Βρήκα λοιπόν λίγο χρόνο και ανανέωσα τις πεντάδες μας αλλά και τα +/- , τα σωστά +/- , της ομάδας μας.

Σας θυμίζω πως μπορείτε να τα βλέπετε εδώ όποτε θέλετε ( τα ανανεώνω συχνά πυκνά ).

Ας τα δούμε λίγο αναλυτικότερα:

Player Floor Time Stats 16-17 short

PLAYER+/-NET P/MMINOFFDEFOFF NODEF NO
DRAGICEVIC138.03.363%109.399.0105.999.0
CUMMINGS192.012.763%109.295.3105.6104.5
JENKINS161.012.360%108.295.0107.7106.8
JANKOVIC55.0-1.957%108.1101.3109.2100.5
MARBLE18.0-23.253%102.5100.0120.194.4
XANTHOPOULOS43.0-10.149%105.0101.0110.596.4
JACKSON34.07.441%103.580.8107.792.3
KAVVADAS24.0-4.039%107.4101.8103.493.8
ZARAS58.0-1.438%109.9102.6106.097.2
BUCKNER27.0-6.638%104.799.9108.196.7
TSAIRELIS-3.0-12.336%103.4103.9109.897.8
SIMTSAK121.09.635%110.894.4107.0100.2
MOURTOS120.012.634%112.094.8105.2100.6
GORDON-9.0-34.725%87.9111.2110.599.1
FLIONIS38.010.313%127.9103.9108.594.8
CHRISTIDIS-9.0-33.04%103.8122.5116.0101.6
SANIKIDZE6.05.72%93.477.4110.3100.0
POULIANITIS-7.0-135.01%106.3230.3109.998.9
KALAITZAKIS-2.0-114.80%104.2208.3109.999.2
+/- = Η διαφορά πόντων όταν ο παίκτης είναι στο παρκέ,σε σχέση με όταν είναι στον πάγκο.
Net+/- = Net plus-minus, δηλαδή η διαφορά μεταξύ στην επιθετική και στην αμυντική αποτελεσματικότητα , όταν ο παίκτης είναι στο παρκέ , σε σχέση με όταν είναι στον πάγκο.
Min =το ποσοστό των λεπτών που έπαιξε ο παίκτης σε σχέση με τα συνολικά λεπτά της ομάδας

Off = Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα στην επίθεση , όταν ο παίκτης είναι στο παρκέ ( πάνω από το 1 είναι καλό , κάτω είναι κακό )
Def= Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα στην άμυνα , όταν ο παίκτης είναι στο παρκέ ( κάτω από το 1 είναι καλό , πάνω είναι κακό )

Off No = Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα στην επίθεση , όταν ο παίκτης είναι εκτός παρκέ ( πάνω από το 1 είναι καλό , κάτω είναι κακό )
Def No = Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα στην άμυνα , όταν ο παίκτης είναι εκτός παρκέ ( κάτω από το 1 είναι καλό , πάνω είναι κακό )

Στον παραπάνω πίνακα βλέπουμε την προσφορά των παικτών όταν είναι στο παρκέ κι όταν δεν είναι.

Στην πρώτη στήλη υπάρχει το απλό +/- ( αυτό που βλέπουμε σε κάθε παιχνίδι ) , η επόμενη όμως είναι η σημαντική.

Είναι το πραγματικό +/- , που σημαίνει πως είναι η διαφορά στην αποτελεσματικότητα της ομάδας  όταν ο παίκτης ήταν στο παρκέ κι όταν ήταν στον πάγκο.

Αυτό – αν και δεν είναι τέλειο μέτρο σύγκρισης – σίγουρα μας βοηθάει να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα.

Ας πάρουμε τους παίκτες με τη σειρά:

Ντραγκίσεβιτς:

Οριακά θετική η προσφορά του και θα περίμενα , για τον πρώτο παίκτη μας στα λεπτά μαζί με τον Κάμινγκς , να προσέφερε περισσότερα. Βελτιώνει την επίθεση όταν παίζει ( +0,34 πόντους ανά κατοχή ) και δεν επηρεάζει την άμυνα , αλλά αυτό μου φαίνεται θα ήταν καλύτερο για κάποιον που δεν παίζει λεπτά βασικού.

Κάμινγκς:

Σταθερά ο καλύτερος μας παίκτης από την αρχή της χρονιάς , στο +12,7 , ο Κάμινγκς βελτιώνει την επίθεση μας ( +0,36 πόντους ανά κατοχή ) αλλά κυρίως την άμυνα μας ( -9,2 ανά κατοχή δεχόμαστε με αυτόν στο παρκέ.). Ξέρω πως περνάει περίοδο κάμψης , μερικές φορές κολλάει το κεφάλι του και κάνει χαζομάρες , αλλά ότι κι αν κάνει , από την αρχή της χρονιάς , είναι ο καλύτερος παίκτης μας και στο μάτι ( προσωπική άποψη ) και στα αναλυτικά στατιστικά ( περισσότερο αντικειμενική άποψη ).

Τζένκινς:

Ο Τζένκινς έχει ανέβει αρκετά τελευταία , προσφέρει ικανοποιητικά , αλλά η έκπληξη για εμένα είναι πως κάνει την ομάδα καλύτερη στην άμυνα ( – 1,18 ) , παρά στην επίθεση ( +0,05). Αν μου έλεγε κάποιος πως το βασικό διάρι μας θα επηρέαζε περισσότερο στην άμυνα , παρά την επίθεση , δε θα το πίστευα , αλλά τα νούμερα αυτό λένε…

Γιάνκοβιτς:

Παίζει , δεν παίζει , το ίδιο είναι για την ομάδα και σίγουρα αυτό δεν είναι καλό για έναν παίκτη σαν τον Γιάνκοβιτς. Όταν παίζει καλά , ανεβάζει όλη την ομάδα , αλλά πρέπει να το σταθεροποιήσει , γιατί αυτή τη στιγμή είναι …αναλώσιμος.

Ξανθόπουλος:

Ο Ξανθό φέτος δεν είναι καλός. Η ομάδα είναι χειρότερη και στην επίθεση και στην άμυνα , όταν παίζει αυτός και αρκετά ( -10 στο +/-). Ειδικά σε μια νευραλγική θέση , όπως σε αυτήν που παίζει , χρειάζεται να έχουμε καλύτερη προσφορά.

Τζάκσον:

Μικρό το δείγμα του Λίντλ Τζί Τζί , αλλά σίγουρα θετικό. Που προσφέρει ; Στην άμυνα και φαίνεται και αν τον βλέπεις στο γήπεδο και από τα νούμερα του. Με αυτόν στο παρκέ η άμυνα μας δέχεται κοντά στους 2 πόντους λιγότερους ανά κατοχή. Τίμιος

Καββαδάς:

Οριακά κακός κι ο Καββαδάς. Όταν παίζει αυτός , δεν παίζουμε καλή άμυνα. Όπως για κάθε παίκτη , μπορεί αυτό να μην είναι αποκλειστική του ευθύνη , αλλά σίγουρα δεν προσφέρει εκεί. Στην επίθεση , βοηθάει και μάλιστα είναι χαρακτηριστικό πως χωρίς αυτόν στον παρκέ έχουμε τη χειρότερη μας επιθετική επίδοση (1,03 ανά κατοχή ) από κάθε άλλο παίκτη!!

Ζάρας:

Τίμιος εργάτης , κάνει αυτό που πρέπει και φαίνεται και στα νούμερα. Βελτιώνει την επίθεση , χειροτερεύει την άμυνα , ότι περιμένουμε δηλαδή.

Τσαιρέλης:

Ο χειρότερος μας παίκτης ( τώρα που έφυγαν τα ακριβοπληρωμένα Αμερικανάκια )

Σίμτσακ:

Βελτιώνει και την επίθεση ( λίγο ) αλλά κυρίως την άμυνα .Για έναν παίκτη που παίζει περίπου το 38% των διαθέσιμων λεπτών ( 15 λεπτά ανά παιχνίδι δηλαδή ) θες συγκεκριμένα πράγματα κι ο Σίμτσακ τα κάνει καλά. Αν περάσει αυτά τα λεπτά είναι το πρόβλημα. Μερικές φορές νομίζω πως πρέπει να βάλουμε ένα βραχιόλι ηλεκτροσόκ στον Πρίφτη και μόλις πιάνει τα 12-15 λεπτά ο Σίμτσακ , να τον τινάζει και να του θυμίζει να τον βγάζει έξω.

Μούρτος:

Για εμένα η μεγαλύτερη έκπληξη στα νούμερα. Με αυτόν παίζουμε την πιο αποτελεσματική μας επίθεση ( 1,12 ανά κατοχή ) και την δεύτερη πιο αποτελεσματική άμυνα ( 0,948 ). Μπορεί αυτός να μην προσφέρει σε πόντους στην επίθεση , αλλά προφανώς βοηθάει αλλιώς , γιατί δε γίνεται να έχεις 260 λεπτά στη χρονιά και να είσαι τόσο θετικός τυχαία. Νομίζω πως ο Πρίφτης πρέπει να του δώσει σταθερά 15 λεπτά ανά αγώνα , βοηθάει την ομάδα και σίγουρα τα χρειαζόμαστε.

Γκόρντον:

Πολύ λίγα λεπτά για να κριθεί.

Φλιώνης:

Ο Φλιώνης είναι θετικός όταν παίζει , αλλά σε τέτοιες ηλικίες πρέπει απλά να παίζει. Στο χθεσινό παιχνίδι είδαμε πόσο εύκολα του έπαιρνε φάουλ ο έμπειρος Μπλέσινγκέιμ και δυστυχώς αυτά τα πράγματα δεν μπορείς να τα βελτιώσεις , αν δεν παίξεις. Πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι – όπως χθες – πρώτη αλλαγή σε τέτοια παιχνίδια και να έχουμε τον Ξανθόπουλο stand by.

Ας δούμε τώρα και τις πεντάδες μας:

5άδες 16-17

LINE UPMINOFF EFFDEF EFF+/-
Xanthopoulos Cummings Jenkins Dragicevic Kavvadas3493.499.9-4
Cummings Jenkins Jankovic Dragicevic Kavvadas31101.995.93
Cummings Jenkins Mourtos Dragicevic Tsairelis24125.296.912
Cummings Jenkins Jankovic Dragicevic Simtsak2396.791.92
Cummings Jenkins Mourtos Dragicevic Kavvadas15.5102.682.95
Xanthopoulos Jenkins Zaras Tsairelis Simtsak15114.460.616
Xanthopoulos Zaras Jankovic Dragicevic Simtsak15116.3128.8-3
Cummings Jenkins Zaras Dragicevic Simtsak15146.8100.512
Min = τα λεπτά που η 5άδα έχει παίξει
Off = Οι πόντοι ανά κατοχή της 5άδας
Def = Οι πόντοι ανά κατοχή που δέχτηκε η 5άδα
+/- = the team net points for the unit.

Την πρώτη πεντάδα μας σε λεπτά δεν τη λες και επιτυχημένη . Παρόλο που είναι καλή επιθετικά , στέλνει σε βολές τους αντιπάλους μας (42,9% ft/fg) και χάνει τα ριμπάουντ (38,6% ortg αντιπάλων ).

Οι καλύτερες ομάδες στα ριμπάουντ είναι οι 3-4 , Cummings Jenkins Mourtos Dragicevic Tsairelis και
Cummings Jenkins Jankovic Dragicevic Simtsak δηλαδή , με την πρώτη να είναι και η πεντάδα με το καλύτερο +/-.

Τσαιρέλης σαν 5 , αντί να βαράει τρίποντα , φαίνεται καλύτερο κόουτς…

Αυτά από μένα.

Δείτε κι εσείς τους πίνακες και πες τε τα συμπεράσματα σας στα σχόλια!

 

23 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sam Vincent

Αυτό προσπάθησα χτες να εξηγήσω ,ίσως όχι τόσο επιτυχημένα. Δείχνει ξεκάθαρα την επίδραση του κάθε παίκτη στο παιχνίδι της ομάδας. Ο Μούρτος ακόμα και φέτος που σκοράρει απειροελάχιστα επιδρά θετικά και στην επίθεση ,πέρα από την άμυνα και αυτό θα μπορούσε να είναι τυχαίο σε δυο-τρία ματς, όχι όμως σε μισή σεζόν…

Sam Vincent

Εμείς μπορεί να θεωρούμε πλέον αυτονόητο πως διαθέτουμε αυτά τα στατιστικά όμως δεν μπορεί να μην δίνουμε κάθε φορά ένα τεράστιο μπράβο και ευχαριστώ στον κύριο από πάνω !!!

experience

Παιδιά τι να σας πω, αν ο φετινός Μούρτος θεωρείται τόσο καλός τι να πω, θα χρειαστεί πολύ για να πειστώ για αυτό. Κακός πότε θα είναι δηλαδή; Πάντως η συγκεριμένη πενταδα είναι καλή, που σημαίνει ότι ο Μούρτος παίζει καλά με τους συγκεκριμένους συμπαίκτες (αν και δεν έχω πειστεί ότι ο φετινός Μούρτος είναι καλός)

SlavenCupkovic

“Μερικές φορές νομίζω πως πρέπει να βάλουμε ένα βραχιόλι ηλεκτροσόκ στον Πρίφτη και μόλις πιάνει τα 12-15 λεπτά ο Σίμτσακ , να τον τινάζει και να του θυμίζει να τον βγάζει έξω.” Τι έγραψες ρε σατανά?

sotos275

Την φετινή ομάδα ούτε τα νούμερα μπορούν να μας κάνουν να την κατανοήσουμε. Για Μούρτο έχω την εικόνα πέρα από 2-3 ματς ως τον χειρότερο μας παίκτη,παρότι τον θεωρώ απαραίτητο σε μια ομάδα. Τσαιρέλη παρόλο που τρώει κράξιμο, θεωρώ ότι σε μεγάλο βαθμό είναι άδικο… Είναι κι άλλα πολλά,μα τελειωμό δε θα χουμε Πολλά μπράβο για την προσπάθεια και την ανάλυση!!!

Tarpley-3

Παιδια δεν εχω δει πουθενα τον Μουρτο ιδια 5αδα με Ξανθοπουλο.παιζει και αυτο σημαντικο ρολο.Μην το παραβλεπετε.Καταλαβαινετε τι εννοω.

Nikolas

Η ομάδα φέτος δείχνει μπερδεμένη σε πολλούς τομείς και αυτό νομίζω πως σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με τους σοβαρούς τραυματισμούς που είχε από την αρχή της σεζόν. Δεύτερος παράγοντας που συνετέλεσε σε αυτό είναι οι επιλογές παικτών που δεν βγήκαν (Μπάκνερ, Μαρμπλ).
Η ομάδα δεν κατάφερε ποτέ να δουλέψει όπως έπρεπε, οι παίκτες μπαινόβγαιναν στο ρόστερ, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα στους ρόλους των περισσότερων παικτών.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι τα λεπτά που παίζει ο Σίμτσακ. Στον αρχικό σχεδιασμό θα έπαιζε πίσω από Μπάκνερ, Καββαδά και ενδεχομένως Σανικίτζε, Τσαϊρέλη.

vlzvl

@night, στείλε σε παρακαλώ αυτή την εξαιρετική ανάλυση στον Πρίφτη,
τέτοια άρθρα έχουν ουσία και είναι μακράν πιο πληροφορημένα από κάθε
ππαριά δημοσιογράφου γνωστών, μεγάλων και κυρίως “αντικειμενικών” sites

ΥΓ. δεν πίστευα ότι θα παίρναμε τη παλτουδιά τον Τσαϊρέλη αλλά τα καταφέραμε,
βέβαια εδώ πήραμε τα αμερικάνικα παλτά, ένα ελληνικό είναι καλύτερο γιατί
θέλαμε ελληνικό κορμό. Θυμάμαι πριν τον πάρουμε διάβαζα παντού “Τσαϊρέλης”
και ξαναμανα τσαϊρέλης και φορτωθήκαμε τον γυρολόγο.
Ελπίζω να πήραμε πολλά μαθήματα φέτος. Υπάρχουν άλλες ομάδες για τέτοιους
παίχτες.

stepap

Ο Τσαιρελης είναι το πουλεν μου για φέτος αλλα δυστυχώς δεν με δικαίωσε, επιθετικά τουλάχιστον.
Στην άμυνα προσπαθεί αρκετά, βγάζει ενέργεια και πιέζει καλά στην περιφέρεια αλλα δεν φτάνει μόνο αυτό γιατί μπροστά κάνει αρκετά λάθη.
Το μόνο θετικό είναι ότι έχει καλό ποσοστό στις βολές.

isovitis

Και ενα αρκετα παράδοξο: ενω ο Τσαιρελης φαίνεται να ειναι ο χειρότερος παίχτης της ομάδας(προσωπικα διαφωνώ), στις δυο καλύτερες πενταδες μας ειναι αυτος και ο Τζένκινς μονο κοινοί, με τον Τζένκινς βεβαια να ειναι σε ολες τις πενταδες οποτε δεν μετραει

Arisaloskanis

Πάντως ντραγκίσεβιτς καββαδάς δεν φαίνεται για καλός συνδυασμός. και ο πρίφτης δείχνει να επιμένει ιδιαίτερα σε αυτόν.

stepap

Συμφωνώ. Χάνουμε σε γρήγορα πόδια και ίσως και σε ριμπάουντ με Καββαδά και Ντράγκι ταυτόχρονα στην πεντάδα. Ίσως για το πρώτο πεντάλεπτο ειναι οκ για να προφυλάξουμε απο τα φάουλ τον JJ.
Για τον τελικό θα ήθελα να δω Lidl JJ και Μουρτο πολυ ώρα στο παρκέ λόγω Σιγκλετον και Ριβερς.
Ίσως δουμε και λίγο Γιανκοβιτς ξανά στο 4 για κοντιτερο σχήμα,αν και ο κόουτς προτιμά Τσαιρελη για να κυνηγάειστην αμυνα.
ΥΓ. Ο Σανι θα μας έδινε λύσεις αμυντικά στις αλλαγές των σκριν με ομάδες επιπέδου. Τον περιμένουμε τον Μάιο.

Sam Vincent

Συμφωνώ απόλυτα…Αν οι JJ ,Μούρτος ,και Καμ ματσάρουν καλά τους Σινγκλ. Ριβερς και Τζειμς ,τότε αυξάνονται οι ελπίδες κατακόρυφα…

MrT

Πολύ ενδιαφερον Night. Προσωπικα σ’ευχαριστω για την για τις πληροφοριες και τον χρονο που αφιερώνεις στο σαιτ.

SAKLEFORD

Ωραια ανάλυση ναιτ φοβερή.. ωρες ωρες με κάνεις να πιστεύω ότι κανεις καλύτερη δουλειά απο πολλους αναλυτες κοουτς και δημοσιογράφους μαζί. Κι εγω το καλοκαίρι ήθελα ελληνοποιηση της ομάδας αλλά βλέπουμε ότι δε μπορούμε να τα χουμε όλα. Και ελληνική ομάδα και γρήγορη και αθλητική προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα.Δε γίνονται ολα παραλληλα.Επίσης κατοπιν Χριστού προφητης όπως ειμαι κ γω λεω οτι προσπαθησαμε να κάνουμε ομαδα φετος με παίκτες που ηταν είτε πρωταγωνιστες σε κακές ομάδες ειτε τριτοκλασατοι σε καλες ομάδες. Παράδειγματα πολλά.. Ας ελπισουμε με ο τι λάθη κ αν καναμε να πετυχουμε κατι μες τη χρονια αλλά το καλοκαίρι θέλουμε λιφτινγκ.

stepap

Θέλουμε λίγες αλλαγες το καλοκαίρι γιατι το λίφτινγκ έχει αρχίσει να γίνεται απο φέτος με πιθανές ανανεώσεις Βλαντο και Σανι. θα ήθελα να κρατήσουμε αρκετούς απο τους ξένους και σχεδόν όλους τους Έλληνες με 2 μεταγραφές ηγετών στυλ Γκόρντον. Η ομάδα πλέον έχει ισορροπία στο ροστερ και δεν πρέπει να κανα αρχίσουμε να χτίσουμε παλι απο την αρχη την ομαδα.

shawn kemp

Εξαιρετικη δουλεια για ακομη 1 φορα (K)night!
Αυτο που παρατηρω εγω ειναι πως δεν υπαρχει παικτης που οταν παιζει
να βελτιωνεται αισθητα η επιθετικη παραγωγη κ συμπεριφορα της ομαδας.
Οι περισσοτεροι προσφερουν κυριως αμυντικα,
δεν υπαρχει καποιος που να αλλαζει τις ισσοροπιες επιθετικα!
Αλλα φανταζομαι ειναι κατι που φαινετε δια γυμνου οφθαλμου!
Κατι τετοιο δυστυχως το περιμενα απο τον dragi αλλα με εχει απογοητευσει πληρως!
Ιδωμεν…

ghio

Ακριβώς, δε βελτιώνει κανείς με την παρουσία του επιθετικά την ομάδα. Αυτό οφείλεται κυρίως, κατά τη γνώμη μου, στο pg. Ο Cummings δε βελτιώνει τους συμπαίκτες του, συνήθως δεν τους βάζει καν στην εξίσωση και ο Ξανθόπουλος, που χάρις σε αυτό και την άμυνα παίζει μία δεκαετία Α1, δεν κάνει, με εξαίρεση ένα μήνα, καλή σαιζόν.
Και φυσικά, συγχαρητήρια για την υψηλού επιπέδου ανάλυση night.