Εντάξει παίξαμε άσχημα, είχαμε αστοχία, δεν είχαμε καθαρό μυαλό, είχαμε και τους τραυματισμούς που έκαναν το ήδη μικρό rotation μας να γίνει…6 παίκτες, έδεσε το γλυκό.

Πάντως, για όλους εσάς που γκρινιάζετε σε κάθε παιχνίδι για κακή διαιτησία, αυτό το παιχνίδι είναι ο ορισμός της. Και οι τρεις διαιτητές τραγικοί, αποφάσεις ανώμαλες και φυσικά επηρέασαν και τη ροή του παιχνιδιού και το αποτέλεσμα.

Από τα αντιαθλητικά φάουλ που δεν έδωσαν, τα άλλα που έδωσαν, τα φάουλ που έδιναν με ευκολία μέχρι τα 20 δευτερόλεπτα της επίθεσης που δεν έδωσαν τίποτα και άλλα πολλά.

81 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Nick the Greek

Απλα…. ΑΗΔΙΑ

Να κάνουμε ένσταση η πως το λένε, Νάιτ για τη διαιτησία….
Τι να πω ,ειλικρινά δηλαδή είσαι στα δικαστήρια για διαιτησία κ στο επόμενο ματς,σε σφάζουν.
Αγώνας -διαφημιση του αθλήματος αλλά για να …βλέπεις μόνο βόλεϊ.
Μια εικόνα που το χαρακτηρίζει,η μυξα που βγάζει στο παρκέ ο Παπανικολόπουλος .
Από μας μόνος διασωθείς ο Καββαδας,αλάθητος σήμερα και ναι,είμαι κ παλι ,ειρωνικός.

Last edited 6 months ago by καπετάν Κανένας

Αυτο ακριβώς,ναι.Δεν μπορουμε να κανουμε ένσταση τώρα σε ΑΥΤΟ το ματς.

“Να κάνουμε ένσταση η πως το λένε, Νάιτ για τη διαιτησία….”
Ειρωνικο ήταν,είπα να μη βάλω φατσούλα στο τέλος αλλά απλά τα παλια,κλασικά αποσιωπητικά.Ειμαι ολντσκουλας εγώ αλλά και όχι,Νάιτ.

Last edited 6 months ago by καπετάν Κανένας
Bilias6

Καλα κανεις και εισαι ειρωνικος καπιταν. Φτανει, μας ξεφτιλιζουν σε καθε ευκαιρια.
Και οχι επειδη μας φοβουνται αλλα γιατι δεν μας υπολογιζουν. Και δεν μας υπολογιζουν επειδη οι παραγοντες μας ειναι της πλακας! Μπειτε στο ντοκυμαντερ του Γκαλη για να δειτε ποιοι ηταν παραγοντες τοτε και κλαψτε.
ΥΓ Περιμενω σκληρη ανακοινωση απο την ΚΑΕ… και ναι,είμαι κ παλι ,ειρωνικός.

Μπήκα λίγο στο ντοκιμαντέρ Μπίλια ,έπεσα σε έναν με βαμμένα μαλλιά και άσπρα μουσια,να διαβάζει από το οτοκιου.
Τι διάλο,επιδημία είναι η κακογουστια;Ούτε μια ταινία με τον Σον Κόνερι δεν έχουν δει;Ούτε το The Rock???Τα μαλλιά ασπρίζουν πιο μπροστά από τα γένια,βρε βαψομαλλιαδες..!

Last edited 6 months ago by καπετάν Κανένας
Bilias6

χαχαχα λες γιαυτον που εκανε τη σειρα. Οποτε εχεις χρονο δεστο καπιταν. Ωραιο ειναι. Πως λενε… περασμενα μεγαλεια διηγωντας τα να κλαις.

aris6emperor

Σφαγή χωρίς αναισθητικό! Ξεφτίλες όλοι σας!

Kostaris16

Ντροπή πραγματικά. Θα μας σφάζουν παντού περτε το χαμπάρι. Προφανώς και μας φοβούνται όσοι είναι από το 3 και κάτω. Η ομάδα έπαιζε πάλι με έξι παίκτες ατυχία με Σανογκο και χαγκινς. Με αυτούς μέσα δε γλιτωνε η Καρδίτσα. Πιστεύω ότι με γεμάτη την ομάδα θα βγάλουμε το λάδι σε πολλούς στα πλέι οφ αρκεί να μην είμαστε 8οι η 7οι.

Last edited 6 months ago by Kostaris16
vaggelaris

Δυστυχως θ εισαι 7ος η 8ος….

gerorge

Μονο τα αντιαθλητικα που δεν εδωσε να δεις αλλαζει η ροη του παιχνιδιου και κατα πολυ. Μετρησα 4 και ισως εχασα κανενα, τα 3 μαλιστα στα τελευταια λεπτα της κανονικης ροης. Η διαθεση φανηκε βεβαια στο πρωτο που δεν ειχε δοθει στον Χρηστιδη.
Στα του παιχνιδιου τι να πεις,νιωθω οτι δεν εχω την ορεξη να ασχοληθω με αυτο το κομματι,βραζω
Ειχα την ελπιδα οτι για να καλυψουν οσα εγιναν τη προηγουμενη βδομαδα θα ειχαμε μια καποια ευνοια σημερα,αλλα αυτοι αποφασισαν να κανουν double down για να σβησουν την οποια διαμαρτυρια
Και night κακες διαιτησιες βλεπουμε σε καθε ματς της Α1 γιατι ειναι κακοι οι διαιτητες,τοσο μονοπλευρα που ηταν τα κακα τα σφυριγματα το κακη διαιτησια νομιζω τους δινει αφεση αμαρτιων

simon says

Δεν απέβαλαν τον Αγραβάνη που πάτησε τον Χοκλερ και έδωσαν αντιαθλητικό στη μλκ του ξανθού!!
Τι άλλο να πεις???
Γενικά δεν μας πήγε τίποτα… Μας γλιστρούσε η μπάλα μετά από ριμπάουντ, μετά από τριπλά, μετά από πάσα!!! Τραυματισμοί συνεχώς!!Έλεος!!
ΥΓ: Αλήθεια…. Γιατί σουταραμε τρίποντο από τα 10 μέτρα, ενώ χρειαζόμασταν 2π.???

Last edited 6 months ago by simon says
gerorge

Στα αντιαθλητικα δεν χρειαζεται τσαλεντζ,πηγαινουν και απο μονοι τους,εδω πηγαν και για πιο απλες φασεις,για αυτο γιατι οχι;Ειτε προκειται για αναβαθμιση του φαουλ ειτε για υποβαθμιση του

gerorge

Θεωρητικα μπορεις να πατησεις στο οτι ξαναβλεποντας τη φαση και το πατημα θα μπορουσε να θεωρηθει αντανακλαστικο το πιασιμο.Δεν θα δινοταν αντιαθλητικο στον Αγραβανη αλλα ισως το χρεωναν απλο επιθετικο;
Ετσι οπως το λες μαλλον τελικα best case scenario θα ηταν απλως να δουν τη φαση σε συνολο να ντραπουν λιγο που δεν ειδαν το πατημα,να διατηρησουν το αντιαθλητικο ως ειναι,και ως γνησιοι ελληνες διαιτητες στο πρωτο σκριν που θα εκανε η καρδιτσα στην επαναφορα να εδιναν επιθετικο φαουλ για να αντισταθμισουν

simon says

Οι πάντες γνωρίζουν τα αδέρφια Αγραβάνη….. Οι διαιτητές θα έπρεπε να είναι υποψιασμένοι και ο ψηλός μας όχι τόσο φλώρος! Μίλα, διαμαρτυρησού να καταλάβουν ότι κάτι έγινε!!
Τι περιμένεις, οι σημερινοί διαιτητές ήταν τόσο φοβισμένοι που πήγαιναν στο replay για φάσεις εξωφθαλμες!!

simon says

Εγώ θα ξάπλωνα το καλό… παιδί!!! Αλλά μετά πήγαινα καροτσάκι το διαιτητή δείχνοντας του την πατημασιά στη φανέλα μου!!!!!!!!!

Nick the Greek

Τόσες φορές πηγαν οι αθεόφοβοι στο ριπλέι, μόνο τότε το ξέχασαν; επισης ο Χοκλερ τους το έλεγε ότι δέχθηκε κλωτσιά.

Jiorgy

Κρίμα να χάσουμε αυτό το παιχνίδι… Νομίζω το ματς στην ουσία χάθηκε στο πάτημα του Αγραβ*&+-€@. Χάθηκε κ λόγω της μίας βολής που έβαλε (δεν θα πηγαίναμε καν παράταση) αλλά και λόγω της ψυχολογίας που νομίζω σε εκείνο το σημείο, μας γονάτισε (είχαμε χαμένη επίθεση από αυτούς, ριμπάουντ από εμάς και ανάποδο αντιαθλητικό). Τι να πω… Πολύ στενάχωρο. Μακάρι να μην είναι πολύ σοβαρά οι τραυματίες μας…

kaptsik

Απαράδεκτος ο Αγραβάνης. Όσο μεγαλώνει τόσο πιο απαράδεκτος.

keoma

27.3 ξεκίνησε η τελευταία επίθεση. Τελείωσε και μας μείνανε 2 δ. Η βουτιά στα πόδια του Νότε. πόσα άλλα. Δυσκολοχωνευτη ήττα

Babis cool

Μην ψάχνεις φάσεις, είναι ατελείωτες

fantomas

Στην συγκεκριμένη φάση ίδια ήταν

Babis cool

Μπράβο στα παιδιά που τα έδωσαν όλα σε μια κακή αγωνιστικά βραδιά.
Κάθεσαι να δεις την ομολογουμένως καλή ομάδα σου, ανυπομονείς γι’αυτό, αλλά καταλήγεις να έχεις πονοκέφαλο, νεύρα και χαλασμένη διάθεση χωρίς καν να αντιλαμβάνεσαι το λόγο!
Είμαστε 3οι στο παρκέ αλλά 8οι εκτός παρκέ.
Ας βγάλουμε μια ακόμη οργησμενη ανακοίνωση αφού δεν έχουμε Κοτσια για κάτι παραπάνω!
Υγ. Διαφωνώ κάθετα με τον κοουτς, πρέπει να τα πει… Δεν είναι ένα δεν είναι δύο, είναι τέσσερα πλέον!!!

GeorgeG

Εντάξει η διαιτησία, στο κάτω κάτω την περιμένουμε πλέον.
Την τελευταία επίθεση τι κάναμε. Σχεδιάσαμε 3ποντο από τα 7 μέτρα.

vaggelaris

Δε χαθηκε στα 2 δευτερα το ματς. Δε μπορεις ν κανεις κ τοσα πολλα. Εκει θελει κ τυχη που σημερα δεν ειχαμε.

Mits-77

Απαράδεκτη η διαιτησία αλλά Νότε και Τολιό 1/18 τρίποντα…

Αυτο και αν.

kp79

2 χρονιές κάναμε ομάδα για 4αδα και με τι έτσι θέλω θα μας βγάλουν 8ους!
Διαφωνώ με night για τις ανακοινώσεις
Πρέπει να είναι πιο σκληρή από ποτέ.
Το σάπιο σύστημα δεν έχει ντροπή ή έλεος! Όσοι από εμάς περίμεναν καλά σφυρίγματα σήμερα λόγω της προηγούμενης αγωνιστικής ας γυρίσουν πλευρό στον ύπνο
Σε αυτή την χώρα πρέπει να έχεις πρόεδρο με όπλα ή αλλιώς σε κάνουν ότι θέλουν
Τουλάχιστον ας πέσουμε φωνάζοντας και όχι αποδεχόμενοι την μοίρα μας
Ανακοίνωση φωτιά κατά της ΚΕΔ και ΕΟΚ
Τι άλλο φοβόμαστε ότι θα μας κάνουν ; Θα μας σφάξουν με Λαύριο; Σιγουρακι είναι ούτως ή άλλως

kp79

Και κάτι άλλο night… Άλλο πράγμα η γκρίνια και άλλο η οργή
Εμείς είμαστε τα δεύτερο
Ας δείξουμε λοιπόν την οργή μας ως ΚΑΕ και ως φίλαθλοι

simon says

+1 από εμένα!! Αλλά πώς??

kp79

Αρχικά σαν ΚΑΕ
1. Να πάρει σβαρνα ο Χάρης ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΆ τις αθλητικές εκπομπές και να μιλήσει για το κυνηγητό που τρώμε
2. Συνάντηση με Λιόλιο όχι για να του πει : ” ρε Βαγγέλη μας αδικουνε, κλαψ κλάψ”, αλλά να του πει: ” ρε πουλημενε λαμόγιο δεν ντρέπεστε λιγάκι; ”
3. Οργάνωση για πορεία μετά από κάθε αγώνα εντός έδρας με 5 Χιλ Αρειανούς να κλείνουν την πόλη. Την πρώτη φορά ίσως να μήν σου δώσουν σημασία, την 5η φορά όμως θα αναγκαστούν

kp79

Και εμείς ως φίλαθλοι να πεισμωσουμε περισσότερο και να γεμίζουμε συνεχώς το Παλέ για να δείξουμε στο σάπιο σύστημα ότι ήρθαμε εδώ για να μείνουμε και δεν θα απαλλαγούν από εμάς με 5-20 κακές διαιτησίες.
Να μην ασχολούμαστε με τις άστοχες βολές του Γκουντγουιν ή τα άστοχα τρίποντα του Τολιόπουλου αλλά με τα κλωτσομπουνιδια που δεχόμαστε και οι γκρι καταπίνουν την σφυρίχτρα. Όχι άλλη εσωστρέφεια, μόνο ΣΤΉΡΙΞΗ σε ΥΨΗΛΟΎΣ ΤΌΝΟΥΣ

kp79

Πιστεύω ότι αν βγει μπροστά η ΚΑΕ και γίνει αυτό οργανωμένα, ναι το πιστεύω ότι θα πετύχει.
Δεν μου φαίνεται δύσκολο μετά το ματς να περπατήσουμε όλοι μαζί 30′ ως τον λευκό Πύργο σε μια ειρηνική διαμαρτυρία φωνάζοντας συνθήματα και χωρίς να προκαλέσουμε ζημιές.
Αλλά θέλει κάποιον μπροσταρη που να τον αγαπά ο κόσμος, σίγουρα όχι τον Αρβανίτη

dragon_aris

Ρε αδερφέ τι πορεία; εδω η Τσαρουχα πηγε στα αποδυτήρια χωρις λογο και ο κοσμος πριν καν βγει η αποφαση εκκενωσης ειχε ηδη φυγει. Το γηπεδο ειζε μισοαδειασει πριν την ανακοίνωση.

dragon_aris

Ποια γκρινια μωρε τωρα πλακα κανουμε; Η ομαδα σφάζεται συστηματικά, δεν ειναι 1-2 ματς. Οπως έγραψε και ο Μπιλιας και εγω πιστευω οτι δεν ειναι θεμα οτι μας φοβουνται απλα δεν μας υπολογιζουν ειμαστε ανύπαρκτοι παραγοντικα.
Το τριπτυχο της αποτυχιας είδαμε σημερα:
1) τραγικη διαιτησία
2) γκαντεμιά με τραυματισμους
3) πολυ καλη εμφάνιση επιθετικά
Τι να πω ειναι κριμα πραγματικα για την ψυχικη μας υγεία ολο αυτο….

kp79

1.Δεν μίλησα εγώ για γκρίνια….
2. Θα διαφωνήσω στην άποψη ότι δεν μας φοβούνται. Χωρίς χρέη ο Άρης θα έχει γεμάτο γήπεδο σε κάθε αγωνιστική, θα έχει την 3η θέση σίγουρη και αναλόγως των περιστάσεων θα χτυπήσει και τους 2 πρώτους. Και μεταξύ μας, γεμάτο γήπεδο και παθιασμένη ομάδα σημαίνει εισιτήριο στην Ευρωλίγκα. Η ομάδα τού μασεϊ δεν είναι και τόσο μακριά, θυμήσου.
Για αυτό πασχίζουν να μας βγάλουν 8ους για να αποκλειστουμε από ΟΣΦΠ και να ξενερώσουν οι αρειανοί

vaggelaris

Παντως ακομη κ με περιεργη διαιτησια ειχαμε την ευκαιρια ν κερδισουμε. Ειχαμε αρκετες κακες επιλογες. Μας εδωσαν ευκαιριες αλλα δε το εκμεταλλευτηκαμε. Ισως δεν επρεπε ν πονταρουμε τοσο πολυ στο 3ποντο που δε μας ηθελε. Η ομαδα θ συνεχισει ν παλευει. Αυτη τη βδομαδα πρεπει η ομαδα ν ηρεμησει ν δυναμωσει ψυχολογικα κ πνευματικα γιατι ερχεται ματς φωτια με λαυριο. Η τελευταια μας ευκαιρια για 6αδα.

ellis 1982

Πραγματικά μεγάλο ξενερωμα,δεν ξέρω από πού να ξεκινήσω, από τις ατυχίες με τους τραυματισμούς… από τους τραγικούς διαιτητές… από τις κακές αποφάσεις των παικτών μας… από την αστοχία μας… από τι; τελικά δεν ξέρω τι μας ταιριάζει,το όπου φτωχός κι η μοίρα του ή το άξιοι της μοίρας μας, πραγματικά… ξανά απογοητευτικά

badgrandpa

Δηλώνω υπεύθυνα ότι δεν θέλω να συμμετέχω σε αυτό το πρωτάθλημα…ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑΜΕ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΉΣΟΥΜΕ!
Μπράβο σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια, με την Τσαρούχα θα κερδίζαμε

Babis cool

Προτείνω να κατέβει το εφηβικό!

ellis 1982

Α και κάτι άλλο, χάσαμε με 22 κλεψίματα,14 επιθετικά ριμπάουντ, δίνοντας 20 ασίστ, υποχρεώνοντας τον αντίπαλο σε 30 λάθη, Κώστα Γαλάνη σκίσε τα στατιστικά πτυχία σου,α και 33 βολές σουταραν οι αντίπαλοι, εμείς 17, Κώστα Ρήγα ξαναγυρνα στα παρκέ, πραγματικά είμαι σε παραλληρημα…

badgrandpa

Με Βασούλα, βορεαδη και εκείνον τον γιουγκερμπραντ ( αν θυμάμαι καλά το όνομα του, εκείνο τον ξανθό με μούτρα νυφιτσας) δεν χάναμε…

ellis 1982

Φίλε νομίζω ότι βρέθηκε χειρότερος διαιτητής από τη Βασούλα,ο Θεωνάς… γιατί η Βασούλα μπορεί να είναι καλή διαιτητής αλλά θέλει να τραβάει τα βλέμματα (κάμερα σε μένα που έλεγε και μια ψυχή) ενώ ο Θεωνάς είναι άσχετος, καλά ο άλλος ο τσολακος πως τον λένε άστο…

ellis 1982

Αυτό είπα και γω

gerorge

Ακυρο,αλλα ελπιζω ο Νοτε να ειναι καλα.Ετσι οπως το ειδα το χτυπημα με φανηκε ξεκαθαρη περιπτωση εξαρθρωσης ωμου που ξαναμπηκε στη θεση του.Εχει εντονο πονο και ενοχληση στην αρχη αλλα μετα απο λιγο οριακα το αισθανεσαι και νιωθεις ετοιμος να παιξεις,και οταν κρυωσει απλως ενοχλει λιγο.Το κακο ειναι οτι μετα απο αυτο ειναι πολυ πιο ευκολο να γινει ολικη εξαρθρωση που σημαινει αρκετους μηνες εξω

gkanton

Αγαπάμε το μπάσκετ, θέλουμε να αναπτύσσεται το άθλημα, να αποκεντρωθεί, να βγουν ομάδες από την επαρχία αλλά έλεος. Δηλαδή να σωθεί η Καρδίτσα του Μπουρούση και να την πληρώσουμε εμείς. Οι βολές στον κανονικό αγώνα 29 -11. Η διοίκηση πρέπει να κάνει κάτι. Όχι ανακοινώσεις αόριστες, αλλά με διευθύνσεις και ονόματα. Γιατί πλέον ενώ τα ματς τα δείχνει η τηλεόραση και βλέπουν όλοι τα αίσχη των διαιτητών, δεν ιδρώνει τα αυτί κανενός. Η Τσαρούχα χτες έπαιζε τον Απόλλωνα στην Πάτρα. Είδαμε τι έγινε με τον Μαυροκεφαλίδη. Οι διαιτητές δεν είναι ανίκανοι, αλλά σε διατεταγμένη υπηρεσία. Ωστόσο έχω την αίσθηση ότι θα μπορούσαμε να πάρουμε το παιχνίδι και όχι να το πάμε στη βολή ή στο τελευταίο σουτ. Τα γκάρντ μας ( Νότε, Μήτρου-Λόγκ και Τολιόπουλος) κάνανε πολλά λάθη αδικαιολόγητα. Δεν φταίει ο εκνευρισμός ή η κούραση όταν σου φεύγει η μπάλα από τα χέρια. Ούτε όταν βασανίζεις τη μπάλα και σουτάρεις από τα 8 μέτρα. Δεν έχουμε παίχτη να σκέφτεται σαν πλέυ μέικερ. Όσες φορές ο Τολιόπουλος έπαιξε σωστά την επίθεση έβγαζε παίχτη μόνο με το καλάθι. Ο Χόκλερ πρέπει να έχει ψυχολογικό πρόβλημα και φοβάται να σουτάρει, άσχετα αν το έβαλε στο τέλος. Ο εκνευρισμός είναι μεγάλος και ξέρουμε τι φταίει και μας πάει πίσω αλλά τι να κάνουμε. Ηρεμία, ψυχραιμία και να επανέλθουν οι σύντομα τραυματίες .
Υ. Αυτό με τον Αγραβάνη ήταν εξώφθαλμο και δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει καταγγελία και να τιμωρηθεί. Το παιδί αυτό έχει ξεφύγει και κάποιος πρέπει να το συνετίσει.

Jeremiah

Ας με πει κάποιος γιατί δεν ζητήθηκε Challenge στη φάση με τον Αγραβάνη..

CPH

Αμέσως μετά την παρωδία με το Περιστέρι, την εκκένωση γηπέδου, την ένσταση, κτλ κτλ, έρχεται αυτή η διαιτησία;;;;;;

Προς ΚΑΕ: είτε δεν σας αφήνουν, ειτε δεν ψήνεστε να ασχοληθείτε σοβαρά, το χετε χάσει το παιχνίδι. Μόνος σας στόχος από δω και πέρα να βρείτε διάδοχη κατάσταση μέχρι αρχές Αυγούστου. Στην τελική ας την παρουν οι φίλαθλοι την ομαδα. Σίγουρα την πονάνε παραπάνω και σίγουρα παραπάνω λεφτά έχουν βάλει τα τελευταία 4-5 χρονια.

Προς κόουτς και σταφ: κοιμάστε όρθιοι στον πάγκο;;; Στο πατημα του Αγραβανη γιατι δεν έγινε challenge??? Στην τελευταία φάση γιατι δεν έγινε φαουλ;;;

Προς ολους: μιας και δεν μας θέλουν στις πιο πάνω θεσεις και δεδομένου ότι και ολα τα ματς να χάσουμε, 8οι θα βγούμε. Γιατι να μην παίζουν οι έφηβοι μέχρι τέλος της σεζόν σαν ένδειξη διαμαρτυρίας;; Και μια χαρα θα γίνουν και τα sold out σε ολα τα εντός (οπότε η ομάδα δεν θα χασει εσοδα)

gkanton

Μόλις διάβασα ότι η ΚΑΕ Άρης αίρει την εμπιστοσύνη της προς τον κ. Ζεϊμπέκη.

ellis 1982

Ας μου θυμίσει κάποιος…ο ζειμπεκης είναι αυτός με τον κολοβετσιο και τα δαχτυλίδια τότε με τους Τούρκους; θυμάμαι καλά;αν είναι αυτός καλύτερα να στέλναμε τον Σεφερλή στην ΕΟΚ παρά αυτόν…

vaggelaris

Δε ξερω αν σημαινει κατι παραπανω η αρση της εμπιστοσυνης προς Ζειμπεκη αλλα εγω προσωπικα συμφωνω απολυτα με αυτο. Δε προκειται ν ρθουν τα πανω κατω αλλα οτι ειναι ν γινει ας γινει. Η χρονια μαλλον θ τελειωσει στο λαυριο….

gkanton

και ποιοι “προβλέπεται” ή “επιβάλλεται” να πέσουν;

vaggelaris

Οπως ολα δειχνουν ιωνικος….

tdaris

Για να γράψει για διαιτησία ο night…. Καταλαβενετε όλοι τι έγινε σήμερα και τι είδαν (πάλι) τα ματάκια μας… Δεν έχω διάθεση να σχολιάσω τίποτα για το ματς… ΚΑΝΕΝΑΣ. σεβασμός στην ομάδα που έφερε το μπάσκετ στην Ελλάδα… ΑΗΔΊΑ..

Mario Mponi

Αυτο που εγινε στην τελευταια φαση πρωτη φορα το βλεπω..εισαι πισω στο σκορ με εναν ποντο υπολοιπονται 26 δευτερ.και εμεις καθομαστε κ τους βλεπουμε…

gerorge

Εγινε αντιστοιχο και στο Λεικερς-Νικς χτες βραδυ αρκετα παρομοιο

fantomas

Η εικόνα της ομάδας εντός γηπέδου, για να πούμε και κάτι άλλο, ήταν εξαιρετική όσον αφορά την σύμπνοια, την προσήλωση στο στόχο.
Όι τραυματίες έβγαιναν σκασμενοι τραβώντας και ξεχυλωνοντας τις μπλούζες τους για την γκαντεμια που τους βρήκε, ο δε Σανογκο, που είναι και ο πιο σοβαρά αφού από το ημίχρονο δεν πατούσε καθόλου το πόδι του, έκοβε βόλτες για δέκα λεπτά πίσω από την μπασκέτα μήπως και “στρώσει” το πόδι και ξαναμπεί.
Εκτός από την διαιτησία είχαμε στο τέλος και σουτ που μπήκαν και βγήκαν, αντιαθλητικα εκατέρωθεν είτε που δόθηκαν είτε που δεν δόθηκαν, να πηδάει ο Χορκλερ για ριμπάουντ στην βολή να κάνει η μπάλα απρόσμενο γκελ και να το χάνει και να τρώμε και καλάθι και γενικά να γίνονται πράγματα που έδειχνε να το πω ευγενικά ότι δεν ήταν η μέρα μας.
Στο τέλος η κούραση ήταν εμφανής για αυτό ίσως και ο Νοτε δεν έκανε ντραιβ αλλά σουταρε κακήν κακώς.
Αν και δεν είμαι ειδικός ίσως έπαιξε λίγο ο Σχίζας που από το ζεσταμα αλλά και στον αγώνα έμοιαζε πολύ καλά.

vaggelaris

Κανενας δε λεει οτι δε παλεψαμε αλλα θεωρω οτι ειμασταν πολυ κακοι περιφερειακα στην επιθεση. Η ομαδα εστρωσε πταν αρχισε λιγο ν παιζει με καλυτερη αμυνα κ με συνεργασιες( με ασιστ απο τολιο κ υπολοιπους). Νομιζω οτι κακως κολλησαμε τοσο πολυ στο 3ποντο. Ισως επρεπε ν συνεχισουμε ετσι. Ετσι δωσαμε την ευκαιρια σε μια πολυ κακη ομαδα ν το πιστεψει. Δεν αναφερομαι στην κακη διαιτησια γιατι πιστευω οτι ακομη κ ετσι πραγματικα μπορουσαμε τη νικη αν δε καναμε σε καιρια σημεια ηλιθια λαθη. Τελος παντων το χειροτερο απ ολα ειναι οτι η ηττα συνδυαστηκε απο δυο σοβαρες απωλειες….

kaptsik

Πράγματι το πάθος των παικτών άξιζε αναφοράς!

xanthoskyli4

Επειδή κάποιοι ρωτάτε τι έκανε ο πάγκος στο αντιαθλητικό του Αγραβάνη, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν πήρε κανένας χαμπάρι τι έγινε. Είχε πολλά σώματα μπροστά και δεν είδαν. Πρέπει να σας πω ότι ήμουν στο γήπεδο ακριβώς πίσω από τον πάγκο και ομολογώ δεν είδα τίποτα. Οι παράγοντες και ο Καστρίτης ήταν σκασμένοι, η δε απόφαση για την άρση εμπιστοσύνης προς τον Ζεϊμπέκη πάρθηκε από τον Ρουσιαμάνη σε κουβέντα με τον Φρύδα αμέσως μετά την λήξη του αγώνα.

dragon_aris

Το ματς κρίνεται κυριως απο την διαιτησια αλλα και τη γκαντεμια μας. Αυτοι ειναι οι 2 παράγοντες που καθόρισαν το ματς. Στο θεμα γκαντεμιας οι τραυματισμοί και κατι γκελ της μπαλας περιεργα που παντα βγαιναν εναντιον μας μου εσπασαν τα νεύρα πραγματικά. Εκει που παραδοθηκα ειναι στις 2 βολες του Αγραβανη ππυ πετάει 2 χαλια βολες και κερδίζουν απο αυτα τα τούβλα 3 ποντους.
Απο εκει και περα αν παμε στο αγωνιστικό δεν καταλαβα ποτε τις επιλογες Καστριτη στο τελευταίο κομματι του ματς.
Εκει που τελικα βρισκουμε ενα σχημα και παίρνουμε μια διαφορά, για πρώτη φορα εδειξε οτι οι Ελληνες θα καθαριζαν το ματς, τους πεταει εξω σχεδον όλους εξω και παλι το ματς γινεται ροντεο.
Για τους υπόλοιπους οκ να το καταλάβω αλλα ο ομηρος γιατί να βγει ετσι εξω;και δεν ξαναμπηκε. Μηπως ειχε θεμα τραυματισμου; Μέχρι τοτε ηταν ο καλύτερος.
Έχει ερωτα ο κόουτς με τους Αμερικανούς συν τον τολιο.

kaptsik

Για τον Όμηρο έχω απορία κι εγώ

vaggelaris

Οι περισσοτεροι προπονητες το εχουν αυτο. Εχουν συγκεκριμενους παικτες που ζουν κ πεθαινουν με αυτους. Οτι δηλαδη αυτοι θ τους παρουν το ματς. Δεν ειναι κατι καινουριο στο μπασκετ. Πχ ο νοτε ηταν κακος επιθετικα χθες αλλα οταν στα περισσοτερα τελευταια ματς ειναι ο κορυφαιος τον βγαζεις?? Θεωρω δυσκολα. Το 90% των προπονητων το ιδιο θ κανε. Πολλα μπορουμε ν πουμε για το ματς. Εγω ας πουμε θεωρω οτι θ πρεπε ν συνεχισουμε παιζοντας με συνεργασιες. Χαρη στην καλη αμυνα, τις ασιστ κ τα κλεψιματα μειναμε στο ματς. Οχι λογω τριποντων. Αλλα δυστυχως οταν η ομαδα εχει μαθει ν παιζει ραν εντ γκαν(τολιο, νοτε, χαγκινς) δυσκολα αλλαζει αυτο…

dragon_aris

Ερωτηση για όποιον ξερει. Προσπαθούσα να θυμηθώ χθες στο τελευταίο μας σουτ (που ολοι ξεραμε οτι θα χαθει) ποτε ηταν η τελευταία φορα που βαλαμε μπαζερ μπιτερ.
Η εστω ποτε ηταν το τελευταίο ματς που βαλαμε καλαθι νικης και παιξαμε και μια καλη αμυνα και πηραμε το ματς.
Θυμαται καποιος να μου πει;

dragon_aris

Σωστος. Άλλο τα τελευταία χρόνια;
Θα ηταν ενδιαφερον στατιστικό ποσες φορες το έχουμε κανει τη τελευταία 5ετια και πόσες μας το έχουνε κάνει. Πιστεύω το σκορ θα ειναι καπου 10-2 εναντιον μας.

dragon_aris

Ε μονο φετος μέχρι τωρα ειμαστε 3-0 (περιστερι-προμηθεας-καρδιτσα). Ναι οποτε έχεις χρονο θα ειχε ενδιαφερον.