Μετά το χθεσινό μου άρθρο για τις καλύτερες μας πεντάδες και τα floortime stats και τα σχόλια σας , με έπιασε μια περιέργεια να δω τι έκανε η περσινή ομάδα στο αντίστοιχο διάστημα .

12 παιχνίδια , 1 για το κύπελλο , 6 για το πρωτάθλημα και 5 για την Ευρώπη και πέρσι και φέτος , 8-4 το ρεκόρ και πέρσι και φέτος.

12-agonistikes

Για μένα το πρόγραμμα δεν έχει μεγάλη διαφορά , εκτός από τη μεγάλη νίκη που κάναμε στο Καζάν. Μπορεί η Ευρώπη να είναι πιο εύκολη μέχρι στιγμής , αλλά δεν πιστεύω πως είναι τόσο σημαντική η διαφορά.

Ας δούμε όμως πως συγκρίνονται οι δυο ομάδες , όσον αφορά τα στατιστικά. Κι όταν λέμε στατιστικά , εννοούμε τους 4 παράγοντες της νίκης.

Οι 4 παράγοντες της νίκης είναι , ουσιαστικά , τα 4 πράγματα που πρέπει να κάνει μια ομάδα καλύτερα σε ένα παιχνίδι , για να νικήσει. Να έχει καλύτερο ποσοστό (efg%) , να πάρει τα ριμπάουντ (oreb%) , να μην κάνει λάθη ( tor%) και να πάει στις βολές (ft/fg) . Αντίστοιχα , πρέπει να κάνει την αντίπαλη ομάδα να είναι λιγότερο αποτελεσματική. Pace είναι οι κατοχές ανά παιχνίδι ( 69 μ.ο. στην Α1) και OFF και DEF EFF , το πόσο αποτελεσματική είναι η επίθεση ή η άμυνα ( πόντοι ανά 100 κατοχές ). Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ

 

comp-1

Εδώ έχουμε την πρώτη μας έκπληξη. Παίζουμε καλύτερη άμυνα από ότι παίζαμε πέρυσι , τέτοια εποχή. Πολύ καλύτερη άμυνα μάλιστα. Το πρόβλημα μας  είναι στην επίθεση . Αν αναλογιστεί κανείς πως ” τρέχουμε ” περισσότερο φέτος ( +4 κατοχές ) , μεγαλώνει ακόμα περισσότερο το γεγονός πως παίζουμε καλύτερη άμυνα και χειρότερη επίθεση. Τα ποσοστά μας επιβεβαιώνουν τα παραπάνω , αφού οι αντίπαλοι μας είναι λίγο πιο εύστοχοι σε σχέση με πέρυσι , αλλά παίρνουν λιγότερα επιθετικά , κάνουν περισσότερα λάθη και πηγαίνουν σε λιγότερες βολές. Εμείς από την άλλη , πηγαίνουμε συχνά στις βολές , παίρνουμε σχεδόν τα ίδια επιθετικά και κάνουμε περισσότερα λάθη – πράγμα λογικό , μιας και τρέχουμε περισσότερο.

Τώρα θα μου πείτε , παίζουμε με ευκολότερους αντιπάλους στην Ευρώπη και ανεβάζουν τα νούμερα μας . Αυτό σκέφτηκα κι εγώ κι έτσι κάνω τη σύγκριση και ανά πρωτάθλημα , Α1 ( και το ματς κυπέλλου ) και Ευρώπη.

comp-2 comp-3

Στην Ευρώπη είμαστε καλύτεροι σχεδόν παντού , με τρομερά καλύτερη αμυντική αποτελεσματικότητα.

Στην Α1 – κι εκεί ίσως είναι πιο ”δίκαιη” η σύγκριση – η καλύτερη μας αμυντική επίδοση κρατάει , μιας που καταφέρνουμε να ελέγχουμε τα ριμπάουντ , κάνουμε λιγότερα λάθη και πηγαίνουμε πολύ περισσότερο στις βολές. Το πρόβλημα μας είναι στην επίθεση . Το ποσοστό μας είναι -4% , ίσως να παίζει ρόλο το γεγονός πως δεν παίρνουμε τόσα επιθετικά όσα πέρυσι – τα επιθετικά , οδηγούν σε σουτ μεγάλης ευστοχίας , αλλά κυρίως το πρόβλημα μας είναι ένα. ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΤΟΧΟΙ. Τραγικά άστοχοι. Είμαστε 10οι σε επιθετική ικανότητα στο πρωτάθλημα και ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ στα τρίποντα ( 24,3%) .

Δεν ξέρω τι διαφορετικό βλέπετε κάποιοι φίλοι εδώ που μιλάτε για την άμυνα ή ακόμα κι ο Πρίφτης , αλλά εγώ βλέπω πρόβλημα στην επίθεση και τα νούμερα αυτό επιβεβαιώνουν.

Μια άλλη ενδιαφέρουσα σύγκριση είναι οι πεντάδες και τα floortime stats των δυο ομάδων . Κι εδώ βγαίνουν κάποια πολύ ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

5ades-16-2

Αυτές είναι οι πεντάδες που είχαν πάνω από 10 λεπτά πέρυσι .

Αν τις συγκρίνουμε με τις φετινές

5άδες 16-17

LINE UPMINOFF EFFDEF EFF+/-
Xanthopoulos Cummings Jenkins Dragicevic Kavvadas3493.499.9-4
Cummings Jenkins Jankovic Dragicevic Kavvadas31101.995.93
Cummings Jenkins Mourtos Dragicevic Tsairelis24125.296.912
Cummings Jenkins Jankovic Dragicevic Simtsak2396.791.92
Cummings Jenkins Mourtos Dragicevic Kavvadas15.5102.682.95
Xanthopoulos Jenkins Zaras Tsairelis Simtsak15114.460.616
Xanthopoulos Zaras Jankovic Dragicevic Simtsak15116.3128.8-3
Cummings Jenkins Zaras Dragicevic Simtsak15146.8100.512
Min = τα λεπτά που η 5άδα έχει παίξει
Off = Οι πόντοι ανά κατοχή της 5άδας
Def = Οι πόντοι ανά κατοχή που δέχτηκε η 5άδα
+/- = the team net points for the unit.

θα δούμε πως πέρυσι ,ο  Πρίφτης είχε την πεντάδα του. Γουότερς ,Μακνιλ , Πελεκάνος , Γουάιτ και Χάγκινς έπαιζαν 63 λεπτά μαζί , σχεδόν τριπλάσια από την επόμενη πεντάδα. Φέτος δεν έχουμε κάτι τέτοιο. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν οι τραυματισμοί και οι προσθαφαιρέσεις στο ροστερ , που μας έχουν βάλει σε περίοδο προετοιμασίας , μέσα στη σεζόν.

Τα floortime stats πέρυσι τα βλέπετε εδώ.

 

5ades-16

 

Player Floor Time Stats 16-17 short

PLAYER+/-NET P/MMINOFFDEFOFF NODEF NO
DRAGICEVIC138.03.363%109.399.0105.999.0
CUMMINGS192.012.763%109.295.3105.6104.5
JENKINS161.012.360%108.295.0107.7106.8
JANKOVIC55.0-1.957%108.1101.3109.2100.5
MARBLE18.0-23.253%102.5100.0120.194.4
XANTHOPOULOS43.0-10.149%105.0101.0110.596.4
JACKSON34.07.441%103.580.8107.792.3
KAVVADAS24.0-4.039%107.4101.8103.493.8
ZARAS58.0-1.438%109.9102.6106.097.2
BUCKNER27.0-6.638%104.799.9108.196.7
TSAIRELIS-3.0-12.336%103.4103.9109.897.8
SIMTSAK121.09.635%110.894.4107.0100.2
MOURTOS120.012.634%112.094.8105.2100.6
GORDON-9.0-34.725%87.9111.2110.599.1
FLIONIS38.010.313%127.9103.9108.594.8
CHRISTIDIS-9.0-33.04%103.8122.5116.0101.6
SANIKIDZE6.05.72%93.477.4110.3100.0
POULIANITIS-7.0-135.01%106.3230.3109.998.9
KALAITZAKIS-2.0-114.80%104.2208.3109.999.2
+/- = Η διαφορά πόντων όταν ο παίκτης είναι στο παρκέ,σε σχέση με όταν είναι στον πάγκο.
Net+/- = Net plus-minus, δηλαδή η διαφορά μεταξύ στην επιθετική και στην αμυντική αποτελεσματικότητα , όταν ο παίκτης είναι στο παρκέ , σε σχέση με όταν είναι στον πάγκο.
Min =το ποσοστό των λεπτών που έπαιξε ο παίκτης σε σχέση με τα συνολικά λεπτά της ομάδας

Off = Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα στην επίθεση , όταν ο παίκτης είναι στο παρκέ ( πάνω από το 1 είναι καλό , κάτω είναι κακό )
Def= Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα στην άμυνα , όταν ο παίκτης είναι στο παρκέ ( κάτω από το 1 είναι καλό , πάνω είναι κακό )

Off No = Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα στην επίθεση , όταν ο παίκτης είναι εκτός παρκέ ( πάνω από το 1 είναι καλό , κάτω είναι κακό )
Def No = Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα στην άμυνα , όταν ο παίκτης είναι εκτός παρκέ ( κάτω από το 1 είναι καλό , πάνω είναι κακό )

Σε σύγκριση με τα φετινά , αυτό που κάνει μπαμ σε μένα τουλάχιστον , είναι πως 3 από τους 4 Αμερικάνους είναι θετικοί , σε αντίθεση με φέτος , που 1/4 είναι . Επίσης , φέτος ο Ξανθόπουλος είναι χειρότερος κι ο Μούρτος καλύτερος.

Το συμπέρασμα που βγάζω εγώ από τα παραπάνω είναι πως αυτό που θυμόμαστε και συγκρίνουμε και φωνάζουμε για την περσινή ομάδα , είναι αυτό που μας έδωσε στο τέλος του πρωταθλήματος , στη μέση αν θέλετε , πάντως όχι αυτό που έπαιζε στα πρώτα 12 παιχνίδια.

Φέτος , είμαστε πάνω κάτω τα ίδια.

Δεν έπρεπε ; Μπορεί

Έπρεπε να είμαστε κλάσεις ανώτεροι; Μπορεί.

Το θέμα είναι πως δεν είμαστε όσο τραγικοί πιστεύουμε πως είμαστε , ούτε πως ήρθε το τέλος του κόσμου.

Όσο προχωράει η χρονιά , θα έχουμε και μια καλύτερη εικόνα και πιστεύω πως θα δούμε βελτίωση.

Εδώ θα είμαστε , για να κάνουμε τις συγκρίσεις.

 

25 Comments
παλιότερο
νεότερο καλύτερη βαθμολογία
Inline Feedbacks
View all comments
Arion3

Ενταξει οι αριθμοι δεν λενε παντα την απολυτη αληθεια,αλλα πρεπει να τους δινουμε βαση,υπαρχουν πιθανοτητες για βελτιωση,παντως στο θεμα προγραμματος μεχρι στιγμης η μονη ηττας που μας πηγε πισω ηταν με τους συμπολιτες,το θεμα βεβαια ηταν οτι θεωρητικα η φετινη ομαδα πρεπει να κανει καλυτερη πορεια απο την περσυνη και οχι την ιδια.. Επιθετικο θεμα εχουμε το εχει πει και ο κοουτς,και σιγουρα ειναι πολυ βασικη η επιθετικη μας λειτουργια μας εχει στερησει νικες,στην αμυνα εγω δεν βλεπω το περσυνο δαγκωμα των αντιπαλων,ουτε την πιεση που πρεπει με τραγικες ατομικες-ομαδικες αντιδρασεις,αν δεις παιχνιδια θα το καταλαβεις.. Φυσικα παντως και πρεπει… Περισσότερα »

GOUNAS1914

Πολυ καλη δουλεια night…
Εγω απ οτι αντιλαμβανομαι η γκρινια προερχεται απο το πως βλεπουν τα παιχνιδια οι παιχτες. Δεν βλεπουμε αυτη τη σπιθα στο ματι που ειχε περυσι η ομαδα. Μετα τα μισα θα συμφωνησω γιατι και γω θυμαμαι τις τρεις κολλητες ηττες, τον τραγικο πελεκανο, τον τραγικο εως τον γεναρη γουοτερς, τον υψος και του βαθους μακνιλ.
Επισης η φετινη γκρινια προερχεται για τον μπακνερ..
Θελω να πιστευω οτι η ομαδα απο παιχνιδι με παιχνιδι θα εχει καλυτερη εικονα. Θελω να ξαναδω απο τους παιχτες μας το παθος και την ενταση με αρχη το δυσκολο παιχνιδι της δευτερας.

stepap

Η γνώμη μου είναι ότι η άμυνα είναι καλή με εξαίρεση κάποια παιχνίδια όπως το τελευταίο με την Νιμπουρκ ή όπως το πρώτο δεκάλεπτο με τον Κόροιβο.
Δεν ανησυχώ για την άμυνα πολυ γιατι έχουμε πολλούς παίκτες αμυντικογεννεις. Ανησυχώ για την επίθεση σε σετ παιχνίδι, για το ότι ο καλύτερος σουτέρ δεν παίρνει την μπάλα στα χέρια του οταν τελειώνει το ματς και για την ικανότητα του Μπακνερ μα τελειώνει τις φάσεις υπό πίεση.
Όλα τα αλλα θα φτιάξουν μέσα στον Δεκέμβρη.

experience

Ισχύει αυτό με την επίθεση, συμφωνώ. Και η άμυνά μας είναι κακή ώρες ώρες αλλά όταν υπάρχουν παιχνίδια που με το ζόρι ξεπερνάμε τους 60 πόντους δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε την άμυνα, τι να βάλει ο άλλος δηλαδή, 50; Όσο και άμυνα να παίξεις πρέπει να βάλεις και καλάθι για να κερδίσεις. Και οι δικοί μας δυστυχώς έχουν δείξει ότι είναι πολύ καλοί στο να είναι άστοχοι μέχρι τώρα.

kaptsik

Με τον Καμ στο 2 και οργανωτή Ξανθοπουλο η ομάδα παίζει καλύτερα. Ενδιαφέρον!

Arion3

Αυτο το δοκιμαζε περσυ ο κοουτς και με τον γουοτερς στο 2 και τον ξανθο στον ασσο,παντως ουτε και ο μπιλ ειναι μεχρι στιγμης στ καλυτερα του,δυσκολευεται και αυτο να δημιουργησει,σιγουρα εχουμε θεμα λογω του οτι και ο καμινγκς δεν ειναι τοσο δημιουργος,ο τζενκινς δημιουργει οταν παιζεται σωστα το πικ,και μπορει να πασαρει το εχει κανει,γενικοτερα πρεπει να μαστε πιο δημιουργικοι επιθετικα και κινητικοι,πολλες φορες μας εχει μεινει η μπαλα στα χερια.. Στον εσακε παντως εχουμε καμινγκς 3,5ασσιστ και ξανθο 2,3ασ,θελω να βρω ποσες πασες περιπου περνει ο μπακνερ ανα το παιχνιδι κατι σημαντικο για να δουμε,βεβαια και ο ιδιος… Περισσότερα »

almand

Νομίζω πως αυτή ήταν η καταλληλότερη στιγμή να συγκρίνουμε την ομάδα πέρσι και φέτος, και μπράβο στον Night για την ιδέα. Αν δεχτούμε πως η απόδοση μας λίγο-πολύ είναι ίδια, εγώ θα στεκόμουν στο ματς με τον συμπολίτη που έκανε τη διαφορά στην κριτική μας. Μια νίκη επί του ΠΑΟΚ σίγουρα θα άλλαζε τα δεδομένα και τη στάση μας απέναντι στην ομάδα. Ωστόσο είναι ανόητο να βγαίνουν συμπεράσματα από υποθέσεις. Για μένα ήταν η πιο ωφέλιμη ήττα μας, αφού απέβλεπε στο να δούμε εγκαίρως και σοβαρά τις τρανταχτές ελλείψεις που έχει η ομάδα. Γιατί μια νίκη απέναντί τους μπορεί να… Περισσότερα »

stepap

Εγώ θα ήθελα να δω κ την τριάδα Ξανθόπουλος Καμινγκς Τζένκινς με τον Τρίτο έτοιμο να πυροβολήσει οταν του ανοίξουν χώρο οι αλλοι δυο.

Toby B

Σε ευχαριστούμε night, και αυτό και το προηγούμενο άρθρο ήταν εξαιρετικά. Τώρα για τα προβλήματα της ομάδας, είναι λίγο πολύ γνωστά. Επιθετικά πάμε χειρότερα γιατί μας λείπει περισσότερο η δημιουργία σε σετ παιχνίδι. Ο Ξανθόπουλος έχει πέσει σε σχέση με πέρσι, δείχνει πιο κουρασμένος ενώ δεν τον βοηθάει και καθόλου ο Μπάκνερ με τα μέτρια σκριν του. Από εκεί και πέρα ο Κάμινγκς έχει ένα συγκεκριμένο στύλ, πολύ γρήγορος, ικανός σε 1 on 1 καταστάσεις και φοβερός στο τρανζίσιον. Αλλά οργανωτής δεν είναι και όσο η ομάδα δεν βρίσκει τις σταθερές για τις οποίες μίλησε ο Πρίφτης, ούτε ο Κάμμινγκς… Περισσότερα »

Arion3

Το θεμα με τα γκαρντ ισως μπορεις να το λυσεις,αν τους κραξεις λιγο δεν νμζω ο ξανθο να ξεχασε να πασαρει,αν και μου δειχνει οτι ο καμινγκς παρολο που ξερει την αδυναμια του συνεχιζει το ιδιο,τωρα η επειδη δεν εμπιστευεται μπακνερ,η του ειναι δυσκολο να το κατανοησει,οσο συνεχιζει ο μπακνερ αυτη την απαθεια,και ο καββαδας να μπει παλι θεμα θα εχεις,εγω συνεχιζω να εχω την απορια,αν ο κοουτς ζηταει απο τους παιχτες να περασουν την μπαλα στον ψηλο,για να δουμε κυριως αν εχουν εντολη να πασαρουν,βεβαια του αλλου του φευγουν μπαλες μεσα απο τα χερια, επισης εχουμε τραγικο πικ απο… Περισσότερα »

Jiorgy

Εγώ μετά από όλα αυτά, έχω να πω το εξής:
Γειά σου ρε Night, χαρά στην υπομονή σου!

timemaster

Μπράβο για την ανάλυση. Με δύο άρθρα σε τόσο σύντομο διάστημα δε ξέρω που να σχολιάσω πρώτα. Εγώ το βλέπω πως κακός συγκρίνουμε την φετινή ομάδα με την περσινή στο ξεκίνημα. Και πέρσι στην αρχή της χρονιάς βλέπαμε πολλά προβλήματα παιχτών (ο Ουάιτ έβγαινε εκτός με φάουλ , ο Ουότερς δεν οργάνωνε και έκανε πολλά λάθη, Τσουπκοβιτς και Κοέν απών, Μακνιλ έχτιζε γήπεδο). Όμως πέρσι είχαμε ένα φτηνότερο-χειρότερο ρόστερ. Οπότε το να συγκρίνουμε το πέρσι με το φέτος και να το βγάζουμε ίσα βάρκα είναι αρνητικό για την φετινή χρονιά. Κατά δεύτερον η ομάδα φέτος μπορεί να έχει καλύτερους μέσο… Περισσότερα »

Geo

Night ακόμα μια φορά μπράβο αλλά ένα πες μου γιατί μου αρέσει η ανάλυση σου. Πως κάνεις καλύτερα αυτά τα νούμερα κάθε χρόνο? Μήπως κάνεις ανανεώσεις στους βασικούς σου ώστε να μην ψάχνεις από την αρχή ταυτότητα άσχετα με τα χρήματα. Πρέπει καμιά φορά να αφήσουν τους εγωισμούς και να δουν πώς λειτουργούν οι μεγάλες ομάδες. Δείτε πόσους παίχτες αλλάζουν οι ομάδες Ευρωλίγκα για παράδειγμα. Δεν ήταν εύκολο να τους κρατήσεις όλους το ξέρω αλλά σίγουρα με Μακνηλ έγινε λάθος όπως και με Χάγκινς αφού δεν μπορούσες να κρατήσεις Οκάρο. Και με τον waters ok ας θεωρήσουμε αυτά με τα… Περισσότερα »

kaptsik

Συμφωνω με τις αλλαγές! Είναι άλλο πράγμα να κλείνεις το βασικό σου πλειμεικερ χωρίς να ξέρεις ποιοι θα παίζουν στις άλλες θέσεις όπως έγινε το καλοκαίρι που στηναμε ομάδα από το μηδέν κι άλλο να ξεκινας ξέροντας ότι στο 5 θα χεις Καββαδα, στο 3 Βλαντο και ίσως 1-2 τον Καμινγκς. Μπορεί κανείς τους να μην είναι καταπληκτικός αλλα θα ξέρεις τι περιφερειακό και τι 4αρι να πάρεις. Και θα το ξέρεις από… τώρα. Όχι τον Ιουλιο.

sifounaris

Εύγε night,πολύ καλή ανάλυση για ακόμα μια φορά.Έχω 1 απορία και 2 επισημάνσεις. Απορία:Αν το έχεις αναλύσει βάση των αριθμών η περσινή ομάδα από ποιόν αγώνα άρχισε να ρολάρει για να δούμε εάν γίνει το ίδιο και φέτος; Επισημάνσεις:1η) Εν μέρει βάση στατιστικών δεν αναλύεται εξ ολοκλήρου ο όρος ψυχολογία μιας ομάδας και των γύρω αυτής, συμπεριλαμβανωμένων και των οπαδών.Τι εννοώ.Πέρσυ κάναμε 2 μεγάλες νίκες σε Ούνικς και με Άεκ.Αυτό πιστεύω πως έδωσε αυτοπεποίθεση όχι μόνον σε όλη την ομάδα αλλά και σε μας τους οπαδούς από την αρχή της σεζόν.Θεωρώ,ίσως να κάνω και λάθος,πως είναι πολύ διαφορετική η αντίδραση… Περισσότερα »

Geo

Ε και κάτι που μην ξεχνάμε πέρσι είχες Τρανζο με 5 μύρια,Ουνικς με 11 μυρια,
Στεάουαν,Μπουντουσνοστ και Μπανβιτ.
Φέτος έκανες μια ήττα με Παοκ στην εδρα σου και επίσης κάτι Ναχαριγια,αρκουδάκια,και Ηelios δεν είναι σύγκριση με αυτές που έπαιζες πέρσυ…

Charmidis

Εξαιρετική δουλειά Night..! Έχεις δίκιο να λες ότι στο τέλος θα κάνουμε λογαριασμό. Ποιος όμως ήταν ο στόχος μας όταν ξεκίνησε ο σχεδιασμός το καλοκαίρι που μας πέρασε; Ειπώθηκε από τους παράγοντες και τον προπονητή..”όσο το δυνατόν μια καλύτερη πορεία από την περσινή”. Ας υποθέσουμε ότι κάνουμε και τερματίζουμε 3οι στο πρωτάθλημα και στην Ευρώπη φτάνουμε στους 4. Θα έχουμε τότε πετυχημένη χρονιά; Ας δεχτούμε ότι έχουμε. Και το επόμενο καλοκαίρι που θα έχουμε υποτίθεται τελειώσει με τα χρέη και πιθανότητα θα μπορεί η διοίκηση να διαθέσει κοντά στα 3 με 4 εκ. μπάτζετ τι σχεδιασμό θα κάνουμε και τι… Περισσότερα »

Charmidis

Η τρομερή πίεση που ήδη φαίνεται είναι αποτέλεσμα των προσδοκιών που κακώς καλλιέργησαν οι ιθύνοντες ειδικά με την έλευση του Λάσκαρη. Αν μιλούσε κι αυτός ξεκάθαρα θα μπορούσε να κρατήσει τον πήχη χαμηλά. Δεν φτάνει όμως να είσαι ξεκάθαρος, χρειάζεται να είσαι και αληθινός. Και την γλώσσα της αλήθειας την καταλαβαίνουν όλοι. Αν έχεις στόχο να είσαι ομάδα επιπέδου ευρωλίγκας, τότε έχεις ως πρότυπο την καλύτερη ή τις καλύτερες από αυτές. Όλοι οι μεγάλοι σύλλογοι κάνουν το αυτονόητο, προωθούν μικρούς παίχτες δίπλα στους μεγάλους, παίρνουν λεπτά συμμετοχής και παραστάσεις. Και το κάνουν αθόρυβα. Π.χ. η Ρεάλ προωθεί τον 17χρονο Σλοβένο… Περισσότερα »

stepap

Σίγουρα η διοίκηση δίνει τις κατευθύνσεις αλλα κ ο Κόουτς είναι πολυ διστακτικός με τον Φλιωνη.
Δεν έχω δει πολυ τον Χρηστίδη να παίζει κ δεν έχω σχηματίσει γνώμη για την αξία του αλλα ο Φλιωνης πιστεύω ότι άνετα θα έπρεπε να έχει παίξει τον διπλάσιο χρόνο.

Pantelis

Ε καλά τώρα γιατί κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλό μας; Αφού όλοι ξέρουμε ότι είμαστε ανικανοποίητοι (που δεν είναι πάντα κακό) αλλά και ανυπόμονοι. Ακόμα και να έβγαινε η διοίκηση να πει ότι ο στόχος είναι να φτιάξουμε ομάδα μακροπρόθεσμα δίνοντας εμπειρίες στους μικρούς ώστε να φτιάξουμε μελλοντικά κορμό, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα υπήρχε πολύς κόσμος που θα γκρίνιαζε γιατί ο Άρης έκανε ήττες με τη χ,ψ ομάδα, έχασε με 15 στο ντέρμπυ με τον ΠΑΟΚ στο κρατικό και τερμάτισε στην 5η (αν όχι παρακάτω) θέση με πόσους βαθμούς διαφορά. Θα σου πει ότι έχω κάνει υπομονή τόσα… Περισσότερα »