Και η παράδοση συνεχίζεται…

Κακή ήττα για εμάς, που ισοφαρίζει την καλή νίκη που κάναμε με τον Παναθηναικό. Τουλάχιστον μαζέψαμε τη διαφορά…

4 Παράγοντες

TeamOffEffDefEffPACEeFG%TOV%OREB%FT%
Aris109.9115.471.447.614.924.343.5
Kolossos Rodou122.9117.171.452.515.932.355.9
  • Είχα μιλήσει και στο preview για το ότι ο Κολοσσός είναι πολύ καλή αμυντική ομάδα και αποδείχτηκε και απόψε στο Νικ Γκάλης Χολ. Και μπορεί να βάλαμε 81 πόντους, αλλά πάνω από 10 ήρθαν στο τέλος που μας έδιναν τα λέι απ. Γενικά, μας κράτησε στο 38% στα σουτ και γενικά μας δυσκόλεψε πολύ τη ζωή στην επίθεση.
  • Χάνλαν και Κάουαν είναι τα καλοί, αλλά δεν μπορείς να νικάς με 2 παίκτες μόνο. Χρειαζόμαστε επειγόντως και έναν τρίτο πυλώνα, κάποιον που να βοηθήσει αυτούς τους δυο.
  • Πρέπει να μάθουμε τι θα γίνει με τις ποινές, για να ξέρουμε και τι να μετράμε. Αν πάμε με -3 πάντως, σημαίνει πως τον χάσαμε τον Κολοσσό από τα μάτια μας…
  • Για να δούμε και πόσο σοβαρός είναι ο τραυματισμός του Όμηρου…
  • ΔΠ η ανακοίνωση 10 ονομάτων που ενδιαφέρουν ή ακόμα και μεταγραφής στην από την επόμενη ώρα έτσι; Μπορεί και υποψήφιος επενδυτής, ποιος ξέρει…Let the names begin.
113 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΙΣ ΟΨΙΟΝ ΓΙΑ ΛΟΚΕΤ.ΣΤΟΠ.ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΆ ΤΟΝ ΦΙΝΚΕ ΤΟΝ MVP.ΣΤΟΠ.ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΊΕΣ.ΣΤΟΠ.
Κύριοι οι Σλαφτσακης και Ξανθόπουλος.Ο πρώτος δεν πανηγύρισε γκολ φάουλ και τρίποντο και ο δεύτερος διόρθωσε διαιτητή …κατά του.
Μακάρι να μας βγει η γερασμένη (προ τριετίας Λαύριο) έμπνευση με τα φτηνά αμερικάνακια-λαχεια.Η νέα συνταγή θέλει Ευρωπαίους από δω κι από εκεί . Γάλλους,Σλοβένους και 21χρονους Σέρβους…..
ΥΓ1054: Ο Ζιρο …zero από ρακέτα,έχει Ραμονιτιδα.
ΥΓ2324:30 πόντους ο Χανλαν πάλι,ε;
ΥΓ 3563:ΠΑΟΚΑΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΖΩ!!!!ΟΛΟΙ ΠΑΛΑΤΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ!!!

Παοκάρα εδώ μέσα φίλε; Μήπως το πέρασες για sdna και paokmania ;

Μπαοκαρα και με κεφαλαία,ναι!

Bilias6

Ναι ναι σας εθιξε το σχολιο του καπιταν. Για την ανυπαρκτη διοικηση που καταφερε για πρωτη φορα να μην παρει πιστοποιητικο κουβεντα. Αν ηταν ο γουλιελμος εξω απο τα γραφεια του θα ησασταν ενω τωρα τουμπεκι. Περιμενετε το οκ απ΄το κεντρικο.
ΥΓ3096- Τωρα δεν εχουμε λεφτα για πενταρι? Μεχρι εχθες ο “σχεδιασμος” ελεγε να κρατησουμε τα λεφτα μας για εναν καλο παικτη σ’αυτην την θεση. Που τα δωσανε? Στον οπερειτιον αντβαιζορρρρ?
ΥΓ4001- Το ολ αμπαουτ αβανιταρις που δεν ειναι παοκτσιδικο ειχε εκτακτο αρθρο μετα την ηττα, ΣΟΚ χωριζουν Μαουρο Ικαρντι και Γουαντα Ναρα!!!

Χαχαχαχα!Α ρε Μπίλια….Έλεγα κανεις δεν το πιασε….Πάλι καλά, σ’ευχαριστώ.Απ’την άλλη το να εξηγήσεις το αστείο ,δεν κάνει.Ξες το αλλο σχετικό αστείο😉 φαντάζομαι….
Βεβαια μπορεί να ήταν όντως “bad joke”,οπότε οκ.You fault!Για μένα ,πέρα από το προφανές που επισημαίνεις κι εσύ ,ότι δηλαδή ΠΕΡΑΣΕ ΑΝΩΔΥΝΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔ….εεε ,η τιμωρία μας ,είναι και ο ανθρώπινος εγωισμός από πισω.Δεν ενοχλησε η αναφορά στο να νικήσει ο Παοκ τον Ηρακλή,αυτή ήταν η αφορμή:Ο aris6emperor μου το κρατούσε μανιάτικο από προχτές στην ανακοίνωση της τιμωρίας ,που τον είπα να μην είναι “bearer of bad news”.Για αυτο πετάχτηκε να μου την πει και καλα..Δεν πειράζει..Είναι ακόμα κι όσοι τοσοι αρέσουν να βλέπουν τα κοτσιδακια του Λοκετ να ανεμιζουν (ίσως και τον Φινκε) κι έχεις τους political correct Αρειανούς του Ω-λαλά!ντροπή-μουσιού, που βάλανε τα μείον.😂

quote-if-things-get-too-much-for-you-and-you-feel-the-whole-world-s-against-you-go-stand-on-harpo-marx-121-1-0179.jpg

Δεν ήταν κακό το αστείο σου…
Απλά πόνεσε η αλήθεια του

nikos3118

Όλα κι όλα, προσωπικά δε με πείραξε καθόλου το αστείο σου, αλλά μέχρι να αποδειχτεί το μεγαλύτερο παλτό της δεκαετίας τα κοτσιδακια του Λόκετ να τα αφήσετε ήσυχα. Εμένα μ αρέσουν και ναι, θέλω να τα βλέπω 😁😁😁

Ρε φίλε ,ούτε μάνατζερ του να ήσουνα!🤣Σε ρωτώ παρακάτω ποσο πιστεύεις ότι πρέπει να περιμένουμε για να βγει πόρισμα για το παλτό αυτό.

ChrisSiak

Πως να ξεφτιλισεις την μεγαλύτερη νίκη της τελευταίας πενταετίας σου 1.01.

Vamos_G1

Πλήγμα η συνεχιζόμενη απουσία του Σχίζα, λάθος η επιλογή Λόκετ, Σιδηροηλίας στα πιτ, Νετζίπογλου τραυματίστηκε, σέντερ δεν έχουμε. Θέλουμε παίκτες κ όχι παίκτη παιδιά.

aris6emperor

Βασικά καλησπέρα σας. Συμφωνώ μαζί σου Νάιτ. Ο Κολοσσός έχει καλή ομάδα και δεν θα κινδυνεύσει κατά τη γνώμη μου.

Σήμερα ο αγώνας ήταν, Χάνλαν vs Κολοσσός. Έτσι δεν γίνεται να κερδίσεις.

Ο Λόκετ με εκνεύρισε με την αδιαφορία του.

Θέλουμε κανονικό σέντερ εδώ και τώρα.

Κακό διάβασμα του ματς από τον Καστρίτη.

experience

Δεν έχουμε πολλές επιθετικές λύσεις, αν και στην άμυνα τους χάνουμε όπως κάναμε σήμερα σε αρκετές φάσεις δεν θα έχουμε τύχη με καλές ομάδες.

simon says

1. Η ομάδα αντί να στρώνει, νομίζω πως χαλάει!! 5 ασίστ στο 35?? Καμία συνεργασία??
2. Η νίκη επί του ΠΑΟ νομίζω πως έκανε κακό! Κάποιοι την έχουν δεί σωτήρες, Τζόρνταν, Κόμπι και πάει λέγοντας!
3. Ψηλός, χθές!!! Θέλουμε έναν ακόμη πυλώνα στο παιχνίδι μας. Ο Κώττας πολύ καλύτερος απ’ότι περίμενα αλλά το κενό σε επίθεση κυρίως και άμυνα δεν καλύπτεται.
4. Πουλιανιτη αγόρι μου, εάν φοβάσαι να σουτάρεις αμαρκαριστος, άλλαξε επάγγελμα!!
5. Όταν χάνεις με 6 δεν πάς για δίποντο!! Είναι αριθμητική!!
6. Παίκτης Α1 Λοκετ δεν υπάρχει!! Τι είδαμε κ του κάναμε 1+1, ένας Θεός ξέρει!!
Αυτά …..

pro

Τι είδαμε και του κάναμε 1+1; το ταμείο μας…

simon says

Εάν λέγονταν Λοκετιδης δεν θα ασχολούμασταν!! Ας παίρναμε κάποιον Έλληνα από Α1 ηΑ2, περισσότερα θα μπορούσαμε να κερδίσουμε!!

pro

Οχι ρε αδερφε…κι εγώ φαρμακωμενος είμαι αλλά προσπαθώ να μην αφήνω το θυμικο να με παρασύρει. 10 και 14 πόντους εβαλε στα φιλικά που έπαιξε, στην άμυνα είναι οκ, πάμφθηνος, είπανε μπας και βγει λαβράκι. Δεν μας βγαίνει δυστυχώς…

nikos3118

Αυτό ακριβώς. Και ξαναλέω, όπως είναι νωρίς για διθυράμβους, έτσι είναι νωρίς και για αναθέματα.

simon says

Όχι φίλε μου, δεν είμαι φαρμακωμένος! Είμαι λογικός!!!! Τα φιλικά αφορούν μόνο τους προπονητές, όχι εμάς! Και όλους τους πόντους να έβαζε σε φιλικό δεν θα μου έλεγε τίποτα! Στα επίσημα, εάν εξαιρέσουμε μια προσπάθεια στην άμυνα (εάν και το να κάνεις σαν παλαβός μπροστά από τον επιθετικό, δεν ξέρω εάν σημαίνει καλή αμυνα!!), ΔΕΝ δείχνει τίποτα!! Το ίδιο και ο Φινκε!! Δεν κάνουν για τη δουλειά που τους θέλουμε. Μπορεί άλλου να είναι super, αλλά σε εμάς τα αποτελέσματα τα λένε όλα!!!

nikos3118

Αν μου επιτρέπεις, καταλαβαίνεις ότι είμαστε στην τρίτη αγωνιστική έτσι; Ποια ακριβως ειναι η λογικη που επικαλείσαι; Το ότι τα φιλικά αφορούν τους προπονητές είναι επιχείρημα ως προς τι; Τελευταία φορά που τσέκαρα, η γνώμη του Καστριτη μετρούσε πιο πολύ από τη δική μου και τη δική σου. Δεν ξεχωρίζει ο Λόκετ, συμφωνούμε, και πιθανον να αποδειχτει κακη μεταγραφή, αλλά ο φιλος pro σου αναφέρει το πιθανό σκεπτικό πίσω από την απόκτηση του και δεν έχει άδικο. Αν εσυ έπειτα από τρία παιχνίδια τον έχεις βγάλει ανεπαρκή σεβαστή η άποψή σου, αλλά λογική πίσω από τέτοια απαξίωση παίκτη μας εγώ δε βρίσκω. Με όλον το σεβασμό.

Χαχαχα!Οκ…..Κι εσύ απ’την άλλη Νίκο,μετά από την τρίτη αγωνιστική δεν μιλάς τώρα ;😊
Όλοι μας αυτό δεν κάνουμε;Εσύ τι πιστεύεις;Σε χάνω ,αν και σε διάβασα όλον από χτες!
“Το έλλειμμα στα γκαρντ είναι και ποσοτικό αυτήν τη στιγμή, όχι μόνο ποιοτικό”; Ή “οι γκαρντ μας δείχνουν κακοί δημιουργικά, γιατί δεν τους δίνουν καλές επιλογές οι ψηλοί”;Θέλουμε Σταμάτη ή ακόμα και βασικό
p.g. ή μας φτάνει ο Πουλιανιτης και “μπορούμε να παίξουμε έτσι ώστε να μην είναι μεγάλο πρόβλημα αυτό”; Μερικά που σταχυολογησα από τα σχόλια σου.Κι αλλα είναι αλλά δέν τα βρίσκω τώρα.
Μοιάζεις και συ σαν να κάνεις figure 8 συμφωνοντας με το να …διαφωνείς παντού ,χωρίς να καταλήγεις κάπου.Για να σε παρακολουθησω ,σε παρακαλώ ,απάντησε μου εδώ, συνοψίζοντας τη σκέψη σου,αν θέλεις.
(Για τον Λοκετ εισαι πιο ξεκάθαρος ,οκ)

nikos3118

Ρε συ καπτεν, με ενοχλει η απαξίωση, απλώς αυτό. Σας παρακολουθώ χρόνια, χαζός δεν είσαι και το ξέρω, ε τώρα μη μου πεις ότι δε φαίνεται ποιος γράφει κρίνοντας με νηφαλιότητα και ποιος έπειτα από μια δύο κακές ήττες μοιράζει μπουλους και τους βρίσκει όλους αμπαλους. Ε εμένα αυτό με ενοχλεί και το λέω, τι να κάνουμε τώρα. Άλλο να μιλάς απαξιωτικά και χωρίς επιχειρήματα και άλλο να κάνεις κριτική η ανάλυση βασιζόμενη στα λίγα η τα πολλά που είδες. Θέλω να πιστεύω ότι κάνω το δεύτερο. Δε θεωρώ ότι στα λεγόμενα μου όσον αφορά το αγωνιστικό φασκω κι αντιφασκω. Όπως αναφέρω τα προτερήματα ομάδας και συγκεκριμένων παικτών έτσι κάνω και το αντίστροφο. Μπορώ να στο αναλύσω πάνω στα συγκεκριμένα παραδείγματα που αναφέρεις αυτό, αλλά ας μην μπούμε στη διαδικασία. Δε μ ενοχλεί να παρερμηνευομαι, αυτα έχει ο γραπτός λόγος και δεν μπορώ να ελέγξω την αντίληψη του καθενός. Από την άλλη, αν σου φαίνομαι μπερδεμενος ίσως και να είναι επειδή είμαι, όπως και πολλοί από μας φαντάζομαι. Δεν το παίζω ψύχραιμη αυθεντία. Απλά ρε φίλε, μου αρέσει η νηφάλια μπασκετική συζήτηση με ευγένειά και όχι οι κραυγές, αυτό. Σ ευχαριστώ για το σχόλιο σου, ελπίζω κάτι που φάνηκε σαν ειρωνεία στην αρχή του να είναι δική μου παρερμηνεία. Χαίρομαι που κάποιος με παρακολουθεί, νόμιζα μονο εγω διαβάζω αυτά που γράφω 😂😂😂😂

Έγραψες τα παραπάνω και πάλι δεν μου απαντάς στην ουσία.Απολογεισαι μόνο ενώ δεν στο ζήτησα,δεν στο ζητησε κ κανεις άλλος από όσο είδα.Καλα κανεις κι εχεις τη γνώμη σου ,έτσι πρέπει φίλε μου.Το μόνο που σου ζητώ ειναι να τη ξεκαθαρίσεις😊🙏.Ειλικρινα,μόνο αυτο.Αν δεν θες να το κανεις,δικαίωμα σου και πάλι.Αλλα πες το!Με κίνδυνο να επαναληφθω ,λέω και πάλι,πως δεν έχω σαφή θέση από σένα ,παρόλο που σε διάβασα προσεκτικά-απο εκείνον τον διάλογο περί Λοκετ έχεις τραβήξει την προσοχή μου.🤓Όχι,δεν σε ειρωνεύτηκα καθόλου ,στην αρχή του σχολίου επισημαίνω το αληθές:Είμαστε στην τρίτη αγωνιστική ΟΛΟΙ ΠΑΡΕΑ!Και το ξέρουμε όλοι.Οπως ξέρουμε πως δεν είμαστε φθινόπωρο του ’15 και οι “πούλοι” του τότε με το τώρα έχουν διαφορά.Τοτε η τρίτη,τέταρτη θέση ήταν ο στοχος ενώ τώρα η γ ρ η γ ο ρ η σωτηρία.Αυτος είναι ο στόχος που τέθηκε από τους ιθύνοντες,όχι;Οπότε όταν οι παραφωνίες του σχεδιασμού βγάζουν μάτι,να παραβλεφθεί αυτό;Η πιο κραυγαλέα είναι ο Φινκε κι ο Λοκετ,ας πούμε .Πιστεύεις ότι θα κριθεί ως ακατάλληλος ο Λοκετ,στον Β’ γύρο δηλαδή;Σε 1,2,3,4 η 5 αγωνιστικές; Ποτέ;Πες.Δεν είναι ο Μιλόσεβιτς που ξέραμε ότι δεν ξέχασε το μπάσκετ και όντως φορτσαρε αργά στην συνέχεια της περιόδου…Είναι ένας ξένος του 0 σε όλα,που ούτε “σκυλίσια άμυνα” όπως έλεγες παίζει κ επιθετικά δεν.Δεν θα τον ξανααναλυσω.Και προς Θεού,δεν έχω βαλθεί να σε πείσω ,ούτε να σε αλλάξω γνώμη.Αλλα θα ήθελα να καταλάβω τι πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει.Ξαναλςω πως δεν είσαι σαφής.

pro

Μα δεν διαφωνώ ότι είναι μια επιλογή που δεν βγαινει- το έγραψα εξάλλου. Εξηγώ απλώς γιατί τον πήραμε- γνωρίζοντας το ρίσκο. Πραγματικά απορώ ( και δεν αναφέρομαι μόνο σε αυτή την περίπτωση) πως κάποιοι φίλοι “ξεχνάνε” πως φτιάχτηκε αυτή η ομάδα και πως ρυθμίστηκαν και θα πληρωθούν τα μπαν…

καπετάν Κανένας

Η ομάδα φτιάχτηκε έτσι που είναι θαύμα που πατάει παρκέ. Το είπε ο κοουτς κι έτσι είναι ,ένα το κρατούμενο πως αξιζουν μπράβο στη διοίκηση κι ειδικά στον Αχιλλέα Ριουσιαμανη.Το άλλο κρατουμενο όμως είναι πως οι ίδιοι άνθρωποι επέλεξαν αυτούς τους αθλητές με έναν σχεδιασμό που μπαζει.Αλλοιμονο αν δεν το βλέπουμε.Αλλοιμονο αν δεν το λέμε.”Κάποιος πρέπει να φυλάει τους φύλακες”.Γιατί το άλλο κρατουμενο,το πιο ΜΕΓΆΛΟ,είναι πως οι ίδιοι άνθρωποι,οι διοικούντες,μας κονομισαν μια λαχειαρα ,μια τιμωρία πωπωπωπω.Κι αλοιμονο,και ωιμε ,βαβαι,παπαι.Που δεν το λέμε και το κάναμε γαργαρα.

pro

Την πρώτη πρόταση που έγραψες, την καταλαβαινεις; την ενστερνιζεσαι; γιατί αν το κάνεις και δεν νομίζεις απλά ότι είναι μια πιασαρικη μεγαλοστομια θα έπρεπε να είσαι πολύ πιο μετριοπαθης σε κάποιες απόψεις σου. Η κατακλείδα σου επισης δεν ξέρω που αναφέρεται. Ποιος ακριβώς δεν λέει και κάνει γαργαρα την τεράστια ολιγωρία της διοίκησης στο θέμα της εεα; δεν συγκρατώ nicknames αλλα πολλοι εδώ μέσα έχουμε γράψει και σχολιάσει αρνητικά αυτή την εξέλιξη. Και στο ενδιάμεσο μας λες για έναν σχεδιασμο που μπάζει. Όχι, ούτε μπάζει ούτε βγάζει. Είναι απλώς ένας σχεδιασμός 300000 με οτι αυτό συνεπάγεται. Και μια δυστοκια / ατυχία σε μια συγκεκριμένη θέση που αν δεν υπήρχε μπορει να ήμασταν στο 3 στα 3 σήμερα…Και κάποιοι να λένε ότι πάμε για πρωτάθλημα…

καπετάν Κανένας

Θέλεις αντιπαραθεση,οκ,να δούμε
ως που θα τραβήξει.
Πάμε…
Ναι,πιστεύω την πρώτη πρόταση που έγραψα και είναι του Καστριτη.Εσυ όμως θέλεις να πιστέψουμε πως με 300.000 μπάτζετ,θέλουμε η δεν θέλουμε,αυτούς τους παίκτες θα παίρναμε,τι να κάνουμε ,άτιμη ζωή και τα λοιπά,να λέμε κι ευχαριστώ κι από πάνω.Εγω δεν το πιστεύω.Θα μου πεις,ξέρεις τι έγινε στην τάδε περίπτωση ΣΤ’ΑΛΗΘΕΙΑ;Όχι και νομίζω πως ούτε κι εσύ,εκτός κι αν ισχυριστείς τώρα πως είσαι από τους “insiders”.Υποθέσεις κάνουμε ως φίλαθλοι,οπότε χαλάρωσε λίγο 🤗
“Ποιος ακριβώς το κάνει γαργαρα”;Όλοι μας εννοώ και το χω ξαναγράψει αλλού,δεν είδα κανένα Αρειανό στον δρόμο σε πορεία όπως στο ποδόσφαιρο.Εχουμε όλοι συν-ενοχή εδώ κ στη σκέψη μου είχα τη σχετική ρήση του Καζαντζάκη.Θα την ξέρεις.Τωρα γιατί μυγιαστηκες δεν ξέρω!Εσύ ήθελες να πω ονόματα,αλλά , pro,δεν εννοούσα κανένα μέσα εδώ!🤣Αντιθέτως ,εσύ ποιους φωτογραφίζεις με το “…κάποιοι φίλοι “ξεχνάνε” πως φτιάχτηκε αυτή η ομάδα και πως ρυθμίστηκαν και θα πληρωθούν τα μπαν…”;🤔
“Όχι, ούτε μπάζει ούτε βγάζει”, λοιπόν κι εισαι πολύ απόλυτος βρε συ….Αποψη σου όμως και τη σέβομαι,άσε να χω και τη δική μου σε παρακαλώ.Θα φανεί,καλά να είμαστε να τα λέμε.Οσο για την “δυστοκια / ατυχία σε μια συγκεκριμένη θέση”……Με το χέρι στην καρδιά πιστεύεις ότι σε μια θέση έχουμε πρόβλημα;;;Κι αν απαντήσεις ναι,θέλω να μου πεις ποια θέση εννοείς.Του σέντερ;Γιατί ήδη γίνεται λόγος και για το 3 και τον άσο.

pro

Ειλικρινά σε χάνω…ξεκινάς από μια ( κοινή; ) παραδοχή για την θεία παρέμβαση στην οικοδόμηση του ροστερ μας ( ξαναλέω, αντιλαμβάνεσαι τι ακριβώς σημαίνει αυτο; ) για να συνεχίσεις στους ιδιο μοτίβο που συνοψίζεται στο ” εντάξει μωρέ , θαύμα ξεθαυμα, εγω ήθελα καλύτερους παιχτες. Ε λοιπόν εγώ αυτήν την συλλογιστική δεν την δεχομαι . Η καταλαβαινεις τα περι θαύματος και είσαι μετριοπαθης όπως πολλοί άλλοι ή δεν τα καταλαβαινεις οποτε ζητα ότι νομίζεις. Και τα 2 παντως δεν γίνονται. Για το άλλο που λες περί φωτογραφιών, ναι, φωτογραφίζω ή μάλλον εννοώ όσους εκφράζουν απόψεις που αψηφούν την πραγματικότητα μας. Και θα συνεχίσω να το κάνω. Για πορείες συνενοχες κλπ δεν έχω γνώμη, καλώς ή κακώς ο κόσμος έχει χάσει επαφή με το μπάσκετ, τι πορεια να κάνει και κατά ποιου; δεν θεωρώ καν συζητησιμο το θέμα, σεβαστη η αποψη σου. Και τέλος, όχι , έχουμε θέματα σε πολλές θέσεις, θεματα ποιότητας βαθους,εμπειρίας κλπ. Αλλά είναι απόλυτα λογικό σύμφωνα με όσα προανέφερα και έχουμε (;) κοινώς αποδεχθεί. Παρόλα αυτά το πιο μεγάλο μας θέμα είναι το 5 , που αν διορθωθεί ίσως καλύψει και μέρος των άλλων αδυναμιών μας. Την επιθετική ανυπαρξία του λοκετ πχ…α, και δεν θέλω αντιπαράθεση , σιγά τώρα…

καπετάν Κανένας

Ποια θεία παρέμβαση, καλέ;Τι λες; χαχαχαχα! 😂😂😂😂😂😂🤣Τέσπα,χάσε με δεν πειράζει.Βασικα,με έχεις χάσει ηδη.
Εγω θα το κόψω εδώ γιατί δεν πληρώνομαι να γράφω για τον Άρη ,μια Κυριακή την έχω.Προτιμω τo DWTS από τη “μετριοπάθεια” σου.Αλλωστε “καλώς ή κακώς ο κόσμος έχει χάσει επαφή με το μπάσκετ” ,ε;Τι να λέμε τώρα.Κλάιν.Καληνυχτα Κεμάλ και καλή τύχη.

pro

μα ίσον θεία παρέμβαση. Νόμιζα ότι το ήξερες…καλή τηλεθέαση…

emperor73

πολύ κακή ήττα. Πλέον με τον Κολοσσό στο Παλέ το πράγμα έχει καταντήσει εντελώς μεταφυσικό. Χάνουμε με κάθε πιθανό κ απίθανο τρόπο. Τεράστιο πρόβλημα στη δημιουργία έχει η ομάδα κ η τρύπα κάτω απ’ το καλάθι τεράστια. Να δούμε τι θα γίνει κ τι αλλαγές μπορεί να γίνουν, γιατί πλέον είναι απαραίτητες, κ όχι μόνο για έναν παίκτη, αφού δεν παίρνουμε τίποτα από αρκετούς. Κ κοντά σ’ όλα τ’ άλλα έχουμε κ την ανησυχία, κ φοβάμαι ότι είναι μεγάλη, για τον Όμηρο.
Υ.Γ.: Ο Μομίροφ δεν ήταν που θ’ αλλαζόταν με τον Φλόυντ;;;; Πάρε να ‘χεις, αποχαιρετιστήριο δωρο

experience

Δεν είναι απίθανος ο τρόπος, απλά είναι καλύτεροι από μας.

emperor73

δε μιλάω μόνο για φέτος, μιλάω για όλες τις ήττες που έχουμε κάνει απ τον Κολοσσό τα 5 τελευταία χρόνια. κ όχι, δεν δεν θεωρώ ότι είναι καλύτερη ομάδα από μας, όσο κ αν ακούγεται αιρετικό, μ αυτά που είδαμε χθες

Jim Patras

Emperor 73,έτσι είναι,χάσαμε ακόμη και τη σεζόν που ήταν ουραγός και τερμάτισε με ρεκόρ 5-21,δηλ.καπου ήμαρτον..
Επιμένω ότι σκαψαμε μόνοι τον λάκκο μας με το φιλικό που δώσαμε στο ίδιο γήπεδο πριν λιγότερο από έναν μήνα.

Jim Patras

Άλλο να αντιμετωπίζεις στο παρκέ τη συγκεκριμένη ομάδα και άλλο να βλέπεις το videos με άλλες ομάδες.Μετα τα 6 εύστοχα 3π.του Williams στο φιλικό,προσαρμόστηκε άμεσα ο προπονητής τους
Δεν είναι μόνο αυτό, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες.Οταν κερδίζεις μία ομάδα με περίπατο χωρίς να παίζει ο high scorer σου(απουσία Ηanlan),θεωρείς αυτομάτως ότι την έχεις..

experience

Οταν από μια ομάδα χάνω μέσα έξω τα τελευταία χρόνια εγώ προσωπικά σταματάω να το αποδίδω στην τύχη, στη χαζομάρα κλπ. Λέω ότι απλα δεν μπορούμε γιατί οι άλλοι είναι καλύτεροι. Εχουν καλύτερη ομάδα.

atsakala

Είπα εδώ και μια εβδομάδα να κάνουμε τράμπα τον λοκετ με τον επίσης φθηνό Dominic pointer και να πάρουμε ένα κανονικό ψηλό στην θέση του φινκε, να μην μιλήσω για Βασιλόπουλο που είναι χωρίς ομάδα. Δεν είναι που δεν μπορεί στην επίθεση είναι ανισχυρος και στην άμυνα ο λοκετ.

pro

Δεν έχουμε λεφτά. Over.

vaggelaris

Εχεις μπερδεψει την στυγνη πραγματικοτητα με το basketball manager. Η ομαδα αν δε το καταλαβες δε μπορει να παρει οποιον παικτη θελει. Λαβρακια ψαχνει με το μπατζετ που εχει. Οποτε παρακαλαμε αυτη τη στιγμη μπας κ τυφλωθει κανενας σοι παικτης απο τα βιντεακια της αυτοκρατοριας κ ερθει..

experience

Χάσαμε από μία πολύ καλύτερη ομάδα που είχε τον έλεγχο σε όλο το ματς. Στα κρίσιμα σημεία που πιέσαμε δεν μπορέσαμε να τους σταματήσουμε, τουλάχιστον όχι χωρίς φάουλ. Ηταν και εύστοχοι στις βολές και κάπου εκεί τελείωσε το παιχνίδι.

Μια παράδοση των τελευταίων χρόνων είναι τα πρώτα επίσημα ματς που κάνουμε μια μεγάλη νίκη (κύπελλο με Γιαννάκη νικάμε Παοκ,νικάμε Λαύριο με Αγγέλου εκτός,νίκη επί Παοκ με Μαρκόπουλο κ φέτος με Παο )μας πάει μετα ….η γνωστή ρήση με την εμπλοκή στον στρατό…!

Jose

Ανύπαρκτος Τζουστον , η ομάδα δεν έχει play maker , ανύπαρκτα συστήματα, και εμμονή του Καστριτη να γίνεται αλλαγή σε κάθε σκριν με συνέπεια να έχουμε 500 mismatch στη ρακέτα μας και να κάνει πάρτι ο Κολοσσός. Παρόλα αυτά εάν έβαζε τις βολές του το πουλί ο Καούαν και ήταν λίγο πιο εύστοχος ο Νετζηπογλου θα το είχαμε πάρει. Η διαιτησία άθλια αλλά ειλικρινά δεν έχει νόημα να σταθούμε σε αυτό. Θέλουμε σκόρερ μέσα στη ρακέτα και άσο στη περιφέρεια.

Αυτό με τις αλλαγές στα μαρκάρισματα στοίχισε πολύ,ναι.

Δεν στοίχησαν οι αλλαγές, αλλά το ότι δεν πήγαινε βοήθεια στον αδύνατο παίκτη!! Κανά δύο φορές που κλείσαμε στη ρακέτα ο Κολοσσός σούταρε άστοχο τρίποντο!! Πάντως όπως και να χει, είναι λάθος στη στρατηγική!!

Και αυτό.Αλλα πως φτάνει να γίνει το μισματς ξανά και ξανά;Κάτι πάει λάθος.Σημερα δεν κατέβηκαν στο γήπεδο ως ΟΜΑΔΑ και φαίνεται και στις ασίστ.Η μπαλα απλά γυρνούσε γύρω γύρω στην επίθεση και στην άμυνα ήταν αλλανταλλα.

Συμφωνώ!! Νο1 στα σχόλια μου!! Δεν είχαμε σήμερα συνοχή, ούτε σε επίθεση ούτε σε άμυνα! Ο Κατζούρης και ο Ξανθόπουλος δεν είναι χθεσινοι, το είδαν και μας χτύπησαν!

nikos3118

Αυτό είναι και το μεγαλύτερο μας πρόβλημα μάλλον, ότι δεν έχουμε παίκτες να διαβάζουν σωστά το παιχνίδι. Παραειμαστε νεαρή και άπειρη ομάδα, πέρα από την απουσία πλεημεηκερ που θα διαβάσει καταστάσεις.

pro

Σωστος

timemaster

δε θεωρώ πως η έλλειψη ασίστ έχει να κάνει με την ικανότητα των γκαρντ να διαβάσουν το παιχνίδι αλλά από την ικανότητα των ψηλών μας όπου δεν μπορούν να πάρουν θέση στην ρακέτα και δεν μπορούν να στήσουν σκριν εντός ή εκτός φάσης ώστε να ελευθερωθούν.
Όπως αναφέρει και ο ellis πιο κάτω κάνουμε οχτάράκια με σκοπό να εκμεταλευτούμε την ταχύτητα των τριών γκαρντ (και εξετίας της έλλειψης σκρίνερ) και οι ψηλοί μας δεν κλαταφέρουν ούτε τότε να ξεμαρκαριστούν ακόμα και αν πρόκεται να βρίσκονται στο τρίποντο. Είδα φάσεις σήμερα όπου είχαμε δύο παίχτες στην αδύναμη πλευρά όπου τους κάλυπτε και μάλιστα σωστά ένας μόνο αμυντικός.

nikos3118

Εν μερει συμφωνώ και μάλιστα το λέω σε σχόλιο μου που απαντάει σε άλλο δικό σου παρακατω φίλε timemaster. Οι ψηλοί μας όντως δεν δίνουν σωστά σκριν και δεν κινούνται καλά μέσα στη ρακέτα, μη δίνοντας επιλογές στους χειριστές μας, αν εξαιρέσεις τον Τζούστον που σήμερα ήταν αρνητικός. Αλλά αυτό που λέω είναι ότι γενικά δεν έχουμε παίκτες να διαβάζουν τις καταστάσεις στο μισό γήπεδο, δεν το ρίχνω μόνο στον πλεημεηκερ η στα γκαρντ μας. Στην ουσία αυτό που λέω γενικά, συμπεριλαμβάνει αυτά που λες εσύ ειδικότερα. Και ίσως γι αυτό οι γκαρντ μας να δείχνουν κακοί δημιουργικά, γιατί δεν τους δίνουν κακές επιλογές οι ψηλοί.

LeopoldBloom

Συμφωνώ και επίσης πέρα από την έλλειψη ψηλού, ένα ακόμα πρόβλημα είναι ότι κανένας παίκτης μας δεν μπορεί να ποστάρει. Πιστεύω ότι χρειαζόμαστε ένα τριάρι στη θέση του Λόκετ που να έχει την ικανότητα να δημιουργεί με ποσταρίσματα.

Το ξέρω.Οταν όμως είχε ο βασικός σου p.g. 9 στην πρεμιέρα ,και στο επόμενο ματς έχεις καλές εντυπώσεις,δεν το προσέχεις.

dammys

Δεν είδα το ματς…Εντάξει είδα την αρχή λίγο..Είναι σαν να το είδα…Όποιος ξέρει μπάσκετ βλέπει χωρίς να δει…
ΑΚΥΡΗ συνταγή Ρεθύμνου,Λαυρίου με φτηνά λαβράκια αμερικανάκια…
Πέρσι σωθήκαμε από τους Έλληνες (Κιουζε-Φλιώνης ,Μιλο και από τον Ντράγκι)
Δεν πιάνει πάντα…ειδικά όταν ΔΕΝ έχεις λεφτά να τους αλλάζεις..
Πλήγμα η απουσία Σχίζα και Σιδηροηλία…Θα έδιναν εμπειρία και ενέργεια που λείπουν…
Δεν υπάρχει ψηλός να ποστάρει …Δεν υπάρχουν αποστάσεις…με τρίποντο μόνο δεν κερδίζεις…
Ας ελπίσουμε : να γυρίσει ο Σχίζας και ο Σιδηρο γρήγορα…Να βρεις φράγκα να αλλάξεις 1 ξένο (μην πω και 2) και να βρεις 2 λαβράκια..
Αλλιώς πάμε για Α2 και χωρίς -3..
Προσωπικότητες δεν υπάρχουν μόνο ο Χάνλαν οι άλλοι τρικυμία εν κρανίω…

nikos3118

Μπορει να μην το βλέπω σωστά, αλλά νομίζω ότι περισσότερο ήταν θέμα κακών περιστροφών παρά αλλαγών. Μέχρι ενός σημείου λογικό για μια τόσο καινούρια ομάδα, αλλά περισσότερο φταίει ότι δεν παίξαμε με ενέργεια σήμερα. Την έλλειψη εμπειρίας, δημιουργίας και ποιότητας μας μόνο με αστείρευτη ενέργεια στην άμυνα μπορούμε να τις ματσαρουμε. Και σημερα δεν το κάναμε.

timemaster

εγώ θεωρώ πως χάναμε κάτι από παντού.
δεχτήκαμε πόντους από τις κακές περιστροφές
δεχτήκαμε από τις αλλαγές όπου έμενε κοντός κάτω από το καλάθι
δεχτήκαμε από άτυχες στιγμές όπου κλέψαμε την μπάλα όμως δεν καταφέραμε να την κρατήσουμε
από αδράνια παιχτών όπου τους έφευγε ο προσωπικός τους παίχτης πίσω από την πλάτη τους
και φυσικά από βολές

nikos3118

Από όλα αυτά που αναφέρεις και που είναι σωστά, αυτό που μου χτύπησε πιο άσχημα είναι το ποσό εύκολα έχαναν οι παίκτες μας τον αντίπαλο τους. Στην ομαδική άμυνα είναι λογικό να μην έχουμε ακόμα συνοχή, αλλά αν σου φεύγει ο αντίπαλος σου με μια απλη προσποίηση, εκεί υπάρχει θέμα. Θεωρώ ότι πλην όλων των υπολοίπων, η έλλειψη συγκέντρωσης και ενέργειας σήμερα ήταν εμφανής. Και για αυτό στέκομαι σε αυτό και όχι σε αυτά που αναφέρεις. Γιατί η έλλειψη ενέργειας στην άμυνα είναι το μοναδικό ασυγχώρητο σε αυτήν την ομάδα. Το ίδιο θα έλεγε κι ο καστριτης νομίζω.

pro

Δυστυχώς συμφωνω σε όλα μέχρι το πάρτι του Κολοσσού. Έπρεπε να υπάρξει και plan b στην άμυνα μας που ο καστριτης δεν επελεξε/ τολμησε.

JamesForrest

Χάσαμε από τον Κολοσσό => δεν πέφτουμε ούτε φέτος.
Μιλάνε οι παραδόσεις…
Ψυχραιμία

keoma

Οκ όσο κι αν πονάει αυτή η παράδοση που έχει δημιουργηθεί για άλλη μία φορά καλύτερα ομάδα ο Κολοσσός. Επιθετικά παίζαμε γιουρούσι με τον Χανλαν που σαφώς είναι πολυτέλεια για την ομάδα φέτος κι αμυντικά η ρακέτα έμπαζε από παντού.. Δεν θυμάμαι αν παίξαμε ζώνη σήμερα.. Η τελική διαφορά είναι κάπως πλασματική και βοήθησε κυρίως η πίεση των φιλάθλων.. Αναμένω τη συνέχεια γιατί σίγουρα θα χρειαστούμε ενίσχυση κι επιστροφή όλων των διαθέσιμων παιχτών.. Η συμπεριφορά των Ξανθόπουλου και Σλαφτσακη είναι επίσης ένα σημείο αναφοράς..

Ziozio

Δυστυχώς αυτό που βλέπουν όλοι είναι η αχίλλειος πτέρνα …δεν έχουμε βασικό σέντερ , ο Κώττας φιλότιμο το παιδί αλλά είναι για αναπληρωματικός , ο Φινκε είναι ένα σοφτ 4αρι , κοντά σε αυτό έκατσε και το κάρφωμα του τζουιστον που του χάλασε τελείως την ψυχολογία και που είναι ο μοναδικός που μπορεί να βοηθήσει μεσα στη ρακέτα σε άμυνα και επίθεση , φαίνεται ότι είναι εντελώς παίχτης ψυχολογίας ,καταρακώθηκε με το άστοχο κάρφωμα…… Σέντερ λοιπόν οπωσδήποτε ,τώρα εάν μπορούσαμε να πάρουμε και τον Σταμάτη στη θέση Πουλιανήτη …….πάντως η ομάδα μάχεται , έβαλε σε κρίσιμα σημεία ο Κολοσσός 2 τρίποντα και 2 δίποντα και στη συνέχεια ήταν όσο σοβαρός έπρεπε και μας πήρε το ματς ….

nikos3118

Συμφωνώ ότι η ομάδα είναι μαχητική. Δεν είναι μόνο ο Τζουστον, γενικά πολλοί παίκτες μας έχουν σκαμπανεβάσματα λόγω απειρίας. Μου δίνουν την εντύπωση ότι αν τους βγουν οι πρώτες δύο φάσεις μετά θα κάνουν παιχνιδαρα. Σήμερα δεν βγήκαν. Ο Σταμάτης δεν είναι αυτό που λείπει από την ομάδα, αλλά από τη στιγμή που είναι ελεύθερος συμφωνώ ότι θεωρητικά μπορεί να βοηθήσει. Άλλωστε το έλλειμμα στα γκαρντ είναι και ποσοτικό αυτήν τη στιγμή, όχι μόνο ποιοτικό.

bank_shot

Για αυτήν την ομάδα νομίζω ισχύει ότι είπε ο Καστρίτης την πρώτη αγωνιστική. Αν δεν παίξει στο 100% σε άμυνα και επίθεση θα χάσει. Όπως και έγινε στα δυο τελευταία παιχνίδια. Είτε με -1 είτε με -3 βαθμούς χρειαζόμαστε σίγουρα ένα 3αρι να κάνει τα βασικά και έναν πλέι μέικερ που να παίζει μπάσκετ και όχι απλά να ξεκουράζει τον βασικό. Το ριμπάουντ και τα μπλοκ άουτ μπορούν κάπως να καλυφθούν, τα άλλα δυο όχι. Αν ο Κολοσσός δεν είχε τον Ξανθόπουλο σήμερα πιστεύω πως θα είχαμε κερδίσει.

Έχει ακόμη πολύ δρόμο το πρωτάθλημα.

nikos3118

Θα ήθελα να πω ότι όπως δεν είναι σωστό να αρχίζεις τις υπερβολές και τα όνειρα μετά από μια μεγάλη νίκη, έτσι δεν είναι σωστό να ξεκινάς τους μπουλους και τα τσουβαλιασματα μετά από μια άσχημη ήττα. Παιδιά, ξέρουμε τι ομάδα έχουμε φτιάξει; Συμφωνώ με όλους, η ομάδα θέλει ψηλό, κάποιοι ξένοι δείχνουν εκτός τόπου και χρόνου κτλ κτλ. Η σημερινή ήττα πόνεσε διπλά, γιατί ήρθε από μια ομάδα που όπως όλα δείχνουν θα έχει και αυτή ποινή. Όπως όμως έδειξε ο σημερινός αγώνας, αυτήν τη στιγμή ο κολοσσός είναι καλύτερη ομάδα από εμάς, κι ας έκαναν κάποιοι παίκτες του πιθανότατα το καλύτερο παιχνίδι τους στο πρωτάθλημα(Άρης είσαι). Αντίθετα, ο Ιωνικός δεν είναι καλύτερη ομάδα από εμάς στην παρούσα φάση, εμένα εκείνη η ήττα με πόνεσε περισσότερο. Σε μια ομάδα με χαμηλή ποιότητα και άπειρους ξένους, όπως εμείς, έρχονται και δύο απουσίες, έρχονται και τα σκαμπανεβάσματα, και κάπως έτσι έρχονται τέτοιες εμφανίσεις. Δε δικαιολογώ τίποτα, μην παρεξηγηθώ. Για εμένα η μη απόκτηση σέντερ ήταν τραγικό λάθος και θα το έλεγα αυτό ακόμα κι αν έμπαιναν τα σουτ του Φινκε. Αλλά ίσως επειδή με τα χρόνια έχω γίνει πιο νηφάλιος, προσπαθώ να βλέπω τα πράγματα πιο σφαιρικά. Ο Άρης δεν έπεσε με αυτήν την ήττα, όπως δε σώθηκε με τη νίκη επί του ΠΑΟ. Ο Άρης είναι μια μετριοτατη ποιοτικά ομάδα η οποία όμως μόνο καλύτερη θα γίνεται όσο περνούν οι αγωνιστικές (λέω εγώ). Το θέμα είναι, αν αυτή η βελτίωση και το δεσιμο της ομάδας θα αρκουν για να μην ζήσουμε φέτος αυτό που γλιτώναμε πάρα τρίχα τα τελευταία χρόνια. Έχουμε και την τιμωρία και δεν ξέρω, βλέποντας και την απόδοση και τις νίκες άλλων ομάδων, νιώθω λίγο πιο απαισιόδοξος από άλλες χρονιές.
Υ.Γ. 1.Δεν είναι δικαιολογία, αλλά ο τρόπος που σφυριξαν σήμερα οι διαιτητές μάλλον βόλεψε τον κολοσσό. Είμαστε μια ομάδα με εμφανές πρόβλημα στο πέντε εναντίον πέντε και με την παραμικρή επαφή να δίνεται φάουλ, δεν μπορεσαμε ποτέ να πιέσουμε παρα μονο οταν ήταν αργά. Αυτό δεν αναιρεί τα ανόητα φάουλ που κάναμε.
Υ.Γ.2. Είναι η πρώτη φορά σήμερα που σκέφτηκα ότι η απουσία ενός δύο ακομα έμπειρων Ελλήνων σε αυτό το ροστερ, όχι απαραίτητα ποιοτικών αλλά μπαρουτοκαπνισμενων και που νιώθουν από το πρωτάθλημα γενικότερα, θα στοιχίσει όσο και η απουσια ψηλού. Ειμαστε ενα μείγμα 18χρονων και 20χρονων Ελλήνων, νεαρών Αμερικάνων χωρίς η με ελάχιστες ευρωπαϊκές παραστάσεις, χαμηλοτατης ποιότητας ας πούμε έμπειρων Ελλήνων ( Κώττας-Σχιζας) και ενός δύο πραγματικά καλών ξένων. Νομίζω ότι για κάμποσες αγωνιστικές ακόμα, υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να μην πάει και πολύ καλά αυτό. Μακάρι ο προπονητής και οι παίκτες να νε διαψεύσουν. Πάντως παιδιά, θεωρώ ότι πραγματικά σε αυτήν την ομάδα οι απουσίες του Σχιζα και Σιδηροηλια είναι σημαντικότατες.

Jiorgy

Ήττα από Κολοσσό που σβήνει τη νίκη επί Παο κ ακόμα χειρότερα. Δεν θέλω να ασχοληθώ με τον αγώνα καθώς δεν τον είδα. Αυτός ο Ξανθόπουλος πόσο μού αρέσει! Είναι παίκτης που έπρεπε να έχουμε κρατήσει για πάντα. 6 ασίστ σε κάθε αγώνα, ήθος, παράδειγμα προς μίμηση, θα μάθαινε τους νέους μας μέικερς πώς παίζεται το παιχνίδι κ άλλα τέτοια ωραία. Άραγε του χρωστάμε από τότε; Πότε επιτέλους θα φτιάξουμε μια ωραία ομάδα που θα έχει πυλώνες, βάσεις και νοοτροπία τέτοια που επάνω της να μπορεί να χτιστεί κάτι καλό; (ρητορική η ερώτηση)
Υγ. Πόσο πολύ νευριάζω όταν βλέπω πάνω απο τους μισούς παίκτες που διαπρέπουν στις άλλες ομάδες, να είναι πρώην παίκτες μας…!

timemaster

δύσκολη μέρα η σημερινή.
Το τέλος του κόσμου δεν ήρθε όμως τα τελευταία δύο παιχνίδια ήταν ματς που μπορούσαμε να τα πάρουμε. Έστω το ένα από αυτά έπρεπε.

Πριν να αρχήσω να μιλάω με το ρόστερ θέλω να πω πως ένα από τα μεγάλα προβλήματα μας είναι τα φάουλ. Οι παίχτες κλειδιά της ομάδας φορτώνονται από νωρίς και βγαίνουν εκτός ρυθμού στην άμυνα. Οι 84 πόντοι που δεχτήκαμε σήμερα και οι 93 την προηγούμενη εβδομάδα είναι εξωπραγματικοί για μία ομάδα που Α1 και φυσικά με τέτοιο σκορ όσους πόντους και να βάλει ο Χάνλαν η νίκη θα είναι δύσκολη.

Τώρα όσο αφορά το ρόστερ. Αυτή την στιγμή έχουμε δύο γκαρντ πρώτης γραμμής που μπορούν να σκοράρουν όμως πίσω από αυτούς δεν υπάρχει καμία αξιόπιστη αλλαγή. Ο Πουλιανίτης δε μπορεί να ανταποκρυθεί σε αυτό τον ρόλο και ο Σχίζας ακόμα δεν έχει παίξει και δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση θα είναι. Ενώ ο δεύτερος αναπληρωματικός στην θεωρία γκαρντ σήμερα αλλά και στα προηγούμενα παιχνίδια έπαιξε στο τρία. Αυτό μπορεί να μας επιτρέπει να πιέζουμε σε όλο το γήπεδο όμως μετά από την πρώτη ανάγνωση χάνουμε μετά από τις αλλαγές στα μαρκαρίσματα και έχουμε αδυναμία α. σε μαρκινά σουτ που αναγκάζεται να τρέξει ψηλός έξω β. κάτω από το καλάθι όπου μένουμε με κοντό παίχτη γ. στο αμυντικό ριμπάουντ που ακόμα και να το μαζέψουμε γίνεται με πολύ κόπο και χάνουμε την ευκαιρία μίας γρήγορης επίθεσης.
Συνεχίζοντας το ρόστερ πίσω από τον Νετζήπογλου έχουμε πρακτικά δύο ξένους. Τον Τζούστον και τον Λόκετ που σε 24 συνολικά λεπτά είχανε αθρηστικά -22 με 0 πόντους. Και αν ο Λόκετ είναι ο ξένος που πήραμε να συμπληρώσει το ρόστερ και τον βλέπαμε σαν λάχείο από τον Τζούστον περιμέναμε πολλά περισσότερα.
Τέλος στους ψηλούς θεωρώ πως παίζουμε με μοναδικό σέντερ τον Κώττα που όσο και να προσπαθεί δεν είναι παίχτης που θα σου πάρει τον αγώνα , ούτε καν αυτός που θα κάνει την βρώμικη δουλειά με ασφάλεια.

Όπως είπα στην αρχή η χρονιά δε χάθηκε από την τρίτη αγωνιστική και η ομάδα έχει προοπτηκές όμως θα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε η αντικατάσταση του Φίνκε από σέντερ των 25-30 λεπτών που θα παίζει κοντά στο καλάθι και θα είναι ο τρίτος άξονας στην επίθεση και ο προστάτης της στεφάνης στην άμυνα.
Αν γίνει αυτό θεωρώ πως ο Ουίλιαμς θα έχει περισσότερο χώρο για σουτ και θα αποδίδει καλύτερα στην άμυνα ενώ με την είσοδο του Σχίζα θα έχουμε ανάσες και εμπειρία στους γκαρντ μας.

Γενικά η ομάδα εμένα μου αρέσει και δεν θεωρώ πως αγωνιστικά ήμαστε για φούντο. Όμως όπως είπε ο Καστρίτης στο πρώτο αγώνα πρέπει να παίζουμε με ένταση στο 100% για να έχουμε αποτέλέσμα.

nikos3118

Φίλε timemaster παρακολουθώ χρόνια το σάιτ και πάντα οι τοποθετήσεις σου μου αρέσουν, μπορώ να πω πως ταυτίζομαι. Έχεις μακράν του δευτέρου τις πιο ψύχραιμες τοποθετήσεις, αν εξαιρέσεις τον night. Ήθελα να στο δώσω αυτό κάποια στιγμή. Πάμε τώρα στα αγωνιστικά. Συμφωνώ, ο σέντερ που θα έρθει θα πρέπει να είναι σέντερ των 25 λεπτών. Ο Τζουστον σήμερα απλά να πούμε ότι ήταν το μοναδικό παιχνίδι που ήταν αρνητικός. Δε θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι στα προηγούμενα ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Αλλά για σταθερός τρίτος πόλος στο σκοράρισμα μάλλον δεν κάνει και δεν τον πήραμε γι αυτό φαντάζομαι. Πρέπει να έρθει αξιόλογος σέντερ, τέλος. Έχω αναλύσει σε προηγούμενα τοπικ το πώς αυτό θα βοηθήσει όλη την ομάδα να δείξει καλύτερη και ιδιαίτερα τον Καουαν, που δεν μπορεί ο άνθρωπος πέρα του Τζουστον να πάρει ένα σωστό σκριν από κάποιον που μετά θα του δώσει κι επιλογές. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ομάδα δεν είναι κακή, η τουλάχιστον δε θα είναι με αυτήν την προσθήκη και τις επιστροφές των τραυματιών. Κι εδώ συμφωνούμε. Και ξέρεις, μου αρέσει αυτή η προσδοκία που δημιουργούν παίκτες νεαροί κι εξελιξιμοι. Αλλά στον αντίποδα, πιστεύω ότι θα είμαστε εξαιρετικά ασταθείς ότι και να γίνει. Ο βασικός οργανωτής είναι νεαρός και άπειρος και γενικά η ομάδα έχει και θα έχει έλλειψη από εμπειρία και δημιουργία. Αυτό θα ματσαρεται μόνο από την κατάθεση ενέργειας, πράγμα που σήμερα δεν έγινε, λίγο λόγω των εύκολων φάουλ που σφυρίζονταν, λίγο λόγω λάθος νοοτροπίας που είχαμε καθ’όλη τη διάρκεια του ματς, λίγο επειδή ακόμα κι όταν βγάλαμε ενέργεια ο κολοσσός είχε παίκτες έμπειρους και οι σουτερ του είχαν ζεσταθεί προ πολλού.

timemaster

σε ευχαριστώ.

Όσο αφορά το θέμα του οργανωτή όσο οι δύο γκαρντ μας μπορούν να σκοράρουν με τέτοια ευκολία και να τραβάνε την άμυνα πάνω τους δε θεωρώ πως ο καθαρός άσσος είναι αναγκαίος με το πρώτο τους βήμα μπορούμε να δημιουργήσουμε παιχνίδι κάτι που κάναμε με τον ΠΑΟ στο δεύτερο μέρος.
Τώρα για το θέμα των φάουλ είναι ένα πρόβλημα όμως θεωρώ πως είναι καλύτερα που τώρα στην αρχή της σεζόν έχουμε θέμα με τα φάουλ μετά από πίεση παρά να είχαμε μία ομάδα που δεν έκανε φάουλ παίζοντας άμυνα με τα μάτια.
Να θυμίσω πως στην αρχή της σεζόν 2015-2016 είχαμε αντίστοιχο πρόβλημα όταν Γουάιτ και Χάγκινς ήταν εκτός αγώνα από τα πρώτα λεπτά.

nikos3118

Ναι το θυμάμαι, πιστευω ότι όσο περνάει ο καιρός οι παίκτες μας θα προσαρμόζονται. Το αν υπάρχει χρόνος είναι μια τελείως διαφορετική συζήτηση… Καθαρός άσος με την έννοια που το εννοείς και το εννοώ δεν είναι απαραίτητος, συμφωνώ, εφ όσον φυσικά αποκτηθεί ο κατάλληλος σέντερ και σταματήσουν οι ψηλοί μας απλως να τρέχουν γύρω γύρω απο το τρίποντο. Παρόλα αυτά, ο παίκτης που θα διαβάσει τις θέσεις και τις κινήσεις των συμπαικτών του, θα ελέγξει τον ρυθμό, ακομα και θα διαβασει ποιος παικτης ειμαι πιο ζεστος ωστε να τον ταΐσει, παντα ειμαι χρήσιμος. Μαλλον δεν τον έχουμε αυτόν τον παίκτη, σίγουρα δε θα τον αποκτήσουμε, αλλά ναι, μπορούμε να παίξουμε έτσι ώστε να μην είναι μεγάλο πρόβλημα αυτό.

timemaster

Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.
Φυσικά και θα ήταν καλός ο Ξανθόπουλος σε αυτό το ρόστερ ή έστω ο Σταμάτης ή ένας άσσος ευρωπαϊκής κοπής.
Όμως όπως θεωρώ πως συμφωνουμε δεν είναι το βασικό μας θέμα.
Θεωρώ πως όσο άσχημα παιχνίδια να κάνει κ ο Λοκετ ούτε αυτός είναι θέμα μιας κ στο ροτεσιον τον πήραμε για τρίτο τριάρι που ελπίζουμε να βελτιωθεί.

Τώρα όσο αφορά το ρόστερ από άποψη ποσότητας και μόνο εγώ δε θεωρώ σωστό να γίνει προσθήκη στους γκαρντ. Με δύο Αμερικανούς, Σχίζα, Νετζηπογλου, Πουλιανιτη είμαστε καλά.

Jim Patras

Θεωρητικά είναι 5guards,πρακτικά 3 δεδομένου ότι Σχίζας και Νετζήπογλου καλύπτουν και τη θέση 3.Συνεπώς υπάρχει και ποσοτικό έλλειμμα.

timemaster

Αυτό όμως γίνεται γιατί δεν έχουμε ψηλούς κ αναγκαζόμαστε να παίζει ο Όμηρος στο τρία.
Εκεί είναι που δεν βγαίνει αριθμητικά. Όπου έχουμε μόνο έναν σέντερ και δύο τεσσάρα.

Jim Patras

Βασικά αυτό γίνεται επειδή ο Σχίζας είναι off ενώ ο Erick Lockett δεν προσφέρει.Δηλ.και περισσότερους ψηλούς να είχαμε,δε θα έπαιζε κπ s.f.,η θέση θα καλυπτόταν από Αμερικανό, Σχίζα και επικουρικά από Όμηρο.

timemaster

Συγνώμη σε έχασα λίγο. Μου το διατυπώνεις ξανά;

nikos3118

Συμφωνούμε ναι, συμφωνώ και για Λόκετ, διαφωνώ ότι είμαστε οκ ποσοτικά με αυτήν την πεντάδα, για τον πολύ απλό λόγο ότι Πουλιανιτης και μέχρι ενός σημείου Σχιζας και Νετζηπογλου, δεν είναι παίκτες που ο Καστριτης θελει να δίνει χοντρά λεπτά, ακόμα και σε αυτόν τον Άρη. Δεν είναι μόνο θέμα κούρασης των βασικών προς το τέλος των ματς, είναι και θέμα αγωνιστικής ευελιξίας. Κι όπως λέει κι ο Τζιμ, Σχίζας περισσότερο και Νετζήπογλου λιγότερο παίζουν και στο 3. Οπότε κατ’ εμέ δεν είμαστε οκ. Βέβαια έχω ξαναπεί ότι ο Σιδηροηλιας μάλλον προοριζόταν για κάμποσο χρόνο στα γκαρντ φέτος. Αλλά είναι στην θέση του χειριστή το έλλειμμα περισσότερο και όχι στο 2 όπου μαλλον θα βλέπαμε τον πιτσιρικά κάμποσο.

timemaster

Έτσι που βλέπω εγώ το ρόστερ:
Έχουμε δύο Αμερικανούς γκαρντ που θα παίζουν από 25-35 λεπτά έκαστος. Όπου κανένα πεντάλεπτο θα παίζει στον άσσο ο πουλιανιτης, ενώ τα υπόλοιπα 5-25 λεπτά θα παίζουν στο δύο ο Νετζηπογλου και ο Σχίζας. Μάλιστα χτες ο Όμηρος έπαιξε 30+ λεπτά. Στο τρία θα έχουμε τον Τζουστον βασικό, από πίσω τον Σιδηροηλια κ κάπου στην άκρη του πάγκου τον Λοκετ. Ενώ ο Ουίλιαμς είναι το βασικό τεσσαρι, ο φινκε ο βασικός σέντερ κ ο κωτας αναπληρωματικός. Οπότε έχουμε μόνο τρεις ψηλούς που μάλιστα κανείς δεν έχει βγάλει μάτια. Έτσι παίζουμε με Τζουστον στο τέσσερα που ναι μεν έχει τρομερό άλμα αλλά υστερεί σε δύναμη κ ύψος κ τον Νετζηπογλου στο τρία.
Οπότε στα μάτια μου ο Λοκετ είναι ο 11 παίχτης οπότε η απόδοσή του με αφήνει αδιάφορο για την ώρα. Ενώ οι μόλις τρεις ψηλοί μας είναι λίγοι ποσοτικά και ποιοτικά

Jim Patras

Εγώ το βλέπω ως εξής
4guards:Cowan Jr,Hanlan,Νετζήπογλου,Πουλιανίτης
S.F.Σχίζας,Lockett,Σιδηροηλίας
P.F.Williams,Juiston
C:Finke,Κώττας
Άρα θέλουμε 1guard,1 center επιπέδου Kanter/Parks και κάτι λιγότερο κακό σε σχεση με Lockett.Ωστόσο για εμένα η θέση 3 έχει μηδαμινή αξία σε σχέση με τις θέσεις 1 &4.Ακόμη και χωρίς center,χωρίς ικανό s.f.αν τα 4αρια μας,προχθές έπιαναν απλώς ικανοποιητική απόδοση θα είχαμε κερδίσει αλλά ο ένας ήταν εκ νέου κακός ενώ ο έτερος φάντασμα.

dorian gray

το Νο1 πρόβλημα είναι στη θέση 5, πάντως.-

timemaster

Χωρίς να ξέρω είναι από τις αποφάσεις που πρέπει να πήραμε γιατί δε μπορούσαμε κ όχι γιατί δε θέλαμε.
Πιθανών ο Σταμάτης να μην δέχεται με το κατώτερο συμβόλαιο που μπορούμε να δώσουμε.

vaggelaris

Προκαλει εντυπωση οντως. Προφανως λογω απουσιας σχιζα, σιδηροηλια θελανε αλλον εναν για να κλεινει απλα τη 12αδα. Γιατι για τα ματς δεν ειναι. Για αυτους ειναι περιττος ενας 3ος ασος. Για αυτο κ βαζουν κ τον χανλαν για μικρα διαστηματα στο 1. Με λιγα λογια αλχημιες. Το κακο ειναι οτι χανοντας τον νετζηπ η ομαδα χανει απο ενεργεια που δε μπορει να δωσει ο σχιζας. Κ βεβαια μπορει να ειναι ενα ματς τη βδομαδα αλλα δεν ειμαστε κ στο 1980 να παιζουν χανλαν, καουαν 40 λεπτα. Θελει προσοχη για να μην εχουμε σκασιματα

Μήπως ζητάει πολλά και δεν βγαίνουμε;;;Μήπως του δίνουμε στοιχειωμενο.σπιτι;;;;Μηπως τον εμισει ο Κστριτης;;;;Μήπως είναι επιλογή να μην υπάρχει κανένας Δημήτρης για να μην τους κάνουμε δωρα εν όψει της γιορτής του Πολιούχου;;;;

Δεν θυμάμαι άλλη φορά,Άρη μόνο με δύο πλέι μεικερ στη σύνθεση…

dragon_aris

Γιατι θυμόμαστε Αρη χωρις σεντερ;Μονο με τον Κωττα που παμε;

Έλα ντε… Φοβαμαι να σου πω που πάμε,φίλε μου…

Eνώ πέρυσι είχαμε 4,Φλιώνη,Σταμάτη,Χαριτόπουλο&Καλαΐτζίδη.

Ναι,και το χαιρομουν ,έχω αδερφό Δημήτρη, συνονόματέ του φίλε μου !😻

ellis 1982

Καλησπέρα κι από μένα παιδιά,το ματς ήταν πολύ δύσκολο εξ αρχής και έγινε ακόμα πιο δύσκολο από τη στιγμή που κάποιοι παίκτες μας πέρασαν και δεν ακούμπησαν όπως οι λοκετ, τζουιστον,η ομάδα έχει σοβαρές μεταπτώσεις στην απόδοσή της ειδικά επειδή δεν έχει καθόλου inside game,επί 40 λεπτά κάναμε figure 8 και μόνο αυτό,δυστυχώς η ομάδα είναι απόλυτα εξαρτώμενη από την απόδοση 4 παικτών χανλαν,καουαν,Γουίλιαμς και τζουιστον,αν ένας από αυτούς δεν είναι καλός δύσκολα θα κερδίζουμε οποιονδήποτε αντίπαλο,η έλλειψη σέντερ φωνάζει εδώ και καιρό,ο λοκετ εκτός τόπου και χρόνου,οι Έλληνες μας λίγοι,το ξέραμε,το μόνο που μπορώ να πω είναι πως η χρονιά φέτος θα είναι και πάλι δύσκολη,η νίκη με τον ΠΑΟ ήταν στάχτη στα μάτια της ομάδας και των αγωνιστικών προβλημάτων της,αυτά…

nikos3118

Τα λες όπως είναι φίλε μου και συμφωνώ. Απλά θα ήθελα να πω ότι όση στάχτη στα μάτια είναι μια καλή εμφάνιση άλλο τόσο μπορεί να είναι και μια κακή. Αυτό που εννοώ, είναι ότι στα μάτια του μέσου φιλάθλου, μια νίκη και μάλιστα μια μεγάλη δείχνει όλα τα προτερήματα μιας ομάδας. Τα οποία υπάρχουν, είναι εκεί, δε νικήσαμε τον ΠΑΟ κατά τύχη. Μια ήττα από την άλλη δείχνει τα ελαττώματα. Επειδή δεν είμαστε προπονητές, συνήθως συνδέουμε την ανάγνωση ενός παιχνιδιού με το αποτέλεσμα. Κατά τ άλλα μαζί σου.

Babis cool

Στο παραπάνω, που συμφωνώ απόλυτα, θα προσθέσω ότι θέλουμε κι έναν ακόμη πλέι μέικερ ώστε να μπορούμε να αλλάξουμε το ρυθμο. Σήμερα επί 35′ παίζαμε το ίδιο! Και μην ξεχνάμε ότι ο Cowan είναι άπειρος, ενώ δεν μπορεί να παίξει ολόκληρα όλα τα ματς.

ellis 1982

Θα είχε λυθεί αυτό το πρόβλημα αν εξ αρχής αντί για πουλιανιτη είχαμε κάνει συμβόλαιο στον Σταμάτη,οι δύο παίκτες είναι μέρα με τη νύχτα, επίσης δεν μπορώ να κατανοήσω την προσθήκη του καμάρα έστω και με ψίχουλα…

nikos3118

Νομίζω φίλε Ellis ότι η λογική Σταμάτης αντί Πουλιανιτης είναι λίγο λάθος, αν αφήσουμε στην άκρη το οικονομικό στο οποίο δεν έχουμε λόγο και γνώση, χωρούν και οι δύο στο ροστερ. Σαφώς προτιμότερος ο Σταμάτης και για μένα ο πως και για σένα, συμφωνώ απόλυτα, αλλά στην περιφέρεια μας υπάρχει λειψανδρια ακόμα και πριν τους τραυματισμούς. Είναι ακόμα ένα κορμί ο Πουλιανιτης. Χωρούσαν και οι δύο.

ellis 1982

Προφανώς χωράνε και οι δύο απλά μας έχουν πιπιλισει το μυαλό για σφιχτό μπάτζετ οπότε λέω και γω η ο ένας η ο άλλος,δεν έχω κάτι με τον πουλιανιτη απλά μπασκετικά πιστεύω πως το ταβάνι του είναι μια καλή ομάδα στην α2

vaggelaris

Δε μπορεις να πεις πολλα. Η ηττα μιλαει απο μονη της. Ειμασταν κακοι κ μπορει σε καποια σημεια η διαιτησια να ηταν περιεργη αλλα δε συμφωνω με τη γκρινια του κοσμου. Χασαμε δικαια. Ημουν μεσα κ στενοχωρηθηκα πολυ γιατι το παλε ηταν οπως επρεπε. Με κοσμο κ παλμο. Κ οπως πρεπει να συνεχισει να ειναι γιατι δυστυχως αυτη ειναι η δυναμη μας. Η ομαδα αυτη ειναι. Ο ναιτ ειπε δε νικας με δυο παικτες. Εγω θα πω δε νικας με εναν κ μονο με τριποντα. Γιατι σημερα ειχαμε μονο χανλαν. Κ μεσα σε ολα χασαμε κ τον νετζη. Ειναι νωρις για καταστροφολογιες αλλα αν αυτη η ομαδα βρεθει με τιμωρια κ χανει απο ομαδες τυπου κολοσσου στο παλε βαζει υποψηφιοτητα για μεγαλους μπελαδες….

Jim Patras

Μετά και την αποψινή ήττα σε συνδυασμό με την επικείμενη αφαίρεση βαθμών είναι βέβαιο ότι και φέτος θα ζήσουμε με το άγχος για την παραμονή,την αγωνία για τα αποτελέσματα των άλλων..Και φέτος υπάρχουν 4αρνητικά στοιχεία:1) αφαίρεση βαθμών 2)δεν υπάρχει αδύναμος κρίκος τύπου Χ.Τρικούπη 3) έχουμε το χαμηλότερο budget.4) μηδαμινή εμπειρία σε δύσκολες καταστάσεις
Θα επαναλάβω αυτό που έγραψα πριν λιγότερο από 1 μήνα,όταν είχαμε κερδίσει με 16π.διαφορά τη συγκεκριμένη ομάδα.Οι νίκες στα φιλικά αποτελούν οιωνό ηττών στα επίσημα και το αντίστροφο.Περυσι χάσαμε και τα3 φιλικά από ηρακ.ενω στα επίσημα είχαμε 2νικες σε ισάριθμα.Θεωρω ότι ήταν κακή επιλογή να δώσουμε φιλικό αγώνα με μια ομάδα που επρόκειτο να αντιμετωπίσουμε πάλι εντός έδρας σε λιγότερο από 1μηνα.Ενδεχομενως λειτούργησαν συνειρμικά κάποιοι παίκτες σκεπτόμενοι εκείνον τον περίπατο,θεωρώντας απλή υπόθεση και την επίσημη αναμέτρηση.
ΥΓ.1 Από το ζενίθ στο ναδίρ η απόδοση του Sh.Juiston.
ΥΓ.2 Σίγουρα θα ήταν προτιμότερο να είχαμε κερδίσει τούτο το ματς παρά εκείνο της πρεμιέρας

vaggelaris

Γιατι ηταν σιγουρο οτι αν χαναμε απο παο θα κερδιζαμε κολοσσο? Δε νομιζω. Εν πασει περιπτωση η ομαδα κ φετος για παραμονη ξεκινησει ουτως η αλλως. Το κακο ειναι οτι δυστυχως ενω ειναι πιο αθλητικη κ “συγχρονη” ομαδα συγχρονως ειναι πολυ μειον σε ελληνες παικτες κ εντελως απειρη πλην χανλαν στους ξενους. Μακαρι να υπαρχει περιθωριο για προσθηκες-βελτιωσεις. Ο θεος βοηθος. Παλι καλα που εχασε κ ο ηρακλης γιατι η νικη του “τιμωρημενου” απολλων επι της ΑΕΚ ηταν οτι χειροτερο….

Jim Patras

Όχι,λέμε εκ των υστέρων ποια νίκη θα ήταν πιο ωφέλιμη.
Ο Απολ.Πατ.έχει 2 πολύ καλούς Έλληνες,καλό προπονητή,θα αλλάξει και 2 Αμερικ.οπότε θα καθαρίσει την μπουγάδα.

pro

Δεν τρελαίνομαι με τον βεντούζα…με τον διπλανό όμως…

pro

Βετουλα και διπλαρο….

nikos3118

Πλάκα πλάκα έναν βεντουζα τον χρειάζεται η ομάδα, να κολλάει στον αντίπαλο χειριστή και να μην τον αφήνει να πάρει ανάσα 😂😂😂😂

Jim Patras

Williams,Juiston,Finke,Lockett σε 3 αγώνες έχουν χρεωθεί 36 f.ενώ έχουν κερδίσει 9..Αναλογία 1/4,αυτό τα λέει όλα..

simon says

Μα είναι απλό… Ο Finke δεν υπάρχει σαν παίκτης, οι άλλοι τρεις δεν πατάνε στη ρακέτα!!

dragon_aris

Φαουλ πως να κερδίσουν αφου εχουν αλλεργία στο να πατήσουν στην αντίπαλη ρακετα; 40 λεπτα figure eight οπως ειπαν και τα παιδια πιο πάνω 5 άτομα γυροφερνουμε στο τριποντο.
Ως προς την άμυνα χθες πρέπει να καναμε κάποιο παγκοσμιο ρεκορ στο να κάνουμε ηλιθια φάουλ. Λες και στοχευαμε τα χερια των αντιπάλων. Δεν εχω ξαναδει τοσα αχρείαστα φάουλ. Ο Τζουστον ειδικά μεγαλη απογοήτευση. Δεν με νοιαζουν τα χαμένα καρφωματα αλλα στην αμυνα πραγματικά λες και ηθελε να κανει 5 φάουλ έπαιζε. Μεγαλο χτύπημα για μενα η αποδοση του συγκεκριμένου χθες εδειξε οτι υπάρχει πνευματικό θέμα.

pro

Ίσως μόνο θέμα απειρίας…

vaggelaris

Παντως ο “απαραδεκτος” τζουστον μια χαρα τα πηγε με παο κ ιωνικο. Απλα οταν εχεις φτιαξει μια ομαδα που προσπαθει εσωτερικα να κλεισει τις τρυπες σε διαφορες θεσεις δε σου φταινε οι παικτες. Οσο κι αν καποιοι δε το καταλαβαινουν το σφιχτο μπατζετ αναγκασε την ομαδα να παει σε παικτες “στοιχηματα”. Πλην χανλαν ολοι οι αλλοι ειναι γνωστο οτι δεν εχουν σουπερ περγαμηνες. Κ το μεγαλο κενο στο 5 κανει αυτους τους παικτες να φαινονται ακομη πιο κακοι. Ελπιζω να ερθει αμεσα ψηλος γιατι δε βγαινει η χρονια ετσι. Ειδα κ το λαρισα-λαυριο. Δε μιλαω για το λαυριο που ειναι ομαδα 8αδας πλεον αλλα κ με τη λαρισα θα ειχαμε προβλημα. Θα ειναι πολυ σημαντικο παντως η ομαδα να μη χασει αυτο το καλο κλιμα που φαινεται να εχει, να μεινει ενωμενη μπροστα στο θεμα τιμωρια και να μη γινουν σπασμωδικες κινησεις. Βλεπουμε τι γινεται στον ηρακλη που ειχε κ πολυ μεγαλυτερο μπατζετ. Θελει καθαρο μυαλο απο τη διοικηση υπομονη κ στοχευμενες κινησεις. Οχι πανικο

Jim Patras

Μα ακριβώς επειδή στη Νίκαια ήταν εξαιρετικός,προκάλεσε σοκ η απόδοση του προχθές..Δεν ήταν απλώς αρνητικός..Σε 13΄ έκάνε 5 f.(το1αντιαθλητικό),3 λάθη,3 άστοχα σουτ και πήρε μόλις 2 reb.
Άπαντες το έχουμε καταλάβει,αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε θα γίνει κριτική.

pro

Άπαντες, δε νομίζω. Προφανώς εσύ Jim, ναι. Όταν ο τζουστον έκανε παπάδες στα 2 πρωτα ματς μιλούσα με έναν φίλο Αρειανό που ήταν ενθουσιασμενος και σε μια αποστροφή της κουβέντας του είπα ότι θα έρθουν μέρες που θα έχει κι αυτός νούμερα σαν του λοκετ – το θέμα ειναι να κάνει και ο λοκετ κάποια στιγμή νούμερα τζουστον . Θέλω να πω ότι δεν είναι περίεργο για ένα ρουκι, χωρίς παραστάσεις, χωρίς ιδιαίτερα τεχνικά χαρακτηριστικά, να στραβώσει ένα ματς και να γίνει αόρατος. Πρέπει να είμαστε συνειδητοποιημενοι με το υλικό μας. Και ναι, το κενό στην ρακέτα πρέπει να καλυφθεί άμεσα και ποιοτικά….

iereas

Παιδιά είναι εμφανές πλέον σε όλες τις ομάδες ότι η αδυναμία του Άρη είναι να παίξει σε αργό τέμπο (οργανωμενες επιθέσεις)επειδή εκεί δεν μπορεί να μπει η μπάλα με τίποτα μέσα στα πέντε μέτρα …κ δεν είναι θέμα καθαρού άσσου αλλά δουλειάς κ ικανότητας παικτών..αν μπαίνουν τα μακρινά σουτ η υπάρχει γρήγορο τέμπο έχουμε κάποια ελπίδα αλλιώς θα πρέπει να βρεθεί άμεσα λύση η κάποιοι παίκτες να βρίσκονται σε σούπερ μέρα κάθε φορά ταυτόχρονα..κ επειδή δεν γίνεται να έχεις δυο τρεις παίκτες να βάζουν τριανταρες προφανώς κ πρέπει να υπάρξει παρέμβαση στο ρόστερ αν γίνεται ώστε να μην είμαστε μονοδιάστατοι..(υγ.παίκτες τύπου Ξανθόπουλου που γνωρίζουν πότε πρέπει να τρέξουν μια ομάδα κ πότε θα ηρεμούν το ρυθμο,θα είναι πάντα χρήσιμοι σε όλες τις ομάδες)

dorian gray

Καλή εβδομάδα σε όλους.
Όντας στο γήπεδο, η ομάδα δε μου άρεσε, αν εξαιρέσεις το τελευταίο πεντάλεπτο, όπου, με την αμέριστη βοήθεια ημών των οπαδών, μείωσε τη διαφορά.
Ο Φίνκε άλλα αντί άλλων, καλύτερα να είχαμε ακόμα έναν Θωμά Κώττα στη θέση του, ο δε Λόκετ κακός, όπως αναμενόταν.
Έδειχνε σαφώς πιο ομάδα ο Κολοσσός.
Πολύ πιτσιρικαρία στο γήπεδο, με μπαμπάδες και μαμάδες, κρίμα που ξεκινούν την οπαδική τους ζωή με πίκρα.
Με τα ισχύοντα δεδομένα, ο Άρης γκραν φαβορί για Α2.-

vaggelaris

Πραγματικα αυτο το παιχνιδι ηταν μια, πολυ καλη ευκαιρια με νικη να μεινει ζεστος ο κοσμος. Τωρα εχουμε 3 ματς που το πιο πιθανο σεναριο ειναι το 0-3. Οτιδηποτε αλλο θα ειναι μεγαλη εκπληξη για μενα. Αεκ κ προμηθεα δεν τους εχουμε κ το λαυριο πλεον εχει αλλαξει επιπεδο κ ειναι πραγματικα ποιοτικη ομαδα κ θα ειναι το φαβορι ουτως η αλλως. Ελπιζω κ φανταζομαι να εχουμε εναν αξιοπρεπη ψηλο ως τοτε.