https://www.arisbc.gr/el/nea/759/diarkeias-2016-17-synexizoyme-mazi

 

ΤΕΤΑΡΤΗ, 3 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016

ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ 2016-17: ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ…

2

0

Η ΑΡΗΣ Κ.Α.Ε. ανακοινώνει ό,τι η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας θα ξεκινήσει στις 16 Αυγούστου μέσω της ARIS BC Boutique “The Legend Store” (Γρ.Λαμπράκη 2, 54636 Θεσσαλονίκη) και ηλεκτρονικά μέσω τηςVIVA.

ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ
να ΘύραΤιμή
5-6 (περιορισμένος αριθμός) 115€
1-4-7-10, 180€
2-3Β, 8-9 Β190€
8-9 Α VIP, 240€
2-3 A,  300€
2-3 GOLD, 750€
2-3 PLATINUM 2000€


ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Παιδικό διαρκείας: Σε όλες τις θύρες (πλην των 5-6) του γηπέδου διατίθεται παιδικό εισιτήριο διαρκείας εισιτήριο με έκπτωση 50% για παιδιά ηλικίας από 6 έως 12 ετών.

Οικογενειακή κερκίδα: Φέτος θα λειτουργεί οικογενειακή κερκίδα στη θύρα 1 του Nick Galis Hall στην τιμή των 210€ ένας γονέας μαζί με ένα παιδί (+30 ευρώ για κάθε επιπλέον παιδί).

Άνεργοι-Φοιτητές: Ισχύει 15% έκπτωση μόνο για την ΘΥΡΑ 7.

Ακαδημίες: Για τους γονείς των αθλητών των ακαδημιών μπάσκετ., ισχύει έκπτωση 20% σε όλες τις θύρες του γηπέδου (εξαιρουμένων των θυρών 5-6). Απαραίτητη η προσκόμιση της αίτησης εγγραφής του αθλητή στις Ακαδημίες του ΑΡΗ.

Για τους γονείς των αθλητών των ακαδημιών των υπόλοιπων τμημάτων, ισχύει έκπτωση 15% σε όλες τις θύρες του γηπέδου (εξαιρουμένων των θυρών 5-6).

Για αθλητές άλλων Ακαδημιών μπάσκετ ισχύει έκπτωση 10% (εξαιρουμένων των θυρών 5-6).

Για αθλητές των Ακαδημιών μπάσκετ του ΑΡΗ 12 ως 14 ετών ισχύει έκπτωση 30%.
* Οι κάτοχοι των περσινών εισιτηρίων διαρκείας έχουν προτεραιότητα ανανέωσης της θέσης τους έως την Παρασκευή 2/9. Από τη Δευτέρα 5/9 οι θέσεις θα απελευθερωθούν και θα διατίθενται ελεύθερα προς όλους τους φιλάθλους.

Τα εισιτήρια διαρκείας της ΑΡΗΣ Κ.Α.Ε. ισχύουν για όλους τους αγώνες της Basket League ΣΚΡΑΤΣ και την πρώτη φάση του Basketball Champions League. Δεν ισχύουν για τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος. Απαραίτητη είναι η προσκόμιση αστυνομικής ταυτότητας και ΑΜΚΑ.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Με μετρητά
Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα έως δύο δόσεις. Για τους GOLD και PLATINUM ως τέσσερις δόσεις.

15 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Toby B

Εγκαινιάζω λοιπόν εγώ το άρθρο για τα διαρκείας με μια μεγάλη ευχή. Να φτάσουμε τα 3.500. Το θεωρώ αυτονόητο πως όλοι εμείς που περνάμε ώρες μπροστά σε μια οθόνη για την αγάπη μας, τον Άρη μας θα πάρουμε το διαρκείας μας. Εγώ πάντως που μάλλον δεν θα είμαι Ελλάδα για κανένα παιχνίδι έχω ήδη στείλει τα χρήματα σε συγγενικό μου πρόσωπο για να μου το αγοράσει. Γεμίστε το Παλέ!!!

aris6emperor

8-9 Α VIP τι σημαίνει; Τι έξτρα θα έχει ο φίλαθλος; (πέρα από το ότι θα κάθεται πιο κοντά στα κάγκελα)

Toby B

Κυρίως οι χαμηλότερες θέσεις με καλύτερη θέα προς το παρκέ. Δεν ξέρω ωστόσο αν οι κάτοχοι κάθονται στις θέσεις τους. Ίσως κάποιος που έχει διαρκείας για εκεί να μπορεί να βοηθήσει.

spire

Γενικά κάθονται και αν κάτσει άλλος λογικά (και πρέπει) να σε σηκώσει. Πρέπει να είναι οι κίτρινες καρέκλες.

Toby B

2.000 είναι οι μπλέ που είναι ο Λάσκαρης?

Pantelis

Διαρκείας θα πάρει ο Λάσκαρης για να ενισχύσει την ομάδα; 😛

Toby B

Αν είχε τόση ζήτηση ώστε να ξεπουλησουν όλες οι πολυθρόνες τι θα έκανε λες? Δεν παιρνει διαρκείας αυτός δεν βλέπει μπάσκετ :p

aris6emperor

Ακούω yellow radio και ο Χρήστος Γκάλης εκφράζει παράπονα για τις τιμές των διαρκείας. Να ρίξουνε λέει το κόστος στο πέταλο και να αυξήσουν τις τιμές στις άλλες θύρες για να καλύψουν τη διαφορά. Παλικάρι απ’ τα λίγα.

* Άποψή μου ότι για τους νυν κατόχους θα έπρεπε η ΚΑΕ να κάνει μια μικρή έκπτωση ως επιβράβευση.

experience

Αυτός δεν θα πάρει, τι τον πειράζει;

Lindodil

Εγω λεω να αυξηθουν οι τιμες στο πεταλο μηπως και ακουσουμε κανενα συνθημα χωρις βρισιες. Μια χαρα ειναι γενικα οι τιμες. Ανεβηκαν λιγο αλλα δεν γινεται σαν οπαδος να θελεις να ανεβει το μπατζετ αλλα να τσιγγουνευεσαι να δωσεις ενα 20αρικο παραπανω απο την προηγουμενη χρονια.

Pantelis

To σημαντικό είναι ότι έχει πλέον και δόσεις και δεν χρειάζεται να τα δώσεις ντούκου τα χρήματα.

ammonas

Μερικές σκέψεις-προτάσεις για τα διαρκείας:
1) Το πιο σημαντικό κίνητρο για την αγορά διαρκείας στο εξωτερικό έχει να κάνει με τις παρεχώμενες υπήρεσιες και -κυρίως- την “ιδιαίτερη” αντιμετώπιση του πελάτη διαρκείας σε σχέση με τον απλό κάτοχο εισιτηρίου. Έξυπνες ιδέες είναι η ειδική ουρά-προτεραιότητας στις θύρες εισόδου και στα κυλικεία-μπουτίκ, αλλά και στην ταξιθεσία από άτομο υποδοχής.
2) Εξαιρετικά σημαντικό να δοθούν περαιτέρω κίνητρα, ως είδος επιβράβευσης, στους ήδη κατόχους με μια έκπτωση της τάξεως του 5% για κάθε συνεχή χρόνο ανανέωσης με limit up την έκπτωση 25% (μόνο σε θύρες άνω των 180€ και όχι στο πέταλο) για όσους ανανέωσαν επί 5 συναπτά και πολύ δύσκολα χρόνια [Τότε που πηγαίναμε μόνο 200 άτομα. Μην τα ξεχνάμε αυτά]
3) Από την στιγμή που τα εισιτήρια είναι ηλεκτρονικά και προσωπικά -λόγω ΑΜΚΑ- μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε ως κάρτα φιλάθλου και σε κάθε συναλλαγή με τις υπηρεσίες της ΚΑΕ να κερδίζουμε πόντους bonus. Π.χ. 5 πόντους για ένα hot dog, 20 για ένα t-shirt. Έτσι, μπορούμε να “τιμάμε” τους καλύτερους πελάτες μας σε ειδικές fan nights (σε καημένα αντιεμπορικά παιχνίδια, δλδ) προσφέροντας ένα δωρεάν ποτό ή μια ξενάγηση στα αποδυτήρια ή και μία θέση στα βελουδένια δίπλα στην διοίκηση ή τους παίκτες που είναι εκτός αποστολής.
Όπως καταλαβαίνει καθένας, η τιμή στην προκείμενη είναι δευτερευούσης σημασίας.
Κινήσεις απλές για τις οποίες εμείς οι παλαιότεροι κάτοχοι ήμαστε σίγουροι πως θα υλοποιούνταν από έναν σοβαρό επιχειρηματία, ο οποίος -μάλιστα- είναι ο υπεύθυνος marketing του champions league.

Pantelis

https://www.fiba.com/asp_includes/download.asp?file_id=278
https://basketball.realgm.com/analysis/234313/Interview-Marco-Baldi-Of-Alba-Berlin
Η πρώτη συνέντευξη είναι από το 2004. Η δεύτερη από το 2014. 10 χρόνια ο ίδιος άνθρωπος εργάζεται συστηματικά πάνω στην ανάπτυξη του μάρκετινγκ που θα αυξήσει τα έσοδα της Alba Berlin. Πέραν όλων όσων λέει που είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτό που μου έκανε τρομερή εντύπωση είναι το εξής: We started to work on this around 12-14 years ago; we did not wait for the people to come the gate but we went out. We have six people working with tickets who do nothing else than developing ticketing programs, contacting people and do groups sales. There is a lot of effort there. Another thing is that we have a huge youth program. At this moment, there are 85 youth coaches under our umbrella who go to schools and they teach basketball there in the name of Alba club. We do that in Brandenburg area, while in Berlin we have contracts with 60 schools. All together, it is 3,000 kids and they all have friends and family, and they come to the games. Τεχνογνωσία υπάρχει στον χώρο του μπάσκετ. Μπορούμε να πάρουμε παραδείγματα και να τα προσαρμόσουμε στις δικές μας ανάγκες. Ιδίως αυτό με τα σχολεία είναι τρομερή ιδέα γιατί ενισχύει την ομάδα με διάφορους τρόπους.

ammonas

Αν εννοείς να στείλουμε προπονητές σε σχολεία, να ξέρεις πως αυτό δεν επιτρέπεται στο ελληνικό σχολείο. Δεν γίνεται ιδιωτική πρωτοβουλία να χρησιμοποιεί τον χώρο του δημόσιου σχολείου, για να διδάξει κάτι, το οποίο προσφέρεται ήδη στο ωρολόγιο πρόγραμμα. Πρωτοβουλία του Πολυτεχνείου ΑΠΘ που ήθελε να διδάξει σε ενδιαφερόμενους μαθητές προγραμματισμό, δεν κατάφερε ποτέ να πάρει άδεια…

ammonas

Κάτι άλλο, το οποίο πιστεύω πως θα προσελκούσε πολλούς, θα ήταν να έβγαινε μια προσφορά πως, όποιος πάρει διαρκείας μέχρι τις 30 Μάη, θα πληρώσει τις περσινές τιμές ή κάτι αντίστοιχο σε έκπτωση (πχ 20%). Έτσι εκμεταλλεύεσαι τον αναβρασμό, που υπάρχει μετά από μια επιτυχημένη χρονιά, κάνεις πιο εύκολα έναν προϋπολογισμό της νέας σεζόν και ο πελάτης πληρώνει λίγο πιο εύκολα αυτό το διαρκείας-προσφορά, καθώς ο Μάιος-Ιούνιος είναι πιο εύκολος μήνας από ό,τι ο Σεπτέμβρης, οπότε όλοι πρέπει να πληρώσουν φόρους, ΕΝΦΙΑ, σχολικές δαπάνες για τα παιδιά…Θυμάμαι πως, όταν το είχε κάνει το ποδοσφαιρικό τμήμα, είχα πεισθεί μαζί με αρκετούς ακόμα.