Ντέρμπι με τα όλα του, ένταση, πάθος και στο τέλος με δίκαιο νικητή, την ομάδα που δεν έχασε ούτε μια στιγμή το προβάδισμα από την αρχή του αγώνα.

4 Παράγοντες

TeamOffEffDefEffPACEeFG%TOV%OREB%FT%
Aris107.297.567.248.515.335.129.9
PAOK111.9123.167.254.724.039.441.5
  • Ο Νότε έκανε επιτέλους το παιχνίδι που περιμέναμε από την αρχή της σεζόν, με καταπληκτική άμυνα και επιτελούς αποτελεσματικότητα στην επίθεση.
  • Ο Σανόγκο ήταν συγκινητικός και γενικά είναι πολύ βελτιωμένος τελευταία. Κοντά στο double double με 12 πόντους και 9 ριμπάουντ και κυρίως με πολύ κρίσιμα ριμπάουντ στο τέλος.
  • Μιλώντας για το τέλος, να μιλήσουμε και για τον άνθρωπο που πήρε την ομάδα στις πλάτες του και την οδήγησε στη νίκη στα τελευταία λεπτά. Ο Χάγκινς, με 10 πόντους στην τελευταία περίοδο και μάλιστα 8 συνεχόμενους – από το 64-62 μέχρι το 74-68 μόνο αυτός σκόραρε, ήταν εκεί όταν τον χρειαζόμασταν περισσότερο, όταν χρειαζόμασταν ένα καθαρό μυαλό και την μπάλα σε σίγουρα χέρια.
  • Πρέπει να είναι το πρώτο παιχνίδι στην καριέρα του που ο Μαργαρίτης δε μας βάζει πάνω από 10 πόντους…
105 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Το ΟΥΛΕΛΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!💛🖤💛
Ο Νοτε έβγαλε τα δικά του λεφτά (σε αντίθεση με κάποιους άλλους).Συμβόλαιο του χρονου στον Σανογκο ,ο άνθρωπος έδωσε (σωστό αυτή τη φορά🤕🤪)πόνο σήμερα.

Last edited 8 months ago by καπετάν Κανένας
dammys

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΛΑΟ ΜΑΣ ,ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΟΟΥΤΣ…
Για μένα σήμερα παίξαμε ώρες ώρες ΑΠΟΚΡΟΥΣΤΙΚΟ μπάσκετ ,ειδικά ο Μήτρου Λογκ ήταν ώρες ώρες απαράδεκτος. Επίσης η σκληρή άμυνα στην πρώτη γραμμή και μετά τρίποντο ή φάουλ από τα μις ματς στη ρακέτα ήταν μη αναστρέψιμη.
ΝΟΤΕ,ΣΑΝΟΓΚΟ και καλά που ξύπνησε ο μόνος που μπορεί να παίξει ορθολογικό μπάσκετ ΧΑΓΚΙΝΣ και κερδίσαμε…
ΜΑΚΑΡΙ να ξεχρεώσουμε και του χρόνου να έχουμε πιο ΚΑΝΟΝΙΚΗ ομάδα σαν του ΠΑΟΚ .Μπράβο στον λαό μας μόνο και μόνο γι αυτόν ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΜΑΣ…
Υ.Γ μακάρι να είχαμε λεφτά να παίρναμε ένα 3-4αρι ακόμα να μην ζούμε αυτές ταχυπαλμίες…
Όταν έλεγα ότι ο Καββαδάς έχει ταβάνι και τζάμπα τον πήραμε κάποιοι δε συμφωνούσαν..

Last edited 8 months ago by dammys
mastodon

Καστρίτη σε έσωσε σήμερα ο Νότε και ο Χάγκινς στην τελευταία περίοδο. Του χρόνου να βρούμε ένα προπονητή που θα κάνει την ομάδα μας να παίζει “κάτι” στην επίθεση. Συγχαρητήρια στον κόσμο που έδειξε ότι είναι πρωταθλητής με την φωνή του και την κόσμια συμπεριφορά του.

tdaris

Έλα δε μπορεί.. Αυτό για τον Καστριτη το γράψεις για να κάνεις ρεκόρ στα ( – ).. Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο..

spire

High Score!

nikos3118

Έχω ένα κακό συνήθειο να θέλω να βρίσκω θετικά στις ήττες και αρνητικά στις νίκες, γιατί θεωρώ ότι είναι εύκολο να παρασυρθείς από μια νίκη και να αρχίσεις την αποθέωση ή την καταστροφολογία και τη μιζέρια μετά από ήττα. Οπότε θα πω ότι αυτό που γράφεις δεν απέχει πολύ από την αλήθεια κι άσε να σου βάζουν μείον αβέρτα. Όντως, στην επίθεση δεν παίζουμε τίποτα, τουλάχιστον τίποτα εξεζητημένο, το χω ξαναγράψει, με Καστριτη μπάσκετ συνεργασιών δε θα δούμε. Από την άλλη, δεύτερη χρονιά σερί έχουμε γενικά σωστές επιλογές στους (Πολύ φθηνους) ξένους, δεύτερη σερί χρονιά έχουμε κάνει νίκες έχοντας πολλές απουσίες, δεύτερη σερί χρονιά, με παίκτες να τραυματίζονται και να πηγαινοέρχονται, η ομάδα έχει ταυτότητα , έστω αυτήν της σκληρής άμυνας και της συνεχούς έντασης και ότι άλλο κάνουμε τέλος πάντων. Δεν είναι δεδομένα όλα αυτά και με τα λίγα που ξέρω δεν είναι και εύκολα. Οπότε το ερώτημα για μένα δεν είναι αν ο Καστριτης δεν είναι καλός για τον Άρη, αλλά αν ο Άρης είναι αρκετά καλός ώστε να δοκιμάσει να πορευτεί με έναν καλύτερο επιθετικά προπονητή. Και η απάντηση κατ’ εμέ είναι όχι. Τουλάχιστον όσο έχουμε μπάτζετ που δε φτάνει ούτε το μισό εκατομμύριο. Δηλαδή να ξέρουμε τι ζητάμε. Αν πιστεύεις ότι κάποιος από τους προπονητές που έχουμε δυνατότητα να πληρώσουμε θα τα πήγαινε ξεκάθαρα καλύτερα, σ ακούω με ενδιαφέρον.

Jiorgy

Ωραία άποψη Νίκο!

nikos3118

Να σαι καλά φίλε μου

spire

Δεν ξέρω αν πιάνεσαι απτό τελευταίο ματς, αλλά ουσιαστικά έπαιζες με σεντερ τον Σανόγκο για όλο το ματς που δεν διακρίνεται επιθετικά γενικότερα. Οπότε και λίγο οι συνεργασίες, λόγω ειδικών συνθηκών, πάνε περίπατο.

Έχεις την 8η καλύτερη επίθεση σύμφωνα με το off rating στο πρωτάθλημα και την 3η στην άμυνα.

Με 500χιλ μπάτζετ το οποίο σίγουρα είναι στα 3-4 χαμηλότερα της κατηγορίας είσαι πλέον σίγουρα στα πλειοφφ, εκτός αν γίνει κάποιο θαύμα, δεν μετράς την κάθε νίκη για να σωθείς και είναι ακόμα Ιανουάριος.

Άρα έχεις μια ομάδα των 500χ που αποδίδει για περισσότερο. Αν δεν πάρει τα εύσημα ο προπονητής για τις επιλογές και το δέσιμό τους, τότε ποιος πρέπει να τα πάρει;

Βλέπω τον Καστρίτη στην Ευρωλίγκα; Μάλλον ποτέ. Αλλά θα μπορούσα να δω τον Καστρίτη στο Eurocup με μια μετριο-κακή ομάδα είτε λέγεται Άρης είτε όχι και πιστεύω ότι αυτή την στιγμή απέχουμε πολύ από αυτό το επίπεδο.

timemaster

Ποτέ δε ξέρεις που μπορεί να φτάσει κάποιος.
Όμως συμφωνώ μαζί σου πως δε τον θεωρώ το μεγαλύτερο προπονητή που πέρασε από εμάς.
Όμως όσο αφορά συνεργασίες και συστήματα υπάρχουν και άλλοι λόγοι που δε μπορούμε να τα έχουμε σε μεγάλο βαθμό.
α. Θέλουν χρόνο, δε γίνεται με 7-8 νέους βασικούς παίχτες κάθε χρόνο να φτιάξεις συνεργασίες ειδικά αν αυτοί είναι άπειροι από Ευρώπη.
β. Χρειάζεσαι 1-2 παίχτες που να μη τα δίνουν όλα στην άμυνα κ να έχουν δυνάμεις για συνεχή κίνηση μακριά από την μπάλα στην επίθεση.
γ. πρέπει να μην έχεις συνεχείς τραυματισμούς κ αλλαγές στο ρόστερ.
δ κ φυσικά να έχεις κάποιους παίχτες που είναι καλοί στην οργάνωση.

nikos3118

Δίκιο και στα τέσσερα έχεις timemaster, απλά για το δ, να πω αυτό που λέγαμε από το καλοκαίρι, ότι με τους παίκτες που επέλεξε ο κόουτς, φάνηκε και τι μπάσκετ ήθελε να (ξανα)παίξει. Και μέχρι τώρα δικαιώνεται, εμένα δε με χαλάει καθόλου, άλλωστε το έχω πει ότι για τη δική μου αισθητική, ωραίο μπάσκετ είναι και ο τρόπος που αμυνομαστε.

timemaster

δε διαφωνώ καθόλου. Ο μόνος παίχτης που ήταν παραφωνία σε αυτό το τρόπο παιχνιδιού είναι ο Καββαδάς άσχετα απόδοσής του. Όμως υποθέτω ο Καστρίτης ήθελε να έχει ένα μπλαν β

nikos3118

Ήθελε να έχει οχτώ με δώδεκα εύκολους και οικονομικούς πόντους από το ζωγραφιστό υποθέτω. Αλλά…

nikos3118

Δε διαφωνούμε κάπου φίλε μου στην ουσία και αν θυμοσουν κάποια σχόλια μου θα ήξερες ότι δεν πιάνομαι από το τελευταίο ματς. Η επιθετική αποτελεσματικότητα της ομάδας δεν έχει καμία σχέση με το αν παίζει μπάσκετ συνεργασιών. Καμία. Εγώ λέω πως ο Καστριτης είναι ένας προπονητής που επιθετικά βασίζεται κυρίως στις ατομικές ενέργειες των καλύτερων παικτών Του, γι αυτό και δίνει τέτοια ελευθερία σε παίκτες τύπου Τολιοπουλου και Νοτε που μπορούν να τα κάνουν μαντάρα η να σου πάρουν έναν αγώνα μόνοι τους. Δεν είπα ότι παίζουμε μόνο αυτό, αλλά κυρίως αυτό παίζουμε, δεν παίζουμε καν με συνέπεια ένα απλό πικενρολ. Αν εσύ βλέπεις κάτι διαφορετικό, σεβαστή η άποψή σου. Δεν είπα ποτέ παρεμπιπτόντως ότι ο κόουτς είναι κακος προπονητής. Αλλά τον έχω χαρακτηρίσει ανεπαρκή επιθετικά για το κάπως υψηλότερο επίπεδο (Και δε μιλώ για Ευρωλίγκα) και επιμένω σε αυτό. Αλλά αυτήν τη στιγμή, εκ του αποτελέσματος, είναι ίσως ο καταλληλότερος.

spire

Νικο δε ξερω αν παρατηρησες στο 2ο δεκαλεπτο αν θυμαμαι καλα, πηγε ο τολιοπουλος μονος του και εχασε τη μπαλα.
Τον εβγαλε εξω και πρεπει να τον εκραζε κανα 2 λεπτο σερι πανω απτο κεφαλι του ηταν με πλατη στο γηπεδο σαν σχολιαροπαιδο. Δε ξερω αν το εδειξε η τηλεοραση εγω απτο γηπεδο το ειδα.
Αντιτιθεται καπως στο “δινει ελευθερια στους παικτες του”. Προφανως και υπαρχει σχεδιο αναλογα με τις συνθηκες του παιχνιδιου που εμεις δεν αντιλαμβανομαστε. Αλλιως μια ατομικη προσπαθεια που δεν βγηκε δεν σηκωνε τετοιο κραξιμο.

Jim Patras

Ναι,έδειξε την αρχή της σκηνής που περιγράφεις.

nikos3118

Θα μου επιτρέψεις να μην το θεωρήσω αυτό επιχείρημα. Με πολύ αγάπη

kp79

Σωστός Νίκο, αλλά αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να συμπληρώσω τα εξής:
Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν ο Καστριτης μπορεί να παίξει μπάσκετ συνεργασιών ή να κοουτσάρει ομάδα πρωταθλητισμού. Ας του δώσουμε 3 εκ. μπάτζετ και έπειτα να τον κρίνουμε. Ο Μπαρτζώκας δηλαδή με τους παίκτες μας τι θα έπαιζε δηλαδή; Οι συνεργασίες εξαρτώνται κυρίως από τον play maker. Με Καουαν 24χρονων και 30χιλ και Χαγκινς 40χιλ να ξέρουμε τι ζητάμε. Ας πάρουμε Μισιτς και Σλούκα και θα δούμε συνεργασίες. Επίσης, κατά την άποψη μου, το σύγχρονο μπάσκετ εξαρτάται από το isolation και τις ικανότητες των γκαρντ. Οπότε θα το ξαναπώ, αν είχαμε τον Mike James και τον Τεόντοσιτς, θα βλέπαμε και συστήματα και ασίστ και από όλα.

nikos3118

Στο κύριο που λες, ότι ας του δώσουμε τρία εκατομμύρια μπατζετ κι ας τον κρίνουμε μετά, δε διαφωνώ. Αλλά θεωρώ ότι ακόμα και με τα χαμηλά μπάτζετ που καλείται να διαχειριστεί, λίγο πολύ δείχνει τι τύπος προπονητή είναι. Οι συνεργασίες εξαρτώνται κυρίως από τους γκαρντ, συμφωνώ, αλλά εξαρτώνται κι από τις επιλογές που κάνει ο εκάστοτε προπονητής, και στον τρόπο που επιτίθεται η ομάδα του και στο πως πλαισιώνει τους δημιουργούς του και και και. Βέβαια πολύ σωστά λες ότι ένα τόσο σφιχτό μπάτζετ σου δένει τα χέρια και είναι πιθανόν να μη βλέπουμε το ταβάνι του κόουτς. Αλλά η συζήτηση ξεκίνησε από τον φίλο που είπε ότι στην επίθεση δεν παίζουμε τίποτα. Και όσο μηδενιστικο κι αν είναι να λέγεται αυτό, με όσα ελαφρυντικά, αλλά και αν, η άποψή μου είναι ότι αυτό δεν απέχει πολύ από την αλήθεια. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είμαστε αποτελεσματικοί. Έτερον εκατερον. Τέλος, μάλλον μπερδεύτηκες, αν είχαμε τον Mike James μόνο συνεργασίες δε θα βλέπαμε, ο τύπος είναι μακράν ο πιο ατομιστης γκαρντ στο υψηλό ευρωπαϊκό επίπεδο.

Last edited 8 months ago by nikos3118
dammys

Τα ίδια λέτε ,τα ίδια λέμε….
Δυστυχώς με 350.000 μπάτζετ ο Κόουτς Κ. πήρε ότι καλύτερο μπορούσε να πάρει με αυτά τα λεφτά..Το μόνο μείον ο Καββαδάς ,γιατί τον πήρε και γιατί δεν τον αξιοποιεί…
Όταν φτιάξουμε μια πιο ΚΑΝΟΝΙΚΗ ομάδα που θα παίζει και μπάσκετ και όχι μόνο κλεφτοπόλεμο τότε θα ζητήσουμε περισσότερα και από τον Κόουτς Κ. αυτό δε σημαίνει ότι μου αρέσει ΠΑΝΤΑ και το μπάσκετ που παίζει η ομάδα μου..
Πιστεύω ότι με αυτή τη νίκη τελειώσαμε για φέτος..Θα βγούμε 8οι πίσω από Αεκ, περιστέρι, κολοσσό, προμηθέα, Πάοκ και τους 2 αιώνιους.Έχουν πιο κανονικές ομάδες. ΕΠΙΤΥΧΙΑ είναι μεγάλη …

vaggelaris

Μια χαρα ειναι ο καστριτης. Με βαση το μπατζετ, το οχι κ τοσο βαθυ ροστερ εχει κανει εξαιρετικη δουλεια. Κ μαλιστα σε ενα υπερβολικα απαιτητικο περιβαλλον οπως αυτο του Αρη οπου ολη η ατμοσφαιρα ειναι πολλες φορες στο κοκκινο κ εμεις οι οπαδοι το βγαζουμε απο τα ματια. Αλλος θ τα ειχε παρατησει. Το μαχητικο του στυλ ταιριαζει στον συλλογο. Θ ηθελα να δοκιμαστει με ποιο ανεβασμενο μπατζετ ωστε ν δουμε που μπορει ν φτασει. Δηλ ποιον καλυτερο ν ειχες? Ποσο θ αντεχε σε τετοιες συνθηκες ο καντζουρης ο παπαθεοδωρου κ οι λοιποι προπονηταραδες??

nikos3118

Δεν είπα το αντίθετο, κακώς απαντάς σ εμένα. Δε διαφωνώ κάπου

Jim Patras

Ευτυχώς μπήκε στην εξίσωση στο φινάλε ο J.Hagins και με προσωπικές ενέργειες έδωσε πολύτιμους πόντους και δεν γκρεμίστηκε ότι έχτιζε η ομάδα σε όλο τον αγώνα κυρίως με JD Notae &Sanogo.
Θεωρώ(όπως είχα γράψει και μετά τον αγώνα με Προμ.) ότι την ώρα που κρίνονται τα ματς ο έμπειρος Αμερικ.είναι απαραίτητο να βρίσκεται στο παρκέ καθώς έχει το προνόμιο να δίνει εύκολους πόντους με επιτυχημένα drive.

aris6emperor

Αρειανάρα!!!

kp79

Ουυυυυυυυυφ!
1. Είναι αδύνατο να νικήσεις ένα αντίπαλο που σουτάρει με 50% στο τρίποντο, χωρίς Γκουντγουιν, Τολιόπουλο, Χορκλερ, Νετζηπογλου, Σχίζα, Καββαδά και Χαγκινς(για 35′).
2. Ο Σανογκο είναι απαραίτητος για οποιαδήποτε ομάδα, παίκτης εργάτης με ψυχή που βάζει τά χέρια του στην φωτιά (και οικονομικός) . Άμυνα μέχρι τελικής πτώσης, ριμπάουντ, σπρώξιμο ξύλο. Τα έβαλε με όλους τους αντιπάλους ψηλούς για 35′.
3. Ακόμη και αν κάνει μόνο άσχημες εμφανίσεις ως το τέλος του πρωταθλήματος, ο Νότε θα μείνει για πάντα στην καρδιά μας με θετικά μόνο συναισθήματα. Σχεδόν μόνος του το πήρε το ματς
4. Ευτυχώς ξύπνησε ο Χαγκινς στο τέλος, ήταν καθοριστικός παράγοντας στην νίκη. Συμφωνώ με jim patras ότι πρέπει πάντα να παίζει στα τελευταία λεπτά
5. Δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι, τα τελευταία 10 χρόνια , ακόμη και μέσα στο Παλέ, ο συμπολίτης στα μεταξύ μας παιχνίδια έχει σχεδόν πάντα τρομερό ποσοστό στα τρίποντα κοντά στο 40-50%, ενώ εμείς συνήθως τα …σπάμε! Γιατί βρε παιδιά;
6. Δεν μου άρεσε το γεγονός ότι στα 15″ και ενώ είχε κριθεί η νίκη, εμείς πετάξαμε την μπάλα από τα 10μ (άσχετα αν μπήκε από τύχη), όμως ο συμπολίτης έκανε επίθεση κανονικά στο 1″ και έβαλε καλάθι. Δεν γνωρίζουν οι παίκτες μας ότι η διαφορά πόντων μπορεί να παίξει ρόλο σε πιθανή ισοβαθμία; Οι δίπλα πως το γνωρίζουν;
7. Οι παίκτες μας παίξανε με…. καρύδια! Παρότι ήμασταν απελπιστικά άστοχοι σε όλο το ματς και ο αντίπαλος είχε 50-60% στο τρίποντο, παίξαμε ουσιαστικά με 7-8 παίκτες ενώ ο αντίπαλος με 12, το πήραμε επειδή παίξαμε καταπληκτική άμυνα και είχαμε συγκέντρωση και προσήλωση στον στόχο. Δεν τα παρατήσαμε ποτέ!
8. Είθε αυτή η νίκη να σηματοδοτήσει την αντεπίθεση της ομάδας στον 2ο γύρο η οποία θα μας φέρει κοντά στην τετράδα… wishful thinking !

dragon_aris

Μια διορθωση στο 2 εχω μονο. Ο Σανογκο δεν τα έβαλε μονο με τους αντιπαλους ψηλους. Τα εβαλε και με τους 12 αντιπαλους. Ηταν παντου στο τελος μαρκαρε τον αντιπαλο p.g!

kp79

Α! Και
9. Από τις λίγες φορές που η διαιτησία δεν έπαιξε ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Λίγα λαθάκια αλλά όχι εξωφθαλμα. Ναιτ, λες να έβγαλα τα κίτρινα γυαλιά;;;;

kp79

10. Τελευταίο και καλύτερο:
μου φαίνεται ότι δημιουργούμε σερί εντός έδρας εναντίον του αχωνευτου προπονητή, ή είναι ιδέα μου;😂😂

καπετάν Κανένας

Για το 6. αν τρολαρεις ,οκ🤪Αν όμως εννοείς τπτ σε σχέση με ισοβαθμία με άλλους που έχουν νικήσει τον Παοκ κ με τι διαφορά το έκαναν,δεν ξέρω να σου πω.
Στο 7:Σε ματς τέτοια ,που διακυβευονται κάτι παραπάνω από δύο βαθμοί,παιζουν ρόλο περα από τα καθιερωμένα και οι απρόβλεπτοι παράγοντες.Δηλαδη μπορεί να έχεις για καλύτερο παίκτη ,κάποιον σαν τον Σανογκο ας πούμε.Και όσο για τους 8 vs 12 η ζωή ειδικά εμάς των μπασκετικων Αρειανών είναι γεμάτη από ματς όπου με κλειστό ροτεισον παίρναμε σπουδαίες νίκες.Δεν θυμαμαι ίσως μόνο το 97 να έχουμε το απόλυτο βάθος στον πάγκο…Τελος,ναι ,φάνηκε πως έγινε σωστή προετοιμασία,ειδικά στο ψυχολογικό κομμάτι.Τραυματισμοι της τελευταίας στιγμής πριν από ντέρμπι είναι δικοπα μαχαιρια- σε μας σήμερα μας βγήκε γιατί τσίμπησε την ευκαιρία ο Σανογκο να βγει μπροστά.Ειναι παίκτης σίδερο ,δεν θα κάτσει να έχει δεύτερες σκέψεις όταν θα κληθεί να πέσει στη φωτιά.Οχι καμικάζι.Κομαντο είναι.SEALs(ρε φοβάμαι ότι θα τελειώσει η χρονιά με κάναν ανάπηρο εξαιτίας του ,ρε…………..
👉💨💥💥💥💥😵

Last edited 8 months ago by καπετάν Κανένας
stepap

Σε τριπλή ισοβαθμία μετράνε κ οι διαφορές αν έχουν όλοι τις ίδιες νίκες.

καπετάν Κανένας

👍

kp79

Μα φυσικά μιλάω για ισοβαθμία μεταξύ 3,4 ή 5 ομάδων. Όλα θα κριθούν στην + /- μια νίκη . Κοντά είμαστε όλοι και δεν νομίζω να ξεμακρυνει κάποιος πλην Περιστερίου

καπετάν Κανένας

👍

vaggelaris

Ειναι φοβερη μερα σημερα κ δε θελω ν σε κακοκαρδισω. Τετραδα δε μπαινεις. Περιστερι,Αεκ, κολοσσος εχουν το πανω χερι. Εμεις θ παιξουμε πιστευω στο 6-8. Μη περνουμε αερα παλι. Ας χαρουμε το σημερινο(και λιγο παραπανω λογω παοκ)αλλα πρεπει ν δυνατο ντεμαραζ για ν χτυπησουμε πενταδα….

kp79

Προσπαθώ να είμαι αντικειμενικός και όχι ενθουσιώδης, δηλαδή μετά από νίκη να μιλάω για πρωτάθλημα και μετά από ήττα για υποβιβασμό.
Στον δεύτερο γύρο έχουμε ΑΕΚ Περιστέρι Προμηθέα εντός έδρας και μόνο τον κολοσσό εκτός. Αν κερδίσουμε αυτά τα ματς που είναι στα μέτρα μας και όχι κάτι ακατόρθωτο, θα χτυπήσουμε 4-5η θέση. Αν τα χάσουμε πάμε για 7η 8η. Οπότε δεν θεωρώ κάτι εξωπραγματικό την 4-5η θέση, βλέποντας τη δυνατότητα της ομάδας μας και τις αντίστοιχες δυνατότητες των υπολοίπων

dorian gray

Kαι 6οι να βγούμε, είναι πρόοδος.-

vaggelaris

Πολυ δυσκολα κ τα 3 με ομαδες που ειναι πιο γεματες απο εμας κ πιο εμπειρες. Οποτε θελει πολυ προσπαθεια για ν τα παρουμε. Κ βεβαια χωρις απουσιες. Κ εκτος αυτου υπαρχουν κ πολυ δυσκολα ματς με απολλωνα,καρδιτσα,λαυριο κ κολοσσο εκτος. Αρα δεν αρκει μονο το παλε. Τολμω προβλεψη για εμας. 6-8 στην καλυτερη.

Ή είσαι εξολοθρευτής ή δεν είσαι! 🙂
Πάντως αυτό που λέγατε εδώ μέσα ότι μπορεί να μαρκάρει όλες τις θέσεις το είδα και το ευχαριστήθηκα! Γι΄αυτό και του βγήκε του Καστρίτη το σχήμα με τους 3 ψηλούς στο τέλος.

Jim Patras

Kaptsik, προχθές έγραψα (εάν δεν το διάβασες) για εσένα στο άρθρο “τελικό ντου για το sold out”.

Τζιμ,μολις είπε στην ΕΡΤ ο Βαγγέλης ο γνωστός ,ότι αμφισβητείται ο Σακουρ στο Περιστέρι κ ο Σπανούλης ψάχνει τον αντικαταστάτη του.

kaptsik

Σε ευχαριστώ πολύ Τζιμ για τις ευχές! Τίποτα δε σου ξεφεύγει ρε μπαγασα! 🙂

Jim Patras

Ε,είναι μικρή ανταπόδοση της αποκάλυψης που έκανες προ 3ετιας και είχα δεσμευτεί ότι δε θα μένει αναξιοποίητη.

Κίνηση ματ από το πουθενά.Απεδωσε αμεσως στην πρώτη άμυνα,στο 3.13″

Last edited 8 months ago by καπετάν Κανένας
vaggelaris

Ισοβαθμια με παοκ δεν παιζει. Ξεχασες ποσο χασαμε εκει? Τι 7 τι 10 ποντοι σημερα???

Αυτό κατάλαβα αρχικά κ εγώ ,αλλά εννοούσε η διαφορά μας σε σχέση με άλλους αντιπάλους στην περίπτωση που παίξει σενάριο ισοβαθμίας κ βάλουμε κάτω αν και με πόσους πόντους νικήσαμε τον Παοκ.Σωστα δεν κατάλαβα βρε παιδιά;;;😬😮‍💨🤯😮‍💨

stepap

Notte ξεχρέωσε την υπομονή που έκανε ο καστρίτης έναν ολόκληρο γύρο.
Λίγες οι λανθασμένες επιλογές που έκανε. Ηταν ο κύριος λόγος του προηγούμασταν το παιχνίδι μαζί με το πουλεν μου τον σανογκο.

Τα αμυντικά ριμπάουντ που χανουμε, στα τελευταία παιχνίδια , μας έχουν στοιχίσει. Το ίδιο παραλίγο να συμβεί και σήμερα . Πρέπει να αλλάξει κάτι σε αυτόν τον τομέα

Last edited 8 months ago by stepap
nikos3118

Δυστυχώς δεν μπορούν να αλλάξουν πολλά. Η Περιφέρεια μας είναι ίσως η κοντύτερη του πρωταθλήματος και ριμπάουντ δεν παίρνουν μόνο οι ψηλοί

gerorge

Μπορει να μην είναι αποτελεσματικο το mid range σε βαθος σεζον,αλλα κακα τα ψεματα αν εχεις παικτη να μπορει να τα βαλει,ειναι αρκετα χρησιμο οταν απλως χρειαζεσαι καλαθι ο,τι κι αν ειναι αυτο.Το πρωτο φαινεται με τις επιλογες του Νοτε στα περισσοτερα παιχνιδια ως σημερα,και το δευτερο φανηκε με τον Χαγκινς στο τελος που εδειξε μια αλλη πλευρα του

Πολυ μεγαλη εμφανιση απο Σανογκο,ειναι τρομερο το πως παιζει εξισου καλη αμυνα χαμηλα και ψηλα,ειδικα οταν δεν κανει και χαζα φαουλ

Επισης με φαινεται απιστευτο το οτι δεν επαιξε καλα ο Μαργαριτης εναντιον μας.Τοσα χρονια ηταν η σταθερα τους που ηξερες οτι με καποιο τροπο θα επηρεασει το ματς.Επρεπε να φτασει τα 40 βεβαια για να γινει αυτο

Kostaris16

Μπονα Νοτε….

Sam Vincent

Σανογκάρα !!! Υπέροχη νίκη. Μπράβο σε όλο το team. Υ.Γ. Με 350 Χιλ. μόνο run n gun , άμυνα και ξύλο μπορείς να παίξεις.

timemaster

νίκη και όλα καλά.
Θεωρώ πως η απουσία Καβαδά μας βοήθησε όσο αφορά τον ρυθμό και την πίεση όμως ειδικά ο κακός φέτος Καβαδάς. Όμως τα φάουλ του Γκουντγουιν ήταν θεωρώ ο παράγοντας που δε μας έδωσαν μία πιο εύκολη νίκη. Τρομερός ο Σανόγκο όμως χρειάζεται ακόμα ένας για τα ριμπάουντ.
Έκπληξη μου έκανε που στο τέλος παίξαμε και με τους τρεις ψηλούς μας σε ένα σημείο όπου το λογικό ήταν να έχουμε όσο περισσότερους γκαρντ γίνεται για την πίεση του ΠΑΟΚ.
Όσο αφορά την επίθεση χρειαζόμαστε τους εύκολους πόντους που βγαίνουν από κλεψίματα σήμερα είχαμε 24 τέτοιους πόντους και αυτό μας έδωσε την νίκη. Μερικοί μάλιστα από κλέψιμο σε ένας με έναν στο κέντρο του γηπέδου.
Αν έμπαιναν και τα ελέυθερα τρίποντα, 3 όχι περισσότερα, θα ανοίγαμε ακόμα περισσότερο την διαφορά αλλά και τους χώρους.
Όμως ευτυχώς σήμερα βρήκαμε τον Νότε και τον Χάγκινς να ευστοχούν στο iso και να παίρνουν την ομάδα στην πλάτη τους με ατομικές προσπάθειες αρκετού ρίσκου.

Από άποψη στατιστικών μου έκανε αντύπωση πως ο Νοτε δεν έκανε ούτε ένα λάθος σε 31 λεπτά ενώ στα λεπτά που δεν έπαιξε ήμασταν στο -18, Ενώ ο Χόρχλερ έπαιξε 37 λεπτά.
Τέλος να πω πως για εμένα ο αδύναμος κρίκος δεν ήταν τόσο ο Μήτρουλονγκ αλλά ο Σχίζας. Έκανε 4 πολύ άσχημα φάουλ , η άμυνά του ήταν ανήπαρκτη και κατάφερε να φάει τάπα και στα δύο σουτ που έκανε.

Υ.Γ. Καιρό είχα να δω από εμάς σύστημα στο τέλος επίθεσης μετά από ταιμ άουτ που να βγαίνει όπως σχεδιάστηκε.

Jiorgy

Για το Υ.Γ.: Δεν ξέρω αν βγήκε όπως σχεδιάστηκε (γιατί δεν ξέρω τι σχεδιάστηκε) αλλά τουλάχιστον ήταν ένα καθόλα λογικό και επιτυχημένο σχέδιο (και όχι όπως στο παρελθόν που ή έμενε η μπάλα στα χέρια, ή κάναμε λάθος ή κάναμε σουτ απελπισίας, ελλείψει χρόνο,υ στο γάμο του Καραγκιόζη).

timemaster

Στο σχόλιασμο από το παρκέ είπαν πως το σύστημα ήταν η μπάλα να καταλήξει στον Νοτε και εφόσον ο Νοτε ήταν ο παίχτης που έκανε την επαναφορά θεωρώ πως πρέπει να ήταν αυτό που είδαμε.

Sam Vincent

Συμφωνώ σε όλα. Νομίζω πως στο τέλος έβαλε και τους τρεις ψηλούς για να ελέγξουμε τα ριμπς (μας πήραν ενα επιθετικό) . Νομίζω πως ο κοουτς Κ. πρεπει να επικεντρωθεί στο πως ο Γκουντγουιν θα μένει περισσότερο χρόνο εντός των παιχνιδιών. Ο Νότε μέχρι χτες σκόραρε αλλά με πολλά σουτ και πολλά λάθη . Η χτεσινή εμφάνιση όταν γιαυτον τεράστια υπέρβαση .

timemaster

Τα φάουλ του μου θυμίζουν τον Ουάιτ στις αρχές του.
Είναι πραγματικά λάθη προσαρμογής στην Α1. Θεωρώ πως και αυτός και ο Χορχλερ θα είναι πολύ καλύτεροι του χρόνου.

Sam Vincent

Ο Νότε πριν έρθει στην ομάδα (απο βιντεακια στο youtube) ήταν ότι ακριβώς βλέπαμε στις αρχές του πρωταθλήματος : πολλές προσπάθειες , αστοχία και πολλά λάθη . Στο καλύτερο περσινό του παιχνίδι είχε κάπου 25 πόντους αλλά με πάρα πολλά σουτ και χαμηλά ποσοστά . Η βελτίωση είναι μεγάλη και τα cretids στον κόουτς . Ετσι βελτιώθηκε και ο Κάουαν πέρσι .

Sam Vincent

Και ο Οκάρο είχε θέμα , ειδικά στην αρχή αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό .

Nick the Greek

Μπράβο σε παικτες και προπονητές.
Νέα της τελευταίας ώρας, ο Τζουστον ήταν στο Παλέ και δήλωσε ότι αγαπάει την ομάδα, το Περιστέρι παιρνει Χάμερ και τον αφήνει ελευθερο.
Μήτρου Λονγκ Έλληνας και Τζουστον στο 4-5?

kp79

Ισχύει πραγματικά ή μας τρολαρεις; Όντως ήταν στο Παλέ, αλλά υπέθεσα για άλλους λόγους…
Με τζουστον Γκουντγουιν και Σανογκο στους ψηλούς, θα έχει show time !

Jim Patras

Για την επόμενη σεζόν βέβαια μπορούμε να μιλήσουμε αποκλειστικά καθώς δεν επιτρέπονται μετακινήσεις Αμερικ.εντός basket league.

Εγώ το είδα τώρα το σχόλιο ,αφού άκουσα πρωτα τα αθλητικά της ΕΡΤ με τον μεγάλο Βαγγέλη-“Αφυγραντήρα”-Ιωαννου,να το λέει.!🤭

kp79

Πράγματι έτσι είναι, το είχα ξεχάσει. Ωραίο το όνειρο και ας διήρκεσε μόνο 10 λεπτά!

J J Anderson

Έτσι γράφουν τα διάφορα σάιτ ότι τον αποδεσμεύει το περιστέρι και φέρνει Χάμερ το θέμα πόσους ξένους θα έχουμε; Πόσο υπαρκτό είναι ο μητρουλονγκ να πάρει ελληνικό διαβατήριο;

CPH

Εντωμεταξύ κάποια στιγμή που είχε αργήσει να πληρωθεί δεν κατέβηκε σε έναν αγώνα… νομίζω με Λαύριο εκτός:P

Παρόλα αυτά, θα ήταν όντως μια σούπερ επιλογή.
Ας ελπισουμε να κρατήσουμε κάποιους παίχτες της φετινής ομάδας και να παμε για ακομα καλύτερα πράγματα του χρόνου!

καπετάν Κανένας

Με Ολυμπιακό,εκτός αν θυμάμαι σωστά.

stepap

Τριάρι θέλουμε όχι σεντερ

ellis 1982

Έχουμε τριάρι,τεσσαρι,πενταρι,τον λένε Ισμαέλ σανογκο και θα πήγαινα στον πόλεμο μαζί του, όχι σαν κάτι άλλους, χτύπησα στο γαστροκνημιο και αχ καλέ…

Last edited 8 months ago by ellis 1982
stepap

Super ο σανογκο, παίζει 4 θέσεις στην άμυνα. Στην επίθεση όμως δεν κάνει για το 3.
Εκεί θέλουμε έναν Έλληνα για να παίρνει ριμπάουντ κ να σουτάρει από τις γωνίες αλλά με τον τρόπο που παίζουμε πρέπει να είναι κ γρήγορος κ καλός αμυντικός οπότε γι’αυτό πήραμε ένα δυάρι κ το βαφτίσαμε δυαροτριάρι. Τον Πακ.

Το έχω ξαναγράψει, όταν βρεθούν λεφτά , θα μας ξαναστείλει ο ΠΑΟ τον Λευτέρη πίσω που κ ριμπάουντ παίρνει κ μακρινό σουτ έχει κ μεγάλα χέρια για να παίξει άμυνα σε ψηλότερους αντιπάλους στη θέση 3.

ellis 1982

Εντάξει προφανώς συμφωνώ μαζί σου απλά υπάρχουν στιγμές στο ματς που ο σανογκο εξυπηρετεί την θέση 3 όπως στα τελευταία λεπτά σήμερα

ellis 1982

Όσο για το παιχνίδι, λίγο πολύ τα είπατε παιδιά, κατάθεση ψυχής από νοτε,σανογκο,καθοριστικός ο χαγκινς που ήταν για 35 λεπτά άφαντος, συγχαρητήρια στην ομάδα και στον κόσμο,για άλλη μια φορά συγκλονιστικός

kp79

Του χρόνου ο Αρβανίτης θα αυξήσει και άλλα 50χιλ το μπάτζετ και θα πάρουμε Χαντς, Τζουστον και Καουαν…τι, όχι;ς

nikos3118

Ρε τον Αρβανίτη ρεύμα που έχει ακόμα ε; Κάνεις ένα χαβαλεδακι χρησιμοποιώντας τ όνομα του και μαζεύεις τέσσερα μείον. Παιδιά, εσείς οι υποστηρικτές του, αν ξέρετε τίποτα για την περιβόητη συνέντευξη Τύπου ή για το που βρίσκονται τα χρέη, ενημερώστε μας κι εμάς, γιατί ο δικός σας, ξέρετε, αυτός που είναι διοίκηση πρωτοδικείου και οφείλει μα ενημερώνει, έχει ν ακουστεί καιρό. Μόνο τις ανακοινώσεις για τη διαιτησία γράφει.

kp79

Πραγματικά κάνω κανένα κανένα αστειάκι που & που για την διοίκηση και απορώ πως κάποιοι ενοχλούνται τόσο.!
Τουλάχιστον, όπως και κάθε “άτομο” στην φυσική, είμαι ουδέτερα φορτισμένος (+4-4=0)😁😁

nikos3118

Να ξες σου έβαλα το τέταρτο συν για να σε φέρω στα ισα😂😂😂😂😂😂

kp79

🤣🤣

giorgio80

Τα χρέη, σύμφωνα με τα όσα έχει πει ο Γκάτζιος, είναι κάτω από 1 εκατομμύριο όσον αφορά τους τρίτους και γύρω στα 2-2,5 εκατομμύρια στο Δημόσιο.

kp79

Δηλαδή, σύμφωνα με τα λεγόμενα, προπερσι ήταν 4,5-5 εκ. και φέτος 3-3,5 εκ; Ρίξαμε τα χρέη 1,5 εκ. σε 2 χρόνια; Δεν το λες και λίγο, αν σκεφτείς και τα λιγοστά έσοδα λόγω COVID.
Βέβαια όλοι εικασίες κάνουμε, αφού κανείς δεν μας ενημερώνει επίσημα

vaggelaris

Τα χρεη ομως του δημοσιου ειναι μεγαλος βραχνας για αυτο και περιμενουν μπας κ βγει καμια ευνοικη ρυθμιση με πολλες δοσεις. Ισως μας σωσουν οι εκλογες. Μη ξεχναμε οτι απο εκει κρινεται κ η ενημεροτητα…

giorgio80

Εντάξει δεν το λες ακριβώς επίσημη ενημέρωση καθότι μιλάμε για μια απλή διαδικτυακή εκπομπή για το μπάσκετ αλλά ο Γκάτζιος είναι εκπρόσωπος τύπου οπότε σίγουρα κάτι παραπάνω θα γνωρίζει.

nikos3118

Φίλε μου, προσωπική εκτίμηση, αυτό είναι αδύνατον. Αν τα χρέη είχαν πέσει τόσο πολύ, όχι συνέντευξη Τύπου, μέχρι και φειγ βολάν θα μοιραζαμε.

vaggelaris

Θ μιλησω μονο για το αγωνιστικο. Δε θ μπω στη διαδικασια της διαιτησιας. Ο Αρης για ενα ακομη ματς ηταν αστοχος απο πολυ βασικα στελεχη(τολιο,χαγκινς,χοκλερ). Αυτοι που κρατουσαν τον Αρη στο ματς ηταν οι εκπληκτικοι σημερα νοτε κ σανογκο. Ειδικα ο σανογκο εκανε απιστευτο ματς(ισως το καλυτερο του). Ο νοτε εκανε το πιο μεστο κ σοβαρο ματς απο τοτε που ηρθε. Οι αλλοι κοντοι μας εβγαλαν την ψυχη. Ο χαγκινς στο τελος οντως πηρε την ομαδα πανω του αλλα στο υπολοιπο ματς ηταν κακος οπως κ ο τολιοπουλος. Ο χοκλερ συνεχιζει ν βουλιαζει. Ενω σχιζας κ νετζηπογλου λιγα πραγματα. Ο παοκ ηταν αυτο ακριβως πιυ περιμενα. Παραλιγο ν χαναμε απο την περιφερεια του. Δε ξερω τι προβλημα εχει ο καββαδας κ ποτε θ ξαναπαιξει αλλα κακα τα ψεματα μονο με σανογκο κ γκουντγουιν δε βγαινει η φροντ λαιν. Πολυ σημαντικη νικη κυριως για ψυχολογικους. Θα ηταν μεγαλο ξενερωμα για ολους μας ν χαναμε σημερα σε τετοια ατμοσφαιρα. Το ειχε αναγκη η ομαδα. Ελπιζω ν αλλαξει η εικονα μας κ στη συνεχεια…

Σχίζας και Νεντζηπογλου άφαντοι ,όχι απλά λίγα πράγματα.Οσο για να έρθει άλλος Έλληνας ξένος,μας επιτρέπεται η όχι;Ρωτώ μην έχουμε απαγορευτικο…

Δε μπορουμε. Δεν εχουμε ενημεροτητα λογω χρεων στο δημοσιο. Οποτε κανουμε το σταυρο μας ν μην εχουμε τραυματισμους. Η ομαδα δε τ εχει λυσει ολα τα θεματα της οποτε ας μην εχουν καποιοι υπερβολικες απαιτησεις για μεταγραφες η για τετραδες κ κυπελλα….

Babis cool

4 ουίσκι έχω πιει και ακόμη βραχνιασμενος είμαι!
Καλά τα είπατε οι περισσότεροι…
Εντάξει δεν νομίζω ότι κινδυνεψαμε σε κανένα σημείο του αγώνα!
Και επειδή είμαι και στιχουργός μας το αφιερώνω:
Άρη Άρη εσύ είσαι το καμάρι
Άρη Άρη ομάδα ξακουστή
Όλους ξέρω μπορείς να τους κερδίσεις
Όμως πρώτα μας βγάζεις την ψυχή!!!

😆✌️👏👏👏👏👏👏

nikos3118

Μπάμπη έκλαψα ρε 😂😂😂😂😂

dorian gray

Αν είναι να κρατήσουμε 1 από τους 6 ξένους για του χρόνου, προσωπικά θα ήθελα τον Νότε.
Αγωνιώδης μεν, η πιο εύκολη δε νίκη του Άρεως στο classico τα τελευταία χρόνια.
Και 2o σερί sold out, τη στιγμή που το προηγούμενο το έκανε η ΚΑΕ στις 4 Οκτωβρίου 2016!
Τι άλλο να ζητήσει κανείς;
υ.γ. (άσχετο) Όλοι Χαριλάου την Τετάρτη!

Last edited 8 months ago by dorian gray
stepap

Γκουντγουιν χαγκινς δεν βρίσκεις ευκολα σε αυτά τα λεφτά.
Νότε να φαν κ οι κότε……..ς

vaggelaris

Εγω νομιζω κ χαγκινς βρισκεις. Νομιζω ο γκουντγουιν ειναι το πραγματικο λαχειο της χρονιας μαζι με σανογκο. Τετοιοι κοντοι γενικα υπαρχουν πολλοι σε κολλεγια, g league κ αλλα πρωταθληματα. Οι ψηλοι ειναι δυσευρετοι…

Jim Patras

Ναι,αλλά έχει πολλά στοιχεία που θες από έναν p.g.,για εμένα έχει όλο το πακέτο και σε οικονομική συσκευασία μάλιστα.
Επιπλέον σε αυτό που αναφέρεις,εάν έρθει από κολλέγιο θα χάσεις τα 2/3 της σεζόν μέχρι να προσαρμοστεί και μόλις θα ετοιμάζεσαι να γευτείς το προϊόν θα έχει πια ολοκληρωθεί η σεζόν και θα ταξιδεύει για άλλα μέρη.Στον αντίποδα ο J.Hagins,είχε στόχο να βρεθεί σε μια ομαδα όπως ΑΡΗΣ και εκτιμώ ότι θα ανανέωνε τη συνεργασία του εφ’οσον υπάρχει καλό κλίμα με το επιτελείο και με μικρή αύξηση αποδοχών.Ξερει την ευρωπαϊκή πραγματικότητα,γνωρίζει το ταβάνι του και δε θα μπει σε διαδικασία να κυνηγήσει χίμαιρες όταν του δίνεται η δυνατότητα να ηγηθεί ενός brand όπως ο ΑΡΗΣ.

nikos3118

Συμφωνώ, εγώ θα κρατούσα και Χαγκινς αν υπήρχε δυνατότητα. Ο πως και Γκουντγουιν, το παιδί είναι ακατέργαστο διαμάντι. Λογικά όμως θα έχει καλές προτάσεις ο δεύτερος

Last edited 8 months ago by nikos3118
dragon_aris

Χαγκινς και Σανογκο εκτιμω και εγω οτι μπορούμε να κρατήσουμε. Επιτέλους ηρθε η ωρα να χτισουμε κατι μη ψάχνουμε παλι για 6 ξενους το καλοκαίρι.
Ο Γκουντγουιν λογικα θα εχει προτάσεις πολλες και είναι πιο δύσκολο να μεινει εκτιμώ. Οι αλλοι 2 περνανε πιο απαρατήρητοι απο, νουμερα και ισως δεν πεσουν σαν κορακια να τους πάρουν.
Π.χ παράδειγμα που η στατιστική λεει ψέμματα: Σανογκο στο ματς με παοκ ειχε μόνο 1 κλεψιμο σύμφωνα με τη στατιστικη.

nikos3118

Έτσι είναι. Η στατιστική δε λέει ψέματα, απλά πολλές φορές δε λέει όλην την αλήθεια. Και το έχω ξαναγράψει ότι τα στατιστικά μας στην Ευρώπη κι ακόμα περισσότερο στην Ελλάδα είναι για τ ανάθεμα. Για παράδειγμα ένα στατιστικό που θα είχε αξία, θα ήταν το ποσοστό των παικτών όταν τους μαρκάρει ο Σανογκο συγκριτικά με τον μέσο όρο τους. Αλλά εδώ κρίνουμε παίκτες ακόμα με βάση το PIR, τι να λέμε τώρα. Στα υπόλοιπα συμφωνώ, εμένα δε θα με πείραζε καθόλου να κρατήσουμε και Νοτε και Χορχλερ. Πρώτον επειδή ο πως λες πρέπει να χτίσουμε και δεύτερον μπορούμε να προσδοκούμε σε βελτίωση τους. Υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι δε θα κάνουν κανένα τρελό κλείσιμο στο πρωτάθλημα ανεβάζοντας το κασέ τους.

dragon_aris

Ο Νοτε λογικα καποτε θα παιξει μεγαλο μπασκετ.Χρειαζεται απλα να ωριμάσει. Και φατσικα να τον δεις μοιάζει με 15 χρόνων το παιδι σαν να ηρθε απο λυκειο και οχι απο κολλεγιο!Προβλεπω σε 3-4 χρονια να παιζει καλο μπασκετ.

gkanton

Η νίκη αυτή έχει μεγάλη σημασία για πολλούς λόγους που όλοι τους ξέρουμε. Δεν πρέπει όμως να συγκαλύπτει τις αδυναμίες μας, αλλά να είναι ( όπως και οι ήττες) οδηγός για βελτίωση. Η νίκη ήρθε από την καλή άμυνα και τον επιθετικό οίστρο του Νότε και του Χάγκινς στο τέλος. Επίσης από το ότι σε κύρια σημεία του παιχνιδιού οι παίχτες του ΠΑΟΚ πελάγωναν, ειδικά όταν πλησίαζαν στο καλάθι. Ήταν όμως στιγμές που παίζαμε κυριολεκτικά μπάσκετ αλάνας ειδικά όταν έπαιρνε τη μπάλα ο Μήτρου-Λόγκ που δεν άλλαζε πάσα. Απέναντι σε ομάδες μέτριες που παίζουν μεθοδικά και δεν έχουν να χάσουν και τίποτα, οπότε δεν σαστίζουν στα κρίσιμα ( βλέπε Κολοσσός) θα έχουμε πάλι προβλήματα. Είναι σημαντικό που ο Νότε τράβηξε το σκορ, αλλά πρέπει να προβληματίζει η στασιμότητα του Νετζήπογλου και η μη συμμετοχή στην επίθεση του Χόκλερ που πρέπει να είναι ανα πάσα στιγμή έτοιμοι, κυρίως ο Χόκλερ, να προσφέρουν στην επίθεση , ειδικά αν οι Τολιόπουλος και Νότε δεν τραβάνε. Να μάθουμε να αξιοποιούμε επίσης καλύτερα στην επίθεση τους ψηλούς μας. Πάντως φαίνεται το πόσο καλός παίχτης είναι ο Χάγκινς που στο πιο κρίσιμο μέρος του παιχνιδιού πήρε το ματς πάνω του.
Υ. η ιστοσελίδα aris.re μας θύμισε πριν λίγες μέρες τον αγώνα της ομάδας με την Καρρέρα Βενέτσια . Για όσους θυμούνται εκεί είδαμε τον μεγάλο Σπένσερ Χέυγουντ. Εμείς οι πιο παλιοί είχαμε την τύχη να απολαύσουμε πραγματικά μεγάλους Αμερικανούς παίχτες όπως τον Χέυγουντ ή τον Λάρυ Ράιτ της Μπάνκο Ρόμα και πάνω από όλους τον τεράστιο Μπομπ Μάκαντου.

nikos3118

Ολοσωστος φίλε μου. Συμφωνώ και με το πνεύμα του σχολίου σου και με τα όσα αναφέρεις. Εμένα να σου πω μου έκανε εντύπωση η τρικυμία του ΠΑΟΚ ανά διαστήματα. Συνήθως έρχεται πνευματικά έτοιμος στο Παλε. Σε αντίθεση μ εμάς εκεί μέσα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η εξαιρετική μας άμυνα δεν ήταν η αιτία. Και πάλι, δεν το περίμενα.

Last edited 8 months ago by nikos3118
Dom

Λαρυ Ράιτ.. Το 83 δεν ηταν; παιχταρα.. Εκείνη τη χρονιά νομίζω πήραν και το πρωταθλητριων με την μπαρτσελονα στον τελικό. Πρέπει να ήταν και ο πρώτος τελικός που έδειξε απευθείας η ερτ. Τώρα που έλεγες για Αμερικανούς παιχταράδες παντως μου θύμισες τον τερι. Έπαιζε σε μια ισραηλινή και κάναμε ένα φιλικό με αυτούς στην μικρα και μας είχε βάλει 38 πόντους. Νομίζω το 84 ή 85. Είχαμε πάθει όλοι πλάκα, λέγαμε τι παίχτης είναι αυτός, να τον πάρουμε κτλ. Τότε δεν είχαμε δυνατότητα να δούμε και πολλούς παίχτες οπότε κολλήσαμε με αυτόν. Και την επόμενη χρονιά καταλήξαμε σε τριάδα τερι, σέλφερ και βρομαν και με πολύ κόπο νομίζω κόψαμε αυτόν. Τι να απέγινε μετά άραγε;

Dom

Σέφλερ, οχι σέλφερ. Τον εκσυγχρονισα λίγο τον άνθρωπο..

gkanton

O Λάρι Ράιτ έπαιζε στην ιταλική Μπάνκο ντι Ρόμα μαζί με ένα δίμετρο σέντερ τον Κλάρενς Κι . Δίμετρο αλλά τέρας. Η μάχη Γκάλη – Ράιτ στο Αλεξάνδρειο επική. Ο Γκάλης όταν είχε απέναντί του τέτοιους παίχτες που ερχόταν από το ΝΒΑ αφήνιαζε. Η Ρόμα θυμάμαι είχε φτάσει μέχρι τελικό ( δεν θυμάμαι αν το πήρε) στο Κόρατς ή στο Κυπελλούχων. Όντως πήγαμε με Σέφλερ 2,08 και Βρόμαν 2,10, αλλά αποκλειστήκαμε από τη Λιμόζ και δεν μπήκαμε στην τελική οχτάδα του Πρωταθλητριών. Τότε, που δεν μπορούσες να έχεις ξένους στο Πρωτάθλημα, αλλά μόνο στην Ευρώπη, είχες τεράστιο μειονέκτημα απέναντι στους άλλους. Έτσι έπαιρνες λαχεία από τα κολλέγια κι ότι βγει, είτε όπως εμείς τότε καλούς αλλά τους χρυσοπλήρωνες . Ρίσκο που δεν μας βγήκε και την πατήσαμε ( οικονομικά πάντα) Όσο για τον Τέρι ( 2,08) νομίζω ότι παρέμεινε στο Ισραήλ.

Dom

Άστα να πάνε..

Dom

Θενκς για το λινκ.

Dom

Είχε μαλλιασει η γλώσσα του Ιωαννιδη για το ντεζαβαντάζ που είχαμε με τους ξένους απέναντι στις άλλες ευρωπαϊκές ομάδες. Έτσι είναι, η καλή εοκ μας βοηθούσε όποτε είχε την ευκαιρία.