
Βρε τον Άρη της καρδιάς μας…
Από την αρχή του παιχνιδιού πήραμε τα ηνία του και δεν τα αφήσαμε ποτέ. Σε κάθε σερί του Προμηθέα, έλεγα εδώ θα καταρρεύσουμε, αλλά η ομάδα έβρισκε απαντήσεις, έβρισκε πρωταγωνιστές και στο τέλος πήρε τη νίκη, με ένα 18-7 στα τελευταία 5 λεπτά του παιχνιδιού.
4 Παράγοντες
Team | OffEff | DefEff | PACE | eFG% | TOV% | OREB% | FT% |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Aris | 119.1 | 105.2 | 81.2 | 57.1 | 22.8 | 40.0 | 46.0 |
Promitheas Patras | 99.4 | 112.5 | 81.2 | 45.3 | 19.2 | 22.2 | 53.1 |
- Ότι γνώμη και να είχαμε για τον Ντεκόζι, νομίζω πως βλέπουμε ποιος θα παίρνει τις επιθέσεις στο τέλος. Δεύτερο παιχνίδι που το πήραμε με δικά του καλάθια στο τελευταίο δεκάλεπτο και τι καλάθια έτσι;
- Στα μάτια μου η ομάδα φαίνεται η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με τον παιχνίδι με τον Ιωνικό. Προφανώς και έχουμε διάφορα προβλήματα, αλλά η δουλειά που γίνεται είναι ξεκάθαρη και ελπίζω η βελτίωση να συνεχιστεί.
- Θα μιλήσω εδώ για τον Σταμάτη. Είχα πει και πριν πως η απουσία του μου φαίνεται πως είναι η σημαντικότερη απώλεια που είχαμε και πιστεύω πως φάνηκε και σήμερα. Ο Τσάλμερς, ήταν ο Τσάλμερς κι όταν ο Φλιώνης κουράστηκε, μπήκε ο Σταμάτης, κανονικός πλέι μέικερ και έτρεξε την ομάδα και κάναμε το σερί στο τέλος.
- Η νίκη είναι πολύ σημαντική και σίγουρα εκτός προγράμματος (τουλάχιστον στα μάτια μου). Ας κάνουμε τώρα και κανά δυο ακόμα να ηρεμήσουμε.
- Η εμφάνιση του Μιλόσεβιτς ήταν κι αυτή πολύ καλή. 15 πόντοι, 12 ριμπάουντ και τι άλλο να ζητήσεις από αυτόν πραγματικά;
- Double double έκανε κι ο Κουζέλογλου ( παίζει να είναι και πρώτη φορά στην ιστορία που είχαμε 2 παίκτες με Double double. Δεύτερο πολύ καλό του παιχνίδι και – για εμένα – πιάνει το ταβάνι από αυτό που ήθελα όταν τον πήραμε. Μακάρι να το σπάσει.
- 49-31 στα ριμπάουντ. Εμείς νικήσαμε όχι ο Προμηθέας…
Απόρθητο κάστρο το Παλέ!🤔
Τεράστια νίκη! Ντε Κοζί ο εξολοθρευτής! Τραγικός ο σπήκερ!
Οκ δε μας το χα😳
Χιλια μπραβο στα παιδια αλλα το να πληρωνουμε 3 ανυπαρκτους με τα μεγαλυτερα συμβολαια δε μπορει να συνεχιστει. Αν θελουμε παικτες να κλεινουμε τη 12αδα εχουμε κι αλλους. Ειναι κριμα
Νικήσαμε παίζοντας καλά. Αντί να χαρείς γκρινιάζεις ρε φίλε;;;
Η αξια της νικης ειναι τεραστια κ μπραβο στους παικτες. Αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να ξεχναμε καποια πραγματα. Σε μια καταχρεωμενη ομαδα που ψαχνει το ευρω δε μπορεις να εχεις για πολυ καιρο στην ανυπαρξια 3 παικτες που παιρνουν πανω απο 200 χιλιαρικα. Αυτο αναφερω. Δεν ειναι γκρινια. Δεν εχουμε την πολυτελεια να γηροκομουμε παικτες
Φίλε μου γιατί δεν δίνεις ένα λεπτό στον εαυτό να απολαύσεις μια καλή στιγμή; Νικήσαμε σκοράροντας ανέλπιστα πολλούς πόντους, παίζοντας ανά διαστήματα καλό μπάσκετ. Δε βρήκες τίποτα καλό να σχολιάσεις αμέσως μετά από τον αγώνα κι έπιασες την κριτική;
Για όλα τα πράγματα υπάρχει ο σωστός και ο λάθος χρόνος. Θεωρώ πως η αναφορά σου σε προβλήματα, αμέσως μετά από μια ανέλπιστα καλή νίκη είναι άτοπη.
Τεράστια νίκη κ μάλιστα σε παιχνίδι εάν εντ Γκαν.
Το πάθος που έβγαζαν παίχτες όπως ο Σπαφτσακης , ο Χαριτόπουλος με τις βουτιές τους, τον πανηγυρισμό τους κ το χειροκρότημα τους νομίζω ήταν ο καταλύτης για να ξυπνήσουν οι Αμερικάνοι μας.
Ο Λιντλ στην άμυνα ήταν πολύ καλός σήμερα
Κ μετά το τρίποντο του Σταμάτη ο Ντεκοζι το πήρε μόνος του.
Με μόνη εξαίρεση τον Ντραγκι που (τουλάχιστον προσπαθούσε να τρέξει) ήταν κακός δύσκολα βρίσκεις παίχτη που δε φάνηκε κ δεν έβαλε λιθαράκι.
Τέλος δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί δύο παίχτες μας με ντάμπλ ντάμπλ στο ίδιο παιχνίδι σε πόντους κ ριμπάουντ.
Υ.Γ. αν κ ο Ντραγκι ήταν αρνητικός οι Σούλερ και Τσαλμερς δεν ήταν κ πέρασαν απαρατήρητοι. Όμως απέχουν πολύ από τους παίχτες που θα μας δώσουν νίκες, που θα κάνουν το κάτι παραπάνω στην επίθεση και που εν τέλη είναι τα βαριά μας συμβόλαια.
Σάββα εσυ σουπερσταρ!!!!!
Ο Χριστοδούλου κάνει flopping, οι διαιτητές δεν δίνουν τίποτα, ο πάγκος μας ωρύεται αλλά ο Σταμάτης κολλάει το τρίποντο. Οι λεπτομέρειες.
Μπράβο, παίζουμε με τραγανό. Και ώρες – ώρες παίζουμε και καλά. 🙂
Σαν τη καρδιά ενός μαρουλιού.Σορι,δεν άντεξα😘😁😁😁
Χαχαχα
😀 Μου άξιζε.
Κακος autocorrect.Κακος!👋
O chief έγινε chef..
Δεν το πιστεύω!Μπράβο σε παίκτες και προπονητή, για μένα είναι νίκη εκτός προγράμματος. Αν τα στατιστικά λένε την αλήθεια (δεν είδα το ματς ,οπότε διατηρώ κάποια επιφύλαξη) μόνη παραφωνία τα 2 ακριβότερα συμβόλαια μας.Μακαρι να συνεχίσουμε έτσι.
Χρονια πολλα Σαββα,συγχαρητηρια σε ολους .Συνεχιζουμε!!!
Το ματσακι δεν το ειδα(οχι λογω ποδοσφαιρου) αλλα αυτο που με κανει εντυπωση ειναι η ευστοχια στις βολες 22/29! Αυτη για μενα ειναι η μεγαλη διαφορα απτη περσινη ομαδα. Οπως και να ‘χει μεγαλη νικη η σημερινη. Μπραβο στους παικτες και στον προπονητη.
Να τα θυμομαστε τα σημερινα και να δειχνουμε εμπιστοσυνη στα δυσκολα.
Και η ευστοχία, αλλά και το πόσο εύκολα πάμε στις βολές είναι κάτι που κάνει διαφορά μέχρι τώρα
Λογω ικανοτητας-εξυπναδας η’ μας παιζουν καλυτερα οι διαιτητες?
Νομίζω οι παίκτες μας έχουν την ικανότητα.
Πολύ ωραία βραδιά! Ψυχραιμία στις δύσκολες στιγμές και ηρεμία στην ομάδα ενώ σχεδόν όλοι οι παίκτες συνεισέφεραν. Έχει δουλέψει αρκετά η ομάδα στο διάστημα αποχής και φαίνεται! Τρίβαμε τα μάτια μας! Ο Ελληνιάδης καλή μεταγραφή φαίνεται😜
Ελληνιάδης ρε φίλε, ενοχλητικός, αλλά αυτό που χρειάζεται σε εκείνη τη θέση 😛
Ετσι ακριβως αναγκαίος! Απο την πρωτη περιοδο που δεν εδωσε βηματα ολοφανερα του Προμηθεα μπηκε στο γηπεδο μεσα κ τα λεγε ενα χερακι!
Δυστυχώς μετά από το τραγικό τέλος του Βουρτζουμη είχαμε ένα τεράστιο κενό σε αυτή την θέση.
Εννοείται πως η χαρά για τη νίκη είναι μεγάλη και κυρίως λόγω της αξίας του ηττημένου.
Το παιχνίδι όμως αν το χάναμε θα έφταιγε ΚΥΡΙΩΣ (και όχι αποκλειστικά) η κακή διαχείριση υλικού από τον Καμπερίδη ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ίσως και λόγω απειρίας.
Κι επειδή οι καταστάσεις είναι δύσκολες ελπίζουμε τουλάχιστον να βλέπει και να μαθαίνει από τα λάθη του.
Ένα σωστό που έκανε σήμερα είναι πως δεν έπαιξαν στην ίδια 5άδα μαζί Μιλόσεβιτς και Ντράγκι.
Για άλλη μια φορά θα επισημάνω πως πραγματικά με μία μόνο αλλαγή ξένου η ομάδα μπορεί να βελτιωθεί αρκετά και με συμμετοχή παράλληλα στο παιχνίδι των ικανών νεαρών μας αθλητών. Και φυσικά αναφέρομαι στον Σούλερ και την αντικατάσταση του με ένα αθλητικό 4αρι που θα εναλλάσσεται στην θέση με τον σούπερ Κουζέλογλου!
Στο 5 ας μοιράζονται τον χρόνο Χαριτόπουλος, Μιλόσεβιτς και Ντράγκι.
Στο 3, η αλλαγή του επίσης καταπληκτικού Ντεκόζι πρέπει να είναι ο Σιδηροηλίας και σε συγκεκριμένες συνθήκες αγώνα ο Λιτλ.
Στο 2 βασικός ο Λιτλ με αλλαγές τον Τσάλμερς και γιατί όχι και τον Νετζήπογλου.
Και στο 1 εναλλάσονται πάλι 3 παίκτες. Τσάλμερς, Φλιώνης και Σταμάτης
Έτσι και πιο ορθολογικά θα παίζουμε και θα δώσουμε κι ευκαιρίες στους νεαρούς να βελτιωθούν
Καλή συνέχεια να έχουμε!
Το παιχνίδι αν το χάναμε θα έφταιγε αποκλειστικά το γεγονός ότι κάναμε πολλά λάθη, αρκετά από αυτά αβίαστα και ηλίθια.
Η διαχείριση του αγώνα από τον Σάββα ήταν μια χαρά.
Πραγματικά εμείς κερδίσαμε και μπράβο μας. Λατρεύω Κουζελογλου και είχα χρόνια να γουστάρω παίκτη. Το καλό ή το κακό είναι ότι οι θεωρητικά καλύτεροι παίκτες δεν έχουν ακόμα βοηθήσει ( δηλαδή είναι μάλλον αρνητικοί) καλό γιατί αν πραγματικά αποδώσουν βάσει της καριέρας τους θα είμαστε άνετα play off κακό γιατί δε γίνεται τα ακριβότερα συμβόλαια να αποδίδουν έτσι.
Μπράβο Αρειανάρα.
Περιμένουμε τώρα και το ανέβασμα των βαριών συμβολαίων που δεν είδαμε μέχρι σήμερα.
Κάτω το κεφάλι. Έχει δρόμο ακόμα.
Συγχαρηρήρια στην ομάδα ,κάνει μεγάλη προσπάθεια και αυτό θέλουμε να βλέπουμε.Κουζέλογλου και Ντεκόζι τρομεροί , μου αρέσανε πολύ.
Πολύ σημαντική νίκη ,μπράβο
Με βάση τα δεδομένα είναι σημαντική νίκη η οποία όμως ήταν εντός προγράμματος.Το τελευταίο το λέω διότι:
όπως έγραψα &στο preview,έχουν 2 αγώνες Τρίτη&Πέμπτη εκ των οποίων πρέπει να κερδίσουν ειδικά τον 1ο για μην αποκλειστούν από την επόμενη φάση του EuroCup
κάθε χρόνο κερδίζουμε εντός έδρας τον Προμ.Πατ.
τα budget των ομάδων δεν απέχουν τόσο όσο τις2 προηγούμενες σεζόν
Να μην έχουν 1.2-1.5μύριο μπατζετ? Σε σχέση με τα 500 δικά μας είναι μεγάλη διαφορά. Τρομερή νίκη. Κρίμα που δεν είδα το ματς. Μπράβο μας.
Κάτω από εκατομμύριο είναι το budget.
Οκ εγω μπακαλικα το ειπα σιγουρα θα ξερεις παραπανω. Αν ειναι κατω απο 1μ κανανε πολυ καλη δουλεια
Το θέμα είναι πόσο θα κόστιζε η ομάδα μας χωρίς μπαν, στην ελεύθερη αγορά. Εγώ λέω 250 χιλιάρικα το πολύ.
Αν δεις,οι ξένοι που πήρε δεν είναι ονόματα&όσοι πλησιάζουν στη δύση της καριέρας τους δηλ.ο Mo Faye,σιγά σιγά το ίδιο και ο Del.James οπότε το κασέ τους έχει μειωθεί αισθητά.Ο D.Agbelese είναι ένας τίμιος center,πολύ καλός όμως για τα λεφτά του(5ψηφιο) ενώ ο Ian Miller που είναι ο scorer της ομάδας είναι οριακά 6ψήφιος.Εμένα μ΄αρέσει ο Σέρβος από τη χρονιά του στην Gran Can. Κάποιοι τραυματισμοί τον πήγα πίσω.
ΥΓ.Γιατί δεν έκανες αλλαγές στο eurol.fantasy?Συγχαρητήρια για τη νίκη σου.
Ειδικά φέτος η διαφορά στο μπάτζετ είναι τεράστια μιας κ εμείς λόγο Μπαν πληρώνουνε τρελές υπεραξίες.
Εκτός κ αν υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι κάτω από άλλες συνθήκες θα έμενε ο Ντραγκι στην ομάδα με τα 100.000.
Πως είναι δυνατόν μια νίκη με τον Προμηθέα να είναι εντός προγράμματος; Δηλαδή τι θέση πιστεύεις πως θα βγει ο Προμηθέας; 8ος;
Κατέθεσα παραπάνω τα επιχειρήματα μου.
Η νίκη για το Λαύριο στο Περιστέρι ήταν εκτός προγράμματος.,
Για εμάς όλα(πλην 2) τα εντός έδρας είναι εντός προγράμματος,τίποτα παραπάνω,τίποτα λιγότερο.
Ποια είναι τα 2 εκτός προγράμματος;
Με παν.(κυρίως)&αεκ(δευτερευόντως).
Οπότε μας υπολογίζεις στις 9 νίκες τουλάχιστον?
Μα δεν λέω ότι θα κερδίσουμε και τα 9.Αλλά αν ξεκινάμε σε ένα πρωτάθλημα 12 ομάδων λέγοντας ότι τα 4 από τα 11 είναι εκτός προγράμματος και με δεδομένη την αδυναμία μας στα εκτός έδρας απομένουν 7 μάτς..Και από αυτά τα 7που είναι εντός προγράμματος όλο και κάπου θα γίνει μια,δύο στραβές..Άρα 5-6 νίκες..Έτσι δεν γίνεται ταμείο.
Προσωπικά πιστεύω πολύ στο timing.Και όσο κακό ήταν το timing για να βρούμε τον Χαρίλαο Τρικούπη στο Αγρίνιο άλλο τόσο καλό ήταν το σημερινό..Και τα είπαμε εκ των προτέρων.Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι η ήττα στο Αγρίνιο δεν ήταν κακή ωστόσο υπήρχαν ρίζες για να αναπτυχθεί το κακό.
Ε, ναι άλλο όμως να λες πως το τάιμινγκ ήταν υπέρ μας άλλο να λες πως ιστορικά τους νικάμε, και το μπάτζετ δεν έχει τέτοια διαφορά όσο τα άλλα χρόνια, άρα η νίκη είναι εντός προγράμματος.
Άλλο εντός προγράμματος, άλλο είχαμε πιθανότητες, ίσως το πρόβλημα είναι στη διατύπωση.
Τζιμ,δεν συμφωνω.Τον Προμηθέα τον νικάμε πάντα ως εκτός προγράμματος,πχ με τάπα Μηχανικού (παρατσούκλι Σλαφ)και κόσμο στις εξέδρες.Θελω να πω,είναι νικες-εκπληξεις που “ακούγονται”.Εντός προγράμματος ,ειδικά φέτος,που μέχρι και τώρα πολλοί θεωρούν τον Άρη χειρότερη ομάδα της λίγκας,δεν μπορεί να θεωρηθεί το σημερινό.
Έκπληξη θα ήταν να έχανε χθες η αεκ σε μάτς που ο αντίπαλος είχε 10π.πλεονέκτημα,έκπλήξη ήταν η νίκη του Λαυρίου στο ”Ανδρέας Παπανδρέου” ενώ είχε πλεονέκτημα 12π. Το δικό μας με 3π.πλεονεκτ.ήταν εξ ορισμού ένα αμφίρροπο μάτς.
Μπράβο Αρειανάρα! Φανταστείτε να ήταν κατάμεστο το Παλέ!
Το έχω ξαναγράψει, σε μια ομάδα πολλών αργων παικτών τα κλειδιά είναι να έχουν καλή απόδοση οι λίγοι γρήγοροι παίκτες. Σήμερα είχαν κ οι τρεις, Κουζε, Σταμάτης, Ντεκοζει.
Όταν δεν παίζουν καλά θα έχουμε πρόβλημα.
Ένα Μπράβο στον Κόουτς για τη μη συνύπαρξη Ντραγκι, Μιλο στο παρκέ.
Night Audit
Νομίζω πως υπήρχε ντάμπλ ντάμπλ από δύο παίχτες μας στην εποχή Τάρπλεϊ κ Γιαννάκη με τον δεύτερο όμως σε ασίστ. Κ πιθανόν να υπάρχει κ άλλη περίπτωση όμως δε θυμάμαι ποτέ δύο παίχτες μας να έχουν διψήφιο αριθμό ριμπάουντ.
Είναι απίστευτο που την τεταρτη περίοδο παίξαμε με Φλιωνη, Σταμάτη, Λιντλ, Ντεκοζι, Σπαφτσακης, Κουζελογλου και Μιλόσεβιτς. Μάλιστα ο Φλιωνης βγήκε 7 λεπτά πριν το τέλος. Ο Σάββας ουσιαστικά αποφάσισε να κλείσει άλλον έναν αγώνα όχι με τα καλύτερα ονόματα αλλά με τους παίχτες που έπαιξαν καλύτερα. Κάτι που είναι σπάνιο για προπονητή κ δείχνει την εμπιστοσύνη του σε κάποιους παίχτες.
Τέλος να προσθέσω πως ι κοουτς μοίρασε τέλεια τον χρόνο με μόνη εξαίρεση τον Σιδηροηλια που δεν έπαιξε κ τον Ντεκοζι που έπαιξε 31 λεπτά όλοι οι άλλοι έπαιξαν από 11 ως 25
Άνετα σε αρκετά ματς ντάμπλ-νταμπλ δύο παικτων μας είχαμε με τους δίδυμους Πύργους ,Σακλεφορντ και Ορτίθ.
Πιο πριν ίσως να υπήρξε ματς με Έντι Στοουκς(κατέβαζε σταθερά πάνω από 10 ριμπαουντ μέσο όρο)και τον Χάρολντ Έλις,επίσης φοβερό σκουπίδιαρη αλά και σκόρερ.
Δεν θυμάμαι Στακ-Γουιλκινσον αν το πέτυχαν, ποτε.,λογικά ναι.
Αν τα ριμπάουντ και τους πόντους του Τάρπλευ τους διαιρούμε με το δύο,τότε αυτό πιάνει; (για 2 double double)
😁
Το έκαναν και πέρυσι τελικά Ντράγκι και Μιλόσεβιτς
Και για την Ιστορία:
2011- Ταπούτος και Τάκερ
2007- Μάσει και Γουίλκινσον
2004- Στακ και Λικχολίτοφ
2003- Γκρατ και Ραίτσεβιτς
2001- Φόρεστ, Φίριτς και Μάρκοβιτς!
2000- Αρλάουκας, Σιγάλας,Μυριούνης!
1997- Ορτίθ και Σάκλεφορντ (3 παιχνίδια)
1996- Αγγελίδης-Έλις και Στόουκς-Έλις
1994- Βίνσεντ-Αγγελίδης και Χίγκινς-Πετσάρσκι και Χίγκινς-Λυπηρίδης
1990- Βράνκοβιτς-Γιαννάκης και Βράνκοβιτς-Σούμποτιτς
1989- Γουίλτζερ-Σούμποτιτς
2/3 δηλαδή και χωρίς αρχείο;;;😊Μου άρεσα για τα δεδομένα μου(έχασα το 3/3 λόγω Μασει κ Λικχολιτοφ,έλα ρε……..)
Ο Λυπηριδης τι μπορεί να έκανε δηλαδη;Παίζει να είναι εκείνο το ματς καριέρας όπου αποκλειστηκαμε από τη συνέχεια στο Κόρατς από μια απίθανη στο Παλέ;
Πω ρε φίλε!
Τι θυμήθηκες!
Τετάρτη Δημοτικού,το ακουγα από το ραδιοφωνακι ανεβασμένος στον πάγκο της κουζίνας…Δεν είχε τηλεοπτική κάλυψη το ματς;Είχε χαλάσει η τιβι;Δεν θυμάμαι!
κλαπ κλαπ κλαπ….
εγώ σου δίνω 4 στα τρία μιας και Ουιλκινσον Στακ πιάνεται διπλό.
Αυτά είναι μόνο για την Α1 από το 1988 και μετά χωρίς το 92-93
τελικά δεν είναι τόσο σπάνιο.
Μεγάλη έρευνα και μπράβο σου. Αυτά είναι μόνο με ριμπάουντ ή και με ασίστ;
Το πως καταφέραμε να έχουμε τρεις σε ένα παιχνίδι δύο χρονιές με ξεπερνάει ειδικά όταν υπάρχει το όνομα Μυριούνης.
Είναι μόνο με ριμπάουντ. Μόνο με ασίστ φυσικά δεν υπάρχει και με Ασίστ και Ριμπάουντ είναι:
2002- Κίνγκ-Μπράγκς
1996- Σιούτης-Στόουκς
1991- Γκάλης-Σέλερς
Οι ασίστ είναι πονεμένη ιστορία για την Ευρώπη, μιας που μέχρι πριν από λίγα χρόνια τις έδιναν μέσα σε πολύ αυστηρά πλαίσια και ακόμα και τώρα δεν είναι 100% όπως στο ΝΒΑ.
όταν το σκεφτόμουν φαντάστηκα πως θα ήταν πιο εύκολο το ασίστ-ριμπάουντ.
Όμως από την μία οι κανόνες στις ασιστ και από την άλλη ότι δεν είχαμε και τόσο χαρισματικούς φερστ πας άσσους το κάνει σπάνιο.
Με το μεγάλο φαβορί του 92-93 τί έγινε; δεν έχεις τα στατς;
Πριν το 93-94 δεν υπάρχουν box scores εκτός από αυτά που έβγαζε το τρίποντο (κι αυτά χωρίς να γράφει τα φάουλ).
Οπότε ότι έχω είναι από εκεί και δεν έχω καθόλου του 92-93.
Οποιος φίλος βέβαια θέλει να προσφέρει τα τρίποντα του της εποχής, θα τα δεχθώ με μεγάλη χαρά
Πρόσθεσα και πριν το 1993-94, οπότε έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα
Εάν είχαμε πάρει τον χατσερ στην θέση του τσαλμερς και τον φλοιντ η τον Γκόρντον του Ρεθύμνου στην θέση του Ντραγκι……
Κι αν δεν είχαμε 8 μπαν εκεί να δεις τι θα γινόταν
Είσαι σωστός. Για να πω την αλήθεια ο Ντραγκι αν παίζει λίγο δεν με χαλάει που είναι στην ομάδα γιατί δίνει ευκολους πόντους. Δεν τον θέλω για βασικό όμως.
Αυτό θα εξαρτηθεί από τον Καμπεριδη κ από την απόδοση του Κουζελογλου. Αν ο Κουζε παίζει σταθερά κ καλά δεν χρειαζόμαστε ούτε Φλοιντ ούτε Γουιγκινς που είχα προτείνει.
Από την άλλη μεριά δεν μου αρέσει καθόλου ο Τσαλμερς κ η αντικατάσταση του θα ωφελήσει την ομάδα.
Ερώτηση : Ο Χατσερ είναι ακόμα ελεύθερος;
Eυτυχώς όχι,έκανε ντεμπούτο στο Αγρίνιο χθες με 1/4 3as.για 6 λάθη.
Για τον Chalmers έχω την ίδια άποψη.
Και τον Χάτσερ θέλαμε αλλά μας απέρριψε στην αρχή του καλοκαιριού και τον Φλόιντ θέλαμε αλλά πήγε αμέσως με στον Προμηθέα, οπότε, εμείς εδώ μπορεί να πετάμε ονόματα, υπάρχει όμως και η πραγματικότητα…
H ουσιαστικά πρώτη συμμετοχή του Σταμάτη με την ομάδα ήταν καθοριστική.
Ειδικά τα τελευταία 7 λεπτά ήταν πάρα πολύ καλός.
Ο Σούλερ δεν ήταν αρνητικός, βοήθησε σε αρκετούς τομείς του παιχνιδιού.-
Πολύ καλή νίκη, ιδίως γιατί κατά διαστήματα όντως παίξαμε καλά και γιατί η ομάδα took care of business στην αντεπίθεση του Προμηθέα.
Δυο-τρια πράγματα που μπορεί να ακούγονται υπεραισιόδοξα, ωστόσο τα αναφέρω περισσότερο ως σημεία που η ομάδα μπορεί να χτίσει, παρά ως συμπερασματα.
Πρωτα απο ολα, η ομάδα έχει κάνει προετοιμασία και οι παίκτες εχουν δουλέψει μαζί. Υπάρχει ηδη μια σχετική κατανόηση μεταξύ τους για τις συνήθειες του καθενός και ικανοποιητικό επίπεδο αλληλοκαλυψεων οταν γίνονται λάθη. Ακομα κι αν η εικόνα κάποιον παικτών δεν είναι καλή σωματικά, το σύνολο μπορεί να παίξει 40′ μπάσκετ, τοσο σωματικά οσο και πνευματικά, κάτι που περσι δεν συνέβαινε ούτε κατα διάνοια.
Μια δεδομένη συνθήκη λόγω μπαν και συμβολαιου Ντραγκι ήταν ως δεν θα φερουμε υψηλού επιπέδου παίκτη. Έτσι ο Καμπεριδης/η διοίκηση αποφάσισε να αντιπαραταξει ποσότητα. Καλοί ή κακοί, υπάρχουν 12 κανονικοί παίκτες στην ομάδα. Σαν αποτέλεσμα, όπως ανέφερε κάποιος σε σχόλιο παραπάνω, ο Καμπεριδης μπορεί να “δει” διαφορετικές προσεγγίσεις μέσα στο παιχνίδι, και να πάει στο τέλος με τους ζεστούς, παρά με τα ονόματα, καθώς ενα κολλημα στο οτι “οι καλοί πρέπει να μπουν στο τελος” θα ήταν, όπως και περσι, καταστροφικό. Παράλληλα ή ποσότητα δίνει την ευκαιρία στους Τσαλμερς, Σουλερ και κυρίως Ντραγκι να ερθουν σε αξιοπρεπή αγωνιστική κατάσταση μέσα απο τα παιχνίδια, σχετικά αναίμακτα και ταυτόχρονα δίνει ευκαιρίες σε παίκτες όπως ο Κουζελογλου και ο Σταμάτης να διεκδικήσουν λεπτά και να βρουν αυτοπεποίθηση.
Ο οποίος Κουζελογλου ειναι παίκτης-κλειδι και μακαρι να συνεχίσει έτσι. Εχει καποια skills κλειδιά, ιδίως οταν οι βασικές επιλογές είναι οι Μιλο και Ντραγκι. Αθλητικότητα, συμπαθητικό σουτακι και δυνατότητα/προθυμία να τρέξει το γήπεδο (=εύκολοι ποντοι). Είναι στην ουσία ο “Αμερικάνος” ψηλός μας. Από τη στιγμή πουνο Σλαφτσακης δεν μπόρεσε να παίξει ποτέ αυτόν τον ρόλο ο Κουζελογλου είναι μεγάλη ευκαιρία για φέτος και για το μέλλον.
Παράλληλα με 5 παιχνίδια σε 20 μέρες το φετινό βάθος θα βοηθήσει.
Ο Φλιωνης συνεχίζει να παίζει με περισσότερο θράσος, μακάρι…
Ο Ντεκοζι παιιζει σαν δαιμονισμένος, δεν ξέρω αν πεισμωσε ή τι ακριβώς έγινε, αλλά για εμένα ο συνδυασμός ηλικίας και σωματικών προσόντων τον κάνει μια ιδανική επιλογή για να αποτελέσει μέρος ενός κορμού για τα επόμενα χρόνια. Και φτάνω εδώ, γιατί μέσα από ολα αυτά που έχει περάσει ο Άρης, ίσως φετος να είναι η ευκαιρία να κρατήσουμε κάποιους παίκτες και να χτίσουμε με μια ομοιογένεια. Φλιωνης, Σταμάτης, Σλαφτσακης, Κουζελογλου δεν ενθουσιαζουν κανεναν, αλλά βάλε σε αυτούς και ένα αντίστοιχο Αγραβάνη και αχνοφαινεται ένα υπόβαθρο αντίστοιχο της εποχής Πρίφτη.
Τέλος πάντων, ξεφεύγω. Το θέμα είναι ότι πέρσι η ομάδα είχε σαφές πρόβλημα ψυχολογίας εκτός από ολα τα άλλα. Νίκες σαν αυτή μπορούν να χτίσουν μομεντουμ και σε ενα πρωτάθλημα τοσο χαοτικό αυτό είναι πολύ σημαντικό.
Eνδιαφέρουσα η ανάλυση, πολλά θα φανούν και στο κρίσιμο ματς με το Λαύριο.
Συμφωνώ ότι έχουμε μια 12άδα τουλάχιστον “κανονικών” παικτών που μπορούν να πάρουν ρόλο και χρόνο, και να κουράσουν τον αντίπαλο, όταν αυτός έχει μικρότερο αριθμητικά ρόστερ.
Η πρόβλεψη μου είναι πως – αν συνεχίσει ο Ντεκόζι σε αυτούς τους ρυθμούς – δε θα τελειώσει την χρονιά σε εμάς.
Έχει buy out;
Η ερώτηση που θα πρέπει να κάνεις είναι θα έχει πληρωθεί μέχρι τότε;
Και δε θα χρειάζεται κιόλας.
Όπως παλιότερα είχε φύγει ο Αθηναίου.
Όπως μπορούν να φύγουν όλοι…
Εννοώ πως αν συνεχίσει να είναι καλός θα κάνουμε τις νίκες μας κ μετά δε θα τον χρειαζόμαστε. Αν ειδικά ανέβει κ κάποιος άλλος ξένος μας τότε θα προσπαθήσουμε να τον διώξουμε μπας κ μας χαρίσει και μερικά μηνιατικα
Καλά κανέναν ξένο δε χρειαζόμαστε αν το πας έτσι, γιατί δε θα πέσει κανείς ( έτσι λέω εγώ ),άσε που υπάρχει και το περιβόητο πρόστιμο αν τελειώσεις τη χρονιά με λιγότερους ξένους, οπότε δεν ξέρω αν έχει νόημα αυτό που λέμε για τον Ντεκόζι που είναι το χαμηλότερο από τα συμβόλαια των ξένων.
Πέρα από αυτό όμως, νομίζω πως όποιος ξένος μας θέλει να φύγει θα φύγει. Δε νομίζω πως θα διώξουμε ή θα κρατήσουμε κάποιον, απλά αν μας δωθεί η ευκαρία θα πούμε κι ευχαριστώ, όπως γίνεται σε όλες τις ομάδες πλέον.
Δεν θυμάμαι ποτε τον Flee on να πηδά στον αέρα
για να κλέψει μπάλα και να φευγει μόνος του να σκοράρει στον αιφνιδιασμό..ΦΤΟΥ,φτου💦💦!!!
Μέχρις στιγμής βλέπω συμβαίνει το μισογεμάτο ποτήρι του Νάιτ: Τσαλμερς και Σουλερ θα ανέβουν γιατί λόγω εγωισμού δεν μπορούν να βλέπουν όλους τους άλλους καλύτερους από του ς ίδιους.Μακαρι δηλαδή.
Συμφωνώ εκτός από το τελευταίο κομμάτι με το υπόβαθρο που θεωρώ λείπουν βασικά κλειδιά εκτός κ αν οι δύο πιτσιρικάδες γίνουν παίχτες Ευρωλίγκας.
Λάθος δικό μου, δεν το διευκρινίσα περαιτέρω για να μην γίνει πιο σεντόνι. Υπόβαθρο εννοώ να υπάρχει ενα μπακαπ σταθερών παικτών από τον έκτο μέχρι τον δέκατο, ο παγκος δηλαδή πάνω-κάτω (φυσικά δεν είναι απόλυτο, αλλάζει αναλογα με τη στελέχωση και την εξέλιξη) που ξέρουμε το πάτωμα τους και ξερουν να παίζουν μαζί, με περίπου προβλεπόμενο κόστος, ώστε να μπορούν να υποστηριχθούν τα moving parts που καλώς ή κακώς είναι οι Αμερικάνοι, χωρίς να χρειάζεται να φτιάχνεται καθε χρονο η ομάδα απο την αρχή. Το να φτιάξουμε μια ομάδα που θα πάει μπροστά (δηλαδή θα είναι εκεί που είναι σήμερα ο Προμηθέας και το Περιστέρι, η ΑΕΚ εχει ξεφύγει) με βάση τους Έλληνες δυστυχώς ειναι μαλλον ανεδαφικό, αν είναι νέοι θα πάνε σε ΠΑΟ/ΑΕΚ/ΟΣΦΠ, αν είναι υψηλότερου επιπέδου θα είναι Μάντζαρης (πρωην μπασκετμπολίστας) ή Αγραβάνης senior (μακριά από μας).
Συγνώμη δε το κατάλαβα έτσι.
Σε αυτή την βάση συμφωνώ.
Το πιο σημαντικό στοιχείο ίσως για αυτό είναι ο ελληνικός αυτός κορμός να έχει ένα κλίμα παρέας αρκετά ανοιχτό μυαλό ώστε κάθε χρόνο να εντάσσει νέα μέλη (ξένοι παίχτες) χωρίς να τους παραγκωνίζει κ μεταδίδοντας το πάθος της ιδέας του Άρη (βλέπε λάβαρα κ.λ.π.)