Όποιος ενδιαφερόμενος ήρθε σε επαφή με τον εμπορικο διευθυντή της κρατικής τηλεόρασης, πήρε μία (ανεπίσημη) απάντηση που ομολογουμένως δεν περίμενε. Το εμπορικό τμήμα της ΕΡΤ ανάμεσα στα άλλα διατεινόταν ότι υπάρχει δέσμευση – υπονοώντας τον ΕΣΑΚΕ – πως ο αγωνιστικός χορηγός θα έχει και τα τηλεοπτικά δικαιώματα, φωτογραφίζοντας ότι η στοιχηματική εταιρεία που ήταν ήδη ο μεγάλος χορηγός της διοργάνωσης θα είναι και η εταιρεία στην οποία θα παραχωρηθεί τελικά το τηλεοπτικό διαφημιστικό πακέτο.
Παρόλα αυτά, το εμπορικό τμήμα της ΕΡΤ προχώρησε κανονικά στη διαδικασία εκδήλωσης ενδιαφέροντος (!), ανακοινώνοντας με e-mail, την Πέμπτη 19/11 στις 15:35, το διαφημιστικό πακετο στα inbox οσων είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον. Στη συνεχεια, με τηλεφωνικες επικοινωνιες από το εμπορικο τμημα της ΕΡΤ, ενημέρωσαν οτι η διαδικασια θα επαναληφθεί στι 18:00 της ιδιας μερας με τη δικαιολογία πως δύο από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες έστειλαν απάντηση την ίδια ακριβώς ώρα (σ.σ. ούτε δευτερόλεπτο διαφορά), και ως εκ τούτου ο διαγωνισμός ακυρώνεται για να επαναληφθεί το απόγευμα της ίδιας μέρας.
Με άλλα λόγια, όποια από τις εταιρείες στείλει πρώτη e-mail ενδιαφέροντος, θα πάρει και το «πακέτο διαφήμισης». Όπως αναφέρουν πηγές από ενδιαφερόμενες εταιρείες, η διαδικασία διεξήχθη όπως είχε ανακοινωθεί. Και ενώ όλοι θα περίμεναν ότι μέσα σ’ ένα εύλογο χρονικό διάστημα εντός της ίδιας μέρας θα υπήρχε απάντηση από την πλευρά της ΕΡΤ για το ποιος τελικά απάντησε πρωτος, «λευκός καπνος» βγήκε την επόμενη μέρα (Παρασκευή 20/11/2020). Σχεδόν 24 ώρες μετά εστάλη σε όσους συμμετείχαν στη διαδικασία το παρακάτω απαντητικό mail.
Δηλαδή χρειάστηκε μία μέρα για να διαπιστώσουν οι ιθύνοντες της ΕΡΤ ποιος «κερδισε» το διαφημιστικό πακέτο, όταν θα μπορούσαν να έχουν απάντηση σχεδόν αυτόματα. Τα email άλλωστε έχουν ενσωματωμένη την ώρα αποστολής. Από όλο αυτό το… θεατρο του παραλόγου προκύπτουν πολλά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν επίσημα από την ΕΡΤ.
Πηγή: Αίσθηση σκανδάλου στην ΕΡΤ με την χορηγία της Basket League | Basket League | gazzetta.gr
Τρομερο. Στημενες δημοπρασιες στην Ελλαδα? Πουθενα..
Συμβαινουν τέτοια πράγματα στο ελλαντα?
Πέφτω από τα σύννεφα …
Μα ναι!
Πολλές φορές μια εποπτευουσα αρχή ( δήμος, υπουργείο, οργανισμός κτλ ) μπορεί να διαθέτει κάτι προς αξιοποίηση ( μαγαζί, διαφημιστικό προϊόν, ακίνητο) προς αξιοποίηση μέσω δημοπράτησης, το οποίο ” προιον” δεν συγκεντρώνει ενδιαφερόμενους…Τοτε αρχίζουν οι ενέργειες να βρεθούν κάποιοι και οι ενέργειες αυτές μπορούν να φτάσουν σε παρακάλια… Αν λοιπόν βρεθεί μ αυτόν τον τρόπο ενδιαφερόμενος θα πρέπει κάποιες διαδικασίες να ξεπεραστούν- παραληφθουν ώστε το προϊόν τελικά να μην μείνει αδιάθετο και ο ενδιαφερόμενος να μην ” ταλαιπωρηθεί ” και να πάρει το προϊόν σε μια συμφωνημένη τιμή χωρίς ενας τρίτος , ίσως και βαλτός να χαλάσει τελευταία στιγμή την συμφωνία. Νομίζω λοιπόν περί αυτού πρόκειται.