Χρειάζεται μάρκετινγκ ο Αρειανός για να πάει στο Παλέ;:

Το μπάσκετ του Άρη θέλει υποστήριξη, όχι για να στηριχθεί ο Δαμιανίδης και ο κάθε Δαμιανίδης, αλλά για να στηριχθεί η προσπάθεια που γίνεται μέσα στο παρκέ, για να δοθεί συνέχεια στην παράδοση που έχει διαμορφωθεί από το πέρασμα των ετών. Το να πάνε οι οπαδοί του Άρη στο γήπεδο, δεν δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στον Δαμιανίδη ή την εκάστοτε διοίκηση, δείχνουν την αγάπη τους για την ομάδα, δείχνουν ότι νοιάζονται γι’ αυτήν.

Ουδείς μπορεί να υποχρεώσει τον οπαδό ή τον φίλαθλο που θα δώσει τα χρήματά του, ούτε που θα δείξει την προτίμησή του, γιατί είναι ηλίου φαεινότερο ότι το ποδοσφαιρικό τμήμα παρότι δεν έχει να επιδείξει επιτυχίες, συγκεντρώνει την προτίμηση των Aρειανών.

Δεν είναι ούτε θέμα έλλειψης κινήσεων μάρκετινγκ ότι το Παλέ τα τελευταία χρόνια γεμίζει μόνο στους αγώνες με τον ΠΑΟΚ, ούτε έχει να κάνει με την διαφωνία του κόσμου στις επιλογές της διοίκησης και του Δαμιανίδη. Άλλωστε δεν μπορώ να πιστέψω ότι ο Αρειανός χρειάζεται να του… ασκηθούν πολιτικές μάρκετινγκ για να πάει στο Αλεξάνδρειο. Ο Άρης σαν ΚΑΕ σαφώς και χρειάζεται τμήμα μάρκετινγκ, ο φίλαθλος όμως όχι.

Επειδή με έχει κουράσει το όλο θέμα- ειδικά τώρα τελευταία που κάθε βδομάδα θα ανεβάσει ένα τέτοιο άρθρο ο Συρίδης(προπαγάνδα at its worst!)- θέλω να πω μια και καλή την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση:

ΝΑΙ!

Όσοι είναι να πάμε στο Παλέ από μόνοι μας πάμε… Είμαστε εμείς οι 600-800 που είμαστε εκεί σε κάθε εντός έδρας αγώνα.Αν η ομάδα έχει επιτυχίες θα έρθει λίγο παραπάνω κόσμος,αλλά αυτοί είναι οι πανηγυρτζήδες-έρχονται και φεύγουν.

Όλοι οι άλλοι που δεν έρχονται, δεν είναι γιατί δε θέλουν να δώσουν τα λεφτά τους στον Δαμιανίδη ή γιατί δε θέλουν τον Χ προπονητή…
Είναι αυτοί που δε θέλουν να δώσουν τα λεφτά τους από μόνοι τους στην ομάδα χωρίς να τους αναγκάσεις εσύ(η ομάδα).

Το γήπεδο δε θα γεμίσει με 5,000 διαρκείας για πολλούς λόγους και σίγουρα γιατί είμαστε Έλληνες και δεν είμαστε Ιταλοί ή Ισπανοί ή Γερμανοί(που τόσο εύκολα επικαλείται ο Συρίδης,αλλά και τόσο εύκολα ξεχνάει πως όλες αυτές οι ομάδες έχουν τμήμα μάρκετινγκ με πολλά μέλη όπως ακριβώς κι ο Άρης).
Αλλά μπορεί να έχει έναν σταθερό αριθμό διαρκείας που θα αυξάνεται κάθε χρόνο, μέσα από προωθητικές ενέργειες,από διαφήμιση, από εκμετάλλευση του ίντερνετ και άλλα πολλά.
Πόσα χρόνια άδειου Παλέ πρέπει να περάσουν για να καταλάβετε πως με τακτικές του ’80 δε θα έρθει ο κόσμος στο γήπεδο το 2011!;;;

νεότερο παλιότερο καλύτερη βαθμολογία
Ειδοποίησε με
KANTHAR0S

»Πόσα χρόνια άδειου Παλέ πρέπει να περάσουν για να καταλάβετε πως με τακτικές του ’80 δε θα έρθει ο κόσμος στο γήπεδο το 2011!;;;»

Τέλος.

Anonymous
Anonymous

πολύ σωστά τα λες knight ,συμφωνώ απόλυτα μαζί σου !

Χάρης .

Ruben2501

Η γραμμή ότι ο Αρειανός πρέπει να πηγαίνει στο γήπεδο βρέξει χιονίσει,ανεξαρτήτως αποτελεσμάτων (σ’αυτό συμφωνώ) και ανεξαρτήτως παροχών περνάει μέσω συγκεκριμένων διαύλων εδώ και πολλά χρόνια.Νομίζω δεν χρειάζεται να τους κατονομάσω.Αν αναλογιστεί κανείς τι σχέση έχει η διοίκηση της ΚΑΕ μαζί τους θα καταλάβει και την έλλειψη στοιχειώδους μάρκετινγκ.Αν όμως θέλουμε να είμαστε δίκαιοι πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι αυτό το φαινόμενο είναι γενικευμένο στην Ελλάδα καθώς όλοι θεωρούν τον φίλαθλο πρόβατο.Εντύπωση μου προκαλεί ότι το θέαμα των άδειων κερκίδων δεν συγκινεί κανέναν…

Anonymous
Anonymous

το ερωτημα ειναι απλο για την ΚΑΕ…τοσο κόσμος, τοσοι αριανοι στη Θεσσαλονικη κ στις γυρω περιοχές, τι κάνω λάθος και δεν ερχονται στο γηπεδο;; Δε μπορει να φταινε μονο οι άλλοι…ο Συριδης ειναι μεγας προπαγανδιστης…φταιει και η διοικηση-ειδικα ο δαμιανιδης, αλλα και η ελλειψη μαρκετινγκ…υπαρχει κ κοσμος οου θα ερχοταν αν του προσφερε διασκεδαση απλα. Αλλα με τα μπουλντογκ που μπλεξαμε, δΎσκολο να αλλαξουν τα πραγματα!

seindt