Πριν 10 μέρες απέστειλα το παρακάτω μήνυμα στο επίσημο site της ομάδας μας.

Έχω την πεποίθηση ότι χρειάζεται να γίνουν πράξη τα παρακάτω για βγει από το τέλμα η ομάδα, καθώς δεν υπάρχει άλλη εφικτή και ρεαλιστική λύση.

Σας αποστέλλω αυτό μήνυμα, προκειμένου να  συμβάλω με τις σκέψεις και τις ιδέες μου να εξευρεθούν πόροι στην δύσκολη χρονική περίοδο που διανύει η χώρα μας, έτσι ώστε η ομάδα μας να εξυγιανθεί οικονομικά το συντομότερο δυνατόν.

Για να συμβεί αυτό πρέπει να αποβάλλουμε την αντίληψη ότι είμαστε μεγάλη ομάδα. Το ένδοξο παρελθόν μας εμποδίζει να δούμε την πραγματικότητα. Το ένδοξο παρελθόν οφείλουμε να το τιμούμε όπως αρμόζει αλλά όχι να ορίζει τις σκέψεις μας στο σήμερα. Όταν συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε ένα τίποτα, ένα μηδέν τότε μπορούμε να γίνουμε ξανά σπουδαίοι, να ξεπεράσουμε το παρελθόν σε επιτυχίες και να κάνουμε υπερήφανους όλους τους φιλάθλους αυτής της ιστορικής ομάδας, όσους έχουν απομείνει..!

Συνειδητοποίηση σημαίνει ότι:

α) Αν δεν μπορώ ως διοίκηση να ελκύσω μεγάλους χορηγούς ή ούτε καν ένα μεγάλο τότε προσελκύω πολλούς μικρούς. Δεν είμαστε σε θέση να απορρίπτουμε κανέναν. Προσωπικά θα το θεωρούσα επιτυχία ότι υπάρχουν  ακόμα χορηγοί που θέλουν να επενδύσουν στην ομάδα μας.

β) Στρέφομαι στους φιλάθλους μας, η μόνη σίγουρη και δεδομένη στήριξη που μπορώ να έχω. Η έλλειψη εμπιστοσύνης που έχει υπάρξει στο παρελθόν μεταξύ πολλών διοικήσεων και φιλάθλων εξαιτίας των γνωστών λόγων επανακτάται και χτίζεται μόνο με την ειλικρίνεια. Η εμπιστοσύνη αναπτύσσεται και καλλιεργείται όταν οι σχέσεις δυο ανθρώπων, δυο μερών χτίζονται επάνω στις αρετές της εντιμότητας, της ειλικρίνειας κ.λ.π.

Εν προκειμένω, σε πρακτικό επίπεδο, επειδή μας ενδιαφέρει άμεσα η οικονομική εξυγίανση, θεωρώ ότι  πρέπει να γίνει το εξής:

Το σύνολο των προϊόντων της μπουτίκ να είναι τόσο ελκυστικά σε τιμές που  να μην υπάρχει ούτε ένας φίλαθλος στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό που υποστηρίζει την ομάδα μας που να μην αγοράζει κάτι για τον ίδιο ή για το παιδί του. Αυτή τη στιγμή οι τιμές τους είναι απαγορευτικές. Χωρίς να γίνει έκπτωση στην ποιότητα να γίνει μείωση στο κέρδος. Η ίδια πολιτική θα πρέπει να υιοθετηθεί στο κυλικείο, στους καφέδες κ.λ.π.

Το χαμηλό περιθώριο κέρδους θα οδηγήσει χιλιάδες φιλάθλους της ομάδας μας να αγοράσουν όχι ένα αλλά πολλά από τα προϊόντα και θα αυξήσει την κατανάλωση και άρα το κέρδος. Το έχουμε δει να συμβαίνει σε πολλές επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο με επιτυχία. Μάλιστα πολλές από αυτές έχουν γίνει εταιρείες κολοσσοί (Ryanair, Inditex Zara κ.λ.π.).

γ) Εφαρμόζω ανάλογη πολιτική στα εισιτήρια, που σημαίνει: Ανακοινώνω π.χ. ότι στο αγώνα της ομάδας μας με το Περιστέρι διαθέτω 2.000 εισιτήρια με 5 ευρώ και 2.000 εισιτήρια με 10 ευρώ (τα υπόλοιπα υποθέτω ότι είναι τα διαρκείας). Αυτό αντιλαμβάνεστε ότι θα οδηγήσει σε sold out σε όλους τους αγώνες της χρονιάς.

Αν σας αρέσει η εικόνα 5500 φιλάθλων ντυμένων στα κιτρινόμαυρα σε κάθε εντός έδρας αγώνα δεν έχετε να παρά να δοκιμάσετε στην πράξη τις παραπάνω προτάσεις μου.

Αλήθεια η εικόνα αυτή σε κάθε εντός έδρα αγώνα:

-δεν θα αυξήσει την εμπορικότητα της ομάδας μας με αποτέλεσμα να ελκύσει μεγαλύτερους χορηγούς, άρα περισσότερα έσοδα?

-δεν θα ωθήσει, τους παίκτες αυτούς που έχουμε, να αποδώσουν καλύτερα και να φέρουν νίκες?

-δεν θα δημιουργήσει ένα ρεύμα αισιοδοξίας στον κόσμο?

Πως περιμένουμε να αλλάξουμε τα πράγματα, κάνοντας συνεχώς τα ίδια επί τόσες δεκαετίες?

Με εκτίμηση

Χαρμίδης

νεότερο παλιότερο καλύτερη βαθμολογία
Ειδοποίησε με
ChrisSiak
ChrisSiak

Πολύ καλές οι σκεψεις σου φιλε μου και μακάρι να φτάσουν σε ευήκοα ωτα.

spire

Λίγο ρομαντικά είναι όλα αυτά. Φαντάζομαι ότι οι άνθρωποι που διοικούν και ξέρουν τα πραγματικά νούμερα θα τα έχουν σκεφτεί αυτά.

Δυστυχώς ειδικά για το Γ με την φετινή εικόνα και 1 Ευρώ να έχει εισητήριο σε όλες τις θύρες για όλους τους φιλάθλους δεν θα γεμίσει το γήπεδο (πλην 2-3 εξαιρέσεων ίσως).

Nikolas

Ωραίες οι σκέψεις σου και μακάρι να σου απαντήσουν φίλε.
Εγώ πάντως, όσες φορές έστειλα κάποιο μήνυμα – ερώτηση στον διαχεριστή της Επίσημης Σελίδας μας στο Facebook δεν έχω λάβει απάντηση.

καπετάν Κανένας

Μπράβο που το έκανες πράξη.Εδω στο σάιτ είχα πει το ίδιο για τη μείωση στα εισιτήρια, σ’εκείνο το τοπικ του Subaris!
Πιστεύω κι εγώ ότι είναι εφικτό να γίνει.Κατι σχετικό άσχετο:Είδα τη ταινία «Κρίστοφερ και Γουίνι» στο σινεμά (ακολουθεί σποιλερ ?)…Στο τέλος ,η λύση για να μην απολυθει ολόκληρο τμήμα από μια εταιρεία ήταν ακριβώς αυτό:μείωση των τιμών στα προϊόντα της(βαλίτσες)έτσι που να μπορούν όλοι να τα αγορασουν.Το αποτέλεσμα ήταν να καθιερωθούν οι διακοπές (μέχρι τότε πήγαιναν μόνο οι ευκατάστατοι) για όλους τους πολίτες της Αγγλίας!!!!

Subaris

Για τα εισιτηρια εστειλα και εγω email στην επισημη της ΚΑΕ την προηγουμενη πριν το ματς με τον ΠΑΟ. Μου απαντησαν αυτο:
Καλησπέρα σας,
Είναι σεβαστή η άποψή σας και υποσχόμαστε πως θα αναθεωρήσουμε την πολιτική μας από τους επόμενους αγώνες.
Με εκτίμηση Ιωαννα Μαυροματη Τicketing ARIS BC
Αποτελεσμα? Μηδεν εις το πηλικον.Φαινεται πως σε ολα τα μεγαλα οικονομικα πανεπιστημια του κοσμου επικρατει το «Οτι φαμε,οτι πιουμε κ οτι αρπαξει ο κωλος μας»

Jose

Όσο και να πουλάς ο πελατης πάντα θα θέλει να παίρνει περισσότερα δίνοντας λιγότερα. Όπως λέμε και στην αγορά το φθηνό δεν έχει πάτο.

Jose

Προσωπικά διαφωνώ επί της αρχής. Εάν είμαστε μηδέν τότε αξίζουμε μηδέν. Η τιμολόγηση οποιουδήποτε προϊόντος ή υπηρεσίας είναι μια πολύπλοκη επιστήμη και η λύση όσο πιο φθηνα τόσο πιο καλά δεν είναι πανάκεια. Για παράδειγμα μια μείωση των εισιτηρίων στα 5€ δείχνει ασέβεια στους κατόχους διαρκείας και κάνει επισφαλεις τις εισπράξεις της επόμενης χρονιάς. Δυστυχώς ή ευτυχώς η τιμή είναι μόνο ένα κριτήριο για τον εκάστοτε αγοραστή, αν τα μήλα που πουλάς είναι σάπια (όχι δεν λέω την ομάδα σάπια) όσο φθηνά και να τα πουλήσεις ελάχιστοι θα αγοράσουν.

vaggelaris
vaggelaris

Κ εγω διαφωνω με τα 5 ευρω του εισιτηριου μια κ ετσι ειναι σαν να λες σε αυτον που εβγαλε διαρκειας οτι εκανε μ…ια.Εγω ειχα προτεινει κ εδω μεσα μια σχετικα χαμηλη γενικη τιμη(το πολυ 150)στα διαρκειας πλην των ακριβων. Κ το δικαιολογεις οτι η ομαδα ειναι σε καταστασεις ειδικων συνθηκων. Οσο για τη μπουτικ οι τιμες ειναι χωρις λιγο ανεβασμενες. Εκει πρεπει να βρεθει μια μεση λυση κ ο κοσμος να μπορει να αγοραζει κ να υπαρχει κ κερδος για την ομαδα.

AlphaMi
AlphaMi

Το προβλημα ειναι στο βασικο προιον του καταστηματος που ειναι το αγωνιστικο.
Οταν αυτο ειναι μαπα τοτε παρασερνει και τα υπολοιπα μαζι του
Και 1 ευρω να μπει το εισιτηριο και 5 ευρω η φανελα,αν δεν «τραβαει» η ομαδα ωστε να δημιηργηθει το καταλληλο κλιμα δεν προκειται να ευδοκιμήσει καμια ιδεα.