Βρήκαμε ποιος ήταν η μαύρη γάτα ☺

121 Comments
παλιότερο
νεότερο καλύτερη βαθμολογία
Inline Feedbacks
View all comments
GOUNAS1914

ευτυχως δεν ειχαμε καποιο απροοπτο…
μπραβο στον χρηστιδη εκμεταλευτηκε την ευκαιρια που πηρε
χαλαρη νικη που μας δινει χρονο για τις αλλαγες
προβλεπω under 29,5 σχολια

aka Θεούλης

Χρηστιδης και Φλιωνης για μενα οτι καλυτερο σημερα για την ομαδα. Δεν θα αναλυσω κατι, στα αρνητικά τα 20 λαθη (3 παραπανω από την ομαδα π εχασε με 20+ πόντους) και οι 0 ασσιστ του φίλου μου που μαλλον εχει ξενερώσει , αλλα ειμαι σιγουρος οτι θα κανει καμ μπακ

ChrisSiak

Μακάρι να κερδίσουμε έναν παίχτη Χρηστίδη να φτάσει να παίζει ένα τεταρτακι μέχρι το τέλος της χρονιάς

Tarpley-3

Καλησπερα σε ολους τους συναρειανους.Θα σχολιασω καποια πραγματα και θα τελειωσω με 2 ερωτηματα.Ο Τζενικινς ειναι καθαρο Combo guard.Ο Ντραγκι δεν ειναι κακος παικτης με ενα εγκεφαλικο Pg θα εδειχνε τις επιθετικες χαρες του.Στο σετ παιχνιδι που φετος δεν υποστηριζουμε ειναι καλος με καλες κινησεις στο ποστ.Στην αμυνα με βοηθειες δεν θα φαινεται τοσο η αδυναμια του.Τα εχω ξαναπει.Ο Μπακνερ αποσυντονιζει την ομαδα.Προσπαθουν με καποιο τροπο να τον εκμεταλευτουν καθως ειναι μονοδιαστατος παικτης τοσο καιρο και αυτο αποσυντονιζει τους υπολοιπους.Σημερα ειχαμε καλη κυκλοφορια και παιχνιδι κοντα στο καλαθι ειτε απο Τσαιρελη ειτε απο Ντραγκι.Κοινως παιξαμε καλα.Ο Μπακνερ να παρει τον… Περισσότερα »

experience

Συμφωνώ για Μπάκνερ, επειδή είναι μονοδιάστατος και βάζει καλάθι μόνο με ένα τρόπο (αν τον βγάλουμε μόνο του) μας αναγκάζει να παίζουμε έτσι

Tarpley-3

Επισης και ο Μαρμπλ αποσυντονιζει την ομαδα.Και θα το εξηγησω κιωλας.Δεν στεκομαι στις 2 καλες προσπαθειες που ειχε.Επιθετικα οσο ειναι μεσα εμενα μου δειχνει πως μπερδευει τα πραγματα.Τροφοδοτειται λιγοτερο ο Ντραγκι και ο Τσαιρελης.Δεν εχουμε πλανο οταν βασταει την μπαλα και δεν αισθανεται καλα ο Τζενκινς μαζι του.Κανει παιδιαρωδη λαθη που κοβουν τον ρυθμο της ομαδας.Για τον Μπακνερ ειναι πασιφανες αυτο που λεω.Κριμα να μην εχουμε 2 καλυτερες επιλογες στους αμερικανους φετος ,η ομαδα θα πηγαινε τρενο.

Arisaloskanis

Κ ενας υποπτος ακομα υπαρχει που δεν επαιξε αρκετα σημερα.αυτος που με μονακο εχασε στο πιο κρισιμο σημειο τις βολες που θα μας εδιναν προβαδισμα 5 ποντων αν τις ειχε βαλει. Μην τα ριχνουμε ολα στους αμερικανους. Ο πριφτης πρεπει να σκεφτει πολυ σημερα για να κανει στο μελλον ακομα πιο δικαιη μεταχειριση των παικτων.

stepap

Φίλε Tarpley ο Μπακνερ ήταν μονοδιάστατος κ δυσκόλευε την ομαδα σε ενα ποσοστό αλλα έπαιζε περίπου 20 λεπτά, τα αλλα 20 που καθόταν στον πάγκο θα έπρεπε να βλέπαμε την διαφορά. Οπότε πιστεύω ότι εν μέρει έχεις ενα δίκιο αλλα αυτο που κάνει τη διάφορα είναι το δέσιμο της ομάδας που φαίνεται σιγά σιγα. Ακομα κ με τον Μπακνερ φαινόταν αυτο στα παιχνίδια με ΠΑΟ Σκαιλαινερς Μονακό και ας τα χάσαμε όλα. Η Γνώμη μου για τον Μπακνερ είναι ότι είναι καλός για συγκεκριμένα πράγματα τα οποία τα είδαμε τον τελευταίο μήνα αλλα δεν θα τον διάλεγα για βασικό σέντερ… Περισσότερα »

Tarpley-3

Tρελιαρη μου πριν 2 λεπτα εκανα μπασκετικη αναλυση στον subaris πιο κατω.Διαβασε για να καταλαβεις πιο εμπεριστατομενα τι εννοω.Τα αλλα 20 λεπτα επαιζε ο Μαρμπλ που εχει αλλα θεματα και μπλοκαρει η ομαδα.Γενικα ομως και οι 2 αν λειπουνε σιγουρα θα βρεθουνε και νεκρα σημεια οπως σε ολες τις ομαδες αλλωστε..

stepap

Ρε συ Ταρπλευ , δεν έβγαινε ο Μπακνερ κ έμπαινε ο Μαρμπλ ώστε να μοιράζονται το 40λεπτο. Κάποιες φορές έπαιζαν μαζί κ κάποιες άλλες καθόταν στον Πάγκο κ οι δυο.

Τα σημεία που αναφέρεις στην ανάλυση σου δεν είναι μακριά απο την αλήθεια αλλα δεν φταίγανε μόνο αυτα για τις μέτριες εμφανίσεις. Το κύριο για μένα ήταν η αργή προσαρμογή όλων των ξένων με τους Μαρμπλ κ Μπακνερ να έχουν την πιο μεγάλη δυσκολία.

Tarpley-3

Δεν ειπα πως φταινε μονο αυτα….Ειπα πως φταινε και αυτα.Ειδικα οταν μιλαμε για βασικους παικτες.Δηλαδη δεν εχουμε πετυχει να παιζει ο ενας απο τους 2 για μεγαλο χρονικο διαστημα?….και οχι ταυτοχρονα?

Sam Vincent

Stepap θυμίσου τα συνολικά στατιστικά του knight +- που έλεγαν πως με Μπάκνερ και Μαρμπλ είμασταν πίσω… Τα νούμερα δεν λένε ποτέ ψέματα. Αντι να προσπαθούμε σε όλο το ματς να πετύχουμε πικ εν ρολ με αλευ ουπ με τον Μπακνερ ,σήμερα βγάλαμε 3-4 με τον Σιμ ,ποστάραμε παραπάνω τον Ντράγκι και τον Τσαι ,πήρε καλές προσπάθειες ο Βασιλάκης με πιο ανοιχτή ρακέτα…Όλα αυτα μας έδωσαν καλύτερη κυκλοφορία ,αρα καλύτερα σουτ. Αφήσαμε δλδ το δύσκολο και πήγαμε σε πιο ορθολογικές επιλογές. Τα παραπάνω έγιναν με τον Κολοσό και δεν ειναι καθόλου βέβαιο πως θα συμβαίνουν κάθε μέρα αλλά όταν μπερδεύεσαι… Περισσότερα »

stepap

Ρε παιδιά συμφωνώ πώς ηταν πρόβλημα η μονοδιάστατη απειλη του Μπακνερ και ο τρόπος παιχνιδιού του Μαρμπλ αλλα αυτα ήταν μεγαλύτερα προβλήματα τον Οκτώβριο έως τις αρχές Νοεμβρίου. Τον τελευταίο καιρό, σαφώς κ υπάρχουν τα ίδια προβλήματα αλλα σε μικρότερο βαθμό λόγω της προσαρμογής όλων των παικτών σε αυτο που τους ζητάει ο Κόουτς.
Υ.Γ. Τελικά μπορεί να ποσταρει ο Ντράγκι γιατι προχθές μέσα στην υπερβολή που μας πιάνει ειπώθηκε ότι ούτε αυτο μπορεί να κάνει.

Sam Vincent

Φυσικά και υπερβάλουμε αν και σήμερα δεν αποδείχθηκε πως ο Ντράγκι ποστάρει καλά. Εμένα δεν μ αρέσει να μιλάμε για παίκτες πχ Μαρμπλ και πως βελτιώνονται σιγά σιγά λες και είναι ο πιτσιρικάς Φλιώνης και όχι η πριμαντονα των 300.000 που παίζει αντιμέτωπος με αρκούδες Γεωργαλήδες και Σαλούστρους ,και παρόλα αυτά αδυνατεί να είναι χρήσιμος στην ομάδα…

Tarpley-3

Οχι ενταξει.Ξεκαθαρα εδειξε ο Ντραγκι πως εχει κινησεις στο ποστ.Απλα ειναι πολυ αργος και εκει ειναι η θεση του.Ειναι ποιοτικος και εχει ωραιες προσποιησειςστο ποστ.Μην κανει τις μπουκες απλα γιατι τον προδιδει η ταχυτητα του.Αμα αξιοποιηθει σωστα ειμαι σιγουρος πως μπορει να μας κανει πιο απροβλεπτη ομαδα..Και γενικα και με πιο αργα σεντερ μεσα απο τον Μπακνερ τα πηγε καλα.

Sam Vincent

Ρου ,εγώ θα πεισθώ αν εκτός του Γεωργαλή ,ποστάρει τον Πρίντεζη τον Φωτση τον Χρυσικόπουλο τον Τζ Ουιλιαμς κτλ και το κάνει με συνέπεια…Κόντρα σ αυτά τα 4ρια τον έχουμε μεγαλύτερη ανάγκη.Όχι να τον κάνει γιο γιο ο Μπασάμπε.

Jiorgy

Τι να πει κανείς; Θα μας τρελάνουν αυτοί οι παίκτες… Όχι τίποτ’ άλλο, δεν μπορείς να πιάσεις και τίποτα. Ούτε σκορ, ούτε σκόρερ, ούτε ριμπάουντερ, ούτε τίποτα! Χαρά για τη νίκη κόντρα στην κακή μας προϊστορία. Χαρά για Χριστίδη, κυρίως, αλλά και Φλιώνη. Αυτός ο Μαρμαράς κάνει μια μαγική ενέργεια τη μια, και ένα παιδικό λάθος αμέσως μετά. Δεν ξέρεις τι να σκεφτείς. Επίσης ρε παιδιά, 20 λάθη κ 13 ασίστς; Anyway. Ας βγάλουμε ότι καλύτερο μπορούμε από αυτή την αλλόκοτη χρονιά. ΥΓ. Όταν είδα τον Φλιώνη να παραπατάει λέω μέσα μου “ε όχι ρε φίλε κι αυτός!!!” Ευτυχώς… Λήξη… Περισσότερα »

Toby B

Συγχαρητήρια στην ομάδα για τη νίκη και άνετη επικρατηση. Ένα πραγματικα ευχάριστο απόγευμα. Θα σταθώ στο ότι η ομάδα ήταν καλύτερη χωρίς τους Αμερικανούς στην πεντάδα. Ο Τζενκινς ξεκίνησε καλά αλλά το στυλ μπάσκετ στο 2ο και 3ο δεκάλεπτο δεν τον βολέψαν. Ο καμινγς έπαιξε πολύ κλα η άμυνα όσο ήταν μέσα. Επιθετικά μετριος. Ο Μαρμπλ προσπάθησε αλλά δεν λέει και πολλά. Ντραγκι πήγε εξαιρετικά και ο Τσαιρελης μπορεί να παίξει σέντερ κόντρα σε μέτριες ομάδες. Δεν ξέρω αν μπορεί να αντιμετωπίσει δυνατά πενταρια. Χρηστιδης έχει κινήσεις και ξέρει να κάνει σκριν!!! Επιτέλους και κάποιος άλλος μετά τον λορδο. Αμυντικά… Περισσότερα »

Tarpley-3

Ο Πριφτης παντως στην συνεντευξη τυπου ειπε πως πρεπει τουλαχιστον μεχρι να γυρισει ο Μπακνερ να παρουμε παικτη γιατι δεν γινεται ο Σιμτσακ και η μετακινηση του Τσαιρελη στο 5 να καλυψουν το κενο.Λες να του πει οχι ο Λασκαρης?

Toby B

Υπάρχει και ο Καββαδας που θεωρητικά σε 10 15 μέρες πρέπει να είναι έτοιμος. Βέβαια ο Πριφτης τους βλέπει στην προπόνηση. Ελπίζω να αποφασίσουν κάτι καλό αλλιώς δεν έχει νόημα.

Arisaloskanis

Επαληθευτικα για 2 πραματα. 1ον εγραφα οτι ο αγιασμος εχει γινει κ 2ον οτι ειναι ετοιμος ο χρηστιδης να μπει να βοηθησει .δν ειπαμε κ για βασικος.
Κατα τάλλα ειναι προφανες οτι ο ντραγκι εχανε συγκεντρωση απο την παρουσια του μπακνερ και οτι ο τσουπ αναδεικνυεται σε μεγαλο τουρκοφαγο

experience

Ήρθε η νίκη εύκολα ευτυχώς. Ο Κολοσσός ήταν πολύ κακός, έμοιαζε με ομάδα που δεν μπορούσε να περάσει το κέντρο. Η διαφορά άνοιξε σε κάποια φάση πολύ και εκεί τελείωσε το ματς. Καλός ο Ντράγκι αλλά δε θα πανηγυρίσω άμα είναι να κάνει ένα πολύ καλό ματς και σε 7 να σέρνεται. Το θετικό ήταν ότι ο Χρηστίδης μοιάζει να πήρε την ευκαιρία και έδειξε κάποια πράγματα. Έχει κινήσεις που ο Μπάκνερ δεν τις έχει δει ούτε στον ύπνο του, μακάρι να συνεχίσει και να βοηθήσει και σε πιο ουσιαστικά ματς. Και ο Φλιώνης μ΄άρεσε.

Subaris

Ωραια,αρα αφου μας μπερδευει ο μπακνερ και παιζουμε τοσο καλα(απεναντι σε εναν τραγικο σημερα κολοσσο)δεν χρειαζεσαι αλλο 5αρι.Εχεις τον καββαδα και τον χρηστιδη και τελειωνεις ολους τους αγωνες με 20+ διαφορα.Δηλαδη λες οτι αν ηταν ο μπακνερ μεσα θα ηταν ντερμπι και ο ντραγκι που ετσι κ αλλιως παλι 4 επαιξε δεν θα εβαζε ποντο..Λες κ ο ντραγκι κ τσαι δεν επαιξαν ποτε χωρις μπακνερ μεσα..Με λιγα λογια ολους τους αγωνες τους χασαμε λογο μπακνερ..Τι να πω τωρα…

Arisaloskanis

Δεν δινουμε αφεση στον τσαι κ ντραγκι για τις προηγουμενες κακιστες εμφανισεις αλλα αν συνεχισουν ετσι τοτε θα χουν μια πολυ καλη δικαιολογια. Εκτος κ αν τους ετσουξε η γιουχα

Subaris

Εγω πιστευω πως απλα επαιξαν σοβαρα σημερα και η δυο.Ισως υπο το ακουσμα της εξοδου απο τον αρη για ντραγκι,ισως το κραξιμο απο τον κοσμο για τσαι.Δεν ξερω..Αλλα οτι για την εικονα τον δυο παιχτων και συνολικα του αρη οτι φταιει αποκλειστικα ο μπακνερ δεν το πιστευω ρε φιλε!Ουτε λεω πως ειναι Ο ΠΑΙΧΤΗΣ αλλα οχι οτι ριχνει και τα ποσοστα των παιχτων.Γιατι αν το δεις κ απο την αλλη οι δυο αμερικανοι που εχουν απο 15+ ποντους σε καθε αγωνα σημερα ειχαν απο 6 και λιγοτερες ασιστ απο ποτε.Τι σημαινει δηλαδη αυτο.Να τους διωξουμε γιατι εριξε τα ποσοστα τους… Περισσότερα »

Tarpley-3

Κανεις λαθος.Δεν ειπε κανεις οτι ο Μπακνερ ριχνει τα ποσοστα τους.Η στατιστικη ειναι ενα τιποτα.Το τι βλεπεις ειναι το ζουμι.Οταν μπορει να σκοραρει ο Ριρης μονο με alley hoop καταλαβαινεις πως αναγκαστικα και για να δικαιοληθουν τα χρηματα που παιρνει κιωλας θα του βγαλεις φασεις.Οχι?Αν του βγαλεις φασεις πρεπει οι υπολοιποι να παιξουνε αρκετες στιγμες γι αυτον.Αυτο τι σημαινει οτι μπαινουνε σε μια διαδικασια που δεν βγαζουνε αλλους επιθετικους αυτοματισμους γιατι ειναι μονοδιαστατος και μονο ετσι μπορει να σκοραρει στις φασεις που τον στοχευουν επιθετικα.Επισης το βασικοτερο γιατι αυτο που αναφερω ειναι το 10% ,το αλλο 90% δηλαδη εχει να… Περισσότερα »

teotsex

Λοιπόν,επειδή ακούω να λένε πολλούς ότι ο Μπάκνερ δεν κάνει σωστά σκριν.Ακούστε να μάθετε λίγο(δεν το λέω ειρωνικά) στο μπάσκετ υπάρχουν τρία είδη σκριν.Το πρώτο είναι που ο ψηλός ρολάρει και κάνει dive στην ρακέτα.Το δεύτερο είναι το λεγόμενο fade που ο ψηλός δίνει το σκριν και πάει στο τρίποντο και περιμένει πάσα να παίξει pick and pop.Στο τρίτο σκριν αυτό που εφαρμόζουμε με τον Μπάκνερ ο ψηλός κάνει slip η το λεγόμενο ψεύτικο σκριν.Με απλά και κατανοητά λόγια ο Μπάκνερ έχει πάρει εντολή να στήνει το σκριν και αν δει τον ψηλό να κάνει hard hedge(δυναμική έξοδο) σπάει αμέσως… Περισσότερα »

Tarpley-3

Αρχικα αυτο που λες ομως δεν αλλαζει το γεγονος οτι στηνεις την φαση απο τον Μπακνερ. και οπως μονος σου λες στην τελευταια γραμμη “διαβασουν”Πιστευεις ειναι πολυ καλος στο διαβασμα?Ο Τζενκινς τον εχει βρει καποιες φορες.Ο Καμμινκς κοιταει πρωτα την στεφανη μετα την ασσιστ το λαμβανουμε στα υποψην.Δεν ταιριαζει…Edit Εκ του αποτελεσματος παντα.

teotsex

Αυτό που λέω δεν είναι ότι δεν ξέρει να δίνει σκριν όπως λανθασμένα λες.Απλά το σκριν που δίνει είναι το λεγόμενο slip.Από εκεί και πέρα το διάβασμα των φάσεων δείχνει πιο είναι τακτικά σε καλό επίπεδο και ποιος όχι.Οπότε να δεχτώ ότι δεν είναι καλός σε τακτικό επίπεδο και όχι ότι δεν ξέρει να δίνει σκριν.Ο Τζένκινς τον βρίσκει γιατί τον ξέρει αν αυτό σου λέει κάτι.Έπαιζαν μαζί 1 χρόνο. Ένα από τα καλύτερα PNR δίδυμα στην Ευρώπη είναι ο Σπανούλης με τον Πρίντεζη.Παίζουν μαζί 5 χρόνια και αυτό λέει πολλά.Βέβαια στην εξίσωση πρέπει να βάλουμε και την ποιότητα του… Περισσότερα »

Tarpley-3

Τι να σου πω εχω στο μυαλο μου το εχω οτι ο ορος screen απο μονος του ειναι κομματι τακτικης ετσι και αλλιως.Το αποτελεσμα ειναι πως απο αυτες τις φασεις δεν εδιναν μεχρι στιγμης στην ομαδα κατι ουσιαστικο εκτος απο μεμονομενες φασεις που και που κανοντας την ομαδα μονοτονη.Γενικα απλα εσυ διαχωριζεις το ειδος του σκριν που κανει με βαση καποια χαρακτηριστικα.Στο οτι τακτικα δεν ειναι καλος στην φαση του screen συμφωνουμε.

gerorge

Διαφωνω σε αυτο που λες οτι απλα ο Buckner κανει αλλου ειδους screen και δεν ειναι ασχημα.Το fake screen ουσιαστικα δεν ειναι ουσιαστικα screen και δεν μπορει να θεωρηθει ως μεθοδος στησιματος του PnR.Ο παικτης πηγαινοντας να στησει το screen βλεπει την κινηση του αντιπαλου ψηλου και αναλογα με αυτην αλλαζει κατευθυνση και κοβει αποτομα στο καλαθι πριν στησει το screen.Συνηθως αυτο εχει επιτυχια μετα απο συνεχομενα επιτυχημενα screen οπου ο αμυντικος εχει ψυλλιαστει τι παιζει και προσπαθει να ανακοψει την πορεια του,οποτε δεν νομιζω να συμβει πανω απο μια το πολυ 2 φορες στο ιδιο ματς.Επισης ειναι ατοπο αυτο… Περισσότερα »

teotsex

Ας τα πάρουμε από την αρχή.Δυναμικό hedge out δεν κάνουν στον Κάμινγκς.Δεν έγραψα κάτι τέτοιο.Στον Κάμινγκς κάνουν soft hedge.Αυτό σημαίνει ότι ο ψηλός βγαίνει μέχρι ένα σημείο και φτάνει ως το high post.Νομίζω το γράφω κιόλας αλλά μάλλον δεν το πρόσεξες.Επίσης το δυναμικό hedge out δεν το επιλέγουν μόνο σε καλούς σουτέρ.Επιλέγεται και σε περιπτώσεις που θες να φύγει η μπάλα από τα χέρια κάποιου παίκτη ή να τον οδηγήσεις στις γωνίες.Αν έχεις ψηλούς με καλό hedge and recover τότε μπορείς να τους χρησιμοποιείς κατά το δοκούν. Και όμως το screen με επιλογή slip είναι μέθοδος PNR.Υπάρχει το pick=επιλογή.Ο χειριστής… Περισσότερα »

gerorge

Ελαχιστοι ειναι οι ψηλοι που μπορουν να κανουν καλο hdge and recover(θεωρω οτι ο buckner εχει τα προσοντα γι αυτο) και δεν το βλεπουμε αρκετα συχνα ως αντιμετωπιση σε δικα μας PnR.To fake screen παντως που ανεφερες στο αρχικο σχολιο που ειναι παρομοιο με το slip του screener δεν μπορει να ειναι τροπος εφαρμογης του Pnr αφου ειναι αρκετα προβλεψιμος και συνηθως χρησιμοποιειται για αιφνιδιασμο της αντιπαλης αντιμετωπισης και ειναι ουσιαστικα μια παρεκκλιση την οποια πρεπει να κρινει ο ψηλος ποτε και αν μπορει να εφαρμοσει.Εισαι σωστος εκει που λες για δυναμικο hedge out στον Jenkins αλλα αυτο εγινε αφου… Περισσότερα »

teotsex

Ο Μπάκνερ στην Τουρκία έκανε ακριβώς τα ίδια σκριν και έπαιζε με τον ίδιο τρόπο που παίζει σε εμάς.Στην επίθεση της Τουρκ Τέλεκομ συνεργαζόταν περισσότερο με τον Τζένκινς που ήταν το 2άρι και όχι με τον άσσο τον αυστραλό τον Γουντσάιντ.Επίσης συνήθως χτυπούσαν με side pick για να εκμεταλλευτούν την καλή πλευρική ταχύτητα του Μπάκνερ.Είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πως αξιοποιούσαν τον Μπάκνερ επιθετικά αν καθίσει και δει περσινά παιχνίδια της Τουρκ Τέλεκομ.Επειδή δεν είναι καλός στο να υποδέχεται την μπάλα συνήθως του πετούσαν λόμπες ή τα γνωστά άλει-ουπ.Έκανε προσποίηση ότι θα δώσει το σκριν έκοβε γρήγορα προς το καλάθι… Περισσότερα »

gerorge

Ειχα δει 2-3 παιχνιδια ευρωπαικα της ΤΤ το καλοκαιρι αλλα τετοιες φασεις εβγαιναν 1-2 ανα παιχνιδια με τον Jenkins.Τα διδυμα του PnR της ΤΤ ηταν 2.Το πρωτο ηταν ο Jenkins με τον Buckner και το 2ο ηταν ο ασος με εκεινο τον θηριωδη τον σεντερ του οποιου το ονομα τωρα δεν θυμαμαι.Αυτο που θυμαμαι ειναι οτι ο θηριωδης σεντερ ηταν αποτελεσματικος επειδη μπορουσε να υποδεχτει την μπαλα χαμηλα και να τελειωσει τις φασεις,κατι που οπως σωστα λες κι εσυ ο Buckner δεν πολυμπορει να κανει.Βεβαια οι αντιπαλοι της στα ματς που ειδα ηταν αστειοι και εβγαιναν κατι ελευθερες πασες στον… Περισσότερα »

Tarpley-3

Η αληθεια ειναι πως δεν νομιζω να κατσει καποιος να διαβασει ολες αυτες τις αναλυσεις για το σωστο screen.Η ουσια ειναι μια φιλε.Η λεμε αυτο που βλεπουμε η παιζουμε την κολοκυθια.Το screen ειναι ηταν και θα ειναι κομματι τακτικης οπως λες και οσο ο Μπακνερ δεν το κανει σωστα σημαινει πως δεν το κανει σωστα.Αποτελεσμα δεν κανει σωστα σκριν.Απο κει και περα.Δεν γινεται να χρησιμοποιεις τον ιδιο τυπο σκριν συνεχεια και να ειναι εντολη γιατι γινεσε πιο προβλεψιμος απο τους προβλεψιμους οπως λεει και ο gerorge.Συμφωνω πως στα 1 2 δευτερα μετα το σκριν το προβλημα ειναι ακομα μεγαλυτερο λογο… Περισσότερα »

Arisaloskanis

ο τζενικινς(!)ήταν θετικοτατος σημερα αυτος αλλαξε το ρου στην αρχη. Μπορει να φταιει κ το ξεκουραστο προγραμμα για την αποδοση του ντραγκι . Εμενα ο μπακνερ δεν μου αρεσει καθολου. Δν μιλαω για διωξιμο αυτα τα ξερουν οι αρμοδιοι. Αλλα σαν φιλαθλος δεν μου ελειψε καθολου σιδερενιος να ειναι κατα ταλλα

Tarpley-3

Να προσθεσω κατι που ξεχασα.Υπαρχει και η επιλογη να μην παιξεις pick n roll kαι χωρις screen με 2 3 πασες να περασει στα πλαγια η μπαλα στον ψηλο.Στον Μπακνερ δηλαδη.Ωραια.2 επιλογες.1 παιζει με πλατη και τελιωνει την φαση και 2 αμα ερθουνε 2 για βοηθειες και τον κλεισουνε να εχει την αντιληψη να πασσαρει στο weak side για τριποντο οπως επισης εκανε ο Σιμτσακ σημερα καποια φαση.Τι απο τα 2 μπορει να κανει ? ΤΙΠΟΤΑ

Subaris

Τωρα θα μιλαμε για τις ικανοτητες του μπακνερ η αν ο τσαι και ο ντραγκι παιξαν καλυτερα με την απουσια του?Γιατι στο πρωτο σου σχολιο αυτο ξεκαθαρισες οτι ειναι το προβλημα και σε αυτο απαντησα.Ολοι ξερουμε πως δεν ειναι το 5αρι που θελει ο αρης ειναι ομως η αιτια που χανουμε?Γιατι εγω προσωπικα πιστευω πως ειναι ενα λιθαρακι απο τα πολλα που εχουμε προβληματα οχι η κοτρωνα που παρουσιαζεις εσυ.

Tarpley-3

Φιλε λιθαρακι θα ητανε περσι ο Τσουπκοβιτς.Λιθαρακι θα ητανε ο Ζαρας.Εδω μιλαμε για βασικοτατο παικτη και τον βασικο σου ψηλο.Παιρνει πολυ χρονο συμμετοχης αρα δεν ειναι λιθαρακι αλλα κοτρωνα.Οπως κοτρωνα ειναι και οι τραυματισμοι πχ Σανικιτζε.Ποσες κοτρωνες να αντεξει μια ομαδα….

Subaris

Με παρεξηγησες.Λιθαρακι ενοουσα μεσα στο πιθαρι με τα προβληματα οχι σαν βαρος που του αναλογει σαν βασικος.Με λιγα λογια δεν πιστευω πως το προβλημα στον φετινο αρη ειναι μονο ο μπακνερ.Εχουμε προβληματα γενικα με πολους παιχτες και τις πανω-κατω αποδοσεις τους και φυσικα με τους τραυματισμους που μας κανουν ανω κατω γενικα στο δεσιμο της ομαδας.Και τα 20 λαθη ποιος τα εκανε?Ο μπακνερ?Καταλαβαινεις τι ενοω?

Tarpley-3

Δεν γκρινιαζω προσωπικη διαπιστωση εκανα.Προφανως ειναι και αλλα.Απλα σημερα αυτο μου εκανε εντυπωση αυτο ειπα.Για τους τραυματισμους το ανεφερα και πιο πανω.Ο Πριφτης εκανε υποδειγματικη διαχειρηση του παιχνιδιου στο rotation σημερα.Αξιζει να σημειωθει και ειναι κατι που πρεπει να λαβουμε υποψην.

experience

Δεν λέμε ότι θα ήταν ντέρμπι, δεν γινόταν να χάσεις από αυτό τον Κολοσσό, ότι για να βάλει καλάθι πρέπει όλη η ομάδα να δουλέψει για να τον βγάλει μόνο του. Εσένα ο Χρηστίδης σου φάνηκε τόσο χειρότερος του Μπάκνερ δηλαδή; Βασικά σ’αρέσει ο Μπάκνερ σαν παίκτης,θεωρείς ότι αξίζει σαν μεταγραφή; Εμένα προσωπικά καθόλου

Subaris

Δεν ειπα ρε παιδια τιποτα για τον χρηστιδη,φυσικα και μου αρεσε.Λεω οτι δεν φταιει ενας παιχτης για την αστοχια και τα λαθη των αλλων παιχτων.Γιατι προσπαθειες περνανε,αστοχοι και γεματο λαθη ηταν.Δηλαδη με εναν παιχτη μειον και μια καλη εμφανιση εγιναν οι παιχταραδες αυτοι και η καταρα ο αλλος?Οσο για τον μπακνερ,οχι δεν τρελενομαι αλλα οχι να γινει ο αποδιοπομπαιος τραγος μετα απο οπως ειπες μια λογικη νικη.Και δηλαδη εσυ πιστευεις οτι το μοναδικο συστημα του πριφτη ειναι πως θα βγει ο μπακνερ μονος και ολοι πρεπει να κανουν τα αδυνατα δυνατα για να γινει αυτο?Και αντι να λεμε για φοβερη… Περισσότερα »

gerorge

Δεν το μετανιωσα που πηγα γηπεδο γιατι και η σημερινη εικονα της ομαδας εβγαλε μια υγεια και επειδη γελασα αρκετα με κατι τυπαδες εκει γυρω μου.Ειναι 2 κλασικοι γκρινιαρηδες οι οποιοι απο περσι που τους θυμαμαι να ξεκινουν να ερχονται παντα κατι εβρισκαν να γκρινιαζουν.Θυμαμαι χαρακτηριστικα παιχνιδια που κερδιζαμε ανετα να γκρινιαζουν που δεν μπαινουν οι μικροι.Ε λοιπον σημερα ο ενας απο αυτους αρχιζε να κραζει οταν μπηκε μεσα ο Χρηστιδης λεγοντας κατα λεξη “Τι κανει ρε ο μ… ο Πριφτης θα μας τρελανει που βαζει τον μικρο,ωρα ειναι τωρα να το χασουμε και αυτο το ματσακι” και απλα σηκωθηκε… Περισσότερα »

Παναγιώτης

Αυτός ο Λυκογιάννης τί ήθελε;;; Πολύ ειρωνικός στην συνέντευξη.

Arisaloskanis

Κοντριτσες επειδη δεν κλεισαμε αυτον το καλοκαιρι. Δεν μπορει να μιλαει για διαιτησια η ομαδα του δεν εδειξε καλη εικονα σημερα

Tarpley-3

Αν ο Λυκογιαννης και ο Κολοσσος εχουνε θεμα με την διαιτησια να πανε με Λασκαρη μερια και να εχουμε και κανα συμμαχο.Οχι οταν τα πινει να ξεκιναει να ριχνει ειρωνια και αιχμες.Οποιος ειναι εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια ξερει.Αμα ειναι να βλεπει 80-20 διαιτησια για να παρει θεση καλυτερα να μην μιλαει καν.Απο κει και περα μια χαρα μου φανηκε η διαιτησια σημερα απλα ειμασταν καλυτεροι και κερδισαμε.Τι ηθελε πιο πολλα σφηριγματα ?Οκ δεν θα εχανε 24 θα εχανε 15 ποντους so what?

gerorge

Εχω προσεξει οτι στις νικες του με εμας(ειναι αρκετες δυστυχως) πανηγυριζει σαν τρελος και στις ηττες παντα κανει μια καποια αναφορα στην διαιτησια εστω και με σχολιο “δεν θελω να σταθω στην διαιτησια” χωρις να τον εχουν ρωτησει καν.Το καλοκαιρι παντως αν ισχυουν οι φημες πετουσε την σκουφια του να ερθει.Δεν ξερω τι τρεχει μεσα στο μυαλο του,αλλα προσωπικα δεν τον αντεχω σαν προσωπικοτητα

kaptsik

Μπορεί με αυτό το στυλακι να … γοήτευσει το Λασκαρη; Νομίζω ότι ή φιλοσοφία του ιδιοκτήτη δεν ταιριάζει με αυτή του κ. Λυκογιαννη. Οπότε ας χαλαρώσει ο κόουτς του Κολοσσού.

experience

Fair play του κάναμε του Κολοσσού σήμερα και νικήσαμε μόνο τόσο, τη μπάλα δεν μπορούσε να κατεβάσει, ποια διαιτησία; Μάλλον κάτι έπρεπε να βρει να πει μετά από τέτοια κακή εμφάνιση

καπετάν Κανένας

χαχαχα! Α ρε gerorge να’σαι καλά όπου είσαι,μ’έκανες να γελάσω με το σχόλιό σου!
Arisaloskanis…ΕΓΩ δικαιώθηκα(είδατε;είδατε;-)))) με τους μικρούς!!!!!!!!
Τοby,για τους χορηγούς δεν ξέρω,αλλά η σημερινή εικόνα πιστεύεις οτι μπορεί να ξενερώσει κόσμο(για τους τύπους του gerorge,δεν ξέρω βέβαια…);
Night,ποιός είναι ρε συ η μαύρη γάτα,δεν κατάλαβα; Σαν γάτος ρωτάω(σοβαρά).

Toby B

Όχι φίλε όπως είπε και ο gerorge η ομάδα έβγαλε υγεία. Μια από τις ελάχιστες φορές τελευταία. Τελείωσε το παιχνίδι και ήμουν με το χαμόγελο. Όχι για την μεγάλη σε έκταση νικη αλλά για 3 4 πράγματα που λειτουργησαν σωστά. Όπως και για τον Ντραγκι που φέτος βαλθηκε να με διαψεύσει με τις κακές εμφανίσεις του.

καπετάν Κανένας

Ναι,φάνηκε πως ο κόσμος το χάρηκε κ το εκτίμησε.Ο Ντραγκίσεβιτς ξεμπούκωσε!Κι ο Τσαιρέλης κάπως.Toby,εσύ που’σαι λεβεντιά,για πες μου σε παρακαλώ:Μαύρη γάτα ήταν ο Μπάκνερ,έτσι;Γιατί ο Night δεν μου απαντά(κλαψ,κλαψ….)χι,χι!…

Toby B

Με τον Μπακνερ και τον Ντραγκι πιστεύω πως πήγε να γίνει το περσινό σκηνικό Κοεν Τσυουπκο. Τι εννοώ? Πως προσπαθώντας να βάλει στο rotation και ουσιαστικά στο παιχνίδι τον έναν(τσουπκο περσι) έχασε εντελώς τον άλλο. Ο Μπακνερ δεν είναι κακός και βοηθάει αλλά μάλλον σε μια ομάδα με το δικό μας μπατζετ δεν μπορεί να δίνεις το 1/5 για παίκτη με τα δικά του προσόντα. Καλός για κάποια λεπτά που θέλουμε συγκεκριμένα πράγματα.

sifounaris

Συγχαρητήρια στην ομάδα για την νίκη. Πολύ καλή εμφάνιση από Ντράγκι, μακάρι να παραμείνει σε αυτά τα στάνταρ. Πολύ καλός και ο Χρηστίδης. Απόντες για ακόμα ένα παιχνίδι οι δημιουργοί μας και πολλά εύκολα λάθη 20 στον αριθμό. Περιμένω αύριο κιόλας η ΚΑΕ να απομακρύνει τον Μαρμπλ καθαρά και μόνο για λόγους παραδειγματισμού και πειθαρχίας. Εδώ και 2 βδομάδες δεν αγωνίζεται λόγω πόνων στο δάκτυλο και με το που ανακινείται πάλι θέμα απομάκρυνσής του ως διά μαγείας αποθεραπεύεται και αγωνίζεται; Δεν επιτρέπεται σε κανέναν να παίζει με το όνομα και την ιστορία αυτού του συλλόγου.

Sam Vincent

Μεγάλη χαρά για τον Χρηστίδη, Το παλικάρι κινούμενο σωστά κοντά στην ρακέτα έβαλε 4 μπάλες στο πλεκτο ,με τρόπους που δεν γνωρίζει ο Μπάκνερ. Επίσης ο Βασιλάκης μαρκαρε σωστά και στην περιφέρεια . Επίσης πηρε 4 ριμπς σε 9,5 λεπτά και έδειξε πολύ καλά στοιχεία. Κάτι θετικό μαζί με την καλή εμφάνιση του Φλιώνη μέσα στην φετινή κακοδαιμονία. Βασιλάκη αν μας διαβάζεις ,υγεία ,δουλειά , σεμνότητα , αγάπη στην τιμημένη που φοράς και κανείς δεν θα σου στερήσει αυτά που αξίζεις.

Arion3

Καλο παιχνιδι ανα διαστηματα απο την ομαδα,θεωρω οτι πρεπει να κρατησουμε τα θετικα οπως το παθος του χρηστιδη,εκανες μεστες προσπαθειες και αμυνες,δεν φοβηθηκε να παρει την μπαλα,οπως κανει καμια φορα ο φλιωνης,που εχει και αυτος καλα στοιχεια,παιζει καλη αμυνα πανω στην μπαλα,και καλο σουτακι πρεπει να μπαινει λιγο πιο δυνατα,θεωρω οτι σε αυτα τα παιχνιδια πρεπει να περνουν χρονο αν το επιτρεπει η διαφορα μεγαλυτερο του αναμενομενου να τους ανεβαινει και η αυτοπεποιθηση.. Πιστευω επισης οτι πρεπει να χρησιμοποιησουμε τον καθε παιχτη αναλογα,ασπουμε ο ντρακι εχει καλο ποστ παιχνιδι σχετικα,τελευταια δεν τον βγαζαμε να το παιξει,σημερα το καναμε και πετυχε… Περισσότερα »

Geo

ΚΑΛΗ σπέρα ωραίο το γηπεδάκι μας και με λίγο κόσμο και τόσα παιδιά,μπράβο και για την ενίσχυση της ομάδας με αμαξίδιο και τους φοβερούς καλητέχνες εκεί πίσω… Στο παιχνίδι κακός Κολοσσός ,μέτρια εμείς και θα συμφωνήσω και θα διαφωνήσω με τους προηγούμενους… Ο Μπάκνερ είναι για είδικές καταστάσεις και λίγα λεπτά…Όχι για βασικός ναι όντως όταν οι άλλοι βρουν το κουμπί του όλα τελειώνουν εκεί γιατί δεν έχει κάτι άλλο. Είναι αυτό που έλεγα δεν θέλω το 5αρι μας να είναι μόνο αθλητικό θέλω και ένα καλούτσικο σουτ και το κυριότερο κήνηση στη ρακέτα με απλά τελειώματα. Μαρμπλ αγόρι μου… Περισσότερα »

aka Θεούλης

Πως μπορώ να πάρω την φωτο με τον μαύρο γάτο μου που έχω αποθηκευμένη στο pc μου και να την βάλω στο σχόλιο?? Θα σκάσω!!

sifounaris

Παιδιά πιστεύω πως ο Φλιώνης θα απέδιδε πολύ καλύτερα, απαλλαγμένος από το βάρος της οργάνωσης, ως combo guard δίπλα σε ένα άλλο playmaker. Θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας

Sam Vincent

Πιστευω πως δεν έχει την έκρηξη και δεν μπορεί να δημιουργήσει για τον εαυτό του .Επίσης το ύψος του δεν τον βοηθά . Στην καλύτερη περίπτωση αν δυναμώσει πολύ να γίνει pg τύπου Μάντζαρη. Πίεση ,οργάνωση και τρίποντο.

stepap

Ο Φλιωνης είναι καθαρό πλευ μεικερ γιατι ψάχνει πρώτα την πασα κ μετα το σουτ το οποίο φαίνεται να το έχει και απο μέση απόσταση που έίναι δυσεύρετο στις μέρες μας.

sotos275

Κρατάω την αντίδραση της ομάδας σε έναν δύσκολο όπως ήρθαν τα πράγματα αγώνα. Είδα παίκτες που δεν κρύφτηκαν και αυτό μου άρεσε. Κατά τα άλλα δε παίξαμε κάποιο σπουδαίο μπάσκετ ούτε άλλαξε και πολλά η ομάδα, απλά έβγαλε παραπάνω διάθεση στην άμυνα και έπαιξε λίγο πιο έξυπνα στην επίθεση. Συνεχίζουμε…

Ziozio

Ρε night πόσο κάνει να αναβαθμίσεις το σαιτ ? Να βάλουμε όλοι κάτι σαν donate μπας και γίνει τπτ….. Μετά από πολύ κόπο ας πω και εγώ την ριμαδοαποψη μου…… Μπράβο στην ομάδα, είδαμε πρώτη φορά μπάσκετακι φέτος, επιθετικό πλουραλισμο με κινήσεις στο ποστ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, δυνατή άμυνα με καλές βοήθειες, μόνο αρνητικό σήμερα τα αρκετά λάθη…… Ως γνωστόν είμαι από τους μεγαλύτερους haters του φίλου Μπακνερ και εδώ θα γίνω πολύ κακός…… Να είναι καλά το πόδι του λίγνομαυρου του παίχτη της Μονακό που πάτησε ο δικός μας ο ντεμεκ παίχτης και σωθηκαμε, γλίτωσαμε προς το παρόν (ελπίζω και μόνιμα)… Περισσότερα »

experience

Φίλε ούτε εμένα μ’αρέσει αλλά δεν εύχομαι να τραυματιστεί κανένας, ας προσέχαμε όταν τον παίρναμε. Αυτοί οι άνθρωποι από αυτό ζουν και δεν μπορούν να το κάνουν για πάντα.

Ziozio

Ούτε εγώ το ευχόμουν αδερφέ αλλά τελικά ήταν λύτρωση… Το ξαναλέω…Περαστικά του, άλλο κακό να μην του συμβεί, να ζήσει 1000 χρόνια ΑΛΛΑ μακριά από εμάς, να πάει αλλού να βγάλει τα λεφτακια του να κάνει τη δουλειά του

stepap

Σπουδαία νίκη λόγω των συνθηκών πίεσης κ των τραυματισμών. Ο Ντράγκι την έκανε κ εύκολη κάτι που δεν ήταν αυτονόητο πριν ξεκινήσει το παιχνίδι. Οι παίκτες μας θέλουν στήριξη για να ανεβάσουν την αυτοπεποίθηση τους. Το είχαμε δει με τον Τσαιρελη πριν μερικά ματς το είδαμε κ σήμερα με τον Σερβο. Όπως έχω πει επανειλημμένα, οι παίκτες μας είναι αξιόλογοι κ θα αποδώσουν πολυ καλύτερα όσο περνάει ο καιρός. Στην περιφέρεια έχουμε λύσεις, στους ψηλούς ακομα δεν έχουμε σταθερότητα λόγω των αλλαγών κ των τραυματισμών. Ο Χριστίδης έδειξε ενα σημαντικό χαρακτηριστικό, την γρηγορη σκέψη κ αντιδραση οταν πάρει την μπάλα.Σε… Περισσότερα »

experience

Άποψή μου, οι παίκτες να αφήσουν τα ψυχολογικά και τις ελλείψεις αυτοπεποίθησης. Επαγγελματίες παίκτες είναι, να μπουν και να παίξουν το μπάσκετ που ξέρουν.

stepap

Με συγχωρεις αλλα αν πιστεύεις πως δεν παίζει ρόλο η ψυχολογία στον επαγγελματικό αθλητισμό, κάνεις μεγάλο λάθος και μπορώ να σου φέρω πολλά παραδείγματα ομάδων κ παικτών .

experience

Ναι αλλά να παίξουν, γιατί να μην έχουν ψυχολογία; Και ο Νικ Αντερσον των Ματζικ μετά τους τελικούς με το Χιούστον δεν μπορούσε να βάλει βολή (σουπερ τρανταχτό παράδειγμα, οι δικοί μας δεν είναι τέτοιες περιπτώσεις) αλλά τι να έκανε η ομάδα; Βασικά τι να κάνουμε για να ανεβάσουμε την -για άγνωστο λόγο- πεσμένη ψυχολογία τους, αν έχουν και πεσμένη ψυχολογία γιατί εγω δεν έχω ιδέα πώς σκέφτεται ο καθένας από αυτούς.

stepap

Η πεσμένη ψυχολογία έρχεται απο τις ήττες,απο τις κακές εμφανίσεις,απο το κράξιμο των οπαδών. Αυτα τα τρία τα έχουμε άφθονα φέτος.
Εμείς αυτο που μπορούμε να κάνουμε είναι να μην κάνουμε κριτική του στυλ …αμπαλος, τυφλός,άσχετος, να μη ζητάμε αντικατάσταση τουλάχιστον 2-3 παικτών μετα απο κάθε ήττα, να μη γιουχάρουμε – βρίζουμε .
Να κάνουμε κριτική αλλα χωρίς ακρότητες κ αφορισμούς

καπετάν Κανένας

Δεν ξέρω να σου απαντήσω,αλλά εσύ παίζει να μου πείς ποιόν εννοείς με τη μαύρη γάτα;

Ο Γκραούτσο ταιριάζει με τη σουρεαλ φάση που ζούμε κ τα λέει όλα!
Υπ’όψιν οτι τα αυτά τα καυμένα ζωάκια στις περισσότερες κουλτούρες του κόσμου θεωρούνται ευλογία και καλοτυχία!Αλλά εμείς οι Ελληναράδες όταν χτίζαμε Παρθενώνες,και τα λοιπά και τα λοιπά…

sifounaris

Το πιο πιθανό είναι να γνώρισε καμιά Τσέχα παρά να βρήκε ομάδα εκεί, αν αυτό υπονοείς Night :)))

seindt

I never hated aris bc; wow λες να φευγει;

Arisaloskanis

οι χέιτερς τον μαράνανε κ αυτόνα,. δεν πάμε καλά η ομάδα φέτος έχει συσσωρεύσει μεγάλη αμερικανική βλαχοκουλτούρα

sifounaris

Πληροφοριακά Βαρέζε – Καντού 82 – 92 με πρωταγωνιστή τον γνώριμό μας Ντόμινικ Ουότερς με 25 π. και 11 ασ.

Vamos_G1

Συγχαρητήρια στην ομάδα για την νίκη!
Κρατάω: την επιθετική απόδοση του Ντράγκι, το γεγονός ότι σκόραραν κ οι 12 παίκτες μας, τα συνολικά ποσοστά μας (83,3% 1π – 61.8% 2π – 50% 3π) κ την εμφάνιση του Χρηστίδη.
Ξεχνάω: τις μόλις 13 ασίστ μας, τα 20 λάθη μας αλλά κ τα 11 επ.ριμπ. του Κολοσσού.
Η ομάδα πάντως συνεχίζει να θέλει ενίσχυση. Ας ελπίσουμε να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις.

stepap

Τα ριμπάουντ πλέον είναι το νούμερο 1 πρόβλημα μας. Ο ψηλός που θα έρθει ελπίζω να βοηθήσει κ εκεί.

ortiz

αυτο το προσπαθουμε να τροφοδοτησουμε το μπακνερ και δε βρισκουν οι αλλοι ψηλοι ρυθμοι το θεωρω λαθος συμπερασμα.
Λες και σε αλλα παιχνιδια δε προσπαθησαμε να τη δωσουμε στο ντραγκι η να το ποσταρουμε και κατεληξε σε μπουρδουκλωμα,η δε τη δωσαμε στο τσαιρελη και κατεστρεφε επιθεσεις.
Δεν εγινε και τιποτα συνταρακτικο σημερα,ουτε ανακαλυψαμε τη πυριτιδα.
Εδω κρατησαμε κατω απο τους 70 ολυμπιακο και στους 71 το παο…ε ο κολοσσος δε θα γλυτωνε.
Στην επιθεση παιξαμε απλα ορθολογικα,βρηκαμε τα μις ματς,γυρισε κι η μπαλα καλα και τελος.
Μπραβο στους μικρους που επιασαν την ευκαιρια,σε τετοια ματς πρεπει να παιρνουν χρονο.

Tarpley-3

Δεν αναφερεις ομως πως στα προηγουμενα παιχνιδια ο Ντραγκι δεν επαιζε στο ποστ αλλα πιο πολυ στην περιφερεια πραγμα λαθος και δεν ζηταγε καν την μπαλα.Οταν επαιρνε προσωπικες προσπαθειες αυτες ητανε μπουκες αρα λανθασμενες επιλογες η κανα σκοτωμενο τριποντο.Χθες επαιξε στο ποστ(οπως με ΟΣΦΠ) τροφοδοτηθηκε αυτος στο ποστ αντι του Μπακνερ και τα πηγαμε καλυτερα.Οσο αφορα τον Τσαιρελη να πω πως χθες επαιξε στον 5 και οχι στο 4 αρα επαιξε περισσοτερο μεσα στην ρακετα και τροφοδοτηθηκε ορθολογικα.Γιατι επαιξε στο 5?Ελειπε ο Μπακνερ.Δοθηκαν καλυτερα σκριν και γινανε τα βασικα καλυτερα.Το μονο αρνητικο τα πολλα λαθη συγκριτικα με τις ασσιστ και… Περισσότερα »

καπετάν Κανένας

Παίδες,σχετικά με τον Λυκογιάννη και το μεγάλο… γιατί που αναρωτιέστε:Κάτι έπαιξε με τον Πρίφτη συγκεκριμένα.Στην χειραψία στο τέλος πάει με το δάχτυλο υψωμένο κ του τα λέει χοντρά και ο Πρίφτης είναι κάπως…χεσμένος να το πώ; Κανένα fairplay που δεν τηρήθηκε ή κάτι τέτοιο;

gerorge

Ποσο πιο fair play απο αυτο;

καπετάν Κανένας

Δεν ξέρω.Μήπως πήρε κανα ιωαννιδικό ταιμ αουτ ο δικός μας;

almand

Tι είναι αυτό το “ιωαννιδικό ταιμ αουτ”; Κρατά κανένα 2λεπτο;

καπετάν Κανένας

Αρης-παοκ, ’80τίλα,κάποιος τελικός,νικάμε κλασικά με διαφορά και δευτερόλεπτα πριν τη λήξη ο Ξανθός παίρνει ταιμαουτ!!!Ο Πολίτης τρελαίνεται…Σε δηλώσεις μετά στα πανηγύρια στ’αποδυτήρια,ο Ιωαννίδης λέει οτι δεν τό’κανε για να σπάσει κανέναν,αλλά για να πανηγυίσουν οι “φίλαθλοι του Άρεως”(sic!)στην εξέδρα!!!Οι παλιοί θα θμούνται ποιός αγώνας ήταν,εγώ κολλάω,αλλά σίγουρα υπάρχει στο youtube…

almand

Eυχαριστώ καπετάνιε

Toby B

Όλα έγιναν στη φάση με το σκληρό σκριν στον Χρηστιδη. Ο πάγκος μας πετάχτηκε, ο Βασιλόπουλος νόμιζε πως κάτι ειπώθηκε και ζήτησε τα ρέστα. Και έτσι κάπως μπήκε στο παιχνίδι και ο λυκογιαννης να υπερασπιστεί την ομάδα του. Απλά κράτησε πολύ ώρα η παρεξήγηση χωρίς λόγο. Όλα αυτά σύμφωνα με τα όσα κατάλαβα από την tv και όσα είπε ο σχολιαστης της νοβα. Τώρα που είπα νοβα. Την άλλη βδομάδα το παιχνίδι με την Κύμη το δείχνει πάλι ολόκληρο. Απίστευτο.

stepap

Ίσως ο Λυκογιαννης τα είχε με τον βοηθό του Πρίφτη ο οποίος στο τέλος του ματς ήταν εκνευρισμένος με τον Λυκογιαννη κ κάτι του φώναζε ενώ τον κρατούσαν για να μην τον πλησιάσει.

καπετάν Κανένας

“Ο Λυκογιάννης τα είχε με τον βοηθό του Πρίφτη,και κάτι του φώναζε,κτλ”…Μάιστα…Ερωτική αντιζηλία λοιπόν!!!

Toby B

Επειδή τυχαίνει να τον ξέρω και προσωπικά και μπασκετικα τον Θανάση Μολυβδα, νοιάζεται πολύ για τους παίκτες του σε σημείο που μπορεί να πετάχτηκε αμέσως μόλις είδε πως ο φλιωνης ζαλιστηκε και να στράφηκε κατευθείαν προς τον απέναντι πάγκο με σκοπό να σταματήσει το σκληρό παιχνίδι. Πάντως ο Βασιλόπουλος δεν το έκανε επίτηδες.

καπετάν Κανένας

thanks Toby.

almand

Να δώσω κι εγώ συγχαρητήρια στην ομάδα και πιο πολύ στα νέα παιδιά. Μας γέμισαν ελπίδα. Όσο για τα υπόλοιπα νομίζω πως οι πιο πολλοί τα είπατε. Τελικά, έτσι πρέπει να είναι. Κάτι ή κάποιος μπλοκαρει την ομάδα. Δεν θα βιαστώ να δώσουμε συγχαρίκια στο Ντράγκι, γιατί το συμβόλαιο του λέει full time player κι όχι όποτε του ΄ρθει. Το ίδιο ισχύει για την ομάδα. Ναι μεν σήμερα ρολάρησε καλά, αλλά τούτο, ως ένα μεγάλο βαθμό, οφείλεται στην καλή άμυνα -και στο ότι τα καλάθια μπήκαν. (Τελικά όταν τα βάζει ένας, αρχίζουν να τα βάζουν όλοι. Τούτο και καλό το… Περισσότερα »

thanasis

Πολύ καλή εμφάνιση από την ομάδα σήμερα, αλλά θέλει συνέχεια και μεγαλύτερη προσπάθεια! Ας ελπίσουμε οτι αυτή η εμφάνιση θα δώσει ώθηση για καλύτερα αποτελέσματα στο μέλλον! Πάντως για μένα αν υπάρχει βελτίωση θα φανεί μόλις κάνουμε ένα καλό σερί νικών! Σχετικά με την παρεξήγηση με Λυκογιάννη, κάτι διάβασα ότι υπήρξε προς το τέλος του ματς ή στο 4ο δεκάλεπτο ένα σκληρό φάουλ του Βασιλόπουλου στον Φλιώνη, που προς στιγμή φοβήθηκε ο Πρίφτης και ο συνεργάτης του (Μολυβδάς, αν δεν κάνω λάθος το όνομά του) ότι υπήρξε νέος τραυματισμός και τα ΄΄εβαλαν με Βασιλόπουλο και τον πάγκο του Κολοσσού για… Περισσότερα »

spire

Βασικά δεν ήταν φάουλ. Στήθηκε για σκριν ο Βασιλόπουλος, έπεσε ο Φλιώνης πάνω του και μετά παραπατούσε σα κοτόπουλο. Απλά με τον συγκεκριμένο δεν θέλει και πολύ για να γίνει φασαρία.

Ryan Stack

Μιας και οι περισσότεροι έχουν γράψει ονόματα,όσον αφορά τον αντικαταστάτη του Μπάκνερ,μου ήρθε στο μυαλό ένας παλιός γνώριμος.Τι θα λέγατε για Sam Muldrow?Αθλητικός,γρήγορος με καλό σουτ,παίζει και στο 4 και στο 5 και αναδείχτηκε σε μία σεζόν που είχαμε πολλά προβλήματα.Νομίζω ότι ταιριάζει πολύ στην ομάδα.

stepap

Σωστή σκέψη. Που παίζει αυτος τώρα; ξέρουμε την εξέλιξη του;

spire

wikipedia

2011-2012Flag of Greece.svgΆρης
2012-2013Flag of Ukraine.svgΝτνίπρο Αζότ
2013 Flag of Lithuania.svgΠιένο Ζβέγκζντες
2013-2014Flag of Ukraine.svgΝτνίπρο Αζότ
2014 Flag of France.svgΕβρό Μπάσκετ
2015 Flag of Germany.svgΜπάουναχ
2015 Flag of the Dominican Republic.svgΤιτάνες Ντελ Λαϊσί
2015 Flag of Kosovo.svgΠέγια
2016-Flag of Canada.svgΝαϊάγκρα Ρίβερ Λάιονς

Tarpley-3

Παιδια το μπασκετ ειναι απλο και εκει ειναι η ομορφια του αθληματος.Παντα απλο ητανε.Μπορεις να κανεις τα παντα αρκει να γινονται βασικα πραγματα σωστα.Γενικα παντως βλεπω μερικους εδω μεσα που η εχουνε ριξει τα στανταρ στον πατο για να θεωρουνε αμεληταιο το προβλημα Μπακνερ και εχουνε ξεχασει πως ειναι το 5 σου να ξερει να κανει τα βασικα η εθελοτυφλουνε για παιχνιδι εντυπωσεων.Και οκ να πω κατι αλλο.Βλεπω σχολια Σπουδαια νικη,Η ομαδα πεταγε σημερα και τα σχετικα.Μαγκες σπουδαια νικη ειναι στο Αλεξανδρειο με τον Κολοσσο?Μαγκες Αρης ειμαστε μην φτανουμε τα στανταρ στον πατο.Σπουδαια νικη ητανε περσι με Αρμανι και με… Περισσότερα »

stepap

Σίγουρα δεν είσαι ο κακός της υπόθεσης αφου λες την αποψη σου με πολυ σωστά επιχειρήματα.Εγω διαφωνω κατά το ήμισυ στο γενικο και σου δινω δίκιο στο οτι όταν ένας σέντερ δεν απειλεί παρα μόνο με αλευ ουπ ,τότε η αμυνα εχει ήσυχο το κεφάλι της και μαρκάρει πιο αποτελεσματικά τους υπόλοιπους παίκτες. Σπουδαία νίκη κ όχι αυτονόητη ήταν για μένα η χθεσινή γιατι έχουμε χάσει 2 φορές απο τον κολοσσό τα τελευταία χρόνια, παίζαμε χωρίς 2 σέντερ κ με τους Μαρμπλ , Γιανκοβιτς τραυματίες , με μεγάλη πίεση κ πεσμένη ψυχολογία λόγω των πολλων ηττων. Δε θέλει κ πολυ… Περισσότερα »

Tarpley-3

Ναι απλα ειχαμε και μικροτερο μπατζετ τις περασμενες χρονιες.Νομιζω περσι με Κολοσσο χασαμε μονο εκτος και στο Αλεξανδρειο νικησαμε.Ξερεις απλα λεω πως αν θελουμε το βημα παραπανω που ειναι το ζητουμενο στην ομαδα μας,ακομα και με τις αγωνιστικες δυσχερειες που εχουμε αυτα τα παιχνιδια πρεπει να τα θεωρουμε αυτονοητες νικες.Ποσο μαλλον στην εδρα μας.Ξερεις απλα η ξενερα ειναι του τυπου”Αχ και να ειχαμε εναν παικτη τυπου Μασσευ στην θεση του Ριρη”.Να δινει τα σκριν του,να κανει σωστα μπλοκ αουτ,να παιρνει ριμπ που εχουμε θεμα,(και ο Ντραγκι εχει θεμα στα ριμπ),να κανει κανα ταπιδι,καμια προσποιηση και γενικα να ειναι υπαρκτος στο… Περισσότερα »

Tarpley-3

Το πιο σημαντικο να εστιασουμε και πρεπει να το δουλεψει Πριφτης ειναι τα λαθη αυτη τη στιγμη.20 ειναι απειρα για ενα παιχνιδι.Ο Ριρης λειπει ετσι και αλλιως οποτε ας ειναι καλα το παλικαρι να γυρισει δυνατος αλλα αν δεν γινετε φετος του χρονου sayonara.

Toby B

Πάντως φίλε Roy ο Έρικ δεν φεύγει. Το νέο δημοσίευμα του pressaris λέει πως ψαχνόμαστε για σέντερ 2-3 μηνών που δεν θα έχει πρωταγωνιστηκο ρόλο. Δηλαδή κάποιον με κανενα 5χιλ το μήνα ταβάνι φαντάζομαι. Ελπίζω, αν ισχύει το δημοσίευμα, οι ιθυνοντες να είναι σίγουροι για την αγωνιστική κατάσταση του Καββαδα. Το θέμα Μπακνερ είναι πολύπλοκο. Σίγουρα η αγωνιστική του εικόνα δεν είναι για 270 το χρόνο. Από την άλλη όμως τέτοιου τύπου σέντερ τους παίρνεις μόνο όταν έχεις ακόμα ένα βασικό 5αρι με ποιοτικά χαρακτηριστικά και ένα pg καλό σε pnr καταστάσεις. Το ξέρω δεν είναι λύση να χρεωθουμε παραπάνω… Περισσότερα »

Tarpley-3

Μπραβο αγορινα μου.Η τελευταια φραση σου ειδικα με βρισκει συμφωνο.Αυτο απαντησα και παραπανω στο ortiz.Αναγκαζει τον Ντραγκι.Τα ειπες ολα.Κριμα δεν ειναι να αναγκαζει αλλους παικτες να κανουνε κατι διαφορετικο απο αυτο που κανουνε σωστα?Ελειψη Μπακνερ ομως εκανε και ο Σερβος αυτο που ξερει καλα οπως και ο Τσαιρελης που στο 5 εχει καθηκοντα ρακετας αποκλειστικα.

Toby B

Εντάξει είναι σίγουρο πως ο παίκτης αν δεν βελτιωθεί πολύ όταν με το καλό επιστρέψει, δεν θα μείνει του χρόνου. Για φέτος πιστεύω είναι θέμα Λάσκαρη, λογικά αυτός λέει δεν δίνω άλλο οποτε ψάχνουμε φτηνές επιλογές. Κρίμα γιατί έτσι μας έχει πάει η κληρώσεις στο κύπελλο και Ευρώπη μπορούσαμε να προχωρήσουμε.

Subaris

Πραγματικα ελπίζω να εχετε δικιο κ οι δυο,οτι για τις εμφανισεις των ντραγκι κ τσαι φταιει ο μπακνερ.Μεσα απο την καρδια μου το ευχομαι.Γιατι θα χασουμε εναν κ θα κερδισουμε δυο.Αρα το επομενο διαστημα αυτοι οι δυο πρεπει να πετανε.Θελω να δω αν θα εχουν ανωμαλη προσγειωση τι θα πειτε που βγαλατε συμπερασματα απο εναν αγωνα κ ξεχασατε τους προηγουμενους 10…

Tarpley-3

Φιλε προφανως και πρεπει να υπαρχει διαρκεια.Αυτο που λεει ο Τομπι και εγω ομως ειναι λογικο.Δεν ειπε κανεις πως ο Τσαιρελης θα σταματησει να κανει λαθη η ο Ντραγκι θα σου βαζει 20αρες συνεχεια.Απλα οτι το πως ανταποκριθηκαν εχτες χωρις τον Μπακνερ ηταν οφθαλμοφανες.Να σ θυμισω κατι επισης.Με Προμηθεα και Οσφπ ο Μπακνερ ειχε λιγοτερο χρονο σε σχεση με τα τελευταια παιχνιδια.Με Οσφπ κιωλας αν θυμαμε καλα ειχε φορωθει νωρις με φαουλ αρα δεν επαιξε πολυ.Τυχαιο πως και στ 2 προηγουμενα παιχνιδια που αναφερω επαιξε λιγοτερο ο Αμερικανος μας ο Σερβος ητανε σε ιδια επιπεδα αποδωσεων με την χθεσινη?Προφανως σκεφτηκα… Περισσότερα »

Kostaris

Toby…ακόμα κ μ αυτό ρόστερ(παίρνοντας κ τον 6ο ξένο που δικαίουμαστε) ο τελικός κυπέλλου κ το φαιναλ φορ στο τσουλου είναι αυτονόητα, ή αλλιώς εισαι φαβορί για να τα πετύχεις…. Οι ξενοι δεν είναι τόσο καλοί όσο ηθελαν κάποιοι να μας τους παρουσιάσουν το καλοκαίρι(ότι μας ανεβαζαν επίπεδο κ καλά) αλλά ούτε κ τόσο κακοί όσο κάποιοι θέλουν να τους κάνουν απλά για να καλύψουμε την ανεπάρκεια του προπονητή….. Σε ένα μπαχαλο π είναι ή ομάδα, κανείς δεν μπορεί να αποδώσει τα αναμενόμενα, εξ ου κ όλοι παίζουν με εκλάμψεις… Αυτό δεν είναι ομάδα….3 μήνες τώρα ο προπονητής δεν μπορεί… Περισσότερα »

Toby B

Κώστα δεν θέλει να βαλει αλλά χρήματα φέτος ο Λασκαρης και φαίνεται πλεον. Δεν ειναι δυσκολο να βρεις πενταρι, εινςι δυσκολο ομως να βρεις πενταρι με ψιχουλα. Το μόνο που περιμένω είναι να βγουν επιτέλους κάποιοι αυτοματισμοι στην επίθεση. Στην άμυνα δεν είμαστε κακοί.

ortiz

Η θεωρηση σου ειναι λαθος για μενα.
Πρωτον γιατι κανεις δεν απαγορευει στο ντραγκι να παει να ποσταρει οταν παιζει 4 με το μπακνερ (το εχει επιχειρησει με οχι το επιθυμητο αποτελεσμα) και το Τσαιρελη το πηραμε για 4 ,στη πορεια πηγε το 5.
Πραγματικα δε καταλαβαινω πως αναγκαζει το Ντραγκι να μη ποσταρει?
Συμφωνα με το σκεπτικο σου και το Μπιρτς να χαμε παλι θα αναγκαζε το Ντραγκι να μη ποσταρει.

haod

Για τον Χρηστίδη είχα καλη γνώμη πριν απο τη χτεσινή εμφάνιση.το παιδι αυτό μου θυμίζει τον Ντικούδη,μακαρι να μη σταματήσει να δουλεύει για να εξελιχθεί,παντως εκτός απο ταλέντο εχει σίγουρα θράσος.ο μαρμπλ συνεχίζει να αποτελεί παραφωνία στην ομάδα μας,ειναι μονόδρομος η αντικατάσταση του με ενα πλέι μέικερ ο οποίος όμως θα ειναι έμπειρος.επισης ο Βλαχόπουλο έγραψε πως η αποθεραπεία του σανικιτζε παει καλύτερα απο το αναμενόμενο και μαλλον θα τον δούμε πριν τα πλέι οφ

ts34

Καλό timing αυτή η περίοδος για την ομάδα με τα σχετικά βατά παιχνίδια που ακολουθούν, είναι νομίζω η τελευταία ευκαιρία μας να διορθώσουμε τα (πολλά δυστυχώς) κακώς κείμενα..Από τη στιγμή που ο Μπάκνερ δεν αλλάζει και ο Ντράγκι θα στηριχθεί όπως φαίνεται, πρέπει να βρούμε οπωσδήποτε τρόπο να αποδεσμευτεί ο Μαρμπλ και να έρθει στη θέση του ένας δημιουργικός point guard και μαζί με την (προσωρινή) προσθήκη στους ψηλούς να τελειώνουμε με τις προσθαφαιρέσεις για φέτος..Ας ψαχτούν καλά αυτή τη φορά δε χρειάζονται βεβιασμένες κινήσεις, το επόμενο σημαντικό παιχνίδι που κρίνει στόχο είναι σε 1 μήνα από τώρα. Δύο προβλήματα… Περισσότερα »

Geo

Οι ανταγωνιστές μας(ΑΕΚ) ας πούμε τα στάζουν γερά. Περιμένουν Βουγιούκα και θα ήθελα να τον δώ στη θέση του Μπάκνερ πολύ μιας και αθλητικός με σουτ και ποστ δεν υπάρχει για εμας παρά μόνο ο Μπάκνερ….Και λέω εάν υπήρχε η δυνατότητα για Johnson και Βουγιούκα σε Marble και Buckner με την επιστροφή Sani μήπως η χρονία κατέληγε σε Σόου…

Geo

A και εάν είναι να έρθει παίχτης με 5χιλ για 2-3 μήνες να τον συμπαθήσουμε και μετά να περημένουμε τον Buckner να στρώσει ξανά….Ας τους πει κάποιος να το αφήσουν μην το παλευουν και πολύ για φέτος τουλάχιστον…
Όταν οι ανταγωνιστές σου χτυπάν Βουγιούκα εσύ που πας…..Τσάμπα λεφτά ας παίζει ο Φλίωνης και ο Χρηστίδης…

gerorge

Με διδυμο ψηλων Καββαδα Βουγιουκα θα ειμαστε η χαρα του PnR και παλι θα αναγκαζομαστε να παιζουμε με Τσαιρελη στο 5 για να τους κοψουμε

timemaster

Η φαινομενικά εύκολη νίκη κατά την γνώμη μου ήρθε εξαιτίας των εξής παραγόντων. Το πρώτο ήταν η ευστοχία μας από την περιφέρεια όπου όταν έπρεπε μπήκαν τα τρίποντα και ανοίξαμε τους χώρους. Η μπάλα κυκλοφόρησε καλά χωρίς να έχουμε σέντερ με τα τεσσάρια μας να τραβάνε τον αντίπαλο ψηλό έξω από το ζωγραφιστό. Εν συνέχεια ήταν η μεγάλη φθορά στα φάουλ του Κολοσσού όπου από το πρώτο δεκάλεπτο βγήκαν εκτός ρυθμού παίχτες κλειδιά κάτω από το καλάθι (Βασιλόπουλος, Ρέντικ και Χάλ). Όπου παράλληλα με την μεγάλη μας ευστοχία μας στις βολές έκαναν την άμυνα του Κολοσσού να είναι πιο χαλαρή.… Περισσότερα »

Subaris

Παιδια μην ξεχναμε οτι η αμυνα του κολοσσου εχθες ηταν αστεια χωρις να θελω να υποβιβασω τις προσπαθειες χρηστιδη και αλλων.Ενδεικτικο αυτου ειναι οτι σκοραραν ολοι οι παιχτες και του χρονου που πηραν οι πιτσιρικαδες.Με λιγα λογια εγω τουλαχιστον πιστευω πως δεν ηταν σωστο το χθεσινο δειγμα με αυτη την εικονα του κολοσσου.Τα πραγματα θα ηταν διαφορετικα με αλλου επιπεδου ομαδα.Ο φετινος κολοσσος δεν εχει καμια σχεση με τον περσινο.Κραταω μικρο καλαθι αλλα με περισσια ελπιδα να κανω λαθος.

dorian gray

Kαλημέρα σε όλους.
Διαφωνώ ότι φταίει ο Μπάκνερ για το ότι έπαιξε καλά ο Ντραγκίσεβιτς.
Απλά, ήταν τραγικός ο Λυκογιάννης στη διαχείριση του ματς.
Δε γίνεται να χάνεις 24 πόντους από μισό Άρη…
Προσωπικά, δε με χαλάει ούτε ο Μπάκνερ, ούτε ο Μαρμπλ.
Ειδικά ο Μαρμπλ προσφέρει σε πολλούς τομείς του παιχνιδιού.