Ήρθε η υπέροχη εκείνη στιγμή που βγαίνουν τα πρώτα αναλυτικά στατιστικά με τις πεντάδες μας και όλοι ενδιαφερόμαστε και αναλύουμε και το απολαμβάνουμε.

Ας τα δούμε λοιπόν:

σσ. Στα στατιστικά δεν περιλαμβάνεται το παιχνίδι κυπέλλου με τον ΠΑΟΚ γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμο play by play .

Πεντάδες

Πεντάδες > 7 λεπτά

LINE UPMINOFF EFFDEF EFF+/-
Flionis Athinaiou Weaver Vasilopoulos Benson30121.286.018
Vaughn Bell Mourtos Vasilopoulos Tsairelis16.5108.5100.82
Vaughn Bell Mourtos Vasilopoulos Benson8.598.9197.8-12
Vaughn Bell Mourtos Vasilopoulos Petway8.563.5127.0-9
Vaughn Athinaiou Mourtos Vasilopoulos Benson7.540.480.9-5
Vaughn Athinaiou Weaver Vasilopoulos Benson7.590.8181.7-12
Athinaiou Bell Mourtos Vasilopoulos Benson7.5101.0115.4-2
Flionis Athinaiou Weaver Tsairelis Benson7113.6123.1-1
Athinaiou Vaughn Bell Weaver Tsairelis7162.1108.15

Στον παραπάνω πίνακα βλέπουμε τις πεντάδες μας που έχουν παίξει πάνω από 7 λεπτά μέχρι τώρα.

Να πω την αλήθεια δεν το περίμενα αυτό από τον Γιαννάκη. Οι δυο πρώτες πεντάδες μας είναι αρκετά θετικές με την πρώτη πεντάδα των Φλιώνη/Αθηναίου/Γουίβερ/Βασιλόπουλου/ Μπένσον να έχει σε 30 λεπτά +18!

Η επόμενη των Βον/Μπελ/Μούρτου/Βασιλόπουλου/Τσαιρέλη έχει σε 16,5 λεπτά +2 .

Άρα σε 47 από τα 320 λεπτά μας έχουμε +20.

Μετά όμως αρχίζει ο πόνος.

Βγάλε τον Τσαιρέλη και βάλε τον Μπένσον στην παραπάνω πεντάδα και πάμε από το +2 στο -12 σε 8,5 λεπτά!

Δεν πιάνει ο Μπένσον , ε ας βάλουμε τον Πέτγουει μωρέ . -9 σε 8,5 λεπτά ! Χωρίς τον Τσαιρέλη αυτή η πεντάδα λοιπόν είναι στο -21 σε 17 λεπτά!

Σε 15 λεπτά έχει -17 η πεντάδα Βον/Αθηναίου/Βασιλόπουλος/Μπένσον με τριάρι Γουίβερ ή Μούρτο!

Μια καλή πεντάδα που έχει παίξει μόνο 7 λεπτά (3 λεπτά με το Λαύριο και 4 με την Ναντέρ  ) είναι η “χαμηλή” πεντάδα των Αθηναίου/Βον/Μπελ/Γουίβερ/Τσαιρέλη

Οι 7 καλύτερες πεντάδες

LINE UPMINOFF EFFDEF EFF+/-
Flionis Athinaiou Weaver Vasilopoulos Benson30121.286.018
Vaughn Bell Weaver Petway Tsairelis5.5167.722.413
Flionis Vaughn Bell Vasilopoulos Petway4.5196.845.410
Athinaiou Vaughn Weaver Petway Tsairelis2248.957.410
Flionis Vaughn Weaver Petway Tsairelis4177.932.39
Flionis Poulianitis Vasilopoulos Tsairelis Benson3147.80.08
Athinaiou Bell Weaver Vasilopoulos Petway3125.00.06

Στον παραπάνω πίνακα βλέπουμε τις 7 καλύτερες πεντάδες μας .

Η δεύτερη καλύτερη των Βον/Μπελ/Γουίβερ/Πέτγουει/Τσαιρέλη έχει δεχτεί μόνο δυο πόντους από βολές σε 5,5 λεπτά κι έχει χρησιμοποιηθεί μόνο στην Ευρώπη!

Η επόμενη έχει παίξει μόνο σε ένα παιχνίδι μαζί ( με την Ναντέρ ) όμως ήταν άκρως αποτελεσματική και θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί ξανά ( πχ με την Βόννη , όταν θα μπορούσαμε να έχουμε μέσα Φλίώνη αντί για Μούρτο στην πεντάδα των 6 τελευταίων λεπτών που θα ήταν και πιο ορθολογική και όπως φαίνεται κι από τα νούμερα και πιο πετυχημένη ).

 

Οι 7 χειρότερες πεντάδες

LINE UPMINOFF EFFDEF EFF+/-
Vaughn Bell Mourtos Vasilopoulos Benson8.598.9197.8-12
Vaughn Athinaiou Weaver Vasilopoulos Benson7.590.8181.7-12
Vaughn Bell Mourtos Vasilopoulos Petway8.563.5127.0-9
Vaughn Bell Weaver Vasilopoulos Benson5.5101.9203.8-9
Athinaiou Bell Weaver Vasilopoulos Benson4.597.9274.1-9
Vaughn Bell Vasilopoulos Tsairelis Petway6.5134.5220.1-7
Poulianitis Athinaiou Bell Mourtos Morant5.5101.6190.5-7

Πάμε τώρα και στις χειρότερες πεντάδες μας.

Κι έχουμε ισοπαλία στην κορυφή!

Η πρώτη βασική μας πεντάδα ( αμάν κάναμε να την σταματήσουμε ) των Βον/Αθηναίου/Γουίβερ/Βασιλόπουλου/Μπένσον , ισοβαθμεί στο -12 με την πεντάδα των Βον/Μπελ/Μούρτου/Βασιλόπουλου/Μπένσον .

Τους κοινούς παρανομαστές τους βλέπετε , μην τα λέω εγώ και με λέτε κακό μετά…

Πεντάδες > 7 λεπτά 4 Factors

LINE UPMINeFG%eFG%DOREB%OREB%DTORTORDFT/FGFT/FGD
Flionis Athinaiou Weaver Vasilopoulos Benson300.6790.5830.2350.1880.2270.3100.3080.111
Vaughn Bell Mourtos Vasilopoulos Tsairelis16.50.4810.4260.5830.2220.1770.0640.0740.185
Vaughn Bell Mourtos Vasilopoulos Benson8.50.3890.5630.1670.2860.1470.0510.6670.375
Vaughn Bell Mourtos Vasilopoulos Petway8.50.1670.9440.3850.0000.1520.2980.2670.111
Vaughn Athinaiou Weaver Vasilopoulos Benson7.50.5000.8210.0000.2500.2180.0600.4440.286
Vaughn Athinaiou Mourtos Vasilopoulos Benson7.50.1820.3080.0000.3000.0780.0630.1820.308
Athinaiou Bell Mourtos Vasilopoulos Benson7.50.5000.5710.4290.5000.2290.0650.0770.071
Flionis Athinaiou Weaver Tsairelis Benson70.6000.5000.0000.3750.0910.0710.0000.000
Athinaiou Vaughn Bell Weaver Tsairelis70.6250.2730.3330.4290.0860.1360.7500.364

Ας δούμε και τους 4 παράγοντες των πεντάδων που έχουν χρησιμοποιηθεί περισσότερο.

Η πρώτη και καλύτερη πεντάδα μας είναι εύστοχη , δεν της παίρνουν επιθετικά , κάνει λιγότερα λάθη από τους αντιπάλους της και πάει εύκολα στις βολές. Για αυτό και νικάει.

Όχι τόσο καλά επιθετικά , αλλά μαζεύοντας ριμπάουντ και περιορίζοντας τα λάθη , είναι θετική και η δεύτερη πεντάδα μας.

Οι κακές μας πεντάδες είναι άστοχες. ΑΣΤΟΧΕΣ…

Floor Time Stats

Ας δούμε τώρα και τα ατομικά στατιστικά των παικτών

Plus minus

PLAYER+/-NET P/MMINNET OFFNET DEF
FLIONIS29.042.437%12.430.0
TSAIRELIS12.032.952%18.114.7
PETWAY15.030.427%-0.130.4
WEAVER1.024.650%16.38.3
BELL-34.0-1.755%1.2-2.9
VAUGHN-36.0-2.357%10.7-13.0
POULIANITIS-13.0-12.312%-10.1-2.2
ATHINAIOU-49.0-15.348%-8.6-6.7
BENSON-58.0-22.847%-6.6-16.2
VASILOPOULOS-74.0-30.666%-2.3-28.2
MOURTOS-59.0-32.736%-26.9-5.7
MORANT-16.0-33.87%-28.9-4.9
CHRISTIDIS-13.0-40.66%-22.0-18.6

Η πρώτη στήλη είναι το +/- μόνο με βάση τους πόντους όσο ήταν ο κάθε παίκτης στο παρκέ.

Αυτό είπαμε δεν είναι και τόσο αντικειμενικό , για αυτό και είναι καλύτερο να βλέπουμε το ΝΕΤ +/- , που υπολογίζει το +/- με βάση τους πόντους ανά κατοχή και τους αναγάγει στα 40 λεπτά.

Με βάση αυτό λοιπόν βρήκαμε την πεντάδα μας .

Φλιώνης , Μπελ , Γουίβερ , Τσαιρέλης και Πέτγουει

Ενημερωτικά , αυτή η πεντάδα δεν έχει παίξει ποτέ μαζί στα 8 πρώτα μας παιχνίδια !

Στο Λαύριο, όμως , έχει παίξει για 4 λεπτά η πεντάδα με Βον στη θέση του Μπελ και ήταν  στο +9 !

Πάνω κάτω , αυτοί οι 6 παίκτες είναι που προσφέρουν ( ή δε βλάπτουν τουλάχιστον ) όσο παίζουν!

Ο Φλιώνης είναι εξαιρετικός φέτος και όσο πηγαίνει η χρονιά , τόσο ανεβάζει την αυτοπεποίθηση του και κερδίζει και περισσότερο χρόνο. Η ομάδα είναι καλύτερη με αυτόν στην επίθεση και κυρίως στην άμυνα ( ίσως γιατί δεν κάνει τόσα λάθη στο κατέβασμα της μπάλας )

Τσαιρέλης ευχάριστη έκπληξη , ειδικά μετά την τραγική του αρχή , στα τελευταία παιχνίδια όμως ανέβασε κατακόρυφα την απόδοση του και πραγματικά κάνει καλύτερη την ομάδα και στην επίθεση και στην άμυνα .

Ο Πέτγουει προσφέρει στην άμυνα. Με αυτόν στο παρκέ η ομάδα είναι στο μ.ο της στην επίθεση , αλλά στην άμυνα είναι 30 πόντους καλύτερη σε 100 κατοχές ( αυτό ,σε 75 κατοχές που είναι ένα Ευρωπαϊκό παιχνίδι ,σημαίνει πως χωρίς αυτόν στο παρκέ δεχόμαστε 91 πόντους , με αυτόν 68 ! )

Με τον Γουίβερ η ομάδα είναι θετική και στην επίθεση και στην άμυνα και αυτό βλέπω κι εγώ δια γυμνού οφθαλμού όταν είναι στο παρκέ.

Ο Μπελ είναι ο μέτριος παίκτης μας , ένα και το αυτό είτε είναι μέσα είτε είναι έξω .

Ο Βον είναι θετικός στην επίθεση , αλλά αρνητικός στην άμυνα ( αυτά τα λάθη στο κατέβασμα σκοτώνουν την αμυντική αποτελεσματικότητα ε; )

Πουλιανίτης , Μοράντ και Χρηστίδης παίζουν λίγο για να κριθούν

Πάμε τώρα και στα αρνητικά μας παιδιά , που δυστυχώς είναι και τα βασικά μας παιδιά…

Ο Αθηναίου δεν είναι έκπληξη – για εμένα τουλάχιστον – αφού το βλέπεις πως δεν κάνει την ομάδα καλύτερη ούτε στην επίθεση , ούτε στην άμυνα.

Αντίθετα , έκπληξη είναι το πόσο κακοί είναι Βασιλόπουλος και Μπένσον.

Κι άντε ο Μπένσον κάνει λίγο χειρότερη την επίθεση ( επειδή είναι τόσο άστοχος ) και αρκετά την άμυνα , αλλά αυτό φαίνεται , το πόσο χειρότερη είναι η άμυνα μας με τον Βασιλόπουλο μέσα , είναι εκπληκτικό. Στις 75 κατοχές είναι -21 πόντοι! Είναι πραγματικά απίστευτο.

Απίστευτο φυσικά δεν είναι πως με τον Μούρτο στο παρκέ είμαστε κοντά στους -20 πόντους στην επίθεση , αλλά φέτος είμαστε χειρότεροι και στην άμυνα…

Συνδυασμοί

Πολλές συζητήσεις κάνουμε για το πως ταιριάζουν οι παίκτες μας στο παρκέ και είναι και κάτι που πρέπει να βρει ο Γιαννάκης , ώστε να μπορέσει να πάρει το μάξιμουμ από τους παίκτες του , οπότε ας δούμε πως συνδυάζονται οι παίκτες μας

Συνδυασμοί Γκαρντ

PGSGOff EffDef Eff+/-
AthinaiouBell79.9111.5-15
Poulianitis0.0260.4-5
Vaughn134.1109.710
Weaver0.000.000
FlionisAthinaiou100.494.55
Bell107.898.74
Mourtos118.40.01
Poulianitis155.364.010
Vaughn119.690.714
Weaver88.3143.4-5
PoulianitisAthinaiou65.3142.9-19
Bell144.70.04
Vaughn90.190.10
Weaver0.000.00-3
VaughnAthinaiou97.9143.2-25
Bell97.6125.9-35
Poulianitis104.2104.20
Weaver104.2104.20

Κάνει μπαμ πως αν είναι να παίζουν Αθηναίου και Βον μαζί , ο Αθηναίου πρέπει να είναι ο άσσος και ο Βον το δυάρι .

Ο Βον άσσος είναι ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ και δεν ξέρω αν το τόνισα αρκετά , αλλά όχι.

Από τα νούμερα το Φλιώνης-Βον και Αθηναίου-Μπελ μου φαίνονται οι καλύτεροι συνδυασμοί.

Συνδυασμοί ρακέτας

PFCOff EffDef Eff+/-
PetwayChristidis0.0104.2-6
Tsairelis147.884.527
Benson81.665.32
Morant34.7138.9-6
TsairelisChristidis55.4110.8-1
Benson103.9111.3-7
Morant67.074.4-1
Petway102.2128.6-8
VasilopoulosChristidis95.2149.6-8
Tsairelis98.7106.2-5
Benson97.3134.7-53
Morant55.40.01
Petway88.878.74
WeaverChristidis161.1107.42
Tsairelis146.9127.32
Benson0.00.00
Petway85.40.04
Vasilopoulos260.4104.23

Στη ρακέτα το ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ είναι στον συνδυασμό Βασιλόπουλος – Μπένσον. Με αυτούς είμαστε στο -53 !

Πετγουει – Μπένσον και Βασιλόπουλος – Τσαιρέλης φαίνεται το καλύτερο μαγείρεμα για την ρακέτα μας , το πιο ισορροπημένο τουλάχιστον και με αυτό που βλέπω από τα νούμερα θα ήθελα να δω και λίγο παραπάνω Γουίβερ σαν 4άρι ( κι εδώ που τα λέμε λίγο παραπάνω Γουίβερ γενικά ).

Συμπεράσματα

Όπως έχω πει και σε διάφορα σχόλια , η ομάδα είναι ασύνδετη και με εξήγηση . Βρέθηκε όλοι μαζί 3 μέρες πριν ξεκινήσουν οι αγώνες , δεν έχει χρόνο προπόνησης με τα διπλά παιχνίδια , οπότε δένει On the fly κι αυτό δημιουργεί προβλήματα.

Το θέμα είναι πόσο γρήγορα μπορεί ο Γιαννάκης να βρει την κατάλληλη χημεία και τους κατάλληλους συνδυασμούς ώστε αυτό το ροστερ να βγάλει το μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Αλλά θέλει γενναίες αποφάσεις από τον Γιαννάκη , για να πω την αλήθεια και δεν ξέρω αν θέλει ή ακόμα αν μπορεί να το αντιληφθεί πως πρέπει να τις πάρει.

Αυτή τη στιγμή φαίνεται πως πρέπει να δώσει τον ρόλο στου βασικού άσσου στον Φλιώνη ( που πχ δε χρησιμοποίησε καθόλου στο τελευταίο δεκάλεπτο με τους Γερμανούς και δεν ξέρω αν θα το έκανε στον Αθηναίου πχ αν είχε το πρώτο ημίχρονο που είχε ο Φλιώνης ).

Πρέπει να παίζει  ο Γουίβερ και να τον φιγουράρει περισσότερο στην επίθεση.

Πρέπει να αλλάξει τον συνδυασμό των ψηλών και να προσπαθήσει να παίξει με συγκεκριμένα σχήματα , ώστε να μάθουν να δουλεύουν μαζί.

Ελπίζω , όταν θα ξαναδούμε τα νούμερα , να έχουμε βελτίωση σε αυτά τα πράγματα…

 

 

 

 

81 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Sam Vincent

Δεν θα σταματήσω να λεω “μπράβο μπράβο μπράβο ” στον Night .Μας φιλοξενεί στο καφενεδάκι του και μας σερβίρει απίστευτα στοιχεία που δουλεύει πάρα πολύ και αφιλοκερδώς για να ετοιμάσει. Τώρα ,είδα τέρατα και σημεία που θα τα σχολιάσω στο απογευματόβραδο .

Jose

Πολλες πληροφοριες. Θελει χρονο για να τις διαχειριστουμε! Εξαιρετικη δουλεια. Φανταζομαι οτι σε συγχρονες ομαδες αυτα τα στοιχεια τα ελεγχουν ανα αγωνα!

Ody

Αυτός είναι ο καθρέφτης μας. Πέρα από προσωπικές απόψεις και συμπάθειες οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Εξαιρετική δουλειά από τον Night. Το μεράκι δεν κρύβεται. Ελπίζω αυτά τα στοιχεία να συλλέγονται και να αξιοποιούνται από αυτούς που πρέπει.

Darth_heisen

Πετγουει κ benson μαζι γτ δεν εχουμε δει ποτε μαζι; μπορει κανεις να φανταστει το λογο;

Darth_heisen

Και για να το πω καλυτερα, γουιβερ,πετ,benson. Αμυνα δεν ξερω αλλα στην επιθεση θα μπορουσαμε να χουμε καλες καταστασεις πικ εν ρολ. Γενικα συμφωνω με night ο γουιβερ πρεπει να παιρνει παραπανω χρονο κ μπαλα στα χερια

dimisthessaloniki

Συμφωνω και με τα 2 σχολια σου φιλε.Προσθεσε και μπελ σε αυτη τη τριαδα.Ο πετ στο 4 θα μπορουσε να βγαινει στο 3ποντο και να αφηνει μπενσον ποιο πολυ χωρο και να βαζει ευκολα καλαθια η να πεταει σε πετ για τριποντο που ειναι ο ποιο ευστοχος στα 3ποντα νομιζω

Sam Vincent

Ο Πετ είναι χρήσιμος και μπορεί να παίζει λίγα λεπτά .Ετσι ο Δράκος τον χρησιμοποιεί στο 5 για μπακ απ του Μπεν ,αφού στο τέσσερα έχουμε περισσότερο κόσμο .

MrT

Ελα ντε ,πεστα Χρυσοστομε ! Νight συγχαρητηρια για τη δουλεια ,αν δεν δουλευουν με τετοια δεδομενα στην ομαδα θα πρεπει να σε προσλαβουν ως αναλυτη αποδοσης η ρολο Μr Wolff όπως στο Pulp fiction. Παρα πολύ χρήσιμα στοιχεια που μπορουν να βοηθησουν την ομαδα να εχει επιγνωση και και πιο συνειδητο προσανατολισμο σχετικα με το στησιμο της ομαδας.

Αυτό που δεν μπορω να καταλαβω είναι γιατι κλεισανε τον Μοραντ για τρια χρονια και δεν του δινουν ευκαιριες. Θα πρεπει να εχει απηυδησει το παλικαρι και με το δικιο του.

Πιστευω ότι η ομαδα, την παρουσα στιγμη θα μπορουσε να επωφεληθεί από ένα δαιμονιο καθαρο ποιντ γκαρντ τυπου Josh Magette.Μου αρεσε παρα πολύ ο ρολος που ειχε στο παρκε και θα βοηθουσε πολύ την ομαδα ένα ποιντ στο στυλ του.Γρηγορος , εύστροφος , πολύ καλος επιθετικα, επιτομη του willing passer και πανω απ’ όλα εξαιρετικη αντιληψη του παρκε και φυσικο ταλεντο στην δημιουργια και αξιοποιηση των συμπαικτών του.Δεν λεω να τον κυνηγήσουμε , νομιζω παιζει ΝβΑ τωρα, αλλα, ένα ποιντ με τετοια χαρακτηριστικα χρειαζεται η ομαδα γιατι μεχρι στιγμης παιζουν πολλα λαθη στην οργανωση και μπλοκαρισμα στην επιθεση.Ενας τέτοιος ποιντ θα ωφελουσε πολύ και τον Φλιωνη να εξελιχτεί και ισως σιγουρα να βοηθουσε τον Βον να συγκεντρωθεί στο επιθετικο κομματι .

Νομιζω θα δουμε συντομα Μπενσον -Πετ (σιγουρα δεν βοηθησε μεχρι στιγμης το γεγονος ότι δεν ηταν διαθεσιμος λογο τραυματισμων,, αλλα, αν είναι σταθερα καλα στην συνεχεια, μαλλον θα βοηθησει αρκετα ).

Τον Μοραντ δεν νομιζω να τον δουμε για πολύ , μαλλον θα νιωθει σαν τον Μαρμπλ και χειροτερα.

Κριμα που δεν καταφέραμε να κρατησουμε Καββαδα. Aν και φαινομενικα θα επαιζε συνοστισμος στην συγκεκριμενη θεση, νομιζω ότι χρειαζοταν στην ομαδα για πολλους λογους βλ.τραυματισμους ,πλουραλισμο στην συγκεκριμενη θεση λογου φθορας από φαουλ και κυριοτερα ότι είναι νεος , Ελληνας ,στησιμο Ελληνικου κορμου και ότι εχει περιθωρια βελτιωσης λογου Δρακου.Κριμα που η δοιηκηση χειριστικε την περιπτωση του με απαραδεκτη αδιαφορια.

Αν αναλογιστούμε ότι η ομαδα στηθηκε τελευταια στιγμη , ότι πριν κανα δυο μηνες συζητούσαμε για παραμονή στην κατηγορια , το ότι ηθικα και οικονομικα είμασταν σε κατασταση αποσύνθεσης και ο Γιαννακης ηρθε και εδωσε το φιλι της ζωης και εγινε ο πατερας της ομαδας δεν υπαρχει κανενας λογος για δυσφοριες και διαμαρτυρίες.Ψυχραιμη κριτικη χρειαζεται όπως εκφραζεται και. απ την αναλυση που εκανε ο Νight.

.Ενδεχεται, αν καταφέρουμε να εχουμε οικονομικη σταθεροτητα και δεν αντιμετωπίσουμε ξανα τα περσινα με τους παικτες απληρωτους κτλ να αποκτησει προσωπικοτητα η ομαδα και να εχουμε το νευρο και την συγκεντωση να χτυπήσουμε δυσκολα παιχνίδια γιατι στο Αλεξανδρειο εχει δειξει καλα στοιχεια τα οποια όμως εξατμιζονται όταν παιζουμε εκτος. Κατά την γνωμη μου θα ηταν εξαιρετικη εξελιξη αν αναλαβει καποιος άλλος την ομαδα απ’τον Λασκαρη και συντομα.Αμην!

Lindodil

Ο μαρμπλ ηρθε σαν σουπερ σταρ για τα δεδομενα της ομαδας μας και ο μοραντ ως αθλητης του στιβου που ακομη μαθαινει το αθλημα και εχει πολυ καλη προοπτικη. Νομιζω πως δεν μπορεις να συγκρινεις τις δυο περιπτωσεις. Για να εδωσε το οκ ο γιαννακης για τρια χρονια κατι βλεπει σε αυτον, αλλα μαλλον δεν ειναι ετοιμος ακομη.

MrT

Ναι φιλε μου , σιγουρα δεν είναι το ιδιο , συγκρινω στο πως μπορει να αισθάνεται , άλλο να είναι Ελληνας πιτσιρικας που ζεσταινει τον παγκο και άλλο ξενος που σχεδόν δεν παιζει καθολου.Ηδη θυμαμαι προσφατα ένα αρθρο που τον ειχε ζητησει ομαδα Α2 Ιταλιας και ηθελε να παει.Αν ισχυει μαλλον θα πρεπει να τον δοσουν δανεικο.Ταπεινη μου αποψη μπορει να κανω και λαθος.

O_Betatzis

Δεν το ηξερα αλα αυτο πηγα να γραψω: ο Μοραντ ειναι ταμαμ για Α2 Ιταλίας. Δανεικος ισως;

xanthoskyli4

Πραγματικά κοπιώδης προσπάθεια από τον διαχειριστή. Σε ευχαριστούμε…Προφανώς τα νούμερα στο μπάσκετ είναι σημαντικά, ωστόσο δε φωτίζουν όλη την αλήθεια. Τα παιχνίδια έχουν μομέντουμ και η απόδοση μίας συγκεκριμένης πεντάδας στο παρκέ εξαρτάται από πολλούς ποιοτικούς-δυναμικούς παράγοντες (εντός-εκτός έδρας, διακύμανση του σκορ, χρονική στιγμή που βρίσκεται το ματς, είδος άμυνας που παίζει ο αντίπαλος, τεχνικές οδηγίες κ.ά.). Σε κάθε περίπτωση, το θέμα είναι, όπως πολύ σωστά γράφεται στο άρθρο, τα νούμερα αυτά να αποτελούν αντικείμενο μελέτης από το τεχνικό τημ, ώστε στη συνέχεια να λαμβάνονται αποφάσεις περισσότερο αιτιολογημένες, οπότε και περισσότερο ορθολογικές. Τέλος, αυτό που εμένα μου κάνει τρομερή εντύπωση ότι το διδυμο Φλιώνη-Βον δεν παίζει πολύ μαζί;!

dimisthessaloniki

Χωρις παρεξηγηση φιλε αλλα αυτο που “στοχοποιεις” τον μπενσον στο εχω πει και αλλου για το κατα ποσο ειναι αστοχος.Ολοι οι παιχτες μας ειναι άστοχοι αλλα λες μονο για τον κιθ που παιζει να ειναι και ποιο ευστοχος απο ολους.Κατα τα αλλα απιστευτο αρθρο φιλε έριξες πολυ δουλεια και μπραβο σου φαίνεται οτι το γουσταρεις.ΜΠΡΑΒΟ!!!

dimisthessaloniki

Χαχαχα οχι ρε συ.Ειναι αληθεια οτι ειναι η συμπαθεια μου αλλα μεχρι εκει.Ποσοστα δεν ηξερα και αν δεν τον ειχα δει θα ελεγα ναι το 44 ειναι αθλιο,αλλα επειδή εχω δει τον αρη σε ολα τα ματς βλεπω οτι αδικει τις εμφανησεις του αυτο το ποσοστο.Μονο στα 2 τελευταια ματς ειναι μετριος.Ελπιζω να το βελτιωσει στο 50-55 τις εκατο για να μην τον υποτιμάς ετσι.

Jose

Μπορεις να μου πεις εκτος απο D-league που αλλου ειχε γεματες χρονιες ο Μπενσον;

dimisthessaloniki

Στη νεπτουνας που επαιξε ευρωλιγκα και μετα και γιουροκαπ,στο μινσκ στη βτμπ λιγκα μια σεζον.Αλλα το παιδι ειναι 29 εχει παίξει σε 3 ομαδες στην ευρωπη παντου ειχε γεματες σεζον.Πως το εννοεις το γεματες σε ματς,σε νουμερα;Μεχρι σεπτεβρη κινα επαιζε

Jose

Γεματες εννοω σε παιχνιδια και λεπτα συμμετοχης. Ειναι 29 και οπως τα λες μονο ατη Νεπτουνας ειχε μια γεματη χρονια.

dimisthessaloniki

Και ο βασιλόπουλος πχ αν σε ρωτουσα πριν το αρθρο σου λογικα θα μου ελεγες καλα πραγματα για το παιχνιδι του αλλα τα στατιστικά του λενε αλλα.Κατι παρομοιο πιστευω παιζει με μπενσον

dimisthessaloniki

A οκ απλως η γενική αισθηση για βασιλοπουλο και οι αποψεις που ακουγονται ειναι θετικες.Για αθηναιου συμφωνω απολυτα.Είχες δικιο που δεν τον ηθελες “τζαμπα”λεφτα γιατι ηγετης δεν μπορει να γινει και περνει κοντα στο 100αρι.Ο βον καλυτερο 2αρι.Καλυτερα βον μπελ στο 2,αντε γεια Γιάννη, δανεικος δημητρης και ξενος ασσος με τα λεφτα του

Dimi,ναι.Το μουτζούρωμα στο ρόστερ που δεν είναι απλά θέμα προσαρμοστικότητας πιστεύω,είναι ανάμεσα σ’αυτούς τους 3 παίκτες:Βον,Αθηναίου,Μόραντ.Γιατί δεν πιστεύω -προσωπική εκτίμηση μ’αυτά που μας έχουν δείξει-οτι θα καταφέρουν να συνυπάρξουν Αθηναίου-Βον.Είναι θέμα χημείας και δεν είμαι μάντης κακών,αλλά παίζει να δούμε κ μπουκέτα Αγγελίδη-Ελις..!Αν ο Βον ΔΕΧΤΕΙ να παίζει στο 2,θα το προτιμούσα.Και να παραμείνει.Αλλά θα δεχτεί;;Ιδού η απορία!Το να προσπαθούν να τον μάθουν να κατεβάζει τη μπάλα είναι χαμένος χρόνος.Και το περίεργο έιναι πως δεν είναι κανα αμερικανάκι που πρωτοήρθε στην Ευρώπη.Είχε επομένως αλήθεια το παρασκήνιο με τον Χέρμπερτ…Πάλι όμως κ σ’αυτή την περίπτωση περισσεύει ο Αθηναίου που έχει και υψηλό συμβόλαιο…Το ασταθές παρελθόν του αλλά και το επίσης αβέβαιο παρόν του,μόνο ανησυχία προκαλούν και δεν είναι αναίτια.Αν ο “ηγέτης” σου έχει μηδέν προσφορά σε σημαντικά ματς και μια μόνο έυστοχη βραδιά(αεκ),πώς να στηριχτείς πάνω του;…
Για τον Μιτς τα έχω πει.

dimisthessaloniki

Σωστος.Αλλα γιατι εχει τοσο κολλημα ο ρημάδις ο βοννης να παιζει στο 1?Μηπως γιατι πιστευει οτι ως 2αρι θα επιανε λιγοτερα λογω σουτ;Καλος σκορερ ειναι παντως καλυτερος απο αθηναιου.Καμια μανουρα βασιλοπουλου με βον πιστευω εγω μπουκετιδια ο ενας γκρινιαζει λες και ειναι 80 για ολα και το παιζει κοουτς και ο αλλος γκρινιαζει που παιζει ο φλιωνης

Μανούρα Βον με Αθηναίου,φοβάμαι,όχι με ΑΒ…Έχω προσέξει ας πούμε, μετά βίας δίνουν τα χέρια μετά από καλάθι του ενός.

Jose

Συγνωμη επειδη το διαβαζω συχνα. Απο που προκυπτει οτι ο Βον δεν δεχεται να παιξει στο 2;. Τις φορες που εχει παιξει με το Φλιωνη ειναι ξεκαθαρα το 2αρι και απο εκει και περα δεν εχει η ομαδα αλλο ασσο οποτε αναγκαστηκα θα παιζει και στο ενα!!!

Arisaloskanis

οι φήμες λένε οτι ήταν απαίτηση του στο συμβόλαιο.

καπετάν Κανένας

Χοσέ,νομίζω όλοι εδώ το πρωτομάθαμε,απ’τον Βλαχόπουλο,που δεν τον λες και άκυρο…
https://www.gazzetta.gr/basketball/article/1133260/i-logiki-tis-epilogis-toy-koyame-von

Jose

Δηλαδη παραταει το συμβολαιο του εαν δε παιξει εκει που θελει (οπως λεει ο Βλαχοπουλος) ή εβαλε ορο στο συμβολαιο να παιζει στο ενα;;;

καπετάν Κανένας

Ε,το νόημα πάνω-κάτω το πιάσαμε…Το θέμα είναι οτι κ στη μια κ στην άλλη περίπτωση-αν ισχύουν-υπάρχει άμεσος ορατός κίνδυνος ante portas να τινάξει την ομάδα στον αέρα,αν δεν του κάνουν το χατηράκι…

Jose

Μεγαλη διαφορα. Εαν ειναι να φυγει και να γλιτωσουμε το χρεος στο τελος του χρονου και να βρουμε και ενα PG ειναι εξαιρετικη ευκαιρια. Αν ειναι να εχει ορο να χρεωνομαστε για να καθεται στο παγκο ειναι μεγαλη βλακεια!

καπετάν Κανένας

Ε,τότε να τον αναγκάσουμε να φύγει,πολιτισμένα πάντα.Αν και ο μανατζερ του θα παίξει ρόλο τί θα τον συμβουλεύσει να κάνει…Πάντως και να μείνει είναι ένα σενάριο αλλά κάνοντάς μας μουτρίνια.
Λύση άμεσα!

Jose

Σε καθε περιπτωση ειτε με Βον ειτε χωρις πρεπει να βρεθει 2ος PG!!

aka Θεούλης

Γιατί; Μιλησε μου; Τι νοιωθεις;;;

ΧΑΧΑΧΑ!!!!!Θεός…Αρχαίος έλληνας θεός…

Πολλάν μπράβον,Night για τη δουλειά σου αυτή.Ειδικά φέτος έπρεπε να δούμε κάτι τέτοιο που οι συνθήκες είναι ειδικές.Γι’αυτό και η πρότασή σου “Αλλά θέλει γενναίες αποφάσεις από τον Γιαννάκη , για να πω την αλήθεια και δεν ξέρω αν θέλει ή ακόμα αν μπορεί να το αντιληφθεί πως πρέπει να τις πάρει.” πιστεύω είναι πολύ σημαντική .Εξηγούμαι:Νομίζω χαζός δεν είναι να μην καταλαβαίνει,αλλά οτι “δεν θέλει” φοβούμενος μην δυναμιτίσει την ατμόσφαιρα.Εννοώ το κοινό μας μυστικό πια,το να πεί τον Βον κατέβα στο 2 κι εκείνος να στραβώσει(σιγά ρε Βον,ταμένος είσαι;)και …και…και…
Αυτό.
Τώρα θα ξεκινήσω απ’την έκπληξη που είναι ο Βασιλόπουλος.Χαίρομαι για τον εαυτό μου(!) γιατί το εντόπισα σχετικά νωρίς(αλλά χωρίς τους αριθμούς που… δεν με πάνε):Είχα προσέξει στιγμές όπου κρυβόταν στην άμυνα και το δικαιολόγησα μέσα μου οτι προφυλάσσει τον εαυτό του συνειδητά από επικίνδυνες κινήσεις(να κόψει,να τρέξει σε μια χαμένη μπάλα,να πιέσει “βρώμικα” στα μαρκαρίσματα…)Στην επίθεση κάτι παρόμοιο.Εϊχα γράψει πού σε επαναφορές -που είμαστε για γέλια άλλωστε-ενώ είναι αμαρκάριστος και δίπλα στον παίκτη που επαναφέρει,δεν τον βοηθά,αλλά πηγαίνει να πάρει θέση αλλού (σύμφωνα με το σύστημα; υποθέτω) …Αυτό δεν μπορώ να το κρίνω,γιατί δεν ξέρω πολλά,αλλά αν με ρωτούσατε κι ήμουνα εγώ ο ΑΒ,η πατρική φιγούρα/ο άτυπος αρχηγός/η ηρεμία στα αποδυτήρια/κτλ.,έ,εγώ θα πήγαινα να βοηθήσω στην επαναφορά.Και δεν έγινε μια φορά,για να ήταν τυχαίο.Το αναφέρω το συγκεκριμένο γιατί νομίζω λέει πολλά..Ακόμα και το ματς στο Λαύριο που το πήραμε με το 3ποντό του,δεν ήταν καλός,σωστά;Λάθος;Έχω την αίσθηση οτι ο ΑΒ βοήθησε ΕΜΦΑΝΩΣ στην αρχή-αρχή ,με παοκ και στο επόμενο.Επίσης ακριβώς επειδή είναι ο πίο έμπειρος θα τον ήθελα τα στραβά να τα διαχειριζόταν όπως ο Σίμτσακ ας πούμε,κι όχι με εκρήξεις θυμού που -αφήνω την εικόνα προς την κερκίδα και προς τρίτους-προς τους συμπαίκτες δεν είναι πάντα η ενδεδειγμένη.
Κατά τ’άλλα,χαίρομαι που ο Τσαιρέλης ανεβαίνει,αληθινά δακρύζω από συγκίνηση!!!Θα τον χρειαστούμε τον καλό Μιχάλη κι ας σπάσει το δίπολο Τ&Μ,χαλάλι.
Όσον αφορά τους Βον-Αθηναίου,τα έχουμε ξαναπεί.Αποδεικνύεται κ σήμερα με τα στατιστικά.
Ο Γουίβερ με μπερδεύει!Σαν εικόνα,μου βγάζει μια επιπολαιότητα ,μπορεί όμως να κάνω λάθος.
Ο Μπελ… τριάρι;;;Λέτε;Μήπως θα σήμαινε τότε………
……..Μούτρος στον άσο,που πρότεινα χτες;;;Τί έχετε να πείτε γι’αυτό;Εννοείται όμως σε συνάρτηση με Βον στο 2 ή φευγάτο μέχρι τουλάχιστον να έρθει αληθινό point guard.Προσωρινά,μια εσωτερική αλλαγή δηλαδή,να μπεί πίσω απ’τον Φλιώνη.Θα ήθελα γνώμες,παιδιά!…
Θα επιμείνω όμως στον Μοραντ,που θα το πληρώσουμε το κακό δυστυχώς,αν δεν φύγει.Το άρθρο αυτό μας μιλάει για μια ομάδα,την ομάδα μας,που παίζει συνειδητά(όχι εξαιτίας τραυματισμών ή επειδή δεν βρίσκαμε άλλον,πχ) με 5 ξένους….

Bilias6

Για τον Βασιλοπουλο ακομα πιστευω οτι ειναι ο πολυτιμοτερος μας παικτης, οποτε και εγω εμεινα καγκελο.
Για τον Μουρτο συμφωνω οτι μονο στο ασο μπορει να προσφερει στην επιθεση. Καταλαβαινεις καπιταν μετα απ’αυτο οτι τις ντοματες θα τις μοιραστουμε, χαχαχαχα.

Για τον Μπούτρος-Μπούτρος;Πιστεύω θα ηρεμήσουν πολλοί και πρώτος ο ίδιος.
Για τον ΑΒ εννοείται οτι δεν τον αλλάζω.Και ναι,είναι έκπληξη τα νούμερα.Θα ήθελα να διορθώσει αυτά που ανέφερα,αν και το να φοβάται μην τραυματιστεί,δεν νομίζω να το σταματήσει.Κι εγώ έτσι θα έκανα,”οικονομία”.Άμα προσέξεις έχει προσαρμοστεί σε ένα στυλ παιχνιδιού όπου χρησιμοποιεί τον όγκο του σώματός του-ταπώνει ας πούμε στην άμυνα,χωρίς να πηδήξει καν!Δουλεύει με την εμπειρία τα μεγάλα του άκρα και τον διασκελισμό του και καλά κάνει.

Του μεινε το Μπουτρος τελικα χαχα

Copyright by Sakleford,δε σε ξεχνώ!Χαχα!Χωρίς το βέβηλο Γκάλι βέβαια.Αν και τα Μούτρος,Μούργος τα δικά μου καλά είναι,επίσης.Μακάρι να μας κάνει να του τ’αλλάξουμε.

Bilias6

Συμφωνω με ολα τα σχολια για την δουλεια που εκανε ο ναιτ.
Θελω απ’αυτους που ηταν καλοι στις σπαζοκεφαλιες-βρες τον δολοφονο, να λυσει τον εξης γριφο.
Βασιλοπουλος-Μπενσον στην καλυτερη πενταδα.
Βασιλοπουλος-Μπενσον χειροτερος συνδυασμος μεσα στην ρακετα.
Ποιος ειναι ο “δολοφονος”?
Οποιος και να ειναι μαλλον παιζει στον ασο.

comment image

Sam Vincent

Μπίλια ,+1 από μένα .Ήμουν έτοιμος να γράψω αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση : ΑΒ κι Μπεν ,το καλύτερο και το χειρότερο δίδυμο στους ψηλούς ταυτόχρονα … Χρήζει ψυχιατρικής εξέτασης και η απάντηση δόθηκε από σενα. Αλλο αυτοί οι δυο παίκτες να παίζουν με έναν pg (Φλιώνη) και δυο παίκτες με δημιουργία ( Γουίβερ Αθηναίος ) και άλλο χωρίς pg και με συμπαίκτες που δεν μπορούν να δημιουργήσουν καθόλου (Βον Μπελ Μούτρος). Το συμπέρασμα είναι πως κάποιοι παίκτες είναι αρνητικοί καταλύτες . Τέλος ,πιστεύω πως ο Μπεν ,υποφέρει και από την διαχείριση του Δράκου .Ξεκινά συνήθως καλύτερα στην πεντάδα ,και μετα ,αφού παρκαριστεί στον πάγκο ,μπαίνει εμφανώς ξενερωμένος ,χωρίς βέβαια να τον δικαιολογώ γιαυτό.

Bilias6

Και γω αναρωτιεμαι για την διαχειριση του Μπεν. Μηπως φοβουνται μην “σκασει”, διοτι δεν ξεκουραστηκε καθολου. Δεν ξερω! Εργομετρικα εχει περασει???

SAKLEFORD

Bonus πουα για τη θολουρα στην ομαδική φωτογραφιση.Εισαι ο Μάστερ των στατιστικών μικρεε θεε…Δε τ περιμενα τοσο μειον οτι ειμαστε με Μπενσον.

Arisaloskanis

Μα πραγματικά θυμίζει κάτι απο βαν γκογκ.κ οι τεχνικοί φοράνε την κραυγή μπλουζάκι.στελνει μηνυματα ο ναιτ

Arisaloskanis

Ποπο τι ωραίο πράμα έκανες πάλι νάιτ;το πόσο χαίρομαι που βλέπω τον φλιώνη τόσο θετικό κ με αρκετά στατιστικά στοιχεία ώστε να βγαίνει συμπέρασμα ,δεν λέγεται!!!

Θα στο χαλάσω.Σ’ενα σκοτεινό δωμάτιο φορώντας ολόμαυρη μπέρτα, ο ΠαπαΣάντει μηχανεύεται ήδη ύπουλα σενάρια πώλησης πριν εκπνεύσει το συμβόλαιο…

Σταματήστε ωρέ!δεν θα φύγει έχει κ την ιατρική του εδώ.

Ο Καραθεοδώρου σχόλασε τον Ντιλαρντ,πιστευω το μάθατε(κι εγώ στον πληθυντικό!).Μη μπει το σχόλιο στη λογική “τί κανουν οι άλλοι,εμείς κοιμόμαστε”,ενημερωτικά το λέω…

ενημερωτικά, όχι στην λογική της σύγκρισης ο παπαθεοδώρου κ η ομάδα του έχουν φέρει 2 νίκες. μία με κύμη και μία με sikeliarchiviorlandobloom. εμείς έχουμε φέρει 5 νίκες 3 εκ των οποίων με αεκ παοκ κ ναντερε (η μόνη της ήττα στον όμιλο)

spire

Μπράβο ναιτ για μια ακόμα φορά. Ψιλό οφ τοπικ, αλλά το ματς που ελπίζαμε να κάνει ο Ολυμπιακός την Κυριακή μπας και περάσουμε το κάνει σήμερα με Μπαρτσα, οπότε δύσκολα δεύτερο σερί σε τέτοιο χάλι.

spire

Έχεις δίκιο. Ελπίζω μόνο ο Φλιώνης να μη καταλήξει Μποχωρίδης στην Αθήνα του χρόνου.

Jose

Σιγα, ενα δυο αρθρακια απο πχ Παπαδογιαννη , Φιλερη και σε λιγο καιρο θα σφαζονται στην ποδια του οι αιωνιοι!

gerorge

Εξαιρετικη δουλεια και παλι Night.Τα στατιστικα χωριζονται σε δυο κατηγοριες.Σε αυτα που βλεπαμε με γυμνο ματι οπως το οτι ο Φλιωνης σε σταθερη βαση βελτιωνει την ομαδα στο οτι ο Vaughn δεν ειναι ασος και στο οτι ο Αθηναιου ειναι κακος.Απο την αλλη δεν περιμεναμε Benson AΒ τοσο χαμηλα ενω για τον Weaver πιο πολυ σαν μετριο που θα επρεπε να παιζει περισσοτερο τον ειχα,και οχι τοσο θετικο οσο τον βγαζουν τα στατιστικα.Το καλο με τα στατιστικα ειναι οτι αν τα δεις ολοκληρωμενα πολυ δυσκολα να πουν ψεματα.Βεβαια, τα πραγματα που μπορουν να επηρεασουν την “αξιοπιστια” τους ειναι ειτε το μικρο δειγμα γραφης ειτε η επαναληψη των μοτιβο των αλλαγων,οπου οι πενταδες ειναι σχεδον συγκεκριμενες σε καθε ματς.Πιο συνηθισμενο ειναι να μπαινουν μαζι 2αδες ή 3αδες παικτων,πραγμα το οποιο επισης επηεαζει τα αποτελεσμα

Αυτο που ειδα επισης ειναι οτι απο την καλυτερη μας πενταδα αν βγαλουμε τον Φλιωνη και βαλουμε τον Vaughn παιρνουμε την δευτερη χειροτερη μας 5αδα(πρωτη σε ισοβαθμια).Λεει πολλα και για το ποσο καλος ειναι ο Φλιωνης,αλλα κυριως για το ποσο καταστροφικος ειναι ο Vaughn

ammonas

Α1) Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ παίκτης μας που “απουσιάζει” από τις 7 χειρότερες πεντάδες είναι ο Φλιώνης!! Αυτήν την τρομερή βελτίωση την πιστώνεται σίγουρα και ο coach Γιαννάκης, πέρα από τον ίδιο τον παίκτη.
Α2) Για τον Weaver τα συζητούσαμε πάλι με αφορμή το ματς στο Λαύριο. Πρόκειται για παίκτη με κάποιες αρετές και ένα “άβολο” κακό: είναι αργός κυρίως στα πλάγια βήματα. Γι’ αυτό, η μετατόπισή του στο 4 ίσως αξίζει τον πειραματισμό.
Α3) Τέλος, ο Τσαιρέλης είναι θετικότατος τα τελευταία παιχνίδια και μακάρι να συνεχίσει έτσι (αρκεί να πηγαίνει πιο συχνά στις βολές στο πρωτάθλημα)
Β1) Ο Μούρτος, με 8 πόντους σε 8 ματς, 0/9 τρίποντα και καμία εκτελεσμένη βολή, λογικό είναι να έχει -3,89 PER και να κερδίζει επάξια τον τίτλο του χείριστου όλων.
Β2) Για την ίδια “τιμητική” θέση κονταροχτυπιέται με τον έτερο “έρωτά” μου, τον Αθηναίου. Μιλάμε για γκαρντ με 25%TOV, δηλαδή 1 στα 4 δικά μας λάθη είναι ευγενική χορηγία του πιο ακριβοπληρωμένου μας παίκτη!! Τουλάχιστον δεν έχει χάσει βολή…
Β3) Ο Vaughn θέλει να λέγεται PG, όμως μόνο η 1 από τις 10 ασίστ μας είναι δική του!!!
Β4) Bell, αγόρι μου, βάλε κάνα τριποντάκι επιτέλους. Δεν δικαιολογείται 22% παίκτης με 40% ποσοστό καριέρας…
Γ) Η ομάδα σουτάρει ΤΡΑΓΙΚΑ (37% στα σουτ με 25% τρίποντο στην Ελλάδα) κι αυτό το πίστωνεται σίγουρα και ο coach Γιαννάκης, πέρα από τους ίδιους τους παίκτες.

kaptsik

Μπράβο Night !
Για μια ακόμη φορά. Για τους λόγους που γράψανε οι φίλοι πιο πάνω αλλά και για έναν ακόμη.
Σε κάποιες περιπτώσεις τα νούμερα είναι τόσο ξεκάθαρα που γλιτώνουμε πολλές άσκοπες συζητησεις.
Σπουδαιότερο εύρημα θεωρώ την αξιοποίηση των ψηλών από τον κανονικό μας πλειμεικερ.
Μία ένσταση για τον Αθηναίου. Ίσως του δίνει χρόνο ο Γιαννάκης να… λυθεί. Ενδεικτική και η μεταμόρφωση του Τσάιρελη στα τελευταία παιχνίδια για την περίοδο χάριτος που μπορεί ένας παίκτης να χρειάζεται.
Ο Βον τι συμβόλαιο έχει;

tzitziparis

Night είσαι μεγάλος!!Να μπείς στο stuff τώρα!!χαχα

Jose

Το εγρψα και πιο πανω σαν απαντηση αλλα θα το γραψω και ξεχωρα γιστι θελω περισσοτερες αποψεις.
Απο που προκυπτει οτι ο Βον ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να παιξει στο δυο; Βλεπω οτι πολυ αναρωτιεστε πως θα πεισει ο Γιαννακης τον Βον να παιξει δυαρι και το θεωρειτε και πολυ δυσκολο.Οποτε επαιξαν Φλιωνης και Βον μαζι ( λιγο οπως φαινεται στα στατιστικα) ο Βον επαιζε στο δυο και ηταν και πολυ θετικοι.Το βασικο προβλημα δεν ειναι αν ο Βον θελει να παιξει στο δυο το προβλημα ειναι αν ο Βον παιζει στο δυο ποιος θα ειναι ο ασσος;;;; Γιατι καλος και χρυσος ο Φλιωνης αλλα ακομα κια αν ηταν πιο ετοιμος δε μπορει να βγαλει 40 λεπτα μονος του στον ασσο. Ο δε Αθηναιου ειναι κακιστος οργανωτης κυριως γιατι οποτε παιρνει τη μπαλα δεν την αφηνει αν δε τελειωσουν τα 24″. Ειναι γεγονος οτι ο Βον σαν οργανωτης δημιουργει προβλημα στην ομαδα αλλα αυτη τη στιγμη δεν υπαρχει εναλλακτικη!

Arisaloskanis

α σου απαντώ κ εδώ. προκύπτει από τις φήμες που τον θέλουν να έχει έρθει με αυτόν τον όρο στο συμβόλαιο. να παίζει στον άσσο αρκετό χρόνο κ με οπσιόν γιουρολίγκας μέχρι τον νοέμβριο. σε αυτό που λες δεν έχεις άδικο. ο Γιαννάκης μπορεί να μην δίνει σημασία στους όρους αυτούς κ να τον χρησιμοποιεί ούτως η άλλως επειδή δεν μπορεί να κάνει κάτι άλλο. αλλά στην δημιουργία του ρόστερ μπορεί η απουσία άσσου να οφείλεται σε αυτόν του τον όρο.

Ξανα-μανά-απαντώ κι εγώ και εδώ:Δεν ξέρω αν είναι απλά φήμες.Ανέβασα την παραπομπή απ’το άρθρο του Βλαχόπουλου,πιό πάνω στα σχόλια…

Α δεν το είχα διαβάσει αυτό καπετάν κ είχα μείνει μόνο στις φημες.πάντως η λογική όλη,θα πάρουμε έναν άσσο που δεν είναι άσσος αλλα θα βρούμε την δημιουργία κ από αλλού μου θυμίζει αρκετά το πέρσι κ το πρόπερσι.αν κ τότε, είχες έναν ξανθόπουλο που και φέτος έχει έναν αρκετά μεγάλο αριθμό ασιστ στο πρωτάθλημα.τι γνώμη έχετε περι τουτου.καλύτερα αν είχαμε ξανθοπ από αθηναίου;ή δεδομένης της εμμονής του βον να παίζει άσσο δεν θα βλέπαμε αρκετα φλιώνη;

Συμφωνώ,για μένα έτσι όπως τα λες είναι.Και μένα μου θυμίζει παλαιότερες καταστάσεις,μοιάζει σαν να πάει να δημιουργηθεί…κατάρα στον Άρη με τους πλειμέικερ…!Είναι δυστυχώς λάθος του σχεδιασμού,απορώ με τί κριτήρια τον επέλεξαν για πλειμέικερ…Παιχνίδια μανατζερ από πίσω;Δεν ξέρω…Πώς την πάτησε έτσι ο Γιαννάκης πού ήταν κορυφαίος στη θέση αυτή κιόλας(!),μόνο με τη παράλληλη λογική του “ο μάστορας στο σπίτι του ούτε λάμπα δεν ξέρει ν’αλλάξει” μπορώ να το εξηγήσω!…Ο Πρίφτης πάντως δεν νομίζω να τον επέλεγε με την καμμία τον Βον,δεδομένου και του δύσκολου χαρακτήρα του(βλ. Βλαχόπουλος).Και,ναι,ο Ξανθόπουλος θα ήταν υπερπολύτιμος φέτος.
Δεν έκατσε να στραβωθεί και καμμιά ευρωλιγκάτη να μας τον πάρει με το euroleague out μέχρι τον Οκτώβριο…Από όπου κι αν το δείς,το να παραμείνουν ΚΑΙ Βον ΚΑΙ Αθηναίου μόνο κακό κάνει:Πες ότι πείθεται με κάποιο τρόπο να παίζει στο 2 ο Κουάμε…Μα κι εκεί είναι η φύσει θέση του Αθηναίου-πάλι σκοτωμούς θα έχουμε ,γιατί θα πρέπει να μοιράζονται χρόνο,είναι ατομιστές παίκτες και υπάρχει κι ο Μπελ!…
Δεν νομίζω οτι μπορεί να γίνει κάτι του στυλ “θα τα βρούμε”,”ο χρόνος θα δείξει”,κτλ.Ένα “καλό” σενάριο θα ήταν να πειστεί να παίζει στο 2,αποδέσμευση Αθηναίου κι απόκτηση καθαρού(μπάνιο κάθε μέρα-αχά ,καλό,ε!)άσσου που θα πλαισιώνει Φλιώνη,Πουλενίτη και Μούτρο.
Ή το ίδιο,με αποδέσμευση Βον αντί Αθηναίου…
…και του Μιτς,με αγορά κανονικού σέντερ,για να μη ξεχνόμαστε!
Τελικά,σπανιότατο μια ομάδα να μη κάνει αλλαγές μεσ ‘στη χρονιά,ας το αποδεχτούμε κι ας πάμε παρακάτω…

Δύσκολο το δίλημμα που έθεσες.αθηναίου ακριβούτσικος για έλλην,τακα τούκας,εγγυήσεις.βον υψηλό συμβόλαιο,κακοί όροι,κακός άσσος.ποιος από τους δύο πουλάει πιο συχνά την μπάλα;μου φαίνονται ισάξιοι σε αυτόν τον τομέα.λίγο πιο ικανός στο σκοράρισμα μου φαίνεται ο βον. Ψηφίζω να μείνει ο μπελ χαχαχα κ να φύγει ο ντιμης.

Χαχα!Αυτό το τακατούκας μου φαίνεται πολύ εύστοχο αστείο!
Άιντε να κερνάμε πούλους!!!Χαχα!

xanthoskyli4

…κι εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό με το ΄δεν παίζω στο 2′. Αν υπάρχει τέτοιος όρος, που δεν το πιστεύω, και τον δεχτήκαμε, τότε τι στο καλό scouting έκανε το τεχνικό τημ. Δεν είδε ότι δεν είναι 1!; Και οδηγηθήκαμε να μην πάρουμε τελικά 1!; Αν υπάρχει κάτι που παγίδευσε περισσότερο τον Γιαννάκη, νομίζω είναι η εμμονή να υπογράψουμε τον Αθηναίου. Θυμίζω προπονούνταν από την αρχή με την ομάδα. Και φυσικά δεν είναι ούτε αυτός 1. Ενώ σαν 2, είναι καλύτερος ο Βον. Τέλος, κι εγώ έχω την ίδια απορία. Γιατί το δίδυμο Φλιώνη-Βον στο 1-2 παίζει τόσο λίγο;

Arisaloskanis

θα πρέπει να ρωτήσεις τον Γιαννάκη να σου πει.

xanthoskyli4

Άβυσσος το μυαλό του Γιαννάκη…

Arisaloskanis

μπορεί να τον ρωτήσει κάποιος δημοσιογράφος κ να μας απαντήσει. αλλά αυτοί πετάνε χαρταετό.

Ody

Αυτές οι ερωτήσεις εκνευρίζουν του προπονητές και οι δημοσιογράφοι μας θέλουν να τα ‘χουν καλά με όλους, πόσο μάλλον με τον Γιαννάκη.

Arisaloskanis

το φαντάζομαι κάπως έτσι μετά από μια νίκη: σήμερα είδαμε χρησιμοποιήθηκε ιδιαιτέρως το δίδυμο βον-φλιώνη. γιατί δεν είχε χρησιμοποιηθεί πιο μπροστά; και o γιαννάκης να απαντάει. ”ήταν κάτι που το είχαμε σκεφτεί αλλά μας βοήθησε η στατιστική ανάλυση του night ώστε να το βάλουμε σε εφαρμογή.”

Ody

Πιο πιθανή απάντηση είναι: “Αν νομίζεις ότι εσύ τα ξέρεις καλύτερα, έλα εδώ να κάνεις τον προπονητή”.

καπετάν Κανένας