Εύκολη νίκη, όπως αναμενόταν!

4 Παράγοντες

TeamOffEffDefEffPACEeFG%TOV%OREB%FT%
Aris108.586.877.744.819.251.014.9
Karditsa88.3110.377.747.327.326.744.6

75 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ian 73

Τα πολλά επιθετικά ριμπάουντ είναι χαρακτηριστικό που μας συνοδεύει από την αρχή του πρωταθλήματος .
Ο Τολιοπουλος παρά την αστοχία του ,βγάζει μια σιγουριά ,μια μεστότητα στο παιχνίδι του και εξελίσσεται σε ηγέτη μας .
Μπράβο στον Καστριτη για την ομάδα που έφτιαξε .

Nikolas

Πάλι λιγότερες βολές από τον αντίπαλο σήμερα. Εντάξει πλάκα μας κάνουν…

Αγαπητέ κοουτς Αγγέλου,τι ξεσυνερισμα που λεγε κι η γιαγιά μου,ήταν αυτό;
Πολύ με στεναχώρησες σήμερα.
Δεν δόθηκε εντολή για καλάθι στην τελευταία επίθεση,καρντια μου…Παρασύρθηκε στο ρυθμό ένα εικοσάχρονο παιδί κ έκανε δύο τριπλες παραπάνω.Και να σκοραριζε,τι;
Τσάλεντζ στα πρώτα λεπτά του ματς ,διαμαρτυρίες σε όλη τη διάρκεια ,μετεδωσες κ εκνευρισμό στους παίκτες σου κ οι δηλώσεις στο τέλος…Φάουλ μεγάλο,αγαπητέ κ εισαι απο τις αδυναμίες μου ,δεν ξεχνώ τη στήριξή σου στα πέτρινα χρονια.Εγω προσωπικά δεν στάθηκα στη διαιτησία με το Περιστέρι,αλλά σήμερα προσεξα ότι αδικηθηκε ο Άρης συγκριτικά με την δικιά σου.Και έχω επιχειρήματα.Αν δεν βάζουν τις δεκατοσες παραπάνω βολες οι παίκτες σου ,δεν σου φταίει η πρώην ομάδα σου.
Ταιμ άουτ δύο δευτερόλεπτα πριν το τέλος….
Θα θελα να μάθω τι σου είπε με σηκωμενο δάχτυλο ο Ταπούτος.

Last edited 9 months ago by καπετάν Κανένας
Ian 73

Κ εγώ θα θελα ,έμοιαζε επίπληξη ,αν και μετά του έδωσε ένα φιλικό χτύπημα .

καπετάν Κανένας

Ε ναι, νταξει.Φιλικα ,οκ αλλοιμονο.Αλλα όσο πίκρα κ να χεις με μας,το βγαζεις επί Καρδίτσας βρε κοουτς; Really?Εμένα γιατρέ μου με στεναχώρησε γιατί δεν ξεχνώ ανθρώπους που έχω φάει μαζί τους ψωμί κ αλάτι στην κυριολεξία.

Ian 73

Κ σε μένα χτύπησε λίγο άσχημα ,ειδικά η σπόντα στην συνέντευξη

dragon_aris

Εχει ερθει στην εδρα μας, οι βολες ειναι 25-13 υπερ του και πεταει σποντα για τη διαιτησία. Ε γίνεται ρεζιλι ο ιδιος δεν με ενοχλεί προσωπικά. Λιγο με ενόχλησε ομως η κινηση του Γκουντγουιν, δεν έπρεπε να παίξει εκει. Αν και νομίζω χαβαλε πηγε να κανει να τρολαρει συμπαικτες και αντιπαλους μαζι. Οπως και να έχει δεν ηταν σωστό.

Last edited 9 months ago by dragon_aris
Ian 73

Συμφωνώ για Γκουντγουιν .Ανφερ αυτό που έκανε

dammys

Νομίζω ότι τα είχε πάρει στο κρανίο επειδή ο Τολιό δεν του έδωσε την μπάλα να την καρφώσει στον προηγούμενο αιφνιδιασμό…

καπετάν Κανένας

Αυτό παίζει ναι,μωρουδιες όμως.Του ζητούσε πάσα εκεί κ μεταξυ μας ,τη δίνεις γιατί είσαι γκαρντ κ γουστάρεις την πασουλα (οκ ,όχι ο σκόρερ Τολιοπουλος αλλά και παλι στις 7 ασίστ θα πήγαινε )αλλά.και για το θέαμα με το κάρφωμα…

timemaster

ανφερ είναι σίγουρα όμως εγώ προσωπικά απεχθάνομαι αυτό το φερ πλευ των τελευταίων δευτερολέπτων σε αγώνες που δεν είναι νοκ άουτ.

dammys

ΚΑΚΟ μπάσκετ από εμάς σήμερα…
Μπάσκετ με ενέργεια ΝΑΙ αλλά θύμισε διπλό στο Ποσειδώνιο….
Η μπάλα δε γύριζε σωστά και οι κοντοί κάνανε κατάχρηση της ντρίμπλας και “ηρωικά” σουτ…Τα ποσοστά τους δε τραγικά….

Νικήσαμε λόγω ΠΑΛΕ και ΑΜΥΝΑΣ….και ΡΗΜΠΑΟΥΝΤ
Το πάθος καλό αλλά δεν πρέπει να ξεχειλίζει…

Τώρα για τις βολές ΔΕΝ παίζουμε μπάσκετ ΠΟΥ να τις κερδίζουμε…Άμυνα στο όριο του Φάουλ και επίθεση σκριν και τρίποντο…

Καλύτεροι για μένα σήμερα : Γκουντγουιν, Νότε, Σχίζας
Πολύτιμος ο Χόκλερ. Θετικός ο Μήτρου, Μέτριος ο Όμηρος , Μέτριος ο Σανόγκο καλός αμυντικά χάλια επιθετικά…Καββαδάς ξενέρωσε γιατί δεν τροφοδοτήθηκε, έχει ταβάνι αλλά σήμερα ήταν απαράδεκτος!
Τολιό κακός σήμερα , το έσωσε στο τέλος,εντύπωση μου κάνει ότι δε δίνει την μπάλα όταν πρέπει…

Δουλειά του Κόουτς είναι να τους προσγειώσει και να παίξουν πιο ώριμο μπάσκετ ειδικά επιθετικά …

vaggelaris

Με βαση τους παικτες που εχεις αυτο το μπασκετ μπορεις ν παιξεις. Ειδικα στην επιθεση οργανωμενο μπασκετ δε θ δεις. Με σκληρη αμυνα κοντα στο φαουλ κ μπαμ μπουμ απο τα γκαρντ χωρις πολλη δημιουργια. Ετσι θ παιζουμε. Ετσι πηγαμε ν κερδισουμε στο περιστερι. Δεν αλλαξε κατι σημερα. Δεν εχουμε παιχνιδι στους ψηλους ουτε κοντο να τους εκμεταλλευτει σωστα. Παρολο αυτα η ομαδα που εχει φτιαχτει ειναι ΤΙΜΙΟΤΑΤΗ με πολυ παθος κ πολλη ενεργεια. Μονο μπραβο στον καστριτη!!!

aris6emperor

Αγγέλου κομπλεξάρα!

timemaster

Και μόνο τα Τρίκαλα κάναν όνειρα επιστροφής έχει να κάνει μόνο με εμάς που δεν τα σκοτώσαμε.
Από την πρώτη περίοδο μπορούσαμε να πάρουμε διαφορά ασφαλείας αλλά ήμασταν τρομερά άστοχοι και αν εξαίρέσεις από ένα ξέσπασμα που έκαναν Σχίζας, Νότε και Τολιόπουλος τα σπάσαμε σε πολλά ελεύθερα σουτ από παντού.
Κάποια στιγμή ένοιωσα ότι οι παίχτες μας είχαν πριμ στο συμβόλαιο όχι να σκοράρουν αλλά πόσα ριμπάουντ θα πάρουν.
Με 29 επιθετικά ριμπάουντ όταν τα Τρίκαλα πήραν μόλις 26 αμυντικά πραγματικά θα έπρεπε να είχαμε τελειώσει τον αγώνα με μία άνετη κατοστάρα.
Ενώ και στην άμυνα κάναμε τα Τρίκαλα να φαίνονται ομάδα εφηβικού. Πολλά κλεψίματα, πολλά χέρια στην μπάλα, τρομερή αλληλοκάληψη και παγίδες.
Ενώ καταφέραμε να βάλουμε όλους τους παίχτες που έπαιξαν (πλυν τον Σιδηροηλία του ενός λεπτού)στον πίνακα του σκόρερ.

Γενικά αυτό το παιχνίδι ήταν θεωρώ η μεγάλη διαφορά από την περσινή ομάδα.
Ουσιαστικά παίξαμε 40 λεπτά με φουλ ενέργεια, ακόμα και όταν τα Τρίκαλα μιώσανε η ενέργεια που βγάζαμε στον αγώνα ήταν σε υψηλά επίπεδα.

Υ.Γ. Ωραία δήλωση του Αγγέλου όπου δεν κάνουν δήλωση τα Τρίκαλα. Πραγματικά όταν όλοι οι παίχτες μας φορτώθηκαν με φάουλ από το πρώτο μέρος, όταν η ομάδα του εκτέλεσε σχεδόν διπλάσιες βολές και σε κανένα σημείο του αγώνα δεν δόθηκαν τρελά σφυρίγματα.
Υ.Γ.2 ψύχραιμος σήμερα ο Σανόγκο, εκεί με τον Αγραβάνη πίστευα πως θα αρχήσει τις μπουνιές.
Υ.Γ.3 Χόρχλερ, Σχίζας, Νετζήπογλου πρέπει να παίρνουν τα σουτ που τους δίνουν. Σήμερα αρκετές φορές είχαν το ελεύθερο σουτ και δύστασαν

dammys

Ποια Τρίκαλα; Καρδίτσα…

timemaster

ντομεητο, ντοματο
🙂

CretAris

Top10
10. Με σχεδόν σβηστές τις μηχανές, μια ακόμα σοβαρή εμφάνιση και μια χαλλλλλαρή νίκη.
9. Δεν ξέρω τι ήταν πιο τραγικό με τον Αγγέλου. Οι θεατρινισμοί σε όλο το παιχνίδι? Το time out στο τέλος? Οι αστείες δηλώσεις μετά το τέλος του αγώνα? Ότι όλα αυτά τα έκανε σε αυτό το γήπεδο?
8. Υπάρχει παίκτης Σχίζας τελικά.
7. Του Αγραβάνη δεν του πάει η Θεσσαλονίκη. Από τότε που δεν του άρεσε το σπίτι😜
6. Κατεβάσαμε πολλά ριμπάουντ σήμερα.29+27=56!!!!Με μπροστάρη τον Χορχλερ.
5. Σε 18 λεπτά 15 πόντους και 9 ριμπάουντ ο ΓΚΟΥΝΤΓΟΥΙΝ. Σε 40 λεπτά πόσα?
4. Τίμιος ο Μητρογλ…εεεεε ο Μήτρου Λονγκ. Βοηθάει πολύ στην οργάνωση, σκοράρει, δίνει βοήθειες στην άμυνα και βγάζει πάθος. Highlight η βουτιά αυτοθυσίας στην αγκαλιά του Ταπούτου και του Σιγάλα.
3. Ο Νότε έχει πάρει μπροστά και δείχνει γιατί τον φέραμε στην ομάδα. Όταν βελτιώσει και τα λαθάκια που κάνει σχεδόν σε κάθε παιχνίδι, η ομάδα θα ανέβει ακόμα περισσότερο.
2. Τελικά μάλλον το λιονταράκι έγινε ο Βασιλιάς των λιονταριών. Από ότι φαίνεται ο Τολιόπουλος ωρίμασε και σε μια φαινομενικά μέτρια μέρα, έκανε μια φοβερή τέταρτη περίοδο και έκοψε τις ορέξεις των φιλοξενουμένων για να ξαναμπούν στο παιχνίδι.
1. Με την Καρδίτσα ή με τον ΠΑΟΚ παίζαμε?Ούτε τις χρυσές εποχές δεν είχε τόσο κόσμο το Παλέ με την χειρότερη ομάδα της λίγκας και χωρίς να καίγεται η ομάδα για τη νίκη. Τελικά είχε δίκιο ο night για την ανακοίνωση-promo😁. Μπράβο στον κόσμο που πήγε στο γήπεδο. Αυτή την ομάδα αξίζει να την δεις ακόμα και όταν έχει ποδόσφαιρο το μενού😜

dragon_aris

4. Ο μητρου λογνκ δεν νομίζω οτι βοηθάει τοσο σρην οργάνωση. 1 ασιστ ειχε οταν ο Γκουντγουιν πχ ειχε 2. Γενικα αυτο το παιδι νομίζω οτι παιζει ενα δικο του παιχνιδι που δεν εχει σκοπο ουτε να σκοραρει ουτε να πασαρει. Ζει για να ζαλίζει τον αντιπαλο και να κανει φαντεζι ντριμπλες. Πιστεύω οτι εχει μεγαλες δυνατότητες που δεν τις αξιοποιεί προς το παρον.
5. Ο Νοτε νομίζω οτι οσο παει και γίνεται πιο σοβαρος. Δεύτερο συνεχομενο ματς που εχει πιο πολλες ασιστ αποτι λάθη. Στα 5 πρωτα ειχε πιο πολλα λαθη. Ειδικα σε μια φαση πηρε τη μπαλα στη κινηση και το ειχα σίγουρο οτι θα κανει βηματα και ομως τα απέφυγε. Ωριμαζει πιστευω.

Jim Patras

Ναι μεν αλλά 10 προσπάθειες 3 πόντων είναι πάρα πολλές για έναν παίκτη που έχει σταθερά κακό 3ποντο.Εκανε κατάχρηση.

Jim Patras

O συνολικός αριθμός reb.όπως επίσης και τα off reb.αποτελούν recor, τουλάχιστον από το 1999.

Sotiris

Ο Σανόγκο μου φαίνεται ότι αντί να βάλει ταλκ στα χέρια στην αρχή του ματς, έβαλε γράσο, δεν εξηγείται αλλιώς τα τόσα χαμένα lay up.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν πάει για κάρφωμα.

vaggelaris

Ολα κριθηκαν απο την απιστευτη ενεργεια που ειχαμε στην αμυνα. Για τον κοσμο δε μπορεις ν πεις κατι. Ημουν μεσα κ πραγματικα δεν υπαρχει αυτο το συναισθημα του παλε. Ακομη κ τωρα που ειμαστε μεταξυ φθορας κ αφθαρσιας. Το εχω ξαναπει. Κριμα που δεν υπαρχει ενας τρελος πλουσιος ν παρει την ομαδα μπασκετ. Αυτη η αυρα που υπαρχει εκει μεσα δε θ φυγει ποτε. Κ δε θα την αποκτησει ποτε η ποδοσφαιρικη ομαδα. Οσο για το παιχνιδι οι διαιτητες κ παλι εκλεψαν την παρασταση. Εκνευριστικοτατη διαιτησια. Αν μπορεις ν βρεις το πιο τρανταχτο αρνητικο μας ηταν η δυσκολια των ψηλων μας στην επιθεση κατι που μας κανει αρκετα προβλεψιμους επιθετικα με τα πολλα περιφερειακα σουτ.

Για τους ψηλούς…Δεύτερο ματς σερι που δεν χορταινουμε τον Τσεβεζ των πρώτων αγωνιστικών κ αυτό βγάζει τη φροντ λάιν μας …κάπως.
Οκ,ο Χορκλερ πήγε στα ριμπάουντ όπως μας είχε προϊδεάσει ,κόβει ,αλλά επιθετικά είναι λίγο πιο πάνω από τον Ραμόν τον Χάρις,θα παίζει κυριως με τρίποντα.
Ο Σανογκο επιμένω πως επιθετικά τουλάχιστον είναι κατώτερος του Λοκετ αν και ο κλειδαράς δεν λογιοταν ψηλός.Σημερα έχασε και πολλές μάχες στην άμυνα ,γενικά αν προσέξεις μπορούν επιχειρώντας μπασιμο να τον αφήσουν πίσω.
Αυτός τελικά που απογοητεύει προς το παρόν είναι ο Καββαδας,είναι πολύ κατώτερος των προσδοκιών όλων και αυτό που επιβαρύνει στην περίπτωση του είναι πρωτον πως το ξέρει κι ο ίδιος το ότι δεν αποδίδει(άρα πόσο επηρεάζεται η όχι από την πίεση αυτή)και δεύτερον πως δεν μπορεί να παραβλέψει κανείς πως κρατά το ακριβότερο συμβόλαιο στο ρόστερ.

Last edited 9 months ago by καπετάν Κανένας
dragon_aris

Καπτεν θα ήθελα να δω πολυ μια 5δα που να παιζουν μαζι Λοκετ και Σανογκο. Δεν θα τρώγαμε καλαθι με τιποτα. Βέβαια μπροστα θα ειχαμε θέμα αλλα θα ηταν απόλαυση αμυντικη. Ο Σανογκο πετυχε το εκπληκτικό,το αδύνατο!Ειναι καλύτερος αμυντικος απο Λοκετ και χειρότερος επιθετικός.
Η απορια της ημέρας ειναι γιατι ο Σανογκο δεν καρφώνει παρα μονο χανει τα λευ απ;

Ναι, στεναχωρέθηκα που δεν έμεινε κ ειδικά τώρα που ακόμα δεν έχουμε παίχτη στη θέση 3.Το σπουδαίο με τον Λοκετ ήταν ότι αποτελούσε το … αυγολέμονο που έδενε την ομάδα,δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω.Οταν ήταν μέσα ,η άμυνα μας ήταν πιο αποτελεσματική,ήταν σε καθε φάση παρών με τα γρήγορα αντανακλαστικά του.
Τι εκπληκτικό κ αδύνατο πέτυχε ο Σανογκο ,βρε συ;😄Σ έχασα εδώ

Αυτό που γράφει αμέσως μετά,συγκρίνοντας τον με Er.Lockett.
Το αυγολέμονο είχα να το διαβάσω εδώ από την εποχή Γουλιέλμου..

Αααα…!Ε, ορθότερα τότε έπρεπε να βάλει άνω και κάτω τελεία αντί του θαυμαστικου ο ο Δράκος🤣Συμφωνώ τότε με αυτό που λέει.Τζιμ,θα χε ενδιαφέρον τουλάχιστον για μένα αν έβλεπα συγκεντρωμένες όλες τις απορίες που μου έχεις λύσει εδώ!Θα ξεκινούσαν απ’το 2015..!
Τι είχε να κάνει το… αυγολέμονο επι Γουίλ;Δεν θυμάμαι.

dragon_aris

Ναι ρε Καπτεν, δεν με πιάνεις!Αυτο που λεει ο Τζιμ εννοούσα.

Τώρα όλα καλά ομως ,ε;😄

Έτσι τον αποκαλούσε τότε κάποιος σχολιαστής εδώ..
Captain,το 2015 έκανες ντεμπούτο εδώ;

Ναι,Τζιμ.Αρχη καλοκαιριού λιγο πριν έρθει ο… Κοέν ας πούμε.

7 χρόνια φαγούρας Captain στο basketballaris.gr

Ναιιιιι.

Ο καββαδας οντως δειχνει παρα πολυ βαρυς κ φαινεται δυσκολο ν παιξει πρωταγωνιστικο ρολο στην ομαδα. Μακαρι το παιδι σιγα σιγα ν επανελθει σε ρυθμους οπως ηταν στον Ηρακλη. Γιατι εγω προσωπικα πιστευω οτι μπορει ν βοηθησει παρα πολυ κ να δωσει το κατι διαφορετικο σε επιθεση κ αμυνα. Παντως για ν λεμε κ το αλλο δεν εχει κ παικτη ν του δινει τη μπαλα εκει που πρεπει. Ας ελπισουμε ν “επιστρεψει”…

Θα στο πω αλλιώς…Και παίκτη πες να είχε να τον τροφοδοτεί όπως χρειάζεται (καταρχάς ασύμφορο αυτό μιας και έτσι πρέπει ν’αγοραζεις μαζί με τον Καββαδά+1 τέτοιον παίκτη)αυτό εμένα με αγχωνει!Γιατί απαιτεί ολόκληρη δουλειά από την ομάδα για ένα… δίποντο.Να στρωθεί σετ παιχνίδι ,κτλ.Ασε που πια το έχουν μάθει όλοι το να αντιμετωπίζουν βαρεις σέντερ:Να μη πάρει ποτέ πάσα ,αν τη πάρει να τελειώνει ο χρόνος,νταμπλ τιμ ή/και φάουλ.Για αυτό έκατσε κ έμαθε να βαράει βολές άλλωστε.
Άμυνα και ριμπάουντ ας μη το αναφέρουμε καν.
Τον έβλεπα να πασχιζει να ακολουθήσει τους άλλους στο παρκέ (ειδικά χτες είχε τρελό ρυθμό ο αγώνας)και να είναι σχεδόν αστεία η εικόνα του.
Νομίζω πως αρχίζει να ξεκαθαρίζει τι θέλαμε απ’αυτόν:Να μην τον πάρει άλλη ομάδαχαχααχαχααα!!Πλάκα κάνω ,οκ.Προφανως ,ο κοουτς ήθελε μια δυνητικη επιθετικη απειλή ακόμα κι όταν δεν θα παίζει το παιχνίδι που θέλει ,έστω κ για λίγα λεπτά.
Το μεγαλύτερο συμβόλαιο βέβαια δεν μπορώ να εξηγήσω🤣

Στον αντίποδα η σύντροφός του βγήκε δις MVP της αγωνιστικής.Επίσης πριν μία εβδομάδα ζητούσε τη διακοπή του αγώνα της ομάδας της απέναντι στον ΑΡΗ.

Στον Παοκ;Χάντμπολ;Η αυτή είναι η συμβία του άλλου Βασίλη;

Του ετέρου Βασίλη εκεινη.Δεν έχουμε φέτος ενεργό τμήμα γυν.handball.Δηλ.είχαμε αρχικά αλλά..Ας μην ανοίξω το θέμα..Όταν γίνει handballaris.gr
Του Νικαιώτη παίζει πετοσφαίριση,κοινό σημείο των συντρόφων των Βασιληδων& η γενέτειρα Πέλλα.

το μεγάλο συμβόλαιο εξηγήται εύκολα.
Πόσοι Έλληνες σέντερ υπάρχουν; όλα είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης.
Δυστυχώς ή ευτυχώς ο Καββαδάς είναι το πλαν β στους ψηλούς μας.
Η βελτιωμένη έκδοση του Κώττα που θα σπρώξει, θα σκρινάρει, θα κάνει μπλοκ άουτ και θα κάνει τις αντίπαλλες ομάδες να κλείσουν προς το καλάθι.
Διαφονώ ότι δεν έχουμε παίχτες να τον ταίσουν και θεωρώ πως είναι θέμα χρόνου να συντονιστούν.
όμως ο κόουτς θεωρώ πως εκθέτει τον Καββαδά βαζοντάς την ομάδα να παίζει με αλλαγές στην άμυνα και να τον έχει σε καθοριστικά σημεία να μαρκάρει στο τρίποντο.
Όσο αφορά την ταχύτητα του δε θα μπορέσει να προλάβει γκαρντ στην περιφέρεια αλλά έχει την ταχύτητα να παίξει στο ποστ και να ρολάρει στο πικ εν ρολ.

nikos3118

Καββαδας και Κωττας δεν μπορούν να μπαίνουν στην ίδια πρόταση. Ο Βασίλης έχει μια πορεία σημαντική, με γεμάτες και καλές χρονιές σε υψηλό επίπεδο. Στα υπόλοιπα λίγο πολύ συμφωνώ.

Συμφωνώ σε όλα ,Ταιμ.Γιατι κ εγώ βαρέθηκα το “δεν έχουμε παίκτες ν τον ταιζουν”.

Last edited 9 months ago by καπετάν Κανένας
Sam Vincent

Ήθελα να το γράψω στο προηγούμενο ματς με Περιστέρι αλλά σήμερα θα γίνει καλύτερο κατανοητό : ο αριθμός διαφοράς κερδισμένων βολών δεν αποτελεί κριτήριο καλής ή κακής διαιτησίας. Φέτος παίζουμε πολύ σκληρή άμυνα και κάνουμε πολλά φάουλ οπότε οι αντίπαλοι μας θα εκτελούν περισσότερες βολές. Πόσο μάλλον η ομάδα του Σπανούλη που κερδίζει τις περισσότερες βολές στο πρωτάθλημα. Συγχαρητήρια στην ομάδα και τον κοουτς. Σήμερα δεν εμφανίστηκε ο Γουίλι Τολιομον ούτε ο… Ναύαρχος Γκουντγουιν ούτε ο …Λαρυ Χορκλερ και ο Χάγκεν με στα πιτς αλλά κερδίσαμε εύκολα με την άμυνα μας και τα ριμπάουντς . Σωστή Λερναία Ύδρα. Βαγγέλου …ξύδι.

dragon_aris

Λαρυ Χορκλερ; κανε ενα edit, ιεροσυλια! Εκτος αν εννοείς τον λαρεντζακη και οχι τον μπερντ!!!

Sam Vincent

Ναι , εντάξει. Έψαχνα έναν ξανθό, ψηλό ,σουτέρ και ριμπάουντερ και ήρθε στο μυαλό μου ο Μπρεντ. Μήπως όμως ο ναύαρχος Γκουντγουιν ιεροσυλία δεν είναι?

Jiorgy

Καταρχήν είδα μόνο το δεύτερο ημίχρονο, εκεί που έκανε το 0-11 η Καρδίτσα…και βλέποντας ότι ακόμα κερδίζουμε με 10 (που σήμαινε ότι παίξαμε πολύ καλά στο πρώτο) στο τσακ κρατήθηκα κ δεν έκλεισα την τηλεόραση… Τα γούρια εξακολουθούν κ με κυνηγάνε από τη δεκαετία του ’80! Παρόλο που δεν αγχώθηκα, διότι το ματς εξελίχθηκε… φυσιολογικά, δεν μου άρεσε που ενώ φαινόταν ότι μπορούσαμε να τους πνίξουμε αγωνιστικά, εμείς το πηγαίναμε δύο πόντοι εμείς, δυο πόντοι εσείς. Τρίποντο εμείς τρίποντο εσείς. Νομίζω ότι όταν θα καθαρίζουμε τα ματς χωρίς να αφήνουμε κανένα περιθώριο στον αντίπαλο, τότε θα έχουμε πραγματικά ανέβει επίπεδο. Νιώθω ότι με αντιπάλους σαν την Καρδίτσα, δεν ήμαστε μακριά από αυτό. Αυτό είναι κάτι που μου αρέσει, γιατί φαίνεται ότι η προσπάθεια όλων όσων ασχολούνται με τα της ομάδας, σε ένα βαθμό αποδίδει. Με τα καλά και τα στραβά. Η εποχή που θέλαμε κολλύρια για να δούμε την ομάδα μας, δεν είναι πολύ μακριά. Ευτυχώς όμως φαίνεται ότι την έχουμε ξεπεράσει κ αυτό που μας παρουσιάζει ο Καστρίτης τα δύο αυτά χρόνια είναι θελκτικό κ αν μη τι άλλο, ελπιδοφόρο. Ελπιδοφόρο ήταν κ που στο Αλεξάνδρειο μαζεύτηκε τόσος κόσμος κ το έκανε γιορτή. Παρόλο που συμφωνώ με τον Night (από προηγούμενο ποστ) ότι αυτό είναι συγκυριακό, κ αποτέλεσμα των νικών μας, δεν μπορώ να μην είμαι κ ευχαριστημένος όταν το γήπεδο είναι γεμάτο κ ι φίλαθλοι υποστηρίζουν την ομάδα, φτιάχνοντας ωραία, ζέστη ατμόσφαιρα (κ δεν ασχολούνται με τα “τι σας κάναμε εκεί κ τι αλλού” – έχω κι εγώ τα κολληματά μου). Αγωνιστικά, τα είπατε όλα. Μακάρι να συνεχίσουμε έτσι…

nikos3118

Χθες δεν μπόρεσα να δω τον αγώνα, τον είδα σήμερα σε κονσέρβα. Ακόμα μία νίκη, με μέτρια εμφάνιση επιθετικά, καθώς οι 85 πόντοι μπορεί να φαίνονται αρκετοί, αλλά συγκριτικά με τον αριθμό των κατόχων μας νομίζω δεν είναι και τόσο. Αλλά πραγματικά, η εμφάνιση ήταν για ακόμα μια φορά ελπιδοφόρα, για πολλούς λόγους. Ο σημαντικότερος για μένα, η απόδοση του Νοτε. Ο παίκτης ξεμπλοκαρει σιγά σιγά, δείχνει ότι μπορεί να δημιουργήσει και αν παρατηρήσατε, ακομα και έπειτα από τόσες αρνητικές εμφανίσεις, δεν πανηγυρίζει καθόλου τα καλάθια του, πολύ απλά γιατί είναι σκόρερ, είναι η δουλειά του να πρωταγωνιστεί επιθετικά και το ξέρει. Ο Νετζηπογλου από πέρσι έχει δείξει στοιχεία αμυντικού εξολοθρευτή και φέτος συνεχίζει. Αν αναλογιστούμε ότι του λείπουν στοιχεία όπως ταχύτητα και δημιουργία του δικού του σουτ, ίσως είναι αυτός ο δρόμος για να κάνει πολύ καλή καριέρα. Αμυντικος εξολοθρευτής πολυτελείας. Ο Χορκλερ μου αρέσει. Έχει σουτ, η αντίπαλη άμυνα τον υπολογίζει, είναι εξαιρετικός ριμπαουντερ, παίρνει επιθετικά και στην άμυνά είναι αξιοπρεπής. Είναι και ριμ προτεκτορ, απ ότι έχουμε δει τουλάχιστον, και το τελευταίο τεσσάρι μας που έδινε κοψίματα πρέπει να ήταν ο Οκαρο. Τώρα για όσους τον θεωρούν μονοδιάστατο, οκ, αν εκτός από τα παραπάνω είχε το ποστ παιχνίδι του Ουιλκινσον ξέρω γω, μάλλον δε θα έπαιζε σε ομάδα ούτε μισού εκατομμυρίου. Την γκρινια για τον Καββαδα εξακολουθω να μην την καταλαβαινω, το χω αναλύσει, θέλω μόνο να πω ότι δε θέλω να σκέφτομαι τι θα άκουγε αν δεν είχαμε την εξαιρετική βαθμολογική συγκομιδή που έχουμε. Αλλά εντάξει, Άρης είσαι. Να πω και κάτι για τον Καστριτη. Ο κόουτς, στο να φτιάξει ομάδα μέ μπάσκετ συνεργασιών, ροή στην επίθεση, ποικίλες επιθετικές δράσεις και όλα αυτά τα ωραία, είναι μέτριος ως ανεπαρκής. Αλλά αυτό που κάνει, να βάζει παίκτες όπως ο Τολιοπουλος, ο Νοτε και ο Χανλαν πέρσι να παίζουν παθιασμένη άμυνα και να έχει όλους τους υπόλοιπους να προσπαθούν να κερδίσουν τα λεπτα τους μέσα από την προσπάθεια στην άμυνα, δεν είναι ούτε εύκολο να το κάνεις, ούτε δεδομένο. Η διαφορά με πέρσι, όπως είπε κάποιος, είναι ότι φέτος έχουμε τα κορμιά στην περιφέρεια να βγάζουμε αυτήν την ενέργεια επί 40 λεπτά. Κι αυτό εγγυάται πολλές εντός έδρας νίκες και καλή πορεία. Πόσο καλή, θα φανεί. Τέλος για την διαιτησία, οκ, προφανώς υπερβολικός και γραφικός ο Αγγέλου, να μην πω τίποτα χειρότερο. Αλλά παιδιά, να τα βλέπουμε και να τα λέμε όλα. Αν οι διαιτητές μας σφυριζαν σε κάθε αγώνα όπως χθες, και φυσικά εννοώ να επέτρεπαν την σκληρή άμυνα, θα τερματιζαμε άνετα τετράδα. Η διαφορά στις βολές, για τον τρόπο που έπαιξαν οι δύο ομάδες, είναι απόλυτα φυσιολογική. Αν ο αγώνας ήταν εκτός έδρας η τέλος πάντων αν μας σφυριζαν οπως σε αλλά παιχνίδια, η Καρδίτσα μπορεί να είχε καμία δεκαριά παραπάνω και σήμερα να λέγαμε πάλι για σφαγές. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στο Περιστέρι για παράδειγμα, δεν αδικηθηκαμε.

Νίκο συμφωνώ σε όλα ,εκτός από δύο σημεία που μου μοιάζει απόλυτη η άποψη σου για αυτά.Το ένα είναι πως ο Νεντζηπογλου δεν έχει δημιουργία για το δικό του σουτ,λες.Τι εννοείς;Το τι μπορεί να κάνει αυτός ο παίκτης,νομίζω το έχει δείξει ξεκάθαρα όταν μας τον σύστησε ο Καμπεριδης σ εκείνο το ματς της τελευταίας αγωνιστικής.Σ εκείνη την απίθανη εμφάνιση φανέρωσε κ το ταβάνι του.Αν όχι όλες ,οι περισσότερες προσπάθειές του ήταν καθαρά ατομικές , δεν θυμάμαι να περίμενε πάσα για να εκτελέσει από σημείο.Αυτη λοιπόν η εμφάνιση,μας γέμισε προσδοκίες,χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν είχε καλή συνέχεια.Για την ηλικία του είναι πιο ικανός από άλλους συνομηλίκους του , θρασύς κ το θελει.Αν ήταν στην Καρδίτσα ας πούμε κ χωρίς τον Αγραβάνη,θα ήταν…ο Αγραβάνης.Θα του δίνανε δηλαδή άλλο ρόλο κ θα φαινόταν,αυτόν δηλαδή που είχε τότε με Μιλόσεβιτς καί τον Κουζελογλου να έχει φύγει ήδη.
Σε μας,δόξα τω Θεώ ,δεν χρειάστηκε να γίνει πρωταγωνιστής για αυτό και τον βλέπουμε να (προσπαθεί να)διακρίνεται πιο πολύ στην άμυνα.
Μπορεί να παρει ακόμα πιο πολλες προσπάθειες,ναι,αλλα είναι άλλο αυτό.
Όχι όμως ότι του λείπει ” δημιουργία του δικού του σουτ”(και για τη ταχύτητα διαφωνώ,αν δεν την είχε δεν θα μπορούσε να αμυνθεί).Πόσες φορές είναι που βρίσκεται με τη μπάλα χωρις να υπάρχει σύστημα (η αυτό να μην έχει βγεί)κ με κάτι που σκέφτεται εκείνη τη στιγμή να βάλει καλάθι.Σιγουρα όμως μπορεί να βελτιωθεί,το ξαναλέω.
Τώρα ο Καστριτης “μέτριος ως ανεπαρκης” στο “μπάσκετ συνεργασιών, ροή στην επίθεση, ποικίλες επιθετικές δράσεις και όλα αυτά τα ωραία”,δεν είναι πολύ απόλυτο ,ειδικά τώρα ,μετα δηλαδή από ένα ματς που σκόραρε σχεδόν όλη η δωδεκάδα κ ως δεύτερο ματς σερι με σκορ πάνω από τους 80ποντους;Δεν είναι Μάλκοβιτς θέλω να πω ,ούτε Βετουλας ,ούτε καν Αγγέλου.Εχει αρνητικά ,όπως ότι χάνει διαφορές η ότι σε παιχνίδια με τρελό ρυθμό του αντιπάλου(πχ Παλατάκι) ,δεν μπορεί να βάλει φρένο.Ναι,ξεκινάει από την άμυνα.Αλλα όχι κ μέτριος /ανεπαρκής στα “ωραία” ρε συ Νίκο ,όταν έχουμε παίξει μαζί του ενάμιση χρονο το πιο όμορφο κ θεαματικό μπάσκετ από εποχής Ιβανωφειου.!

Last edited 9 months ago by καπετάν Κανένας
nikos3118

Γεια σου ρε κάπτεν. Χαρά μου πάντα να τα λέμε. Θα σου απαντήσω και στα δύο. Προσωπική φάση ο Όμηρος δεν έχει σε μεγάλο βαθμό και αυτό θα σου έλεγε ο οποιοσδήποτε που γνωρίζει περισσότερα από μένα. Τι εννοώ; Δεν έχει στεπμπακ τρίποντο, δεν έχει σουτ από μέση απόσταση, δεν έχει σουτ μετά από τριπλα, δεν μπορεί να αποφύγει αντίπαλο με σταυρωτες, δεν έχει εκρηκτικό πρώτο βήμα, δεν έχει καν αξιόπιστο στατικό σουτ για γκαρντ. Γνήσιο τέκνο της ελληνικής παραγωγικής διαδικασίας. Δεν ξέρω πώς θα μπορούσε κάποιος να διαφωνήσει σε αυτό, και φυσικά μιλάμε πάντα για το υψηλό επίπεδο και για ένα παιδί 20 χρονών που φυσικά και μπορεί να με διαψεύσει πανηγυρικά με την εξέλιξή του. Τα προτερήματα του τα έχω γράψει άλλοτε, δεν μηδενιζω την αξία του παίκτη, ίσα ίσα. Ταχύτητα και αθλητικότητα για τη θέση και το ύψος του επίσης δεν έχει μεγάλη, εκτός αν τον συγκρίνεις μ εμένα και μ εσένα κι όχι με τους αντιπάλους του που παίζουν στη θέση του. Δεν είπα ότι είναι αργός, είπα ότι το δυνατό του σημείο σίγουρα δεν είναι αυτό. Για τον κόουτς τώρα. Το ανεπαρκής η αλήθεια είναι ότι είναι κάπως βαρύ, μάλλον δεν έπρεπε να το γράψω. Αλλά δεν παίζει αυτού του τύπου το μπάσκετ, και να ξεκαθαρίσουμε ότι αυτό δε σημαίνει ότι δεν παίζει ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΌ μπάσκετ. Αποτελεσματικοτατο μπάσκετ έπαιζε κι ο Μαλκοβιτς κι ας χάλασε αυτό τους άσχετους φωστήρες της αθλητικής δημοσιογραφίας. Πήρε το τρόπαιο με τον μόνο τρόπο που μπορούσε κι αυτό ήταν ευφυεστατο. Ο Καστριτης τώρα, αφήνει πολύ Ελευθερία στους σκορερ του, αυτό εννοώ, δεν παίζει μπάσκετ με διάφορα συστήματα που απαιτεί να εκτελούνται άριστα κτλ. Γι αυτό βλέπεις τον Μήτρου Λονγκ να κάνει κατάχρηση τριπλας, γι αυτό τον Τολιοπουλο να το μπουμπουναει μετα απο Κάθε σκριν που παίρνει, γι αυτό και δεν έβαλε ποτέ χαλινάρι στον απίστευτα τσαπατσουλη Νοτε μέχρι πριν δύο αγωνιστικές. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω καλύτερα, είναι προφανές αυτό που λέω. Το αν αυτό είναι καλό μπάσκετ η όχι, ο καθένας το κρίνει βάσει της αισθητικής του. Για μένα ας πούμε πανέμορφο μπάσκετ είναι ο τρόπος που αμυνόμαστε. Αν με ρωτας, για τον Άρη των τετρακοσίων χιλιάδων, μια χαρά μπάσκετ είναι και φέρνει αποτελέσματα. Για μία ομάδα με μεγαλύτερο μπάτζετ, αναλογισου το μπάσκετ που έπαιξαν ο Πριφτης και ο Πεδουλακης στον Παναθηναϊκό και θα καταλάβεις τι εννοώ. Και εννοείται ότι τον εκτιμώ τον κοουτς και το χω γράψει άπειρες φορές. Αλλά it is what it is

Μετά την επεξήγηση σου συνεχιζουμε για τον Όμηρο να διαφωνουμε τελείως ,για τον Καστριτη,όχι τόσο.😄 Εξηγούμαι κι εγώ ,εν τάχει:Πιστεύω πως η γενικότερη εικόνα για τον Όμηρο είναι πως ακόμα ψάχνεται/ψάχνονται για αυτόν.Πως έλεγες κάποιες βδομάδες πίσω για το έτερο μου πουλεν τον Στελαρα ότι πια το μπάσκετ δεν έχει θέσεις κτλ(διαφωνούσα κ με αυτό);Ε,κάτι τέτοιο.Η γνωμη μου είναι πως ο Όμηρος είναι ανάμεσα στο 3 και στο 2 και κλίνει προς το να καθιερωθεί ως φόργουορντ κι όχι ως γκαρντ.Αυτο που βλέπουμε δηλαδή ξεκάθαρα στην φετινή εικόνα ,να παίζει αποκλειστικά εκεί.Δεν πιστεύω πως είναι “ανάγκη” μόνο η έστω επιλογή από ανάγκη του τεχνικού τιμ.Πιστευω πως είναι σκοπιμο.Ολοι βλέπουν τις ομοιότητες του με τον Μποχωριδη που τουλάχιστον σε εμάς ,ήταν στο τρία.Κοντος για 3αρι ο Όμηρος;Δεν νομίζω κ εχω επιχειρηματολογήσει σχετικά κ άλλες φορές.”Αργός” κ τα άλλα που λες για “τη θέση που παίζει”;Ναι,αν τον συγκρίνεις με τον Τολιοπουλο που ..σπανουλιζει ,εκρηκτικό βήμα πχ,δεν έχει.Ομως πάνω σε αυτά που σημειώνεις διαφωνώ για τις σταυρωτές ,έτσι κάνει μπούκες,mid-range shot έχει και το spot 3ποντο του επίσης είναι αξιοπρεπές ,εγώ τουλάχιστον έτσι τον θυμάμαι να σκοράρει συνήθως από τις γωνίες έξω από το 6.75 και χτές μαλιστα έτσι το βάλε.
Κοίτα ,με αυτόν μάλλον φταίει ότι δεν τον βλέπουμε “χορταστικά” και δεν εννοώ μόνο από χρόνο συμμετοχής (καλος είναι)αλλά κι επειδη ειδικά φέτος , υπαρχουν πολλά βιολιά στο ροστερ.Και δεν φαίνεται τόσο,εκτός ίσως από την άμυνα.Το ανέφερα κ πριν αυτό,στο άλλο σχόλιο.
Για τον Καστριτη , ακούγεται συχνά το “ότι δεν έχει συστήματα” και δεν δέχομαι ότι ισχύει.Τι έχουν εκείνα τα χαρτάκια τότε που βγάζει από το σακάκι του που κ που;😜
Όσο για την “ομορφιά’ όντως είναι υποκειμενικό αλλά θα αρχίσω ν’ανησυχω για σένα αν τη βλέπεις μόνο στην άμυνα κι όχι στα καρφώματα του Γκούντγουιν,του Τζουιστον και του Κέλι.Ναι,το χει πει ο κοουτς πως όλα ξεκινάνε από την άμυνα ,αλλά δεν έχει για να “βάζουν τα καλάθια” ούτε τον Βεργινη ,ούτε τον Νταλο ,ούτε τον Αγγελου γιο(αν και τους φορτώθηκε τότε!)Έχει αυτούς που διάλεξε το καλοκαίρι.
Πεδουλάκης κ Πριφτης στον Παο ,τι;Εξήγησε το μου ,πλιηζ.

nikos3118

Να ξεκαθαρίσω ότι όταν μιλάμε για τις δυνατότητες ενός παίκτη, εγώ τουλάχιστον αναφέρομαι σε υψηλό επίπεδο. Και εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι για το υψηλό επίπεδο δημιουργία του δικού του σουτ δεν έχει. Δεν είναι κακό να διαφωνούμε, αλλά πραγματικά ρε συ κάπτεν, το midrange που το είδες; Ότι το στιλ του παραπέμπει περισσότερο σε σμολ φόργουορντ παρά σε σουτινγκ γκαρντ συμφωνώ απόλυτα. Για τον κοουτς το ίδιο λέμε, οι επιλογές των παικτών που κάνει δείχνουν και το μπάσκετ που θέλει να παίξει. Για Πριφτη και Πεδουλακη εννοώ ότι και αυτοί είναι παρόμοιοι προπονητές, έμφαση στην άμυνα, ο Πεδουλακης μάλιστα είναι μαστερ σε αυτό το κομμάτι θεωρώ, και στην επίθεση λίγα πράγματα. Ε, στην Ευρωλίγκα αυτό δε σε πάει μακριά, αυτό εννοώ. Ιδιαίτερα ο Πριφτης απογοήτευσε, από την άποψη ότι πραγματικά δεν έδειξε να έχει καθόλου ιδέες επιθετικά, έδειξε ο ίδιος προπονητής που ήταν και σε εμάς, καμία εξέλιξη. Ήταν και το υλικό του τραγικό βέβαια, αλλά και πάλι. Σε κάλυψα;

Ναι,μια χαρά ,κατάλαβα τι λες τώρα.
Btw, μια διακοπη για διαφημίσεις🙂:το “φιλαράκι” με τα μείον που υποψιάζομαι ποιος είναι ,καλό θα ήταν να κόψει τις μλκς,δεν μασάμε.
Επιστροφή τώρα:Ξαναλέω ,κατάλαβα το νόημα σου,ναι,Νίκο.Και σου απαντώ εδώ κ για το πιο κάτω σχόλιο σχετικά με τον Καββαδά.
-Για τον κοουτς πρώτα…Ναι κ εγώ δεν μπορώ να τον φανταστώ-ακομα- για Παο η για Οσφπ ,αλλά αυτό δεν είναι “κακό”. Ολυμπιακό με τπτ,συμφωνω.Βέβαια έτσι που κατάντησε ο Παο,τον οποίο νίκησε δύο φορές σε δύο χρόνια με κάτω τα χέρια ,δεν είναι κ μακρύς σαν στόχος.Αλλα δεν νομίζω πως στοχεύει τέτοια , ο Καστριτης δείχνει να ξέρει τα όρια του κ δουλεύει αργά κ σταθερά.Αυτο θα ισχύει κ για τον ίδιο προσωπικά.Νομιζω υπάρχει κ ένα σχετικο σύνθημα που έχει μπει πέρσι στ αγγλικά κάπου σ ένα τοίχο στα εσωτερικά του Αλεξάνδρειου,εκεί που είναι το γυμναστήριο.Αν το ξαναδώ ,θα το ανεβάσω.Εν ολίγοις κ εκ των αποτελεσμάτων που έχει φέρει έναντι αλλω συναδέλφων του,είναι από τους καλύτερους στην ΣΗΜΕΡΙΝΉ Α1.
-Για τον Όμηρο απλά συμφωνούμε ότι διαφωνούμε Νίκο,αν κ κάναμε είδα,βήματα σύγκλισης χαχαχαχ!!
-Για Καββαδά,”γκρινιάζω” με καλή καρδιά ρε συ κ όχι στα σοβαρά.Μεχρι στιγμής έχουμε βγάλει παικταρά εκεί που εγώ το καλοκαίρι ομολογώ τον είχα για να φυγεί πρώτο πρώτο!Αυτο που σου λέει κ ο Ντραγκοναρις,απαντά στο ερώτημα δηλαδή,φαντάσου να μη μας έβγαινε ο Γκούντγουιν που θα μασταν.Τουλαχιστον χωρις δύο με τρεις νίκες.Και τι θα άκουγε κ ο Καββαδας τότε,ε;Απλά μπορούμε κ συζητάμε εκ του ασφαλούς τωρα δόξα τω θεώ κ όπως πάντα στη “θεωρία” κ δη την οπαδικη ,αναζητείται το απόλυτο.Ετσι στον Άρη του 2022 θέλουμε να δούμε ΟΛΟΙΔΙΟ τον Καββαδά του 2018-19,τέσσερις σεζόν πίσω τουλάχιστον,μη πω πιο παλιά.Ε,δεν γίνεται.Αντικειμενικα δηλαδή κι όχι μόνο επειδή δεν τον ταιζουμε, η δεν έχουμε παίκτες να τον ταιζουμε ,αλλά κ γιατί είναι δύο τρεις τραυματισμούς πιο… σοφός ,πιο μεγάλος,πιο παγκιτης(βλέπε Παο)πιο,πιο…Θα ευχομουν για τα Χριστούγεννα,να γίνει σούπερ κ να μας διαψεύσει αλλά γιατί ν σπαταλήσω την ευχή μου ;Θα ευχηθώ να μπούμε στους τελικούς του πρωταθλήματος τον Μάιο/Ιούνιο.😜

Last edited 9 months ago by καπετάν Κανένας
nikos3118

Για τον κόουτς, με αυτά που έδειξε πέρσι και φέτος μέχρι τώρα, όντως, μπορούμε να λέμε ότι είναι από τους καλύτερους της Α1, συμφωνώ. Χωρίς αυτό να αναιρεί αυτό που υποστήριξα για αυτόν. Για Καββαδα, όπως τα λες τώρα, δεν αλλάζω ούτε τελεία, έτσι είναι. Και προφανώς και δε θα δούμε τον Καββαδας του 18. Απλά να προσθέσω ότι και μείον δύο νίκες να ήμασταν, εγώ δε θα εκραζα τον παίκτη, αλλά τη διοίκηση και τον κόουτς για την επιλογή τους. Καθε χρονο εχρι τραυματισμους ο Βασίλης και κάθε χρόνο αργεί να πάρει μπρος. Ξαναλέω, δεν τον γνωρίσαμε φέτος τον παίκτη. Για τον Νετζηπογλου δεν πειράζει που διαφωνούμε, αλλά για τον φίλο με τα μείον πρόσεξε καλά, θα μαλώσουμε. Κάτω τα χέρια σου, εμένα προσωπικά με διασκεδάζει πάρα πολύ και προφανώς και δεν τον παίρνει κανένας στα σοβαρά. Όχι εγώ τουλάχιστον. Ούτε αυτόν, ούτε τα σχόλια του…Τα φιλιά μου κάπτεν

Βάλε Τζαμπολ ερτ3 τώρα ,μιλάει ο Καββαδας!😄

dammys

Αυτό που θέλει να σου πει ,αν κατάλαβα καλά, είναι ότι ο Κόουτς Κ παίζει ένα στυλ μπάσκετ με αυτό κερδίζει-ευτυχώς- ή με αυτό χάνει. Και αυτό φαίνεται ότι ΔΕΝ μπορεί -ακόμη ελπίζω- να αξιοποιήσει τον Καββαδά.Η μπάλα δεν γυρίζει πάνω από 3 χέρια. Συνήθως 1 ή 2…Γι αυτό πήρε και 7 περιφερειακούς με σχεδόν ίδιο στυλ. Και για να μην πανηγυρίζουμε τα 29 επιθετικά ριμπάουντ τα πήραμε γιατί βαρούσαμε και ΤΟΥΒΛΑ από μέσα κι από έξω.. Τα 26 αμυντικά τα πήραμε γιατί η Καρδίτσα ΔΕΝ βαρούσε ΤΟΥΒΛΑ.
Απλά ο Κόουτς Κ δεν μπορεί -ακόμα- να περάσει στο επόμενο επίπεδο δηλ. να προπονήσει μεγάλη ομάδα όπως ο Πρίφτης με ρόλους και μπάσκετ συνεργασιών όπως Ολυμπιακός ή Παο..Στο επίπεδο που παίζει μια χαρά είναι ίσως ο καλύτερος…
Ο Όμηρος είναι 2αρι άντε 2,5αρι ΔΕΝ είναι ΣΠΟΤ σουτέρ (είδατε ο Σχίζας 2 φορές που το μπουμπούνησε από τη γωνία) θέλει ντράιβ και έχει μέτριο σουτ.

nikos3118

Κάπως έτσι. Για την αξιοποίηση του Καββαδα που λες, ο κόουτς γενικά στην καριέρα του μέχρι τώρα δεν προτιμούσε τέτοιου στιλ σέντερ. Και όντως μέχρι τώρα δεν τον εκμεταλλευόμαστε, δεν παίζει κι αυτός βέβαια ακόμα στο επίπεδο που μπορεί να παίξει, λόγω τραυματισμών προφανώς που τον έχουν πάει πίσω.

καπετάν Κανένας

Φίλε μου δεν με νοιάζει ο Καστριτης,ο Άρης με νοιάζει ,η ομάδα μου.Η αν θες καλύτερα ,με νοιάζει ο Καστριτης όσο είναι στον Άρη.
Ετσι με νοιάζει κι ο Καββαδας,σε αυτή την συνάφεια.Τωρα αν φταιει που δεν παίζει καλά ο Καββαδας επειδή οπως λες οκοουτς έχει άλλο στυλ παιχνιδιού που δεν ταιριάζει στου παίκτη, είναι η απόλυτη δικαιολογία για τον Καββαδά κ δεν σου τη/στο λέω ,αλλά είναι αλμα λογικής.Μου θυμιζει τον Τσίτσιο και τον Φράνκο που φευγαν με το καράβι ,βλεπαν το λιμάνι να χανεται στον ορίζοντα κ είπε ο ένας στον άλλο “δες,φεύγει η στεριά μακριά από εμάς”.Κάτι θα είδε κ τον πήρε το καλοκαίρι πάντως ,κάτι έχει στο μυαλό του ,ίσως δεν το έχει δείξει ακομα.Προσωπικα κ προς ώρας ,εγώ δεν έχω βρει την λύση σ αυτό το μυστήριο αλλά κρίνω όπως όλοι μας ,εκ του αποτελέσματος.Ανεφερα πριν κ θα το πω με άλλα λόγια τώρα πως ο Καββαδας θέλει στην επίθεση …30″ μόνος του για να βγει σύστημα για αυτόν.😁Αντίθετα από το σύγχρονο μπάσκετ που όλοι τρέχουν σαν κακομαθημένα πεντάχρονα σε πάρτι γενεθλίων!
Δεν είναι ο ψηλός του Ολυμπιακού που δίνει πίσω πάσες στους ελεύθερους κοντούς αγγίζοντας την μπάλα με τα ακροδαχτυλα σε επιθέσεις των 8-10″.Νομίζω πως τον ξεπερνάει η εποχή σιγά σιγά.Και ίσως η εξήγηση να είναι η πιο απλή τελικα,αυτή του Ταιμαστερ:θελαμε έναν Έλληνα Μπακ απ ψηλό κ πήραμε τον καλύτερο με βάση ζήτηση κ προσφορά.
Υπάρχει και πάντα κ ο παράγοντας λάθος ,έτσι;κανείς δεν είναι άσφαλτος!🤣Για Πριφτη ,τι στον ΠΑΟ;Ναι,είχε ρόλους αλλά απέτυχε εκεί,δεν απέτυχε;

nikos3118

Μια χαρά στα λέει ο φίλος. Οι ψηλοί στο σύγχρονο μπάσκετ ιδιαίτερα εξαρτώνται απόλυτα από τους γκαρντ κι από το αν ο προπονητής θέλει και μπορεί να τους βάζει στο παιχνίδι. Ναι ο Καββαδας δεν είναι στο επίπεδο που μας έχει συνηθίσει αλλά και το να παίζουμε στην άμυνά με αλλαγές και να βρίσκεται να μαρκάρει κοντούς τον εκθέτει. Και αυτόν και τον κόουτς. Αλλά είχε λόγο που τον πήρε ο Καστριτης, όποτε είναι μέσα η ομάδα τον ψάχνει, πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου και πιστεύω ότι αυτά που ήθελε ο κοουτς από αυτόν θα τα πάρει. Κατάχρηση χρόνου στην επίθεση κάνει και ο Μήτρου Λονγκ, κάνει και ο Τολιοπουλος, έκανε πέρσι και ο Καουαν, και πολύ μάλιστα. Είναι αυτό που σου λέω πιο πάνω για την επίθεση του Καστριτη. Και πραγματικά την γκρίνια για τον Καββαδα δεν την καταλαβαίνω, είναι λες και τον παίκτη τον μάθαμε φέτος η λες και το συμβόλαιο του το πληρώνουμε εμείς ξέρω γω

dragon_aris

Το “πρόβλημα” του Καββαδα ειναι πολυ απλο και εχει όνομα, λεγεται Γκουντγουιν.
Ο Καστριτης οταν πηρε τον Καββαδα μαλλον δεν υπολόγισε 2 πράγματα.
1.Το ποσο καλος θα έβγαινε ο Γκουντγουιν
2. Το οτι ο Σανογκο ειναι επισης πολύτιμος και για το σύγχρονο μπασκετ ειναι πολυ καλος undersized center.
Έχουμε λιγο μπλεξει στη γραμμή των ψηλων οι 3 τους κουτουλανε μεταξυ τους.
Δεν ειναι εύκολο να φορμαριστεις ετσι.Αντίθετα ο τέταρτος ψηλος ( που για μενα παίζει να είναι χειρότερος απο τους αλλους 3) βαραει υπερωριες 30λεπτα λογω διαφορετικού στυλ.

Όταν θα βγουν οι πεντάδες από τον Νάιτ ,τι λες;Ποιοι ψηλοί θα είναι στις καλύτερες,Δρακε;Γκούντγουιν-Σανογκο μαζί;Η Σανογκο-Χορχλερ;Κάτι μου λέει πως Χορχλερ-Γκουντουιν δεν θα είναι η πρώτη….😁Ίσως χορχλερ-Σανογκο γιατί κάνουν αθόρυβη δουλειά κ οι δύο.

Last edited 9 months ago by καπετάν Κανένας
dragon_aris

Δεν ξερω καπτεν τι θα πουν τα νουμερα για μενα οι καλύτεροι μέχρι τωρα ειναι οι Σανογκο-Γκουντγουιν. Απλα μσρικες φορες με Σανογκο στο 5 η ομαδα παιζει καλα οπότε μπορει ναι τα νουμερα να δειξουν χορκλερ σανογκο.

nikos3118

Ο Χορκλερ παίζει 30 λεπτά γιατί έτσι πρέπει. Είναι ο μόνος ψηλός με σουτ, εξαιρετικός ριμπαουντερ και σε όλα τα υπόλοιπα αξιοπρεπής. Ούτε εμένα θα με χαλούσε να έχουμε έναν ακόμα παίκτη που να μπορεί να παίξει στο τέσσερα και να δίνει διαφορετικά στοιχεία, αλλά μάλλον είναι η μόνη γυμνή μας θέση αυτή φέτος. Ο Σανογκο undersized center ε; Δεν ξέρω ρε συ Δρακε, παραείναι undersized και επιθετικα ισχυει αυτο που λες και συμφωνώ απόλυτα, έχει κατορθώσει να είναι χειρότερος από Λοκετ. Νομίζω ότι ο ρόλος του είναι παρόμοιος με αυτόν που είχε κάποτε ο Σλαφτσακης, αμπαλο τεσσάρι με πολύ ενέργεια όμως και αμυντικές αρετές. Φυσικά και πιο αθλητικός του Σλαφ είναι και πιο καλός αμυντικός μάλλον. Να σου απαντήσω και για Γκουντγουιν. Δε θεωρώ ότι είναι πρόβλημα η συνύπαρξη του με τον Καββαδα. Για δύο λόγους. Πρωτον, οσο καλός και να είναι ο πρώτος, δεν έγινε ξαφνικά ο παικταράς που θα βγάζει μονίμως ποιοτικά 30λεπτα. Και δεύτερον, σε αυτήν την ομάδα, με τον Καστριτη κόουτς και αν θες και σε αυτήν την ηλικία και με τους τραυματισμούς που είχε, ο Καββαδας δεν είναι για πάνω από 17-18 λεπτά. Άποψη μου. Οπότε, εγώ προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος με το δίδυμο των σέντερ μας. 25 λεπτά ο τρελός και 15 λεπτά ο Καββαδας, σούπερ το βλέπω. Με δεδομένο ότι ο Βασίλης θ ανέβει, έτσι πιστεύω εγώ τουλάχιστον, δε βλέπω τον λόγο να γκρινιάζουμε αντί να χαιρόμαστε. Ξαναλέω και το τονίζω, τώρα που είδαμε τι μπορεί ν κάνει ο Γκουντγουιν, ειμαι πολύ χαρούμενος με το δίδυμο των σέντερ μας.

dragon_aris

Μα βαζει και τον Σανογκο στο 5 οποτε παίρνει και αυτος χρόνο απο τα 40 λεπτά της θέσης.
Οσον αφορα τον Σλαφτσακη του λείπουν οι 2 ποντοι παραπανω που εχει ο Σανογκο (2.01 vs 2.03) αλλιως και αυτος θα ηταν μια χαρα για σεντερ αν ειχε λιγο υψος και λιγο ογκο παραπάνω. Ο Σανογκο τα εχει αυτα. Επισης ο Σλαφ ειχε ικανοτητα σαν 4ρι να χτυπήσει με ντραιβ τα close out , κατι που ο Σανογκο δεν έχει δείξει μεχρι τωρα.
Τελος για τον Χορκλερ αυτο το σουτ ολο το περιμένουμε και εκτος του αγωνα με την αεκ δεν το έχουμε δει. Στα τελευταία 3 ματς έχει 3/12.

Last edited 9 months ago by dragon_aris
nikos3118

Ναι αλλά προσφέρει σε άλλους τομείς και θα μαλλιασει η γλώσσα μου να το λέω ότι η αντίπαλη άμυνα τον υπολογίζει κι αυτό ξεκλειδώνει επιλογές στην επίθεση. Θα έρθουν παιχνίδια που θα τα ξαναβάλει και προφανώς κι οι αντίπαλοι το ξέρουν αυτό. Δεν ξέρω, εμένα μ αρέσει ο παίκτης, από τον Ζιριους μια φορά είναι καλύτερος. Ο Σανογκο όντως παίρνει χρόνο στο πέντε, απλά θεωρώ ότι αυτό γίνεται λόγω της κατάστασης και των τραυματισμών του Καββαδα. Ίσως να έχω και άδικο και να συνεχίσουμε να τον βλέπουμε εκεί. Για τα στοιχεία του ως παίκτης και την σύγκριση του με Σλαφτσακη συμφωνούμε.

Jim Patras

Μόνο μια…5φορές καλύτερος.Βεβαια ο πήχης ήταν πολύ χαμηλά δεδομένου ότι ο X.Williams ήταν μακράν η χειρότερη επιλογή ξένου.Ωστόσο ο Noa Horchler δείχνει παιχνίδι με παιχνίδι ότι μπορεί να μπορεί να προσφέρει σε πολλούς τομείς,σε έναν αγώνα θα προσφέρει με το 3ποντο,σε άλλο με blocks, προχθές με reb. ενώ ο προκάτοχός του στη θέση 4 ήταν μονοδιάστατος και μάλιστα όχι αξιόπιστος ακόμη και σε αυτό το κομμάτι.

nikos3118

Αυτό ακριβώς. Και χωρίς να τον συγκρίνω με τον Ζιριους, έτσι σκέτο, εμένα ο παίκτης μου αρέσει. Όπως λες, προσφέρει σε πολλούς τομείς, και πιθανόν να μην τα έχουμε δει όλα ακόμα από αυτόν, κολλεγιοπαιδο είναι, μην το ξεχνάμε.Η αστοχία του σε κάποια παιχνίδια δε με προβληματίζει. Σουτερ του 40 τοις εκατό είναι και ο μηχανισμός του είναι και καλός και κυρίως πολύ γρήγορος για το ύψος του. Ακόμα μία καλή επιλογή καστριτη

dragon_aris

Χωρις να θελω να υπεράσπιστω τον Ζιριους (και εγω μαλλον θα διαλεγα τον Χορκλερ αν μου λεγαν να διαλεξω αναμεσα τους) αυτο το 5 φορες μου μοιαζει υπερβολικό. Απο τα στατιστικα τους δεν προκύπτει κατι τέτοιο. Ο Ζιριους κουτσα στραβα σου εδινε 10 ποντους ανα ματς.
Λες για μονοδιάστατο παικτη την ωρα που ο Χορκλερ περα απο το τριποντο δεν μπορεί να κανει τιποτα αλλο επιθετικά. 4ρι να εχει παει 4 φορες στις βολες σε 7 ματς πρεπει να ειναι ρεκορ. Στα διποντα βλέπω έχει 7/22 31% το λες και ασχημο.
Πρεπει να ανεβει ο παικτης, μέχρι τωρα για μενα ειναι ακριβώς οτι ο ζιριους περσυ,ο λιγοτερο καλος απο τους ξένους μας.

Jim Patras

Είναι που δεν εκτίμησα τον Williams.
Ναι,η αντιστοιχία 2-16 στα fouls βγάζει μάτι.. Τουλάχιστον βελτίωσε ήδη το θέμα των προσωπικών fouls.
Μακάρι το θέρος να προσεγγίσουμε εκ νέου τον υιό Pecarski,πληθωρικό στο παιχνίδι του 4αρι.

ellis 1982

Καλημέρα μάγκες, γήπεδο χθές μετά από το περσινό με τους γείτονες, πολύς κόσμος, φοβερή ατμόσφαιρα,για μας της επαρχίας το συναίσθημα είναι μοναδικό…στα αγωνιστικά η ομάδα δεν μπήκε πολύ καλά,στη συνέχεια ανέβηκε αλλά εκεί που έπρεπε να στραγγαλίσει τον αντίπαλο αυτός επέστρεψε και στο τέλος πάλι είχαμε ένα άγχος μέχρι να τελειώσει το ματς, κλασικά εικονογραφημένα και αρειανιδικα δηλαδή…δεν πειράζει όλα καλά,πάμε για το επόμενο με Λαύριο που έχει 0/7, ελπίζω να μην κάνει την αρχή με μας,ένα τελευταίο πιστεύω η ομάδα είναι αρκετά γεμάτη,με την επάνοδο χαγκινς θα είναι πολύ καλύτερη, Βασίλη Καββαδά σε παρακαλώ διέψευσε μας… αυτά

Last edited 9 months ago by ellis 1982
Babis cool

Με την επάνοδο Χαγκινς θα δημιουργεί περισσότερο η ομάδα, είναι εμφανής η έλλειψη δημιουργίας και αξιοποίησης των ψηλών καθώς Τόλιο και Νότε πρώτα ψάχνουν το σουτ και μετά την πάσα. Εκεί έχει ένα ελαφρυντικό ο Καβαδάς, δηλαδή δεν τον ταιζουν όπως και όσο πρέπει!

ellis 1982

Μπάμπη εκτός από το τάισμα που λες το χειρότερο είναι οι αντιδράσεις του, φαίνεται ότι πάντα είναι ένα χρόνο πίσω από τους άλλους, αυτό δεν ξέρω πως διορθώνεται… έλλειψη ρυθμου, ταχύτητας, συνδυασμός και των δύο ίσως… τέλος πάντων η ομάδα πάει καλά ας μη γκρινιάζουμε,ας χαρούμε με την γενική εικόνα της

Πιο.χαρακτηριστικη νομίζω η φάση με την πάσα του Μήτρου (!)στο πικ εν ρολ ,την περίμενε μόνο ο αντιπαλος για αυτο κ έκανε φάουλ στον Καββαδά, ο οποίος αγρόν ηγόραζε(καραsic).

Last edited 9 months ago by καπετάν Κανένας
ellis 1982

Επίσης η τάπα απ’ τη στεφάνη που έφαγε σε ένα φοβερό τρίγωνο που κάναμε και χάλασε τη φάση… άστο είπαμε να μη γκρινιάζουμε… όλα καλά

…που έδωσε φάουλ σε τρίποντο ,που έφαγε άλλο,που το μόνο καλάθι του Αθηναίου ήταν με αυτόν που τον έπαιξε στα πόδια,άστο είπαμε να μην γκρινιάζουμε …όλα καλάχαχαχαχαΧΑΧΑΧ😜🤣

dorian gray

4η φορά που η αντίπαλη ομάδα δεν έφτασε τους 70 πόντους, 4η νίκη. Είναι ξεκάθαρο για το φετινό Άρη το σχέδιο/σενάριο της επιτυχίας, όλα τα υπόλοιπα είναι διαδικασία. Και επιτέλους θετικός συντελεστής πόντων, 522-516.-