ΑΡΗΣ K.A.E. – Μπάσκετ Θεσσαλονίκη.

Ανακοινώθηκαν λοιπόν οι τιμές των διαρκείας , χωρίς σημαντικές διαφορές από πέρυσι.

Αναλυτικά:

 

ΘΥΡΑΤΙΜΗ

5-660€

1-4-7-10110€

2-3Β, 8-9Β120€

2-3Α, 8-9Α200€

2-3 GOLD500€

2-3 PLATINUM1200€

COURT SIDE SEATS1500€

Παιδική κερκίδα Θ.1 άνω διάζωμα

Πακέτο ενήλικας- παιδί 100€

20€ επιπλέον χρέωση για το 2ο παιδί

(ισχύει για παιδιά έως 12 ετών)

 

 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

 

Παιδικό εισιτήριο: Σε όλες τις θύρες του γηπέδου διατίθεται παιδικό εισιτήριο με έκπτωση 50% για παιδιά ηλικίας από 6 έως 12 ετών, εκτός από τις θύρες 5-6.

Άνεργοι: Οι άνεργοι μπορούν με την επίδειξη της κάρτας ανεργίας και της Αστυνομικής τους ταυτότητας να αγοράζουν το εισιτήριο διαρκείας τους στην τιμή των 80€ στις θύρες 4 και 10.

Κάτοικοι εκτός Ν. Θες/νίκης: Για τους φιλάθλους που διαμένουν εκτός νομού Θεσσαλονίκης, το εισιτήριο διαρκείας κοστίζει 80€ στις θύρες 4 και 10 (απαραίτητη η προσκόμιση πιστοποιητικού από την εκάστοτε Δημοτική Αρχή).

Οικογενειακή κερκίδα: Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος, θα λειτουργεί οικογενειακή κερκίδα στη θύρα 1 του Nick Galis Hall στην τιμή των 100€ για κάθε ενήλικα μαζί με ένα παιδί. Η τιμή διαμορφώνεται στα 120€ για κάθε ενήλικα μαζί με 2 παιδιά κ.ο.κ.

Ακαδημίες: Για τους γονείς των αθλητών των ακαδημιών μπάσκετ., ισχύει έκπτωση 20% σε όλες τις θύρες του γηπέδου (εξαιρουμένων των θυρών 5-6).        Για πρώτη φορά φέτος, ισχύει για τους γονείς των αθλητών των ακαδημιών των υπόλοιπων τμημάτων, έκπτωση 10% σε όλες τις θύρες του γηπέδου (εξαιρουμένων των θυρών 5-6).

 

 

2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
aris6emperor

Θεωρώ ότι για τους εκτός Θεσσαλονίκης φίλους της ομάδας θα μπορούσε να ήταν 70 ευρώ το εισιτήριο…Διότι κάποιος που μένει Δράμα, Σέρρες, Κιλκίς, Καβάλα θέλει άλλα 15-35 ευρώ για βενζίνη…οπότε ποιο το όφελος;

Επίσης στην ΚΑΕ για τους εκτός Θεσσαλονίκης φιλάθλους πρέπει να φροντίσουν η αποστολή του διαρκείας με courier να μην επιβαρύνει τον ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ…

Τέλος πρέπει να γίνει μια σοβαρή διαφημιστική εκστρατεία με πετυχημένα σποτ… Ας δουλέψουνε σκληρά αυτοί στο τμήμα του marketing. Και όχι διαφήμιση στα ασπρόμαυρα μμε…