Μεγάλη νίκη , σε μια κακή για εμάς έδρα και σε μια πολύ κακή στιγμή , που ήρθε μάλιστα και με διαφορά.

Μπράβο μας και μπράβο και στους Σλαφτσάκη Φλιώνη που έδειξαν πως αν μας βοηθάει ο πάγκος , είμαστε άλλη ομάδα.

4 Παράγοντες 

Team OffEff DefEff PACE eFG% TOV% OREB% FT%
Kolossos Rodou 82.2 97.0 71.4 33.3 12.1 14.3 48.3
Aris 105.1 89.1 71.4 46.8 14.6 26.8 35.5
  • Η νίκη αυτή θα μας δώσει ηρεμία και ελπίζω και ψυχολογία. Ελπίζω να δώσει και ηρεμία στον κόσμο , γιατί πραγματικά είχαμε ξεφύγει. Τώρα πια , με ηρεμία , θα πρότεινα σε εσάς που σχολιάζατε κατά τη διάρκεια του αγώνα , να ρίξετε μια ματιά στα σχόλια σας. Έτσι για να δείτε αν ήταν υπερβολικά ή όχι.
  • Σλαφτσάκης , Φλιώνης και Κάιζερ το γύρισαν και στο τέλος το πήραν το παιχνίδι. Όπως λέω και παραπάνω , το να παίζουν καλά αυτά τα παιδιά , βοηθάει όλη την ομάδα , αλλά και τον Αγγέλου , να διαχειριστεί καλύτερα καταστάσεις. Πριν από αυτό το παιχνίδι ο Σλαφτσάκης ήταν ότι χειρότερο σε παίκτη. Τα 13 λεπτά που έδωσε ήταν καταπληκτικά και τόσο μα τόσο χρήσιμα.
  • Ο Φλιώνης έβαλε και τα μεγάλα σουτ , κάτι που δεν έκανε στα προηγούμενα παιχνίδια.
  • Καταλαβαίνω γιατί ο Κάιζερ δεν έπαιξε παραπάνω από τα 13 λεπτά , με τον Μαυροειδή ήταν δύσκολο να ματσάρει , αλλά κι αυτουνού τα λεπτά ήταν υπερπολύτιμα!
  • Επιτέλους βγαίνει κι ο Τζόουνς μπροστά. Ηγέτης στα δύσκολα , 14 πόντους και 8 ριμπάουντ και με πολύ καλά νούμερα.
  • Ο Μπελ και πάλι , έμεινε στην Ευρώπη… Να μη μιλήσω για τα 2 συνεχόμενα ελεύθερα τρίποντα που έχασε…
  • Α και κάτι που πρόσεξα ξανά. Οι παίκτες δε μου φαίνεται πως έχουν προβλήματα μεταξύ τους ή με το τεχνικό τιμ. Μαζί πανηγυρίζουν κι αν δείτε στο τέλος με τον Σλαφτσάκη πήγαν όλοι οι Αμερικάνοι και τον συνεχάρησαν… επειδή λέγαμε για τα αποδυτήρια.

110 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επιτέλους, η νίκη που ψάχναμε!!!! Κερδίσαμε λίγο χρόνο να ηρεμήσει η ομάδα. Επόμενο ματς έχουμε Περιστέρι μέσα;

  2. Ριξτε το το σαιτ, δεν περιγραφω αλλο. Μια χάρη θέλω το ποστερ του διαμαντη να το κορνιζάρω να το θυμάμαι.

  3. Μπράβο ρε Αρειαναρα. Πολυ σημαντική νίκη που θα φέρει ηρεμία. Πάμε τώρα να γεμίσουμε το Παλε και να πάρουμε ακόμα μια νίκη κόντρα στο Περιστέρι.

  4. Μπράβο στον Σλαφτσάκη! Τρομερή ενέργεια στην άμυνα και τα απλά και όμορφα στην επίθεση.

  5. Με το Λαύριο τον κοουτς τον εξέθεσε ο Βεργινης,σήμερα δράστης ήταν ο ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ-THE SLASHER-ΣΛΑΦΤΣΑΚΗΣ.
    Ας καθίσει τον Ραμόνα στον πάγκο για πάντα η ας τον αλλάξει.
    Το ίδιο ισχύει για τους Φλιωνη (συγκινητικός)και Νταλό.

    • Όταν λες εξέθεσε; Έπαιζε καλά ο Σλαφτσάκης και δεν τον έβαζε μέσα; Αφού όταν έμπαινε ήταν χειρότερος του Χάρις…

      • Για πόσο έμπαινε ο Σλαφτσακης;Ο Χάρης παίζει για πόσο;για 30 λεπτά κάθε ματς Μ.Ο.;
        Ναι,χειρότερα από τον Χάρις παίζουν πολλοί,αλλά όχι ο Διαμαντής.Και μη μου πεις πάλι ότι παίρνει ριμπάουντ γιατί κι ο Νταλό πήρε 5 σήμερα όσα και ο Ραμόν αλλά ήταν ο χειρότερος.
        Ο Αγγέλου εμμένει να χρησιμοποιεί συγκεκριμένους παίκτες και να αγνοεί άλλους.Γιατι το κανει,δεν ξερω.Στους τελευταίους ανήκουν οι Βεργινης -Σλαφτσακης.Σημερα αρπαξε την ευκαιρία απ’τα μαλλιά ο Διαμαντής,απέδειξε ότι μπορεί να κάνει ότι δεν κάνει ο “βασικός” και εξέθεσε τον κοουτς που μέχρι τώρα δείχνει πως δεν τον πιστεύει.

        • Καπετάνιο , Σλαφτσάκης σήμερα 13 λεπτά. Στα προηγούμενα στο πρωτάθλημα 4,5/8,5/9/10 λεπτά. Τα τρία λεπτά ήταν διαφορά; ΌΧι , το ότι ήταν τραγικός στα υπόλοιπα τον έκανε να μην παίζει.Το ότι είχε 1/6 σουτ και 8/26 συνολικά , το ότι είχε 2,5 φάουλ σε 9 λεπτά μ.ο.
          Να μη μιλήσω για τον Βεργίνη που δεν υπάρχει μετά το Λαύριο.
          Το κλειδί σήμερα ήταν πως τα λεπτά στο 4 τα πήρε και ο Τζόουνς και τα πήρε αρκετά. Ο Σλαφτσάκης έπαιξε λίγο παραπάνω από τα κανονικά του. Μακάρι να συνεχίσει να είναι τόσο καλός και να παίζει , αλλά μέχρι τώρα , πήρε ότι του άξιζε.

          • Μα φυσικά και παίζουν ρόλο τρία (ή τέσσερα) παραπάνω λεπτά,Night!Με 3-4 λεπτά αλλαζεις τον κόσμο όλο σε ένα ματς και το ξέρεις.
            Εκεί προφανώς διαφωνούμε αν και με τα νούμερα αυτά που δίνεις εδώ,λες αυτό που υποστηρίζω:αν τον πιστεύει τον παίκτη θα του δώσει και παραπάνω χρόνο.
            Μη ξεχνάς επίσης πως στη σχέση Αγγέλου-Σλαφτσακη υπάρχει το γ πρόσωπο,ο Ραμόν και με αυτόν γίνεται η σύγκριση.

            • Καπτεν αυτα τα 3-4 λεπτα παραπανω τα πηρε επειδη στα προηγουμενα 10 ηταν πολυ καλος.Στα προηγουμενα ματς συνηθως δεν φαινοταν οταν εμπαινε.Δεν ειναι αναγκαστικα πολυ χειροτερος απο Ραμον, αλλα ο Ραμον εχει το θετικο οτι και αστοχος να ειναι θα τραβηξει παικτη πανω του χωρις να κλεινομαστε

              • Gerorge,σήμερα νικήσαμε ,πέραν όλων των άλλων βεβαίως, επειδή ΕΙΧΑΜΕ τεσσαρι;
                Είναι που έπαιξε κι ο Λάκης,ναι ,όπως είπε κι ο Night.Επαιξε μέχρι και με twin towers(Κάιζερ-Μαγκι)που το έχουμε πει εδώ ,ενώ ξεκίνησε και με τον Χρηστίδη!!
                Όλα αυτά δεν δείχνουν ότι ο Αμερικανός ονόματι Ραμόν Χάρις που πήραμε για ξένο/βασικό,δεν κάνει τη δουλειά του;
                Το point μου στο αρχικό μου σχόλιο είναι αυτό ακριβώς:ότι τη δουλειά που περιμένεις να σου βγάζει ο βασικός σου ξένος στο τέσσερα ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ(που σε κάθε ματς θα παίξει τα 2/3 σχεδόν του 40λεπτου) μπαίνει για 13(!!!)λεπτά ο -τσακισμενος από την πρεμουρα πριν καν υπογράψει-αναπληρωματικος και στην κάνει,κερδίζοντας σου το ματς και βγαίνοντας “πρόσωπο του αγώνα”!

                • Κοιτα.Με Πανιωνιο που χασαμε ο ραμον επαιξε 26 λεπτα.Με λαυριο που κερδισαμε επαιξε 34.Και σημερα επαιξε 19.Δεν βλεπω να παιζουν τοσο πολυ ρολο τα λεπτα που παιζει στα τελικα αποτελεσματα, οσο η αποτελεσματικοτητα των αλλαγων του.

                  • Κατά πόσο δηλαδή τα πάνε καλά όσοι τον αλλάζουν;Αυτό λες αν καταλαβαίνω σωστά;Ε τότε είμαστε πολύ κοντά στο τί λεμε!Εφόσον η πραγματικότητα είναι αυτή,οτι το παιδί μέχρι στιγμής έχει αυτή την απόδοση,εγώ θα ήθελα να δω να μοιράζεται ο χρόνος στο 4 έτσι που να παίρνει αυτός ένα 50% κ το άλλο μισό να το μοιράζονται οι λοιποί.Θα ειναι ο Σλαφτσακης αυτός που θα πάρει ένα 20%;Σήμερα έδειξε πως μπορεί αλλά δεν ξέρω αν θα έχει την ιδια σταθερή συνέχεια.Ο Κάιζερ σήμερα επίσης, για πολύ λιγο εστω ,κάτι έκανε,νομίζω πως αξίζει να συνεχιστεί το σχήμα με Μαγκιτη.
                    Πάντως gerorge,αν ο Χάρις δεν ανέβει αισθητά ,πρέπει να του κοπεί χρόνος για να παίξουν άλλοι.

                    • Δεν διαφωνω σε αυτα που λες.Ειδικα το διδυμο ψηλων θα ηθελα να το δω παραπανω.Ομως για να μπουν αυτοι οι 2 μαζι θα πρεπει να παιξει αρκετη ωρα ο Χρηστιδης για να ξεκουρασει το οποιο δεν με ενθουσιαζει.Φυσικα θα πρεπει να κοπουν τα λεπτα του Χαρις, αλλα να μην φτασουμε στο αλλο ακρο και παιζει ο Σλαφτσακης παραπανω αποσο αξιζει για να μην παιζει ο Χαρις.Προσωπικα και με τους 2 σε κακη μερα μαλλον θα προτιμουσα Χαρις λογω απειλης σουτ

                    • Όλα με μέτρο.Σε κανένα άκρο, συμφωνώ.Αλλα αυτή τη στιγμή ακραίο είναι να έχεις τόσο πολύ μέσα ΑΥΤΟΝ τον Χάρις.Ξαναλεω,εύχομαι να βελτιωθεί.Ουτως η άλλως ,με δεδομένους τους περιορισμούς αυτό που έβλεπα ως πιο εφικτό σαν διόρθωση δεν ήταν οι αλλαγές παικτών (για προπονητή δεν το συζητάω καν ακομα!)αλλά το λεγόμενο ανακάτεμα της τράπουλας,με εσωτερικές ανακατατάξεις στην τακτική, σφικτό ροτεισον,κτλ,αν θυμάσαι.

            • Διαφωνούμε σε αυτό ξεκάθαρα. Ο Σλαφτσάκης δεν ήταν καλός όταν έπαιζε. Κι αν δεν είναι καλός και ο Αμερικανός και ο Έλληνας, θα πας με τον Αμερικάνο

  6. Σλαφτσακης πουλεναρα, ο μονος που εμπαινε σημερα μεσα, μακαρι να παρουν και αλλοι το παραδειγμα του στην ομαδα
    ΥΓ. θυμαται κανεις ποτε βαλαμε τελευταια φορα καρφωμα και φαουλ?

  7. Μπράβο στην ομάδα , γλυτώσαμε .Μπράβο σε Σλαφτσάκη και Φλιώνη. Μποχωρίδης θέλει ψυχολόγο και Νταλό σα να ήθελε να φύγει ή σαν να ήθελε να διώξει Αγγέλου …Μεγάλα χάλια ….Ευτυχώς έχασε το Ρέθυμνο , θα χάσει και Πανιώνιος απο ΠΑΟ ,αν χάσει και η Κύμη και κερδίσουμε Περιστέρι την επόμενη θα είμαστε σε πολύ καλύτερη θέση …

  8. Οφειλουμε ενα μπραβο στον κοουτς! Διπλαρα στη Ροδο με Σλαφτσακη δεν εκανε κανείς…… Διαμαντης-Φλιωνης-Καιζερ MVP/3… Λιγο παραπανω ο Διαμαντης που αυτο που ρκανε και μου αρεσε πιο πολυ απολα ηταν οταν στο δεύτερο συνεχόμενο 3ποντο του Φλιωνη που παμε μπροστα με 4, ολοι πανηγυριζουν λες και κερδισαμε και αυτος τρελαμενος τους φωναζει να ηρεμησουν…. Μπραβο και παλι μπραβο…. Μη κραζετε τον Αγγελλου ρε το στανιο μου, με οτι εχει προσπαθεί, ειμαι σίγουρος οτι ξερει οτι εκανε λαθος με νταλο και χαρις αλλα 1)μπορουσε να παρει αλλους; και 2)τωρα μπορει να παρει αλλους στη θεση τους με το μπαν; ποιοι ειναι διαθέσιμοι; Τι να κανει και αυτος…… Οσο για την Ευρωπη δεν πιστεύω να στεναχωρηθηκε κανενας με τον αποκλεισμο… Μια κακη ηττα μεχρι στιγμης με Πανιώνιο, 2 διπλα που δεν εχουμε κανει ουτε με Μακνιλ-Οκαρο και 2 πολυ καλες ηττες με ΠΑΟ-Ολυμπιακό, σχεδον εξαιρετικά εαν αναλογιστουμε τις συνθηκες… Γι αυτο ΗΡΕΜΑ με τον προπονητή (περιμενα αυτη τη νικη να κανω το Cumming out ?

  9. Είμαστε μια ομάδα που ο καλύτερος μας pg είναι ο Φλιώνης και το καλύτερο μας 4 ρι είναι ο Σλαφτσάκης .Αν σωθούμε θα είναι θαυμα !!! .Κλείσαμε το σκόρ με Διαμαντη ,Φλ. Μπελλ ,Λάκη Καιζερ που είναι γενικά η καλύτερη μας πεντάδα που πρέπει να πάρει επιτέλους και άλλα λεπτά . Μόλις μπήκε ο Λευτεράκης και ο Νταλο χάσαμε τ αυγα …..Μολις βγήκαν ,πήραμε το ματς . Εντυπωσιακό στοιχειο ειναι πως με τον Μπελστο 2 κερδίσαμε 23 πόντους και με τον Λευτερη χάσαμε 10 !!!!! Ο Μπελ στην κακή του μέρα δεν επιδρά αρνητικά στην ομάδα γιατί παιζει άμυνα ,δεν κανει λάθη ,δεν πέρνει τραβηγμένες προσπάθειες. Ο Λευτέρης στην κακή του μέρα απλά δεν αντέχεται . Είναι για το βάθος που πάγκου .Γουιλ ,οσο ειναι καιρός πάρε ενα στρουμφάκι του Κοροιβου με 800 ευρω τον μηνα και άσε τον Νταλό να παει στο καλό. Μπράβο στον Φλιώνη που μπήκε στον σφιγμό του παιχνιδιού .Δεν τον εκτιμώ ,ειναι γνωστό αλλά είναι καλύτερος pg από τον Νταλό , που σπεύσαμε να τον κλείσουμε από τον Μαιο μην προλάβουν άλλοι .Τέλος εκτιμώ πως σύμφωνα με τις δυνατότητες της ομάδας και των παικτών ο Αγγέλου έφερε τα μαξ αποτελέσματα (τα λάθη του στον σχεδιασμό εξόφθαλμα).

  10. Αγγελου αντε στο καλο, αμα θες να φυγεις φυγε αμα θες να κατσεις κατσε. Οπα κερδισαμε? Τριετες στον κοουτσ Γουλιελμε!
    Τελικα ο Φλιωνης δεν ειναι παικτης Α2? Οσο για σενα Σλαφτσακη μην χαιρεσαι και συ παικτης Α2 εισαι, περιμενε θα ρθει και σενα η σειρα σου.

    Το ανεβασα περσι να το κανω και φετος. Αφιερωμενο στους μπασκετικους Αρειανους.

    • Όλα κρίνονται από το αποτέλεσμα. Αν μπει η μπάλα μπει στο πλεκτό είσαι ήρωας. Αν πάει στο δοκάρι ή στο σίδερο είσαι για κρεμάλα.
      Μια ζωή αυτοί είμαστε.

  11. Κακες οι αλλαγες του Αγγελου οταν το γυρισαε αλλα ευτυχως το καταλαβε γρηγορα σχετικα και επανεφερε σταδιακα την ιδια πενταδα αφου τους ξεκουρασε με σχετικα λιγες απωλειες.Ο Φλιωνης θυμισε τις εμφανισεις στην αρχη της χρονιας που ετρεχε την ομαδα πολυ καλα.Ελπιζω να συνεχισει ετσι αφου βλεπει οτι μολις γινεται πιο επιθετικος στο PnR μπορει να βγαλει καλες φασεις.Σλαφτσακης Λακι και Καιζερ εξαιρετικοι με κυριοτερο τον πρωτο που επιτελους εβγαλε καλες αμυνες στις αλλαγες και στην επιθεση εκανε τα βασικα.Μποχωριδης και Νταλλο απογοητευτικοι και εδειχναν ξενερωμενοι.Επισης μ αρεσε η φαση που ο Μπελ εχασε ενα τριποντο και πηρε στο καπακι ακομα ενα ευστοχωντας.Απο τη στιγμη που ειναι απο τους καλους σουτερ στην ομαδα, ενα ελευθερο σουτ γι αυτον ειναι μια καλα εκτελεσμενη επιθεση, και το να διστασει ειναι πολυ χειροτερο απο το να αστοχησει

    • Μονος σου απαντας γιατι εκανε τις κακες αλλαγες…. Έπρεπε να παρουν ανασα 1-2 λεπτα για να το βγαλουν μεχρι τέλος…

      • Κυριως ο Νταλο ηταν η κακη αλλαγη ,και το οτι ο Μποχωριδης επαιξε 6μιση λεπτα μεχρι να βγει.Φυσικα δεν ξερω τι επαιζε με
        τηην κουραση μερικων οποτε απο αυτην την αποψη ας μη κρινω.Επισης αφου ετσι κι αλλιως ο Μποχωριδης επαιρνε τις κατοχες ας ειχε αυτον στο 1 και Νταλλο εξω, ή Νταλο 1 και Μποχω εξω.Και οι 2 μαζι δεν δουλεψαν ουτε στο πρωτο ημιχρονο, και στην 4η περιοδο ευτυχως ο Κολοσσος δεν εκμεταλλευτηκε τα λαθη αυτων των 2

  12. Αλλη μια τεράστια νίκη. Μέχρι στιγμής έχουμε 2 νίκες στο πρωτάθλημα οι οποίες είναι καθαρά αποτέλεσμα του οτι έχουμε κανονικό προπονητή στο πάγκο. Οπότε να μπούμε μπράβο στο Γουλιέλμο που τον κράτησε και δεν επηρεάστηκε απο τους αδαείς δημοσογραφίσκους που έφαγαν μέχρι και τον Πάκο. Μπράβο και στον Αγγέλου που παρά τις αμπελοσοφίες του δεν έχει βάλει τον εγωισμό πάνω απο το κεφάλι του και προσαρμόζεται σε αυτό που βλέπει ως σωστό. Ετσι λοιπόν σήμερα η νίκη ήρθε επειδή η οργάνωση του παιχνιδιού πέρασε στον Φλιώνη τον μοναδικό σοβαρό πλευ μέηκερ που έχει η ομάδα. Η νίκη αυτή δίνει χρόνο για να γίνει αυτό που πρέπει. Τελική διαπραγμάτευση και άρση των μπαν ώστε να ενισχυθεί σοβαρά η ομάδα, να μην μπλέξει και να γεμίζει ξανά το γήπεδο.

  13. Μπράβο στον Σλαφ. Το θέμα ειναι ότι για τόσο καιρό η διαχείριση του ρόστερ είχε το μοτίβο με τον Χάρις να παίρνει πολλά λεπτά και παίχτες σαν τον Σλαφ έδιναν την εντύπωση ότι είναι Γ κατηγορίας και δεν είναι ικανοί να βοηθήσουν.Ισχυει πιστεύω και για άλλους παίχτες που δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να βοηθήσουν όσου θα μπορούσαν μπορούσαν.Ισως αυτή η σκληρωτικη στάση με την διανομή χρόνου να είναι και η αιτία που η ομάδα κολλάει σε ολόκληρες περιόδους συστηματικα . Μαυροκεφαλίδης σήμερα είχε 9/10 βολές σήμερα.Φοβερο προσόν .Σλαφτσακη γίνε ο Λυπηριδης του2019.

  14. Μεγάλη νίκη ψυχολογίας και ουσίας!
    Αν υπάρχει δυνατότητα για αλλαγή Νταλό (πόσα layup έχασε σήμερα;;) και Χάρις πιστεύω ότι θα γίνουμε καλύτεροι.
    Μήπως ξέρει κανείς τι ρήτρες έχουν οι ξένοι (και ειδικά ο Χάρις) για σπάσιμο συμβολαίου; Μήπως τελικά είναι απαγορευτικές οι ρήτρες για τα οικονομικά μας δεδομένα;

  15. Επιτέλους! Αγοράσαμε λίγο χρόνο ηρεμίας για την ομάδα και για όλους εμάς που είχαμε τρελαθεί.
    Στήριξη και μόνο στήριξη.

  16. Μια από τις σημαντικότερες (πιστεύω) νίκες της χρονιάς. Ηρεμία, χρόνος για δουλειά, αυτοπεποίθηση στους παίκτες που φάνηκαν αγχωμένοι αλλά και εμπιστοσύνη στον Αγγέλου. Μην ξεχνάμε ότι οι αλλαγές τώρα θέλουν χρήματα που δεν έχουμε. Αυτή η νίκη μπορεί να εξοικονομήσει χρήματα για την άρση του μπαν και διορθωτική κίνηση το Γενάρη.
    Μετά από 20 λεπτά που παίξαμε άσχημα είδαμε μια ομάδα που δεν τα παράτησε, έδωσε μάχη και είδαμε μπάσκετ.
    Μπράβο στους παίκτες και τον κόουτς. bonus: θα έχουμε περισσότερο κόσμο με Περιστέρι. Μια νίκη θα μας επιτρέψει να δούμε αισιόδοξα τη συνέχεια.

  17. Ουφ, το να περιμένω από Μποχωριδη να παίξει μπάσκετ ηγετη είναι όπως παλιότερα η περίπτωση Μωραιτοφ μάλλον… Μπράβο στα παιδιά και στον κοουτς πάντως για την σημαντικότατη νίκη!!! Πάμε τώρα με Περιστέρι εντός και δεδομένες τις ήττες Ρεθύμνου, Πανιωνίου και Κύμης αυτή την αγωνιστική 🙂

  18. Φλιώνης και Σλαφ οι καλύτερες μας μεταγραφές σήμερα! Λιγο να φτασει κοντά στα περσινά του στανταρτ ο Μπόχω και μπορούμε το Περιστέρι ακόμα και με Χάρις+Νταλλο…

  19. Σημαντικη νικη που εγινε σε πολυ καιριο σημειο. Το ματς δε το ειδα απλα εμαθα το αποτελεσμα. Να πω την αληθεια με βαση τις μεχρι τωρα εμφανισεις δε περιμενα να κερδισουμε. Βεβαια παιζει απ οτι εχω δει εως τωρα να ειναι ο πιο αδυναμος κολοσσος των τελευταιων ετων. Αν κ αδιαφορο ματς θελω νικη με λεφσκι κ νικη με γεματο παλε εναντιον του περιστεριου.

  20. Τελικα έχουμε λύσεις στο 4. Ο δικός μας Θανάσης λέγεται Διαμαντής.

    Υγ. Όποιος θέλει αλλαγή προπονητή να το πει τώρα με επιχειρήματα και όχι στις στραβές που είναι ο εύκολος στόχος.

  21. Ανάμεσα σε Κύμη και Περιστέρι να σας πω την αλήθεια προτιμώ νίκη με την Κύμη(ιδανικό και τα 2 νικηφόρα).Στα του παιχνιδιού,ούτε ο Αγγέλου ξέχασε το κοουτσάρισμα( εγώ ακόμη και με μπάτζετ Ευρωλίγκας θα του έδινα ευκαιρία-τον εμπιστεύομαι απόλυτα),ούτε τα παιδιά που τράβηξαν το κουπί σήμερα είναι οι υπερπαίκτες.Αυτό απέχει παρασάγγες από το να τους χλευάζουμε και να τους κατηγορούμε.Ομάδα limited eligibility έχουμε να μην παίρνουν τα μυαλά αέρα και να μην ξεφεύγουμε από τους στόχους μας.1.Οικονομική εξυγίανση.2.Παραμονή το συντομότερο δυνατόν εξασφαλισμένη 3.Οργάνωση της ΚΑΕ σε θέματα μάρκετινγκ, λειτουργίας και χορηγιών 4.Βελτίωση των παικτών και του σταφ,βήμα-βήμα με σκοπό να εξαντλήσουμε στο δυνατότερο υψηλό ποσοστό τις δυνατότητες σε ατομικό και συνολικό επίπεδο.

    • Ακριβώς αυτοί είναι οι στόχοι μας και μακάρι να τους πετύχουμε το συντομότερο δυνατόν.
      Κάθε νίκη μας δίνει χρόνο και υπομονή και όρεξη για δουλειά.
      Σήμερα σε παίκτες κερδίσαμε το Σλαφτσάκη σε πρώτο βαθμό και το Φλιώνη σε δεύτερο.

  22. Ρε παιδιά μόλις διάβασα τα σχόλια που
    κάνατε την ώρα του αγώνα.
    Πολλή μουρμούρα ρε σεις που φτάνει τα όρια της άσχετοσινης ή της εμπάθειας. Θεωρώ ότι οι υπερβολές αυτές είναι από την απογοήτευση αλλά πιστεύω ότι πρέπει να μειωθούν.
    Ένα τυχαίο παράδειγμα. Γκρίνιαζε κάποιος γιατί έβγαλε ο Κόουτς τους παίκτες που γύρισαν το παιχνίδι βάζοντας τον Νταλο και τον Χάρις. Μα τα παιδιά βγήκαν έξω για να πάρουν ανάσες και να επιστρέψουν στο τέλος του παιχνιδιού πιο ξεκούραστοι. Έτσι παίζεται το σύγχρονο μπάσκετ.

    • Στo σύγχρονο μπάσκετ δεν μπορούν να παίζουν οι καλύτεροι παίκτες 13 ενος ματς λεπτά και εσύ να βάζεις μέσα τα βαρίδια σε ματς που είναι η μισή χρονιά . Πόσο μαλλον στον φετινό Αρη . Τέτοια ματς δεν είναι για πειράματα και δεν χρειάζονταν ανάσες ο Καιζερ και ο Σλαφτσάκης . Δηλαδή ο Μπελ που έπαιξε 30 λεπτά πρέπει να τον πάμε στο ΕΥΕΞΙΑ καμιά εβδομάδα για αποκατάσταση ? Στο ΝΒΑ οι βασικοί πλεον παίζουν 40 λεπτά και οι προπονητές χρησιμοποιούν ροτεισον 7 και 8 παικτών και εμείς βρήκαμε βάλαμε μέσα στο τέλος τον Χαρις και τον Νταλό να μας πάρουν το ματς . Σε δυο επιθέσεις τον έβγαλε τον Νταλό γιατί ήθελε να χαρίσει το ματς στον αντίπαλο .Ας τον κρατούσε λίγο ακόμα μέσα Ούτε βεντετιλίκα ούτε ρολόγια φέτος .Να παίξεις μπάσκετ Λευτέρη και όχι να είσαι μόνιμα στο -20 και 5 λάθη . Αυτά γιατί εγώ ήμουν αυτός που γρίνιαζε. Εντάξει ,τον στηρίζουμε τον κόουτς και λαθη επάνω στο ματς γίνονται ακόμα και από τους καλύτερους .Μην φτάσουμε όμως στο άλλο άκρο .

      • Σαμ,δεν γκρινιαζες φίλε.Αν γκρινιάζες εσύ τοτε εγω τι εκανα;Δεν εβρισκες λεξεις να περιγραψεις τι βλεπουμε,εγραφες χαρακτηριστικα.Κακο είναι;Η ψέματα;

      • Ένας παίκτης που παλεύει στην άμυνα σαν τον Σλαφτσακη και τον Φλιωνη και που στην επίθεση παίρνει πολλές προσπάθειες άρα κουράζεται περισσότερο θέλει ξεκούραση για να έχει καθαρό μυαλό και σωματικές δυνάμεις που θα του επιτρέψουν να έχει υψηλή απόδοση. Οπότε τα 13 λεπτά του Διαμαντή που νομίζω πως ήταν σχεδόν όλα στο δεύτερο ημίχρονο είναι μια χαρά νούμερο. Αν έπαιζε χαλαρά όπως ο Χάρις δεν θα κουράζοταν ούτε σε 40λεπτο. Αυτή είναι πιστεύω η διαφορά.

      • Στο ευεξία; Πέθανα στο γέλιο. Επιτέλους μια εμφάνιση που έδειξε κάτι ελπιδοφόρο σε έδρα που παραδοσιακά χάναμε

      • 13 λεπτά έπαιξαν οι Σλαφτσάκης και Κάισερ. Και υπάρχει λόγος και για τους δύο.
        Ο πρώτος έπαιξε τόσα γιατί δεν είναι ο καλύτερός σου παίχτης. Είναι παίχτης από τον πάγκο που αξίζει για 3 χτες έπαιξε για 7 στα 13 λεπτά οπότε έπιασε ένα ταβάνι που πιθανότατα αν συνεχίζει να παίζει πάνω από 10 λεπτά με αυτό τον ρυθμό τότε η πιθανότητα να πέσει η απόδοσή του είναι τεράστια. Και μιλάμε για τον Σλαφτσάκη όχι για ένα φιτ τέρας του ΝΒΑ που μπορεί να παίζει σε εξτρίμ ρυθμούς 40 λεπτά. Η σωματική αντοχή, δύναμη των Ελλήνων παιχτών έχει τεράστια διαφορά από τους Αμερικανούς που έρχονται στην Α1 και δεν γίνεται ούτε να μπαίνουν στο ίδιο πλαίσιο συζήτησης με αυτούς του ΝΒΑ.
        Όσο για τον Κάισερ ο λόγος των 13 λεπτών έχει να κάνει με τον αντίπαλο. Ο Μαυροειδής είναι πολύ δυνατός και αποτελεσματικός για να βάλεις τον Κάισερ. Οπότε έπαιξε όσο δεν ήταν ο αυτός μέσα. Ίσως θα μπορούσε να παίξει και τα πρώτα 3-4 λεπτά του αγώνα αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
        Τώρα για την χρησιμοποίηση δίδυμων ψηλών είναι κάτι που θα ήθελα και εγώ να δω μέσα στο παιχνίδι αλλά είναι κάτι που έχει μεγάλο ρίσκο ειδικά ενάντια σε μία ομάδα που θέλει να παίξει ραν εντ γκαν. Έχοντας δύο βαριά κορμιά είσαι ευάλωτος και μπορείς να το κάνεις μονάχα για 1-2 λεπτά όσο η αντίπαλη ομάδα κοιμάται.

          • ναι βασικά ήταν το κόλπο γκρόσο του Βετούλα που ξεκίνησε με Γεωργάκη και εμείς αντί να βάλουμε τον Μακγί και να κουραστεί κ.λ.π. είπαμε να βάλουμε τον μικρό. Εκεί θα μπορούσαμε να βάλουμε τον Κάισερ και να τους τρέξουμε περισσότερο.
            Αλλά δε θεωρώ τόσο λάθος την επιλογή ούτε και τόσο σημαντική απλά έτσι ο τελευταίος θα έπαιζε 17 λεπτά αντί για 13.

          • Δεν εχουμε ομως ιστορικο τραγικων εκκινησεων για να ρισκαρει αλλο ενα?Αντιθετα,δεν μπορει καποιος να πει οτι θα μπορουσε να ξεκινησει με πιο σιγουρη( αν υπαρχει τετοια)πενταδα να παρεις κεφαλι?

            • δε πιστεύω πως ήταν ρίσκο.
              Ήταν θέμα προετοιμασίας του αγώνα.
              έφτιαξε τα δίδυμα και έκανε αλλαγές βάση αυτών.
              Αν ξεκινούσε με Μαγκί μπορεί να κουραζόταν λίγο περισσότερο ή να χρεωνόταν με 1-2 φάουλ ενάντια του μικρού και εν συνεχεία ο Μαυροειδής που κέρδιζε εύκολα τα φάουλ να είχε ένα αβαντάζ.
              Από την άλλη θεωρώ πως ήταν πολύ καλή ευκαιρία του Χρηστίδη που θεωρητικά είναι καλύτερος παίχτης να μας δώσει ένα πλεονέκτημα χωρίς να έχουμε κάτι να χάσουμε μιας και είναι αναλώσιμος. Τελικά το αποτέλεσμα ήταν ισόπαλο. Και κάπου εκεί ξεκίνησε το παιχνίδι.

            • Δες στην Φιλανδία , ξεκίνησε με την τραγική μας πεντάδα ( που πάντα ξεκινάει ) και το πήγαμε στο +12 στο πρώτο δεκάλεπτο!
              Γενικά πιστεύω πως φοβήθηκε τα γρήγορα φάουλ , για αυτό και το έκανε.
              Πάντως , μέχρι να μπει ο Φλιώνης και ο Βεργίνης στο πρώτο δεκάλεπτο , ήμασταν πάνω +4 , στο 1,5 λεπτό που μπήκαν πήγαμε στο -1 (-5 συνολικά δηλαδή ) και συνολικά στο πρώτο ημίχρονο με Φλιώνη και Βεργίνη είχαμε -9!

              • όσο και να προσπάθησα να διαβάσω τα νούμερά μας φέτος δε μπορώ να καταλήξω σε ασφαλή συμπεράσματα για το τι φταίει για το χάλι μας.
                Όλοι οι παίχτες μας έχουν απίστευτη μεταβολή στην απόδοσή τους. Και από παιχνίδι σε παιχνίδι και μέσα στο ίδιο το παιχνίδι και ακόμα με τους ίδιους συμπαίχτες.
                Τρελοκομείο η κατάσταση και ελπίζω να αρχίζουμε να βγάζουμε κάποιες σταθερές (δυάδες-τριάδες παιχτών) που θα πατάμε πάνω σε αυτές.

                  • τα υπόλοιπα αγωνιστικά σε τυχαία σειρά κατά την γνώμη μου.
                    α. ευστοχία στις βολές
                    β. πολλά ελεύθερα σουτ- λευ απ άστοχα
                    γ. πολλά μακρινά δίποντα
                    δ.αργή κυκλοφορία της μπάλας, αδυναμία σωστού συγχρονισμού στην πάσα
                    ε. κενά διαστήματα στην άμυνα.

          • ήθελα να ρωτήσω κιόλας πως φάνηκαν οι μονομαχίες αυτές;
            Χρηστίδης- Γεωργάκης
            Κάιζερ-Πίνκστον
            Μαγκί-Μαυροειδής
            Εγώ απογοητεύτηκα από τον Χρηστίδη στην αρχή. Και μου φάνηκε ο Μαγκί καλύτερος του Μαύρου με μόνη εξαίρεση τις βολές.

            • Δεν πιστευα οτι θα το ελεγα ποτε,αλλα δεν υπαρχει συγκριση μεταξυ μαγκι κ μαυρου.Επιθετικα τουλαχιστον.

        • Πιστεύω και το έχω ξαναγράψει πως ο Σλαφτσάκης μπορεί να βοηθήσει περισσότερο από τον Χαρις στο τέσσερα .Πιστέυω πως ο Διαμαντής με 25 λεπτά ανα ματς θα έχει καλύτερα νούμερα από τον Χαρις και σίγουρα μεγαλύτερη προσφορά στην άμυνα ,στις περιστροφές στα κλεψίματα κτλ . Το ίδιο και ο Φλιώνης σε σχέση με τον Νταλό .Αυτό βέβαια δεν κάνει τον Διαμαντή και τον Δημήτρη καλούς παίκτες .Απλά είναι τέτοια η γύμνια μας στο 1 και 4 .

          • Μόλις έκανα μια γρήγορη αναγωγή τα νούμερα του Διαμαντή στον χρόνο του Χαρις .Αν έπαιζαν και οι δυο τον χρόνο που παίζει ο Χαρις (25.49 ) θα είχαν : ppg Harris 5 , Slf 6,3 , reb 5,4 ,1,8 , as 0,8 2,4 ,blk 0,3 0,9 , stl 0,4 ,1,2 trv 0,4 , 1,2 με Διαμαντή καλύτερο στο δυποντο και Χαρις καλύτερο στο τρίποντο αλλά και αμυνα -ενέργεια του Διαμαντή που δεν μπορεί να μετρηθεί (night δεν ξέρω αν έχει και τα +- τους) . Ουσιαστικά ο Χαρις ειναι καλύτερος στα τρίποντα και τα ριμπς και ο Σλαφτσακης σε δίποντα ασιστ ,κλεψ ,κοψ,πόντους και ενέργεια -άμυνα .

            • Ναι βέβαια ο Σλαφτσάκης έχει παίξει πάνω από 20 λεπτά μόνο μια φορά στην καριέρα του , πέρσι στα Τρίκαλα , που δεν είχαν άλλους παίκτες.
              Ο Σλαφτσάκης είναι ο Μούρτος. Αν παίζει πάνω από 20 λεπτά , κάτι δεν πάει καθόλου μα καθόλου καλά.
              Ο Σλαφτσάκης μπορεί να παίζει αυτά τα λεπτά που παίζει , όταν είναι καλός και προσφέρει να πιάνει τα 15 , αλλά μέχρι εκεί.
              Το 4άρι μπορεί να πηγαίνει σε Χάρις , Τζόουνς , Σλαφτσάκη και Κάιζερ , όπως έγινε σε Ρόδο και γενικά το κάνει στα τελευταία παιχνίδια ο Αγγέλου.
              Χθες είχαμε στο 4 :
              Χάρις 18′
              Σλαφτσάκης 13,5′
              Τζόουνς 6′
              Κάιζερ 2,5′

              Αυτό πιστεύω είναι το ιδανικότερο για εμάς και θα μας βελτιώσει αρκετά.

              Αν θέλεις , βάλε και δες το παιχνίδι ξανά και θα δεις πως στο πρώτο ημίχρονο , τα λεπτά του Σλαφτσάκη ήταν τα κλασσικά του κακά λεπτά. Αν παίζει κοντά στα 25 λεπτά , τα κακά θα είναι περισσότερα από τα καλά.

              • Δεν διαφωνώ πουθενά …Να φύγουν λεπτά από τον Χαρις και ας πάνε από λίγα στον Διαμαντή ,τον Καιζερ τον Λακη τον Χρηστίδη τον Κουρτίδη ,τον Καμπερίδη , κάπου τέλος πάντων Δεν εννοώ πως ο Διαμαντής έγινε ξαφνικά Οκαρο …Ο Διαμαντής ειναι ,που σε σχεση όμως μα ρον Χαρις μπορεί καλύτερα .

    • Αυτό που έγραψες stepap με στεναχώρησε.Και όχι εμένα μόνο πιστεύω,παρόλο που τώρα εγώ παίρνω το λόγο.
      Μας λες μουρμουρες που φτάνουμε στα όρια της άσχετοσυνης και της εμπάθειας.Δεν θελω να μαλώσω μαζί σου γιατί σε “πάω” κ το ξες ,αλλά εδώ είσαι λάθος. Θυμήσου πως για ίδιους χαρακτηρισμούς έχουν “σκοτωθεί” παιδιά στο σάιτ και καλό θα ήταν να ζητήσεις συγγνώμη που τους ξεστομισες.
      Μέχρι και τα τέλη του γ’ δεκάλεπτου,για να μη πω πιο αργά, βλέπαμε ΤΡΑΓΙΚΑ πράγματα.Διαφωνεις;Τι θα ήθελες να μεινουμε οσιες δηλαδή;Το ότι ξύπνησε ένας Σλαφτσακης την ομάδα πριν γίνει ότι έγινε με τον Πανιώνιο,δεν αλλάζει το ότι ο Άρης έχει μεγάλο πρόβλημα.Και παρόλαυτά, παιδιά που τραβούσαν τα μαλλιά τους στα σχολια του αγώνα α)δεν είναι με τη καμία εμπαθείς κ άσχετοι (ξαναδες ποιος-οι έγραψε-αν για τις αλλαγές,π.χ.) και β) εδώ έγραψαν κριτική εστιάζοντας στα καλά σημεία ως επί το πλείστον.

      • Καπτεν εδώ οι περισσότεροι είναι πιο σχετικοί στο Μπάσκετ από μένα και γιαυτό μου κάνουν εντύπωση τέτοια σχόλια. Δεν είχα στόχο να προσβάλω κανένα παιδί και ζητώ συγνώμη που σε στενοχωρήσα και όποιον άλλον αισθάνθηκε άσχημα. Διευκρινίζω όμως ότι δεν εννοώ ότι είστε άσχετοι ή εμπαθείς αλλά ότι από την απογοήτευση σας κάποια σχόλια είναι υπερβολικά σε βαθμό τέτοιο που θα μπορούσαν να χαρακτηριστουν έτσι.

        • Δεκτή η συγγνώμη σου,stepap.Για την αιτία που ,κατά τη γνώμη μου,εκφράστηκαμε στα σχόλια,σου εξήγησα το λόγο παραπάνω:Η ομάδα πήγαινε σβηστή,ναρκωμενη και δόξα τω Θεώ που κάτι έγινε και ξύπνησε,έστω και αργά.

      • Φίλε και συνταξιδιώτη Καπετάνιο νομίζω αδικείς τον Σαμ. Προσωπικά άκουσα τον εαυτό μου να λέει στο Α ημίχρονο “τι βλέπουνε τα μάτια μου” οπότε κι εγώ “γκρίνιαξα” όπως όλοι μας. Ο Σαμ δεν πιστεύω αναφέρεται σε αυτό αλλα προτείνει να ζυγίζουμε λίγο την γκρίνια μας. Π.χ. ο Σταμάτης Μουρελής τι άρθρο πρέπει να ανεβάσει σήμερα? “Μπράβο Κόουτς πέτυχες”; Έχει εκτεθεί ακριβώς γιατί δε ζύγισε την αποψή του (αν δεν συνέτρεχε άλλος λόγος πονηρός).

        • Με μπερδεψες!Πως ακριβώς τον αδίκησα,δεν κατάλαβα..Να ζητήσω κι εγώ συγγνώμη;

          • Όχι φυσικά. Εγώ οφείλω να εξομολογηθώ ότι στα τέλη του 2ου δεκαλέπτου ευχήθηκα να αλλάξει γνώμη ο Νωντας και να υπογράψει σε εμάς.

            • Ελπίζω το δίλημμα σου (και δικό μου) μπετατζή να μην μας ακολουθεί μέχρι την τελευταία αγωνιστική . Τα σχόλια μου στο λαιβ αρχικά είχαν να κάνουν με το άθλημα που παίζαμε (δεν ήταν καλαθόσφαιρα) και στο τέλος με τις επιλογές του κόουτς που επέμενε σε παίκτες που δεν μπορούσαν και είχε στον πάγκο αυτούς που γύρισαν το ματς . Δεν αναθεωρώ για τις δυνατότητες της ομάδας .Το μπάσκετ που έχει μέσα της είναι απειροελάχιστο . Ξύλινη ομάδα ξυλοκόπων που δεν μπορούν να βάλουν λευ απ ,να διαβάσουν το παιχνίδι ,να δημιουργήσουν ,να βάλουν βολή . Ικανοί όμως στην άμυνα ,και σκληρή σε σχέση πάντα με τον ανταγωνισμό .Αναθεωρώ όμως για τις δυνατότητες των άλλων που ίσως υπερεκτίμησα . Φαίνεται πως τελικά θα βρεθούν 2-3 ομάδες που θα βάλουμε από κάτω μας . Σίγουρα είμαστε μέσα στις χειρότερες ομάδες και ίσως η χειρότερη που είχαμε ποτέ . Γιαυτό έγραψα πως αν σωθεί η ομάδα με καλύτερο άσσο τον Φλ. και καλύτερο 4ρι τον Σλφ θα είναι θαύμα .

              • Για μενα αυτη η νικη απλα σε ηρεμει για λιγο κ σου δινει την ευκαιρια να κοιταξεις για προσθηκη-αλλαγη οπωσδηποτε με γκαρντ. Μην υπνωτιζομαστε απο αυτη τη νικη γιατι μπορει να παθουμε καμια πλακα με περιστερι(και δεν εννοω απλη ηττα) Στο συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι μια μεγαλη ευκαιρια να κερδισει η ομαδα τον κοσμο. Πιστευω οτι θα εχει αρκετο κοσμο εκτος αν οι εξυπνοι τη βαλουν παλι μαζι με το ποδοσφαιρο…

              • Αυτό με τις χειρότερες ομάδες που είχαμε ποτέ , μπορείς να μου το εξηγήσεις;
                Πες μου πως μετράς το χειρότερο και ποιες είναι οι 3 χειρότερες ας πούμε;

                • Δεν το μέτρησα night ,μια εκτίμηση έκανα . Εγραψα πως η ομάδα είναι ικανή στην άμυνα .Επιθετικά εκτιμώ πως είναι από τις χειρότερες ομάδες που είχαμε ,ίσως η χειρότερη . Δεν είναι ?

                    • Αναφερόμουν όπως περιέγραψα στο ότι η ομάδα δεν έχει μπασκετοσύνη μέσα της . Βέβαια οι συνθήκες που στήθηκε η ομάδα ήταν τραγικές και οι επιλογές ελάχιστες .Διαφωνώ με τα παιδιά που αναφέρουν πως φέτος ήταν ευκολότερα από περσυ επειδή φέτος οι παίκτες είναι πληρωμένοι .Μιλάμε για λάθος σχεδιασμό και ξεχνάμε πως για να σχεδιάσεις πρέπει να έχεις επιλογές .Είσαι σεφ και σου δίνω φασόλια ,φακές νερό αλάτι και λάδι για να φτιάξεις ένα ελκυστικό φαγητό .Το πολύ πολύ να φας μια νόστιμη φασολάδα αλλά μουσακάς δεν θα είναι . Βέβαια η φασολάδα νόστιμη δεν είναι αλλά για την ώρα αν εξαιρέσεις την Ευρώπη ,μάλλον ευχαριστημένοι πρέπει να είμαστε από τ αποτελέσματα μέχρι σήμερα . Αν χάναμε προχτές θα ήταν όμως όλα διαφορετικά .Δυστυχώς η κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε και δεδομένου του ότι λέγεσαι Αρης και όχι Χολαργός μας βάζει σε τέτοια μονοπάτια .Μια νίκη και ελπίδα .Μια ήττα και όλα μαύρα . Αν πχ νικούσαμε τον Πανιώνιο σήμερα θα μιλούσαμε για 6 δα . Δεν είναι αυτά χαρακτηριστικά και τμήματα του dna μόνο των των Αρειανών η μόνο των Ελλήνων . Είναι χαρακτηριστικά των φιλάθλων -οπαδών . Π.Χ. βλέπουμε το ματς και έχουμε ανοικτά τα σχόλια του ΒΑ . Είναι δεδομένο πως είμαστε άρρωστοι με την ομαδα και το μπάσκετ .Τι θα περίμενε κανείς να γράφουμε ? Θα σχολιάσουμε ,θα αγωνιούμε ,θα τρελαθούμε ,θα δουμε κανένα ανάποδο σφύριγμα ,θα γράψει κάποιος κατι που θα μας την σπάσει ,θα πει ο Χατζη κανένα “θριλερικό” θα χασει ο Σλαφτσακης το λευ απ κτλ. Τι να σχολάσουμε εκείνη την ώρα και πόσο ψύχραιμος μπορεί να είναι κάποιος που πριν 30 χρόνια σκορπούσε πόνο και σήμερα είναι ο Κακομοιρογλου? Τι να γράψω δλδ? “ο Ραμόν Χαρις έχασε το καλάθι ,κουράγιο κ Χαρις θα βάλετε το επόμενο” Τι να γράψει ο Sub ?” Ο νεαρός Χρηστίδης παρότι έχασε το αμ. ριμπ για 7η φορά, παραμένει ένας ελπιδοφόρος παίκτης από τα σπλάχνα της ομάδας μας ” Τι να πει ο Καπετάνιος? Αγαπητέ κόουτς κ Αγγέλου ,μήπως θα ήταν χρήσιμο να αυξήσει τα λεπτά συμμετοχής του Κάιζερ γιατί ο Μαγκι δείχνει σήμερα να μην έχει ενταχθεί στις συνθήκες που επιβάλει το παιχνίδι του Κολοσσού της Ρόδου που πήρε το όνομα του από τον Κολοσσό ,τον Ρόδιο Ολυμπιονίκη που έζησε στο σμαραγδένιο νησί… Είπαμε πως εδώ υπάρχει επίπεδο και αυτό είναι αναμφισβήτητο αλλά ας μην φτάσουμε στην άλλη άκρη που αποστειρωμένοι ,μετά από 10ωρο μάθημα γιόγκα ,και λίγα ηρεμιστικά θα σχολιάζουμε την ερμηνεία του Ραμόν Ντε Νίρο ,του Διαμαντή Χόρν και του Γκάρυ Φριμαν .

                    • Άλλο ρώτησα , μου απάντησες και πριν , αλλά προφανώς ήθελες να τα πεις και τα υπόλοιπα…

  23. Επιτέλους νίκη και θέαμα.
    Οκ μας βγήκαν τα μάτια έως ένα σημείο αλλά το παιχνίδι είχε πολύ ωραία χαι-λαιτ και δεν μιλάω για τα αλεουπ των Μακνιλ και Μποχωρίδη.

    Η νίκη ήρθε μέσα από την καλή μας άμυνα. Ουσιαστικά από την άμυνα και το streetbal στο δεύτερο ημίχρονο καταφέραμε να έχουμε 27 πόντους από αιφνιδιασμό.
    Ουσιαστικά το 37,5% των πόντων μας ήρθε έτσι.
    Σε αυτό βοήθησαν πάρα πολύ ο Σλαφτσάκης που ώρες ώρες ήταν σαν Οκάρο. Έβγαλε ενέργεια σε άμυνα καλύπτοντας χώρους και έδωσε ένα στήριγμα στην επίθεση μοιράζοντας το παιχνίδι. Αν ήταν και πιο εύστοχος στο τρίποντο όπου είχε 1/4 ελεύθερα θα έκανε το τέλειο παιχνίδι.
    Ο δεύτερος παίχτης που έκρινε τον αγώνα ήταν ο Φλιώνης. Με τρία στα τρία σουτ καλό κατέβασμα της μπάλας και καλή κυκλοφορία με αυτόν μέσα ουσιαστικά ανατρέψαμε το παιχνίδι. Ενώ όταν ξαναμπήκε στο τέλος η ομάδα άλλαξε για άλλη μία φορά πρόσωπο.
    Δυστυχώς όμως για εμάς αλλά κυρίως για αυτούς αυτό δε θα είναι το ξεκίνημα για το ξεπέταγμα αλλά μονάχα μία στιγμή που θα μνημονεύουμε μέχρι να ξανακάνουν ένα τέτοιο παιχνίδι σε κανένα δίμηνο.

    Άλλοι δύο παίχτες που ήταν καλοί σήμερα ήταν οι δύο σέντερ μας. Εμένα μου άρεσε πολύ ο Κάιζερ (που δυστυχώς λόγο Μαυροειδή έπαιξε λίγο) και που ήταν πραγματικά ασταμάτητος όταν έπαιρνε σωστά την μπάλα στην επίθεση και στην άμυνα κάλυπτε όλα τα κενά στην ρακέτα και είχε πολύ σωστές καλύψεις σε παίχτες.
    Όμως προσωπικά μου άρεσε και ο Μαγκι που στα δικά μου μάτια αδικήθηκε παράφορα. Ενώ ο Μαυροειδής κέρδιζε εύκολα τα φάουλ στον Μαγκί σε προσωπικές μονομαχίες δεν σφύριζαν ποτέ. Και δεν είναι ότι θα έβαζε τις βολές αλλά ουσιαστικά θα έβγαζε τον Μ. εκτός αγώνα.

    Από εκεί και πέρα Ο Τζόουνς ήταν πραγματικός εργάτης και όχι ηγέτης. Έβαλε τα σουτ που έπρεπε, πήρε τα ριμπάουντ, έβγαλε τις άμυνες κ.λ.π. Τίποτα εξωπραγματικό απλά έδειξε αυτό που θα θέλαμε να βλέπουμε από κάθε παίχτη. Αν μετρούσαμε την οικονομία θα έβγαινε κορυφαίος πιστεύω σε αυτό τον αγώνα.

    Μετά από αυτούς το χάος.
    Ο Μποχωρίδης και ο Νταλό μόνο κακό έκαναν στην ομάδα. Και άστοχοι και με πολλά λάθη. Όταν ξαναμπήκαν στην τέταρτη περίοδο κόντεψαν να χάσουν το παιχνίδι. Σε ένα παιχνίδι που στο τέλος κερδίσαμε με 10 πόντους αυτοί είχαν -11 και -6. Και αναλογία ασίστ/λάθη 0,33.
    Μαζί τους και ο Βεργίνης που για άλλο ένα παιχνίδι τον βάζει ο Αγγέλου μπας και αλλάξει την εικόνα της ομάδος και είναι το ίδιο ή και χειρότερος με τους βασικούς.
    Μπροστά σε αυτούς ο Χάρις ήταν όαση. Πήρε λίγες προσπάθειες όπου δεν είχε άσχημα ποσοστά. Πήρε ριμπάουντ και δεν έκανε λάθη. Όχι δεν είναι αυτό το παιχνίδι για το οποίο τον θέλουμε όμως τουλάχιστον δεν ήταν καταστροφικός.

    Τέλος ο Μπελ είναι ειδική περίπτωση. Για άλλο ένα παιχνίδι ήταν κακός. Έχασε πολλά σουτ όλα σχεδόν ελεύθερα. Τουλάχιστον έβαλε το καθοριστικό. Αυτό που μετριάζει την περίπτωσή του σε σχέση με τους άλλους δύο πενταδάτους είναι ότι έδωσε 5 ασίστ χωρίς λάθος. Έβαλε τις βολές του. Και έπαιξε άμυνα.

    Όσο για τον Αγγέλου. Αν χάναμε δεν θα έχανε αυτός το παιχνίδι. Όταν σε αιφνιδιασμό χάνουνε δύο προσπάθειες κάτω από το καλάθι μόνοι τους οι παίχτες και τουλάχιστον 10 ελεύθερα τρίποντα δεν φταίει ο προπονητής. Και κατά την γνώμη μου καλά έκανε και έβγαλε Φλιώνη και Σλαφτσάκη. Και έπρεπε να πάρουν ανάσες και έπρεπε να δοκιμάσει ξανά την καλή τους ομάδα μιας και οι δεύτερη έκανε την δουλειά της. Ουσιαστικά στο τέλος ήθελε εμπειρία και τους κορυφαίους παίχτες του που ελπίζει μετά από λίγο πάγκο θα έχουν αλλάξει εικόνα. Και φυσικά κατάλαβε γρήγορα ότι αυτό δεν έγινε και ξαναπέταξε μέσα τον Φλιώνη.

    Νίκη ανάσας και νίκη ελπίδας. Τώρα θέλουμε άλλη μία με το Περιστέρι και ουσιαστικά από εκεί και πέρα αν τελειώσουμε αυτό το σερί αγώνων χωρίς άλλη δε θα είναι τραγικά τα πράγματα.

    Υ.Γ. Συμφωνώ πως δεν υπάρχει θέμα με αποδυτήρια και μεταξύ των παιχτών.Η εικόνα του αγώνα μου έβγαλε φοβίες και όχι ανικανότητα και μίσος.
    Και πραγματικά χάρηκα που στο τέλος συνεχίσαμε να σουτάρουμε τρίποντα ελεύθερα ακόμα και όταν τα χάναμε.

  24. Μετά τη σημερινή νίκη:
    1. Η νίκη στο Λαύριο δε φαίνεται να ήταν και τόσο τυχαία.
    2. Είναι ευκαιρία για το Φλιωνη να πάρει ευθύνες.
    3. Μην τρελαθουμε αν το Περιστέρι μας κερδίσει την επόμενη αγωνιστική. Ψυχραιμία.
    Συγχαρητήρια στην ομάδα!

  25. Επειδη δεν ειμαι κωλοτουμπας,να πω κ γω οτι βιαστηκατε καποιοι να βγαλετε αμπαλους κ εμπαθεις καποιους κ ποποβιτς τον Αγγελου κ καποιους παιχτες.Να θυμισω οτι νικησες την χειροτερη του πρωταθληματος, με αθλιο μπασκετ,με εναν σεληνιασμενο παιχτη απο παγκο που δεν θυμομασταν καν οτι τον εχουμε στα προηγουμενα ματς.Φυσικα κ χαιρομαι απο το αποτελεσμα,αλλα δεν ξεχνω τις τραγικες ηττες που εκανα απο εξισου τραγικες ομαδες μετα την νικη απο το λαυριο.Προσωπικα πιστευω οτι το ματς το πηραν εγωιστικα 2-3 παιχτες κ σωσαν τον Αγγελου.Επιμενω οτι 2 φορες που προηγηθηκαμε κοντεψε να καταστρεψει το παιχνιδι.Ο Μπιλιας εν μερη εχει κ δικιο κ αδικο μαζι στο σχολιο του.Απο την μια για το ποσο ευκολα ξεχναμε κ απο την αλλη οτι βιαστηκε να βγαλει το σχολιο μετα απο μια νικη απεναντι σε τετοια ομαδα που πραγματικα την θεωρω κατωτερη κ απο τις ντνιπρο κ καταγια.Κερδισαμε ομαδα που μας εβαλε 2 τριποντα μετα απο 22 προσπαθειες.Μιλαμε για περιπου 10-15 % !! Οποτε δεν πιστευετε πως χρειαζεται κ λιγη ψυχραιμια κ απο τους υπεραισιοδοξους?Οσοι μιλησαν για Αγγελου δεν μιλησαν απο την πρωτη ηττα.Αρχισε η αμφισβητιση μετα απο συνεχη τραγικα αποτελεσματα..Περιμενετε λιγακι για μερικα εντυπωσιακα αποτελεσματα για να το τριψετε στην μουρη μας βρε!!!

    • Βέβαια κι όταν εμείς είμαστε άστοχοι , δε βγαίνει κανείς να πει ” ε, χάσαμε γιατί δε βάλαμε τα τρίποντα ” , αλλά ” τι άχρηστοι είναι αυτοί οι παίκτες μας ” ή ” σταματήστε να βαράτε τα τρίποντα ” ή κανείς δε λέει πως αυτοί είχαν 2/22 , αλλά κι εμείς όταν χάναμε είχαμε 1/12 και τελικά κλείσαμε με 6/21.
      Επειδή κάπως νιώθω πως εγώ τα ξεκίνησα αυτά , γιατί έγραψα περί των σχολίων στο gamethread , να τονίσω , πως η αλήθεια είναι πάντα κάπου στη μέση , για αυτό κι αυτές οι υπερβολές με ενοχλούν και προκαλούν και τις αντίστοιχες – υπερβολικές προς την αντίθετη πλευρά – αντιδράσεις.
      Συμπερασματικά , είτε χωνεύεις τον Αγγέλου ( τον Χάρις , τον Μποχωρίδη , τον Βεργίνη ή όποιον άλλον θέλεις ) είτε όχι , δε χρειάζεται να τρίβεις στη μούρη του άλλου κάτι. Αρειανοί είμαστε , να νικάμε θέλουμε όλοι.

      • Προσωπικα δεν εχω τριψει ποτε αν θυμαμαι καλα κατι στα μουτρα του αλλου με αντιθετη αποψη απο την δικη μου.Και στα σχολια εν μεσω ματς,δεν προσεξα σχολιο που να προσβαλει ή να τριβει στα μουτρα καποιον που θεωρει οτι ο κοουτς ή καποιοι παιχτες δεν ειναι για αποσυρση.Οσο για την αστοχια μας που εχουμε χασει πολλα ματς κ απο αυτην,κάνεις λαθος μιας κ θυμαμαι απειρα σχολια που την εχουμε σαν κύρια αιτία.Τα υπερβολικα σχολια που λες κ συμφωνω οτι γραφτηκαν κ απο μενα,δεν εγιναν σε προηγουμενα ματς με την ιδια συχνοτητα κ ενταση συμφωνεις? Μεχρι κ πριν το τελος σου αρεσε αυτο που εβλεπες?Δεν ηταν ακομη μια τραγικη εικονα η χθεσινη στο μεγαλυτερο μερος της?Η υπερβολη ερχεται με αναλογο ερέθισμα.Τελος παντων.Υπαρχει δικιο κ απο τις δυο πλευρες.Ας μην κανουμε διαγωνισμο ποιος εχει περισσοτερο μεταξυ μας.Η συνεχεια θα δειξει μονη της.

        • Μα αυτό λέω , δε χρειάζεται να το κάνουμε διαγωνισμό στο ποιος έχει δίκιο και οι υπερβολές το φτάνουν εκεί το επίπεδο κι επίσης όταν λες γενικά “Περιμενετε λιγακι για μερικα εντυπωσιακα αποτελεσματα για να το τριψετε στην μουρη μας βρε” και απαντάω “Συμπερασματικά , είτε χωνεύεις τον Αγγέλου ( τον Χάρις , τον Μποχωρίδη , τον Βεργίνη ή όποιον άλλον θέλεις ) είτε όχι , δε χρειάζεται να τρίβεις στη μούρη του άλλου κάτι” , εσύ γιατί το παίρνεις πως τρίβεις εσύ την αντίθετη άποψη σου; Γενικά δε μιλάμε;
          Τα σχόλια γίνονται σε κάθε παιχνίδι ναι.
          Και όχι , το δεύτερο ημίχρονο μας χθες ήταν πάρα πολύ καλό και τολμώ να πω ότι και το πρώτο μας δεν ήταν τραγικό , απλά είχαμε μεγάλη αστοχία. Οπότε, όχι δεν πόνεσαν τα μάτια μου. Όπως δεν πόνεσαν και με τον Ολυμπιακό και στο δεύτερο με τον Πανιώνιο και σε άλλα.
          Ίσως με βοηθάει πως θεωρώ τελείως αδιάφορη την Ευρώπη από την αρχή και δεν ασχολούμαι καθόλου με αυτήν.

          • Δεν εβγαλε κ ουτε προκειτε ποτε να ληξει αυτη η κουβεντα night.Αλλα οπως “φωτογραφησες” αυτους που υπερβαλαν,επρεπε να το κανεις κ σε αυτους που ειχαν την ιδια αποψη με σενα(προφανως)στο παρον αρθρο.Εσυ το εκανες με τακτ στον προλογο,αλλα αλλοι οχι.Δεν ειδα να βαζεις σε ταξη καποιους που υπερεβαλαν κ στοχοποιησαν.Ο ενας προς τιμην του αναγνωρισε οτι στοχοποιησε,ζητησε συγνωμη κ ανασκευασε τον λόγο του.Οπως κ περιμενα αλλωστε.

            • Φωτογράφισα τις υπερβολές.
              Αν εσύ θεωρείς πως το έκανα από την μία πλευρά είναι δικαίωμα σου, αλλά πιστεύω πως κάνεις λάθος.
              Άλλωστε, η υπερβολή στον Άρη είναι προς τα κάτω συνήθως, δεν υπερβάλει κάνεις λέγοντας πως πάμε για πρωτάθλημα ( αν και όταν ακούγαμε και τέτοια το καυτηρίαζα).
              Τώρα αν πιστεύεις πως σε στοχοποιώ ή κάποιοι στο κάνουν προσωπικά, τότε θα σου έλεγα να αφήσεις το σαιτ για καμιά μέρα, να ηρεμήσεις και να αρχίσεις πάλι από αύριο.
              Συνήθως λειτουργεί με εμένα και βλέπω τα πράγματα καθαρότερα έτσι.

              • Ε τωρα θα με βγαλεις κ τρελο ρε συ night!Και δεν εννοω μονο εμενα.Τα σχολια μπιλια,stepap ως καρφια σε προσωπα του site κ η δικια σου “φωτογραφιση” αλλα οπως ειπα, πολυ πιο ευγενικη να το πω,δεν ειναι στοχοποιηση σε καποιους?Αφου αναφερεστε σε προσωπα που σχολιασαν εδω μεσα. Εμεις τουλαχιστον στοχοποιουσαμε παιχτες κ κοουτς κ οχι αυτους που εχουν αντιθετη αποψη απο εμας.Δεν διαβασα πουθενα σχολιο που να λεει ” κοιταξτε εσεις που γουσταρετε τον χαρις ή τον κοουτς,τι βλακειες κανουν”.

                • Και οι δυο άλλοι που λες και μίλησαν και εξήγησαν τι εννοούσαν.
                  Και εγώ σου λέω , αλλά δεν καταλαβαίνεις.
                  Δεν στοχοποιώ πρόσωπα , απλά με αφορμή κάποια πράγματα που λέγονται κατά τι διάρκεια ενός αγώνα , προσπαθώ να δείξω πως δε χρειάζεται να κάνουμε υπερβολική κριτική ή αν θες να βγάζουμε υπερβολικά συμπεράσματα , όταν το σκορ στο 15 ενός αγώνα είναι 30-20 , γιατί στο 40 του αγώνα μπορεί να είναι 30-60.
                  Μπορεί ο καθένας να πει ότι θέλει φυσικά , εκτός από τις βρισιές που τις κόβω.
                  Αυτό που “στοχοποιώ” αν θέλεις είναι οι καταστάσεις. Δεν γίνεται να κρίνουμε τη χρονιά μας στο ημίχρονο του παιχνιδιού με τον Κολοσσό και να λέμε πως έχουμε πέσει στην Α2 , μιας που εμείς χάνουμε και το Ρέθυμνο κερδίζει τον Προμηθέα ( παράδειγμα από κάποια πράγματα που θυμάμαι να λέγονται ).
                  Οπότε , αν εσύ πιστεύεις πως σε φωτογραφίζουμε , όταν και οι τρεις που αναφέρεις σου λέμε πως δεν , τότε δεν μπορώ να πω κάτι άλλο…

                  • Τελος παντων,ο καθενας βγαζει τα δικα του συμπερασματα απο τα σχολια κ πως τοποθετουμαστε.Απλα οι υπερβαλοντες του ματς ειχαν στοιχεια απο πολλες τραγικες ηττες κ εμφανισεις κ οι υπερβαλοντες του αποτελεσματος ειχαν απο ενα,εξισου τραγικης κατ’εμε εικονας δικια μας κ αντιπαλου ,αλλα θετικου στην τελικη αποτελεσματος.Αυτη θετω σαν διαφορα στις εκαστοτε υπερβολες.Για αυτο κ λεω χαριτολογοντας στο πρωτο σχολιο να περιμενουν καποια θετικα ακομη αποτελεσματα πριν μας κραξουν.

    • Να εξηγησω οτι κανω αυτο το σχολιο επηρεασμενος απ’αυτα που διαβαζω οχι τοσο απο εδω μεσα, οσο απο το σαιτ της καε και αλλα αρειανιδικα σαιτ. Επειδη θελω να γραφω μονο εδω, δεν σημαινει οτι σου τριβω τιποτα στην μουρη φιλε μου.
      Επισης ναιτ πιστευω οτι υπαρχουν και καποιοι Αρειανοι που προτιμουν να νικησει το εγω τους και να δικαιωθουν, απο το να νικησει η ομαδα. Δεν εννοοω φυσικα κανεναν απο τα παιδια που γραφουν εδω τακτικα.

  26. Να και τα +/- μας και το Net Rtg για το παιχνίδι

    PLAYER +/- NET P/M MIN
    BELL 25.0 128.8 74%
    SLAFTSAKIS 15.0 76.3 34%
    FLIONIS 16.0 59.4 54%
    KYSER 10.0 45.1 35%
    JONES 12.0 29.2 79%
    CHRISTIDIS 0.0 -17.4 10%
    HARRIS 0.0 -29.3 45%
    DALLO -6.0 -64.6 44%
    MCGHEE -3.0 -64.9 61%
    BOCHORIDIS -8.0 -83.7 55%
    VERGINIS -6.0 -133.2 10%

  27. Μια επισήμανση για τους φίλους που αναφέρονται στο NBA και το ότι εκεί οι βασικοί παίζουν 40 λεπτά. Παιδιά: το ΝΒΑ στην regular season είναι μια παιδική χαρά. Για να θεωρηθεί κάποιος ικανός να παίξει άμυνα, παιρναει από οφθαλμίατρο για γνωμάτευση οτι μπορεί και βλέπει, διότι η άμυνα παίζεται με τα μάτια. Στα playoffs αλλάζει ο χαβας.
    Οπότε, μην μου λέτε “γιατί ο Βell κουράστηκε” κλπ. Έλεος. Επίσης, θα πρέπει να ξέρετε ότι τα “αφεψηματα” τα “ροφηματα” και τα “ελιξίρια” που πίνουν εκεί δεν είναι creatine and l-arginine που πίνει ο έρμος ο Bell

  28. Το allaboutaris εχει ανεβασει ενα αρθρο κ καλα αναλυση αυτο που γκαριζουμε εμεις απο την αρχη σχεδον της προετοιμασιας οτι δεν εχουμε ασο. Κ το χαμε καταλαβει εμεις που δεν ειμαστε ουτε προπονητες ουτε ειδημονες. Δηλαδη επρεπε να περασουν πανω απο 2 μηνες για να δουμε οτι ο καημενος ο νταλο δεν ειναι πλειμεικερ ουτε μπορει να γινει. Κ το χειροτερο για μενα οτι ο παικτης εκτειθεται χωρις λογο κ τα ακουει(κακως) για μια θεση που του τη “φορεσαν”. Σημαντικοτατη η νικη με κολοσσο αλλα δε πρεπει να κρυψει τα προβληματα που εχει η ομαδα κατω απο το χαλακι. Και κατι αλλο αγαπητε ευαγγελε. Καλο το ρητο οτι οι ομαδες ετοιμαζονται για απριλιο μαιο αλλα στη δικια μας περιπτωση αν φορμαριστω τοτε θα ειναι ηδη αργα…

    • Καλά αυτό με το Μάιο τι ανέκδοτο ήταν πάλι; Πάμε για πρωτάθλημα και θα φορμαριστούμε στα πλέι ωχ;

  29. Μπράβο στην ομάδα τεράστια νίκη .Πολυ κακό Α ημίχρονο αλλά πολύ καλό δεύτερο.
    Νική ανάσα αλλά τα προβλήματα παραμένουν μεγάλα και καλύτερα να τα βλέπουμε στις νίκες.
    Ο Αγγέλου με τις συνεχείς αλλαγές έχει κουράσει. Δεν βρίσκει ρυθμό η ομάδα με τίποτα.
    Ας καταλήξει κάπου να τελειώνουμε και να μοιράσει ρόλους.
    Ο Νταλό δεν είναι άσσος όσο και να το παιδεύουμε Το να έχει τη μπαλά τόση ώρα στα χερια του μόνο κακό κάνει.
    .Προτείνω να δώσουμε τα κλειδιά στον φλιώνη και ότι γίνει.Να παίζει ο μικρός 25-30 λεπτά να κλειδώσει το θέμα ασσου να μη μπερδεύεται η ομάδα.
    Ο μικρός εξάλλου και στη κακή του μέρα δεν κάνει κακό απλά είναι άοσμος.

    • Δηλαδη παλι μεσοβεζικες λυσεις. Ο ρολος του ασου ειναι ο πιο σημαντικος σε μια ομαδα μπασκετ κ εμεις κανουμε πειραματα απο το καλοκαιρι. Ο φλιωνης μπορει να βοηθησει περισσοτερο ως μπακ απ. Δεν το εχει ως βασικος…

      • Ο Φλιώνης ίσως να μην κάνει ούτε και για αναπληρωματικός (έχει ν αποδείξει πολλά) αλλά είναι ο καλύτερος pg μιάς ομάδας που δεν μπορεί να ενισχυθεί λόγω μπαν και έλλειψης χρημάτων . Έτσι συμφωνώ με τον δράκο και να παίζει περισσότερο ο Φλιώνης ώστε να μην παίρνει πολλά λεπτά ο Νταλό ο οποίος δεν μπορεί .

      • Δηλαδή εσύ φίλε μου τι προτείνεις;Ti μεσοβέζικο;ο μοναδικός καθαρός άσσος είναι ο άνθρωπος.O Νταλο δεν είναι άσσος μόνο να τον δεις που γυρνάει πλάτη στο κέντρο του γηπέδου μη χάσει τη μπάλα όταν τον μαρκάρει ο αντίπαλος άσσος το καταλαβαίνεις.
        Αν εννοείς μεταγραφή είναι άλλο κεφάλαιο , εγώ μιλάω για τις υπάρχουσες λύσεις.

        • Οταν ολες οι ομαδες εχουν αμερικανους πλει μεικερ κ εσυ θα εχεις τον φλιωνη βασικο ποιντ γκαρντ κ θα χανεις τον αντιπαλο πλει μεικερ στη πρωτη τριπλα εκει καταλαβαινεις… Εγω εχω πει την αποψη μου εδω κ καιρο. Διωχνεις χαρις παιρνεις αμερικανο γκαρντ απο αυτους που εχουν μεινει. 4αρι λακι,σλαφτσακη κ λιγο χρηστιδη η καιζερ. Το οικονομικο ειναι θεμα αλλα αν το αγωνιστικο καταρρευσει θα καταρρευσει κ η διαχειριση του κου γουλιελμου. Αλλωστε δε μιλαω για κοσμογονικες αλλαγες.

          • Αυτό το είχα πει και εγώ συμφωνώ οκ. Απλά σου ξαναλέω μίλησα για τώρα με βάση του τι έχουμε. Έστω μέχρι να γίνει η αλλαγή αυτή που λες. Μπορούν να βρεθούν καλύτεροι ρόλοι στο παρκέ.Η ομάδα μοιάζει χαμένη για μένα στις άπειρες αλλαγές του κόουτς.

            • Ο Προμηθέας μόλις πήρε τον Οντουμ. Επειδή με αυτόν έχει 7 ξένους, ας έχουμε το νου μας μήπως, λέω μήπως, αφήσει ελεύθερο το Χολ (που έχει συμβόλαιο στην Ελλάδα πριν τα μπαναρίσματα). Ιδανική περίπτωση παίκτη για εμάς.

  30. τέτοια ώρα τέτοια λόγια…όμως κατά την άποψη μου αλλαγή θέλει ο Νταλό και όχι ο Χάρις…αν είχαμε συμφωνήσει με Νώντα (θα λέμε και θα κλαίμε), τότε η ομάδα θα μπορούσε να κοιτάξει πολύ πιο ψηλά… Στήριξη σε όλους όσο φοράνε την κιτρινόμαυρη…όσο για το Διαμαντή θα μας κάνει να ξεχάσουμε πολύ γρήγορα το Μούρτο…κουράστηκα τόσα χρόνια να τον βλέπω μισό μέτρο από το στεφάνι να βγάζει τη μπάλα έξω…να μην σχολιάσω τίποτε άλλο…είμαι προς το παρόν ευτυχισμένος, για όσο κρατήσει…

    • Η πλάκα είναι ότι ο Νταλός είχε δείξει καλά αγωνιστικά δείγματα στην αρχή.Και την πλακιτσα του εκανε με τα bros…Μετα,σα κάτι να τον απασχολεί.

      • Οποιος παρακολουθει ελληνικο πρωταθλημα κ θυμαται τον νταλο στον πανιωνιο θα καταλαβει οτι ο παικτης δεν ειναι πλει μεικερ. Μια χαρα παικτης ηταν All around στον πανιωνιο. Βοηθουσε κ στον ασο αλλα για λιγο. Δε μαθαινεται ετσι μια θεση σε ενα μηνα οπως θελει ο αγγελου. Για να προσφερει ενας παικτης πρεπει ο προπονητης να εκμεταλλευεται τα θετικα του σημεια κ οχι να τον εκθετει περιμενοντας απ αυτον πραγματα που δε μπορει να δωσει.

        • Δεν νομίζω να φταίει μόνο ο Αγγέλου εδώ.Λογικα όταν ήταν να τον πάρουμε,θα του είπε γιατί τον προορίζει.Αν ο Γαλλος δεν συμφωνούσε,θα πρεπε να αρνηθεί.
          Εκτός κι αν α)δεν είναι πολύ έξυπνος (δεν το πιστεύω),β)είχε μεγάλη αυτοπεποίθηση κ πίστευε ότι θα ναι ευκολακι ή γ) του φορτώθηκε του Αγγέλου από μάνατζερ ίσως.Ολα είναι εικασίες,αλλά το τελευταίο το λέω,γιατί ο Νταλό ήρθε πακέτο με Σλαφτσακη και Βεργίνη,όπου ο πρώτος είναι του Καπαζογλου και τον τελευταίο υποψιαστηκαμε πως μπορεί να τον έφερε ο Γουίλ για τα χρωστούμενα που του έχουμε.
          Τεσπα,μπορεί απλά να είναι μια μεταγραφή που δεν βγαίνει.

  31. Εγω ημουν υπερ της μεταγραφης παπαντωνιου κ δε ντρεπομαι να το πω. Εγω πιστευω οτι θα βοηθουσε αλλα λιγη σημασια εχει αυτο. Αυτο που εχει σημασια τωρα ειναι απο δω κ περα να δουμε τι θα γινει. Η διοικηση πρεπει να βρει τροπους να δυναμωσει την ομαδα. Προφανως δινουν χρονο στο τωρινο ροστερ. Κατανοητο κ σεβαστο. Αλλα πολλες φορες η ενισχυση κ οι αλλαγες ειναι κ θεμα timing. Κ το χειροτερο ειναι οτι εμεις δεν εχουμε την ευελιξια των αλλων ομαδων.

Comments are closed.