Καινούρια προσθήκη αυτόν τον μήνα , είναι η εκτίμηση των νικών και της θέσης που θα τερματίσουμε.
Σας θυμίζω , πως από τον προηγούμενο μήνα , βλέπουμε και τις πεντάδες μας αναλυτικά , τις οποίες μπορείτε να βλέπετε και σαν σύνολο εδώ
 
 
6 παιχνίδια , 3 νίκες … ποτήρι μισογεμάτο , λέω εγώ ο αισιόδοξος!
 

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

 

ΟΙ ΠΕΝΤΑΔΕΣ

Σαφέστατα καλύτερη η εικόνα αυτόν τον μήνα , με 4/5  πεντάδες που έχουν πάνω από δέκα λεπτά , να είναι θετικές.

Οι δυο πρώτες πεντάδες μάλιστα , είναι ουσιαστικά ίδιες , με αλλαγή τον Μποχωρίδη και τον Τζόουνς.

Οι δυο παραπάνω στην ίδια πεντάδα , σαν δυάρι και τριάρι , δε φαίνεται να περπατάει καλά , μιας που έχουν -6,5 πόντους σε 12 λεπτά.

Από την αποτελεσματικότητα on και off court , βλέπουμε πως ο υιός Αγγέλου θα έπρεπε να παίζει παραπάνω. Καταλαβαίνω τα μειονεκτήματα του ( κοντός , αδύναμος ) και δε λέω να παίζει 40 λεπτά , αλλά αυτή η ευστοχία που έχει στο τρίποντο είναι απαραίτητη για την ομάδα και φάνηκε στα Ευρωπαϊκά παιχνίδια , που όταν έμπαινε μέσα , παίρναμε διαφορά.

Ο Χάρις , που επιτέλους άρχισε να βάζει τρίποντα και με την παράλληλη άνοδο της απόδοσης του Σλαφτσάκη , έπεσαν και τα λεπτά του ( 24 από 29 ) , οπότε και παίρνει περισσότερες ανάσες και παίζει πιο ποιοτικά λεπτά.

ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Δυο λόγια για τη μεθοδολογία. 

Αν θυμάστε , πέρυσι , είχα ανεβάσει ένα αντίστοιχο άρθρο , που προέβλεπε τις θέσεις για τις τελευταίες τρεις αγωνιστικές , από το aboveaverage.gr και φέτος αποφάσισα να κάνω κάτι αντίστοιχο κι εγώ.

Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο Μόντε Κάρλο , ουσιαστικά , παίρνω την επιθετική και αμυντική αποτελεσματικότητα των ομάδων ( πόντοι ανά 70 κατοχές ) και όχι τους πόντους , γιατί η αποτελεσματικότητα είναι ένας καλύτερος δείκτης της δυναμικότητας της κάθε ομάδας , και προσομοιώνω το πρωτάθλημα , βάζοντας τον υπολογιστή να προβλέψει – αρκετές χιλιάδες φορές – το αποτέλεσμα κάθε αγώνα και να μου βγάλει πόσες νίκες θα κάνει η κάθε ομάδα.

Προφανώς δεν είναι μια τέλεια μέθοδος. Δεν μπορώ να δώσω στο πρόγραμμα να καταλάβει πως το Περιστέρι , δε θα βγει δεύτερο 😛

Πάμε τώρα στους πίνακες.

Στον πρώτο , έχουμε την εκτίμηση της τελικής κατάταξης , χωρισμένη σε TOP 4 , TOP 8 , 9-12 και Relegation , ανά αγωνιστική , για να δείτε και τις αλλαγές που έχουμε , ανάλογα το αποτέλεσμα της κάθε εβδομάδος.

Μετά την έβδομη αγωνιστική λοιπόν , έχουμε

  • 0% πιθανότητες για τετράδα ,
  • 28% για να μπούμε πλέι οφ ,
  • 69% για να είμαστε στο 9-12 και
  • 3% για να υποβιβαστούμε.

 

Ο δεύτερος πίνακας , είναι μια εκτίμηση του αριθμού των νικών που θα κάνουμε και τα έβαλα και πάλι ανά αγωνιστική ( απλά αυτό άρχισα να το κάνω από την 6η αγωνιστική ).

9-11 νίκες , έχουν περίπου τις ίδιες πιθανότητες ( 18-19% ). 

Πιστεύω πως είναι ωραίο να βλέπουμε πως αλλάζουν οι πιθανότητες μας , ανάλογα με τα αποτελέσματα μας , βασισμένα όμως σε όλα τα υπόλοιπα αποτελέσματα κι όχι μόνο σε αυτά που πιστεύουμε πως ξέρουμε.

Για παράδειγμα , μετά από την νίκη μας στη Ρόδο , είχαμε 7% πιθανότητες υποβιβασμού , μετά από τις ήττες μας από Περιστέρι και ΠΑΟΚ , έχουμε 3% !!! 

Πως γίνεται αυτό; 

Μα παίζουν και άλλες ομάδες και υπάρχουν κάποιες που είναι τραγικές ή παίζουν πολύ άσχημα .

 

 

Ο ΚΑΛΟΣ

 
 Ο φίλος μας ο Λάκι , έχει την καλύτερη χρονιά της καριέρας του φέτος και αυτός ο μήνας ήταν και ο καλύτερος του μήνας.
27 λεπτά  , 14,8 πόντοι , 3,8 ριμπάουντ , 2,2 ασίστ , 1 κλέψιμο ,  με 50% στα δίποντα , 54% στα τρίποντα και 82% στις βολές.
Παρόλα αυτά στις πεντάδες βγαίνει αρνητικός.
Γιατί ; 
Γιατί κάνει πολλά λάθη και πάρα πολλά φάουλ.
Αυτό το πάθος του , αυτή η επιθυμία του να παίξει καλή άμυνα , τον κάνει να είναι υπερβολικά επιθετικός και να κάνει πολλά φάουλ στην άμυνα και λάθη στην επίθεση.
Λίγη ισορροπία να βρει και πραγματικά θα είναι εξαιρετικός , μιας και τον χρειαζόμαστε να παίζει αρκετά λεπτά ( κυρίως γιατί παίζει λιγότερα ο Μποχωρίδης ).
 
Στην Α1 συνολικά , έχει 24,9 USG και 22 PER. 
 
Η λίστα με τους παίκτες που έχουν 24,5 USG και πάνω από 24 λεπτά μ.ο. στην Α1 είναι :
Player Team GP MP USG% PER
Harrow Ryan Peristeri 7 25.4 32.6 28.6
Jones Lucky Aris 7 24.9 24.9 22.0
Hatcher William PAOK 7 24.0 25.4 21.5
Burtt Steven Jr. Retymno Cretan Kings 7 32.5 26.2 21.3
Johnson Elisah Retymno Cretan Kings 3 26.1 25.1 20.2
Lamp Doron Lavrio 7 24.4 24.8 19.0
Mayes Xavier-Rathan AEK 5 25.3 31.1 15.5
Jankovic Vladimir Holargos BC 7 30.1 24.6 15.4
Brazelton Tyrone Ifaistos Limnou 7 25.1 27.8 9.9
Bochoridis Lefteris Aris 7 24.4 25.8 9.0
Browning Stevie Kolossos Rodou 6 24.2 25.2 8.7

Ναι , ο Λάκι είναι ο δεύτερος καλύτερος σε αυτούς που παίρνουν τόσους προσπάθειες. Κοινώς , αξίζει να τις παίρνει και για να πω την αλήθεια , θα έπρεπε να έχει κι άλλες κατοχές.

Αρκεί να μην είναι λάθη ή φάουλ…

Ο ΚΑΚΟΣ

 
3 μήνες ” Καλός , κακός και άσχημος ” 2 από τους 3 , κακός βγήκε ο Μποχωρίδης. Και το χειρότερο είναι πως “κατάφερε” να είναι ακόμα χειρότερος αυτόν τον μήνα ( κι είχε και την πολύ καλή εμφάνιση στην Πυλαία )!
 
Στην Α1 είναι 26ος σε συνολικά λεπτά και έχει 25,8 usg ,φυσικά πρώτος στην ομάδα. Κοινώς , όταν παίζει , έχει τις περισσότερες κατοχές. Και τι κάνει με αυτές; Μια τρύπα στο νερό. 
 
Για να καταλάβετε για τι πράγμα μιλάμε , βάζω πάλι την λίστα που έχω παραπάνω :
Player Team GP MP USG% PER
Harrow Ryan Peristeri 7 25.4 32.6 28.6
Jones Lucky Aris 7 24.9 24.9 22.0
Hatcher William PAOK 7 24.0 25.4 21.5
Burtt Steven Jr. Retymno Cretan Kings 7 32.5 26.2 21.3
Johnson Elisah Retymno Cretan Kings 3 26.1 25.1 20.2
Lamp Doron Lavrio 7 24.4 24.8 19.0
Mayes Xavier-Rathan AEK 5 25.3 31.1 15.5
Jankovic Vladimir Holargos BC 7 30.1 24.6 15.4
Brazelton Tyrone Ifaistos Limnou 7 25.1 27.8 9.9
Bochoridis Lefteris Aris 7 24.4 25.8 9.0
Browning Stevie Kolossos Rodou 6 24.2 25.2 8.7
 
Ναι , λοιπόν , 11 παίκτες και ο δικός μας είναι 10ος!
Παίκτης που παίζει τόσα λεπτά και παίρνει τόσες κατοχές , πρέπει να είναι τουλάχιστον στο 15 PER , όταν αυτό είναι το ο μέσος όρος. Όταν αυτός ο παίκτης , είναι κοντά στο 9 PER , καταλαβαίνετε πως δεν πάμε καλά.
 
Και πέρυσι είχε τα ίδια ποσοστά κατοχών και τα ίδια λεπτά, αλλά το PER του ήταν 16,5. Τι έκανε διαφορετικά; 
 
Είχε λιγότερα λάθη , λιγότερα φάουλ και περισσότερα ριμπάουντ και ασίστ. Ήταν και λίγο πιο εύστοχος , αλλά αυτό δεν κάνει τόσο τη διαφορά.
Επίσης , είναι δυνατόν να έχει 55% στις βολές; Μα είναι δυνατόν;;;
 
Για να τελειώνουμε , ο Μποχωρίδης είναι μέσα στους 30 καλύτερους Έλληνες παίκτες και η κλήση του στην Εθνική το επιβεβαιώνει.
Είναι ο ποιοτικότερος μας Έλληνας παίκτης και ένας από τους 2 καλύτερους που έχουμε κι αυτή τη στιγμή παίζει σαν τον Δίπλαρο ( και για όσους πουν τίποτα , κι ο Δίπλαρος παίζει το ίδιο αναποτελεσματικά ).
 
Αλλά θα πρέπει να αρχίσει να παίζει σαν ένας από τους δυο καλύτερους μας παίκτες .
Το χρειαζόμαστε κι εμείς , αλλά και αυτός.

Ο ΑΣΧΗΜΟΣ

 
Θα βγω και θα το πω και δε θα ντραπώ. Εμένα  μ’αρέσει ο Νταλό.
 
Μετά την προσπάθεια μου να  το πω με ένα στίχο , θα το πω και κανονικά.
 
Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό πολλών με τον Νταλό , ειδικά με τα λάθη του. Δεν είναι ο πρώτος στα λάθη στην ομάδα ( σε ποσοστό κατοχών είναι τρίτος , με Φλιώνη και Μποχωρίδη τους άλλους δυο ) και στη σχέση , ασίστ προς λάθη είναι 3ος πίσω από Βεργίνη και Μπελ , με 1,7.  Απλά τα λάθη που κάνει είναι συνήθως σε τέτοια σημεία που φαίνονται τραγικά. 
Μου θυμίζει λίγο την γκρίνια που υπήρχε για τον Γουότερς , που έκανε κι αυτός κάποια λάθη που ήταν έτοιμο καλάθι για τους αντιπάλους.
 
Καταλαβαίνω επίσης πως φαίνεται ότι κάνει “χαζές” πάσες , αλλά ρε παιδιά , αλήθεια , από το να έχω τον Φλιώνη που φοβάται και τη σκιά του και για να δώσει πάσα θα πρέπει να το έχει σιγουρέψει 1000% στο μυαλό του , ε καλύτερα να έχω έναν άσο που θα κάνει τη ριψοκίνδυνη πάσα. 
 
Αυτό που με ενοχλεί εμένα , είναι το πόσο άστοχος είναι στα λέι απ. Το ποσοστό του στα τρίποντα είναι μια ευχάριστη έκπληξη , αλλά το πόσο άσχημα πηγαίνει στα λέι απ , είναι απίστευτο. Το γεγονός πως μπορεί να πηγαίνει και σχετικά εύκολα σε αυτά , λόγω κορμιού , το κάνει να δείχνει εύκολο , οπότε το πόσο άσχημα αφήνει την μπάλα στο καλάθι, φαίνεται ακόμα χειρότερο. Πέρυσι είχε 50% στα λέι απ , φέτος 33% ! 
 
Τώρα , θα μου πείτε δεν είναι άσος . Εγώ λέω πως είναι , άλλωστε αυτό ξεκίνησε και εκεί έχει το μεγαλύτερο potential – με αυτόν , η επίθεση μας αυτόν τον μήνα , ήταν 6 πόντους καλύτερη όταν έπαιζε  και γενικά η ομάδα ήταν στο +5 -, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό.
 
Το θέμα είναι , πως είναι ο καλύτερος άσος που έχουμε από τους 3. 
 
 
 

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

 
 
Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ

Ας ρίξουμε και μια ματιά στο πρόγραμμα μας για τον επόμενο μήνα:

  1.  ΑΕΚ
  2. @ Προμηθέας
  3. Χολαργός
  4. @ Κύμη

Εκεί , κοντά στα Χριστούγεννα , θα πάρουμε τα δώρα πιστεύω 🙂

 

36 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
vaggelaris

Μακάρι για τον μποχωριδη η εμφάνιση στην Πυλαία να είναι η αντεπίθεση του αν κ δεν είμαι αισιόδοξος για αυτό. Επιμένω ότι αν υπήρχε ένας πραγματικός ηγέτης στην ομάδα θα ανέβαιναν όλοι ένα κλικ σε απόδοση γιατί τώρα είναι φανερό ότι πιέζονται όλοι να δώσουν το παραπάνω σε τομείς που δε μπορούν. Η αλήθεια είναι ότι το πρόγραμμα μας ήταν ότι χειρότερο μπορούσε να μας τύχει κ δε βοήθησε για να έχουμε μια σωστή μετάβαση σαν ομάδα. Μπορεί το site να είναι για τον Άρη αλλά εγώ θα πω ότι χθες πραγματικά η εθνική ήταν χάρμα οφθαλμών για όσους την είδαν. ΟΜΑΔΑ με τα όλα της. Παίκτες που τους είχαμε για φτύσιμο να παίζουν με απίστευτη αυτοπεποίθηση κ το τρίο Αθηναίου, λαρεντζακης, χρυσικοπουλος να μου δημιουργεί κόμπο στο στομάχι. Αχ ρε Άρη…

Lindodil

Ειδικα ο λαρετζακης φαινεται πως εχει ωριμασει και εχει αποκτησει πολυ μεγαλη αυτοπεποιθηση. Τον Πριφτη τον συμπαθουσα πολυ αλλα στην περιπτωση λαρετζακη εκανε μεγαλο φαουλ. Οχι πως θα μπορουσαμε να τον κρατησουμε για πολυ καιρο αν ειχε αυτην την αποδοση σε μας, αλλα λεμε τωρα.

kaptsik

Το ότι μας κακοφαινεται που ο Γκίκας, ο Χρυσικοπουλος κα έχουν εξελιχθεί (έστω με μια καθυστέρηση σε σχέση με τις προσδοκίες μας) ας είναι οδηγός για τη στάση μας απέναντι στον Μποχωριδη και όχι μόνο.
Αν δεν κάνει για ηγέτης φέτος δε σημαίνει ότι δε θα μπορεί να εξελιχθεί στο μέλλον, ούτε ότι παύει να είναι χρήσιμος για την ώρα (έστω και με λιγότερο πρωταγωνιστικό ρόλο). Μην τον κάψουμε δηλαδή και μετά μας κακοφαινεται που προόδευσε εκτός Άρη.

Στον Άρη όσοι έρχονται με κάποια.. σύσταση (φερελπις, ταλέντο,παίκτουρα κτλ)πρέπει να έχουν γερο στομάχι για να τα καταφέρουν.Γιατι παίζουν σε κάθε ματς κόντρα στον εκάστοτε αντίπαλο αλλά και απέναντι στο “φάντασμα” του Γκάλη (κυριως),του Γιαννάκη και των άλλων παιδιών.
Και η θα μείνουν wannabeδες ή με το που μας κουνήσουν το μαντήλι θα ανασανουν.
Και όσο μακραίνει η χρονική απόσταση από την Χρυσή μας εποχή,(χωρις να συμβαίνει κάτι που θα σταματήσει αυτή την προγονολατρεια-ενας τίτλος,μια γραμμή ουσιαστικής ανανεωσης όπως συμβαίνει στο εξωτερικό)τόσο θα μεγαλώνει αυτό το κόμπλεξ.Γιατι κόμπλεξ ειναι.
Ο Λιαδελης ,ας πούμε,έκανε κάτι σαν καριέρα, γιατί πρόλαβε τον Γιαννάκη στο παρκέ(αντίπαλο)οπότε δεν τον θεοποιησε.
Οι εξαιρέσεις επιβεβαιώνουν τον κανόνα.
ΥΓ: Μπορουμε δηλαδή να φανταστούμε τι νοιώθει ο Μποχωριδης,τι κομάρες εχει!Που ως αρειανος μεγάλωσε με μια πλύση εγκεφάλου(!) ουσιαστικά κ τώρα καλείται να μπει στα παπούτσια εκείνων…Ως αρχηγός!Φυσικά κ χρειάζεται χρόνο.Το έχω ξαναυποστηριξει αυτό για το παιδί.

Έβλεπα πριν το απόκομμα από το ντεμπούτο του Γκάλη,που έγινε σαν σήμερα το 79..Είχαμε πέσει να τον φαμε!Από το πρώτο ματς!!!! “Τι λεφτά παίρνει,δεν τ’αξίζει”,κτλ…..

Lindodil

Τα επομενα δυο παιχνιδια ειναι πολυ δυσκολα και το πιθανοτερο ειναι να τα χασουμε. Ελπιζω πως αν συμβει αυτο δεν θα καταδικασουμε την ομαδα σε υποβιβασμο απο τα μεσα δεκεμβρη με αποτελεσμα την διαλυση της καθως μετα ακολουθει μια σειρα αγωνων που θα πρεπει να κερδιθουν τα περισσοτερα και ερθει η ηρεμια στην ομαδα ωστε να παιξει το καλυτερο δυνατο μπασκετ που μπορει.

kaptsik

Πολύ καλή δουλειά! Επιβεβαιώνει μια σκέψη μου μετά τον αγώνα με το Περιστέρι, ότι ο Λάκι θα πρέπει να παραιτηθει από κάποιους από τους αμυντικούς του στόχους.

Dr Nimbelugen

Χολαργός και Κύμη must win,από τα πρώτα δύο to be honest δεν περιμένω τίποτε( αν και με γαργαλάει λίγο το ματς με την ΑΕΚ)

Jim Patras

Σχετικά με την υπόθεση παραμονή θεωρώ ότι ο Πανιων.με Ν.Οικονόμου υπογράφει την καταδίκη του.Στον αντίποδα,είμαι βέβαιος ότι ο Κολ.Ροδ.θα παραμείνει καθώς έκανε κίνηση ματ με την πρόσληψη του Κ.Φλεβαράκη.Τα κουκιά είναι μετρημένα,οι 2(ελπίζω) υποψήφιοι για την έτερη θέση είναι Ρεθ.&Κύμη.Όσον αφορά εμάς αν φθάσουμε στο 2-7 θα δημιουργηθεί μια επικίνδυνη κατάσταση που λογικά θα φέρει αλλαγή,ελπίζω την κατάλληλη.

Αν Jim, εννοείς να φύγει ο Αγγέλου,δεν το θεωρώ σωστό.Μετα το προγραμμα στρωνει κ θα ειμαστε πιο δεμενοι.Να μην γινουμε ρε συ Κυμη,Ρεθυμνο, Κολοσσός….!Επίσης αν όντως το λες για τον κοουτς, ποιον θεωρείς κατάλληλο να τον αλλάξει;Εγώ τον μόνο που θα μπορούσα να δεχτώ κ το είπα είναι ο Ζιάγκος αλλά έκλεισε αλλού.
Σούλη;
Ξένο;

Ναι,αυτό εννοώ.Αν φθάσουμε στο 2-7 και μας κάνει κηδεία ο Λυκογιάννης θα είναι αργά για δάκρυα.Έτσι όπως είμαστε φέτος το εύκολο πρόγραμμα θα είναι το δύσκολο καθώς θα είναι κρίσιμο..
Με είχε ρωτήσει ο Night Audit τον προηγούμενο μήνα και είχα απαντήσει Μαρκόπουλο,Φλεβαράκη,Zdovc.

Ναι,το θυμήθηκα κι αυτό.Τοτε που είχες πει κάτι “το μοναστήρι να ναι καλά” νομιζω.
Ευτυχώς που δεν υποστηρίζεις Σούμποτιτς!Εκει δεν ξέρω ,έχω αλλεργία!…
Φλεβαρακης δεν πήγε Κολοσσό;

Σωστός,αυτή ήταν η ατάκα.
Ναι,βρε..Άλλωστε έγραψα πιο πάνω ότι με Κ.Φλεβαράκη ο Κολ.Ροδ.παραμένει(κατ΄εμέ)στην κατηγορία.

Jim Patras

Στο θέμα που αναφέρθηκε παραπάνω,για εμένα φέρει ακέραια την ευθύνη ο Δ.Πρίφτης καθώς οι Λαρεντζάκης &Γκίκας έδειχναν ότι είχαν προοπτικές.Όποιος διαβάζει τα σχόλια τα τελευταία 4 χρόνια στον ιστότοπο θα θυμηθεί τις θέσεις μου..Με τον Λαρεντζάκη δε δούλεψε καθόλου,αμέσως τον έστειλε δανεικό…Και τον 1ο χρόνο τούτο ήταν κατανοητό,από τη στιγμή όμως που έδειξε πράγματα στο σμαραγδένιο νησί απορούσα που την επόμενη σεζον τον έστειλε εκ νέου στην Ρόδο προτιμώντας τον Ζάρα..Στην αεκ δεν ήταν ρολίστας,πέρυσι έπαιζε 20′ και 17′ το 2016-17.
Ο Ν.Γκίκας απομακρύνθηκε μεσούσης της σεζόν καθώς του έπαιρνε το χρόνο ο Adegboye..Τότε πολλοί έλεγαν ότι αν αξιώνει χρόνο συμμετοχής να φύγει…Τελικά εμείς ζημιωθήκαμε για χάρη ενός αναλώσιμου κοινωτικού..
Γενικά ο συγκεκριμένος προπονητής δεν άφησε κληρονομιά καθώς δεν ήταν το φόρτε του η εξέλιξη των νέων παικτών.

Θυμάμαι,Τζιμ.
Για τον Λαρεντζάκη λεγόταν ότι δεν τον ήθελε για τον χαρακτήρα του,πως ο παίκτης ήταν ατίθασος κι ο Πρίφτης δεν τα σήκωνε αυτά.
Αλήθεια η όχι,δεν ξέρω αλλά δεν νομίζω ότι δημιούργησε πουθενά θέματα μετά.Η όχι;

Jim Patras

Ο Λαρεντζάκης ήταν διεθνής με τις μικρές Εθν.οπότε ήταν γνωστό ότι είχε προοπτική..Εγώ λέω καλώς έγινε ο δανεισμός,κακώς δν επέστρεψε για να βλέπαμε τι ψάρια πιάνει…Επειδή οι αξιόλογοι Έλληνες σπανίζουν πια είμαι ήπιος στην κριτική μου σε αυτούς..Δεν είχα γράψει κάτι αρνητικό ακόμη και για τον Ζάρα…Αντιθέτως είχα κριτικάρει τον κατά πολλούς ευρωλιγκάτο W.Cummings..
Captain,εκεί θέλω τον προπονητή για να επιβάλλει πειθαρχία..Σε δύσκολους χαρακτήρες. Στον Καραθάναση,στον Μούρτο και στην Mascot θα τα καταφέρναμε και εμείς…

dragon_aris

Πραγματικά ώρες ώρες συζητάμε τα αυτονόητα. Έκανε τεράστιο λάθος ο Πρίφτης πολύ σωστά λέει ο Jim. Δηλαδή η πορεία του Λαρεντζάκη ειδικά το δείχνει καθαρά. Και αποδείχθηκε και οτι ήταν και άκυρο αυτό που γραφόταν για χαρακτήρα αφού ποτέ δεν ακούστηκε κάτι τέτοιο στις ομάδες που πήγε. Δηλαδή το να διαφωνούσαμε τότε το καταλαβαίνω τώρα δεν υπάρχει κάτι να διαφωνήσουμε. Έγινε ένας πολύ καλός παίκτης που εμείς χαρίσαμε.

dragon_aris

Το να λέμε τώρα τις απόψεις μας για το μέλλον είναι μια εκτίμηση. Μετά έρχεται η πραγματικότητα και δείχνει αν αυτά που λέγαμε ήταν σωστά η όχι. Είναι όπως το παιχνίδι που κάνεις με τις προβλέψεις των ματς. Γράφουμε το σκορ που μαντεύουμε και μετά έρχεται η επαλήθευση του σκορ. Ε το να μιλάμε τώρα για Λαρεντζάκη είναι σαν να έχει τελειώσει ο αγώνας να ξέρουμε το σκορ και να λέμε εμείς αντίθετο σκορ ακόμα. Τώρα για αυτούς που λες. Ο Δίπλαρος είχε θράσος εμένα μ’αρεσε, για Καλαιτζάκη δεν έχω εικόνα,Πουλιανίτης δεν μ’αρεσε, τον Φλιώνη τον πιστεύω αλλά με απογοητεύει διαρκώς, ο Χρηστίδης δεν με τρελαίνει αλλά είναι προτζεκτ και αυτός αξίζει να δουλευτεί.

dragon_aris

Ναι συμφωνούμε έκανε εκτίμηση ο Πρίφτης. Απλά ήταν λάθος η εκτίμηση του. Κανείς δεν είπε ότι ξύπνησε μια μέρα και είπε δεν μ’αρεσει η μύτη του Λαρεντζάκη διώξτε τον .Είχε κάποιους λόγους προφανώς αλλά έκανε μεγάλο λάθος όπως φαίνεται καθαρά τώρα. Μπορεί και να κοίταξε τον βιοπορισμό του όπως λες σωστά αντί για το μελλοντικό καλό της ομάδας. Γιατί εμείς ναι μεν αερολογούμε όπως λες αλλά μας νοιάζει το καλό της ομάδας και μόνο χωρίς να εισπράττουμε χρήματα απο αυτό, ούτε φτιάχνουμε τη καριέρα μας με τη βοήθεια της ομάδας.

dragon_aris

Συμφωνώ και σε αυτό οτι δεν μας κάνει καλύτερους στο να εκτιμάμε.Απλά σου ξαναλέω οτι εδώ δεν σχολιάζουμε την εκτίμηση γιατί έχουμε το αποτέλεσμα.Η εκτίμηση ενδεχομένως να του δίνει ελαφρυντικά αλλά το αποτέλεσμα είναι αμείλικτο και δείχνει καθαρό λάθος του.

dragon_aris

Κατανοητό το σκεπτικό σου άλλα για μένα ο καλός παίκτης θα “βγει” ότι και να γίνει αργά η γρήγορα θα φτάσει στο 3 (αν έχει το ταλέντο και την όρεξη για δουλειά να φτάσει) και μέσω διαφορετικών δρόμων. Αν δεν έφτανε στο 3 με μας και πάλι δικό μας λάθος θα ήταν.

vaggelaris

Δε δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες σαν σύλλογος ώστε ένας παίκτης να μπορέσει να εξελιχθει. Δεν είναι μόνο θέμα πριφτη. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα παικτών που εδώ σερνόταν κ σε άλλες ομάδες έκαναν καριέρα. Σίγουρα παίζει ρόλο κ το βάρος και οι απαιτήσεις της φανέλας αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Κάτι κάνουμε λάθος σαν ομάδα γενικώς. Ο λαρεντζακης άρχισε να παίρνει τα πάνω του στον κολοσσό. Εκεί έπρεπε να κινηθούμε αλλά αδιαφορησαμε. Λείπει κ σε μεγάλο βαθμό η διοικητική ηρεμία όλα αυτά τα χρόνια. Οπότε αυτό βγαίνει σε όλους τους τομείς.

Jim Patras

Βαγγέλη,αυτό που αναφέρεις με παίκτες που εδώ σέρνονταν και μετά έκαναν καριέρα δεν το ασπάζομαι..Θυμάμαι τον Μαυραείδη,τον Τσακαλέρη,τον Καραθανάση,τον Αγαδάκο,την Mascot που μετά βρέθηκαν σε κατώτερες κατηγορίες ή άλλους που έπιασαν ταβάνι εδώ όπως ο Τσαλδάρης..
Αυτό ακριβώς έγραψα για Λαρεντζάκη,έπρεπε να γυρίσει μετά τον 1ο χρόνο στην Ρόδο.Εδώ έπαιξε όλα κι όλα 80′,τι να έδειχνε…Αν και
σ΄ένα μάτς που είχε πάρει αρκετό χρόνο είχε σημειώσει 14π.

vaggelaris

Για κάποιο λόγο δεν έχουμε καταφέρει να φτιάξουμε ένα ωραίο μπασκετικό κλίμα που να βοηθάει τους παίκτες να βγάζουν τον καλύτερο τους εαυτό. Οι παίκτες που ανέφερες δε θα έπρεπε ποτέ να έχουν φορέσει αυτή τη φανέλα. Αναφέρομαι σε κανονικούς παίκτες που είτε απογειώθηκαν, έδειξαν το καλό τους πρόσωπο ή και αναγεννήθηκαν αλλού. Χαριτόπουλος, τσαιρελης, Γκίκας, λαρεντζακης, χρυσικοπουλος, χαραλαμπιδης, μπογρης. Και σίγουρα μπορεί να είναι κ άλλοι που δε μου έρχονται τώρα στο μυαλό.

Ian 73

Ο Πριφτης είχε ένα Άρη που φιλοδοξουσε να μπει σφήνα σε Παο Οσπφ. Σε ένα τέτοιο Άρη ο κάθε Λαρετζακης δεν νομίζω να είχε θέση. Δεν έχει νόημα να του καταλογιζουμε τέτοια λάθη.

Ian 73

Μια από τις διαφορες του αιωνίου ταλέντου με τον μεγάλο παίχτη είναι είναι ότι ο δεύτερος δεν φοβάται το βάρος της φανέλας.
Μετά το πρώτο παιχνίδι του Γκάλη όλοι σχεδόν τον κριτικαραν για την αστοχία του. Ο Αλεξανδρής του είχε πει “έχασες πολλά σουτ” και ο Νικ τον κοίταξε στα μάτια και του απάντησε “πιστεύεις ότι θα τα ξανά χάσω?”.Το ταλέντο είναι τίποτα χωρίς την αυτοπεποίθηση.

Επειδή είχαμε ξεραιλα μπασκετικη,αρειανη ορθότερα,εστιάσαμε στον Λαρετζακη(προφανώς λόγω Εθνικής),κάτι που δεν το θεωρώ κακό απαραίτητα.
Απλά επειδή για μένα,είναι καινούργιο να εστιάζω τόσο στα στατιστικά,θέλω να πω πως το συγκεκριμένο “Ο καλός…” ήταν από τα πιο ωραία.Και προσπεραστηκε.
Ο Night ακούει συχνά μπράβο για τέτοιες δουλειές,ας το ακούσει αυτή τη
φορά από μένα, λοιπόν!