Ομολογώ πως λόγω δεν είδα το πρώτο ημίχρονο , οπότε δεν μπορώ να πω και πολλά για αυτό , πέρα από το γεγονός , πως αν παίζαμε όπως παίζαμε στο δεύτερο – προφανώς – δε θα είχαμε θέμα σε αυτό το παιχνίδι.
Όταν δεχόμαστε 45 πόντους σε ένα ημίχρονο , δεν μπορούμε να περιμένουμε και πολλά. Όταν δεχόμαστε 25 ( με 2 σκοτωμένα τρίποντα από τα 9 μέτρα μάλιστα ) τότε παίζουμε το παιχνίδι μας και έχουμε ελπίδα.
Δυστυχώς έπρεπε να καλύψουμε μια τεράστια τρύπα 15 πόντων και στο τέλος τα επιθετικά μας προβλήματα μας πρόδωσαν.
Τελευταία επίθεση και χάσαμε τόσα ελεύθερα τρίποντα , τόσες ευκαιρίες…Τι να πω.
Η εικόνα του Χάρις να ευστοχεί σε τρίποντο από τα 8 μέτρα , εκτός χρόνου , είναι νομίζω η εικόνα του αγώνα.
A little too late…
4 Παράγοντες
Team | OffEff | DefEff | PACE | eFG% | TOV% | OREB% | FT% |
Panionios | 101.4 | 95.6 | 67.6 | 50.9 | 17.4 | 13.8 | 34.5 |
Aris | 99.8 | 105.8 | 67.6 | 38.5 | 16.6 | 36.1 | 45.9 |
Τόσα ριμπάουντ παραπάνω , τόσες βολές και έχουμε τέτοιο ποσοστό στα σουτ…Τι να πω;
Με σώας τας φρένας Αγγέλου φυγε.
Ο Χάρις μπορεί να μην πατάει στο ζωγραφιστό. Μπορεί να μην παίζει άμυνα . Μπορεί να μην κάνει σκριν κ.λ.π. αλλά στο μοναδικό που πραγματικά είναι αρνητικός είναι στο σουτ του. Όταν θα έχει πάνω από 50% στο τρίποντο θα κερδίζουμε και όταν έχει κάτω από 33% θα χάνουμε. Από εκεί και πέρα ο Πανιώνιος στο πρώτο μέρος τα έβαζε από παντού. Μας ανάγκασε να βγούμε και να μαρκάρουμε ασφυχτικά και άρχισε να μας χτυπάει μέσα στην ρακέτα. Μέχρι να ψοφήσουν οι παίχτες του. Όλο το παιχνίδι ήταν το χαμένο τρίποντο του Χάρις και στο καπάκι το εύστοχο από τον… Περισσότερα »
Αυτό με το μιλητο χαίρομαι που το αναφέρεις γιατί το είχα επισημάνει κ για το ματς της Τετάρτης:Μουγκα στην στρούγκα…Μόνο ο Λάκης προσπαθούσε με τον λόγο(!) να ξυπνήσει,να εμψυχώσει.
Δεν το είδα το παιχνίδι της Τετάρτης αλλά σήμερα μου έκανε μεγάλη αντίθεση ανάμεσα στα ημίχρονα. Στο δεύτερο έτρεχαν οι παίχτες και κάποιος τους έδειχνε που να πάνε που να σταθούν , αν υπάρχει άλλος παίχτης κ.λ.π.
Το να είμαι στη δουλειά Κυριακάτικα να βάζω άρον άρον τα ακουστικά στα αυτιά και να ακούω μέσω κινητού τον Ντεντόπουλο να λέει στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ σκορ ημιχρόνου: 45-32 ήταν μεγάλο σοκ. Δεν μπόρεσα να ακούσω το δεύτερο ημίχρονο. Αφού χάσαμε από τον Πανιώνιο των χιλίων προβλημάτων (εμείς είμαστε η ομάδα των 500 προβλημάτων φέτος)…ε τότε…συγνώμη κιόλας, αλλά κύριε Αγγέλου πρέπει να αποχωρήσετε. Ευχαριστήσατε τον Θεό πριν από μερικές ημέρες για την ήττα από τη Κατάγια. Μυαλό όμως δεν βάλατε. Κρίμα.
Πικρα ρε παιδια.
Απο αυτον τον Πανιωνιο;; Τα τελευταια 3,4 λεπτα ουτε επιθεση δεν μπορουσαν να μας κανουν. Και χασαμε.
Και για ακομη μια φορα, δεν υπαρχει ο παιχτης που θα παρει την μπαλα στα δυσκολα. Ο Λευτερακης παρα πολλα λαθη στα τελευταια λεπτα!
Υ.Γ: γιατι ξεχναει συνεχεια τον Βεργινη; Ειναι ο μονος που ισως να μπορουσε να οργανωσει επιθετικα την ομαδα.
Αυτό ήθελα να ρωτήσω κι εγώ επειδή δεν είδα το πρώτο ημίχρονο. Θα μπορούσε να παίξει στο τέλος ο Βεργίνης ή ήταν τόσο κακός;
Ήταν πολύ κακός σήμερα κ φαινόταν δύο ταχύτητες πιο αργός από τους παίχτες του Πανιωνίου.
Τώρα αν στο τέλος μπορούσε να βοηθήσει με δεδομένο την κούραση δε το ξέρω αλλά εφόσον παίζαμε άμυνα λίγο δύσκολο να έμπαινε.
Υ.Γ. τα ίδια κ χειρότερα με Φλιωνη
Ναι μιλάω για εκεί στα 3-4 τελευταία λεπτά , όχι πριν…
Όταν το έβλεπα έλεγα πως θα έπρεπε να παίξει ο Αγγέλου μιας κ φάνηκε πιο σταθερός σε άμυνα κ επίθεση.
Όμως όπως θυμάμαι η λογική του αγγέλου είναι να τελειώνει το ματς με τους θεωρητικά βασικούς.
Άσε κι ο γιος Αγγέλου , του δίνουν την μπάλα μόνο στη γωνία και κάνει drive…σήκω αγόρι μου , αυτό κάνεις καλά , σήκω.
Δεν διαφωνώ. Απλά είχε 2/3 τρίποντα κ δεν το άφηναν πίσω στην άμυνα. Από Φλιωνη που πραγματικά ήταν φάντασμα κ τον Βεργινη κακό εγώ αυτόν θα έβαζα μπας κ έβαζε κανένα σουτ.
Απλά όταν οι αναπληρωματικοί σου δεν δείχνουν κατι τότε ελπίζεις πώς κάποιος χάρις ή κάποιος Νταλο που τα έχουν σπάσει θα αρχίζουν να τα βάζουν. Εγώ πάντως αυτής της λογικής είμαι.
Πάντως είναι εκπληκτικό το ποσό στο απυρόβλητο είναι ο Μπελ. Όχι προσωπικά από εσένα, γενικά, 2/7 τρίποντα και έχασε κι εκείνο το τελείως μόνος του, αλλά ποτέ κανείς δε θα πει κακή κουβέντα για αυτόν
Επειδή τον ξέρουμε. Και περιμένουμε τα χειρότερα από αυτόν. Όμως από τους υπόλοιπους έχουμε άλλες προσδοκίες. Συν ότι ο Μπελ δεν ήταν τόσο κακός αν έβαζε π.χ. ένα τρίποντο παραπάνω θα είχε 42% . Όμως ο Χάρις με το 1/8 και χωρίς να κάνει πολλά άλλα ήταν κακός. Ο Νταλό που έχασε πόσα λευ-απ και έκανε απίστευτα λάθη ήταν κακός. Ο Μαγκι που έχασε κατά κράτος κάτω από το καλάθι ήταν κάκιστος. Στην πρώτη φάση έφαγε δύο τάπες.
Οπότε όταν οι άλλοι ξένοι και Μποχωρίδης είναι κακοί ο μέτριος Μπελ κάπως την γλιτώνει.
Ναι αλλά αν έχανε το ελεύθερο τρίποντο ένας από τους παραπάνω που μου λες , θα τα ακούγαν μέχρι να τελειώσει η σεζόν.
Για μένα πούμε ο Νταλό τα ακούει , πολύ παραπάνω από όσο πρέπει. Eίχε 7 πόντους , 7 ριμπάουντ , 4 ασίστ ,1 κλέψιμο και 3 λάθη και μου λες για αυτόν λες και ήταν ο χειρότερος παίκτης του αγώνα. Ε , δεν ήταν και σίγουρα δεν είναι για να μνημονευθεί ως κάτι τέτοιο.
Καταλαβαίνεις πως το λέω ελπίζω
σε καταλαβαίνω απλά αυτοί κάνουν πιο τρανταχτά (λάθη) .
Όταν βλέπεις π.χ. τον Νταλό να πάει στον αιφνιδιασμό και να χάνει λευ-απ αμέσως χτυπάει καμπανάκι. Όταν χάνει ο Μαγκί κάτω από το καλάθι χτυπάει καμπανάκι.
Ο Μπελ εως τώρα μπορεί να έχει χάσει κάποια τρίποντα αλλά τίποτα που να βγάζει μάτι. Συν ότι σε κάθε παιχνίδι υπάρχουν άλλοι που ξεχωρίζουν αρνητικά οπότε αυτός την βγάζει λάδι.
Όχι ότι είναι καλός αλλά είναι αιώνια μέτριος.
Καταλαβαίνω τι λες ναι , απλά το βρίσκω άδικο. Όχι ότι ρίχνω όλο το φταίξιμο στον Μπελ εννοείται.
Και για να δεις τι εννοώ , τα τρίποντα μας μέχρι τώρα στην Α1:
Νταλό 3/6 50%
Μποχώ 3/9 33,3%
Χάρις 4/12 33,3%
Μπελ 4/13 30,8%
Τζόουνς 2/7 28,6%
απλά τα τρίποντα είναι μονάχα μία από τις εικόνες του αγώνα. π.χ. όταν βλέπεις τον Χάρις να μην μπορεί να κάνει σκριν, να μην μπαίνει στο ζωγραφιστό και ώρες ώρες να περπατάει δε σύγκρίνεται με τον Μπελ που τρέχει ασταμάτητα. Όταν έχουμε βαφτήσει τον Τζόουνς και τον Μποχωρίδη και δίκαια πιστεύω αρχηγούς και ηγέτες και δεν ξεχωρίζουν από τον φιλότιμο Μπελ. Για να μη πω πως είναι και χειρότεροι. Όταν ο Νταλό δεν οργανώνει και χάνει λευ-απ που στο Ποσειδώνιο να παίζεις δε τα χάνεις. Τότε δύσκολα θα μείνει χώρος για θάψιμο στον Μπελ. Συν ότι έχει κάβα και από… Περισσότερα »
Συν ότι πέρσι ο Μπέλ ήταν ο μόνος που δε μας παράτησε και έμεινε μέχρι το τέλος οπότε δεν πάει να τον κράζουμε και είναι όλοι επιεικείς
Ναι ΟΚ και τον συμπαθώ κι εγώ , αλλά φέτος , δεν έχει αυτό το πλεονέκτημα…Πρέπει να αποδώσει.
Τι να αποδώσει Night ;Πέρα από το ότι έχασε σουτ που θα μπορούσαν να πάρουν τη νίκη ,τι άλλο περιμένεις να κάνει που δεν κάνει;Έτσι όπως είναι η ομάδα;Όχι θεωρητικά,έτσι;
Σε ρωτάω ξανά. Αν έχανε το σουτ αυτό ο Χάρις τι θα άκουγε; Ο Νταλό; Ο Μποχωριδης;
τίποτα. Ο Χάρις δεν τα ακούει μόνο για το τελευταίο που έχασε αλλά για όλη την εικόνα.
Το ίδιο και οι υπόλοιποι που χάσανε στο τέλος σουτ όπως ο Τζόουνς και ο Ντελό.
Και συγκεκριμένα για αυτό το παιχνίδι δεν νομίζω πως μας ενόχλησαν ότι χάσαμε στο τέλος αλλά ότι φάγαμε 40+ στο πρώτο μέρος και πως τα φάγαμε και τι χάναμε εως τότε.
Δε σε πιστεύω
Και σίγουρα τα σχόλια αν είναι για το πρώτο ημίχρονο θα πρέπει να πιάνουν κι άλλους παίκτες μιας που άμυνα παίζουν όλοι, έτσι;
μετά από το πρώτο μέρος που πίστευες πως θα πάει στους 30 η διαφορά όπως παίζαμε την ήττα την είχες σίγουρη. Την είχες βιώσει και ακόμα και να νικούσαμε θάψιμο θα έπεφτε.
Και δες και τα σχόλια εδώ. Κανείς δε μιλάει για τα χαμένα σουτ στο τέλος. Όλοι έχουμε μείνει στο πρώτο μέρος.
Την ίδια δουλειά κάνουν;Τους ίδιους ρόλους έχουν;Η την ίδια όρεξη;Από τον Μπέλ περιμένουμε να είναι ο πρώτος μας σκόρερ,σε κάθε ματς εύστοχος και να παίζει και άμυνα.Σκιζεται στο γήπεδο,πανω-κατω.Ακομα κ για τα 4 φάουλ σήμερα που χρεώθηκε,ήταν εκεί να διαμαρτυρηθεί στον διαιτητή.Ηταν “παρών”.Ο Χάρις απ’την άλλη,ούτε σκριν δε πάει να κάνει!
Ναι αλλά πήρε 10 ριμπάουντ έδωσε 3 ασίστ έκανε και 2 κλεψίματα.
Μπορώ να σου πω πως στο +/- ο Μπελ ήταν εκτος με Νταλό δεύτερο και Χάρις τρίτο.
Εσύ μου λες για μια φάση που άργησε να πάει για σκριν. Κι μπορώ να σου πω για τον Μπελ που έχασε την αλλαγή και φάγαμε τρίποντο.
Και ναι από τους Αμερικανούς μου εκτός του Λάκι περιμένω τα ίδια.
Επαναλαμβάνω, δε λέω πως ο Μπελ ήταν τραγικός και οι άλλοι καλύτεροι, αλλά λέω πως έχουμε επικεντρωθεί σε δύο παίκτες όταν το πρόβλημα δεν είναι – μόνο – αυτοί.
από πότε night θεωρείς το +- στατιστικό; και από ότι βλέπω ο Χάρις είναι στο -6 και ο Μπελ στο -3 με Νταλό στο -2. Ουσιαστικά από αυτό το στατιστικό οι μοναδικοί με + είναι ο Τζόουνς και ο Φλιώνης. Πάντως όπως σου είπα η αποτύπωση του θαψίματος δε φαίνεται από τα στατιστικά αλλά από τα αυτονόητα. Όταν ο σεντερ σου χάνει όλες τις μάχες κάτω από το καλάθι και αστοχεί εξ επαφής.Όταν ο άσσος σου χάνει τέσσερα λευ-απ. Όταν το τεσσάρι σου που το μόνο που έχει είναι το σουτ χτίζει νέο γήπεδο με 2/12. Όταν ο Έλλην ηγέτης… Περισσότερα »
Efficiency εννοώ συγνώμη . Εδώ το είδα
Και να σου απαντήσω στα υπόλοιπα.
Για εμένα, στο δεύτερο ημίχρονο που είδα, το χάσαμε στο τρίποντο του Μπελ και στο λάθος του Μποχωριδη (2 λάθη καλύτερα).
Τα 2/12 του Χάρις γιατί χτίζουν γήπεδο και τα 3/10 του Μπελ όχι; Γιατί τα 10 ριμπάουντ του Χάρις είναι αδιάφορα;
Προφανώς καταλαβαίνω τι λες και δε λέω πως δεν ισχύουν όλα τα παραπάνω. Απλα πιστεύω πως υπερτονιζουμε τα κακά των παικτών που δε χωνέυουμε και παίρναμε χαλαρά τα αντίστοιχα των παικτών που συμπαθούμε
τα 4/10 είναι 40% τα 2/12 είναι 16%.
Γιατί μέσα στον αγώνα δεν φαινόντουσαν. Ακόμα και από τα επιθετικά του ριμπάουντ κερδίσαμε μόλις 1 πόντο.
Συν ότι αν έβλεπες το πρώτο μέρος θα τον έβλεπες να περπατάει.
Εγώ που είδα όλο το παιχνίδι πάντως σου λέω πως χάσαμε από το πρώτο ημίχρονο.
Συμφωνώ πως χάσαμε από το πρώτο. Αλλά μόνο από το Χάρις; Οι άλλοι έπαιζαν καλά ; Ήταν αυτός το μεγαλύτερο πρόβλημα.
Για να το τελειώσουμε. Δε λέω πως πρέπει να έχουμε στο απυρόβλητο τον Χάρις ή τον Νταλό, απλά πιστεύω πως κράζουμε υπερβολικά αυτούς και αφήνουμε άλλους στο χαλαρό.
Αυτά.
ποιους άλλους; Μονάχα ο Μπελ μένει στην απέξω. και αυτός για συγκεκριμένους λόγους. Επειδή ξέρουμε τι είναι και δεν είναι χειρότερος από πέρσι. Αν δούμε πως οι υπόλοιποι ανεβούν και αυτός όχι νομίζεις ότι θα μείνει στην απέξω; Πάντως προσωπικά εγώ δεν φουντώνω από τις ήττες αλλά από κάτι άλλο. Φουντώνω να βλέπω παίχτη όπου η μπάλα περνάει από δίπλα του και βαριέται να απλώσει τα χέρια του να την πιάσει. Να βλέπω επαγγελματίες παίχτες να χάνουν λευ-απ και σουτάκια μόνοι τους κάτω από το καλάθι. Να βλέπω παίχτες που ο αντίπαλος να τους αφήνει 2 μέτρα στην τρίπλα και… Περισσότερα »
Ο Χαρις παντως τα ακουει για τη συνολικη του εικονα,τα ISO και σουτ απο τα 6,74 και την αμυνα που δεν επαιξε,φαγαμε το τριποντο και πηγαμε στο -4
Τα ακούει γιατί είναι ανέκφραστος και χοντρός από την αρχή και γιατί δεν είναι και καλός ( όχι ότι είναι κάποιος άλλος καλύτερος).
Δε μας αρέσουν οι ανεκφραστοι, θέλουμε εκδηλωτικους ξένους
Night παίζει πολύ καλή άμυνα ο Μπελ ασταμάτητα όμως,και οΛακι.Πράγματι τελείωσε με κακα ποσοστά, αλλά όσο για παράδειγμα έβλεπα τον Χάρις δεν μπορούσα να συμπαθήσω την προσφορά του στον αγώνα ,είναι ένα βαρύ σώμα που κυρίως σουτάρει ,δυστυχώς πολύ άστοχα σήμερα και με εκλάμψεις όπως με τον Παναθηναϊκό.Πόσες τέτοιες θα έχει?Γενικά με απογοητεύει σαν παίχτης.Ο Μπελ τουλαχιστο παίζει σκυλίσια άμυνα και τον βλέπω θετικά, αυτός είναι και ο λογος που τον κρατήσαμε ,τον ήθελαν και άλλες ομάδες του πρωταθλήματος. Πιστεύω ,αν υπάρχει μια λογική σταθεροτητα στην ομάδα θα έχει πιο σταθερη προσφορα στην επίθεση.Ο Χάρρις αρχίζει να μου θυμίζει τον… Περισσότερα »
Ο Βεργινης μπήκε για πολύ λίγο.Οσο κ την Τετάρτη,ίσως κ πιο λίγο,δεν έχω δει χρόνους βέβαια.Εκανε ένα αμφισβητήσιμο λάθος σε σκριν(δινόταν κι επιθετικό)κι έχασε ένα η δύο σουτ σ αυτό το διάστημα.Αλλα κ ποιος δεν έχασε;Πιστεύω ότι είχε να δώσει,όχι απαραίτητα στο τέλος,αλλά κάπου στη μέση του αγώνα όπου χρειαζόταν ένα καθαρό μυαλό να οργανώσει και να αλλάξει τον ρυθμό σε πιο αργό.
Εγώ να ρωτήσω το άλλο:Για το τέλος βγάζει τον Μποχω που τον είχε μέσα σ’όλο το ματς σχεδόν και βάζει τον Χάρις με ότι ως γνωστόν ακολούθησε.Γιατι;Στο σημείο που είχε ευστοχήσει ΣΤΟ τριπ. ο Μποχωριδης!
5 λεπτά έπαιξε αυτός και άλλα 6:50 ο Φλιώνης.
Στο τέλος λογικό να παίξει ο Χάρις μπας και βάλει κανένα σουτ. Συν ότι εκείνη την ώρα ο Πανιώνιος έκανε αλλαγή και έβαλε τον Τέιλορ οπότε έπρεπε να πάμε σε πιο ορθολογικό σχήμα. Από εκεί και πέρα θέλεις τρεις παίχτες από τους τέσσερις διαθέσιμους.
Μπελ, Τζόουνς, Μποχωρίδη και Νταλό.
Αγγέλου ούτε σήμερα είχες τρόπο να κερδίσουμε ?Με αντιπάλους την χειρότερη ομάδα του πρωταθλήματος που θα περάσουνε η κάθε Κύμη ,Χολαργοί και Ήφαιστοι και ψιλοεύκολα κιόλας ? Τι κάνεις τότε εκεί στον πάγκο ? Τι κάνεις στην προπόνηση ?
Για τους παίχτες τι να πεις …Αυτά μπορούν αυτά κάνουν ….
Ποιόν θα κερδίσουμε αν οχι αυτον τον Πανιώνιο …οποια τυχον αισιοδοξία υπηρχε τον Σεπτέμβριο στις αρχες εχει εξανεμιστει.Αυτό που πικραινει πιο πολυ ειναι οτι δε βλέπουμε ενα πλάνο.Εγω δε νομίζω οτι υπάρχει κανένα πλανο.Εαν πχ παίζαμε μονο με νεους εφηβους Ελληνες θα εβλεπα πιο πολυ πλανο απ ότι βλεπω τώρα που δεν υπάρχει ουσιαστικά κανένας κορμος κ κανένας παίκτης που να βλέπεις για τον μελλοντικό Αρη.Το όνειρο Φλιωνης μας τελείωσε..ο Μποχω δεν ειναι ο νεος μας Γκαλης ή Γιαννακης και ο Χρηστίδης δεν ειναι Αγγελίδης.Καλυτερα να βλεπω μια νεανικη ομαδα με Βουλγαραροπουλο Κουρτιδη για να μην εχω κ καμμια προσδοκια… Περισσότερα »
Ο Αγγελου μου φαινεται πως θελει να φυγει κ επειδη δεν θελει να το ξανακανει οπως παλια,βρηκε αυτο τον τροπο!Σημερα ποιον ευχαριστησε? Τον βουδα?
Κι εμένα αυτή την εντύπωση μου δίνει.Σα να θέλει να φύγει.
Δεν ξέρω τι να γράψω για να σχολιάσω αυτά που είδα. Σε κανένα σημείο του παιχνιδιού δεν παίξαμε. Σε κανένα. Και χάσαμε από μια ομάδα πολύ χειρότερη, που είχε μόλις 2,5 παίκτες για να έχει παιχνίδι επιθετικά. Που έπαιζε με 19χρονους και 20χρονους. Στα παιχνίδια μέχρι και τον Παναθηναϊκό δείξαμε κάποια πράγματα. Η ομάδα έδειχνε ένα πάθος στην άμυνα. Στα 2 τελευταία τι άλλαξε; Προχθές κάναμε Lakers τους Φιλανδούς και σήμερα παίξαμε με τον χειρώτερο Πανιώνιο όλων των εποχών. Χειρότερο και από τον περυσινό…. Σε μια φυσιολογική χρονιά, αυτή τη στιγμή θα συζητούσαμε για αλλαγές ξένων παικτών. Τώρα με το… Περισσότερα »
Μείναμε πίσω νωρίς στο σκορ και παρόλο που είχαμε αρκετές ευκαιρίες να το γυρίσουμε τις χάσαμε όλες. Κακός ο Πανιώνιος, χειρότεροι εμείς. 45 πόντοι στο ημίχρονο από μια κακή ομάδα είναι πάρα πολύ. Στο δεύτερο έπεσαν επιθετικά αλλά είχαμε και μεις είχαμε αρκετά θέματα και κάναμε αστεία λάθη ώρες ώρες. Δεν έχω δει κάποιον παίκτη μας να ξεχωρίζει ως τώρα
Ειναι πραγματικα πολυ κριμα για καποιους πραγματικα καλους ξενους που εχουμε να χαραμιζονται σε αυτη την ομαδα. Σε μια ομαδα 400χιλ ξεκινας πρωτα απο ηγετη στην περιφερεια. Εκει ριχνεις το βαρος κ παιρνεις οτι καλυτερο μπορεις αναλογικα. Το μεγαλυτερο λαθος του καλοκαιριου. Δεν ειναι δυνατο να πονταρεις για ηγετη ενα παικτη(μποχωριδη)που δεν εδειξε τετοια δειγματα περα απο καποιες σκορπιες καλες εμφανισεις. Δυστυχως το μονο που θα μας αλλαζε εικονα τωρα ειναι η ελευση ενος ηγετη στα γκαρντ. Επειδη κατι τετοιο δε φαινεται στον οριζοντα υπομονη κ γερο στομαχι να χουμε…
Κουτσαβάκι;
Καπταιν πιστεύεις ότι θα αλλάξει κάτι το κουτσαβάκι;
Όχι.Αλλα τέτοια ωρα,τέτοια λόγια.
Απαντάω και στον βαγγελαρις:Το καλύτερο θα ήταν ξένος άσος.Η αλλιώς τολμηρή εσωτερική αλλαγή-ουσιαστικη χρησιμοποίηση Βεργίνηκ Νταλο στη θεση (εννοώ να παίζουν κι όχι κάθε 2λεπτα έξω) και επιτέλους να μάθουμε τι ήταν εκείνο το όνειρο με Μποχωριδη να απαιτει να παίζει πλειμεικερ.
Να συμπληρώσω κι εγώ πως πιστεύω πως ο Αγγέλου πρέπει να σφίξει το rotation.
Στους εντός Ελλάδος αγώνες εννοείς προφανώς.
Ε ναι εννοείται. Η Ευρώπη είναι φιλικά παιχνίδια, προετοιμασίας αν θέλεις. Ή τουλάχιστον θα έπρεπε να είναι
Νταξει,στα ευρωπαϊκά δεν παίζει ούτε ο Κουρτίδης!Την Τετάρτη ήταν εκτός αποστολής.Το λέω γιατί σκεφτόμασταν αν θα πάρουν χρόνο οι μικροί εκεί,που είναι αδιάφορα τα πράγματα.
Night,σου απαντώ εδώ για Μπέλ-Χαρις επειδή πιο πανω…έσφιξε το ροτεισον κ δεν βγαίνει άκρη με τη στοίχιση:Δεν ψάχνω αποδιοπομπαίο τραγο στον Χάρη.Στη σύγκριση μεταξυ των δύο αυτών, μπορεί να βγαινει καλύτερος με μικρή διαφορά στα συνολικά στατιστικά,αλλά επιμενω πως είναι λάθος να τους συγκρίνουμε-αλλη η προσφορά (κι η θέση)του ενός κ άλλη του άλλου.Επισης η όρεξη δεν καταγράφεται με νουμερα κ ο ψηλός βγάζει μάτι πως δεν νοιώθει!Οσο για τα δέκα ριμπαουντ,3ασιστ κ 2 κλεψ.(;) ακυρώνονται απ’τα δέκα άστοχα σουτ,με εφτά εξ αυτών να είναι τρίποντα.
Τα νούμερα δεν λένε την αλήθεια πάντα και το ξέρεις καλύτερα από μένα.
Πάντα την λένε την αλήθεια τα νούμερα. Η ερμηνεία τους μπορεί να λέει ψέμματα.
Καταλαβαίνεις τι λέω.Αυτο που έγραψε πανω-κατω ο timemaster πιο πάνω,πως “δεν σου μένει απ’το να αγώνα αυτό ο κακος Μπελ.”
Ναι. Εμένα μου έμεινε το χαμένο τρίποντο και οι δύο κοτσάνες του Μποχωριδη πάντως
Συμφωνώ. Έως τώρα οι αλλαγές χάντμπολ και το κολλεγιακου τύπου μπάσκετ που ονειρευόμασταν με Νικολαιδη δεν φαίνεται ούτε σαν τελεια στον ορίζοντα.
Αυτά με τους 6 Αμερικανούς δεν πιάνουν πλέον
Αν αναφερεσαι σε παπαντωνιου ουτε κατα διανοια. Κοιτας ποιος απο τους περσινους αμερικανους γκαρντ δεν εχει κλεισει σε ομαδα κ τον φερνεις. Διωχνεις χαρις…
Δε φαινεται να υπαρχουν ξεκαθαρισμενοι ρολοι μεσ την ομαδα. Καθε παικτης προσπαθει να κανει λιγο απο ολα. Λιγο αμυνα λιγο σκοραρισμα λιγο ρημπαουντ. Αποδεικνυεται πολυ νωρις δυστυχως οτι ειχαμε δικιο για τις ανορθογραφιες του ροστερ…
Στις βολές του Λακι, μήπως έπρεπε να μπει ο Μάγκι για το ριμπάουντ; Ο Χάρις μπατζανακης του κόουτς είναι κ παίζει τόσο;
5 επιθετικά είχε ο Χάρις, 3 ο Κάιζερ
Οκτώ λεπτα παραπάνω έπαιξε ο πρωτος όμως!Γιατί τον υπερασπίζεσαι τόσο;Επειδή είναι πουλεν;?
Όχι, δείχνω πως είχαμε 8 επιθετικά μέσα για τις βολές. Λογικό είναι να ήταν αυτοί μέσα
Οκ βοηθαει ο χαρις σε ρημπαουντ αλλα ενα ματς κερδιζεται απο τους ποντους. Τι να το κανω αν κερδιζουμε ρημπαουντ κ πανε στραφι? Ο Αρης χανει παιχνιδια ξεκαθαρα λογω της επιθεσης. Αυτο πιστευω οτι λειπει κ η ελλειψη ηγετη χτυπαει ξεκαθαρα κ στην αυτοπεποιθηση των υπολοιπων που δε προσφερουν κι αυτα που μπορουν
Συμφωνούμε
Νάιτ λατρεύω τις στατιστικές αναλύσεις σου αλλά να θυμησω ότι η Στατιστική δεν λέει την αλήθεια πάντα. Τα δικά μου μάτια αλλά βλέπουν για τον Χάρις κι ας μην είναι αρτσουμπαλος και ας μαζεύει ριμπάουντ και ας τον δικαιώνει το συνπλην. Και ο Νταλο δεν ήξερε τι να κάνει με την μπάλα σε 3 κρισιμες επιθεσεις. Ποια στατιστική το δείχνει αυτό;
Τα μάτια είναι που δεν λένε την αλήθεια στα σίγουρα όμως…Τέλος πάντων , το είπα κι αλλού , μπορώ κι εγώ να βρω φάσεις από όλους τους παίκτες που χαλάνε το σύστημα ή κάνουν βλακείες. Εκεί εμένα ήταν η ένσταση μου και ξεκίνησε όλο αυτό.Στα περισσότερα που λέτε δε διαφωνώ
Ο Χάρις το έχει το επιθετικό. Συν ότι μετά από τις βολές έχεις περισσότερες πιθανότητες (όταν εσύ σουτάρεις) με γρήγορο-αλτικό και όχι με δυνατό.
Ειλικρινά χάσαμε από το έως σήμερα φαβορί για τον υποβιβασμό και συζητάμε για το αν είναι χειρότερος ο Μπέλ ή ο Χάρις ή δε ξέρω εγώ ποιος; Είδα τα 3 πρώτα 10 λεπτά και προσωπικά αδιαφορώ για το αν θα μπορούσαμε να πάρουμε στο τέλος τον αγώνα ή ποιος έχασε το τελευταίο σουτ. Η ομάδα δε βλέπεται. Δε βλέπεται επιθετικά, είναι μέτρια αμυντικά και το μόνο αξιόλογο στατιστικό της είναι τα ριμπάουντ. Θεωρω πως είναι η χειρότερη ομάδα της τελευταίας 30ετιας και δε βλέπω τρόπο να γυρίσει αυτό το χάλι.
Αυτό.
Γυριζει το χαλι αυτο αλλα το θεμα ειναι αν το αντεχουμε οικονομικα κ αν υπαρχουν κ οι εναλλακτικες λογω μπαν. Αναφερομαι στην αλλαγη ξενου σε περιφερειακο σκορερ. Δεν ειναι οτι καλυτερο οι αλλαγες μεσ τη χρονια αλλα οταν κατι παει στραβα πρεπει κατι να κανεις να το αλλαξεις. Μπορουμε ομως?
Μα επειδη δεν χω δει καποια ουσιαστικη κινηση αρσης του μπαν γι αυτο λεω οτι δε βλεπω τροπο να γυρισει το χαλι μας. Εξαλλου οπως ελεγε και ο Ωνασης οτι δε λυνεται με λεφτα λυνεται με πολλα λεφτα!
Δεν ειμαι αισιοδοξος για το μπαν συντομα. Πιο πολυ αναφερομαι σε διαθεσιμους περιφερειακους που επαιζαν περισυ ελλαδα. Δυστυχως δεν εχω εικονα ποιοι μπορει να ειναι αυτοι. Ελπιζω να το εχουν σκεφτει ως ενδεχομενο στην ομαδα γιατι δε βλεπω πως αλλιως μπορει να αλλαξει η εικονα.
Όσον αφορά την αξία των ξένων ,πάνω κάτω αυτά περίμενα πως θα παίρναμε . Οσον αφορά τους Έλληνες ,ποντάραμε σε λάθος άλογα . Εκεί είναι η ζημιά κατά την γνώμη μου, ενώ υπήρχαν πολλές περισσότερες επιλογές. Ο Λευτεράκης στο μυαλό μας ήταν αυτός που θα έσερνε το κάρο . Ο Φλιώνης ,το χρυσό μας παιδί ,το Αρειανάκι που θα μπορούσε να γίνει ο νεος Μάντζαρης .Αυτός όμως δεν σουτάρει δεν πασάρει δεν διαβάζει και δεν παίζει άμυνα Ο Σλαφτσάκης των Τρικάλων ο παλαίμαχος πριν την ώρα του , Βεργίνης και ο Χρηστίδης ο οποίος πιστεύω πως μπορεί να προσφέρει περισσότερα… Περισσότερα »
Η εικόνα της ομάδας (ειδικά στο 2 δεκάλεπτο που είδα) ήταν απογοητευτική. Τώρα θα σας φανούν αυτά που θα γράψω σαν τις δηλώσεις γνωστού πολιτικού, που όταν τον ρωτάνε για οτιδήποτε αυτός απαντάει “πρέπει να γίνει οικουμενική” για πολλοστή φορά. Ωστόσο μετά και από αυτή την ήττα (και κακή εμφάνιση) νομίζω ότι δεν είναι άσχετο να το ξαναγράψω. Λοιπόν, η εμφάνισή μας δε θα ήταν αυτή αν δε μεσολαβούσε ο ευρωπαϊκός αγώνας της ομάδας. Η ομάδα θα είχε μια εβδομάδα για να ετοιμαστεί πνευματικά και σωματικά για το παιχνίδι αυτό και πιστεύω ότι έστω και δύσκολα θα το έπαιρνε. Ως… Περισσότερα »
Νομίζω πως στο 2ο δεκάλεπτο όπου χάσαμε το ματς ,ο Νταλό δεν έπαιξε καθόλου ή σχεδόν καθόλου . Δεν είναι τπτ το φοβερό αλλά ο επόμενος pg μας απέχει πάρα πολύ ,κυρίως στην άμυνα . Δεν ξέρω αν ο night λέγοντας ν σφίξει το ροτεισον εννοούσε αυτό . Χτες ο Βεργίνης ήταν πολύ κακός ,όσο για τον Φλιώνη …
Σαμ,αυτό με το σφίξιμο του…γάλακτος,το είπε ο Night πάνω στο σχόλιο μου πως αν δεν θέλουμε το Κουτσαβάκι(και δεν θέλουμε/βρούμε αμερικανό)τουλάχιστον να γίνει μια τολμηρή εσωτερική αλλαγή στον άσο.Να ΠΑΙΖΟΥΝ δηλαδή Νταλό-Βεργινης κι όχι να μπαινοβγαίνουν στο παρκέ κάθε τρείς κ λίγο.Να σου πω τη γνώμη μου;Τον Φλιωνη ξεχνα τον.Αν θα κάνει κάνα ματς θα είναι προς το τέλος της χρονιάς,με το μυαλό στο καλοκαίρι όπως οι φοιτηταί. Το υλικό της ομάδας δεν είναι κακό.Για κάποιον ανεξήγητο λόγο όμως (αφού φτιάχτηκε νωρίς κ έκανε δύο-τρεις καλές εμφανίσεις),μοιάζει να έχει κάνει μπάκα,να μοιάζει σα καράβι ακυβέρνητο.Θελουμε λοιπόν καπετάνιο.Ποιονα;Ο Αγγέλου αυτήν τη… Περισσότερα »
Captain,είναι κακό το υλικό και ειδικά στις κομβικές θέσεις 1&4.
Αυτές οι δύο ναι,οι άλλες δεν είναι ,χμ, συμπαθητικές;
Έγραψα κάτι αλλά το έσβησα..Δν έχω κουράγιο μετά τα χθεσινά να κάνω ανάλυση.
Δες μόνο τούτο:o(υπό κατάρρευση) Jimmie Taylor είχε 24 μονάδες στην αξιολόγηση,o G.McGhee 2.
Οσο ηταν ζωντανος δυστυχως τον εσβησε τον Μαγκι,μπρος πισω.Οταν κουραστηκε ο Αγγελου σωστα σκεφτηκε να βαλει Καιζερ, αλλα νομιζω αργησε λιγο και μαλλον εξαναγκαστηκε απο το 4ο του Μαγκι
Μα ζηταμε απο παικτες που ηταν συμπληρωματικοι σε αλλες ομαδες να παιξουν το ρολο του ηγετη σε εμας. Θυμαται κανεις τι κανανε νταλο,τζοουνς,καιζερ,μαγκι κ χαρις περισυ? Συμπληρωνανε πολυ αξιοπρεπως τις ομαδες τους με τα θετικα τους σημεια. Ηταν ποτε ηγετης κανενας απο αυτους? Μην ειμαστε κ τελειως αδικοι απεναντι τους. Σκεφτειτε μονο ποσο διαφορετικη θα ηταν η ομαδα με εναν μπρειζελτον,μπαρτ,μακφαντεν,χαροου η εναν μουντι. Δε φταινε παντα οι παικτες αν καπου δε μπορουν να τους εκμεταλλευτουν σωστα
Φίλε από την Λάρισα,με το ΄΄μην είμαστε και τελείως άδικοι…΄΄ δεν μ΄αφήσεις ν΄αγιάσω.Χάσαμε από μια ομάδα:
1)που δημιουργήθηκε στο παρά δύο..
2)που έχει 6 Αμερικάνους και το Δίπλαρο
3)ούτε ένας από τους Αμερικ.της δεν είχε εμπειρία κατά το παρελθόν από την basket league
4)o κορυφαίος ξένος της ήταν εκτός λόγω τραυματισμού
5)που κατά την 4η περ.πήγαιναν σβηστοί οι παίκτες της
6)που έχει έναν μετριότατο προπονητή
7)που το γήπεδο της είχε 500 άτομα δίχως παλμό λόγω κόντρας πανθήρων με Αλευρογιάννη
8)που έχει μικρότερο κατά πολύ προυπολογισμό
Οπότε τι δικαιολογία να βρω για το χθεσινό..
Συμφωνω 1000% σε ολα. Εγω ομως κολλαω αλλου. Ηθελες να κανεις ομαδα ανταγωνιστικη σε μια χρονια δυσκολη κ αντι να ξεκινησεις απο το να δυναμωσεις την περιφερεια σου με εναν ηγετη που να σου καθαριζει τα ματσακια πας κ παιρνεις παικτες που εχουν λιγο απο ολα τ αλλα εκτος απο το σκοραρισμα. Τα παιχνιδια στο μπασκετ τα καθαριζουν οι περιφερειακοι. Απο κει ξεκιναει το χτισιμο μια ομαδας. Εκει ειναι κ το τραγικο λαθος του αγγελου που πληρωνει ο αρης κ κανει κ τους αλλους παικτες να μη μπορουν να βοηθησουν οπως πρεπει. Κατα τ αλλα συμφωνουμε jim. Τωρα τι κανουμε…
Και εγώ συμφωνώ με αυτό που αναφέρεις..Για το χθεσινό όμως δε χρειαζόταν ηγέτης,τα στοιχειώδη να κάναμε θα κερδίζαμε έστω στο φινάλε..
Τώρα προσευχές..Απαγορευτικό θα έχουμε,προπονητή δεν αλλάζουμε,το μοναδικό εκτός έδρας που ήμασταν φαβορί το χάσαμε,τα ταξίδια τώρα αρχίζουν..
Ξεκινώ από το τέλος : Διώξτον τον Πουλενίτη ! .Διώξε και τον Δίπλαρο ! Όχι όμως να τους διώξεις και τους δυο για να κρατήσεις τον Φλιώνη για δεύτερο pg . Το κουτσαβάκι ,του οποίου το προσωνύμιο μου ανήκει (τόση αγάπη τον έχω) , είναι αχώνευτος και προκλητικός ,είναι μια καλή λύση εδώ που φτάσαμε .Τέλος αφού δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα λόγου μπαν ,και δεδομένου πως έχουμε ουκ ολίγες μαύρες τρύπες στο ροστερ μας ας δοκιμάσουμε και άλλα πράγματα αφού πέρα της μαύρης τρύπας δεν υπάρχει τπτ !!! Τι λιγότερο θα κάνει δλδ ο Χρηστίδης από τον Σλαφτσάκη… Περισσότερα »
Δεν ξέρω,Σαμ.Ο Night μπορεί να μας πει αν εκείνο το άρθρο του έχει ενημέρωση μέχρι τώρα.Και να μας ξαναδώσει το λινκ,γιατί είναι πολύ πίσω…
Αν και δεν νομίζω να γίνει κάτι.Φοβαμαι ότι ο κοουτς δεν θα παραδεχτεί λάθος στον σχεδιασμό… Πάντως δεν πρέπει να γίνει καμία αλλαγή σε κοουτς αυτή την στιγμή.Δεν υπάρχει κάποιος άλλος καλύτερος…Ο Μεξας καιροφυλακτει .Τον μόνο που θα άντεχα είναι ο Ζιάγκος αλλά δεν ξέρω αν έκλεισε κάπου.
Captain,ποιο σημείο θεωρείς ότι θα είναι κατάλληλο?
Υπάρχουν αρκετοί που καιροφυλακτούν και είναι κακοί..
Τζιμ δεν είμαι υπέρ των αλλαγών στους προπονητές εκτός κι αν είναι κάτι εξοφθαλμο κάργα.Ποιος άλλος θα δεχοταν να διαχειριστει τωρα αυτό το ρόστερ;
Κανενας νορμαλ δε θα ερχοταν τωρα σε μια ομαδα που δε μπορει να παρεμβει σε ενα ροστερ που δε εφτιαξε ο ιδιος. Παντως δεν ειναι λυση η αλλαγη προπονητη
Όπως ήρθε ο Αγγέλου πέρυσι εννοείς;
Ποιο άρθρο;
Λογικά εννοεί την λίστα με τους ξένους που είχαμε δικαίωμα ν΄αποκτήσουμε..Τέτοια ώρα όμως είναι αργά..
Ναι αυτό εννοώ.Σορι που άργησα να απαντήσω.
Η Λίστα είναι εδώ , ανανεωμένη με όσα ξέρω. Επίσης , εδώ και κανά μήνα , τα μπαν μας είναι 7 στη σελίδα της Φίμπα , όχι 6. Δεν ξέρω ποιος έκανε προσφυγή που δεν το ξέρουμε , πάντως δεν είναι καινούριο , η προσφυγή γίνεται 4-6 μήνες πριν ανακοινωθεί συνήθως. Μήπως είναι ο Κάμινγκς;
Αυτό πως μπορούμε να το μάθουμε;Και γιατί δεν ακούστηκε τπτ;
Επίσημο είναι μιας και είναι στο σάιτ της Φίμπα. Μόνο όταν και αν ανακοινωθούν οι αποφάσεις από την Φίμπα θα το μάθουμε ή από μέσα από την ΚΑΕ κατευθείαν. Ακόμα , έχουν ανακοινωθεί οι 5 όπως έγραψα εδώ , απλά λέω για Κάμινγκς γιατί τον είχε πει ο πρόεδρος
Προφανώς είναι ο Καμινγκς. Δεν μπορεί να του είχε ξεφύγει στην συνέντευξη τύπου κατά λάθος. Το θέμα είναι αν υπάρχει προοπτική λύσης μέχρι τα Χριστούγεννα.
Μακάρι να γίνει, όσο πιο γρήγορα τόσο καλύτερα
Τον Καμινγκς τον είχε αναφέρει ο Γουλιέλμος στη συνέντευξη και νομίζαμε ότι είχε μπερδευτεί
Άλλη μια εμφάνιση ντροπή.Οι του πανιώνιου περπάταγαν στο δεύτερο ημίχρονο δεν είχαν ανάσα μας δίναν το ματς και εμείς μεγαλόψυχοι δεν τον παίρναμε.
Όλη η ευθύνη στον Αγγέλου για τη ομάδα που έφτιαξε. Δεν με πειράζει τόσο το κακό κοουτσάρισμα του όσο οι επίλογες που έκανε και έφτιαξε αυτό το έκτρωμα χωρίς αρχή μέση και τέλος.,χωρίς άσσο και χωρίς τεσσάρι. Φαντάσου να ήταν και απλήρωτοι αυτοί πως θα παίζανε.
Ο Ποσλει απ’τα στρουμφάκια (©Sam Vincent) ,ο ShawnDre των Τρικάλων ,ο Μακνιλυ του ΠΓΣ κι ο Πειντερ του Φαρου είναι ελεύθεροι λοιπόν (;)
Από ότι λέει ο Κύριος Γκούγκλ ναι…
Αξίζει κάποιος από αυτούς;
Ο ποσλει κατι λεει αλλα ουτως η αλλως ολες οι αλλαγες εχουν το ρισκο τους. Για κανεναν δε μπορει να εισαι σιγουρος…
Ποιόν διώχνεις όμως ? Ο Χαρης είναι κακός αλλά από πισω υπάρχει ο Σλαφτσάκης και οι Χρηστίδης Κάιζερ και Λακης που όμως παίζουν άλλη θέση. Ίσως τον Μπέλ (που δεν είναι ο χειρότερος ξένος) δεδομένου πως στο 2 παίζει και ο Βεργίνης και ο Λευτεράκης και ο και ο Πόσλευ (που έπαιζε και με τον Κάρσον στον άσσο ).Πολύ δύσκολη απόφαση υψηλού ρίσκου που σε άλλες συνθήκες δεν θα έπρεπε να σκέφτεσαι αλλά σήμερα χρειάζεται ένα …ηλεκτροσόκ τέτοιου τύπου . Εγώ πάντως προκρίνω το, Νώντα το κουτσαβάκι ,γιατί είναι Έλληνας και δεν χρειάζεται άμεσα αποχώρηση .Αν ταιριάξει και μαζέψει την… Περισσότερα »
Δεν είναι τόσο απλό Σαμ.Ξερουμε αν και κατά ποσο είναι εκδηλωτικοί οι παραπάνω ξένοι ,όπως μας την λέει ο Νight;?Αν είναι ανέκφραστοι,τότε βούρ Κουτσαβάκι (©Sam)
Διωχνεις χαρις. Πηγαινεις στο 4 τον λακι για καποια λεπτα μαζι με σλαφτσακη κ χρηστιδη που επιτελους ας πεσει στα βαθια. Ετσι γινονται οι παικτες. Στην περιφερεια θα εισαι φουλ μετα κ θα παιζεις κ με 3 κοντους εχοντας μποχωριδη η μπελ στο 3. Για παπαντωνιου εχω αποψη γιατι τον εβλεπα περισυ με φαρο εδω στη λαρισα. Εχοντας δει σχεδον ολα τα εντος εδρας του φαρου θα σου πω οτι ηταν ο ηγετης της. Εκανε φοβερη χρονια οντως αλλα ειχε σχεδον το ελευθερο απο σκουρτοπουλο να κανει οτι θελει. Υπηρχαν ματς που εκανε πολλες επιπολαιοτητες καθως επαιρνε πολλες μπαλες. Παντως… Περισσότερα »