Το σκεφτόμουνα καιρό και τώρα είπα να το κάνουμε πράξη , να κάνουμε το ροστερ του 2020-21 .

Στην τελική , η ομάδα φέτος κρατήθηκε ζωντανή με τα λεφτά μας , οπότε , δικαιωματικά , μας πέφτει λόγος ( άσε που προφανώς ξέρουμε παραπάνω μπάσκετ από όλους τους άλλους… ) !

Οπότε , σαν μια άλλη λέσχη , θα κάνουμε ένα ροστερ όλοι μαζί !

Πάμε στη διαδικασία και σε διάφορες διευκρινίσεις :

Παρακάτω υπάρχει μια φόρμα , με όλους τους παίκτες που υπάρχουν διαθέσιμοι στην αγορά για τον Άρη.
Υπενθυμίζω , σε όποιον φίλαθλο του Άρη ζούσε εκτός του πλανήτη τα τελευταία χρόνια , πως η ομάδα έχει 7 απαγορευτικά από την Φίμπα , οπότε θα μπορέσει να υπογράψει παίκτες οι οποίοι έπαιζαν στην Ελλάδα μέχρι τις 3/12/19 και η ελευθέρα τους είναι ακόμα εδώ.
Αυτό ισχύει για όλες τις εθνικότητες , Έλληνες ή ξένους , οπότε η λίστα είναι αρκετά περιορισμένη. 144 παίκτες για την ακρίβεια. Τους μόνους που δε συμπεριέλαβα είναι παίκτες από την Α2 , αλλά οκ , δε νομίζω πως θα κάνει και μεγάλη διαφορά.

Οπότε , έχετε τη λίστα από τους μάνατζερ στα χέρια σας , κάνετε την έρευνα σας και στέλνετε τις προτάσεις σας και μετά θα φτιάξω εγώ τις τελικές λίστες , με βάση τα οικονομικά μας.

Σε απλά Ελληνικά , συμπληρώνετε την παρακάτω λίστα , γράφετε – αν θέλετε – τους λόγους της επιλογής των συγκεκριμένων παικτών και μετά , θα επιλέξω το τελικό ροστερ , με βάση τους παίκτες που επιλέχθηκαν περισσότερο από εσάς και τους μισθούς των παικτών ( σκέφτομαι να κάνω 2-3 ροστερ , έτσι για να έχουμε ποικιλία ).

Μερικά πράγματα , που θα σας βοηθήσουν στις αποφάσεις σας:

  • Το μπάτζετ για φέτος ήταν κοντά στα 550 χιλιάρικα , με όλες τις προσθαφαιρέσεις , οπότε εκεί θα είμαστε και στο ρόστερ που θα χτίσουμε μαζί. Έχω βρει ή πληροφορηθεί τα συμβόλαια για διάφορους παίκτες και κάνω εκτιμήσεις στα συμβόλαια των υπόλοιπων παικτών.
  • Οι παίκτες έχουν χωριστεί σε 3 γκρουπ , τους Ξένους , τους Έλληνες πάνω από 21 και τους Έλληνες κάτω από 21. Ο λόγος για τον διαχωρισμό στους Έλληνες είναι επειδή οι Έλληνες κάτω των 21 έχουν μίνιμουμ συμβόλαιο 8 χιλιάδες ευρώ και πάνω από 21 , στα 12 χιλιάδες. Οπότε , ο Γεωργάκης θα πήρε 12 χιλιάδες συμβόλαιο (1.200 ανά μήνα * 10 μήνες , αν ήταν από την αρχή) και ο Σιδηροηλίας 8000 το χρόνο ( 800 τον μήνα ).
  • Από τα παραπάνω γκρουπ , θα πρέπει να επιλέξετε 5 ξένους ( λογικά θα πέσει το νούμερο από τους 6 ξένους ) , 5 Έλληνες άνω των 21 και 3 κάτω των 21 ( και θα έχουμε τον Νετζήπογλου σαν ερασιτέχνη μια και είναι κάτω των 18 ).
  • Κάτω από τη φόρμα με τους παίκτες , έχω και μια λίστα με τους μέσους όρους όλων των παικτών , καθώς και την εκτίμηση του μισθού που πιστεύω πως θα ζητήσουν. Δεν έχω λάβει υπόψη τα νέα δεδομένα με την πανδημία , οπότε οι μισθοί είναι αυτό που πιστεύω στα λογικά πλαίσια.

Οπότε , με τα παραπάνω στο μυαλό , αναμένω τις προτάσεις σας !

Ροστερ2020-21

PlayerTeamAGEHEIGHTPOSSALARYGPMPGFGMFGAFG%3PM3PA3P%FTMFTAFT%TOVPFORBDRBRPGAPGSPGBPGPPGWS
Frankamp ConnerRETH24185PG1501934.57.114.80.4802.96.80.4233.84.40.8671.91.80.72.33.14.20.80.320.94.4
Gray StevenPERISTERI30197SG1502026.84.38.80.4861.94.30.4302.43.10.7461.82.50.52.52.92.90.50.112.82.3
Moreira YanickPERISTERI28204C1501421.64.98.40.5760.00.00.0002.84.50.6191.92.32.24.66.80.90.70.912.51.5
Ray KendrickAEK25188PG1501617.23.48.40.4101.44.10.3481.41.70.8151.12.20.31.61.92.20.60.09.70.7
Davis AlexIRAK27206PF1202023.74.16.60.6211.02.00.5002.03.30.6061.43.21.53.95.40.80.81.411.22.2
Hanlan OlivierIRAK26188PG1202030.45.711.90.4751.44.50.3193.54.40.8072.53.00.53.13.53.50.90.116.31.9
Shuler JamalIRAK33190SG1202029.04.510.60.4251.65.00.3202.93.40.8661.82.80.43.13.53.91.30.113.52.2
Dragicevic VladimirARI33205C1002029.56.010.20.5900.00.10.0002.23.60.6033.03.02.54.57.02.20.50.714.31.0
Evans SeanIFAISTOS31203C1002024.04.37.90.5510.00.10.0001.94.70.4091.62.92.96.29.20.60.70.210.61.9
Shorter ShannonPAOK30194SG100828.85.213.20.3962.05.20.3814.45.20.8331.92.51.62.54.13.10.90.016.90.6
Brown KenARI30185PG911125.24.58.70.5212.44.80.4912.33.10.7351.52.80.31.01.33.20.80.113.71.2
Morris JaylenARI24196SF911823.93.88.70.4420.93.10.2911.42.10.6581.21.70.83.03.81.30.80.39.90.6
Kavvadas VassilisIRAK28206C901819.03.25.40.5820.00.10.0002.74.50.6051.71.72.53.66.10.60.21.29.11.1
Agbelese DannyKOL29205C752021.93.66.00.6030.00.00.0002.53.80.6581.63.61.83.25.00.90.51.39.81.5
Best AaronPAOK27193PG752023.12.77.00.3861.64.40.3751.82.50.7140.82.90.82.53.31.10.70.18.80.7
DeCosey QuentonLAV26195SG752026.65.010.80.4601.13.50.3291.82.50.7142.01.40.83.64.32.20.70.612.81.3
Gecevicius MartynasARI31193SG752027.62.46.00.4031.95.00.3841.72.10.7911.41.10.51.21.63.00.50.18.40.6
Gordon WesleyRETH25206C751922.92.84.00.6970.00.00.0002.54.20.6001.92.82.64.26.81.70.61.38.12.0
Hatcher WilliamPERISTERI35187PG752022.92.58.20.3111.75.30.3182.93.60.7921.73.00.11.41.63.80.90.09.71.3
Hickey AnthonyLARISA27180PG751327.05.212.20.4281.24.20.2781.82.50.7191.82.20.42.02.44.31.60.213.40.6
Kromah LasanKOL28198SG752031.25.411.20.4821.54.10.3663.44.30.7912.52.30.63.44.02.21.10.115.71.3
Little MarioIFAISTOS32198SF751421.73.48.10.4121.74.80.3581.41.90.7411.02.90.41.72.11.70.60.09.91.1
Smith AdamPAOK27185PG751828.85.612.40.4462.86.60.4202.42.80.8601.31.60.11.92.11.90.80.116.31.6
Mavroeidis DimitrisAEK34212C701410.81.42.70.5000.00.00.0001.11.30.8890.22.31.41.63.10.50.20.13.90.8
Allman, KyleLAV22191SG652023.93.29.40.3441.13.70.2843.54.50.7781.91.60.22.02.22.10.70.111.1-0.1
Bochoridis LefterisARI25196SG651432.74.99.60.5150.92.80.3083.95.10.7753.13.11.14.15.14.61.10.614.61.7
Kingsley MosesPERISTERI25208PF651822.33.27.30.4430.62.20.2501.62.60.6171.71.71.54.45.90.80.41.08.61.1
Milosevic MilanARI34204C652024.43.58.10.4320.62.00.2751.93.20.5781.62.31.75.47.11.30.50.19.40.3
Tsairelis MichailIFAISTOS31208C652017.92.45.70.4160.20.80.2671.62.50.6531.42.40.82.02.90.80.30.26.50.2
Vasilopoulos PanagiotisPERISTERI35204PF651824.12.35.60.4161.13.10.3571.31.80.7501.92.10.82.43.21.91.40.27.11.0
Agravanis IoannisPERISTERI21196PG502012.21.33.00.4260.51.60.3230.10.30.5000.31.80.31.82.10.70.70.23.20.7
Brazelton TyroneKOL33183PG501919.52.25.40.4080.92.30.4091.21.50.7591.82.80.41.92.43.40.50.06.50.6
Christodoulou AntreasRETH24193SG501922.82.78.50.3150.93.90.2401.82.40.7561.71.70.31.51.81.10.20.28.1-0.8
Daniels TravisKOL27202SF502021.12.14.30.4830.51.10.4091.51.90.8110.82.21.43.75.00.50.40.36.21.1
Dime MalikLAV27206PF501418.83.45.40.6270.00.10.0001.82.10.8330.52.72.43.15.40.30.41.48.51.6
Duren TyreekPANIONIOS28180PG501424.84.18.10.5001.12.90.3902.63.20.8001.92.10.61.62.31.81.10.111.90.6
Fitzpatrick ToarlynARI30202PF501316.02.56.20.3951.23.20.3570.10.20.5000.82.20.82.53.30.60.50.46.20.1
Floyd JehyveLARISA22206C502018.82.03.10.6510.00.00.0000.91.70.5590.62.51.73.35.00.80.22.25.01.5
Garrett DarriusIRAK29208PF501315.01.62.80.5830.00.10.0001.11.50.7001.01.81.23.54.80.20.40.54.30.4
Harris RamonRETH31202PF501927.21.96.00.3161.34.50.2790.00.60.0001.12.20.44.54.81.50.90.25.10.1
Jackson DonovanKOL23189SG501625.14.410.40.4251.95.10.3832.42.90.8261.81.70.41.41.81.80.70.013.20.6
Lewis FrancoisPANIONIOS22206C50222.44.511.50.3910.54.00.1252.03.50.5711.53.01.02.53.50.01.00.011.5-0.2
Lewis JeQuanPAOK24186PG501323.62.87.20.3981.23.10.4002.52.90.8682.93.30.11.31.45.31.40.19.50.6
Moldoveanu VladIFAISTOS31208PF501820.52.15.70.3731.34.10.3151.92.60.7611.12.70.62.63.20.80.50.17.40.9
Murray, LamondRETH25196SG50820.93.69.20.3921.03.60.2760.20.21.0001.12.40.82.43.10.80.60.18.5-0.1
Papantoniou NontasLARISA29185SG502026.43.89.90.3841.65.40.2871.92.80.6732.62.70.82.02.85.01.00.111.00.1
Smith ScoochiePERISTERI25189PG501217.32.45.30.4531.22.10.6000.70.80.8001.31.30.11.71.83.20.60.06.80.5
Xanthopoulos VassilisPERISTERI35188PG501515.90.93.10.2980.41.50.2610.30.50.6251.12.30.51.82.33.51.50.12.60.7
Hammonds CliffIFAISTOS34190PG451926.82.05.50.3651.13.60.3090.30.80.3331.62.30.42.02.42.61.10.15.40.6
Lee MalcolmRETH29195SG451623.02.05.60.3600.31.30.2381.42.50.5501.62.81.33.44.82.20.90.35.70.4
Martin JustinPANIONIOS29198SF45615.02.25.00.4331.33.30.4000.50.80.6001.03.00.33.23.51.20.20.26.2-0.1
Watson GlynnLAV22183PG452018.12.87.00.4031.23.20.3691.11.60.7420.81.90.41.21.61.80.60.18.00.7
Wiggins AntwainePAOK31201PF451623.44.18.40.4890.11.50.0831.22.40.5130.31.83.04.07.00.40.80.69.61.3
Haughton DavidRETH28198SF401914.61.63.20.5080.00.00.0000.91.50.6210.62.62.61.84.40.40.30.44.21.1
Lee AnthonyPANIONIOS28205C401116.53.25.40.5930.00.10.0001.22.30.5201.32.51.53.85.30.30.20.67.50.1
McGill RickeyPANIONIOS22188PG401924.52.77.10.3780.52.20.2381.72.30.7501.52.50.81.92.73.51.50.27.60.0
Verginis DimitriosPANIONIOS32191PG401927.63.37.70.4321.84.60.3862.22.70.7881.62.50.23.53.63.20.70.110.60.9
Davis DevinLAV24198SF352018.32.96.00.4710.72.20.2891.52.30.6521.43.51.82.94.60.61.00.67.80.9
Harris DarnellLARISA27203PF351826.52.26.70.3331.44.80.2991.21.70.7101.03.21.12.33.41.30.60.17.10.1
Kamperidis MichalisRETH25200PF351915.01.54.60.3300.72.80.2451.21.80.6290.71.70.62.53.10.60.30.14.90.1
Knowles ZanePAOK27208C351619.93.96.10.6330.00.00.0001.63.70.4411.92.83.24.67.80.50.20.69.40.6
Kouzeloglou IoannisLAV24204PF351918.22.04.70.4270.41.30.2801.62.10.7950.91.31.23.95.10.20.60.06.00.7
Lountzis MichailLAV21194PG35812.01.63.80.4330.61.50.4172.02.20.8891.40.80.52.12.61.21.00.25.90.5
Sarikopoulos ZisisPAOK29206C352016.52.34.40.5230.00.10.0001.11.60.7420.92.11.93.45.30.80.20.35.81.0
Schaftenaar RoelandIONI31211C351918.71.33.60.3680.31.30.2401.21.40.8520.72.11.63.14.61.50.60.54.20.7
Skordilis GaiosPERISTERI32207C351612.11.83.60.5090.00.10.0001.01.60.6401.32.11.42.13.50.40.60.44.60.5
Toutziarakis StavrosKOL32210C352015.72.24.00.5500.00.10.0002.23.80.5791.43.21.13.04.00.80.30.26.60.5
Zaras ThodorisIRAK32197SG351918.92.66.10.4351.63.40.4841.51.80.8291.52.60.31.82.21.50.40.18.40.6
Flionis DimitriosARI22193PG301919.41.54.50.3410.72.30.2950.30.60.5450.92.90.41.92.32.10.80.14.1-0.1
Gilbert MarcusIFAISTOS26198SF301513.41.74.80.3471.13.50.3080.91.00.8670.60.90.51.72.10.10.30.25.30.2
Gontikas CostisPERISTERI25206C30187.51.01.70.5810.00.00.0001.21.90.6290.41.00.60.81.40.40.20.43.20.7
Mourtos SpyridonIFAISTOS29198SF302017.81.44.50.3260.11.30.0771.61.90.8161.22.50.62.22.81.50.30.04.50.2
Pelekanos MichalisIFAISTOS38198PF301915.02.14.50.4590.82.30.3720.40.60.6360.22.30.41.62.00.30.50.35.30.9
Sakellariou EvangelosIONI30192SG30722.12.76.30.4321.33.10.4091.62.10.7331.11.10.72.93.61.60.60.08.30.1
Slaftsakis DiamantisARI25201PF302012.11.43.20.4460.10.40.1250.61.20.4580.82.00.81.82.60.70.70.23.50.1
Stamatis DimitrisIFAISTOS23188PG301714.11.53.20.4550.72.10.3431.01.10.9441.01.90.41.21.61.40.70.14.60.7
Tepic MilenkoIRAK32198SF301326.11.85.70.3110.82.80.3060.30.50.6670.81.80.54.24.71.90.20.04.70.1
Tsalmpouris GeorgiosKOL23216PF301119.02.35.30.4311.12.90.3750.81.10.7500.52.00.61.42.00.70.40.36.50.3
Tsougarakis SavvasPANIONIOS33207C30126.30.61.30.4380.00.00.0000.20.50.3330.30.40.10.40.50.10.20.11.3-0.3
Dimakos GiannisIONI25194SG251914.31.74.10.4230.71.90.3890.91.20.7390.71.60.21.31.50.90.50.15.10.0
Geromichalos PetrosLAV25203PF252016.31.53.20.4690.20.80.2671.11.60.6880.52.51.61.93.50.50.80.24.31.1
Kamperidis GeorgiosPANIONIOS20196SG252013.51.43.90.3510.93.00.3110.61.10.5710.31.40.41.21.60.40.60.14.2-0.1
Lampropoulos FotiosPANIONIOS36202PF251324.74.28.10.5140.61.90.3201.42.20.6432.32.51.53.85.31.51.00.310.30.3
Manolopoulos SotiriosIRAK32192PF251814.41.23.50.3331.02.90.3460.20.30.5000.62.10.22.42.60.50.40.33.50.2
Margaritis EvangelosPAOK37202PF252022.12.26.60.3410.72.30.3042.02.50.8371.92.51.23.85.01.80.90.17.20.2
Mouratos VasilisLAV22192PG252023.32.05.70.3600.11.20.0832.53.40.7501.72.70.22.83.02.90.80.16.80.4
Outlaw TyLAV24199SF251916.01.74.50.3761.33.80.3420.20.20.7500.21.40.31.92.20.30.40.24.80.6
Batis MariosIONI39191PG151512.30.82.70.2930.71.90.3570.10.30.5000.72.60.21.82.01.50.50.12.4-0.1
Chukwu PaschalLAV24218C1568.10.81.00.8330.00.00.0000.00.30.0000.81.70.82.33.20.30.20.21.70.0
Haritopoulos DimitrisIFAISTOS36207PF151614.81.64.10.4000.72.10.3330.91.40.6360.91.90.42.02.40.90.30.04.80.4
Kalaitzidis DimitriosIRAK34198PG15168.60.41.20.3000.31.00.3120.10.10.5000.41.70.10.91.01.10.20.11.10.1
Kalogiannidis PhilKOL25194PG1584.40.00.20.0000.00.10.0000.20.21.0000.00.80.10.40.50.10.20.00.20.1
Mastrogiannopoulos SarantisLAV22190PG152014.31.54.80.3120.52.20.2221.01.20.8330.91.30.80.81.51.10.60.14.5-0.2
Pavlos NikosKOL27201PF152012.10.92.80.3450.51.80.2570.10.20.7500.31.50.21.31.50.40.20.12.50.0
Schizas StavrosPAOK30196SG151712.00.81.80.4190.30.90.3330.81.00.8240.42.20.51.41.90.80.40.12.60.5
Stith B.J.IONI24196SG151010.91.33.20.4060.41.30.3080.30.40.7500.40.90.31.72.00.40.30.03.30.0
Egekeze AmanzePAOK24203PF121113.31.02.60.3790.72.10.3480.50.80.6670.41.20.32.12.40.40.10.03.30.1
Diamantakos GeorgiosIFAISTOS24210C1083.30.20.50.5000.00.00.0000.10.20.5000.21.10.10.20.40.00.00.10.6-0.1
Chatzikyriakos GiorgosIONI20178PG7.522.40.52.00.2500.01.00.0001.01.01.0000.00.00.00.00.00.50.00.02.00.0
Chatzinikolas IoannisPAOK24196SG7.5113.00.30.90.3000.10.60.1430.10.20.5000.00.00.10.20.30.20.00.00.70.0
Cheilaris DimitriosLARISA29205PF7.5178.31.02.10.4720.20.80.2140.40.60.7000.11.40.50.61.20.10.10.22.60.2
Ermidis DimitrisLAV19185PG7.531.80.00.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.30.00.00.00.00.00.00.00.00.0
Fillios GiorgosIRAK17196SG7.521.10.00.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.00.00.00.00.00.00.00.00.00.0
Garezos GiorgosRETH24198SF7.5113.50.20.40.5000.20.30.6670.00.00.0000.00.50.00.20.20.00.00.00.5-0.1
Georgakis GeorgiosARI28204C7.521.90.01.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.00.50.50.00.50.00.00.00.00.0
Georgalas FotiosIRAK18203PF7.5143.20.40.41.0000.00.00.0000.20.60.3750.41.00.10.60.70.10.00.01.10.0
Iatridis KonstantinosPAOK18206PF7.5110.11.02.00.5000.01.00.0000.00.00.0001.02.01.03.04.00.00.00.02.00.0
Kakaroudis KostasIRAK36206PF7.51610.81.13.20.3460.41.60.2800.50.80.6670.71.90.20.81.00.60.30.13.2-0.3
Kamarianos NikolaosPANIONIOS22192PG7.52015.11.43.50.3910.41.10.3640.81.30.6151.12.40.51.62.10.90.40.43.9-0.6
Karakehagias IoannisPANIONIOS20195PG7.554.70.81.60.5000.20.21.0000.00.00.0000.40.60.40.40.80.40.20.01.8-0.1
Karamanolis DimitrisPAOK21198SG7.573.60.00.30.0000.00.10.0000.00.00.0000.00.70.10.10.30.10.00.10.00.0
Karras TheodorosPAOK22210C7.562.00.20.21.0000.00.00.0000.00.00.0000.00.70.00.00.00.00.00.00.30.0
Katoufas SotirisIONI40206PF7.5107.90.51.70.2940.30.60.5000.81.10.7270.21.80.10.60.70.20.00.22.1-0.2
Kottas ThomasIONI23204C7.51611.91.12.90.3620.00.10.0001.72.40.7111.41.81.21.22.40.60.20.53.8-0.3
Kountouras GiorgosIONI29196SG7.553.10.00.40.0000.00.40.0000.00.00.0000.00.20.00.60.60.80.00.00.00.0
Kourepis DimitriosRETH21208PF7.551.90.00.60.0000.00.20.0000.41.00.4000.00.40.00.20.20.00.00.00.4-0.1
Lanaras RafailRETH18195SG7.545.00.21.50.1670.21.50.1670.00.00.0000.80.50.00.20.20.00.00.00.8-0.2
Legkikas DimitrisLAV24207PF7.5168.30.92.40.3680.51.60.3080.10.11.0000.51.60.20.70.90.10.40.02.3-0.1
Lolas DimitriosLARISA33203SF7.512.00.00.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.00.00.01.01.01.00.00.00.00.0
Malelis FotiosPANIONIOS22207C7.527.61.52.50.6000.50.51.0000.00.00.0001.00.50.51.01.50.00.00.53.50.0
Maragakis PantelisRETH23195PG7.5164.00.20.60.3000.10.40.1670.20.40.5710.30.70.10.10.20.10.00.00.7-0.2
Maragkos ParisLARISA25205PF7.563.90.30.70.5000.00.00.0000.00.00.0000.51.70.31.21.50.00.00.00.7-0.1
Netzipoglou OmirosARI17194PG7.531.60.31.00.3330.00.30.0000.00.00.0000.00.70.00.00.00.00.00.00.70.0
Papadopoulos AndreasIONI39185PG7.544.90.00.50.0000.00.20.0000.00.00.0000.50.50.00.50.50.00.00.00.0-0.2
Perakis MichalisLAV35208C7.512.60.00.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.00.00.00.00.00.00.00.00.00.0
Petanidis GeorgiosIRAK16200SF7.517.10.03.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.00.01.00.01.00.01.00.00.00.0
Poulianitis StylianosKOL24190PG7.5148.90.41.10.4000.30.60.4440.40.60.6250.81.10.10.50.60.90.30.01.5-0.1
Razis ChristopherRETH30193SG7.5176.40.21.40.1300.21.00.1760.00.10.0000.51.10.20.50.70.40.10.00.5-0.6
Sandramanis ChrysostomosARI19194PG7.522.20.00.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.50.50.00.00.00.00.00.00.00.0
Sidiroilias IoannisARI18201SG7.5104.40.60.70.8570.10.20.5000.00.00.0000.01.20.10.30.40.30.00.01.30.2
Spiropoulos AnastasiosLARISA24203PF7.51210.90.81.80.4550.20.30.5000.70.71.0000.41.20.30.81.20.20.00.22.50.0
Spyridonidis AlexisRETH24190PG7.5126.60.62.20.2690.31.20.2670.40.80.5560.60.60.20.10.30.70.40.01.9-0.2
Stasinos OrfeasIFAISTOS20183PG7.561.50.00.20.0000.00.20.0000.00.00.0000.00.30.00.20.20.20.20.00.00.0
Tsiloulis TheodorosLARISA26192PG7.51611.70.92.80.3180.72.30.2970.40.50.7500.40.80.10.80.90.40.80.02.80.0
Tsimpoukis SergiosPANIONIOS20198SF7.531.80.31.30.2500.01.00.0000.00.00.0000.30.00.30.00.30.00.00.00.7-0.1
Tsiokos NikosLAV28207C7.561.40.00.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.00.80.20.20.30.20.00.00.00.0
Tsirogiannis KonstantinosLARISA19196PG7.544.00.01.00.0000.00.50.0000.00.00.0000.80.20.00.20.20.00.00.00.0-0.3
Tsochlas ApollonaPAOK36187PG7.52014.91.94.50.4270.92.80.3210.60.90.6671.42.60.10.60.71.90.30.05.3-0.2
Vavatsikos GianniLARISA29201SF7.568.20.72.20.3080.31.00.3330.50.70.7500.00.70.30.30.70.00.00.02.2-0.2
Vissariou TilemachosPERISTERI17199SG7.510.30.00.00.0000.00.00.0000.00.00.0000.00.00.00.00.00.00.00.00.00.0
Vlasios KonstantinosARI18190PG7.562.60.20.70.2500.20.70.2500.00.00.0000.00.20.20.00.20.00.00.00.5-0.1
Voulgaropoulos EfstratiosARI19217C7.552.60.00.60.0000.00.00.0000.81.20.6670.00.40.20.60.80.00.00.00.8-0.1
Williams PrinceRETH27196SG7.5218.10.52.00.2500.51.00.5001.02.00.5003.01.50.53.03.50.50.00.02.5-0.3
143 Comments
παλιότερο
νεότερο καλύτερη βαθμολογία
Inline Feedbacks
View all comments
nikos7894

Από ξένους : Κεν μπραουν , φρανκαμπ , φιτζπατρικ , μάριο λιτλ , ντραγκισεβιτς
Από έλληνες : Φλιώνης , Μποχωρίδης , Ζάρας, τσαιρέλης , σλαφτσάκης
Από μικρούς : αγραβάνης , βλάσσιος , Σιδιροηλίας
night θα ηθελα να μου πεις αν μπορεις πανω κατω ποσα λεφτα θα ηθελε αυτο το ροστερ

nikos7894

Κάποιος πιο φθηνός από ότι του φρανκαμπ γτ μετά και από αυτή τη σεζόν το κασέ του θα ανεβεί ψηλά υποθετω και αντί για Ντραγκίτσεβιτς αν και οι κινήσεις του μου αρέσουν πολύ βάλε έναν Φλόιντ
Πως θα σου φαινόταν αυτό το ρόστερ ;

Sam Vincent

1 .Χατσερ ,Ξανθόπουλος (Θα έχω οργανωση και άμυνα ,θα μοιράζοντε τον χρόνο και ίσως βάζει και λίγο πλάτη και ο Μπό ) ,Βλάσιος
2. Σκούτσι Σμιθ(πυραυλικίνητος ,καλό σουτακι), Κρόμα (ο σκόρερ μου) και Μπο
3. Μπο ,Μούρτος ,Σιδηροηλίας
4. Φιτζπάτρικ ,Τσαλμπούρης
5. Ντάριους Γκάρετ ,Κουζέλογλου (Τσαλμπούρης) .Βουλγαρόπουλος

475 χιλιάρικα + οι τρεις μικροί

Θα ήθελα λίγη αθλητικότητα ακόμα στους ψηλούς αλλά κανείς από τους ψηλούς μου δεν είναι Γκλαγκιτς Μιλού Ντράγκυ κτλ.
Νομίζω πως με την παραπάνω ομάδα ΔΕΝ ΠΕΦΤΩ .

Sam Vincent

Τον άσσο τον έχει και ο Λευτερακης. Οι άλλοι δεν θα έχουν θλασεις, μόνο εμείς; Το 2 36 αν θέλεις να νε το λιανά γιατί δεν το κατάλαβα.

Sam Vincent

Επίσης να εκτιμηθεί πως έχω τουλάχιστον 3 παίκτες να παίζουν κάθε θέση (εκτός των μικρών) έχοντας προβλέψει ακόμα και τις θλασεις, αλλά και 50 χιλιάρικα καβατζα για διορθώσεις του ροστερ μου.

Vamos_G1

Όχι άλλο Μούρτο φίλε Σαμ!!!

Sam Vincent

Τον προτιμώ από άλλους Έλληνες 30 χιλιάδων: Ξέρει από Άρη, είναι Άρης, ξέρει την άμυνα και μπορεί να μαρκάρει από 1 έως 4.

dragon_aris

Σαμ άκλαυτος Α2 πας!! Αν ο χατσερ λόγω ηλικίας δεν κάνει μαγικά αυτή η ομάδα δε σώζεται με τίποτα.

Sam Vincent

Λες εεεε. Δεν το νομίζω φίλε. Έχω και σκορ και άμυνα και βάθος και πολυ εμπειρία στον άσσο. Αντίθετα στην ομάδα σου ο άσσος σου είναι κλαφτα Χαράλαμπε.

dragon_aris

Ο Χίκι είναι πολύ καλός παίκτης αν έρθει πιστεύω και κουμπώσει μπορεί να δώσει πολλά είναι πυραυλοκίνητος και μπορεί να κάνει και τριπλ νταμπλ στη καλή του μέρα. Από Λάρισα είχε έρθει και ο Μασευ έχουμε παράδοση! Σίγουρα οι δικοί σου είναι πιο έμπειροι στον άσσο αλλά στους άλλους τομείς γενικά την έχω την ομάδα σου πιστεύω!

Sam Vincent

Για τον Χικι δεν έχω να πω κάτι, Μ αρέσει πολύ. Αν είχες μια δεύτερη επιλογή στη άσσο, θα με είχες αλλά είσαι σαν να φοράς κοστούμι με …σαγιονάρες καφέ. Πιστεύω πως οι ομάδες ξεκινούν από εκεί. Χρειαζόμαστε 3 άσσους και έχεις…εναν

Jiorgy

Τι πήγες κ έφτιαξες ρε αθεόφοβε;

timemaster

Υπέροχα…
μετά θα κρατήσουμε τους παίχτες μέσα στη σεζόν άσχετα που θα παίζουν και θα κάνουμε πρωτάθλημα.
Κάπως έτσι δεν γίνεται στο φάντασι;
Θα μπορούσες να μας διευκολύνεις με το να κατεβάσουμε την λίστα σου;

kaptsik

Ο δείκτης ws με 2 λόγια τι είναι; Η θετική επίδραση;

kaptsik

Ευχαριστώ! Πολύ καλή δουλειά! Σε ευχαριστούμε!

Vamos_G1

Λοιπόν Night έχουμε κ λέμε:

1) Brown / Μουράτος / Βλάσιος (Brown πολύ καλός παίκτης / Μουράτος σοβαρός κ πιστεύω ένα κλικ πιο πάνω από Φλιώνη)
2) DeCosey / Μποχωρίδης (DeCosey καλός σκόρερ)
3) Kromah / Ζάρας / Σιδηροηλίας (Kromah καλός σκόρερ, θα κάνει καλό περιφερειακό δίδυμο με DC / Ζάρας πουλέν)
4) Daniels / Κουζέλογλου (Daniels τίμιος / Κουζέλογλου ένας βελτιωμένος, ψηλότερος Σλαφτσάκης)
5) Agbelese / Γεωργάκης / Βουλγαρόπουλος (αν κ θα ήθελα να μείνει ο Dragi, τα 100 είναι πάρα πολλά)

Σούμα 556! Μη με κόψεις Night, λίγο παζάρι θέλει μόνο!!!

Sam Vincent

Φιλε καλε Vamos. Στο 5 κανε ασφάλεια ζωής στον Αγκμπελίςςςς όπως τον λέει ο Χατζηγεωργίου.

Vamos_G1

Παιδιά (Σαμ, Ντραγκον) το σκέφτηκα πολύ το θέμα. Καταρχήν έχουμε πολλούς περιορισμούς: 5 ξένους, 5 έλληνες άνω των 21, max. 550k στα συμβόλαια, οπότε πρέπει να γίνουν συμβιβασμοί. Προτίμησα λοιπόν να φτιάξω μια πραγματικά δυνατή (στα χαρτιά φυσικά) περιφέρεια κ να συμβιβαστώ στους ψηλούς. Προσέξτε όμως. Πέρσι είμασταν με Μιλόσεβιτς-Φιτζπάτρικ-Ντραγκίσεβιτς στους ψηλούς κ φέτος προτείνω Ντάνιελς-Κουζέλογλου-Αγκμπελέσε. Η διαφορά δεν είναι χαοτική. Ντάνιελς θεωρώ ισάξιο (αν όχι καλύτερο του Φιτζπάτρικ), Κουζέλογλου μπορεί να βοηθήσει λόγω ύψους κ στο 5 γιατί είναι καλός ριμπάουντερ (σίγουρα όχι τόσο καλός όσο ο Μιλο, αλλά πλέον ο σέρβος θα είναι +1 χρόνος μεγαλύτερος), ενώ ναι μεν ο Αγκμπε δεν είναι τόσο σκόρερ όσο ο Ντράγκι, αλλά θα κερδίσουμε σε αμυντική συνέπεια. Οπότε Σαμ όσο κάναμε πέρσι ασφάλεια ζωής στον Ντράγκι, ε άλλο τόσο θα κάνουμε κ φέτος στον Αγκμπε. Φυσικά αν ο Ντράγκι πέσει στα χρήματα του Αγκμπε, τότε φουλ Ντράγκι! Αλλιώς θα πρέπει να θυσιαστεί ένας καλός περιφερειακός, για κάτι καλύτερο μέσα στην ρακέτα.

Sam Vincent

Νομιζω πως μονο τρια κορμια στους ψηλους εκ των οποιων ο ενας να ειναι ο Κουζ ειναι πολυ λίγα και δεν βγαινει χρονιά. Μια θλαση και …έπεσες που λεει και ο night. Στο 1 ,2 και 3 είσαι πολυ καλος.

Vamos_G1

Μα τόσα είχες κ πέρσι φίλε Σαμ κ μάλιστα με Ντράγκι του ’86 κ Μίλο του ’85, ενώ ο Άγκμπε είναι του ’90 κ ο Κουζ του ’95. Σίγουρα πάντως τον συμβιβασμό τον έκανα στην ρακέτα.

Sam Vincent

Τόσα είχαμε πέρσυ: 1. Σωθηκαμε; 2 Είχαμε απώλειες τραυματισμών στους ψηλούς; (οχι) . Φαντάσου μια θλάση του Αγκμπελις… Προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει επιλογή ακόμα και 6ου ψηλού, έστω για μερικά λεπτά αν είναι δυνατόν

Vamos_G1

Για το 1 δεν θα μάθουμε ποτέ!!! Πάντως πέρσι το πρόβλημα μας ήταν η περιφέρεια κ όχι η ρακέτα. Δεν διαφωνώ σε αυτό που λες για τον 6ο ψηλό, απλά όπως είπα στην ομάδα που έφταιξα, έκανα συμβιβασμό στην ρακέτα.

Sam Vincent

Πέρσι το προβλημα ηταν κυριως οι ψηλοί και η άμυνα τους μιας και δεν υπήρχε αθλητικοτητα.

Vamos_G1

Σαμ, τσέκαρε την απάντησή μου στον Ντράγκον!

dragon_aris

Δεκτά ως ενα βαθμό αυτά που λες αλλα παραπάει Γεωργάκης-Βουλγαρόπουλος. Βάλε ένα τουτζιαράκη εστω τι να πω. Βάλε έναν Τσαιρέλη να πατάει στο 5,βάλε κάτι μη τσιγκουνεύεσαι!

Vamos_G1

Χαχαχαχαχα, με πείσατε, με πείσατε κ εσύ κ ο Σαμ! Λοιπόν ετοιμάζω εναλλακτικό πλάνο, αλλά ρε κουφάλες θα χρειαστεί να θυσιάσω το πουλέν μου τον Ζάρα!!! Να την θυμάστε αυτή την μαχαιριά που μου προσφέρετε! Χαχαχαχαχα, αναμείνατε!

Sam Vincent

Ξεχώρισε τον Μπράουν και τον Μπο. Τα ξέχασες τα περσινά. Θα έχουμε σουρτα φέρτα και κλωτσοπατιναδες.

Vamos_G1

Μ’έχεις τεντώσει ρε Σαμ! Πάω να φτιάξω τους ψηλούς κ τώρα σε ξινίζουν κ οι κοντοί??? ΤΙΝΑΦΤΟΡΕ!!! Χαχαχαχαχα!

Vamos_G1

Εναλλακτικό πλάνο λοιπόν (με 549k, άρα πάλι εντός ορίων) που μου ψιλοαρέσει:

1) Brown / Μουράτος / Βλάσιος
2) DeCosey / Μποχωρίδης
3) Kromah / Σχίζας / Σιδηροηλίας (Σχίζας αντί για Ζάρα)
4) Wiggins / Μανωλόπουλος (αντί για Daniels / Κουζέλογλου)
5) Gordon / Τουτζιαράκης / Βουλγαρόπουλος ( αντί για Agbelese / Γεωργάκη. Δεν κράτησα Agbelese γιατί τον θυμάμαι πιο βαρύ σε σχέση με τον Gordon, οπότε θεωρώ τον δεύτερο καλύτερο συμπλήρωμα του δεινόσαυρου Τούτζια)

Sam Vincent

Είσαι καλύτερος αν και μπασκετμπολίστας Μανωλόπουλος (βάλε Διαμαντή καλύτερα) δεν υπάρχει . Αν γλυτώσεις και τα κλωστομπουνίδια ,είσαι χάρμα φίλε !!!

Vamos_G1

Χαχαχαχαχα, δεν έχεις κ πολύ άδικο για Μανωλό, αλλά μετά στη θέση 4 θα είμαστε χόμπιτ (2.01 ο Wiggins, 2.01 o Σλαφ), άσε που πάλι θα είμαι over550 (για να θυμηθούμε κ λίγο το στοίχημα) κ θα κράζει ο Night!!!

Vamos_G1

Tελευταία προσπάθεια Sam!!! Αν κ τώρα δεν είσαι ευχαριστημένος, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!! Επαναφέρω τις αρχικές μου επιλογές στο 4 (Daniels/Κουζέλογλου) κ αντικαθιστώ Brown με Hickey! Σούμα 547,5k!!!

Sam Vincent

Περισσότερο για να σε τέντωσε λίγο ακόμα θα σου πω να βάλεις ξανά την ομάδα σου στην σειρά, ανά θέση, γιατί έτσι γίναμε κουβάρι. Φαίνεται από μια πρώτη ματιά πως το έστησες καλά το τσαρδί…

Vamos_G1

1) Hickey / Μουράτος / Βλάσιος
2) DeCosey / Μποχωρίδης
3) Kromah / Σχίζας / Σιδηροηλίας
4) Daniels (ή Wiggins) / Κουζέλογλου
5) Gordon (ή Agbelese) / Τουτζιαράκης / Βουλγαρόπουλος

Συνολικό “μαρουλάκι”: 542,5k (με Wiggins) – 547,5k (με Daniels).

dragon_aris

Ωραίος Vamos. Πολυ καλή ομάδα έκανες απο τις τοπ που έχουν γραφτεί(μέτα τη δική μου!!).
Ο Γκορντον έκανε πολυ καλά νουμερα στο φάντασυ. Απλά δεν ξέρω αν είναι απο μόνος του πολυ καλός η τον κάνει μαγκα ο φρανκαμπ. Αν ο Γκορντον κάνει ξεπέταγμα αυτή η ομάδα είναι πολύ δυνατή.

Vamos_G1

Σίγουρα έπαιξε ρόλο κ ο τρελοΦράνκαμπ, αλλά κ ο Χίκι έχει μ.ο. 4,3 ασίστ, οπότε κάνει δουλίτσα!

dragon_aris

Ωραία 3δα Brown-Decosey-Krοmah αλλά στους ψηλούς θα έχουμε θέμα.

kaptsik

Ενώ ο Μπράουν μου άρεσει πολύ, δε θα τον ήθελα, γιατί αν τον πιάσει κανένα ψυχολογικό και φύγει, εμείς θα πρέπει να αρουμε το μπαν

kaptsik

Ξένοι:Lewis JeQuan, Kromah Lasan, Davis Alex, Knowles Zane (αναπληρωματικός σέντερ) , Gordon Wesley
Έλληνες: Φλιώνης, Μποχωρίδης (“Βασικός”), Μούρτος, Κουζέλογλου, Γερομίχαλος
Μικροί: Βλάσσιος, Σιδηροηλίας, Βουλγαρόπουλος
Κοντά στα 560 χιλιάρικα (ψιλοπράγματα…)

I hate mornings

Η πρόταση σου έχει υποβληθεί στον Πρόεδρο !

Χα χα… καλὀ!

dragon_aris

Με 560 χιλιάρικα έφτιαξα ομαδάρα που χτυπάει πλευ οφ για αρχή και μετά αν δέσει μπορεί να πάει για 4δα.
1)Χικι,Φλιώνης,Βλάσιος
2)Μπόχω, Ζάρας,Σιδηροηλίας
3)Κρομά, Μούρτος
4)Γουιγκινς, Τσαιρέλης
5)Ντραγκίσεβιτς, Φλουντ,Βουλγαρόπουλος

Έχω βασιστεί σε δικά μας παιδιά από Έλληνες που ξέρουν τη φανέλα και αντέχουν τα μπινελίκια μας!
Χικι-Ντραγκι-Κρομα οι 3 σωματοφύλακες σε αυτή την ομάδα 15 πόντους μέσο όρο ο καθένας.
Μποχωρίδης νταρτανιάν.
Φλουντ-Γουιγκινς αθλητικότητα.
Ζάρας σουτ.
Τσαιρέλης-Μουρτος-Φλιώνης ακούραστοι εργάτες.

Sam Vincent

Αν βαλσαμωσεις τον Χικι στον άσσο να παίζει 38 λεπτά μ.ο. και υπογράψεις συμβόλαιο με τον ύψιστο μη τραυματισμού, είσαι πολύ καλός.

dragon_aris

Συμφωνω χρειάζομαι να κάνει ενα step up ο Χικι αλλα και ο Φλιώνης σε μικρότερο βαθμό. Δεν μπορεί αυτό το παιδί κάτι θα δείξει. Με τον Γιαννάκη στην αρχή είχε δείξει καλά δείγματα αν θυμάμαι καλά. Τόσα χρόνια τον περιμένουμε έστω από τύχη μια καλή χρονιά θα την κάνει ώρα του είναι!!

Sam Vincent

Δεν τον αντέχω πλέον καθόλου.

I hate mornings

PG: Duren Tyreek / Flionis Dimitrios / Vlasios Konstantinos
Θα κρατούσα Brown αλλά έχει ιστορικό να αλλάζει ομάδες στη μέση της χρονιάς.
Duren Tyreek για το 39% στα τρίποντα και τους 11,9 PPG.

SG: Bochoridis Lefteris / Sidiroilias Ioannis
Θα δώσω χώρο στον Σιδηροηλία. Πρέπει επιτέλους…

SF: Little Mario / Mourtos Spyridon
Little Mario με 35,8% στα τρίποντα και 9,9 PPG.
Μούρτος για την περιφερειακή άμυνα.

PF: Fitzpatrick Toarlyn / Slaftsakis Diamantis
Fitzpatrick Toarlyn γιατί έδειξε να ανεβαίνει με τον νέο κόουτς. Θα έδινα μια ευκαιρία.
Slaftsakis Diamantis για την άμυνα και το πάθος.

C: Dragicevic Vladimir / Gordon Wesley / Toutziarakis Stavros
Dragicevic Vladimir για το σκορ και το μπασκετικό μυαλό.
Gordon Wesley για τα καλά τελειώματα (69,7 %), τα 6,8 ριμπάουντ και τα 1,3 κοψίματα ανά παιχνίδι. Και 1,7 ασίστ…
Toutziarakis Stavros: 210 εκατοστά, 35Κ Ευρώ, 6,6 PPG. Δεν γεμίζει απλά το ρόστερ, μπορεί να έχει ρόλο.

Κόστος: 555Κ Ευρώ
Πιθανά προβλήματα:
Ρίσκο στο SG με τον Σιδηροηλία.
Ρίσκο στο PF με τον Fitzpatrick.
Διαχείριση του χρόνου των σέντερ που περυσι είχαν 29,5 / 22,9 / 15,7 (=68,1) λεπτά μέσο όρο. Ίσως ταιριάζει καλύτερα ένα 4-5άρι στο ρόστερ.
“Ρηχή” περιφέρεια που με έναν τραυματισμό μπορεί να χάσει την ισορροπία της.

Sam Vincent

Φίλε μου ,όλη σου η περιφέρεια είναι δύο άτομα (Ντούσαν και Μπο ,) ενω στο 5 εισαι …υπερφορτωμενος με 3 αξιομαχους παίκτες εκ των οποιων οι δυο θα κάθονται στον πάγκο μιας που κανενας απο τους 3 δεν έχει το 4 .

I hate mornings

Αλλάζω Toutziarakis Stavros με Tsairelis Michail οπότε έχω 4-5άρι στο ρόστερ, αλλά μετά ανεβαίνω 30 χιλ στον προυπολογισμό. Ίσως αυτή τη διαφορά να την καλύψω αλλάζοντας Gordon Wesley με Floyd Jehyve. Η περιφέρειά μου είναι Duren Tyreek, Bochoridis Lefteris, Little Mario. Και από πίσω τους Flionis Dimitrios / Sidiroilias Ioannis / Mourtos Spyridon. Οι 3 πρώτοι έχουν ποσοστό στο 3ποντο 39%, 30,8% και 35,8%. Και πόντους ανά αγώνα 11,9 / 14,6 / 9,9. Λάθη/ασίστ για τους 3: 6 / 8,1. Οι βασικοί μου είναι καλοί (και οικονομικοί). Οι αναπληρωματικοί έχουν αδυναμίες, αλλά με τον προυπολογισμό που είχα, αυτά έκανα. Ποιόν… Περισσότερα »

I hate mornings

Ορίστε η εναλλακτική λύση:
PG: Duren Tyreek \ Flionis Dimitrios \ Vlasios Konstantinos
SG: Bochoridis Lefteris \ Zaras Thodoris \ Sidiroilias Ioannis
SF: Daniels Travis \ Mourtos Spyridon
PF: Fitzpatrick Toarlyn \ Slaftsakis Diamantis
C: Dragicevic Vladimir \ Floyd Jehyve \ Tsairelis Michail \ Voulgaropoulos Efstratios

Σύνολο: 577,5 χιλιάδες.

5 ξένοι, 6 Έλληνες, 3 μικροί.
Άσσος με τρίποντο και σκορ.
SF με τρίποντο και ριμπάουντ.
PF με τρίποντο.
4-5άρι ο Τσαιρέλης.
C με σκορ και 2ος C με άμυνα ψηλά (2,2 BPG!!!)

Τραυματισμοί
Σε τραυματισμό του Duren Tyreek καλύπτει ο Bochoridis Lefteris.
Σε τραυματισμό του Bochoridis Lefteris καλύπτει ο Zaras Thodoris.
Σε τραυματισμό του Daniels Travis καλύπτει ο Bochoridis Lefteris.
Σε τραυματισμό του Fitzpatrick Toarlyn \ Dragicevic Vladimir \ Floyd Jehyve καλύπτει ο Tsairelis Michail.

Συμπέρασμα: με αυτό το ρόστερ δεν κινδυνεύουμε.

kaptsik

Σίγουρα είναι δύσκολο. Εμένα με ζορισε ότι έπρεπε να προσθέσω έναν Έλληνα ακόμη χωρίς να φάω το χώρο το Σιδηροηλια.

Sam Vincent

Μεγάλη παράληψη μου : Τι έφτιαξες ρε night !!! Με τρέλανες. Ευχαριστούμε.

kaptsik

Μου γέμισε το πρωινό μου

Jim Patras

Τα 5 guards είναι:Ηickey,Σταμάτης,Λούντζης,Μπο &Decosey.
Στο 3 Kromah &Ironilias
Στο 4 Milosevic,Τσαλμπούρης&Λαμπρόπουλος(ένα Πατρινόπουλο καλό είναι να υπάρχει)
Στο 5 Dime &Γόντικας
Στόχος το πλασάρισμα στην 6άδα

Sam Vincent

Καλή η ομάδα σου.Αν έπρεπε να βρω αδυναμία θα ήταν στον άσσο (δεν εκτιμώ καθόλου τον Σταμάτη).Λουτζης Γοντικας ,Λαμπρόπουλος, ήταν στις επιλογές μου.Τον Ντεκοζι τον έκοψα γιατί προτίμησα Κρομα, τους θεωρώ ίδιους παίκτες. Τώρα για 6η θέση χλωμοι είμαστε .

Jim Patras

Θα κατεβάζουν την μπάλα και οι Μπο & Λου.Ο Σταμάτης κάνει καλά τα βασικά οπότε με καλύπτει.
Μinimum target #6.

Sam Vincent

Ο Λου ,τον εχει τον άσσο Τζιμ ;

Jim Patras

Ε,δεν είναι ό,τι καλύτερο..Επικουρικά μπορεί..

dragon_aris

Τζιμαρε περιμενα κάτι καλύτερο απο εσένα στους ψηλούς. Ο Μιλοσεβιτς του χρόνου βλέπω να παίζει με βοηθητικές ρόδες,δεν μπορεί αλλο το παιδί μεγάλωσε,δεν στρίβει. Dιme στοίχημα.Στο 1-2-3 είσαι πυραυλοκίνητος πάντως.

Jim Patras

Είναι παλικάρι ο Βόσνιος,θα βγάλει άλλη μια χρονιά..
Οι ψηλοί μου μπορούν ν΄απειλήσουν από τα 6,75,έχουν εμπειρία,δίψα για διάκριση,για τα λεφτά που(δεν)είχα είμαι κομπλέ.Τα guards φέρνουν τις νίκες..
Όπως το λες σχετικά με Dime..Πιστεύω ότι θα πάω ταμείο με αυτόν γι΄αυτό του κάνω κλειστό 2ετές και το καλοκ.του 2021 βγάζω 200χιλ.καθώς τον παραχωρώ στην Valencia για να συμπληρώνει τη θέση 5 πίσω από Duble.

george_p

Καλησπέρα κι από μένα μετά από καιρό. Ο σχεδιασμός για την επόμενη χρονιά με εξιτάρει, μετά από την απογοητευτική φετινή χρονιά. Αφού υπέβαλα την πρότασή μου στον πρόεδρο, την κοινοποιώ και στους φίλους από το site για σχολιασμό.
Το budget μου έφτασε τις 575.000 ευρώ (απίθανο στην πραγματικότητα να φτάσει τόσο ψηλά) με 5 ξένους όπως ζητήθηκε, είναι όμως πολύ πιθανό του χρόνου να είναι 4 και να ψάχνουμε νατουραλιζέ (π.χ. Φιτζπάτρικ όπως έχει ακουστεί). Προτείνω τους εξής:

PG: Μποχωρίδης, Μουράτος, Βλάσιος
SG: Brown, Kromah, Σιδηροηλίας
SF: Daniels
PF: Garrett, Κουζέλογλου, Σλαφτσάκης
c: Dragisevic, Τουτζιαράκης, Βουλγαρόπουλος

Το σκεπτικό:
1. Διατηρώ 7 παίκτες (2 Έλληνες, 2 ξένους, 3 μικρούς) από την περσινή ομάδα, έχοντας ήδη έναν κορμό και παίκτες που γνωρίζουν πρόσωπα, πράγματα και το βάρος της φανέλας μας. Επίσης κανένα συμβόλαιο δεν ξεπερνά τις 100 K (Dragisevic).
2. Φέτος ο Μποχωρίδης απέδειξε ότι ως PG με την μπάλα στα χέρια λειτουργεί καλύτερα τόσο στον Άρη όσο και στην Εθνική. Εμπιστεύομαι τον Μουράτο περισσότερο από τον Φλιώνη ως εναλλακτική λύση, θεωρώ ότι μπορεί να εξελιχθεί, ενώ ο Δημητράκης όχι. Ο Βλάσιος αξίζει περισσότερες ευκαιρίες, όπως και ο Σιδηροηλίας.
3. Ο Brown είναι για μένα εξαιρετικό SG με φαρμακερό 3ποντο, που δεν κολώνει στα δύσκολα όταν η μπάλα καίει. Μπορεί να παίξει και PG αν χρειαστεί. Με Brown, Kromah, Daniels και τους υπόλοιπους η περιφέρειά μου είναι εξαιρετική με πολύ δυνατό 3ποντο. Ο Kromah (1.98) μπορεί να παίξει και SF.
4. Με τον Garrett βάζω όγκο, δύναμη, ύψος και αθλητικότητα στην ρακέτα, αλλά χάνω σε 3ποντο ως ασύμμετρη απειλή και ευελιξία στα PF. Αν ο Daniels έχει τα ίδια ποσοστά με φέτος στο 3ποντο, θα βρεθεί ισορροπία. Κουζέλογλου και Σλαφτσάκης είναι για μένα αξιόπιστες εναλλακτικές λύσεις με δυνατότητες περεταίρω εξέλιξης.
5. Διατηρώ ένα από τα καλύτερα Center του πρωταθλήματος με εξυπνάδα, δημιουργία και εκτέλεση (Dragisevic). Όχι αθλητικό, αλλά τεράστια απειλή για το αντίπαλο καλάθι, που μου δίνει την δυνατότητα μαζί με Garrett και Τουτζιαράκη να κατέβει και στο PF. Επίσης στατιστικά είναι καλός ριμπάουντερ. Ο Τουτζιαράκης προσθέτει ποιότητα στην γραμμή ψηλών και μπορεί να πάρει αρκετά αγωνιστικά λεπτά, ξεκουράζοντας τον Dragisevic και συμμετέχοντας ενεργά στο παιχνίδι.

dragon_aris

Daniels λέμε της ρόδου?Αυτός δεν νομίζω οτι είναι σε καμια περίπτωση 3ρι.Daniels-Garret-Dragi στην ίδια 5δα εντελώς αδόκιμο είναι σαν να παίζεις ταυτόχρονα με 1 4ρι και 2 σεντερ.

timemaster

Καταρχάς σκέφτομαι ότι υπάρχουν δύο περιπτώσεις.
Η Μία είναι ότι κρατάμε τον κορμό που έχουμε φέτος και η άλλη ξεκινάμε ομάδα από την αρχή.
Επειδή είμαι τεμπέλης να τις γράψω και τις δύο γράφω με το σκεπτικό ότι θα κρατήσουμε κάποιους παίχτες.
Έτσι ξεκινάω το ρόστερ με Μποχωρίδη, Ντραγκίσεβιτς (που έχει συμβόλαιο για την νέα χρονιά), Σιδηροηλία, Βουλγαρόπουλο, Σλαφτσάκη, Βλασιό ενώ παρόλα όσα λέγονται θα κρατούσα και τον Μπράουν. Βάση της λίστας έχουμε μπάτζετ 310.000.
Εν συνεχεία έσβησα από την λίστα όλα τα ονόματα που είναι μεγάλης ηλικίας, περσινά και προπέρσινα ξινά σταφύλια που δε τα πάω μία και παίχτες μεγάλου κασέ. Έτσι στα γρήγορα έπεσε η λίστα σε μονοψήφιο νούμερο.
Εφόσον κρατάω Σλαφτσάκη και Ντραγκίσεβιτς θέλω ένα τεσσάρι που να μαζεύει ριμπάουντ και να παίζει πάνω από την ρακέτα. Έτσι θα έπαιρνα τον Γουιγκινς του συμπολίτη (45.000)
Μιας και το τεσσάρι μας δε θα έχει τρίποντο στο τρία θα ήθελα τον Λιτλ που έπαιζε στον Ήφαιστο αλλά εξαιτίας της ηλικίας του και της προσωπικότητά του μιας και τον έδιωξαν επειδή τα έκανε λίμπα στα αποδυτήρια θα έπαιρνα τον οικονομικότερο Ντάνιελς που μαζεύει και ριμπάουντ. (50.000)
Τέλος θα έκλεινα το ρόστερ των ξένων με έναν ακόμα σέντερ. Το Φλόιντ της Λάρισας (50.000)
και μένουν άλλα 100.000 που θα πάνε σε Έλληνες για αναπληρωματικό άσσο και δυαροτριάρι.
Στον άσσο θα ήθελα τον Ξανθόπουλο να ηρεμεί τον αγώνα και να οργανώνει.
Ενώ στο τρία θα ξαναέφερνα τον Αρχηγό που τόσο μας έχει λείψει και ας μην έχει σουτ.
Συνολικό μπάτζετ κοντά στα 520 όπου μπορούμε να κρατήσουμε τους Νετζίπογλου, Σανδραμάνη για τις προπονήσεις και να φέρουμε και κανέναν ακόμα βοηθητικό όπως τον Διαμαντάκο , τον Γεωργαλά, Καμαριανό ή τον Κώττα.

Υ.Γ.1 Με το εξελάκι βγήκε πολύ εύκολα χρωματίζοντας παίχτες. Μάλιστα έκανα 3 ρόστερ σε περίπτωση που δε μπορούμε να κρατήσουμε τον Ντραγκισεβιτς και σε περίπτωση που δεν κρατάμε τον Μποχωρίδη μιας και για εμένα αυτοί είναι οι παίχτες που θα καθορίσουν το πως θα κινηθούμε την νέα σεζόν.

Υ.Γ.2 Ελπίζω να πάει στον σωστό πρόεδρο η λίστα μου.

ston planiti Ari

Στον πλανήτη Άρη το 2021 θα επέλεγα:
Guards= BROWN (γκατς κ σκορ μαζί), ΦΛΙΩΝΗ (ιατρός χρήσιμος στην πανδημία κ προσωπικά τον ειδα να βελτιώνεται ….λιγάκι😀), ΒΛΑΣΙΟ, ΜΠΟΧΩ (για την ποιότητα του σίγουρα κ εφόσον τα χει βρει με τον καφέ αγαπημένο μου ), ΣΙΔΗΡΟΗΛΙΑ.
S.f.= KROMAH (υπό τον φόβο ότι τον έχουμε ήδη ματιάσει), ΜΟΥΡΤΟΣ (πέρα από το ότι ειναι αρχηγός πραγματικά είναι πολυθεσίτης). Pf & C = MOSES, GILBERT (18 πόντους μας εβαλε κ ειναι φθηνός), ΣΛΑΦΤΣΑΚΗΣ, ΤΣΑΙΡΕΛΗΣ (γτ η ομάδα μας τον έκανε περιζήτητο πριν λιγα χρονια κ πιστευω θα ξαναανέβει αγωνιστικά σε εμάς κ νιώθει Άρη), MILOCEVIC (γτ έχει φιλότιμο κ μπορεί καλύτερα από πέρυσι), ΒΟΥΛΓΑΡΟΠΟΥΛΟΣ.
Νομίζω είμαι στα φράγκα μας. Λογική κ ευαισθησία η 13αδα😜
Εξομολογούμενος πόθος: αυτός ο Γκρει του Περιστερίου σπουδαίος αλλά πολλά τα λεφτά Άρη.

καπετάν Κανένας

Είναι τρελό το πόσα λεφτά παιρνει ο Γκετσε …Και ο Σλαφτσακης….Τεσπα,ο Νάιτ μας δινει μία ποπδεξαμενή εδώ από όπου μπορείς να φτιάξει καλή ομαδουλα!Μία ομάδα με δεδομένη την παραμονή του Μποχω στα ιδια λεφτά ειναι:
PG:Ανταμ Σμιθ,Βλασιος, Όμηρος
SG:Κρομα,Ντεκοζι,Μουρατος
SF:Μποχωριδης,Μουρτος,Σιδηροηλιας
PF:Τσαιρελης,Γερομιχαλος
C:Σαφτενααρ,Αγμπελεζε
Είναι στα 550χιλιαρικα ακριβώς.Εχει μέσα αρειανακια και τον Μουρτο με τον ΛεΜπο που ανεβοκατεβαίνουν και σε άλλες θέσεις.(Ολοι το κάνουν σε αυτή την ομάδα.)

-Δεν αντεχω ξανά Σλαφτσακη,Φλιωνη,Ντραγκι,Γκετσε,Μιλαν,Γεωργακη.Ειλικρινα.
-Θεωρώ μεγάλη αμαρτία να χάσουμε κι αυτή την φορά, τον ΣΑΦΤΕΝΑΑΡ.
-Αντι για Σμιθ,δευτερη επιλογή είναι ο κατά 25χιλ φθηνότερος Μπρειζελτον.
-Με ένα κόλπο γκροσο με τον Φρανκαμπ σε αυτά τα λεφτά που έπαιρνε πέρσι καθαριζαμε,αλλά του χρόνου θα παίζει Ευρωλίγκα😫Εβγαζα ομάδα πάντως ΚΑΙ με αυτόν.
-Υπάρχουν και συνθέσεις με λιγότερους από πέντε ξένους,αν πχ προτιμηθεί αντί του Ντεκοζι ένας Ζαρας ή ένας Σχιζας.Η έστω …ΠΟΥΛΕΝΙΤΗΣ ,βρε αδερφέ!😁
-Διακαης μου πόθος τότε ο ΜΟΡΕ’Ι’ΡΑ και χωράει αν “κοψουμε” ΚΑΙ από αλλού.

ston planiti Ari

Τεράστια απογοήτευση ο Γκέτσε κάπτεν τί μας τον θυμίζεις…θέλουμε να τον ξεχάσουμε!😜

καπετάν Κανένας

Να δούμε τι θα γίνει με το συμβόλαιο…Είχε και αυτός για δεύτερο χρόνο;

Sam Vincent

Ήμουν βέβαιος πως δεν θα πουλούσες τον παλιόφιλο σου τον Πουλενιτη. Τον προτιμώ κι εγώ από τον γιατρό.

καπετάν Κανένας

Προσυπογραφω τη δήλωση σου για τον εξοστρακισμό του Γιατρου.Μέγας λαθερ το πουλεν μου, μας πληροφόρησε ο Αντμιν μας,Σαμ.Παρολα αυτά,ειναι αποτελεσματικότερο σε άμυνα,υπακουος και τιμιος στρατιώτης.Και ψηθηκε επί Αρεως του Wolfjohn.Eιναι και αρειανακι.Απο τον Αρη μας του χρόνο,αν υπαρχει,θελω να ξαναδώ την αμυντική σκληρότητα που τον χαρακτηριζε.Και να βρωμαει αρειανιλα .Εξου και οι επιλογές μου.

Jim Patras

Captain,έχω ενστάσεις.Ο Smith είναι sg.Δε θα έχουμε 3ποντο από το 4 &θα είναι σχετικά soft οι ψηλοί.Η μεγαλύτερη διαφωνία μου είναι ο Ολλανδός,σε κάθετη πτώση η πορεία του..

καπετάν Κανένας

Jim,καταλαβαίνω τι λες όμως τέτοιες ανορθογραφιες υπάρχουν και σε άλλους παίκτες.Ο Μουρατος ,π.χ. είναι δηλωμένος ως PG. Ετσι τον βλέπω κι εγώ να παίζει συχνά αλλά τον έβαλα στους SG,γιατι θυμάμαι διάλογο με τον Νάιτ παλιότερα (τότε που ακούστηκε το ονομα του παίκτη για μας)και είχαν πει παιδιά ότι είναι SG.
Βάλε Μπρειζελτον στον άσο (50χιλ),και πήγαινε τον Σμιθ στο 2 αντί του Ντικοζι.(γλυτωνεις 25χιλ-εναν φτηνό παίκτη ακόμα)
Όσο για τους ψηλούς…Ο Τσαιρελης ως τεσσαρι έχει τρίποντο,Τζιμ.Επειτα πάει και στο 5.Και θα είναι αναγεννημένος σε μας,οπου πιστεύω -παρολο που θα ακουστεί ως οξύμωρο σχήμα!-οτι θα ηρεμησει και θα ανέβει.Το ιδιο πιστεύω και για τον Ολλανδο,που λες:αν αξιοποιηθεί σωστα,χειροτερος δεν θα είναι από τον φίλο του Σανι.Μην ξεχνάς τον πολυθεσιτη Μουρτο επίσης για ψηλούς(νταξ’ δεν εννοώ για τρίποντο😁).Δεν νομίζω ότι είναι σοφτ οι ψηλοί αυτοί,σαν ΣΥΝΟΛΟ.Ειδικα ο Αγκμπελιζε/Αγκμπελεσε!Για μένα είναι από τους πιο δυνατούς παίκτης στην ρακέτα στην Α1.Σκυλι στην άμυνα.Παρολα αυτά υπάρχουν επιλογές στους ψηλούς να συνδυάσει κανείς.

Jim Patras

Εννοείς ότι δε θα είναι χειρότερος ο Ολλανδός σε σχέση με τον Μαυροβούνιο?
Ο Τ.Brazelton κάθε χρόνο είναι και χειρότερος,ίσως βάρυνε με τα χρόνια(34).

καπετάν Κανένας

Ηλικιακά Τζιμ ο Σαφτενααρ είναι μικρότερος αρα ένα πλεονέκτημα ήδη το γράφει έναντι του Ντραγκι.Κοιτα,κριτηριο μου στην ομάδα που εφτιαξα είναι η βαρύτητα στους έλληνες(πριν ακούσω τον Καμπεριδη😊),η φρεσκάδα+2η ευκαιρία και η όρεξη για να παίξουν μπασκετ.Ο Ντραγκισεβιτς μιλάει ήδη για το που θα τελειώσει την καριέρα του σε ένα χρόνο από τώρα…Δε λέω πως εγγυώμαι ότι ο Σαφτενααρ θα είναι καλύτερος του,αλλα σίγουρα δεν θα χει τα ελαττώματα τυ Ντραγκισεβιτς που αναφέρω στο άλλο τοπικ.Οπως και νάχει,ειμαι διαλλακτικός με τις απόψεις μου (με την εξαίρεση να επιβεβαιώνει τον κανόνα😬),το ξέρεις αυτο.Οπως έρθουν τα πράγματα,μακαρι ο Σαββας να επιλέξει ότι καλύτερο.Οσο για τον Μπρειζελτον έχω γράψει παλιότερα ότι δεν μου αρέσει που στα δύσκολα τα κάνει μαντάρα.Δεν είνα ή πρώτη μου επιλογή,αλλα ειναι δελεαστικο το σαλαρι του.Κι εχει ήδη εμπειρία από Ελλαδα.Θα εβαζα ευθύς εξαρχής τον Χατσερ του Sam,αλλα πια είναι μεγάλος γαι ασος,γ μτ ….

Jim Patras

Ο Vl.Dragicevic είναι αλεπού &ξέρει πολλά καντάρια basket οπότε έστω&για τα τελευταία ένσημα τον προτιμώ από τον Ολλανδό,ο τελευταίος ας πάει στον ARIS του Leeuwarden..
Μακάρι ο coach να μας διαβάζει!Εντάξει,εμείς κάνουμε ασκήσεις επί χάρτου..

καπετάν Κανένας

Τι μου μαθες,ρε Τζιμ πάλι!Τι ομαδαρα ειναι αυτή ;Αρης σημαίνει ή Κριός(Aries);Δωσ μας κάποια στοιχεία!
(Ο Σαφτενααρ θα φέρνει και καλούδια από τα πατρώα εδάφη όπου θα κρατάει τα αποδυτήρια σε συνθήκες απόλυτης ομοψυχίας και χαλάρωσης-παφα-πουφα,γκουχ!γκουχ! αυτό δεν σε πείθει Τζιμ μου;)

Jim Patras

Όντως ομαδάρα,κάθε χρόνο στην κόψη του ξυραφιού!Κάποια εφημερίδα παλαιότερα είχε μια πολύ μικρή αναφορά για αυτή την ομάδα.Πάντως στο σήμα έχει λιοντάρι και γύρω κάτι που μοιάζουν με καρδούλες αλλά είναι νούφαρα όπως έχει &η γειτονική Heerenveen καθώς οι 2 πόλεις ανήκουν στην επαρχία του Friesland που αφθονούν τα συγκεκριμένα..
Με τέτοια καλούδια θα εθιστούμε ακόμη περισσότερο στις ήττες καθώς θα λένε ”ε και τι έγινε”..
ΥΓ. πιστεύω ότι ο Ολλανδός προφέρεται Σάφτεναρ.Oι Ολλανδικές λέξεις που έχουν μαζί 2 ”α”,”ο” προφέρεται το 1,βλ.Feyenoord,Den Haag.

nikos7894

night αν δωσουμε 550 χιλιαδες για ροστερ πιστευεις θα μενουν λεφτα για να ξεχρεωνουμε κιολας ?

καπετάν Κανένας

Να αντέξει.Αρης είσαι,κτλ.

Vamos_G1

Night για να δεις ότι αυτά που ανεβάζεις τα ξεκοκκαλίζουμε, σου βρήκα για διόρθωμα, λεπτομέρεια της λεπτομέρειας (ας όψεται κ ο αναγκαστικός εγκλεισμός μας)!!! Λοιπόν έχεις κάνει ένα λαθάκι στο ύψος του παίκτη του Ηρακλή, Σωτήριου Μανωλόπουλου. Ο άνθρωπος είναι 2.08 κ όχι φυσικά 1.92! Κ μάλιστα για να το τερματίσω κιόλας, έψαξα κ κατάλαβα κ γιατί το έκανες το λάθος!!! Το έκανες λοιπόν επειδή μπέρδεψες τον παίκτη του Ηρακλή με τον συνονόματο κ συνεπίθετο του (!!!!!!!!) Σωτήρη Μανωλόπουλο, κόουτς του Ήφαιστου, ο οποίος είναι όντως 1.92!!! Αχαχαχαχαχαχαχα, όχι πες μου, με παραδέχεσαι???

timemaster

κλαπ κλαπ κλαπ

καπετάν Κανένας

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Vamos_G1

Ουδείς άσφαλτος που θα έλεγε κ η λαίδη!

timemaster

Μία ιδέα είναι να κρατήσεις τα 4-5 πιο δημοφιλή ρόστερ με πάνω από 10 κοινούς παίχτες και να γίνει ψηφοφορία πιο προτιμάμε.

MANOS

1.steve bart-μουρατος-βλασσιος
2.κρομα-δημακος
3.μποχω-τεπιτς-σιδηρο
4.μοσις-τσαλμπουρης
5.dragi-φλοιντ

MANOS

γιατι δεν ειναι;κριμα αδυναμια.οκ πιασε εναν ανταμ σμιθ

gkanton

Γιατί δεν αναφέρεται σε κανένα ρόστερ ο Νετζίπογλου; Η εικόνα του στο εφηβικό δείχνει παίχτη με μεγάλες δυνατότητες. Ο Σταμάτης πχ είναι στάσιμος κι ο Λούντζης με πολλούς τραυματισμούς. Τα στατιστικά βοηθούν να δούμε τις ικανότητες του κάθε παίχτη, αλλά το πρόβλημα είναι ότι πολλοί με καλά στατιστικά στον Άρη δεν μπόρεσαν να δείξουν κάτι…

καπετάν Κανένας

Τον εχω βάλει με το μικρό του,πισω από Βλασιο.

Sam Vincent

Και μην ξεχνάτε να ψηφίζετε: #mourtospleasecameback !!!

Jerel Mcneal

Λοιπόν,μετά την φετινή καταστροφική χρονιά,ας ελπίσουμε το επόμενο ρόστερ να μη μας αναγκάσει να ανεβάζουμε πίεση κάθε σκ.Η δική μου πρόταση είναι :
pg:Χίκι,φλιώνης,Βλάσιος
sg:μποχώ,σκούτσι σμιθ
sf:κρομα,μούρτος,σιδηροηλίας
pf:νταρνελ χαρις,κουζέλογλου
c:φλοιντ,τσαιρελης,βουλγαροπουλος

vaggelaris

Κάπου διάβασα ότι αν κάνουμε ομάδα με μπάν αφορά για παίκτες που ήρθαν έως Ιανουάριο 2018 ημερομηνία επιβολής μπαν. Ισχύει?

nikos7894

Ας κάνω άλλη μια προσπάθεια:
Από ξένους : Hickey,brazelton,wiggins,floyd,Fitzpatrick σύνολο: 270.000
Aπό Έλληνες: Bochoridis,Zaras,Christodoulou,kouzeloglou,sxizas σύνολο:200.000
Από μικρούς : vlasios,sidiroilias,voulgaropoulos σύνολο : 22.500
Τελικό μπάτζετ : 492.500

Sam Vincent

Και μην ξεχνάτε να ψηφίζετε: #thanksflionisgoodluck. Όπως και
#voteflionisfordocktor

gregstal

Με τον Μποχω “φευγάτο”, τον Ντράγκι “δυσβάσταχτο” και τον αγαπημένο μου Μπράουν, μόνιμο ταξιδευτή ως επιρρεπή στις “ξένες αγκαλιές”, αλλά και στην “ασθένεια της τσέπης” (δεν αντέχει την αργοπορία στις πληρωμές – ατυχώς για εμάς), σας παρουσιάζω μια ομάδα, μα μια ομάδα (!!!), με αξία από 509.000 € και κάτω (στους μικρούς βάζω “χουβαρνταλίδικα” 8000 €, στον καθένα).
Και εγκέφαλους και ηγέτες έχω, και σκόρερς και παίκτες που θα πάρουν τη μπάλα όταν “ζεματάει” έχω, και “σκυλιά του πολέμου” έχω, και “ντούκια” και γρήγορους, ψηλούς και κοντούς έχω, και σκορ (και με μακρινο σουτ) και πάσα και ριμπάουντ και άμυνα (ακόμη και στη ρακέτα μας όποιος θέλει ας ορίσει), και τρέχουμε το γήπεδο σαν κολλεγιόπαιδες, αλλά και στο 5-5 είμαστε αρκούντως αξιόπιστοι, και επίσης δεν βγάζουμε και δεν έχουμε βγάλει συχνά, τραυματισμούς. Και όλοι με φιλοδοξία για το παραπάνω, ενώ δεν λείπουν και τα αρειανάκια που νιώθουν από το Θεό του πολέμου – λείπει ο Βουλγαρόπουλος γιατί επιεικώς ΔΕΝ, και ο Βλάσιος επειδή με βάση τον κατωτέρω σχεδιασμό, δεν θα βρει χώρο, οπότε θα ήταν καλό να δοθεί δανεικός, να αξιολογηθεί και να επανέλθει του χρόνου δριμύτερος …
Αναλυτικά (και με 5 ξένους):
Στον άσσο (1) : Hickey και Φλιώνης,
στο ασσόδυο (1-2) : Μουράτος (φέτος περισσότερο ως pg έπαιξε) και Νετζήπογλου,
δύο – τρία (2-3) : Kromah, De Cosey και Σιδηροηλίας – ο De Cosey, υπό προυποθέσεις λόγω κορμιου, βοηθάει και στο 4 –
τέσσερα – πέντε (4-5) : Σλαφτσάκης (βοηθάει και στο 3), Moses K. (4-5), Κουζέλογλου (4-5), W. Gordon (5-4) και Καμαριανός (παίκτης με προοπτική στο 4, ασφαλώς καλύτερη του Βουλαγαρόπουλου στο 5).
ΥΓ. Στα χρήματα του Σλαφτσάκη, υπάρχει και ο Τσαλμπούρης, με ασφαλώς μεγαλύτερο μποι και καλύτερο σουτ, αλλά χειρότερος αμυντικός και χωρίς το πάθος του Σλαφ.
Όπως και να` ναι, από 509 και κάτω, πάρτεεεεε, πάτρεεε, λέμεεεεεεε.

Καλή ανάσταση σε όλους παιδιά, και χωρίς καμια ανθρώπινη απώλεια.

Sam Vincent

Ψηθηκα τόσο με τον επικό πρόλογο, που δεν θέλω να διαβάσω καν τις επιλογές σου ,φοβούμενος μήπως και απογοητευτω.

gregstal

Χρόνια πολλά σε όλους και Χριστός ανέστη.
Επειδή τα μπάτζετ θα μικρύνουν έτι περαιτέρω, και, όπως ακούγεται, θα πηγαίνουν όλο και πιο κάτω, κάνω μια μικρή αναπροσαρμογή – μέχρι νεωτέρας – στην παραπάνω ομάδα, και αντί του 30άρη (σε ευρώ) Σλαφτσάκη – όσο και αν τον συμπαθώ – θα “πάρω” τον Κώττα (των 8000 €) – καλό κορμί, δυνατό, με γεμάτη χρονιά, και ασφαλώς πολύ πιο χρήσιμο από τον Γεωργάκη.
Κατόπιν τούτου, η ομάδα μου, με μπάτζετ των 487.000 ευρώ, έτοιμη για πολλά και ωραία πράγματα, είναι η εξής – έχω αιτιολογήσει και τα γιατί των επιλογών μου, έστω και με μία “ελαφρότητα”, ένεκα της ημέρας (των ημερών γενικώς):
Στον άσσο (1) : Hickey και Φλιώνης,
στο ασσόδυο (1-2) : Μουράτος (φέτος περισσότερο ως pg έπαιξε) και Νετζήπογλου,
δύο – τρία (2-3) : Kromah, De Cosey και Σιδηροηλίας – ο De Cosey, υπό προυποθέσεις λόγω κορμιου, βοηθάει και στο 4 – και
τέσσερα – πέντε (4-5) : Moses K. (4-5), Κουζέλογλου (4-5), W. Gordon (5-4), Κώττας (5) και Καμαριανός (4).
ΥΓ. Υπάρχουν και άλλες προτάσεις αν το μπάτζετ ή οι ξένοι μειωθούν περισσότερο… Οψόμεθα.

stepap

Λοιπόν επειδή ομάδα που έχει πολλές τρύπες στην άμυνα είναι ομάδα που οι αντυπαλοι προπονητές την σημαδευουν δεν θα πάρω Αρχικά ΓΚΕΤΣΕΒΙΤΣΙΟΥΣ κ Ντραγκι συνυπολογιζοντας τα χρήματα που θέλουν. Επίσης γουστάρω Έλληνες φτηνόυς, καλούς στην άμυνα, με πάθος, για συγκεκριμένους ρόλους. Οποτε Σλαφτσακης και Πουλιανιτη για αμυντικό εξολοθρεύτη.
Επιστροφή Τσαιρελη.
Παραμονή Φλιωνη ΜΠΟΧΩ, ΣΙΔΗΡΟΗΛΙΑ ΒΟΎΛΓΑΡΟΠΟΥΛΟ.

ΟΙ 5 ΞΈΝΟΙ ΘΑ ΉΤΑΝ : 1. ΜΠΡΑΟΥΝ 3. ΝΤΕ ΚΟΖΙ 4 ΦΙΤΖΠΑΤΡΙΚ – ΧΙΓΚΙΝΣ 5.ΜΙΛΟΣΕΒΙΤΣ.

ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΛΟΙΠΌΝ ΘΑ ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΕΞΗΣ Μορφή:

1 Μπράουν Φλιωνης Πουλιανιτης. 140 ευρω.

2 ΜΠΟΧΩΡΙΔΗ ΣΙΔΗΡΟΗΛΙΑ 75 ευρώ.

3 ΝΤΕΚΟΖΙ ΖΑΡΑΣ 110 ευρώ.

4. ΦΙΤΖΠΑΤΡΙΚ ΧΙΓΚΙΝΣ ΣΛΑΦΤΣΑΚΗΣ 125 ευρώ.

5. ΜΙΛΌΣΕΒΙΤΣ ΤΣΑΙΡΕΛΗΣ Βούλγαρο 140 ευρώ.

Συνολο 550 περιπου
Δέχομαι συγχαρητήρια και ενστάσεις για τρύπες στην ομάδαρα μου.

Sam Vincent

Χαιρόμαστε που σε ξαναδιαβάζουμε. Ξέχασες τους σέντερ φίλε μου.

stepap

Παιδιά ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Ήμουν στο Χιούστον το Χειμώνα οπότε εκεί παίζουν μπάσκετ χωρίς σεντερ

stepap

Ο Συμπαίκτης του Σαμ Βίνσεντ.😄
Τον Ουιγκινς εννοούσα αλλά έπαθα Αλεφαντο.😀

stepap

Έτσι Μπράβο γιατί και ο Αλεφαντος αν ήταν στο Μπάσκετ θα έπαιζε με ομάδα σαν τη δική μου χωρίς βαριά κορμιά. Σύγχρονα συστήματα και όχι τσουκου τσουκου μπολ.
Πάντως στα σοβαρά τώρα ο ελαφρύς για σεντερ Τσαιρελης των 2,08 μ. μπορεί να παίξει καλύτερα άμυνα από τον Ντραγκυ με τα αργά πόδια των 2,05 μ.
Οπότε δεν θα έχουμε κ καμία μεγάλη αλλαγή στους Σέντερ σε σχέση με πέρυσι

Sam Vincent

Αν θέλεις βαρύ σέντερ προτείνω έναν άλλο συμπαίκτη μου ,τον Μπιλ Καρτραιτ ,πρώτο και στα κλωτσομπουνιδια

καπετάν Κανένας

Σα να μη πέρασε μία μέρα,συντεκνε.Ελειψες.Με πωρωνεις με ΠΟΥΛΕΝΙΤΗ αλλά με πληγώνεις με Σλαφτσακη.Οντως έχει δίκιο ο Σαμ για τους σεντερ…

stepap

Καπτεν άμα θες βγάλε Σλαφ κ Βάλε Τουτζιαρακη για να παίξεις με πιο βαριά ομάδα. Εγώ θα παίξω μοντέρνο Μπασκετ

kaptsik

Καλώς τον!

dragon_aris

Σταμάτησα να διαβάζω μετά τη λέξη Πουλιανίτης. Πραγματικά απορώ όσο κακή ομάδα και να έχουμε πως γίνετια κάποιος γενικά να αναπολεί και να θέλει πίσω τον πουλιανίτη(σορυ καπτεν αλλα ακόμα και εσύ κατα βάθος ξέρεις οτι η συμπάθεια σου δεν κάνει για την ομάδα μας).

stepap

Dragon πες μου έναν καλύτερο αμυντικό στα 20 χιλιάρικα που κοστίζει περίπου ο Πουλιανιτης.
Είναι παίκτης για συγκεκριμένο ρόλο κ γιαυτό τον θελω πίσω από τους Μπράουν Φλιώνη που δεν έχουν και τα πιο γυμνασμένα κορμιά στον κόσμο.

dragon_aris

Τι 20χιλιάρικα?Ουτε τσαμπα!!Αμυντικός είναι και ο φλιώνης. Δεν θα σου δώσει κάτι ο πουλιανίτης. Βάλε ένα ταλέντο εκει βάλε βλάσιο η μαστρογιανόπουλο ξερω γω.

Sam Vincent

Όχι και αμυντικός ο Φλιωνης…Προχτές δρακε για την κακή άμυνα έφταιγαν οι περιφερειακοί.. Ο Φλιωνης για να μην τον αδικώ μπορεί να μαρκάρει μόνο βαριά γκαρντς όπως ο ίδιος .Τα γρήγορα γκαρντς τον περνούσαν σαν σταματημένο.

dragon_aris

Απο αυτούς που είχαμε πέρσυ ο καλύτερος είναι Σαμ. Η αλήθεια είναι οτι το έχει χάσει κάπως τελευταία αλλα μπορεί να παίξει καλή άμυνα.Σε κάποια πιο παλιά παιχνίδια αν θυμάσαι ευρωπαικά έχει αλλάξει το ρυθμο του ματς με την άμυνα του, μπορεί να πιέσει καλά πάνω στη μπάλα. Ενα χαρακτηριστικό είναι με μια τουρκική θυμάμαι στο παλέ ,είχε πίασει το καλύτερο τους παίκτη και τον έιχε σταματήσει(αν θυμάμαι καλά ήταν η Μπανβιτ με τον θιοντορ). Γενικά με πολυ δουλειά αυτός είναι ο ρόλος του φλιώνη αμυνα φουλ και επίθεση κανα στατικό σουτ. Αν δουλέψει μπορεί να γίνει ένας τιμιος μαντζαρης των φτωχών. Δεν είναι πολύ μακριά απο εκεί.

Sam Vincent

Χιλιόμετρα μακρυά . Από Μπο δεν είναι σιγουρα καλύτερος αμυντικός. Από τον Ταλτον και Γκετσε σίγουρα ειναι αλλά αυτό δεν τον κάνει καλό αμυντικό.

stepap

Εγώ με το λίγο μπάσκετ που ξέρω βλέπω ότι ο Πουλιανιτης έχει περισσότερο όγκο από τον Φλιωνη και μπορεί να μαρκάρει πιο αποτελεσματικά γκαρντ, βάζοντας δυνατά το σώμα του, κάτι που δεν μπορεί να κάνει ο Φλιωνης λόγω σωματοδομης. Χαρακτηριστικα θυμάμαι το τελευταίο καλάθι που φάγαμε στο Αλεξανδρειο από τον Κοροιβο που με ένα σπρώξιμο ο Φλιωνης βγήκε εκτός φάσης και μας το έβαλε το αμερικανάκι τους.
Μπορεί να ήταν κ ο Μπράουν αυτος αλλά δεν θυμάμαι καλά.

καπετάν Κανένας

Ας κάνουμε κουβεντα λοιπόν,αν και προσωπικά εχω τοποθετηθει πιστεύω…Αν και για τον Πουλενιτη δε χρειάζεται να μιλήσω εγώ.Στα στατιστικά ο Νάιτ είχε γράψει πως είναι από τους πρώτους λαθερ στο πρωτάθλημα σε μια χρονική στιγμή.Τωρα αν το κοιτάξει κανείς,δεν ξέρω αν ισχύει,αν το διόρθωσε(ο Πουλενιτης).Αυτο που ξέρω είναι πως δοκιμάστηκε με συγκεκριμένο ρόλο σε Κυμη και Κοροιβο και ειδικά κοντά στον Λυκογιαννη ,όσο κι αν δεν τον συμπαθούν τον τελευταίο κάποιοι,πηρε κι έδωσε πολλά.Τι μπορεί λοιπόν να μας δώσει ο 25χρονος πια Πουλενιτης;Στα λίγα λεπτά που θα του αναλογούν ,ανάσες στον βασικό ,ξένο(φαντάζομαι)PG.Ξερει να ταιζει άριστα τους συμπαίκτες του και ειδικά τους ψηλούς-επι Γιαννακη ήταν ο μονος που μπορούσε να συνεννοηθεί αποτελεσματικα με τον Μπενσον,να θυμισω…Είναι ένα πολύ έξυπνο παιδί που την έχει την πάσα.Παιζει άμυνα,ναι.Σκληρη άμυνα.Και είναι τεράστια αδικία για μένα να συγκρίνεται με τον Φλιωνη.Μς οποιοδήποτε άλλο,οκ να το ακούσω.Αλλα όχι με τον Φλιωνη που μόλις φέτος πήγε κάτι να δείξει αλλά και παλι…Να θυμισω την κλασική εικόνα του Φλιωνη στην άμυνα:Φορτώνεται με φάουλ από νωρίς και μετά παγκο(έτσι τον είδαμε τουλάχιστον σε μιάμιση σεζον-βγαζω έξω αυτή του Αγγέλου πέρσι).Ο Στελλαρας έχει τρίποντο.Σουταρει ακόμα κι αν ή μπάλα καίει.Δειτε το φετινό ματς στο Ρεθυμνο(νομίζω),πχ.Δεν ειναι σκόρερ ,αλλά δεν τον παίρνουμε ούτε για αυτό παρόλο που έχει και ντραιβ.Βαζει βολες.Εχει ψυχή!Τσαγανο,μεράκι,ΑΚΟΥΕΙ τον κοουτς και δεν θα μπλέξει ποτέ με καβγάδες εσωτερικούς ή με αντιπαλους.Ειναι πιστος στρατιώτης στην ομάδα που παίζει. Ειδικα ο Ντραγκοναρις ας συνυπολογισει ότι σε μία ομάδα των πόσων χιλιαρικων;600;Ο Γιαννακης τον κράτησε κι ουσιαστικα ήταν αυτός που χωρίς τον Βον πια, έβγαλε τη χρονιά με τον Φλιωνη να ξεκινά,3-4 φάουλ στο 1ο πεντάλεπτο και μετά Πουλενιτης με λιγο Μποχω στο 1.
Με λίγα λογια ο Πουλενιτης ενώ είναι κομπάρσος ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙ,γνωριζει δηλαδη που ειναι το ταβάνι του,κανει αυτή την δουλεια καλά.Και μένα για τον Αρη αυτών των συνθηκών και με αυτά τα λεφτά μου είναι πολύ καλή επιλογή.
Είναι και αρειανός,εχει την οικογένειά του εδω και έχει παίξει ήδη στον Αρη(:δεν θα χρειαστεί να προσαρμοστεί)
-Σ’εκείνη την εποχή του Γιαννακηαναφερεσαι Dragonaris για το ματς με τους Τούρκους;Με Αγγελου Ευρωπη δεν θυμάμαι Τούρκους πέρσι…
Παρόλα αυτά,δεν πιστεύω πως θα τον διώξει ο Σαββας…☹️

καπετάν Κανένας

Λες να τον έβαλα ασυνείδητα;😬🙄Νομίζω πως όχι,στους pg έβαλα Μπρειζελτον,Βλασιο,Νετζηπογλου(ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ τον Όμηρο,ΕΓΩ!!!άντε ίσως κι ο Gkanton…….).
Ο πρόεδρος μπορεί να ανατρέξει στα πρακτικά για εξακρίβωση της πρότασης μου.-

dragon_aris

Καπτεν με ψάρωσες/προβλημάτισες με το σεντόνι σου για τον Πουλιανίτη. Τόσο που μπήκα στο σαιτ του εσακε για να δω τι έκανε πέρσυ. Μετά είδα οτι σε όλο το περσυνό πρωτάθλημα έβαλε κυριολεκτικά 2 δίποντα και 4 τρίποντα και οκ ήρθα στα ίσα μου.Δεν υπάρχει πάικτης πουλιανίτης απορώ πως παίζει Α1 ακόμα λογικά θα έχει καλό μάνατζερ.

καπετάν Κανένας

Ντρακον,προσεχεις μετά από πέντε μέρες την πρόταση του στεπαπ και μπράβο σου.Αν όντως συνεχιζες να διαβάσεις μετά από εκει που έλεγε “Πουλιανιτης” θα διαβάζει πως τον θέλει για “αμυντικό εξολοθρευτή”.Σου λέω κι εγώ τα ίδια στο σεντόνι μου,αλλα δεν προσέχεις,κρατας ότι θέλεις και μου μιλάς για ποσα…καλάθια έβαλε ο Στελλαρας πέρσι!Που κολλάει τώρα αυτί;Αφιέρωσε δύο λεπτά στο σεντόνι μου και δες πως τον θέλω για “συγκεκριμένο ρόλο” όπως σου έγραψε κι ο stepap.Α μυντικό κυριως κι όχι μόνο.Να μην επαναλαμβάνομαι.
Δεν σε κορόιδεψα όταν εγραψες πως “αμυντικός είναι κι ο Φλιωνης ” και “βάλε ένα ταλέντο εκεί,βαλε Βλασιο ή Μαστρογιαννοπουλο ξέρω γω”.Έχει ο καθένας τη γνώμη του.Για μένα η παραπάνω δική σου ειναι αυτοκτονικη για τον Αρη,αλλα δεν μπορώ να στη χειρουργησω,αλλοιμονο.Ουτε κι εσύ τη δική μου.Οποτε ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε αλλά τουλάχιστον ρε φίλε,να ξέρουμε γιατί μιλαμε😊

dragon_aris

Μιλάμε για μπασκετ.Το μπασκετ δεν ειναι ποδοσφαιρο να πάρεις τον πουλιανίτη να τον βάλεις πίσω άμυνα να σου κρατά ταμπουρι. Αν μιλάγαμε για σεντερ μπακ οκ να τον σκεφτούμε.Και μη μπερδευουμε το πάθος με την καλή άμυνα. Δεν κάνει το παιδι δεν είναι θέμα συμφωνίας η διαφωνίας.Και δεν σε κοροιδεψα κάπου.

καπετάν Κανένας

Δεν μπορώ να κουβεντιασω όταν ο συνομιλητής μου θεωρεί πως έχει το απόλυτο.Αυτο προκύπτει από τα λεγόμενα σου,Ντεαγκον και παλι.”Δεν κανει το παιδί δεν είναι θέμα συμφωνίας ή διαφωνίας”…”Δεν υπαρχει παίκτης Πουλιανιτης” και “ακόμα κι εσύ κάπτεν ξέρεις ότι δεν κάνει”, πρωτύτερα.Επειδη δε βλεπομαστε φατσικα,δεν ξέρω να διακρίνω ποτε μιλάμε σοβαρά ,ποτέ αστεια και ποτέ λιγακι κι από τα δύο.Για μένα ξέρω,θελω να πω για τον απέναντι δεν ξέρω!Οπότε αν μιλάς ελαφρά τη καρδία τωρα,οκ.Εγω όμως εδώ σοβαρολογω και εκφερω τη γνώμη μου γιατί θεωρώ ότι υπάρχει μία αδικια όταν τουλάχιστον 3 παιδιά εδώ μέσα(βαζω και τον Σαμ)αρέσουν έναν παίκτη με ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΑ κι από την άλλη διαφωνεις εσύ μιλωντας απαξιωτικά.Εκτος κι αν είναι επιχείρημα ότι πέρσι(στην Κυμη εννοεις ή φέτος στ πρωτάθλημα που δεν τελείωσε;) “εβαλε δύο δποντα κια τρία τριοοντα ,αρα δεν υπάρχει παίκτης Πουλιανιτης” Ή το άλλο με τον Μαστρογιαννοπουλο…Αυτό εννοώ να ξέρουμε γιατι μιλαμε: μιλούσαμε για άμυνα και για Φλιωνη και για Στελαρα!Και ξαφνικά “έβαλε μόνο τόσα καλάθια πέρσι”. Κατάλαβες τι λέω;Να έχουμε κοινό τόπο στη κουβέντα,αν βέβαια θέλουμε να κάνουμε κουβεντα.Γιατι αν κάποιοι μιλάνε πχ για τη Βανδη ,αν πέρασε ποτέ το “Γειά” στα τσαρτς τη ν Μαντονα,αν είναι καλή τραγουδίστρια κι έρθει ένας και το γυρίσει στον Ντεμη και πόσο μακακας ήταν σαν πρόεδρος στην αεκ ,ναι έχει λιγο σχέση αλλά μαμαει την κουβέντα σαν νόημα ρε συ.

dragon_aris

Ρε συ ελαφρα τη καρδία μιλάω και με χαβαλε διάθεση αλλα και πάλι η ουσία δεν αλλάζει. Σου εξηγώ παράλληλα οτι το μπασκετ ειναι σφαιρικό.Εβαλε 6 καλάθια σε όλο το πρωτάθλημα αυτο νομίζω συνεισφέρει στη κουβέντα,δεν σου είπα για τη γκόμενα του για να λες οτι σου λέω άσχετα. Δεν είναι δα και αμυντικός εξολοθρευτής για να το δικαιολογεί αυτό που αφήνει άποντους τους αντπάλους του. Λογικά θα έφαγε περισσότερα απο 6 καλάθια σε όλο το πρωτάθλημα.
Ο Φλίωνης είναι αμυντικός παίκτης.Αν δεν πιστευεις εμένα πήγαινε ρώτα τον Πρίφτη, τον Γιαννάκη ,τον Αγγέλου κτλ αυτό θα σου πούνε.
Δηλαδή αν διαφωνούμε και στα βασικά κουβέντα δεν γίνεται.
Δηλαδή ο φλιώνης για εσας είναι επιθετικός παικτης?
Είναι πεσμένος ο φλιώνης αλλα συνεχίζει να είναι 2 κλάσεις πάνω απο τον πουλιανίτη.Ο Μαστρογιαννόπουλος παίζει να είναι καλύτερος απο τον φλιώνη.

Sam Vincent

Δεν είναι επιθετικός και ούτε αμυντικός. Αυτό θα σου πουν ο Πριφτης ο Γιαννάκης και ο Αγγέλου.

καπετάν Κανένας

Ντραγκον,αυτο με τον Μαντζαρη που αναφέρει ο Σαμ,το ξεχασα ότι το ειπες,δεν το συγκράτησα καν,το έκανε delete το σύστημα μου!😂
Κανείς πολύ θέμα τον λιγοστό χρόνο που θα έχει ο δεύτερος pg.Οπως και να χει,στην ομάδα μας αν μείνει κι ο Μπο θα δουμε πολλούς να κατεβάζουν(εγώ έβαλα και Ανταμ Σμιθ στο δύο,που το έχει και τον άσσο).Επιμενω πως ο Στελλαρας έχει και επιθετικά να δώσει στον ΛΙΓΟΣΤΟ χρόνο που του αναλογεί σε έναν Αρη του μέλλοντος και κορωνοιου επιτρέποντος.Δεν συμφωνεις,δεν πειράζει.Ξανάδιάβασε σε παρακαλώ τι έγραψα στο “σεντόνι” μου ομως…Ο κοουτς Γιαννακης είχε ΚΑΙ τον Πουλενιτη στην ακριβη του ομάδααυτο δε σου λέει κάτι που τον εκτιμούσε σαν προπονητή;

timemaster

συνεχίστε την κουβέντα για του Πουλενίτη και σας βλέπω να εκνευρίζετε τον nightaudit τόσο πολύ που να κάτσει να κάνει στατιστική ανάλυση 4 σελίδων για να αποδείξει ότι είναι ο χειρότερος παίχτης της Α1. Και δεν εννοώ για φέτος αλλά στην ιστορία της.
🙂

καπετάν Κανένας

Του έχω προτείνει άρθρο με τους χειρότερους παίκτες του ΒΑ.Τους παίκτες που αγαπάμε να μισουμε.Και δεν εννοώ μόνο αυτούς που πέρασαν από τουν Αρη.
Νωντας και Πουλενιτης από ότι καταλαβαίνω θα είχαν την τιμητική τους.Το κάνω upgrade ως “ή χειρότερη/αντιπαθεστερη ομάδα μας ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ”. Με κοουτς Λυκογιαννη,by far.

καπετάν Κανένας

Μα δε βλέπεις τι γίνεται με τα των συνθέσεων που μας εβαλες και σκοτωνομαστε;Τέλος πάντων,θα στο στείλω οσωνουπω και ασκαρδαμυκτι.

Sam Vincent

Το μπάσκετ είναι άθλημα ρόλων. Σε μη 12δα υπάρχουν οι πρωταγωνιστές και οι ρολιστες. Ο Φλιωνης και ο Πουλ. Δεν μπορούν να πρωταγωνιστήσουν. Ή άποψη πως ο Φλιωνης μπορεί να γίνει Μαντζαρης, για μένα είναι εκτός κάθε μπασκετικης λογικής.Ο Φλιωνης είναι ότι πιο φοβισμένο και άψυχο έχω δει από μπασκετμπολίστα στην ζωή μου. Αν λοιπόν έπρεπε να διαλέξω θα διάλεγα εύκολα τον Πουλ. γιατί άμυνα θα παίξει ,και δύο σκληρά φάουλ θα τα κάνει . Απο τον Φλιωνη δεν έχω κάτι σίγουρο να περιμένω.

Sam Vincent

Δρακε, ο Φλ.επαιζε 20 Λ και ο Πουλ 9 . Κάνε αναγωγή τα νούμερα τους στα ίδια λεπτά και μετά πες μας πόσες κλάσεις καλύτερος είναι ο Φλ.

vaggelaris

Ακούγεται έντονα ότι αγκμπελεσε πάει Πάτρα που θέλει κ φρανκαμπ. Να λέμε την αλήθεια δύσκολα θα έρχονταν σε εμάς… Δε το αντέχει το πορτοφόλι μας κ οι στόχοι της ομαδας

gregstal

Επιχειρώντας να φτιάξω την καλύτερη δυνατή ομάδα με τα λιγότερα δυνατά χρήματα – γιατί “ΑΡΗΣ είσαι” και από “γεμιστάνες” χορτάσαμε – κατέληξα στην εξής, αθλητικότατη, αξιόπιστη επιθετικά και ικανοποιητικότατη αμυντικά, δωδεκάδα των μόλις 392.000 ευρώ – στην οποία σημειωτέον, ο Μουράτος παίζει και άσσος και δύο (1-2) και ο Wiggins και τρία και τέσσερα (3-4):

1. A. HICKEY 75 1,80
2. Δ. ΦΛΙΩΝΗΣ 30 1,90
3. Β. ΜΟΥΡΑΤΟΣ 25 1,93
4. Ο. ΝΕΤΖΗΠΟΓΛΟΥ 8 1,92
5. Γ. ΔΗΜΑΚΟΣ 25 1,94
6. L. KROMAH 75 1,98
7. Γ. ΣΙΔΗΡΟΗΛΙΑΣ 8 1,99
8. A. WIGGINS 45 2,01
9. Ν. ΚΑΜΑΡΙΑΝΟΣ 8 2,04
10. Γ. ΚΟΥΖΕΛΟΓΛΟΥ 35 2,08
11. Μ. DIME 50 2,07
12. Θ. ΚΩΤΤΑΣ 8 2,06

Τούτου δοθέντος, και με στόχο την εξάδα (γιατί μη φανταστείτε ότι και οι άλλοι θα έχουν χρήμα για ξόδεμα), οι, πρώτη και δεύτερη, πεντάδες μας θα μπορούσαν να είναι:

HICKEY 1,80
ΜΟΥΡΑΤΟΣ 1,93
KROMAH 1,98
ΚΟΥΖΕΛΟΓΛΟΥ 2,08
DIME 2,07

ΦΛΙΩΝΗΣ 1,90
ΔΗΜΑΚΟΣ 1,94
ΣΙΔΗΡΟΗΛΙΑΣ 1,99
WIGGINS 2,01
ΚΩΤΤΑΣ 2,06