπε πως σήμερα βράδυ ή το αργότερο άυριο το πρωί θα έχουμε κάποια εξέλιξη και το κατάλαβα πως θια έχουμε ομιλία Λάσκαρη. Ελπίζω το post του Αρβανίτη να είναι η αρχή, έπειτα να μιλήσει ο μεγαλομέτοχος αντρίκια και να βγάλει διαρκείας ή οτιδήποτε άλλο.
Το -1 δεν στο ‘σκασα εγώ,αλλά θα σε διορθώσω= “Ο κ.Χρ.Γκάλης”!
Μακαρι
Πάνω σ’αυτό που λες,του allaboutaris η ατάκα είναι οτι “η λύση θα ερθει εκ των εσω…” Δεν νομίζω να εννοεί τη μπάλα.
εκ των έσω, πιθανότατα από τον κόσμο..
Μάλλον.Ο Βλαχόπουλος αρχισε τις κατηγόριες και μιλαει πια για κατάσταση “ειδικων συνθηκών”.Για το άνοιγμα δε, λεει οτι είναι πάνω απο 1 μυριο(απαντάω κ σε σένα kostajacob).
Εβγαλε μια ανακοινωση ο αρβανιτης για ενοτητα και στηριξη στον μεγαλομετοχο και να βαλουμε πλατες ολοι..
και προσφυγη ο Γιανκοβιτς
έκανα να το ανεβάσω εδώ κ ώρα,μάλλον κάτι έκανα λάθος.Πλάτη να βάλουμε,τπτ άλλο μη βάλουμε…
Μη μας βάλουν εννοείς καπταιν ?
Σωστότερο ναι,πες το κι ετσι! “Πλάτη,τοίχο-τοίχο” μια άλλη βερσιόν του νοήματος.
Και ο ΓΑΠ πριν κανενα μηνα βγηκε κ ειπε να βαλουμε πλατη και να τι γινεται
Παιδια να κανω μια ερωτηση και να μου απαντήσει καποιος αν ξερει υπεύθυνα ποσά χρωστάμε ακομα στο 99;
χωρίς να ξέρω τι έχει πληρωθεί φέτος σου λέω πως έχουμε:
2016-2017 110.925,74
2017-2018 110.925,74
2018-2019 110.925,74
2019-2020 110.925,74
2020-2021 110.925,74
2021-2022 27.731,43
στο δημόσιο και στους ιδιώτες
2016-2017 487.772,63
2017-2018 299.349,18
Σύνολο 1.369.481,94.
Αυτά πληρώνονται σε 9 δόσεις τον χρόνο.
Λογικά έχουμε δώσει κάποια χρήματα και φέτος – ειδικά στο δημόσιο – οπότε είναι λιγότερα τα χρήματα που χρωστάμε.
Το δημόσιο νμζ πως είναι πληρωμένο εντελώς μέχρι σήμερα night.
Υπάρχουν πολλά δημόσια που πληρώνουμε. Αυτό του 99 , η ρύθμιση των 100 δόσεων και νομίζω ακόμα μια ρύθμιση. Λογικά αυτά είναι πληρωμένα, γιατί σε αυτά δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Δηλαδη συνολικό χρέος συν το άνοιγμα βγαινει στα 2.300.000 μαλιστα…
Επιςης με μπακαλίστικη θα υπολογισμούς στα 2 και κατι χρονια του Λάσκαρη πρεπει να εχει βαλει 3,5-4-5 απ αυτα τα 3-3,5 τα εχει παρει πισω απ εσοδα
3,5 εσοδα? Μαλιστα.
Λοιπον φιλε με επεισες.
Λασκαρη ουυυυυ, 666, μακρια απο δω ,φερε πισω και τον μαιανδρο ρε!
με κοντα 2 μυρια εσοδα τη χρονια,οταν ειχαμε μπατζετ αγωνιστικα 300 χιλιαρικα δεν θα ειχαμε κανενα προβλημα σε λιγα χρονια να ξεπληρωναμε τα χρεη και μετα να φτιαχναμε και αξιοπρεπη ομαδα
Τα έσοδα της ομάδας παιδιά δεν είναι πάνω από 1.2 με 1,4 βαριά βαριά. Και υπολογίζω περίπου 3000 διαρκείας που αποκλείεται να είχες προ Λάσκαρη. Από εκεί και πέρα 300χιλ αγωνιστικό σημαίνει 550χιλ περίπου με εφορία. Συν 99, συν λοιπά έξοδα, είμαστε κοντά στο 1εκ. Αυτά…
Ένα τέτοιο αγωνιστικό , θα είναι είτε με τον Λάσκαρη ελπίζοντας στην πορεία να λύσει το πρόβλημα του και την ρευστότητα είτε χωρίς αυτόν και στην πορεία να βρούμε κάποιον άλλον . Δεν είναι για πολλές χρονιές .
Συμφωνώ, μία μεταβατική χρονιά..Αν πάμε μακροπρόθεσμα χωρίς επενδυτή θα καταντήσουμε να παρακαλάμε για οκτάδα..
Πάντως έκανα μια σκλεψη, η οποία ίσως να δικαιώνεται από τα γεγονότα….Ο Λασκος, ήξερε πολύ πριν τι γινόταν….και κυρίως, τι θα τον περίμενε…γι΄ αυτό μόλις του μείναν τίποτα ψιλά, ή ακόμα, από τη μπίζνα του λετονου, ή δε ξερω και γω από που, έσπρωξε προκαταβολικά ένα νούμερο, για πληρωμες του δημοσίου..δεν το κανε γιατί ήταν τόσο λαρτζ, καΙ φυσικά δεν εξόφλησε, είτε γιατί δεν του φτασαν για παραπάνω, είτε γιατί πίστευε, ότι στη διετία που πέρασε θα είχε καβατζάρει τον κάβο, και θα μπορούσε να ξαναμπεί στα δοσολογια…έτσι για να λύνονται και οι απορίες του γιατί δεν προεξόφλησε….the mindtrap!!
και κάτι νομικό, έτσι για να μην ξεχνιόμαστε…..η άσκηση ποινικής δίωξης σημαίνει πάρα πολλά….ναι μεν δε σημαίνει τελεσίδικη καταδίκη…ωστόσο, εφ΄ όσον πρόκειται για δυο αδικήματα σε βαθμό κακουργήματος, μετά το πέρας της κύριας ανάκρισης, είτε θα προφυλακιστεί (ελάχιστα πιθανό), είτε θα του επιβληθεί εμφάνιση άπαξ του μηνός στο ΑΤ, και απαγόρευση εξόδου από τη χώρα, (πολύ πιθανό), είτε θα του επιβληθεί εγγυοδοσία υψηλή (πολύ πιθανό), είτε θα αφεθεί ελεύθερος χωρίς όρους (λίγο πιθανό). Με εξαίρεση το τελευταίο, όλα τα υπόλοιπα, δημιουργούν εξαιρετικά μακροχρόνιους μπελάδες, και ουσιαστικά προαναγγέλουν το τέλος από την ομάδα….