Φώτο από pressaris

Το παιχνίδι δεν το είδα φυσικά , αλλά είχα χρόνο και το παρακολούθησα μέσα από τα διάφορα  live των σάιτ , κυρίως για να κάνω πάλι τα τούβλα στατιστικά μας.

Δεν έπαιξε ο ΜακΓκί , για να προφυλαχθεί μιας και έχει έναν ερεθισμό στον προσαγωγό  και από αυτούς έχασε το δεύτερο ημίχρονο ο Σμιθ που δέχτηκε ένα χτύπημα και έκανε ράμματα.

Μερικά πράγματα για το παιχνίδι :

  • Το σκορ δεν αφήνει και πολλές αμφιβολίες για την αστοχία μας . 16/50 σουτ , 18/31 βολές και στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε και 10/12 !
  • Η ομάδα ήταν άστοχη και εκνευρίστηκε υπερβολικά. Ίσως με κόσμο , να μην έφτανε εκεί η διαφορά και να μην είχαμε αυτόν τον εκνευρισμό.
  • Πραγματικά , χωρίς καν να βλέπω το παιχνίδι , οι διαιτητές μου γύρισαν τα μυαλά. Στο πρώτο ημίχρονο είχαν σφυρίξει 25 φάουλ και οι δυο ομάδες είχαν 37 βολές!!! 28 σουτ , 37 βολές. Τι συμπέρασμα μπορεί να έβγαλαν οι προπονητές από αυτό το πρώτο ημίχρονο δεν ξέρω…Στο δεύτερο ηρέμησαν λίγο , ίσως τα άκουσαν κιόλας.
  • Στο 15 περίπου είχαν 4 φάουλ οι Τζόουνς και Σλαφτσάκης και 3 ο Κάιζερ.
  • Όπως καταλαβαίνετε το παιχνίδι δε βρήκε καθόλου ρυθμό στο πρώτο ημίχρονο 7/24 σουτ εμείς , 10/19 αυτοί και με τις πολλές βολές ( 8/19 εμείς , 12/18 αυτοί ) το παιχνίδι έμεινε στα χαμηλά ( 25-32 ).
  • Στο ξεκίνημα του πρώτου πήγαμε πολύ στον Μπελ , αλλά σε αυτό το παιχνίδι ήταν άστοχος και δεν τράβηξε. Στο ξεκίνημα του δεύτερου πήγαμε στον Χάρις , έβαλε κάποιους πόντους , αλλά πίσω φάγαμε περισσότερους κι έτσι αλλάξαμε πεντάδα ( όχι ότι άλλαξαν και πολλά )
  • Το τρίτο δεκάλεπτο μας ήταν τραγικό , από κάθε άποψη .
  • Στο τέταρτο πιέσαμε σε όλο το γήπεδο ( χάναμε και κοντά στους 20 πόντους ) και μειώσαμε αρκετά τη διαφορά , μιας που τρέξαμε και βρήκαμε σκορ στο ανοιχτό γήπεδο για αυτό και σκοράραμε 22 πόντους ! Ναι , 34 στα τρία δεκάλεπτα , 22 στο τελευταίο…
  • Να εκφράσω και τη διαμαρτυρία μου στην ΚΑΕ , που δεν δίνει τα στατιστικά ή έστω που δε δείχνει τα φιλικά μας και αναγκάζομαι να διαβάζω στα λάιβ τα σχόλια του καθενός.

Με αυτό το φιλικό , τελειώσαμε την προετοιμασία μας και πλέον περνάμε στα επίσημα παιχνίδια ( εκτός φυσικά αν αποκλειστούμε νωρίς , οπότε θα πρέπει να κάνουμε κι άλλα φιλικά ).

Εγώ ,προσωπικά , τα προκριματικά τα βλέπω κι αυτά σαν παιχνίδια προετοιμασίας , μιας και δεν έχω και πολλές ελπίδες πως θα περάσουμε τη Νίζνι , αλλά έχουμε ακόμα καιρό να μιλήσουμε για αυτά.

 

99 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Άρα δεν θα έχουμε προβλήματα με το να μας κάνουν φάουλ (βολές)θα έχουμε κ με τα δικά μας τα φάουλ…Για τον Κάιζερ το λέω κυρίως..
    Εθνική βλέπει κανείς;Κάνει θαύματα ο Καλάθης,ενώ ο Βασιλόπουλος με εκείνη την αμυνα με τα μάτια κ τις εμπνευσμένες επιλογές,μπορεί να γίνει το πρόσωπο του αγώνα(χαχα ,όχι…)Λες Night τελικά να άξιζαν τα 20000 για τον Μήτογλου?;

      • Ποιες σκέψεις;?Έχεις δίκιο,άμα δεν είδες την Εθνική-για τον Μήτογλου εννοούσα πως δεν βλεποταν,κακιουλα βρε συ…Και για τον ΑΒ,κόντεψε να γίνει μοιραίος στο ματς…
        Για τα φαουλ του Άρη,αναφερομουν στην αρχή…Στο 15ο λεπτό που έγραψες…
        Πάντως η Εθνική είναι στο παγκόσμιο με νίκη στο τελευταίο δευτερόλεπτο για ένα πόντο, ανατρέποντας διαφορά 17ποντων!!!!Ένα από τα ωραιότερα παιχνίδια μπάσκετ που έχω δει στη ζωή μου….Καλάθης στη καλύτερη του απόδοση με 31π.(με 7 τρίποντα),7ασιστ(και την τελευταία)….

  2. Έλεγα μήπως κάνουμε καμία καλή εμφάνιση κ δείξουμε κάποια βελτίωση σε κάτι αλλά μπα. Ξεκινάμε λοιπόν με τον βασικό στόχο που είναι να αποφύγουμε περιπέτειες σε Α1 κ να μη φάμε κανα τριανταρι από Νιζνι κ Προμηθεα σε κύπελλο. Κ μακάρι μέσα από αγώνες να βρεθεί χημεία κ αυτοματισμοί να μπαίνουν τα δίποντα. Γιατί οι βολές δε θα μπουν που να εξαρτάται η ζωή μας από αυτό.

    • Πραγματικά ( και δεν το λέω για εσένα ) μερικές φορές με εκπλήσσει το πόσο εύκολα ξεχνάμε. Το ότι η ομάδα φτιάχτηκε γρήγορα και πήρε το 90% των παικτών που ήθελε , δε σημαίνει πως πάει για τετράδα. Σημαίνει πως πάει να σωθεί εύκολα και ότι καλό έρθει μετά. Ευρώπη να χαμε να λέγαμε. Οι περισσότεροι το ξεχνάνε αυτό.

      • Δεν είπα κάτι διαφορετικό. Αλλά να σου πω κάτι. Ακόμα κ εγώ κ ο καθένας που θεωρώ πως πρέπει να έχουμε τρελή υπομονη φέτος κ επειδή έχω προσωπικά απαριθμήσει τους στόχους-τι περιμένω εγώ τουλάχιστον από την ομάδα-θα ήθελα να δείξει κάποια σημάδια βελτίωσης. Να πεις ότι πήγαμε καλύτερα στα δίποντα ρε φιλε. Άσε τις βολές.

        Δεν καταδικάζω να εξηγούμαστε αλλά μια εβδομάδα πριν τις επίσημες υποχρεώσεις ήμασταν είκοσι πόντους εντός έδρας. Φιλικό μεν δυσκολοχώνευτο δε.

        Στο μυαλό μου είχα ότι θα υπήρχε ένας Α βαθμός ετοιμότητας αφού οι υποχρεώσεις μας ξεκινούν νωρις. Είδωμεν.

      • Night μου,εδω μιλαμε πλεον κ για την ευκολη σωτηρια οπως την αναφερεις.Τα δειγματα εστω κ φιλικα ειναι αποκαρδιωτικα ρε φιλε.Αν αρχισεις κ τρως 20αρες-30αρες στο κεφαλι θα πεσει πολυ μιρλα κ θα φτασει κ στους παιχτες που θα ειναι ηδη κ αυτοι καταρακωμενοι κ αντε να ανταπεξελθεις μετα στις υποχρεωσεις σου σαν Αρης.Κακα τα ψεματα,δεν εχει δωσει ακομη η ομαδα δειγματα για “ευκολη σωτηρια”

        • Αν αρχίσουμε να τις τρώμε ναι.
          Αλλά πρώτον δεν έχουμε αρχίσει ( εκτός παο και Ολυμπιακό) και δεύτερον άλλο να ζητάμε γρήγορη σωτηρία κι άλλο να διαβάζω συγκρίσεις με ΑΕΚ και ΠΑΟΚ , που – για εμένα – είναι σε άλλη κατηγορία από εμάς.

  3. Για όσους δεν το ξέρουν ο Ήφαιστος έπαιξε χωρίς εβανς και φρειμανις Οι οποίοι αν δεν κάνω λάθος είναι c και pf!!!!!! Τόσο χαλι στους ψηλούς έστω και χωρίς μαγκι δεν το περίμενα. Για τις βολές δεν χρειάζεται να τα λέμε συνέχεια αλλά μάλλον θα τα λέμε

  4. Μεχρι κ 20 ποντους πισω απο τον Ηφαιστο….?? 56 ποντους ενεργητικο?? Δεν ξερω τι αλλο να πω πραγματικα περα απο το καλο μας κουραγιο.

  5. Καλησπερα σε ολους.Παιδια φιλικο παιχνιδι ειναι…δεν σημαινει τιποτα.Αυτα τα παιχνιδια ειναι για τους προπονητες καθαρα και οχι για να βγαζουμε εμεις συμπερασματα.Σιγουρα το να χανεις απο τον Ηφαιστο ειναι ανησυχητικο αλλα μεχρι εκει.Παντως οι βολες φετος θα μας τσαντισουνε.

  6. Στα θετικά πως δείχνουμε να είμαστε συνεπείς αμυντικά και να κρατάμε τους αντιπάλους μας κάτω από τους 65. Επιθετικά η ομάδα δεν έχει καθόλου παιχνίδι από το ζωγραφιστό. Δεν γίνεται να σκοράρει πολύ περισσότερο παίζοντας κυρίως περιμετρικά της ρακετας. Εκτός αν μας βγει το παιχνίδι και έχουμε 60% Στο τρίποντο. Πιστεύω πως μόλις μπει ο Μακγκι και αναπτυχθούν κάποιες βασικές συνεργασίες θα μπορούμε να σκοραρουμε με συνέπεια κοντά στους 70. Για παραπάνω πρέπει η ομάδα να παίξει ακόμα καλύτερη άμυνα και να παίρνει πολλούς πάντως από κλεψιματα και τρανζισιον. Κακα τα ψέματα η δομή του φετινού Άρη είναι τέτοια ώστε να εστιάζει στην ποσότητα των κατόχων και όχι τόσο στην ποιότητα. Δηλαδή ότι βάλουμε στο ανοιχτό γήπεδο και πολλές ανανεώσεις από επιθετικά ριμπάουντ. Σε παιχνίδια που δεν έχουμε διπλά επιθετικά ριμπάουντ από τον αντίπαλο δύσκολα να πάρουμε νίκες.

  7. – Ποιος στο καλό είναι ο Γόντικας (14π χτες με πάοκ, 13π σμρ)???
    – Γιατί έχω την εντύπωση ότι στα φιλικά αντί να καλυτερεύουμε, χειροτερεύουμε?
    – Γιατί νιώθω ότι πάλι οι παικτικές επιλογές μας θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες, ακόμα κ υπό τις τωρινές συνθήκες?
    – Ελπίζω να μην αποδειχτεί καταστροφική η επιμονή μη απόκτησης ξένου pg/σκόρερ…

          • Ε καλά με τις επιλογές που είχαμε δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση ούτε καν.. έχει την καλή πάσα όμως είναι αρκετά γρήγορος κάτι που δεν υπάρχει σε μας κι έχει μια συνέπεια στο σκοράρισμα και με ντραιβ αλλά και μακρινό σουτ. Εγώ θα τον ήθελα στην ομάδα. Ακόμη κι ο Λαμπ ήταν μία καλή περίπτωση. Να χαμε να λέγαμε όμως. Πάμε με ότι έχουμε λαι σίγουρα η ομάδα χρειάζεται χρόνο ακόμη. Άλλωστε ο στοχος είναι μία όχι αγχωτική χρονιά στο πρωτάθλημα και μόνο όσο κι αν μας στεναχωρεί αυτό.

      • Καταρχήν επειδή μάλλον δεν έγινε κατανοητό από τον τρόπο που το έγραψα, το “ξένος pg/σκόρερ” είναι δυο διαφορετικά πράγματα για μένα, δλδ 2 διαφορετικοί παίκτες, καθώς διαφωνώ με το δίδυμο Bell/Dallo. Οπότε οι επιλογές μας ήταν υπέρ του δέοντος αρκετές. Ενδεικτικά αναφέρω μια δεκάδα: Ware (Φάρος), Lamb/Nixon (Λαύριο), Jones/Smith (Κύμη), Carson/Posley/Decosey (Κόροιβος), Jones/Thames (Τρίκαλα).

        • Α οκ μιλάς για δύο παίκτες. Πάντως κανείς δεν πήγε για τους παίκτες του Κοροιβου στην Ελλάδα, προφανώς για το τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς πέρυσι, για το οποίο άρχισε και εισαγγελική έρευνα. Ίσως για αυτό να μην πήγε και κάνεις για τους ξένους των Τρικάλων.

          • Ε Night ντετέκτιβ δεν είμαι, οπότε δεν μπορώ να ξέρω τι παίχτηκε. Ζήτησες παίκτες κ απλά σου είπα μερικούς. Νομίζω πάντως ότι το δίδυμο Nixon/Smith (αντί για Bell/Dallo) θα ήταν μια αξιοπρεπέστατη λύση στο 1-2 για φέτος.

            • Νίξον νομίζω έκλεισε πολύ νωρίς . Ο Σμιθ ακούστηκε αλλά δεν τον πήραμε. Δε ζητάω ντετέκτιβ , ζητάω συγκεκριμένες απόψεις , μιας που μόνο παίκτες μπορούσαμε να πάρουμε. Και δεν είναι ούτε μομφή , ούτε κατακρίνω κάποιον που το λέει. Απλά θέλω να μάθω ποιον θα έπαιρνε

              • Ναι, ναι, δεν το πήρα σαν μομφή Night, απλή διαπίστωση έκανα (ότι δεν είμαι ντετέκτιβ)! Εξάλλου απάντησα κ γενικά (ανέφερα μια δεκάδα) κ συγκεκριμένα (ανέφερα 2 που θα ήθελα).

    • αυτά τα λαχανικά είχε το μάρκετ αυτή την σούπα κάναμε.
      Αν υπήρχε μπόλικος σολομός ή μοσχαράκι θα βάζαμε και κρέας
      Αλλά δυστυχώς η περσινή Α1 δεν είχε καλό επίπεδο ξένων σκόρερ. Και αυτούς που είχε ήταν αδύνατο να τους πάρουμε εμείς.
      Όποτε ο Αγγέλου ευτυχώς για εμένα το κατάλαβε νωρίς και έτρεξε να πάρει ότι καλύτερο μπορούσε για να φτιάξει ομάδα άμυνας ώστε τουλάχιστον να κάνει τις νίκες ασφαλείας για άνετη παραμονή. Και αν μπορούμε μέσα στη χρονιά να πάρουμε κάποιον σκόρερ να γίνει κάποια αλλαγή για το καλύτερο.
      Φέτος όπως και πριν μερικά χρόνια που είχαμε το μπαν δεν πρέπει να έχουμε απαιτήσεις για καλύτερους παίχτες.
      Για πέρσι όμως ή για του χρόνου μαζί σου.

    • Vamos G1,είχα γράψει τον Ιούλιο ότι ο Γόντικας θα ήταν μια αρκετά καλή κίνηση για τη θέση 5.Ο Toby είχε αναφέρει ότι υπήρξε κρούση.Έκανε εξαιρετική σεζόν στο πρωτάθλημα της α2 με τον Απολλ.Πατ. Υπήρχαν αρκέτες αξιόλογες περίπτωσεις Ελλήνων που ίδρωναν μάλιστα στο παρκε..
      Γενικά στα φιλικά η εικόνα δεν είναι καλή.
      Σίγουρα θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες οι επιλογές.
      Δυστυχώς πρόκειται για μεγάλο ρίσκο.

      • Και ο Μανωλόπουλος είπε πως είχε κρούση. Επίσης το

        Σίγουρα θα μπορούσαν να ήταν καλύτερες οι επιλογές.

        προϋποθέτει πως ξέρουμε πως όλοι αυτοί που , εσύ ή εμείς γενικά , θεωρούμε καλύτερες επιλογές από αυτές που έγιναν , πως ήθελαν να έρθουν εδώ και δεν ήρθαν γιατί δεν τους ήθελε ο Αγγέλου.
        Αυτό δεν το ξέρουμε και δεν πρέπει να το παίρνουμε σαν δεδομένο.

  8. Αν τα προηγούμενα χρόνια μιλούσαμε για τη βοήθεια του κόσμου φέτος θεωρώ ότι τη χρειαζόμαστε ακόμη περισσότερο. Αυτή η ομάδα έχει αρκετές αδυναμίες αλλά πιστεύω ότι με τον κοσμο(αν πηγαίνει στο πάλε) οι παίκτες θα παίζουν στο 150%. Πρεπει να καταλαβουμε ολοι μας οτι η ομαδα ειναι ειδικων συνθηκων κ χρειαζεται την απολυτη στηριξη μας. Εχω εμπιστοσυνη στη δουλεια κ τη προσπαθεια του αγγελου. Ο προβληματισμος μου παραμενει απο την αρχη στη θεση “1”. Μια θεση κομβικη καθως ειναι ο παικτης που μπορει να εκμεταλλευτει κ τους ψηλους μας

    • Αυτό το “ειδικών συνθηκών” πόσο έχω σιχαθεί να το διαβάζω κάθε χρόνο… (μη το πάρεις προσωπικά)…Μια χρονιά κανονικών συνθηκών πότε θα δούμε επιτέλους..

      • Οι κανονικες συνθηκες θα ερθουν οταν δεν θα υπαρχει στο λεξιλογιο μας και η λεξη εξυγιανση.
        Θελει γερο στομαχι η χρονια και να μην ξεχναμε απο που ξεκινησαμε
        Πριν τα φιλικα οι περισσοτεροι λεγαμε οτι με βαση τα δεδομενα εγιναν καλες επιλογες τωρα δεν χρειαζονται κωλοτουμπες (δεν παει σε σενα αυτο)

    • Να δεχτω οτι χρειαζεται η βοηθεια του κοσμου για να βγει το οικονομικο πλανο(που δεν το δεχομαι δηλαδη ως βαση πλανου εξυγιανσης αλλα για να μη με λετε εσωστρφη το καταπινω). Να στηριζομαστε στην βοηθεια του κοσμου για να μη πεσουμε αγωνιστικα νομιζω οτι ειναι ο ορισμος του καταδικασμενου πλανου.

      • Εξυγιανση εκατομμυριων σε γηπεδο 5000 θεσεων δεν γινεται (τουλαχιστον με τα μαθηματικα που ξερω εγω )
        Θα μου πεις βεβαια το γεμιζουμε συνεχεια και αυτο;
        Απλα ενα γεματο γηπεδο βοηθαει σε παραπλευρα εσοδα εφοσον υπαρχει αναλογο σχεδιο
        Κουραγιο και υπομονη για την φετινη χρονια σχετικα με το αγωνιστικό και ας ελπισουμε οτι σταδιακα θα δουμε βελτιωση

  9. Επαναλαμβάνω ότι έτσι όπως φτιάχτηκε η ομάδα, ο Μπελ είναι πολύ κομβικός παίκτης. Δυστυχώς και πολύ ασταθής.

    • Ναι μεν είχαμε ποσοστό επιτυχίας 85% στις κινήσεις που ήθελε ο προπονητής αλλά δεν ήρθε ο μόνος που θα μας έλυνε τα χέρια,ο TJ Bray..

    • Συμφωνώ 1000%. Κ επιπλέον Dallo/Jones έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά. Δουλευταράδες μεν κ παίκτες “ομάδας”, αλλά με έμφαση περισσότερο στο αμυντικό κομμάτι παρά στο επιθετικό (άσχετα με το αν φέτος θα περιμένουμε τον Jones να ηγηθεί της επίθεσης). Οπότε η τριπλέτα Bell/Dallo/Jones είναι ένα θέμα. Συμφωνώ οπότε κ με τον Jim ότι θέλαμε κάτι διαφορετικό στην περιφέρεια (Bray ή κάποιος άλλος).

  10. Η ομάδα πονάει κυρίως στον άσσο αν υπάρξει καλή οργάνωση θα έρθει και το σκορ. Αυτή την στιγμή υπάρχει ελεύθερος ο Παπαντωνίου που μπορεί να οργανώσει να παίξει άμυνα και να σκοράρει. Θα ήταν μια λύση, γιατί δύσκολα βλέπω να ξεκολλάμε από τους 50-60 πόντους.

  11. Ακόμα και για μένα που τα περίμενα δύσκολα τα πράγματα τελικά μάλλον τα πράγματα δείχνουν ακόμα χειρότερα από ότι τα περίμενα.
    Είναι αρχή ακόμα και ελπίζω ο Αγγέλου να βρεί την άκρη. Πάντως μέχρι τώρα επιβεβαιώνονται όλες οι φοβίες μας. Δεν έχουμε κάποιον να τραβάει το σκορ,δεν έχουμε οργανωτή καλό,δεν έχουμε δύναμη στους ψηλούς.Τα υλικά σαν να μη κολλάνε μεταξύ τους παρόλο που ο Αγγέλου πήρε ότι ήθελε.
    Απορώ με κάποιους που πριν λίγο καιρό παίρναμε τον κάθε Καιζερ και πανηγύριζαν.

    • Μα για όλα έχουμε φοβίες. Έτσι, είναι δύσκολο να μην επιβεβαιωθούν.
      Επίσης ο Αγγέλου δεν πήρε ότι ήθελε. Πήρε ότι καλύτερο μπόρεσε σύμφωνα με την κρίση του, από αυτά που του δώσανε.
      Προσωπικά θεωρώ πως αν ο Φλιώνης και ο Μποχωρίδης, είχαν court vision και ρισκάραν στην πάσα, δηλαδή λίγη φαντασία ρε παιδί μου, τότε θα ήμασταν πολύ καλύτεροι επιθετικά και θα ανέβαιναν επίπεδο οι μέτριοι παίκτες μας.
      Δεν χρειάζεται κίλερ Αμερικάνο σκόρερ. Θα διαφωνήσω με πολλούς που το προτείνουν. Χρειάζεται περισσότερη έμπνευση και εγρήγορση από τα pg. Δεν γίνεται απλά να κατεβάζουν μπάλα και να ξεκινάει το σύστημα σε κάθε κατοχή. Όπως δεν γίνεται να παίζεις 1 με 1 από την κορυφή χωρίς να έχεις σκεφτεί ήδη τι θα κάνεις (θα κάνεις driveκαι θα πασάρεις? θα πας για το φάουλ? θα αλλάξεις με τον ψηλό?) Πρέπει ο pg να είναι μία σκέψη μπροστά από τον αντίπαλο. Δυστυχώς αυτό δεν το έχουν τα pg μας..από πέρσι.
      Και θα ξανα υμνήσω το πουλέν μου Σλούκα. Με την εθνική.. όποτε παίρνει την μπάλα στα χέρια του, το αισθάνεσαι από την τηλεόραση ότι έχει ήδη σκεφτεί τι θα κάνει.
      Είδα λίγο τον Παπαντωνίου με τον Παναθηναικό. Δεν λέω ότι είναι παιχταράς. Αλλά το παιδί είχε εμπνεύσεις.. κακά τα ψέματα. Έδινε ελεύθερα σουτ και ελεύθερες κινήσεις στους συμπαίκτες. Μπέρδευε την άμυνα και δεν της επέτρεπε να παίζει οργανωμένα. Αυτό λεω

      • Έβαλες το μαχαίρι στο κόκκαλο με ακρίβεια χιλιοστού για το πρόβλημα των οργανωτών!Έτσι ακριβώς συμβαίνει στο μυαλό των Φλιωνη κ Μποχωριδη.
        Τι γνώμη έχεις, μπορούν να μεταμορφωθουν κι αν ναι,αυτό είναι εφικτό για φέτος;
        Ο Νταλό ήρθε με περγαμηνές έξυπνου πασέρ που βλέπει γήπεδο κ μάλιστα όταν τον κλείσαμε συζητιόταν πολύ πόσο καλά “τάιζε” εκείνον τον ψηλό σερβο του Πανιωνίου (δεν τον θυμαμαι τώρα). Μήπως ξεπεταχτεί αργότερα ο Γάλλος;
        Για Βεργίνη έχω μια κρυφή (πολύ βαθειά θαμμένη!) ελπίδα,ενώ για τον Βαγγελάκο δεν τολμώ να πω…

        • Οχι δ μπορουν να βελτιωθουν. Θα επρεπε να το ειχαν κανει το καλοκαιρι. Δεν το βλεπω τωρα να αλλαζει αυτο το κομματι του παιχνιδιού τους. Για νταλό δ ξερω φιλε θα δειξει..

    • Για να βγάλει κάποιος παίκτης τα δυνατά του σημεία πρέπει να βοηθάει κ ο συμπαίκτης του(πόσοι παίκτες έχουν γίνει από Διαμαντίδη η καλαθη). Οι Κάιζερ κ Μάγκι ειναι καλές περιπτώσεις αλλα θέλουν εναν καθαρό ασο για να φανούν αλλιώς θα περάσουν απαρατήρητοι. Και βέβαια αλλο η φανέλα της Κύμης κ άλλη του Άρη. Όσο για Παπαντωνίου επειδή είναι παίκτης που θέλει τη μπάλα στα χέρια του έτσι θα ακυρωναμε μποχωριδη. Μπέρδεμα…

      • Όχι δεν λέω να είχαμε Παπαντωνίου στην θέση κάποιου άλλου του ρόστερ μας. Μιλάω καθαρά για τις εμπνεύσεις που είχε στον αγώνα με την Αεκ, στο επιθετικό κομμάτι. Ο Μποχω δεν είναι pass first και δεν είναι και συνεπής σκόρερ. ούτε έχει ποικιλία στις κινήσεις του. Είναι προβλέψιμος. Και ο Φλιώνης δεν ρισκάρει με τίποτα…
        Στα υπόλοιπα συμφωνούμε. Τα ίδια λέμε.

      • Εντάξει δεν είναι μόνο ευθύνη των κοντών. Πρέπει και ο ψηλός να κάνει το σωστό σκριν και την σωστή κίνηση την κατάλληλη στιγμή.
        Οκ κάποιος σλουκας παπαλουκάς διαμαντίδης θα κάναν μάγκα απο μόνοι τους τον κάθε καιζερ αλλά αυτοί οι παίκτες δεν υπάρχουν.

  12. Τα πράγματα σε αυτήν την ζωή δεν είναι άσπρο -μαύρο . Είπαμε πως οι επιλογές με βάση τις συνθήκες ήταν πολύ καλές . Μέσα από δεξαμενή 100 παικτών που τους 60 δεν μπορούσαμε να τους πλησιάσαμε με κακό όνομα στην πιάτσα και κάθε μέρα κάποιοι να κλείνουν σε άλλες ομάδες ,κάναμε το καλύτερο . Κάποιοι έβαλαν ταμπέλα σε όσους το υποστηρίξαμε πως είμαστε υπεραισιόδοξοι και κάποιοι άλλοι έσπευσαν να μιλήσουν για τρίτη και τέταρτη θέση . Κάποιοι μιλούν για κωλοτούμπες και αναδιπλώσεις και κάποιοι πέφτουν από τα σύννεφα . Ούτε πανικός ,ούτε και υπεραισιοδοξία . Να σωθούμε γρήγορα λοιπόν και εάν συμβεί ας δούμε το κάτι παραπάνω . Έχουμε παίκτες από ομάδες που έπεσαν κατηγορία ,παίκτες που δεν διακρίθηκαν στις μικρές ομάδες ,παίκτες εργαλεία ,και παίκτες που μπορούν να λειτουργήσουν καλά κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και συνεργασίες. Παίκτες που μπορούν να πνίξουν τον αντίπαλο και παίκτες που ΔΕΝ έχουν εύκολους πόντους .Παίκτες που έχουν το ριμπάουντ και παίκτες που ΔΕΝ έχουν την βολή. Ολο αυτό θέλει χρόνο .Μπορεί να βγει μπορεί και όχι .Είναι στοίχημα και θέλει υπομονή και επιμονή (φτου) . Πέρσι κάναμε 9 μήνες από το παραπάνω . Ας περιμένουμε τα πρώτα επίσημα . Ας είμαστε και ρεαλιστές (δεν θυμάμαι ποιος φίλος με επέπληξε όταν είπα πως μπορούμε να κτίσουμε την νεα κερκίδα φέτος) .

    • Αν μιλας για τις “κωλοτουμπες” που αναφερομαι εγω, εννοω οτι δεν χρειαζεται να αλλαζουμε γνωμη και ψυχολογια μετα απο μια ηττα ή μια νικη πραγμα το οποιο κανει κακο πρωτα σε εμας τους ιδιους
      Η χρονια ειναι μεγαλη και ο δρομος δυσκολος και θα χρειαστει σταθεροτητα

  13. Χτες είχαμε 25% στα τριποντα. Την στιγμή που στα προηγούμενα φιλικά είχαμε γύρω στο 35%. Αν δηλαδή με αυτά τα σουτ είχαμε νικήσει 63-62 θα ήταν όλα καλά κ το τελευταίο τεστ θα θεωρούνταν επιτυχημένο; Δε νομίζω. Το θέμα είναι να φτιάξουν οι συνεργασιες για το δίποντο. Συμφωνώ με τους προαναφερθέντες ότι τον καλό ψηλό τον φτιάχνει ένας καλός άσσος.

    Το ότι χάσαμε σε ένα φιλικό με τον Ηφαίστου δεν έφερε κ το τέλος του κόσμου. Ούτε ότι χάσαμε από ΠΑΟ Ολυμπιακό. Πέρυσι να θυμίσω ίδια εικόνα είχαμε στα φιλικά κ στα πρώτα επίσημα όλοι υμνουσαμε το παθος των παιχτών κλπ κλπ.

    Είχαμε νικήσει νωρις νωρις ΑΕΚ κ ΠΑΟΚ.

    ΥΓ. Δεν έχουμε δει ολοκληρωμένο παιχνίδι παρα μόνο ένα χαζό εικοσάλεπτο από το αλαμπουταρις με την Τουρκικη. Ας περιμένουμε λίγο ακόμα να έχουμε μια εικόνα της ομάδας κ τότε μιλάμε πάλι για αλλαγές, αδυναμίες κλπ.

  14. Αρχικά,ηρεμία και όχι πανικός.Τα φιλικά είναι για εξαγωγή συμπερασμάτων και βελτιώσεις.Υποκειμενικά, οι αγώνες του BCL αποτελούν μέρος της προετοιμασίας.Εφόσον έχει ληφθεί η απόφαση επί αποκλεισμού να συνεχίσουμε στο κοκορέτσι cup,προφανώς ο κόουτς θεωρεί πως τα 2 παιχνίδια την εβδομάδα θα βοηθήσουν την ομάδα να δέσει με στόχο τα τελειώματα του πρωταθλήματος ( που αν δούμε και το πρόγραμμα πιθανά εκεί να παιχτούν πολλά).Θέλει υπομονές, όχι υπομονή απλά.Σαφέστατα ο Αγγέλου διάλεξε οτι καλύτερο μπορούσε με βάση το μπανάρισμα και από αυτούς που ήταν δεκτικοί στο να έρθουν ( σοβαρότατη παράμετρος αυτή μην το λησμονούμε).Πιστεύω πως ήδη έχουν κυκλώσει τα win or die παιχνίδια καθώς και τα παιχνίδια που θα κρυφοκοιτάξουμε τη νίκη.
    Ταμείο αγωνιστικά στο τέλος και οικονομικά κάθε μήνα.
    ΥΓ-Ναι νομίζω πως ο Νώντας στη φάση που είμαστε ίσως θα ήταν χρήσιμος.

    • Ο Παπαντωνίου ουσιαστικά είναι το ίδιο στυλ παίκτη με τον Αθηναίου. Σίγουρα θα έδινε κάποιες επιθετικές λύσεις αλλά πιστεύω ότι περισσότερο θα μπερδευε την ομάδα παρά θα την βοηθούσε. Περισσότερο έναν Γκίκα χρειαζομαστε άλλα τέτοια ώρα τέτοια λόγια…

    • Ναι,αλλά έτσι μονά ζυγά κερδίζει ο προπονητής..Αν βγουν οι επιλογές θα πάρει αυτός τα credits,αν όχι θα λέμε ότι δεν υπήρχαν άλλες λύσεις οπότε δε φταίει εκείνος.
      Εγώ λέω ότι επιλογές (πάντα) υπάρχουν..

      • Τελικά ρε Τζιμ ,αυτό είναι το ζήτημα ? Να μην βγει αλώβητος ο προπονητής ? Να φταιει ντε και καλά ? Πιστεύεις πως ο προπονητής μπορούσε να κάνει κάτι εντελώς διαφορετικό απ αυτό που έκανε με μπάτζετ 400 χιλ και 20 επιλογές ? Υπήρχε περίπτωση να κλείναμε Λακυ και Λευτεράκη αν ήταν άλλος προπονητής ? Ποιον προπονητή θα είχαμε αν δεν έμενε ο Αγγέλου ? Ας δώσουμε την ευκαιρία να δουλέψει η ομάδα και ας βάλουμε μεσα τα όπλα μέχρι να έχουμε ένα καλό δείγμα . Μετά εδώ θα είμαστε να τα λέμε .

        • Το θεμα δεν ειναι ο προπονητης.Ειναι το πλανο. Επιλογες υπαρχουν αλλα και ενας αλλος προποντης μπορει τους ιδους να τους χρησιμοποιουσε αλλιως ή να εκανε μια αλλαγη που να αλλαζε την εικονα. Παρολαυτα το συμπερασμα ειναι το εξης ή συμφωνουμε με το πλανο της “εξυγιανσης” και δεχομαστε οτι στοχος ειναι η ανετη παραμονη – εισοδος στα play off (=πονοματος στα περισσοτερα ματς) ή οχι και καθομαστε ψηλα πανω στη κερκιδα γιατι αλλη επιλογη δεν εχει. Το κακο ειναι οτι αν δεν πετυχεις αυτο το στοχο…

          • Οποιοδηποτε οικονομικο πλανο εξυγιανσης εχει τυχη μονο αν συμβαδιζει και το αγωνιστικο κομματι
            Μπορει τωρα που ειναι Σεπτεμβριος να υπαρχει σχετικη ψυχραιμια αλλα αν πηγαινει στραβα το αγωνιστικο θα πανε περιπατο και οι 5ετιες και η συσπειρωση και ολα
            Κακα τα ψεματα η μεγαλη μαζα βλεπει το γηπεδο ως διασκεδαση (και σωστα κανει)
            Αλλος παει θεατρο ή σινεμα και αλλος παει γηπεδο και θελει να δει καλη “παρασταση”

            • Το ανέφερε στη συνέντευξη του ο Γουλιέλμος. Ελπίζω λοιπόν ότι αφού το γνωριζει έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του και το plan B.

        • Αυτό που μας καίει είναι η πορεία της ομάδας.Το ζήτημα είναι είναι ότι υπάρχουν αρνητικές ενδείξεις και ο προπονητής έχει την βασική ευθύνη.Όπως και αν η ομάδα τα πάει περίφημα θα του αποδώσουμε τα εύσημα..
          Ο προυπολογισμός είναι ικανός για τη δημιουργία αρκετά καλής ομάδας,οι επιλογές ήταν περισσότερες.
          Toν ”Τυχερό” σίγουρα όχι,τον Μπο αρκετά πιθανό.
          Το μοναστήρι των προπονητών έχει πάντα διαθέσιμους για τον ΑΡΗ.
          Την ευκαιρία την έχει,χρόνος υπάρχει,αλλά δεν μ΄αρέσει να είμαι μετά Χριστόν προφήτης..

          • Με βαση τον προυπολογισμο και τις επιλογες που υπηρχαν, ποια θεση πιστευεις οτι θα ειναι αντιπροσωπευτικη της “ικανης ομαδας” που αναφερεις ωστε κατα την αποψη σου να θεωρηθει πετυχημενη η χρονια;

            • Με βάση τον προϋπολογισμό και τις επιλογές πιστεύω ότι η 6η θέση θα πρέπει να θεωρειται σούπερ επιτυχία, μια θέση μεταξύ 7-9 είναι φυσιολογική και οποιαδήποτε θέση πιο κάτω θα είναι μια αποτυχημένη χρόνια. Προφανώς όμως, και σύμφωνα με το μεγαλομετοχο,το αγωνιστικό έρχεται σε 2η μοίρα για την επόμενη 5ετια. Άρα επιτυχημένη θεωρείται μια χρονιά κατά την οποία δε θα κινδυνεύεις αγωνιστικά και δε θα ξεφύγουμε από το οικονομικό πλάνο.

              • Εκανα στον Jim αυτη την ερωτηση για να καταλαβω τι θεωρουμε φετος επιτυχια και τι αποτυχια.
                Pραγματικα αν φτασεις σε επιπεδα 6ης θεσης θα ειναι θαυμα
                Αν παντως μεσα στην 5ετια δεν υπαρχει αναλογη βελτιωση στο αγωνιστικο τοτε θα χρειαστει συντομα Plan B

                • Ας το πιάσουμε ψυχρά οικονομικά. Ποιες ομάδες έχουν παραπάνω μπατζετ απο εμάς?Ολυμπιακός-Παο-Αεκ-Προμηθέας σίγουρα.Μετά λογικά και ο Πάοκ ίσως. Μπορεί και κάνα Λαύριο?Ε κάπου 7-8 είναι το αναμενόμενο.Παραπάνω θα είναι επιτυχία. Παρακάτω αποτυχία.

                  • To 7-8 σημαινει και “κακιες” ηττες…εκει θελω να δω την υπομονη και την πιστη στο πλανο (απο ολους)

                    • Μα και πέρσι παρατριχα 8οι θα βγαίναμε. Δυστυχώς όταν είσαι στο κουβά με τους πολλούς παίζει μεγάλο ρόλο και η τύχη.

                    • Δεν διαφωνω.
                      Προσωπικα δεν θα πεσω απο τα συννεφα αν δεν μπουμε καν στην 8αδα
                      Ετσι κι αλλιως μικρη σημασια πιστευω οτι εχει
                      Την υπομονη που βλεπω ηδη να χανεται δεν ξερω πως θα την διαχειριστουμε

                    • Γενικά υπομονή δεν υπάρχει. Δεν είναι μόνο η θέση είναι και το μπασκετ που θα παίξεις συνολικά. Αν με την ομάδα πληρωμένη δούμε το ίδιο κακό μπασκετ με πέρσι τότε θα δίνουμε αγώνες με 500-1000 άτομα κόσμο. Για μένα ο κόσμος έχει κουραστεί απο τα πλάνα 5ετίας και δυστυχώς το αποτέλεσμα αυτού θα φανεί φέτος από την εικόνα του γηπέδου. Μόνο μια ελκυστική εικόνα ομάδας μπορεί ίσως να το ανατρέψει αυτό.

                    • Ας μην το θιξουμε καλυτερα ξανα αυτο με τις 5ετιες γιατι προβλεπω νεο χαμο εδω μεσα…
                      Ας ευχηθουμε να μην χρειαστει να δοκιμαστει η υπομονη κανενος

                • Το 48% από αυτούς που ψήφισαν σε ποια θέση θα καταλήξουμε , πιστεύει πως θα βγούμε από την 6η θέση και πάνω. Κι αυτοί είναι που μπαίνουν εδώ , άρα ασχολούνται κάτι παραπάνω με το μπάσκετ… Φαίνεται τα θαύματα είναι διαφορετικά για τον καθένα ε; 😛

                  • Μηπως μεσα στην λεξη “πιστευει” κρυβονται οι λεξεις “ευχεται” , “ελπιζει” ;
                    Γενικα καλο ειναι να πιστευουμε στα θαυματα,δινουν κουραγιο και ελπιδα

                    • Η γενική συμπεριφορά του κόσμου, όχι εδώ να εξηγούμαστε, μου λέει πως το πιστεύει κρύβει μέσα της το “έχω δεδομένο” πάρα οτιδήποτε άλλο.

                    • Φίλε το τερμάτισες και εσύ με τη λέξη θαύμα. ΑΡΗΣ είσαι. Αν οι παίκτες πληρώνονται κανονικά και ο Αγγέλου καταφέρει να φτιάξει τη χημεία της ομάδας μπορεί να βγεις και 6ος. Σιγά το κατόρθωμα. Σιγά μη βγούμε και στους δρόμους. Σιγά τις διαφορές που έχει ο 6ος με τον 10ο στην ελληνική Α1.

                    • ΑΡΗΣ ήσουν…
                      Κατα τα αλλα μακαρι και 4αδα
                      Αλλωστε ο προεδρος ειπε οτι ο Αρης ειναι η ομαδα των θαυματων

                    • Άρης ήσουν για να βγεις 6ος;
                      Από που και ως που;Επειδή μια χρονιά έμεινε απλήρωτος μέχρι και ο τελευταίος υπάλληλος της καε και πήγαμε παρακατω;
                      Δηλαδή εγώ είμαι ο κολλημένος με τα παρελθόντα μεγαλεία της 6ης(!!!!!) Θέσης και εσύ ο λογικός ρεαλιστής.Μη μικραίνουμε την ομάδα πιο πολυ από ότι έχει μικρύνει από μόνη της τα τελευταία χρόνια.

                    • Άρης ήσουν για να βγεις 6ος;

                      Αυτή ακριβώς η ατάκα σου είναι όλη η κακή νοοτροπία των Αρειανών. Φιλάθλων και παραγόντων.

                    • Αχρειαστο το μάθημα καλής νοοτροπιας. Δεν εξηγείς γιατί η 6η θέση στα χρόνια μετά αυτοκρατορίας είναι κάτι άπιαστο για την ομάδα μας.θα το καταλάβαινα αυτό που λες αν αντί για τον αριθμό 6 έγραφα 1 η 2 η 3.

                    • Δεν έχω κάτι να εξηγήσω. Δεν έκανα μάθημα.Δεν σου απάντησα καν. Μια παρατήρηση έκανα με βάση τα λεγόμενα σου.

                    • Εγώ είμαι αυτός που είμαι κι εσύ είσαι αυτός που είσαι.
                      Δεν έχει νόημα καποιος να έχει δίκιο και καποιος αδικο.
                      Απλά αναφέρεις ως παράδειγμα μόνο την τελευταία χρονιά και κλείνεις αναφερόμενος στο ότι μίκρυνε η ομάδα τα τελευταία χρόνια…άρα όχι μόνο την τελευταία χρονιά.
                      Βάλτα κάτω και θα δεις ότι το “Άρης είσαι” έχει ξεθωριάσει ακόμα και για την 6η θέση

                    • Ναι φίλε μου κάτω τα έβαλα και δεν προκύπτει πουθενά αυτό που λες περί θαύματος 6ης θέσης.Υπάρχουν οι απόψεις αλλά υπάρχουν και τα γεγονότα.
                      Αυτή είναι η κατάταξή μας τα τελευταία 10-11 χρόνια.

                      2007-2008 3
                      2008-2009 3
                      2009-2010 7
                      2010-2011 4
                      2011-2012 7
                      2012-2013 6
                      2013-2014 7
                      2014-2015 4
                      2015-2016 3
                      2016-2017 4
                      2017-2018 9

                      Μέσο όρο:5.18

                    • Σου απαντω μονο και μονο για τον κοπο σου να μου εξηγησεις.
                      Η δικη μου αναγνωση σε αυτην την λιστα λεει οτι μολις 5 φορες ησουν τετραδα και πως δεν βαδιζεις τον δρομο των επιτυχιων
                      Αφου λοιπον βλεπεις την κορυφη με το κυαλι εδω και τουλαχιστον 10 χρονια,τοτε κατα την ταπεινη μου αποψη Αρης ΗΣΟΥΝ
                      Εκτος αν το 5.18 ανηκει στο νεο επιπεδο της ομαδας

                    • Το έχω γράψει τόσες φορές με όλους τους τρόπους. Δεν καταλαβαίνω τη δυσκολία συνεννόησης. Για την έκτη θέση δεν μιλάμε τόση ώρα?Τώρα έβαλες στο κάδρο τη κορυφή.
                      Είπαμε το ΑΡΗΣ ΗΣΟΥΝ για τη κορυφή ισχύει και συμφωνώ.
                      Το ΑΡΗΣ ΗΣΟΥΝ για την 6η θέση δεν υπάρχει πουθενά και δεν προκύπτει από πουθενά..

                    • Το δικαιωμα να χρησιμοποιεις την φραση ΑΡΗΣ ΕΙΣΑΙ δεν στο εδωσαν οι εκτες και εβδομες θεσεις αλλα τα λαβαρα που κρεμονται στο ταβανι και βλεπω να πεφτουν να μας πλακωνουν
                      Αρα απο την στιγμη που δεν εισαι σε εκεινη την θεση δεν ισχυει το ΑΡΗΣ ΕΙΣΑΙ
                      Δεν νομιζω οτι ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβει καποιος

            • Εντός 6άδας.Όσον αφορά την αποτυχήμενη,ο Δ.Γουλιέλμος στη συνέντευξη Τύπου είπε ότι η #9 της σεζόν που ολοκληρώθηκε ήταν αποτυχία και αυτό είναι εμπόδιο στο χορηγικό κομμάτι..Άρα φέτος που υπάρχει νοικοκυριό και δε θα ζήσουμε τον 2ο κύκλο του survivor,θα είναι τεράστια αποτυχία η κατάληψη ίδιας θέσης..

          • Είναι άδικο να τα βάζουμε από τώρα με το προπονητή. Εξάλλου αυτό που έλεγα και για το Πριφτη είναι ότι εφόσον ακολουθεί το πλάνο της διοίκησης και είναι μέσα στους στόχους που του θέτει δεν υπάρχει κανένας λόγος να κατηγορούμε το προπονητή.

          • Φάνηκε από τα γραφόμενα σου πιο πάνω πως μας καίει το να μην κερδίσει ο Αγγέλου και στα μονά και στα ζυγά .

      • Φυσικά υπήρχαν πολλές επιλογές jim. Και από όλα τα ρεπορτάζ βγαίνει οτι ο Αγγέλου αυτή την ομάδα ήθελε. Εκτός του μπρει πήρε όποιον ζήτησε.Οπότε αν οι παίκτες πληρώνονται κανονικά είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για ότι δούμε.Θα πάρει όλα τα μπράβο αν πάμε καλά-υποφερτά αλλά θα πάρει και όλη τη γκρίνια αν και στα επίσημα μας κάνει πλάκα ο κάθε Ηφαιστος που κατεβαίνει χωρίς 3 Αμερικανούς του.Επίσης το μπάτζετ μας τελικά ήταν πάνω από 400χιλ.

        • Πιο πανω σχολίασα οτι δεν πηρε ακριβως οτι ηθελε. Του δωσανε συγκεκριμενες επιλογες εξ αρχης, και απο αυτές, διάλεξε όσες θεωρουσε καταλληλότερες και πάλι με οικονομικά κρητηρια. Διαφωνεις;

          • Σαφώς και δεν πήρε ότι ήθελε.Προφανώς οι κινήσεις έγιναν με βάση κάποιες ισορροπίες και λογική,με τον περιορισμό μεταγραφών και από συγκεκριμένη δεξαμενή.Κάποιους τους απέρριψε ο ίδιος λόγω πχ χαρακτηριστικών παιχνιδιού,άλλους λόγω προσωπικότητας ενώ κάποιοι που μπορούσαν να έρθουν ήταν πολύ ακριβοί( οι ισορροπίες που λέγαμε).Ε,δε γίνεται πχ με μπάτζετ χ το 70 τοις εκατό να πηγαίνει σε 2 παίκτες..ειδικά την περίοδο που διανύουμε.ΟΚ και εγώ δεν αρέσκομαι σε φάση διαχείρισης,αλλά ρε παίδες μπορούμε να κάνουμε κάτι παραπάνω?Μυαλό δε βάλαμε?Αυτό το δέντρο( παραγόντων)αυτά τα καρπά βγάζει.Αν το μπολιάσουμε με κανέναν λεφτά και το κάνουμε λεφτόδεντρο να καθήσουμε να μιλήσουμε για Σεγκέλια, για Θανασοκούμπους,για Παπαπέτρηδες,για το Αρειανάκι τον Σλούκι Λουκ.Ως τότε σεμνά και ταπεινά μην βαρέσει το τμήμα καμιά διάλυση και μετά θάχουμε να λέμε για μπασκετ Άρη με επισκέψεις των εγγονών μας στο μουσείο του Παλέ ( ΧΑΝΘ φάση ένα πράμα).

          • Ποιος του έδωσε συγκεκριμένες επιλογές?Πάντα θα έχει το ελαφρυντικό του μπαν αλλά από εκεί και πέρα διαχειρίστηκε το αγωνιστικό μόνος του και φυσικά πήρε ότι ήθελε. Το μπατζετ που είχε ήταν νορμάλ.¨Έχει μια διοίκηση που μέχρι τώρα δείχνει να πληρώνει. Οπότε ο μοναδικό υπεύθυνος για ότι γίνει αγωνιστικά(αν συνεχίσει η καε να βγάζει την ομαλότητα που βγάζει τώρα οικονομικά) θα είναι ο ίδιος. Διαφωνείς?

  15. Έλα να βλέπω τούς φαν του Παπαντωνίου να αυξάνονται και να τρελαίνεται ο Night.
    Τα λέγαμε εμείς ? τότε που σκεφτόταν ο Κόουτς να τον φέρει στην ομάδα.
    Ο Μποχω θα καταλήξει γρήγορα στην θέση 3 και ένα κουτσαβακι θα έφερνε την άνοιξη αλλα ο Κόουτς τελικά κατέληξε στον Μικρό Αγγέλου ίσως και για οικονομικούς λόγους.

    • Επειδή δεν τον έχω δει ποτέ και δεν έχω την παραμικρή άποψη: Ο μικρός Αγγέλου είναι άσσος; Μπορεί να οργανώσει, μπορεί να ντριπλάρει, να πασάρει, κλπ; Ή είναι απλώς ικανός σουτέρ – δεν το θεωρώ λίγο αυτό, όλες οι ομάδες χρειάζονται έναν τέτοιο …
      Με άλλα λόγια μπορούμε να στηριχθούμε έστω και για λίγα λεπτά πάνω του για τη θέση ΕΝΑ;

      • Σε 24 αγώνες με τον Γ.Σ.Π.είχε 10 as.Οι συμπαίκτες του Σίμτσακ &Σκορδίλης(μολονότι 5άρια)είχαν 70 &37 αντίστοιχα οπότε αντιλαμβάνεσαι…

        • Οι μέτριες εμφανίσεις των φιλικών, το αρκετά δύσκολο πρόγραμμα στην αρχή που μπορεί να μας δώσει αρκετές ηττες, η ούτως η άλλως ελάχιστη υπομονή που εχουμε, η μέτρια κίνηση στα διαρκείας μου λένε ότι το τμήμα μπάσκετ θα μπει στο συρτάρι φέτος από τους Αρειανούς. Εγώ προσωπικά που είμαι μόνο μπασκετικός στενοχωριεμαι γιατί συνεχίζω να πιστεύω ότι αν ένα τμήμα του συλλόγου μπορεί να μεγαλουργήσει αυτό είναι και πάλι του μπάσκετ. Το ποδόσφαιρο του Άρη έχει ταβάνι κάτι που δεν ισχύει για το μπάσκετ. Ότι κ να κάνει ο Καρυπίδης η ναυαρχίδα του συλλόγου ακόμη κ τώρα που είναι απαξιωμενο θα είναι το μπάσκετ.

          • Δεν χρειαζεται να συγκρινουμε.
            Αλλωστε και το ποδοσφαιρο περασε τα μαυρα του χρονια και ξανατραβηξε πανω του την προσοχη μολις αρχισε να γινεται κατι καλο
            Και μην ξεχνας οτι για τους πολλους η παρουσια στο γηπεδο ισουται με διασκεδαση.Αν λοιπον δεν του προσφερεις κατι τετοιο τοτε μενεις με τους ρομαντικους πιστους.
            Συμφωνω οτι το τμημα μπασκετ ειναι αυτο που μπορει να μεγαλουργησει απλα την δεδομενη στιγμη για να γινει αυτο χρειαζεται να μεγαλωσει το μπατζετ του μολις 25-30 φορες

            • Αυτό είναι μεγάλη κουβέντα που δε μπορεί να γίνει από το πληκτρολόγιο. Το κακό με το μπάσκετ είναι τα χαμηλά έσοδα. Μόνο να πεις ότι τα τηλεοπτικά του Άρη στο μπάσκετ είναι 250χιλ κ του ποδοσφαίρου νομίζω 2εκ τι να συγκρίνεις. Το κακό είναι ότι στο μπάσκετ πρέπει να έχεις κάποιον τρελό να βάζει λεφτά ενώ στο ποδόσφαιρο κάνεις τον τσάμπα μαγκα μόνο από τα τηλεοπτικά.

              • Ισχυει 100% και με βαση αυτο εχω αναφερθει οτι η μονη λυση για αναγεννηση ειναι ο “τρελλος” και οχι το πλανα εξυγιανσης…που να τον βρεις ομως!!!

Comments are closed.