Στόχος είναι να πουληθούν περισσότερα από 2.000 διαρκείας, ώστε να δημιουργηθεί μια ικανοποιητική βάση εσόδων, που θα διατεθεί στις υποχρεώσεις της ομάδας, οι οποίες θα είναι αυξημένες, λόγω της συμμετοχής στο EuroCup.
Τελευταία φορά που “έσπασε το φράγμα” των 2.000 εισιτηρίων διαρκείας ήταν τη σεζόν 2016-17, την πρώτη ολόκληρη, με ιδιοκτήτη τον Νίκο Λάσκαρη.
Οι κιτρινόμαυροι εκτιμούν ότι η επίδοση μπορεί να ισοφαριστεί και γιατί όχι να ξεπεραστεί, αφού οι φίλαθλοι του Άρη είναι ιδιαίτερα ζεστοί και δείχνουν διάθεση να στηρίξουν μαζικά την προσπάθεια.
Πηγή: Αισιοδοξία ότι μπορεί να… σπάσει τo
Με την ελπιδα ν μην εχει την καταληξη εκεινης της ιστοριας….